» »

The Technomancer

The Technomancer

1
2
»

oo7 ::

m0f0x je izjavil:

Škoda, da se nisem motil. Kaj praviš M-power? Si obdržal igro?


Včeraj sem igral 1 uro in pol in mi je igra kar vredu tako, da najbrž jo bom kar obdržal.

Izi ::

Sem malo povprašal tiste, ki so igro danes dejansko igrali in tako rekoč vsi pravijo, da je igra ne samo dobra ampak zelo dobra.
Jaz bom začel jutri.

Alien123 ::

Sem igral ene 30 minut.. nekak mi ne potegne, pa se trudim da bi jo "lajkal"

oo7 ::

V katere sposobnosti vlagate točke?

Izi ::

Jaz sem se odločil za Staff in Technomancer električne napade.
Normal težavnost je že kar hudo težka in težavnosti se ne more več spreminjati, ko jo enkrat izbereš.
Prebil sem se skozi prvih 5 levelov, kar precejšnji izziv, potem pa WTF?

Popolni začetnik, level 5, z nekaj začetnimi skill, pa pride 30 metrski Boss, z milijon življenja :O
Kaj hudiča so mislili?
Malo ga lahko žgečkam po trebuhu, višje ne dosežem, udarec mu vzame manj kot 1% življenja, beštija pa me ubije z dvema udarcema. Saj niso normalni.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Izi ()

Izi ::

Evo, prišel do level 10 in lahko rečem da je igra zelo v redu. Sumim, da večina opisovalcev te igre sploh ni končala.

Zgodba je nadpovprečno dobra, cyberpunkovsko vzdušje je zelo v redu, questov je veliko in so zelo dobro zastavljeni, dialogi so na presenetljivo visokem nivoju, uporabniški vmesnik je tudi zelo všečen in predvsem zelo uporaben. Tudi muzika je dobra in lepo paše v igro.

Če že iščemo dlako v jajcu, obrazi so sicer lepi, ampak obrazna animacija pa malo šepa, pa okolje mogoče deluje malo preveč mrtvo.

Pogledal sem še komentarje na Steamu in moje mnenje ni osamljeno. Velika večina igro močno priporoča in se priduša nad opisovalci igričarskih revij, ki so tokrat popolnoma brcnili v temo in verjetno niso igrali več kot uro ali dve.

Kakorkoli že, jaz uživam in kot kaže bo tole kar dolga igra. Zame 50 do 100 ur.

oo7 ::

Ti je potem uspelo premagati tistega šefa?



The Technomancer Abilities Guide - Everything You Need to Know
http://www.gameskinny.com/lfyw8/the-tec...

Izi ::

oo7 je izjavil:

Ti je potem uspelo premagati tistega šefa?

Ja, ene 5-krat sem umrl, potem pa je šlo :D
Ga ni treba čisto do konca pobiti, ampak samo do tri četrtine, potem ti tvoj mentor priskoči na pomoč.
Napadati ga je treba samo v tisti viseči trebuh, kjer edino lahko narediš nekaj omembe vredne škode, to pa je možno samo od spredaj. Še najbolje se obnese, če stojiš kar pod njim in paziš da te ne pohodi, mahaš po trebuhu z vsemi skilli in občasno piješ zdravilne napitke.
Na vsake toliko časa je dobro narediti en krog po areni in pobiti še tiste male gnusobe, ki so kar nevarne, če se jih nabere preveč. Par minut pa je boja konec.

Kar se tiče Talentov:
Za prvo točko je verjetno najbolje Science, ki ti močno poveča hitrost zdravljenja izvem boja.
Lockpick je kot kaže kar uporaben. Je precej zaklenjenih skrinj, omar in vrat.
Brez Craftinga tudi praktično ne gre.

