» »

GunFunk; Delam svojo igro, iščem mnenja.

GunFunk; Delam svojo igro, iščem mnenja.

EmZed ::

Hello folk!

Rad bi vam predstavil projekt, na katerem delam že kar nekaj časa.
Igra Gun Funk je 3tje osebna streljačina, ki temelji na manipulaciji časa, izmikanju strelom napadalcev in uporabi "Akimbo" mehanike, kjer lahko igralec strelja z vsako pištolo v svojo smer. Na kratko bi lahko rekel "SuperHOT" v 3tji osebi.



Tukaj pa lahko igrate tudi demo: https://dreamarkgames.itch.io/gunfunk

Hvaležen bi bil za mnenja, če pa ima kdo voljo in možnost, pa lahko malo raztrobi okoli, da igra obstaja.
To bi mi zelo pomagalo!

Lp,
Matej

dela ::

Ful dobra ideja, ful dober grafični stil, ful dober glasbeni stil, liki zgledajo zanimivi, maš ogromno talenta. Nisem preizkusil, gledal sem review na youtube. Omejeno strelivo in reload sistem bi bilo dobro čimprej imet, da bi imelo več smisla streljat z različnih pištol, namesto tega pa vse ostalo malo lažje (ker tutorial že zgleda pretežek za začetnika). Recoil sistem še morda. Pa razne iteme, ki bi jih lahko kupoval, to takoj doda nek strateški element in poglobi igro. Razne pištole in avtomatske pištole, neprebojne jopiče, razna očala (ki bi ti naredila delno prozoren tvoj lasten lik, ki je včasih napoti pri merjenju). Pa ubiti nasprotniki bi puščali denar, mogoče bi našel tudi kak poln kufer v prtljažniku avta. Veliko dela še bo verjeto, je pa smer prava, osnova je zanimiva. Vztrajaj in vzemi si čas, če je možno.

dela ::

Mogoče še ena ideja glede kontrol oz. mehanike streljanja. Lahko bi bila opcija hkratnega merjenja obeh pištol, pa 2 kurzorja (pač paralelno) in s tem hkratno sprožanje. In za sprožanje bi se mogoče lahko uporabljal 4. knof na miški (forward) ali pa kolešček. Tako bi bilo vse v zvezi s streljanjem na miški, tipkovnica pa bila za premikanje in ostalo, se mi zdi nekako bolj logično, če tako na hitro pomislim.

EmZed ::

Hvala za pohvalo in ideje! Precej stvari je že popravljenih, od kar je bil tisti review narejen... Prvi leveli so lažji, obrazložitev je boljša in vključuje kratko video demonstracijo zraven. Sistem za merjenje je bil dodelan, da te opozori, kdaj nisi dovolj obrnjen proti tarči, in je na splošno bolj viden...
Igra že vsebuje iteme, ki jih lahko odkleneš, če opraviš dodatne naloge v levelih. Trenutno so 3 kategorije: glava, telo in pištole.

Kar se tiče reload sistema.. nisem še čisto prepričan, da ima smisel v igri, ker bi precej upočasnil tempo. Ko bo dodanih več levelov, bom imel boljši občutek, če bi lahko reload dodal nekaj.. npr, da je potrebno vsake toliko najti kritje, ali pa biti pozoren, iz katere strani/pištole streljaš...

Leveli so spicifično izdelani.. kot uganke; mišljeno je, da vsak level igraš večkrat, dokler ne ugotoviš, kje in kdaj se izmakniti, koga ustreliti najprej... podobno, kot je narejen "SuperHOT". Niso vsi leveli v tem stilu, nekateri so bolj odprti, ampak to je načeloma smer igre.

Mehanika pobiranja denarja pa bi mogoče prišla kaj prav :D ampak spet, nimaš ravno časa se sprehajati okoli in pobirati denar, ker ko nisi v slow mode te ubijejo kar hitro!

oo7 ::

Si kaj razmišljal, da bi igro dal na Steam ? Tam pod indie bi verjetno dobil večjo publiko pa potem tudi več podpore na Kickstarterju ?
Če se pa ne motim moraš pa plačati men se zdi okoli 100$,da imaš svojo igro na Steamu seveda, ko bo končana, do takrat pa imaš svojo stran tam gor.

