» »

Disk pred odpovedjo - RMA?

Disk pred odpovedjo - RMA?

«
1
2

d0rK ::

En disk, ni še tri leta star WD60EFRX me heca. SMART pravi, da je disk v nevarnosti. Current pending sector count je 3, kar je preceč. Disk me stalno heca, ko Kodi skenira za content se mi kar sam odklaplja. To je verjetno povezano, med skeniranjen naleti na bad sector in pride do problema?

Ali kdo ve, če je to dovolj da disk peljem na servis in rečem za novega? Garancija je do konca avgusta in novega za 170 evrov res ne bi kar tako kupil. Sploh ker imam zraven WD30EFRX s 4x toliko urami delovanja s katerimi ni nič narobe.

kixs ::

Ce je garancija veljavna, potem ti ga bodo seveda zamenjali.

d0rK ::

Ali lahko kdo potrdi, da ima moj disk tri letno garancijo? WD60EFRX-68L0BN1

https://www.enaa.com/trdi-diski-hdd/vgr...
https://edigital.si/notranji-trdi-diski...

Povsod piše 36 mesecev. Kupil sem ga 21.8.2019. Na WD checker strani pa piše, da naj bi bil izven garancije.

d0rK ::

Okej, sem na archive.org celo našel original stran kjer se kupil in tudi tam piše 36m. Kul.

Baja ::

https://support-en.wd.com/app/warrantys...

sem vpisi serijsko pa bos takoj videl. jaz sem pred leti enega zamenjal direct preko wd, mislim da sem placal samo postnino v nemčijo.

kixs ::

Imas racun? Kje si ga pa kupil?

d0rK ::

Pri Ideo. Imam račun, tudi na ideo piše da je garancije 36m.

Na WD strani piše da je out of warranty ampak verjetno ker oni ne vedo kdaj je bil kupljen. Na disku piše narejen februarja 2019, kar bi pa pomenilo da je izven. Ampak moj je kupljen avgusta.

MadMax ::

Torej menjaj prek Ideo.
Prek RMA boš namreč dobil refurbished oz. vizualno drugačnega (ČB nalepka).
Kar sicer sploh ni problem glede delovanja, meni bel vrnjen iz RMA ni crknil še noben.
Iz Ideo pa boš najbrž dobil redno izvedbo, na katero boš lahko dalj časa računal z RMA.
Stvari so preproste, le ljudje smo neverjetni mojstri, da jih zakompliciramo.

zajtam123 ::

Če ti ga zamenjajo z novim, ti za novega pripada nova garancija. Torej nova 3 leta.

Tidule ::

Upoštevaj edino, da ta pravila zavezujejo prodajalca/proizvajalca v Sloveniji in je povsem možno, da bo RMA zavrnjen, ker je možno da za njih rok teče od dneva proizvodnje.

kixs ::

Ne. Velja racun. Ce nimas racuna, pa njihov postopek in kar pravi Warranty check.

Miha 333 ::

zajtam123 je izjavil:

Če ti ga zamenjajo z novim, ti za novega pripada nova garancija. Torej nova 3 leta.

To velja, če je kupljen v Sloveniji in če garancijo uveljavljaš v Sloveniji. Namreč naša zakonodaja tu precej izstopa, je namreč zelo naklonjena kupcu. V Nemčiji se zna zgoditi, da ti zaračunajo še uporabnino oz. amortizacijo za čas, ko si prvotni izdelek uporabljal, če ti dajo potem novega. Razlaga je, da si z menjavo z novim na boljšem in ne istem, saj ti ne dajo enako starega. Doživel na lastni koži.

igorpec ::

Miha 333 je izjavil:

zajtam123 je izjavil:

Če ti ga zamenjajo z novim, ti za novega pripada nova garancija. Torej nova 3 leta.

To velja, če je kupljen v Sloveniji in če garancijo uveljavljaš v Sloveniji. Namreč naša zakonodaja tu precej izstopa, je namreč zelo naklonjena kupcu. V Nemčiji se zna zgoditi, da ti zaračunajo še uporabnino oz. amortizacijo za čas, ko si prvotni izdelek uporabljal, če ti dajo potem novega. Razlaga je, da si z menjavo z novim na boljšem in ne istem, saj ti ne dajo enako starega. Doživel na lastni koži.