Atribute (Strength, Agility, Power in Constitution), bo verjetno treba vzeti kar vse po malem, ker jih zahteva oprema. Čim boš eno zanemaril nekaj ne boš mogel obleči.
Po do sedaj videnem orožje zahteva Strength, rokavice zahtevajo Power, ostale obleke pa Agility. Brez Constitutiona boš pa precej umiral. Torej rabiš vse :P

Skille pa bi po moje bilo najbolje izbirati tiste, ki imajo čim več "Area damage". Sovražniki so namreč ves čas v skupinah. Čim napadeš enega, takoj priletijo vsi iz 50 metrov naokoli. In tukaj nič ne čakajo, ampak kar vsi hkrati mahajo po tebi in problem pri tej igri je, da te vsak udarec za nekaj desetink vrže iz tira. Če enkrat trije sovragi mahajo po tebi, ne moreš pobegniti. Najbolj nevarni pa so zaenkrat sovražniki s puškami. Te je treba prve odstraniti, drugače si hitro mrzel.

oo7 ::

Izi je izjavil:


Ja, ene 5-krat sem umrl, potem pa je šlo :D
Ga ni treba čisto do konca pobiti, ampak samo do tri četrtine, potem ti tvoj mentor priskoči na pomoč.
Napadati ga je treba samo v tisti viseči trebuh, kjer edino lahko narediš nekaj omembe vredne škode, to pa je možno samo od spredaj. Še najbolje se obnese, če stojiš kar pod njim in paziš da te ne pohodi, mahaš po trebuhu z vsemi skilli in občasno piješ zdravilne napitke.
Na vsake toliko časa je dobro narediti en krog po areni in pobiti še tiste male gnusobe, ki so kar nevarne, če se jih nabere preveč. Par minut pa je boja konec.



Mi ga je uspelo ubiti v tretjem posikusu. Najbolj varno je, da si mu čim dlje časa za ritjo ali pa, ko zamahne, da pravi čas odkočiš je pa res, da največ škode delaš pri trebuhu :)


Izi je izjavil:


Kar se tiče Talentov:
Za prvo točko je verjetno najbolje Science, ki ti močno poveča hitrost zdravljenja izvem boja.
Lockpick je kot kaže kar uporaben. Je precej zaklenjenih skrinj, omar in vrat.
Brez Craftinga tudi praktično ne gre.





Težka odločitev, ker je toliko enih stvari:P zaenkrat sem dal lockpick in Science.


Izi je izjavil:



Atribute (Strength, Agility, Power in Constitution), bo verjetno treba vzeti kar vse po malem, ker jih zahteva oprema. Čim boš eno zanemaril nekaj ne boš mogel obleči.
Po do sedaj videnem orožje zahteva Strength, rokavice zahtevajo Power, ostale obleke pa Agility. Brez Constitutiona boš pa precej umiral. Torej rabiš vse :P

Skille pa bi po moje bilo najbolje izbirati tiste, ki imajo čim več "Area damage". Sovražniki so namreč ves čas v skupinah. Čim napadeš enega, takoj priletijo vsi iz 50 metrov naokoli. In tukaj nič ne čakajo, ampak kar vsi hkrati mahajo po tebi in problem pri tej igri je, da te vsak udarec za nekaj desetink vrže iz tira. Če enkrat trije sovragi mahajo po tebi, ne moreš pobegniti. Najbolj nevarni pa so zaenkrat sovražniki s puškami. Te je treba prve odstraniti, drugače si hitro mrzel.



Zaenkrat največ vlagam v Warior in Technomancer tudi največ uporavbljam palico.


Kako se pa XP točke seštevajo? Ker, ko imaš ekrat zadosti XP lahko nadgradiš atribute kako je pa z talenti in talenti? Tista črta nad zdravjem XP je samo za atribute če se ne motim?


Na kateri težavnosti igraš? Jaz na normal.

Izi ::

oo7 je izjavil:

Kako se pa XP točke seštevajo? Ker, ko imaš ekrat zadosti XP lahko nadgradiš atribute kako je pa z talenti in talenti? Tista črta nad zdravjem XP je samo za atribute če se ne motim?

Motiš se ;). Črta za XP ima isto funkcijo kot v vsakem RPG, ko pride do konca napreduješ za en level.
Ne vem kako da nisi opazil, ampak ko klikneš na Talente ali Atribute ti na veliko piše kdaj (ob katerem levelu) boš dobil naslednjo točko.
Če se ne motim gre zaenkrat približno takole:
Skill točko dobiš na vsak level.
Telent točko dobiš na vsake 4 levele
Atribut točko dobiš na vsakih 5 levelov


oo7 je izjavil:

Na kateri težavnosti igraš? Jaz na normal.
Včeraj sem igral na Normal, pa ugotavljam, da sem ga polomil. Normal težavnost je občasno frustrirajoče preveč težavna, kar se tiče bojevanja. Nekaj stranskih questov je za mene enostavno nerešljivih na Normal težavnosti.
Pri enem me napade 8 sovražnikov hkrati in moja skupinica treh ljudi nima najmanjše šanse da bi jih premagala. Sesujejo nas v parih sekundah.
Pri drugem pa so štirje sovražniki, ampak ima eden brzostrelko. Če grem najprej na tri najšibkejše me tisti z mašinco sesuje z enim samim rafalom, če pa grem direkt na tistega z mašinco me ostali trije družno napadejo in nimam šans.

