» »

Uporabniški profili - mora vsebovati izbris računa?

Uporabniški profili - mora vsebovati izbris računa?

dnshr ::

Pozdravljeni,

mene pa zanima, če kdo ve ali je uporabniku na njegovem profilu (portala, aplikacije, ..) nujno omogočiti izbris profila na samem uporabniškem računu ali je zakonsko mogoče, da se izbris izvede s pisno izjavo prek maila in ta izbris začne veljati v terminu, ki so določeni v splošnih pogojih te storitve?

Gre se namreč za plačljivo zadevo, ki za izbris profila zahteva pisno zahtevo in do časa ko tole ni urejeno, se uporabniku še naprej zaračunavajo storitve po ceniku.

Osebno se mi zdi nujno, da uporabnik kot potrošnik sam upravlja s svojim uporabniškim profilom, brez posredovanja na zahtevo, zato me zanima, če kdo ve kako je to zakonsko določeno in ali je način s pisno zahtevo luknja, ki se je nekateri lahko poslužijo.

Hvala že v naprej za odgovor in lp,

D

DostMam ::

Čeprav bi bilo pošteno, ni nujno, da aplikacija omogoča izbris profila. Ko ste začeli uporabljati aplikacijo, ste se strinjali z uslugo takšno kot je. Edino kar v tej zgodbi ni prav je zaračunavanje usluge po pisni odpovedi uporabnika. Načeloma prenehanje mora veljati takoj, če ne gre za kakšno specialno uslugo, ki zahteva daljši čas za izklop. Vendar nikakor ne tako, da izvajalec lahko to naredi, ko se mu sprdne. Brati je treba tudi drobni tisk, ki se skriva za gumbom [Strinjam se].

Phantomeye ::

Prekinitev zaračunavanja prekinitve bi moralo biti povezano s funkcijo izbrisa profila. Zanimivo je, da avtorji aplikacij v tujini ta koncept razumejo, pri nas v Sloveniji je pa pa ponavadi vse zavito v neko birokracijo.

Že sama ideja, da se uporabniku storitev zaračunava dokler nekdo od upraviteljev ne sproži postopka ustavitve, je bizarna.


Se pa dogaja, da kake moralno sporne storitve uporabljajo različne pristope, med drugim tudi takšne, da mora uporabnik fizično poklicati podjetje z namenom preklica - in vedoč, da nekateri ljudje res res ne marajo klicati po telefonu, na tak način obdržijo veliko uporabnikov. Prvič zaradi omenjenega razloga, drugič pa zato, ker se namerno ne javljajo na klice.

Na kratko, klik na izbris (in potrditev izbrisa) bi moral biti enakovreden pisni izjavi in obveljati takoj.

Če gre za naročniški sistem bi moral uporabnik imeti tudi možnost preklicati naročnino, pri čemer potem naročnina traja do preteka tekočega meseca. Če pa ne traja, pa povrnitev sorazmernega deleža.

Zgodovina sprememb…

delavec44 ::

Od recimo 10 domačih in tujih naročnin, sicer brezplačnih aplikacij, sem moral v 9 primerih pisati na support (in čakati par dni) za zaprtje računa. Samo 1 je imel rešeno znotraj aplikacije.


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo

Izbris računa?

Oddelek: Slo-Tech
81231 (930) bluefish
»

Simobil live (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )

Oddelek: Mobilne tehnologije
38061818 (24717) ttommy
»

Dokaz, da sem trajno izbrisal datoteke

Oddelek: Pomoč in nasveti
284554 (3400) Malcolm_Y

Več podobnih tem