Najbrž je to tudi malo od sreče odvisno. Enkrat sem doživel da sem za cca. 2 leti star Corsair MP600 (pet let garancije) NvME SSD dobil vrnjeno celotno kupnino - kupil sem 1TB ssd, za ta denar pa danes dobim 2TB. Nemčija, Reichelt. Odpovedal pa nam je tudi en Samsung 2TB nvme, po nekaj letih. Tam so mi pa poslali zamenjavo in to nov model. Trgovec me je napotil na Samsung EU, mislim da so nekje na Dunaju, kjer sem to urejal. Oboje se je rešilo hitro.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: igorpec ()

Tidule ::

kixs je izjavil:

Ne. Velja racun. Ce nimas racuna, pa njihov postopek in kar pravi Warranty check.

O cem bluzis? Racun velja samo do pravnih oseb v sloveniji. Tebi lahko trgovec v Sloveniji obljubi boga in dva pa tega ne bos mogel uveljavljat do proizvajalca v tretji drzavi, pa ce imas 10 racunov.

igorpec je izjavil:

Miha 333 je izjavil:

zajtam123 je izjavil:

Če ti ga zamenjajo z novim, ti za novega pripada nova garancija. Torej nova 3 leta.

To velja, če je kupljen v Sloveniji in če garancijo uveljavljaš v Sloveniji. Namreč naša zakonodaja tu precej izstopa, je namreč zelo naklonjena kupcu. V Nemčiji se zna zgoditi, da ti zaračunajo še uporabnino oz. amortizacijo za čas, ko si prvotni izdelek uporabljal, če ti dajo potem novega. Razlaga je, da si z menjavo z novim na boljšem in ne istem, saj ti ne dajo enako starega. Doživel na lastni koži.


Najbrž je to tudi malo od sreče odvisno. Enkrat sem doživel da sem za cca. 2 leti star Corsair MP600 (pet let garancije) NvME SSD dobil vrnjeno celotno kupnino - kupil sem 1TB ssd, za ta denar pa danes dobim 2TB. Nemčija, Reichelt. Odpovedal pa nam je tudi en Samsung 2TB nvme, po nekaj letih. Tam so mi pa poslali zamenjavo in to nov model. Trgovec me je napotil na Samsung EU, mislim da so nekje na Dunaju, kjer sem to urejal. Oboje se je rešilo hitro.

Treba tudi vedet, da eno so zakonske obveznosti (tudi na nivoju EU), drugo pa interni postopki podjetja. In podjetje lahko postopke pac prilagaja glede na to kaksne so njihove dejanske zakonske obveznosti in kaksna je inerna politika podjetja.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Tidule ()

kixs ::

Sej ima racun od nasega trgovca. In tudi RMA pri WD-ju lahko nalozis racun (proof of purchase) in bo veljal datum nakupa.

Tidule ::

In kar ti se vedno ne razumes je da za rma proizvajalca tvoj racun k nicemur ne zavezuje.

MIHAc27 ::

Sej Big Bang (pa še kdo) tudi prodaja svoje podaljšanje garancije na 5 let. Pač, če se v tem času pokvari, oni popravljajo/menjavajo, pa da je proizvajačeva garancija že potekla.

Čeprav tukaj v tem primeru, menim, da bi WD moral uveljavljati RMA z priloženim računom. Je pač pol leta disk ležal v skladišču.
Za vsak slučaj, da RMA ni zavrnjen, bi jaz nesel na Ideo, da oni reklamirajo. Definitivno pa je to napaka za nov disk

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: MIHAc27 ()

kixs ::

Tidule je izjavil:

In kar ti se vedno ne razumes je da za rma proizvajalca tvoj racun k nicemur ne zavezuje.


Ocitno ti vse razumes :lol:

Tidule ::

ko ni argumetnov, potem pa neumne enovrstičnice? žalostno.

Še enkrat RMA zahtveki kot taki niso podvrženi pravilom, ki v Sloveniji veljajo za garancijo (razen za proizvajalce, ki so dejansko v Sloveniji) in podjetje ima vso pravico določat roke in pogoje za uveljavljanje RMA zahtevkov. Če je to 36 mesecev od proizvodnje potem, se lahko z račnom samo slikaš.