Čeprav je en izmed avtorjev dejal, da se da igro končati popolnoma brez bojevanja, jaz mislim, da to ne drži. Nekaj boss fightom se enostavno ne da izogniti, saj se beštije nočejo pogovarjati in te takoj napadejo.
Če bi hotel iti skozi igro brez bojevanja, samo s pregovarjanjem, diplomacijo in spletkami, bi moral spustiti polovico stranskih questov. Nekaj questov temelji izključno na bojevanju, kot na primer bojevanje v mestni areni za naslov najboljšega borca. Če to spustiš si zapreš kar nekaj s tem povezanih questov.

Lahko še omenim, da je "Stealth mode" v tej igri praktično neuporaben. Pri večini RPGjev stealth pomeni praktično nevidnost iz skoraj vseh strani, tukaj pa deluje smo od zadaj. Čim prideš v vidno polje sovražnika te ta opazi enako hitro če si ali nisi Stealth. In ker te takoj na to družno napadejo še vsi njegovi kolegi je škoda kakršnihkoli točk za stealth.

In medtem ko sovražniki lahko uporabljajo puške in brzostrelke, mi od strelnega orožja lahko uporabljamo samo pištole. Puške in brzostrelke sicer lahko pobiramo, prodajamo ali jih razstavljamo za crafting elemente, ampak uporabiti jih pa ne smemo.

Razmišljam, da bi začel še enkrat, to pot na Easy težavnosti. Igra zelo hitro postaja težja in težja, moja oprema pa zelo počasi in slabo napreduje.


Pograjal bi še pomanjkanje teleport točk oziroma hitrega potovanja. Hitro potovanje je možno samo med velikimi mesti, znotraj mesta pa moramo naokoli ves čas tekati peš. Mape pa so naravnost ogromne, zapletene kot labirinti in v mnogih nadstropjih. Kljub odličnim zemljevidom, malemu zemljevidu in še HUD zemljevidu na tipki F, se stalno izgubljaš. Questi te pa ves čas pošiljajo iz enega konca mape na drugega. Polovico igralnega časa torej porabimo kot maratonski tekač.

oo7 ::

Nekatere odločitve so kar težke :)

Izi je izjavil:

oo7 je izjavil:

Kako se pa XP točke seštevajo? Ker, ko imaš ekrat zadosti XP lahko nadgradiš atribute kako je pa z talenti in talenti? Tista črta nad zdravjem XP je samo za atribute če se ne motim?

Motiš se ;). Črta za XP ima isto funkcijo kot v vsakem RPG, ko pride do konca napreduješ za en level.
Ne vem kako da nisi opazil, ampak ko klikneš na Talente ali Atribute ti na veliko piše kdaj (ob katerem levelu) boš dobil naslednjo točko.
Če se ne motim gre zaenkrat približno takole:
Skill točko dobiš na vsak level.
Telent točko dobiš na vsake 4 levele
Atribut točko dobiš na vsakih 5 levelov





Zdaj, ko si povedal sem opazil te levele. Hvala

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: oo7 ()

oo7 ::

Mogoče kdo ve kako se uporabljajo gloves in kako se naredi punch?

Hvala

Izi ::

oo7 je izjavil:

Mogoče kdo ve kako se uporabljajo gloves in kako se naredi punch?

A si spustil tutorial? Je bilo vse lepo razloženo.
Pritisneš tipko Tab, ki je v bistvu pavza med bojem, in na levi strani ekrana se odpre meni z vsemi naučenimi skilli. Lahko jih uporabljaš direkt z miško, ampak bolje je. če z miško izbereš skill in nato klikneš številko od 0 do 9. Skill se prenese na "Hot bar" in potem ga imaš na tej številki.

-----

Jaz sem prilezel do level 30. Zgodba je fantastična s hudimi preobrati, spletkami in težkimi odločitvami, da se skrijeta celo Fallout in Witcher.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Izi ()

oo7 ::

Zdaj znam hvala.

