» »

Citroen C5 in "aktivno podvozje"

Citroen C5 in "aktivno podvozje"

kumarca1212 ::

Mene pa zanima, če je kakšna direktna izkušnja kako se obnese to aktivno podvozje na C5.

Je občutna razlika med navadnim pa tem?
Mam nagledanega karavana, 2012 letnik, 2.0 hdi in 110k prevoženih, na avtu načeloma vse štima le moti me to podvozje in vzdrževanje, pa prosim ne mi nabijat da naj ne kupujem avta če ga nemorem vzdrževat. Vzdrževat ni problem, je pa brezveze dat 2 jurja če bi to crknal.

Po mojih dosedanjih informacijah je to kr draga zadeva za šraufat, če se kaj zjebe, je pa večinoma na izvedbah z 2.0 hdi, na 1.6 hdi še nisem opazil.

Je 2.0 HDI 140ps motor ok pri citroenih? Alternativa je 1.6 HDI, 115ps ampak se mi zdi da je za velikost avta 1.6 prešvoh. Dela se 40 - 50k na leto, 90% AC.

IL_DIAVOLO ::

Imam 140 konjskega, ampak je z 18 colami precej premalo. Pri tej kilometrini računaj da bos mogel menjati pumpo za hidravliko, pa slej kot prej tudi amortizerje, cca 250 evrov po komadu.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

nejclp ::

Sem pristranski, ker praktično ves čas vozim citroene s hidravliko (taprvi avto je bil sicer zastava stoenka). Strah pred hidravliko je pretiran, stroški vzdrževanja hidravlike so pomoje celo nižji kot stroški z običajnimi amortizerji -pač, redno menjaš kugle, če jih je treba, pa kakšno visokotlačno cev, ampak zgolj izjemoma.
Pri BX in XM recimo, sem prvič menjal par kugel po osmih letih, s tem da si lahko noter dal obnovljene, pri xantiji pa zadnji par že po 5 letih (cca 90000...), pa tudi odsvetoval so mi obnovljene, ker so pri activi bistveno bolj obremenjene (ma pa avto odlične vozne lastnosti, prav milina vozit, če je taprava), tako da sem original not dajal, ampak to je blo (takrat pri Dolinarju) manj kot 100 eurov za par z delom vred. Pri c5 so drugačne, tudi tekočina je druga, ampak baje zdržijo tam do 200000 (ali več ali manj oz. vsaj 10 let ali več) brez težav, so pa dražje.
Trenutno mam c5 exclusive 2.0, letnik 2011, pa še nisem menjal kugle, niti črpalke, tako da s hidravliko nobenih težav. Je pa tudi od sreče odvisno.

Edit: razlika me navadnim in hidravliko je pa itak, nima smisla kupovat c5 brez hidravlike

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: nejclp ()

kumarca1212 ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

Imam 140 konjskega, ampak je z 18 colami precej premalo. Pri tej kilometrini računaj da bos mogel menjati pumpo za hidravliko, pa slej kot prej tudi amortizerje, cca 250 evrov po komadu.


Kako to misliš, da 18 col premalo?

dexterboy ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

Imam 140 konjskega, ampak je z 18 colami precej premalo. Pri tej kilometrini računaj da bos mogel menjati pumpo za hidravliko, pa slej kot prej tudi amortizerje, cca 250 evrov po komadu.
AMORTIZERJE?
OP, jaz imam takšnega brez aktivnega vzmetenja, ordinary hidravlika. Da grem na fedre? OMFG, raje v kameno dobo in jamo ;)
Ko ne gre več, ko se ustavi, RESET Vas spet v ritem spravi.

kumarca1212 ::

nejclp je izjavil:

Sem pristranski, ker praktično ves čas vozim citroene s hidravliko (taprvi avto je bil sicer zastava stoenka). Strah pred hidravliko je pretiran, stroški vzdrževanja hidravlike so pomoje celo nižji kot stroški z običajnimi amortizerji -pač, redno menjaš kugle, če jih je treba, pa kakšno visokotlačno cev, ampak zgolj izjemoma.
Pri BX in XM recimo, sem prvič menjal par kugel po osmih letih, s tem da si lahko noter dal obnovljene, pri xantiji pa zadnji par že po 5 letih (cca 90000...), pa tudi odsvetoval so mi obnovljene, ker so pri activi bistveno bolj obremenjene (ma pa avto odlične vozne lastnosti, prav milina vozit, če je taprava), tako da sem original not dajal, ampak to je blo (takrat pri Dolinarju) manj kot 100 eurov za par z delom vred. Pri c5 so drugačne, tudi tekočina je druga, ampak baje zdržijo tam do 200000 (ali več ali manj oz. vsaj 10 let ali več) brez težav, so pa dražje.
Trenutno mam c5 exclusive 2.0, letnik 2011, pa še nisem menjal kugle, niti črpalke, tako da s hidravliko nobenih težav. Je pa tudi od sreče odvisno.

Edit: razlika me navadnim in hidravliko je pa itak, nima smisla kupovat c5 brez hidravlike


No mene mehaniki strašijo z to hidravliko, da crkuje pa da je drago vzdrževanje, itak pa vsak mehanik svoje pove ampak načeloma tale komentar velik pomaga. Kako je pa z motorjom? Težave? A ma ta motor ketno?

dexterboy je izjavil:

IL_DIAVOLO je izjavil:

Imam 140 konjskega, ampak je z 18 colami precej premalo. Pri tej kilometrini računaj da bos mogel menjati pumpo za hidravliko, pa slej kot prej tudi amortizerje, cca 250 evrov po komadu.
AMORTIZERJE?
OP, jaz imam takšnega brez aktivnega vzmetenja, ordinary hidravlika. Da grem na fedre? OMFG, raje v kameno dobo in jamo ;)


Je blo kdaj kaj težav?

Zgodovina sprememb…

IL_DIAVOLO ::

kumarca1212 je izjavil:

IL_DIAVOLO je izjavil:

Imam 140 konjskega, ampak je z 18 colami precej premalo. Pri tej kilometrini računaj da bos mogel menjati pumpo za hidravliko, pa slej kot prej tudi amortizerje, cca 250 evrov po komadu.


Kako to misliš, da 18 col premalo?


Podhranjen motor.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

nejclp ::

kumarca1212 je izjavil:

nejclp je izjavil:

Sem pristranski, ker praktično ves čas vozim citroene s hidravliko (taprvi avto je bil sicer zastava stoenka). Strah pred hidravliko je pretiran, stroški vzdrževanja hidravlike so pomoje celo nižji kot stroški z običajnimi amortizerji -pač, redno menjaš kugle, če jih je treba, pa kakšno visokotlačno cev, ampak zgolj izjemoma.
Pri BX in XM recimo, sem prvič menjal par kugel po osmih letih, s tem da si lahko noter dal obnovljene, pri xantiji pa zadnji par že po 5 letih (cca 90000...), pa tudi odsvetoval so mi obnovljene, ker so pri activi bistveno bolj obremenjene (ma pa avto odlične vozne lastnosti, prav milina vozit, če je taprava), tako da sem original not dajal, ampak to je blo (takrat pri Dolinarju) manj kot 100 eurov za par z delom vred. Pri c5 so drugačne, tudi tekočina je druga, ampak baje zdržijo tam do 200000 (ali več ali manj oz. vsaj 10 let ali več) brez težav, so pa dražje.
Trenutno mam c5 exclusive 2.0, letnik 2011, pa še nisem menjal kugle, niti črpalke, tako da s hidravliko nobenih težav. Je pa tudi od sreče odvisno.

Edit: razlika me navadnim in hidravliko je pa itak, nima smisla kupovat c5 brez hidravlike


No mene mehaniki strašijo z to hidravliko, da crkuje pa da je drago vzdrževanje, itak pa vsak mehanik svoje pove ampak načeloma tale komentar velik pomaga. Kako je pa z motorjom? Težave? A ma ta motor ketno?