Seveda pa to na noben način ne vpliva na pravice, ki zavezujejo prodajalce, ki so izdelek prodali. In če je prodajalec oglaševal 36 mesecev garancije je to seveda dolžan spoštovat. Ampak to je treba uveljavljat neposredno pri prodajalcu, ne pa preko RMA zahtevka. Tudi vse ostale pravice potrošnika (45 dni, nova garancija, če je izdelek menjan...) ne veljajo v primeru neposrednega uveljavljanja RMA v tretji državi.

d0rK ::

Torej ful super situacija.

Folk na Shoppster gladko zavrača odgovornost za reklamacijo ker ONI SO ZDAJ SHOPPSTER. Ideo mi je prodal 6 mesecev star disk ko sem ga kupil. Kako je to možno na drugem servisu v Stegnah ne vedo ker kao Ideo ni imel zalog. Kaj sem torej jaz sploh kupil? Nihče ne ve kdo je pooblaščen serviser v Sloveniji za te diske. Ob nakupu nisem prejel NOBENEGA garancijskega lista. Ničesar. 2x disk v platični vrečki. Ima kdo kakšen garancijski list za disk (mogoče od shoppster ali ideo), da vidim kako to izgleda?

Nikakva izkušnja od začetka naprej. Pri ničemer kupjenem v tujini mi še niso komplicirali in to je zadnji nakup ki sem ga izvedel pri nas.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: d0rK ()

Tidule ::

Če prav razumem je izdajatelj računa Ideo, ki pa kot pravna oseba več ne obstaja ampak so ustanovili drugo podjetje? Ja, tukaj bo sranje.

Kar lahko narediš je da podaš prijavo na tržni inšpektorat in bodo oni pogledal kako točno je zadeva potekala in ali je mogoče Shoppster obravnavat kot pravnega naslednika IDEO.

Kot drugo lahko narediš kar je bilo predlagano zgoraj in odpreš RMA, pri čemer se sklicuješ na datum računa in bš videl, čet o upoštevajo.

Kot tretje pa imaš pooblaščene servise WD:
https://edigital.si/pooblasceni_servisi...

Če je izdelek kupljen v SI imaš skladno z Zakonom o varstvu potrošnikov pravico uvelajvlajt garancijo neposredno na servisu. Če ti zavrnejo ti spet ostane samo TIRS.

d0rK ::

Poklical sem na dva in servisirajo samo diske, kupljene pri njih. In še to s potrjeno garancijo.

Ne RESNO, potrjena garancija za disk? Iz tujine NIKOLI in tudi v tistem smrdljivem kontejnerju na Brnčičevi je NISEM dobil. Račun in dva diska v antistatični vrečki. Hvala in lep pozdrav.

Poslal sem mail na TIRS in varstvo potrošnikov.

igorpec ::

d0rK je izjavil:

Torej ful super situacija.

Folk na Shoppster gladko zavrača odgovornost za reklamacijo ker ONI SO ZDAJ SHOPPSTER. Ideo mi je prodal 6 mesecev star disk ko sem ga kupil. Kako je to možno na drugem servisu v Stegnah ne vedo ker kao Ideo ni imel zalog. Kaj sem torej jaz sploh kupil? Nihče ne ve kdo je pooblaščen serviser v Sloveniji za te diske. Ob nakupu nisem prejel NOBENEGA garancijskega lista. Ničesar.


Običajno garancijo izvaja uvoznik, če so pa resna firma pa to naredijo zate. No, vsekakor čudno.

Drugače pa ne vem zakaj bi rabil papirje. Disk ima garancijo vezano na serijsko številko. Če je disk dolgo časa ležal v skladišču in si na robu garancije, pa prav pride račun. Brez težav sem (pri uradnem servisu od proizvajalca) reklamiral disk brez kakršnihkoli papirjev. Enostavno jih nisem našel ... Zahtevali so izpis SMART, kjer je itak vse kar rabijo vedet - kdaj je bil narejen in koliko je bil v uporabi.