EmZed ::

Sem začel proces za Steam ja, ampak traja nekaj časa, da ti vse pregledajo in odobrijo. Je pa tudi tam velik problem dobiti izpostavljenost, ker je enostavno ogromno projektov.

p0f ::

EmZed je izjavil:

Hello folk!

Rad bi vam predstavil projekt, na katerem delam že kar nekaj časa.
Igra Gun Funk je 3tje osebna streljačina, ki temelji na manipulaciji časa, izmikanju strelom napadalcev in uporabi "Akimbo" mehanike, kjer lahko igralec strelja z vsako pištolo v svojo smer. Na kratko bi lahko rekel "SuperHOT" v 3tji osebi.



Tukaj pa lahko igrate tudi demo: https://dreamarkgames.itch.io/gunfunk

Hvaležen bi bil za mnenja, če pa ima kdo voljo in možnost, pa lahko malo raztrobi okoli, da igra obstaja.
To bi mi zelo pomagalo!

Lp,
Matej


Tole si poglej, pusti ob strani, da je 2d ampak malo igralnost analiziraj... se da marsikaj ven potegnit:

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: p0f ()

TheBlueOne ::

Mi je zelo vsec art, samo me malo utruja nacin igre. Morda nekoliko utruja tudi temna tema?

Ce bo kdo preizkusal demo in ga zelel brisati se uninstall naredi s ponovnim zagonom instalacije. :) Mene je skoraj malo jezilo, ker igre ni bilo na klasicnih windows seznamih.

Sem pa radoveden, koliko casa ti je to vzelo?

EmZed ::

O Soldat prinese veliko spominov ja heh. Je pa čisto nekaj drugega, kar se tice poteka igre.

Glede instalacije pa tistega "UE4PrereqSetup_x64.exe" ne rabis nujno brisati, to samo preveri in instalira/posodobi standard stvari kot so directx,vcredist itd. Ce igras druge igre imas verjetno ze use to gor. Dejansko igro pa lahko samo izbrises, se ne nastavi nikamor.

Koliko je trajalo tezko recem, ker ideja se pocasi razpleta ze nekaj let, potem delo na zacetku ni bilo tako intenzivno in redno... Ce bi imel jasno sliko kako in kaj bi vrjetno vzelo vsaj kakih 6 mesecev do te tocke, kjer je igra sedaj(trailer in demo ne pokazeta vsega, ker ni se v tej fazi).

dela ::

EmZed je izjavil:


Mehanika pobiranja denarja pa bi mogoče prišla kaj prav :D ampak spet, nimaš ravno časa se sprehajati okoli in pobirati denar, ker ko nisi v slow mode te ubijejo kar hitro!


Lahko bi se naredilo tudi samo kot iluzija, za vsakega ubitega nasprotnika bi avtomatsko dobil nek denar, potem pa cutscene-i med leveli, kjer bi bila samo kakšna manjša referenca na ta denar. Bi pa morali bit potem tudi leveli, kjer bi bilo nekatere nasprotnike ubit samo opcijsko, drugače ne bi imelo preveč smisla. Cutscene bi bilo pa v vsakem primeru fajn met, da bi povezal levele preko neke zgodbe, ker imaš res žilico za stil in bi bilo dobro to izkoristit. Potem pa morda pred vsakim levelom možnost nakupa opreme in loadout.

