Forum » Na cesti » "mehek" avto
"mehek" avto
Mirko1 ::
Sem že mal v letih (60) + XXXL oseba (190cm,140 kil),sprašujem po vaših izkušnjah, kateri avto je "najbolj mehak"....
Sem lastnik novega Kodiaq-a.....v neki drugi moji temi sem spraševal, če se le-ta lahko zmehča.....pa očitno te variante ni (sem spraševal pri urejevalcih podvozij, vulkanizerjih, servisu škoda..)
..rezultat:lahko ti naredimo tršega (nižjega ali višjega), mehkejšega pa ne...
torej: drug avto...vendar: kateri?...
...prosim za nasvete in predloge....hl!
Sem lastnik novega Kodiaq-a.....v neki drugi moji temi sem spraševal, če se le-ta lahko zmehča.....pa očitno te variante ni (sem spraševal pri urejevalcih podvozij, vulkanizerjih, servisu škoda..)
..rezultat:lahko ti naredimo tršega (nižjega ali višjega), mehkejšega pa ne...
torej: drug avto...vendar: kateri?...
...prosim za nasvete in predloge....hl!
Ganon ::
Grdo ali ne, ti je že v prejšnji temi nekdo takoj pravilno povedal. Težava je v tvoji prekomerni teži. Namesto, da bi nekaj naredil na sebi, ti iščeš rešitve, ki ti na dolgi rok ne bodo pomagale. Samo še več težav boš imel.
bambam20 ::
Grdo ali ne, ti je že v prejšnji temi nekdo takoj pravilno povedal. Težava je v tvoji prekomerni teži. Namesto, da bi nekaj naredil na sebi, ti iščeš rešitve, ki ti na dolgi rok ne bodo pomagale. Samo še več težav boš imel.
Njegova teža nima nobene veze. Škode so trde.
Pojdi na testno vožnjo dražjih SUV-ov. Ti so ponavadi večina udobni.
Prvo mi pride na misel Hyundaijev Santa-Fee.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: bambam20 ()
profii ::
Kar sem se peljal v avtih se mi noben ni zdel pretirano mehek, pa naj bo Peugeot, Švaba al pa Japonc.
Edina razlika je, da se ti zdi da se bo v ovinkih prekucnil.
Če ti je res pomembno udobje, glej veliko medosno razdalijo in pa da je avto na blazinah. 7ca, A6, A8, Tuareg, Q7, Citroeni...
Drugače pa minus 30kg...
Edina razlika je, da se ti zdi da se bo v ovinkih prekucnil.
Če ti je res pomembno udobje, glej veliko medosno razdalijo in pa da je avto na blazinah. 7ca, A6, A8, Tuareg, Q7, Citroeni...
Drugače pa minus 30kg...
Ganon ::
cekr ::
Sicer je na isti osnovi pa malo vecji3. Poskusi s testno vožnjo Tiguana.
Spregledal kile.
Hrbet te daje od kil. Z mehkejšimi zadevami boš na dolgo rok še bolj nastradal.
Kot je že en napisal, zmanjšaj kile za 30, da prideš na ene normalne kile. Takoj se ti bo poznalo.
Spregledal kile.
Hrbet te daje od kil. Z mehkejšimi zadevami boš na dolgo rok še bolj nastradal.
Kot je že en napisal, zmanjšaj kile za 30, da prideš na ene normalne kile. Takoj se ti bo poznalo.