Tidule ::

d0rK je izjavil:

Poklical sem na dva in servisirajo samo diske, kupljene pri njih. In še to s potrjeno garancijo.

Ne RESNO, potrjena garancija za disk? Iz tujine NIKOLI in tudi v tistem smrdljivem kontejnerju na Brnčičevi je NISEM dobil. Račun in dva diska v antistatični vrečki. Hvala in lep pozdrav.

Poslal sem mail na TIRS in varstvo potrošnikov.


Tole je v direktnem nasprotju z zakonom o varstvu potrošnikov, ravno tako ne razumem kak točno servis servisira smao diske kupljene pri njih, glede na to da so servis.

Tukaj ti drugega kot prijava na TIRS ne ostane.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Tidule ()

d0rK ::

Na racunu ni serijske stevilke diska. Nicesar ni kar bi povezalo moj disk s tem racunom! Amp k se nikoli nisem rabil za reklmacijo potreboval cesa drugega kot racun podjetja. Je pa to prvic da ne resujem tam kjer sem kupil.

Dva diska sem takrat kupil hkrati in oba imata gor isti datum, 12 feb 2019.

filip007 ::

Lahko ga probaš popraviti s WD orodjem, pa ga prodaš naprej, pa je.
Trevor Philips Industries

d0rK ::

Zdaj po skoraj 4 tednih mi je javljeno, da je servis disk "popravil". Je dovoljeno diske v garanciji "popraviti" in ne zamenjati? Sklepam, da so bad sectorje pač prepisali al karkoli se že naredi.

Han ::

Ali pa boš dobil drug enak disk (refurbished).

Miha 333 ::

Kar (refurbished) ponavadi pomeni točno to (da je programsko "obnovljen" in testiran).

d0rK ::

Se pripravljam na vse možnosti. Če je refurbished (kar ni ok po naši zakonodaji?) pomeni da je na disk spet 1 leto garancije? Kako je z garancijo?

Miha 333 ::

Mora biti "enak, nov in brezhiben". Da, v primeru zamenjave garancija teče znova.

Tidule ::

Zakaj točno bi moral bit nov? Če so izdelek v 45 dneh popravili so svojo zakonsko dolžnost opravili. Zakaj točno refurbished izdelek ne bi štel pod popravilo?

GupeM ::

Zakaj točno mora biti enak, nov in brezhiben? Seveda je lahko popravljen. Tudi po naši zakonodaji. In lahko je tudi refurbished. Če seveda uveljavljaš garancijo. Podjetje se odloči, ne stranka. Pa garancija ne začne teči znova.

Drugo je uveljavljanje stvarne napake. Tam pa lahko zahtevaš kupnino, nov izdelek ali popravilo. Kar želiš.

d0rK ::

Bom počakal da dobim disk, da vidim kaj so sploh naredili. In ga pognal čez vse možne teste, pa da vidim kje sem.

Če zdaj disk šteje pod refurbished, koliko garancije še imam po naši zakonodaji?

GupeM ::

Pri Garminu ima refurbished naprava še 3 mesece garancije oz. do konca originalne, če je ta veljala dlje.

Torej, če imaš še 5 mesecev garancije, ko si jo uveljavljal, in dobiš refurb. napravo namesto nje, ti velja še 5 mesecev.

Če pa imaš še manj kot 3 mesece garancije, ko si jo uveljavljal, in dobiš refurb. napravo namesto nje, ti pa velja še 3 mesece. Tudi če je prejšnja naprava imela samo še en dan garancije.

Po naši zakonodaji pa ti pomoje pripada samo še toliko, kolikor je imela stara naprava. In so trije meseci v bistvu "dobra volja" Garmina. Nisem pa povsem prepričan, če je res tako.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: GupeM ()

Miha 333 ::

Pisal sem za primer zamenjave.

Tidule je izjavil:

Zakaj točno refurbished izdelek ne bi štel pod popravilo?

