Forum » Pomoč in nasveti » Excel izpiši vrstice z ujemanjem
Excel izpiši vrstice z ujemanjem
denisek123 ::
Pozdravljeni
V Excelu imam preprosto tabelo z dvema stolpcema. V prvem stolpcu se nahajajo osebe (ime in priimek) v drugem pa njihov status, ki je označen s številko 0, 1 ali pa 2. Kako bi sedaj naredil, da mi zraven te tabele izpiše imena in priimke vseh oseb, ki imajo na primer status 1. Rad bi pa, da je vsaka oseba v svoji vrstici izpisana. Kakšno funkcijo naj uporabim?
Najlepša hvala
V Excelu imam preprosto tabelo z dvema stolpcema. V prvem stolpcu se nahajajo osebe (ime in priimek) v drugem pa njihov status, ki je označen s številko 0, 1 ali pa 2. Kako bi sedaj naredil, da mi zraven te tabele izpiše imena in priimke vseh oseb, ki imajo na primer status 1. Rad bi pa, da je vsaka oseba v svoji vrstici izpisana. Kakšno funkcijo naj uporabim?
Najlepša hvala
Intel Core i3 3217u/GeForce 720M/WIN 10
rejven ::
Sem na telefonu bolj na hitro, to je enostaven if če prav vidim. Recmo maš v stolpcu a imena v stolpcu b status. V stolpec c napišeš:(prva vrstica) if(b1="1";A1;"")
denisek123 ::
Hvala za hiter odgovor. To sem poskusil in deluje ampak imam potem pri nekaterih prazne celice. Mogoče nisem dobro razložil, rad bi, da dobim nek izpis samo TRUE vrednosti brez teh praznih.
Oziroma sem nekako uredil. Naredil sem z IF stavkom, in sem pač dobil prazne vrstice. Potem sem te rezultate kopiral v Notepad++ in lepo izbral opcijo odstranitev praznih vrstic in je to to. Najlepša hvala še enkrat.
Oziroma sem nekako uredil. Naredil sem z IF stavkom, in sem pač dobil prazne vrstice. Potem sem te rezultate kopiral v Notepad++ in lepo izbral opcijo odstranitev praznih vrstic in je to to. Najlepša hvala še enkrat.
Intel Core i3 3217u/GeForce 720M/WIN 10
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: denisek123 ()
smetko ::
Predpriprava: v prvi vrstici naj bojo imena polj: a1=ime in priimek, b1=status.
postavi se v celico a1 ali b1
na menijski vrstici se postavi na [podatki] in izberi [filter].
celici a1 in b1 tako dobita na desnem kraju trikotnik obrnjen navzdol. klikni ta trikotnik in izberi, kaj naj prikazuje. sistem sam skrije vrstice, katere ni v filtru.
Za več podatkov v google vpiši [excel podatki filter].
postavi se v celico a1 ali b1
na menijski vrstici se postavi na [podatki] in izberi [filter].
celici a1 in b1 tako dobita na desnem kraju trikotnik obrnjen navzdol. klikni ta trikotnik in izberi, kaj naj prikazuje. sistem sam skrije vrstice, katere ni v filtru.
Za več podatkov v google vpiši [excel podatki filter].
No comment
TehDucky ::
Ima kdo idejo kako bi rešil sledeče:
Imam excelovo tabelo izdelkov s cca 25 stolpci in nekaj 1000 vrsticami/izdelki. V drugi pa imam 1 stolpec z recimo 50 izdelki, kjer so šifre enake kot v prvi tabeli prvi stolpec.
Kako bi dobil, da mi izbere teh 50 izdelkov z vsemi stolpci oz. mi jih prikaže.
Sem razmišljal o tem, da bi naredil tretjo tabelo(list) in naj gre čez vse šifre v drugi tabeli, in jih poišče v prvem stolpcu prvi tabeli, potem pa nekako kopira celotno vrstico, mislim da je VLOOKUP.
Ali je še kaj lažjega?
Imam excelovo tabelo izdelkov s cca 25 stolpci in nekaj 1000 vrsticami/izdelki. V drugi pa imam 1 stolpec z recimo 50 izdelki, kjer so šifre enake kot v prvi tabeli prvi stolpec.
Kako bi dobil, da mi izbere teh 50 izdelkov z vsemi stolpci oz. mi jih prikaže.
Sem razmišljal o tem, da bi naredil tretjo tabelo(list) in naj gre čez vse šifre v drugi tabeli, in jih poišče v prvem stolpcu prvi tabeli, potem pa nekako kopira celotno vrstico, mislim da je VLOOKUP.
Ali je še kaj lažjega?
Argonavt ::
Če rabiš, da se teh 50 artiklov samo označi v 1. tabeli, potem je COUNTIF povsem dovolj. Za svojo dušo in znanje pa lahko LOOKUP, VLOOKUP, XLOOKUP, MATCH, INDEX, OFFSSET ..
smetko ::
Lažjega za razumevanje ne poznam, se pa namesto vlookupa lahko uporabi par index match. Ima določene prednosti.
V novejših excelih obstaja še xlookup, kateri ti lahko pomaga, če znaš uporabljati $ za kopiranje funkcije na desno (prvi in drugi parameter z $, tretji brez njega).
Če pa slučajno znaš delati z MS Accessom ali drugo bazo podatkov, pa je to še veliko lažje.
OFFSET se pa izogibaj. Čeprav je lažji za razumevanje je bolj potraten z resursi. Vsaka sprememba v katerikoli celici sproži ponovno izračunavanje.
V novejših excelih obstaja še xlookup, kateri ti lahko pomaga, če znaš uporabljati $ za kopiranje funkcije na desno (prvi in drugi parameter z $, tretji brez njega).
Če pa slučajno znaš delati z MS Accessom ali drugo bazo podatkov, pa je to še veliko lažje.
OFFSET se pa izogibaj. Čeprav je lažji za razumevanje je bolj potraten z resursi. Vsaka sprememba v katerikoli celici sproži ponovno izračunavanje.
No comment
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: smetko ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | pomoč excel (strani: 1 2 )Oddelek: Programska oprema | 7912 (3489) | -JM- |
» | excel - samodejno izpolnjevanje celic pri spustnem seznamuOddelek: Programiranje | 916 (601) | bomber111 |
» | excell razvrščanjeOddelek: Programska oprema | 4089 (3733) | rferrari |
» | excell formuleOddelek: Programska oprema | 2165 (1867) | ZePe |
» | Pogojno oblikovanje Excel 2007Oddelek: Programska oprema | 3462 (3362) | smetko |