Je blo kdaj kaj težav?
Ne, zobati jermen, menjal pri 100.000. Po petih letih težava z bluetoothom, se občasno ni aktiviral, in usb, enako, po menjavi akumulatorja je težava izginila. Precvikala se je cev za vodo pri vratih prtljažnika, zamenjal z novo (je pa dejansko nekvalitetna in se bo spet). Vrata prtljažnika se kar naenkrat niso odprla do konca, je električar zrihtal, 50 ojrov. Menjal obe roki spredaj in bremze, itak potrošni material. Ne desni strani spredaj pri gumi so se strgala držala za oblogo blatnikov (je med vožnjo udarjala ob gumo) , sem dal plastične vezice in je OK. Pa seveda vzdrževanje, filtri, tekočine, redno enkrat letno. Najbolj me moti odsotnotnost cup holderjev (eden je v naslonjalu za roko, ga je pa treba dvignit, neergonomično), pri volanu je blazno kul, da se osrednji del s knofi ne premika, moti pa, da ne vidiš oznak na ročicah. Drugega nič. Lahko, da imam zgolj srečo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: nejclp ()

borisk ::

vozim c5 2.2hdi

strah pred hidravliko je odveč, js sm v 5 letih menjal en amortizer z kuglo, kar me glede na stanje lokalnih cest čudi. 1,6 ima premal konjev za normalno vožnjo, ampak 1,6 itak ne boš dobil s hidravliko...

Blinder ::

115 km diesel je dovolj, še toliko bolj dovolj za po avtocesti
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 1080 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

bambam20 ::

115 konjev za tako kravo je premalo. Tak avto potrbeuje 200 konjev.

Sheteentz ::

C5 2008 140 konjev dizlaš, 350k prevoženih, vsa elektronika dela, električno premikanje sedežev, ker nisem plebs, da bi z rokami nekaj švical. Škoda le, da še nima električnega premikanja volana in sredinskega ogledala. Edini problem sem imel z zadnjim senzorjem višine, kjer je zglob zarustal, in se rotacija stabilizatorja ni prenašala na senzor. Razdrl, namazal z neko mastjo in nazaj sestavil. Zamenjal tudi alternator, ko mi je sredi ceste zmanjkalo štroma, in sem z zadnjimi močni le nekako prišel do avtobusnega postajališča nekje pri Gozdu Martuljku :D

Aja, klima je švoh za en kurac, bojda klasična napaka teh C5. Do zadnjih sedežev komaj kaj pride. No, možno, da imam samo jaz nesrečo.

Naslednji bo verjetno karavan z 200 konji in V6 mašino. Imamo 4 mesečno tamalo in bo itak placa kmalu premalo.

bambam20 ::

Sheteentz je izjavil:



Aja, klima je švoh za en kurac, bojda klasična napaka teh C5.
Naslednji bo verjetno karavan z 200 konji in V6 mašino. Imamo 4 mesečno tamalo in bo itak placa kmalu premalo.


Poraba bo ogromna, avto pa tako ne potegne. Prava izbira.

Če želiš, da ti klima odlično deluje, vzameš nemca, američana, korejca ali japonca.

Raptor F16 ::

bambam20 je izjavil:

Sheteentz je izjavil:



Aja, klima je švoh za en kurac, bojda klasična napaka teh C5.
Naslednji bo verjetno karavan z 200 konji in V6 mašino. Imamo 4 mesečno tamalo in bo itak placa kmalu premalo.


Poraba bo ogromna, avto pa tako ne potegne. Prava izbira.

Če želiš, da ti klima odlično deluje, vzameš nemca, američana, korejca ali japonca.


Ja sam kle se zdaj dajemo zarad podvozja mora bit potem vsaj Luft, če ne je to isti klinac po udobju kot Clio na fedrih.
Leva ... Leva ... leva desna ena dva

Sheteentz ::

Čez hidravliko je ni, ostalo je samo mučenje voznikovega prebavnega trakta. Kumarco naj nič ne skrbi to aktivno podvozje. Pa še fajn je v ovkinku, ko se vklopi hidravlika.



Pa še bolj fajn, ker lahko voziš samo s tremi kolesi s tem aktivnim podvozjem. Dejansko ne rabiš rezervnega kolesa.



Na teh videih so pač Xantie, gre pa za enak koncept.

Mike_Rotch ::

Če želiš, da ti klima odlično deluje, vzameš nemca, američana, korejca ali japonca.


Super, spet brezvezne pavšalne izjave.