Saj v praksi šteje in je razumno. Ampak gledano po črki zakona ne gre za popravljen isti izdelek, ampak za drug izdelek, torej za zamenjavo. V primeru zamenjave pa po zakonu mora biti "enak, nov in brezhiben". To je citat iz ZVPot. Če bi se hotel preganjati... Ker "refurbished" ni niti enak, niti nov.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Miha 333 ()

zajtam123 ::

d0rK je izjavil:

Zdaj po skoraj 4 tednih mi je javljeno, da je servis disk "popravil". Je dovoljeno diske v garanciji "popraviti" in ne zamenjati? Sklepam, da so bad sectorje pač prepisali al karkoli se že naredi.


Če so popravili. Potem dobiš isti disk nazaj.
V kolikor so zamenjali bistven del diska bi moral dobiti novo garancijo (good luck with that).
Drugače se ti pa podaljša trajanje garancije za obdobje, ki je bil na servisu.

Tidule ::

Miha 333 je izjavil:

Pisal sem za primer zamenjave.

Tidule je izjavil:

Zakaj točno refurbished izdelek ne bi štel pod popravilo?

Saj v praksi šteje in je razumno. Ampak gledano po črki zakona ne gre za popravljen isti izdelek, ampak za drug izdelek, torej za zamenjavo. V primeru zamenjave pa po zakonu mora biti "enak, nov in brezhiben". To je citat iz ZVPot. Če bi se hotel preganjati... Ker "refurbished" ni niti enak, niti nov.


Zakaj po črki zakona ne bi štelo za popravljen izdelek? Zakon določa, da mora proizvajalec v 45 dneh odpravit napako. Pri tem na nobem način ne določa na kakšen način mora napako odpravit. Zamenjava za enak, nov in brezhiben izdelek in s tem nova garancija pripada šele, če prodajalec ne odpravi napake v zakonsko predpisanem roku.

zajtam123 je izjavil:

d0rK je izjavil:

Zdaj po skoraj 4 tednih mi je javljeno, da je servis disk "popravil". Je dovoljeno diske v garanciji "popraviti" in ne zamenjati? Sklepam, da so bad sectorje pač prepisali al karkoli se že naredi.


Če so popravili. Potem dobiš isti disk nazaj.
V kolikor so zamenjali bistven del diska bi moral dobiti novo garancijo (good luck with that).
Drugače se ti pa podaljša trajanje garancije za obdobje, ki je bil na servisu.

Od kje ta izjava? Zakon zgolj govori o tem, da pripada nov garancijski list na nov bistven del. Od kje ideja, da kar na cel izdelek pripada nova garancija, če zamenjajo bistven del?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Tidule ()

Miha 333 ::

483. člen Obligacijskega zakonika.

zajtam123 ::

483. člen

(1) Pri manjšem popravilu se garancijski rok podaljša za toliko, kolikor časa kupec ni mogel uporabljati stvari.

(2) Če pa je bila stvar zaradi nepravilnega delovanja zamenjana ali bistveno popravljena, začne garancijski rok teči znova od zamenjave oziroma od vrnitve popravljene stvari.

(3) Če je bil zamenjan ali bistveno popravljen le kakšen del stvari, začne garancijski rok znova teči samo za ta del.

http://pisrs.si/Pis.web/pregledPredpisa...

Zdej pa kakor si kdo predstavlja....ponavadi vsak tako kot mu paše :)

Ziga Dolhar ::

Tidule je izjavil:

Če prav razumem je izdajatelj računa Ideo, ki pa kot pravna oseba več ne obstaja ampak so ustanovili drugo podjetje? Ja, tukaj bo sranje.

Kar lahko narediš je da podaš prijavo na tržni inšpektorat in bodo oni pogledal kako točno je zadeva potekala in ali je mogoče Shoppster obravnavat kot pravnega naslednika IDEO.

Kot drugo lahko narediš kar je bilo predlagano zgoraj in odpreš RMA, pri čemer se sklicuješ na datum računa in bš videl, čet o upoštevajo.

Kot tretje pa imaš pooblaščene servise WD:
https://edigital.si/pooblasceni_servisi...

Če je izdelek kupljen v SI imaš skladno z Zakonom o varstvu potrošnikov pravico uvelajvlajt garancijo neposredno na servisu. Če ti zavrnejo ti spet ostane samo TIRS.


