» »

Hidravlika pri C5

Hidravlika pri C5

Bye ::

Zanima me, kaj se zgodi pri okvari hidroaktivnega vzmetenja na Citroenu C5. Se lahko normalno nadaljuje z vožnjo (in bo bp opravil tehnični pregled)?
  • spremenilo: Bye ()

edi45 ::

Če je avto počepnil potem se niti peljati nemoreš.

Bye ::

Aha, ok. Sem mislil, da morda samo ni več tako mehak. Thnx.

fikus_ ::

BX je imel isti hidravlični sistem za ojačenje zavor, tako da, ko je počepnil, se zavore niso dobro prijele.

VIP58 ::

Enkrat prevozil kakih 10 km do mehanika, hidravlika spustila olje. Zadnji del se opre na gumene blažilce, spredaj se ni posedel. Max 20 km/h po lepi cesti, drugače po polžje.
Servo ne dela, zavore in volan pa komaj upravljaš. Zaradi take vožnje ni bilo nič (dodatno) narobe z avtom.
Too much of everything is just enough.

Pac-Man ::

Bye je izjavil:

Zanima me, kaj se zgodi pri okvari hidroaktivnega vzmetenja na Citroenu C5. Se lahko normalno nadaljuje z vožnjo (in bo bp opravil tehnični pregled)?


Kake okvare?
Fuč senzor ali totalen kolaps sistema?

VIP58 je izjavil:

Enkrat prevozil kakih 10 km do mehanika, hidravlika spustila olje. Zadnji del se opre na gumene blažilce, spredaj se ni posedel. Max 20 km/h po lepi cesti, drugače po polžje.
Servo ne dela, zavore in volan pa komaj upravljaš. Zaradi take vožnje ni bilo nič (dodatno) narobe z avtom.


Tako je bilo do Xantie. Ena mehanska črpalka, ki je gonila podvozje, volan in zavore.
Od C5 je črpalka za podvozje električna, zavore in volan so rešeni enako kot v ostalih avtomobilih.
The ideal subject of totalitarian rule is not the convinced Nazi or
the convinced Communist, but people for whom the distinction between fact and
fiction and the distinction between true and false no longer exist.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Pac-Man ()

VIP58 ::

@Pac-Man
C5 mk1 letnik 2004, vem da je električna črpalka, ampak vseeno sem bil brez serva.
Na servisu so zamenjali preluknjano cev in dolili olje. Potem je spet vse delalo.
Too much of everything is just enough.

Pac-Man ::

Ekola, haklc, za tole nisem vedel.

Deljena tekočina, druga pumpa.

Citro%C3%ABn C5 @ Wikipedia

In a major break with Citroën tradition, the brakes and steering were no longer powered by the same hydraulic system as the suspension, but the power steering used the same LDS fluid with its own pump.

Če že dajo ločeno črpalko, bi lahko montirali še dodaten rezervoar, da imaš povsem neodvisen sistem.
The ideal subject of totalitarian rule is not the convinced Nazi or
the convinced Communist, but people for whom the distinction between fact and
fiction and the distinction between true and false no longer exist.

Bye ::

"Zanima me, kaj se zgodi pri okvari hidroaktivnega vzmetenja na Citroenu C5. Se lahko normalno nadaljuje z vožnjo (in bo bp opravil tehnični pregled)?"
- "Kake okvare?
Fuč senzor ali totalen kolaps sistema?"

Nisem avtomehanik. Okvara pač, da hidroaktivno vzmetenje ne dela več.

fikus_ ::

Močno dvomim, da boš s pokvarjenim avtom naredil tehničnega!

Pac-Man ::

Bye je izjavil:

"Zanima me, kaj se zgodi pri okvari hidroaktivnega vzmetenja na Citroenu C5. Se lahko normalno nadaljuje z vožnjo (in bo bp opravil tehnični pregled)?"
- "Kake okvare?
Fuč senzor ali totalen kolaps sistema?"

Nisem avtomehanik. Okvara pač, da hidroaktivno vzmetenje ne dela več.


Potem se odpravi do avtomehanika, ki ti bo diagnosticiral okvaro.

Tole je na nivoju "Boli me v trebuhu, me samo napenja ali se je vnel slepič?"
The ideal subject of totalitarian rule is not the convinced Nazi or
the convinced Communist, but people for whom the distinction between fact and
fiction and the distinction between true and false no longer exist.

fikus_ ::

Najprej sam preveri, če je še olje v sistemu! Če ga ni, ga kupiš in doliješ, verjetno bo potrebno še odzračit, da črpalka potegne olje, kar bi moral znat "vsak" mehanik.