V mojem japoncu klima dela tako odlično, da moram imeti nastavljeno na 15 stopinj in ventilator na 3/4, da je kolikor toliko znosno, pri malo višjih poletnih temperaturah. Pa ne, ne gre za staro kripo ampak 3 leta star avto s 60.000 prevoženimi kilometri in maloprodajno ceno blizu 50k.

Siddh ::

Ne bi rad pametoval, ampak če delaš 50k kilometrov na leto, se verjetno moraš zanest na avto 100 %, sploh če je samo zaradi službe. Za tako kilometrino vzameš avto z garancijo, da se brez skrbi voziš ali pa poiščeš službo, ki je bližje.
Z 10 let starim avtom imaš neprestano neka popravila, pa če tudi so samo malenkosti.


m0LN4r ::

nejclp je izjavil:

Sem pristranski, ker praktično ves čas vozim citroene s hidravliko (taprvi avto je bil sicer zastava stoenka). Strah pred hidravliko je pretiran, stroški vzdrževanja hidravlike so pomoje celo nižji kot stroški z običajnimi amortizerji -pač, redno menjaš kugle, če jih je treba, pa kakšno visokotlačno cev, ampak zgolj izjemoma.
Pri BX in XM recimo, sem prvič menjal par kugel po osmih letih, s tem da si lahko noter dal obnovljene, pri xantiji pa zadnji par že po 5 letih (cca 90000...), pa tudi odsvetoval so mi obnovljene, ker so pri activi bistveno bolj obremenjene (ma pa avto odlične vozne lastnosti, prav milina vozit, če je taprava), tako da sem original not dajal, ampak to je blo (takrat pri Dolinarju) manj kot 100 eurov za par z delom vred. Pri c5 so drugačne, tudi tekočina je druga, ampak baje zdržijo tam do 200000 (ali več ali manj oz. vsaj 10 let ali več) brez težav, so pa dražje.
Trenutno mam c5 exclusive 2.0, letnik 2011, pa še nisem menjal kugle, niti črpalke, tako da s hidravliko nobenih težav. Je pa tudi od sreče odvisno.

Edit: razlika me navadnim in hidravliko je pa itak, nima smisla kupovat c5 brez hidravlike

Sem tudi pristranski, ker ne vozim hidravlike. Kako so lahko cene nizje, v nasi familiji se nikoli na nobenem avtu nismo menjali amortizerje, niti problemov ne s pokanjem fedrov? Pa so vsi bli vsaj 10+ 15+ let vsi po vrsti od novega do zadnjega. Razumem, ce bi se vozil zanalasc po luknjah z avtom, drugace ne.

Edino kar se je menjalo so bili blazilci pri 17 letih in to je blo par desetakov.

Sheteentz je izjavil:

Čez hidravliko je ni, ostalo je samo mučenje voznikovega prebavnega trakta. Kumarco naj nič ne skrbi to aktivno podvozje. Pa še fajn je v ovkinku, ko se vklopi hidravlika.



Pa še bolj fajn, ker lahko voziš samo s tremi kolesi s tem aktivnim podvozjem. Dejansko ne rabiš rezervnega kolesa.



Na teh videih so pač Xantie, gre pa za enak koncept.
Slide ni enako drift, a ves. Drugace pa napisi v katerem motorsportu prevladuje zadeva.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

Sheteentz ::

Hidravlika ni za šport, a veš, tam dejansko rabiš fedre, da lažje reguliraš vse te predpise in podobna sranja. No, pa saj nekaj so tudi preizkušali s hidravliko, npr v F1 v devetdesetih, pa so bile vozne spodobnosti tako superiorne napram konkurenci na fedrih, da so hidravliko morali ukinit.

Skratka, hidravličarji so v ovinkih majka, čez ležeče policaje gredo pa tudi kot bi se peljal čez dejansko truplo policaja, samo malo poskočiš. Če poenostavim, lahko so mehki ali trdi, odvisno od potreb dejanske situacije. Ni hujšega ko si mehek, ko to ni zaželjeno. Tudi biti trd, ko za to ni neke potrebe, povzroča samo nepotrebne komplikacije.

Skratka, mehko-trdo, to je prava stvar.

nejc_nejc ::

Tole poglej vezano na hidravliko.