Malo sem late to the party, ampak: družba IDEO PLUS spletna prodaja d.o.o. je bila pripojena k Shoppster, spletna trgovina, d.o.o.. Shoppster je tako univerzalni pravni naslednik IDEO. Vse in kakršnekoli zahtevke, ki si jih imel zoper IDEO, imaš zoper Shoppster. Kar se teče tiče, Shoppster == Ideo.
https://dolhar.si/

Magic1 ::

Ali ni tako, da pri menjavi obvezno dobiš garancijo, ki je po EU min eno leto? Lahko ti dajo 36m, kot je bilo pri prvotnem izdelku, ni pa nujno (večinoma dajo zakonsko 1 leto). Seveda traja dlje, če je do konca prvotne garancije več kot leto.
So pa na servisu dostikrat lisice in le rečejo da je popravljeno, klub temu da so zamenjali artikel. Seveda da se izognejo potencialni daljši garanciji. Jih potem opomniš in takoj zrihtajo.
Magic

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Magic1 ()

d0rK ::

Late but not unappreciated. Hvala Žiga. Tudi sam sem jim omenil kako celo v njihov reklamah poudarjajo "Ideo je zdaj Shoppster."

Upam, da danes dobim disk, čeprav verjetno v pondelk. Pa bom pognal par testov da vidim kje smo. Odgovor je "S programsko opremo se je opravil pregled površine diska, ki je slabe sektorje popravil.". Torej so mel disk 4 tedne da so lahko pognali chkdisk? Nekaj kar bi lahko naredil sam.

Han ::

In zakaj nisi? Jaz vedno najprej poženem SeaTools ali podoben program od proizvajalca diska, da vidim, če in koliko je možno disk "popraviti"...

https://support.wdc.com/downloads.aspx?...

https://support.wdc.com/downloads.aspx?...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Han ()

d0rK ::

Nisem kaj? Pognal sen wd smart test pa ga niti zacelo ni ker je disk failal.

Popravljal pa ne vem zakaj bi. Dejansko sem pricakoval nov disk. Ker popravilo stvari kot je disk, ki ce odleti je huje kot neka maticna, nisem mislil da sploh pride v postev. Prejsnjic so mi iz nemcije poslai nov disk.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: d0rK ()

Han ::

Pognal diagnostike in formatiral diska. Če gre skozi "Full Erase" in po tem disk ne kaže napak, lahko pozabiš na reklamacijo in nov disk, ker bodo isto naredili na servisu...

bbbbbb2015 ::

d0rK je izjavil:

En disk, ni še tri leta star WD60EFRX me heca. SMART pravi, da je disk v nevarnosti. Current pending sector count je 3, kar je preceč. Disk me stalno heca, ko Kodi skenira za content se mi kar sam odklaplja. To je verjetno povezano, med skeniranjen naleti na bad sector in pride do problema?

Ali kdo ve, če je to dovolj da disk peljem na servis in rečem za novega? Garancija je do konca avgusta in novega za 170 evrov res ne bi kar tako kupil. Sploh ker imam zraven WD30EFRX s 4x toliko urami delovanja s katerimi ni nič narobe.


Disk, ki ga boš dobil nazaj, preveri z orodjem, ki je po moje najboljše za teste:
https://victoria-ssd-hdd.en.softonic.co...

Najprej daj read test, potem update. Potem zopet read. Potem daš "remap" sektorjev. Potem zopet read.
To lahko pri 1+TB diskih traja celo noč al celo več dni.

Če se disku še vedno zatika pri branju sektorjev (=čas branja je rdeč, torej 3s na sektor), potem je tak disk defeken, četudi ti smart kaže zelen ali rumeno.

Če pa ti Victoria prečekira *vse* sektorje, ter po večih iteracijah nimaš več rdečih sektorjev, po možnosti vse bele ali rahlo sive, pa je disk good to go, pa četudi ima 30 sektorjev rempiranih.

Jaz sem moral vreči stran en WD, 300GB, dosti premapiranh sektorjev, mislim da 110 tisoč delovnih ur, disk delujoč, samo z enimi sektorji se je hud mučil (cca 50 sektorjev). Karkoli sem delal, so bili vedno rdeči. Disk pa jih ni hotel premapirati.