Če to ni, je možno, da je glavni ventil, ki deli olje v sistem, zablokiral. Tukaj ti pomaga, da ga razstaviš in ugotoviš napako, ali pa kar nabaviš nov (rabljen) ventil ter zamenjaš.

Ampak kakor kaže, se ne spoznaš na zadevo, ti priporočam mehanika, ki pozna na to vzmetenje!

edi45 ::

Kaj avto je pocepnil? Ali se da normalno vozit? Saj ne preverjajo ce deluje hidravlika ce se da spustit ali dvignit avto. Meni je lani januarja sel zadnji cilinder za hidravliko in je avto rabil nenormalno dolgo da se je vzadaj dvignil da sem se lahko peljal. Menjali so mi potem na pooblascencu v Grosuplju, oba cilindra z delom skupaj 150e, medtem ko mi je Selmar v Celju rekel cca 1600e za komplet hidravliko z delom.

DexterBoy ::

Če je šla hidravlika pri Citroenu se NE pelješ dalje ampak prepustiš odpravo mehanikom. Te zgodbe rekla - kazala me spominjajo na kur... do kolen.
C5 je prekinil tradicijo in so zavore ter volan poseben sistem, ki je prej bil enoten za vse. Poleg C5 ima tak sistem še C6.
In ja, fenomenalno, da hočeš z nevoznim avtom opraviti tehnični. Brawo!
Ko ne gre več, ko se ustavi, RESET Vas spet v ritem spravi.
http://www.avtofil.si/

nejclp ::

Zdej, če so šle samo kugle, potem tudi tehničnega narediš, recimo če sta dve prebiti, ostale pač kompenzirajo, veš pa, da je treba kugle menjat, ker je vzmetenje trše, plus pri starejših modelih si frekventneje slišal vklop črpalke. Dal sem skoz bx, xm, xantia activo, c5 I in zdaj imam c5 III, nikoli nisem imel okvare hidravlike, pri c5 niti kugel še nisem menjal, tako da ne vem kako zgleda, ko kugle prebije- čeprav kolikor se jaz spomnim, se je pri prejšnjih modelih (od xantie nazaj) avto pri prebiti kugli dvignil in ne spustil?

fikus_ ::

Verjetno kugle niso, če avto sedi. Prej je kakšen ventil, črpalka, premalo olja, . . .

Bye ::

Eni ste pozabili, kaj sem na začetku spraševal. Potem ste pa iz tega razvili, da že imam ta avto in želim opraviti tehnični brez delujočega podvozja, jaooo.

nejclp je izjavil:

Zdej, če so šle samo kugle, potem tudi tehničnega narediš, recimo če sta dve prebiti, ostale pač kompenzirajo, veš pa, da je treba kugle menjat, ker je vzmetenje trše, plus pri starejših modelih si frekventneje slišal vklop črpalke. Dal sem skoz bx, xm, xantia activo, c5 I in zdaj imam c5 III, nikoli nisem imel okvare hidravlike, pri c5 niti kugel še nisem menjal, tako da ne vem kako zgleda, ko kugle prebije- čeprav kolikor se jaz spomnim, se je pri prejšnjih modelih (od xantie nazaj) avto pri prebiti kugli dvignil in ne spustil?

Torej hočeš reči, da lahko brez strahu kupim sleherni model s hidravliko? Ker me zelo mika udobna vožnja.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Bye ()

ziga1990 ::

^^ če imaš denar za popravilo hidravlike
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

Bye ::

Žiga, a drugi avti se po tvoje ne kvarijo al kako?

ziga1990 ::

ne vsak avto se lahko pokvari.
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

Bye ::

Torej čemu potem izpostavljaš popravilo ravno pri Citroenu?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Bye ()

ziga1990 ::

Temu:
da lahko brez strahu kupim sleherni model s hidravliko
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

Bye ::

V tem smislu bi tako lahko v stavek dal X model, ne samo Citroena.

fikus_ ::

"Eni ste pozabili, kaj sem na začetku spraševal. Potem ste pa iz tega razvili, da že imam ta avto in želim opraviti tehnični brez delujočega podvozja, jaooo."

Kaj si pa na začetku pisal?!!!!

"Se lahko normalno nadaljuje z vožnjo (in bo bp opravil tehnični pregled)?"