Sinclair ZX Spectrum [Zilog Z80A - 3.5 MHz, 48kB, dvojni kasetofon,
TV-OUT, radirke, Sinclair-Basic], Sinclair ZX-81 [Z80A, 3.25MHZ, 1kB]
TV-OUT, radirke, Sinclair-Basic], Sinclair ZX-81 [Z80A, 3.25MHZ, 1kB]
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: cekr ()
bambam20 ::
profii ::
Tistih 20% kot so razlike v trdoti med avti ni omembe vredno. Poglej mogoče za enoprosotci, ki so višji od navadnih avtov pa tudi niso trdi kot SUVi. SUV mora biti trd zaradi svoje višine, drugace bi se peljal kot katrca...
forplan ::
Zakaj se prvo spravite na njegovo težo? To je njegova stvar. Lahko bi napisal brez tega na kaj bi se pa potem "pizdli"
V glavnem kolega full hvali Citroen C4 Cactus. Pravi da ima ta avto nekakšno aktivno blaženje (vsi tega modela baje nimajo)
Škoda da se nisi prej pozanimal... Kolikor vem se pravi med ljudmi da so SUV vsi v osnovi trdi. Jaz bi iskal tudi nekaj s čim večjo medosno razdaljo... Nisem pa strokovnjak :)
V glavnem kolega full hvali Citroen C4 Cactus. Pravi da ima ta avto nekakšno aktivno blaženje (vsi tega modela baje nimajo)
Škoda da se nisi prej pozanimal... Kolikor vem se pravi med ljudmi da so SUV vsi v osnovi trdi. Jaz bi iskal tudi nekaj s čim večjo medosno razdaljo... Nisem pa strokovnjak :)
da se strinjam
Tilen ::
C5 ima hidroaktivno vzmetenje. Bolj mehko gre težko. :)
413120536c6f76656e696a612c20642e642e
bambam20 ::
Definitivno bo C5 s hidravliko najbolj mehek, ampak hrbet ga bo še vedno matral.
ČE ima sedež odlično ledveno podporo ga zagotovo ne bo. Potem imamo še razširjeno funkcijo, da je ledveni del dodatno napihljiv. Ne vem sicer kakšne vrhunske sedeže ima C5.. vem, kakšne imajo pri nemcih.
Stari maček ::
Zate je Sharan ali Multivan. Ni finta v podvozju, ampak v položaju telesa med sedenjem. Preizkusi enega od teh dveh in javi. Sem 193/130 in vem, kaj govorim. Imel sem tudi C5. Res je, da lepo pobira neravnine oz. plava, ampak ima sedeže katastrofalne.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Stari maček ()
BorutK-73 ::
Najbolj mehak avto ki sem ga imel je bil Citroen z hidravliko, tako da preveri Citroen.
connel ::
Citroen. Sicer za stari DS boš moral imeti kar krompir da ga boš dobil, pa vseeno, to je to.
Mirko1 ::
Stari maček je izjavil:
Zate je Sharan ali Multivan. Ni finta v podvozju, ampak v položaju telesa med sedenjem. Preizkusi enega od teh dveh in javi. Sem 193/130 in vem, kaj govorim. Imel sem tudi C5. Res je, da lepo pobira neravnine oz. plava, ampak ima sedeže katastrofalne.
..kaj pa c4 grand picasso...?..
Mirko1 ::
1..glede kil..se strinjam, da jih imam vsaj 30 preveč....ampak, zakaj imajo pa potem tud ta suhi težave s hrbtenico...?...
2.. zadnjih 20 let sem 120kg in več (100 kg + vsako leto 1kg = 40kg v 40 letih).., ampak pasat (model 1996-2005 2X) mi kljub teži 20 let ni povzročal nobenih težav...
..je pa res, da so novejši pasati trši, zato jih tudi nisem menjal (kupoval)...zdej pa takih ni več..
..podvozje kodiaqa je enak podvozju pasata, le fedri so mal švohnej, ker je avto lažji...pasat 4 x 4 or road ima iste fedre kot kodiaq (preverjeno na škoda/vw servisu)...
...sprašujem samo po eventuelnih izkušnjah glede tega...
2.. zadnjih 20 let sem 120kg in več (100 kg + vsako leto 1kg = 40kg v 40 letih).., ampak pasat (model 1996-2005 2X) mi kljub teži 20 let ni povzročal nobenih težav...