Zdaj gre iz uporabe en 1TB Seagate, enak problem, z Victorio sem ga precedil skozi, ima 100k delovnih ur ali še več, eni sektorji rdeči in se muči in muči. Ampak hudič na koncu prebere in ne remapira sektorja. Ima pa tudi že sigurno 10 prempiranih sektorjev.

Za zdaj ga uporabljam za staging za disk bakup.

V bistvu iztrošen, samo ne defekten disk.

Zgodovina sprememb…

d0rK ::

Zgleda dober program, hvala! Disk je prišel, pognal sem hiter smart test z WD Diagnostic tools, brez napak. CrystalInfo tudi ne pokaže več napake. Zaenkrat zadovoljen. Zdaj laufam extended smart test od WDja in po 1 uri je šele na 20%.

Bom pognal še tvoj program ko konča, pa na še enem drugem starejšem disku ki je izven garancije, z bad sectorji.

bbbbbb2015 ::

d0rK je izjavil:

Zgleda dober program, hvala! Disk je prišel, pognal sem hiter smart test z WD Diagnostic tools, brez napak. CrystalInfo tudi ne pokaže več napake. Zaenkrat zadovoljen. Zdaj laufam extended smart test od WDja in po 1 uri je šele na 20%.

Bom pognal še tvoj program ko konča, pa na še enem drugem starejšem disku ki je izven garancije, z bad sectorji.


Torej, naj ti pojasnim:

Na začetku daš "read" test, označiš, da naj se test vrti v zanki. Celo noč, recimo.
To je osnovni test, ki ti pokaže, kako ima disk težave sploh z branjem.

Načeloma bi te morali skrbeti temnordeči sektorji.
Nato daš "write" test. Victoria sektor prebere IN GA zapiše nazaj. Načeloma ni destruktven, s tem, da če podatke prebere, pa jih ne more zapisati nazaj, dejansko gre za destrukcijo podatkov.

Načeloma po read/write testu bi ti morali zginiti vsi rdeči sektorji, če si jih imel.

Potem, če imaš še rdeče sektorje, poženeš "remap" test. To je read/write z remap zahtevo. Če disk sektorja ne more prebrati/zapisati, ga remapira.

Po tem testu ne bi smelo biti več rdečih sektorjev, to je sektorjev, kjer se disk muči z branjem ali pisanjem.

Če se ob kakih sektorijh še vedno muči, pač ali ga daš stran ali pa uporabljaš za zadeve, ki niso esencialne. Za top šit produkcijo pa ta disk ni več. Jaz imam WD diske, ki po 100k delovnih urah nimajo rdečih sektorjev in diske, ki pač so dobili rdeče sektorje, pa se jih ne morejo znebiti. To so v bistvu mehansko strošeni diski.

Saj če ima disk rdeč sektor, pomeni, da sektor še vedno lahko prebere, še vedno zapiše, samo če ima CRC napako, še enkrat proba. Če ima še vedno napako, bralno glavo postavi v pozicijo 0, ter zopet na pozicijo in zopet proba. In če gre, potem vrne podatek. Pa to proba večkrat.

Tako pošteno, kot ti Victorija pokaže stanje,ti noben tovarniški test ne pokaže.

Zgodovina sprememb…

d0rK ::

Ali je kakšna omejitev koliko slabih sektorjev se lahko popravi? Laufam tvoj program na drugem disku in je en del cel barvit... Lahko vse to "repairam"?

 Sektorji

Sektorji



Z drugim diskom sem pa zdaj zadovoljen. 12 ur sem laufal extended WD smart test in ni našel napak. Poženem še Victorio, ko uredim ta starejši disk.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: d0rK ()
«
1
2


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

HDD garancija

Oddelek: Pomoč in nasveti
364181 (3596) Xserces
»

HDD napake - uveljavitev garancije?

Oddelek: Strojna oprema
193061 (2300) bijoloh
»

Problem z diskom

Oddelek: Pomoč in nasveti
404910 (3770) jonystar
»

Zanesljivost diskov tretjič: 4 TB najbolje, Seagate Barracuda katastrofalno (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Novice / Diski
10629606 (22541) Miha 333
»

Poskus oživetja diska z bad sektorji?

Oddelek: Strojna oprema
404381 (3363) amigo_no1

Več podobnih tem