Jaoooo?!!!!!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: fikus_ ()

Utk ::

Še osel gre samo enkrat na led, nekatere pa nikoli ne izuči...

fikus_ ::

A ni pregovor tako: Osel gre enkrat na led, človek pa večkrat.

Bye ::

fikus_ je izjavil:

"Eni ste pozabili, kaj sem na začetku spraševal. Potem ste pa iz tega razvili, da že imam ta avto in želim opraviti tehnični brez delujočega podvozja, jaooo."

Kaj si pa na začetku pisal?!!!!

"Se lahko normalno nadaljuje z vožnjo (in bo bp opravil tehnični pregled)?"

Jaoooo?!!!!!

Iz tega si ti razbral, da imam citroena? Wtf?

darkolord ::

Bye je izjavil:

Torej hočeš reči, da lahko brez strahu kupim sleherni model s hidravliko? Ker me zelo mika udobna vožnja.
Tako je.

Okvar hidravlike ni prav veliko, sploh takšnih "katastrofalnih", da bi ti spustilo vse olje.

Bye ::

Hvala Darko, za normalen odgovor.

nejclp ::

Bye je izjavil:

Eni ste pozabili, kaj sem na začetku spraševal. Potem ste pa iz tega razvili, da že imam ta avto in želim opraviti tehnični brez delujočega podvozja, jaooo.

nejclp je izjavil:

Zdej, če so šle samo kugle, potem tudi tehničnega narediš, recimo če sta dve prebiti, ostale pač kompenzirajo, veš pa, da je treba kugle menjat, ker je vzmetenje trše, plus pri starejših modelih si frekventneje slišal vklop črpalke. Dal sem skoz bx, xm, xantia activo, c5 I in zdaj imam c5 III, nikoli nisem imel okvare hidravlike, pri c5 niti kugel še nisem menjal, tako da ne vem kako zgleda, ko kugle prebije- čeprav kolikor se jaz spomnim, se je pri prejšnjih modelih (od xantie nazaj) avto pri prebiti kugli dvignil in ne spustil?

Torej hočeš reči, da lahko brez strahu kupim sleherni model s hidravliko? Ker me zelo mika udobna vožnja.


Ti kar kupi, brez strahu, se boš lahko potem tukaj pizdil name, če ti bo hidravlika crknila. Ampak resno, tudi od sreče je odvisno, pa od tega, kako star je avto, anede. Novega itak ne dobiš več, so hidravliko pokopali, oz jo majo kšne prestižne limuzine. Hočem reči, da je strah pred hidravliko pretiran, saj pravim, sam nikoli nisem imel težav, je pa hidravličarjem hitro padla cena in si lahko ugodno kupil velik avta za malo denarja. Stroški vzdrževanja hidravlike so pomoje celo nižji kot stroški z običajnimi amortizerji -pač, redno menjaš kugle, če jih je treba.
Pri BX in XM recimo, sem prvič menjal par kugel po osmih letih, s tem da si lahko noter dal obnovljene, pri xantiji pa zadnji par že po 5 letih (cca 90000...), pa tudi odsvetoval so mi obnovljene, ker so pri activi bistveno bolj obremenjene (ma pa avto odlične vozne lastnosti, prav milina vozit, če je taprava), tako da sem original not dajal, ampak to je blo (takrat pri Dolinarju) manj kot 100 eurov za par z delom vred. Pri c5 so drugačne, tudi tekočina je druga, pa baje zdržijo tam do 200000 (ali več ali manj oz. vsaj 10 let ali več) brez težav, so pa dražje.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: nejclp ()

Bye ::

Vse mi je jasno, samo lepo, da si utišal Citroen haterje ;)

fikus_ ::

"Iz tega si ti razbral, da imam citroena? Wtf?"

Umiri konje! Sicer pa podobno kot večina, ki sprašuje tukaj, želiš slišati odgovore, ki ti ustrezajo!

Bye ::

Halo? SAMO SPRAŠUJEM zaradi informacij.


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Hyundai in servisi (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
777485 (2514) MrStein
»

Renault Laguna 2.0 dci

Oddelek: Na cesti
391860 (529) 2dark
»

Rabljen avto za dolge razdalje do 7.000€? (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
1559245 (4748) matobeli
»

"mehek" avto (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
624027 (1821) Pac-Man
»

Servis hidravlike na avtu

Oddelek: Pomoč in nasveti
61665 (1492) Invictus

Več podobnih tem