Jaz sem trenutno level 14. Men je tudi čedalje boljša igra.

m0f0x ::

TotalBisquit je noče preigrat :)). Je preveč dolgočasna.

Izi ::

God damn what a rush. Čisto sem padel notri. Trenutno že level 40 in se počasi bližam koncu.

Par koristnih nasvetov.
- Leveli niso omejeni, skozi zgodbo pa prideš povprečno nekje do level 40.

- Talentov dobiš samo 9, potem pa točke nehajo prihajati.
Svetujem, da uporabiš 4 krat po 2 točki in 1 krat eno. Tretje točke se nikjer ne splača porabiti, saj tretjo stopnjo lahko dobiš z obleko ali z spremljevalci.

- Atributov dobiš samo 12, potem pa je tudi teh konec.
Skoraj nujno je končati dva stoplpca po 5 točk, dve pa potem daš kamorkoli.

- Skilli pa kot kaže prihajajo neomejeno na vsak level.
Izpolnjuj samo dva skill drevesa, ostala dva pa ignoriraj, drugače boš zanič borec.

oo7 ::

Izi je izjavil:



- Talentov dobiš samo 9, potem pa točke nehajo prihajati.
Svetujem, da uporabiš 4 krat po 2 točki in 1 krat eno. Tretje točke se nikjer ne splača porabiti, saj tretjo stopnjo lahko dobiš z obleko ali z spremljevalci.




Kam si ti vložil talente?

Izi ::

oo7 je izjavil:

Kam si ti vložil talente?

Jaz sem imel 1 v Science, 2 v Traps/Lockpicking, 2 v Charisma, 2 v Crafting in 2 v Exploration.

V svoji sobi v skrinji sem imel jopič z +1 Crafting, ki sem ga oblekel, ko sem Craftal, da je bilo na 3 stopnji.
Za glavna spremljevalca pa sem imel Andrew (+1 Charisma) in Niesha (+1 Locks/traps). Tako sem imel karizmo in odklepanje na 3.

Sicer pa sta Andrew in Niesha tudi najmočnejša borca izmed celotne skupine in skupaj smo bili nepremagljivi. Mutant Phobos je tudi kar v redu, Scott in Amelia pa sta katastrofa kar se tiče bojevanja.

SPOILER za Andrewa
Naj te ne zavede, da je Andrew na začetku najbolj šibek borec, ker je revež brez ene roke. Ko postaneš prijatelj z njim za njega opraviš nekaj osebnih questov in iz njega spet narediš čisto pravega Technomancerja s ta dolgo palico in močnimi električnimi napadi.

yoco ::

A se mape kj spremenijo al so vedno iste?

oo7 ::

yoco je izjavil:

A se mape kj spremenijo al so vedno iste?



Čez čas greš še drugam pa se potem vračaš. Tam na koncu imaš še world map ampak na začetku je samo 1 lokacija.

Izi ::

Kljub temu, da bi človek pričakoval ves Mars enak z rdečimi puščavskimi lokacijami, so tukaj lokacije dokaj raznolike.
Potuješ skoraj po celem Marsu, na koncu je na svetovni mapi okoli 20 lokacij.

Mars ima 3 glavna mesta. Mesto vojakov, mesto trgovcev in mesto mutantov. Ostalo pa so lokacije različnih Zemeljskih razpadajočih postojank, ki jih raziskujemo, ker je glavni cilj igre poiskati, kaj se je zgodilo z Zemljo.
Zakaj že stoletja ni nobenega glasu iz Zemlje, planeta prednikov? Technomancerji imajo zato že več generacij cilj, da poskusijo vzpostaviti komunikacijo z Zemljo.

Večinoma potujemo po osrednjem puščavsem delu, na koncu pa vse do večno ledenega južnega pola. Mars bo kot kaže v prihodnosti precej drugačen kot danes, saj na jugu celo sneži. Pa z dihanjem zunaj tudi noben nima težav :D

opeter ::

Izi, na čem pa to igraš? PC, konzola? Koliko ur igro že igraš?
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j

Izi ::

opeter je izjavil:

Izi, na čem pa to igraš? PC, konzola? Koliko ur igro že igraš?

Na PC sem igral in igro končal že v četrtek. Vse skupaj sem rabil okoli 45 ur, pa sem končal čisto vse kar se da.

Zgodba je odlična, ampak se pa močno čuti "low budget", tako da je treba uporabiti tudi malo domišljije, ker ni nobenih epskih cutscen in dolgih filmčkov, ki smo jih vajeni iz AAA iger.