Kupi, 2.0 hdi dela brez problemov, hidravlika pa tudi.

m0LN4r ::

Video lepo pove, da bmw ni narjen za jajcanje po makadamu in njivah
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

nejc_nejc ::

Ocitno se se nisi peljal s hidravliko ali necim podobnim....tukaj znamka avta nima nobene veze.

nejclp ::

Xantija activa l.1999 je še vedno record holder na moos testu. Po dobrih dveh desetletjih. Drži se ceste kot klop.
https://www.carthrottle.com/post/y8479p...

Prav sili te na agresivno vožnjo. C5 je bolj usmerjen na udobje, povsem drugačen avto.

Also:
https://www.carthrottle.com/post/y8479p...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: nejclp ()

m0LN4r ::



nejc_nejc je izjavil:

Ocitno se se nisi peljal s hidravliko ali necim podobnim....tukaj znamka avta nima nobene veze.

Dam ti prav! Znamka nima veze!
Vsako podvozje je narejeno za drugacne hitrosti, ceste in situacije!
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

dexterboy ::

OP, če te skrbi delovanje hidravlike, ti lahko povem samo to, da naj te ne skrbi ;)
Pa aktivno in "pasivno" podvozje na C5 prepoznaš po sredinskem gumbu med običajnima dvema za izbiro višino.
Fora je,da imaš lahko "trše" vzmetenje, ampak takšen avto ni ravno narejen za... bemfl stajl vožnje ;)
Glej, da nima C5 klasične ročice za ročno zavoro, ker to pomeni, da so na kolesih fedri in ne hidravlične krogle.
1.6 HDI so vsi na fedrih, hidravličarji so z 2.0 (glede na opremo) in višjo kubaturo.
Pred nakupom kontaktiraj Novaka na Dolgem Mostu ali pa Jerovška, če jima lahko pripelješ avto na pregled pred nakupom.
Tistih par evrov za uslugo bo neprecenljivih proti kakšni "skriti napaki". Sicer pa imaš tudi aktiven forum za Citroene...
Ko ne gre več, ko se ustavi, RESET Vas spet v ritem spravi.

Zgodovina sprememb…

nejclp ::

Brezveze je tudi manualno prestavljanje. Avtomatsko je edino smiselno pri C5.

nejc_nejc ::

Ne vem zakaj imas komot 90% v 6 brzini...:)

nejclp ::

nejc_nejc je izjavil:

Ne vem zakaj imas komot 90% v 6 brzini...:)

Po mestu glih ne. Kvačkaš ko blesav, od semaforja do semaforja.
Ko sem mel Xantio ročno in c5 auto, sem vedno vzel Xantio, ko se šel čez Ljubelj, ali pa po stari cesti v Tolmin, po tistih ovinkih milina, redko na bremzo pritisneš, vse z motorjem, užitek. Z avtomatikom C5 povsem drugačen občutek, tudi če ročno šaltaš, XM, C6 in c5, nima smisla met ročno, te avto itak ne sili v dinamično vožnjo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: nejclp ()

sbawe64 ::

Mike_Rotch je izjavil:

Če želiš, da ti klima odlično deluje, vzameš nemca, američana, korejca ali japonca.


Super, spet brezvezne pavšalne izjave.

V mojem japoncu klima dela tako odlično, da moram imeti nastavljeno na 15 stopinj in ventilator na 3/4, da je kolikor toliko znosno, pri malo višjih poletnih temperaturah. Pa ne, ne gre za staro kripo ampak 3 leta star avto s 60.000 prevoženimi kilometri in maloprodajno ceno blizu 50k.

Cr-v ?
2020 is new 1984
Corona World order

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: sbawe64 ()


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Hyundai in servisi (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
7713316 (8345) MrStein
»

Rabljen avto za dolge razdalje do 7.000€? (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
15521731 (17234) matobeli
»

Hidravlika pri C5

Oddelek: Na cesti
323930 (2778) Bye
»

"mehek" avto (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
627196 (4990) Pac-Man
»

Servis hidravlike na avtu

Oddelek: Pomoč in nasveti
62331 (2158) Invictus

Več podobnih tem