..je pa res, da so novejši pasati trši, zato jih tudi nisem menjal (kupoval)...zdej pa takih ni več..
..podvozje kodiaqa je enak podvozju pasata, le fedri so mal švohnej, ker je avto lažji...pasat 4 x 4 or road ima iste fedre kot kodiaq (preverjeno na škoda/vw servisu)...
...sprašujem samo po eventuelnih izkušnjah glede tega...
Stari maček ::
Stari maček je izjavil:
Zate je Sharan ali Multivan. Ni finta v podvozju, ampak v položaju telesa med sedenjem. Preizkusi enega od teh dveh in javi. Sem 193/130 in vem, kaj govorim. Imel sem tudi C5. Res je, da lepo pobira neravnine oz. plava, ampak ima sedeže katastrofalne.
..kaj pa c4 grand picasso...?..
Prekratki sedalni del za nas nadmerske.
1..glede kil..se strinjam, da jih imam vsaj 30 preveč....ampak, zakaj imajo pa potem tud ta suhi težave s hrbtenico...?...
2.. zadnjih 20 let sem 120kg in več (100 kg + vsako leto 1kg = 40kg v 40 letih).., ampak pasat (model 1996-2005 2X) mi kljub teži 20 let ni povzročal nobenih težav...
..je pa res, da so novejši pasati trši, zato jih tudi nisem menjal (kupoval)...zdej pa takih ni več..
..podvozje kodiaqa je enak podvozju pasata, le fedri so mal švohnej, ker je avto lažji...pasat 4 x 4 or road ima iste fedre kot kodiaq (preverjeno na škoda/vw servisu)...
...sprašujem samo po eventuelnih izkušnjah glede tega...
Tisti Passati so imeli vrhunsko lumbarno podporo.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Stari maček ()
Mirko1 ::
kaj pa kej tazga
https://airride.it/en/product/air-ride-...
..serviser-ji so mi rekl', da ta zadeva podvozja ne zmehča, ampak sam zniža in izboljša vozne zmogljivosti (za dirkaške navdušence)...
janezvalva ::
mercedes magic body control
IQ test: v enem vedru imaš 2l vode, v drugem 1l vode. koliko veder imaš?
thetech ::
Grdo ali ne, ti je že v prejšnji temi nekdo takoj pravilno povedal. Težava je v tvoji prekomerni teži. Namesto, da bi nekaj naredil na sebi, ti iščeš rešitve, ki ti na dolgi rok ne bodo pomagale. Samo še več težav boš imel.
Njegova teža nima nobene veze. Škode so trde.
Pojdi na testno vožnjo dražjih SUV-ov. Ti so ponavadi večina udobni.
Prvo mi pride na misel Hyundaijev Santa-Fee.
Mogoče so res trde, ampak za vitalnega moškega z nekaj kondicije to ne bi smel biti problem. Vsaj pri 60-tih še ne.
pero50 ::
za "mehek" avto se boš moral stegnit "malo" globje v žep
Išči aktivno vzmetenje, imajo jih vsi preminum avti. A8, bmw 7, Mercedes S. Skenirajo cesto in predvidijo nepravilnosti. Tako se vzmeti prilagodijo luknjam. Verjetno imajo to sedaj tudi že kaki mestni terenci.
namig: Ko crknejo zračne blazine je to hudičevo drago. Tako kot se za take avte spodobi.
Išči aktivno vzmetenje, imajo jih vsi preminum avti. A8, bmw 7, Mercedes S. Skenirajo cesto in predvidijo nepravilnosti. Tako se vzmeti prilagodijo luknjam. Verjetno imajo to sedaj tudi že kaki mestni terenci.
namig: Ko crknejo zračne blazine je to hudičevo drago. Tako kot se za take avte spodobi.
fikus_ ::
Ena varianta je, da menjas amortizerje za bolj mehke. Pojdi do nekoga, ki se ukvarja z izdelavo amortizerjev, pa ti bo kaj več povedal. Verjetno te bo sicer malo čudno gledal.
edi45 ::
Citroen C5 in C6 z hidroaktivnim podvozjem, zadeva prav plava po cesti in nenormalno dobro požira luknje na cesti. C5 aircross ni tako udoben, sem ga imel ta teden na testni, ker nima hidravličnega podvozja.
profii ::
Nekdo je napisal zakaj se spotikamo ob njegovo težo? Zato ker ima veliko vezo z udobjem v avtu.
