vir: Axios
Omikronski val je bil, upajmo, zadnje veliko poglavje pandemije covida-19 na Zahodu, kjer se razmere kljub občasnim lokalnim skokom okužb umirjajo. Z delno normalizacijo epidemioloških razmer se vračajo tudi reči, za katere smo bili v preteklih dveh letih prikrajšani, na primer stvarni sejemski dogodki. Tako je Game Developers Conference (GDC) konec prejšnjega meseca potekal v hibridni obliki, z 12.000 fizičnimi obiskovalci in še 5000 udeleženci prek spleta. Digitalno različico junijskega igričarskega sejma Electronic Entertainment Expo (E3) so januarja napovedali tudi pri Entertainment Software Associationu (ESA). Konec tedna je postalo očitno, da ne bo niti te; so pa organizatorji hkrati obljubili hibriden dogodek za prihodnje leto.
E3 je bil tudi leta 2020 odpovedan, medtem ko so lani uprizorili spletno izvedenko. Kaj je vzrok aktualni odpovedi, še ni povsem jasno, toda v primeru E3 gre za več kot zgolj prehodno nevšečnost. Ta sejem je že dolgo močno občutljiv na spremembe v igričarski industriji in je doživel že več kriz identitete - v letih 2007 in 2008 je bil na primer izveden v zelo omejeni obliki, ki je bila praktično zaprta za medije. Z letom 2016 so ga bili prisiljeni odpreti za navadno rajo, ker so se igričarske napovedi, ki so bile v preteklosti njegova zaščitna znamka, razteple na množico drugih dogodkov in splet. Večji akterji, kot so Sony, Nintendo, Activision in EA, so mu že davno obrnili hrbet z lastnimi konferencami in predstavitvami, v zadnjih letih pa smo uzrli še dodaten kupček alternativ. Z eno takšnih, Summer Game Festom, ki prav tako poteka junija, so njegovi organizatorji podražili v odgovor na Esino odpoved. In resnici na ljubo - če je bil lanski E3 slučajno poslednji, ga bo redkokdo res pogrešal.