Še največja graja pa leti na prehud tempo respawnanja sovražnikov. V prvo mesto Ophir se moraš vračati skozi celotno igro in prav ves čas se moraš prebijati skozi horde vojakov. Ko se čez par minut vračaš po isti poti bodo že vsi vojaki spet na svojih mestih.

opeter ::

Izi je izjavil:

opeter je izjavil:

Izi, na čem pa to igraš? PC, konzola? Koliko ur igro že igraš?

Na PC sem igral in igro končal že v četrtek. Vse skupaj sem rabil okoli 45 ur, pa sem končal čisto vse kar se da.

Zgodba je odlična, ampak se pa močno čuti "low budget", tako da je treba uporabiti tudi malo domišljije, ker ni nobenih epskih cutscen in dolgih filmčkov, ki smo jih vajeni iz AAA iger.

Še največja graja pa leti na prehud tempo respawnanja sovražnikov. V prvo mesto Ophir se moraš vračati skozi celotno igro in prav ves čas se moraš prebijati skozi horde vojakov. Ko se čez par minut vračaš po isti poti bodo že vsi vojaki spet na svojih mestih.


To zadnje se mi zdi bedarija. Ampak izgleda, da je to bila ena od fint, da so podaljšali čas igranja.
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j

oo7 ::

opeter je izjavil:

Izi je izjavil:

opeter je izjavil:

Izi, na čem pa to igraš? PC, konzola? Koliko ur igro že igraš?

Na PC sem igral in igro končal že v četrtek. Vse skupaj sem rabil okoli 45 ur, pa sem končal čisto vse kar se da.

Zgodba je odlična, ampak se pa močno čuti "low budget", tako da je treba uporabiti tudi malo domišljije, ker ni nobenih epskih cutscen in dolgih filmčkov, ki smo jih vajeni iz AAA iger.

Še največja graja pa leti na prehud tempo respawnanja sovražnikov. V prvo mesto Ophir se moraš vračati skozi celotno igro in prav ves čas se moraš prebijati skozi horde vojakov. Ko se čez par minut vračaš po isti poti bodo že vsi vojaki spet na svojih mestih.


To zadnje se mi zdi bedarija. Ampak izgleda, da je to bila ena od fint, da so podaljšali čas igranja.



Če se sovražniki ne bi vrnili bi bilo vse skupaj prazno pa še XP dobivaš od njih s katerimi potem nadgrajuješ svojega Technomancerja.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: oo7 ()

oo7 ::

Tudi jaz sem končal. Rabil sem 32 ur in prišel do levela 42.

Zgodba je odlična tako, da sem se odločil, da bom v kratkem preigral še Mars: War Logs
Gameplay se mi je zdel super
Grafika kar v redu čeprav nič posebnega,
Kompanjoni so v redu čeprav v boju ne delajo kakšne hude škode so pa dobri, ker zamotijo sovražnika, ko jih je več :)
Nadgrajevanje lika je narejeno zelo dobro z ogromno možnostimi
Mapa je narejena dobro, da se znajdeš po vseh teh labirintih
Čez čas se začne malo vleči sploh, ker moraš iti velikokrat na eno in isto lokacijo
Na živce mi je šlo tudi, ker ne moreš odriniti drugih likov ampak je kot bi se zaletel v steno in moraš okoli njih.

Jaz bi dal igri oceno 7 / 10 :)

scipascapa ::

o tej igri se po tujih forumih skoraj nič ne govori....toliko o tem.

ahac ::

ZERO PUNCTUATION
The Technomancer
http://www.escapistmagazine.com/videos/...
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW

scipascapa ::

tega tipa ne dojamem, res ne vem kaj hoče povedat.

scipascapa ::

kakšna je splošna ocena? dobi se jo za dobrih 20€

http://www.game.co.uk/en/the-technomanc...
1
2
»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

GreedFall (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Igre
10513085 (760) oo7
»

Shadow Warrior 2

Oddelek: Igre
373706 (577) opeter
»

Dragon Age: Inquisition (strani: 1 2 3 47 8 9 10 )

Oddelek: Igre
477105640 (31566) yoco
»

Bound by Flame

Oddelek: Igre
91308 (630) opeter
»

Homefront: The Revolution (strani: 1 2 )

Oddelek: Igre
5912010 (7762) oo7

Več podobnih tem