Sam sem imel 95kg in me je zic žulil. Pri 81kg mi tudi športni avto z trdim vzmetenjem in športnimi zici ne dela problema.
Kile, sedež in pozicija sedenja so problem.
Mirko, kaj točno pa te moti pri trdoti avta? Ti po luknjah jamlje sapo?
Sam sem imel 95kg in me je zic žulil. Pri 81kg mi tudi športni avto z trdim vzmetenjem in športnimi zici ne dela problema.
Kile, sedež in pozicija sedenja so problem.
Mirko, kaj točno pa te moti pri trdoti avta? Ti po luknjah jamlje sapo?
bambam20 ::
Nekdo je napisal zakaj se spotikamo ob njegovo težo? Zato ker ima veliko vezo z udobjem v avtu.
Kile, sedež in pozicija sedenja so problem.
?
Kaj imajo kile, sedež in pozicija sedenja skupnega z podvozjem, ki dobro blaži luknje. Nič .
Njega moti točno to, ko moti vsakega normalnega. da čuti vsako manjšo luknjo na cesti, ležečega policaja...
jype ::
bambam20 ::
ginekk ::
Citroen (za hidroaktivo), še mnogo bolje pa (pre)dragi Mercedesi višje klase, ki imajo hidravliko (MBC/ABC) vezano na kamere. Slednje skenirajo cesto in in tako sistem vnaprej prilagaja vzmetenje glede na tisto kar šele pride.
kingsix ::
Če ne novega je to Citroen C5 CrossTourer.. Malo višji od navadnega karavana.. Aktivno vzmetenje etc. Glede udobnosti top shit.
Aorodnik je imel full težave s hrbtenico... Bil je veliko v avtu.. Ko je presedlal iz Passata na tega več težav nima. Glede udobja povsem drug svet.
Aorodnik je imel full težave s hrbtenico... Bil je veliko v avtu.. Ko je presedlal iz Passata na tega več težav nima. Glede udobja povsem drug svet.
profii ::
Nekdo je napisal zakaj se spotikamo ob njegovo težo? Zato ker ima veliko vezo z udobjem v avtu.
Kile, sedež in pozicija sedenja so problem.
?
Kaj imajo kile, sedež in pozicija sedenja skupnega z podvozjem, ki dobro blaži luknje. Nič .
Njega moti točno to, ko moti vsakega normalnega. da čuti vsako manjšo luknjo na cesti, ležečega policaja...
Imajo, veliko.
Dober sedež, pravimo nastavljen veliko izboljša trpljenje v avtu.
Si se kdaj peljal v avtu z dobrim sedežem? Ampak to govoriva o avtih 50k eur plus.
V takem avtu tudi če je trše podvozje ne trpis niti pol toliko kakor v ultra mehkem Peugeotu.
Mirko1 ::
Nekdo je napisal zakaj se spotikamo ob njegovo težo? Zato ker ima veliko vezo z udobjem v avtu.
Sam sem imel 95kg in me je zic žulil. Pri 81kg mi tudi športni avto z trdim vzmetenjem in športnimi zici ne dela problema.
Kile, sedež in pozicija sedenja so problem.
Mirko, kaj točno pa te moti pri trdoti avta? Ti po luknjah jamlje sapo?
..ne glih, da mi jemlje sapo, ampak poleg tega, da mi gre to "štanfanje" mal na živce, je hujš to, da se mi pojavljajo bolečine, včasih po kakšni grbini direkt v hrbtenici...