Ne poznam SuperHot, po katerem se zgleduješ, igral sem pa Max Payne, ki je morda malo podoben. Končal sem sicer ga, ampak me je začel po polovici zelo dolgočasit. Zelo mi je bil pa všeč Interstate 76 25 let nazaj, v bistvu je igralnost ni bila nič posebnega, ampak ful dobra glasba (podobno funky), dobra zgodba in povezanost misij, izbira opreme med misijami. Ko je prišel ven dodatek, ki ni imel povezanih misij, se je videlo, kako zelo to manjka. Priporočam I76 za inspiracijo, morda, za stil in meta aspekte igre, ne za jedro igre, seveda.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: dela ()

EmZed ::

Uf, iz kje si zdaj Interstate 76 potegnil hehe. Poznam, se dobro spomnim kako dobra je bila takrat opcija, ko si skozi okno avta lahko meril pištolo. Nostalgija, igra je imela res dober občutek atmosfere.

Cutsceni so planirani za določene levele, kot so "Bossi" oz, ko se predstavi kakšen nov nasprotnik. Nekaj malo zgodbice je, v stilu maščevanja (recimo Kill Bill), bolj kot stopnjevanje teme levelov in nasprotnikov. Nič kaj posebnega... glavno jedro igre so leveli kot "uganke", recimo Max Payne ampak bolj arkadno, poudarek bolj na smehu kot na realizmu.

Loadouti so, ampak samo kozmetični... drugače bi prišla ven čisto druga igra.

Mika pa me res ideja, da bi vsaka pištola imela precej omejeno število metkov(recimo 5-8) in bi s tem prisilil uporabo obeh, ter občasni reload. Funkcije za kasnejše levele, ko bo potrebna večja težavnost.

ahac ::

Mi je zelo vsec art, samo me malo utruja nacin igre. Morda nekoliko utruja tudi temna tema?

Pri tem bi mogoče pomagalo, če bi se ta barva malo spreminjala med leveli glede na območje kjer si.
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW

dela ::

EmZed je izjavil:


Mika pa me res ideja, da bi vsaka pištola imela precej omejeno število metkov(recimo 5-8) in bi s tem prisilil uporabo obeh, ter občasni reload. Funkcije za kasnejše levele, ko bo potrebna večja težavnost.


Preko tega bi, recimo, lahko vpeljal drugi model pištole, ene imajo nabojnike z 8 metki, druge s 15. Mogoče še malce drugačen zvok strela, pa imaš "drugo" pištolo. Drugo pa je lahko vse isto, pa dobi igra neko navidezno globino z minimalno truda.

Kurzweil ::

Zanimivo... preigram demo čez vikend in se javim.

Me pa malce firbec, katera vse orodja, programe, programske jezike si uporabljal pri razvoju te igre?

EmZed ::

Zanimive ideje.

Barva se spreminja z ozadjem levela in specifično temo levela. Glavni stil temelji na močnem kontrastu med temno in živo barvo, tako da vsem sigurno ne bo všeč, je pa zato izgled nekaj posebnega.

Pištole z različnimi zvoki/izgledom so že v igri in jih lahko odkleneš z igro. Dodatek metkov bi bil pa odvisen od levela, ne od pištole. Level sam določa težavnost: npr. število poizkusov(v obliki src.. v nekaterih levelih imaš samo eno, v drugih jih imaš več oz jih lahko pobiraš skozi level) štelivo in pozicijo sovražnikov, vrsto sovražnikov... to so vse faktorji v levelu in število metkov bi potem postalo del te formule. Drugače npr nebi imelo smisla iti v level s pištolo, ki ima 8 metkov namesto 15.. bi vedno izbral boljšo, tudi če ti izgled ni tako všeč.. temu bi se rad izognil, da ne silim igralca v kot na ta način.

Glede orodja:

Unreal Engine 4
Blender
Krita
Inkscape
Gimp
Audacity

logika igre:

Visual Studio za določene stvari v C++ jeziku
Ostalo "Blueprints" skripe, ki so sestavni del Unreal Engina


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

GreedFall (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Igre
10410323 (1776) oo7
»

Fallout: New Vegas (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Igre
25345025 (9160) oo7
»

The Technomancer (strani: 1 2 )

Oddelek: Igre
7914170 (10385) scipascapa
»

Wasteland 2 (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Igre
28048146 (25284) Ghenghiz
»

Torchlight II

Oddelek: Igre
263700 (2783) Berserker

Več podobnih tem