...ja, po slabši cesti, npr. po poflikanih cestah me te grbine butajo in me "naštafajo", tako da boli (pa ne tolk pri vožnji sami ampak ko se odpočijem) vse od trtice navzgor...hrbtenica na večih vretencih, podreberje, zareberje, obe ritnici pa še mal navzdol po stegnih, itd..
...hudič pa je ponoči...
bambam20 ::
Mirko1 ::
..ni variante..!...
..znanec ima mercedesa C220....obup zame...še dosti trši kot kodiaq....
..znanec ima mercedesa C220....obup zame...še dosti trši kot kodiaq....
bambam20 ::
Najbolj udoben, ampak res udobna avta sta iz mojih izkušenj bila od dveh kolegov. Eden je imel Peguota 405 , drugi pa Renault Safrana.
V 405-tki dejansko nisi čutil lukenj oz. slabega cestišča .. Ko sem se nato peljal z audijem a3, sem bil prepričan, da je z audijevim podvozjem nekaj narobe, glede, kako je tolklo ob vsaki manjši udolbini na cestišču.
V 405-tki dejansko nisi čutil lukenj oz. slabega cestišča .. Ko sem se nato peljal z audijem a3, sem bil prepričan, da je z audijevim podvozjem nekaj narobe, glede, kako je tolklo ob vsaki manjši udolbini na cestišču.
Mirko1 ::
...je tako!!.. tud pasat generacija 1996-2005 je tak, ampak takih avtov ne delajo več....ko sem večkrat spraševal mehanika, ki mi je dolga leta servisiral pasata, kje naj dobim tak avto kot je pasat letnik 2000, je vedno dejal :"takih avtov ne delajo več"....zdaj ga pa vedno bolj štekam...
...
...
CallMeAl ::
Še en glas za C5 Aircross. Cenovno se zadeva za okoli 30k izide s precej opreme in avtomatskim menjalnikom. Vprašanje je samo kako ti odgovarja Citroënov styling, ki je v primerjavi s Škodo nekoliko manj konzervativen. Pri udobju pa ni primerjave, sploh na naših cestah.
profii ::
Imajo, veliko.
Dober sedež, pravimo nastavljen veliko izboljša trpljenje v avtu.
Si se kdaj peljal v avtu z dobrim sedežem? Ampak to govoriva o avtih 50k eur plus.
Bo tale ok?
To bi moralo biti to. Nisem se vozil z doticnim modelom, ampak podobni se mi niso zdeli neudobni. Prej obratno. Zgleda dojemamo udobje različno.
bambam20 ::
Imajo, veliko.
Dober sedež, pravimo nastavljen veliko izboljša trpljenje v avtu.
Si se kdaj peljal v avtu z dobrim sedežem? Ampak to govoriva o avtih 50k eur plus.
Bo tale ok?
To bi moralo biti to. Nisem se vozil z doticnim modelom, ampak podobni se mi niso zdeli neudobni. Prej obratno. Zgleda dojemamo udobje različno.
Ta ni nič kaj prida udoben. Ima sicer odlične zice, vednar čutiš preveč, kar se dogaja pod kolesi. Mogoče nima tale zračnega vzmetenja. Pač AVto je v osnovi 85 jurjev, pa me ni navdušil kot celota. Tudi njegoivh 286 konjev in precej navora je na 2 toni težki kravi delovalo bolj ubogo.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Rabljen avto za dolge razdalje do 7.000€? (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 25167 (20670) | matobeli |
» | Hidravlika pri C5Oddelek: Na cesti | 4348 (3196) | Bye |
» | C4 Grand Picasso ali Touran (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 17621 (10860) | RedDrake |
» | mehke (soft) zimske pnevmatikeOddelek: Na cesti | 1463 (967) | Mirko1 |
» | Mnenja/Predlogi: Novo vozilo do cca. 20k EUR (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 28796 (20046) | Superboyy |