Forum » Na cesti » Rumena lučka na armaturki po menjavi gum
Rumena lučka na armaturki po menjavi gum
Stellungnah ::
Vulkanizer zamenja letne za zimske gume in po cca. 10km se prižge lučka:
https://ibb.co/K5spwn7
Probam, če so gume pravilno napoljene, amapak tudi, če napoljenim točno toliko, koliko piše na vratih, lučka še naprej sveti. A je vulkanizer kaj narobe naredil?
https://ibb.co/K5spwn7
Probam, če so gume pravilno napoljene, amapak tudi, če napoljenim točno toliko, koliko piše na vratih, lučka še naprej sveti. A je vulkanizer kaj narobe naredil?
- spremenilo: Stellungnah ()
bluefish ::
Avto pa je?
Odpri navodila od avta. Tam je napisano, kaj se stori po menjavi gum.
https://www.samlemantoyotabloomington.c...
Odpri navodila od avta. Tam je napisano, kaj se stori po menjavi gum.
https://www.samlemantoyotabloomington.c...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: bluefish ()
Stellungnah ::
Nov twingo. Grem iskat po navodilih. Torej najbrž ni nič narobe, samo lučko je treba resetirat?
bluefish ::
Tako je.
Opcije za kaj drugega sicer so, a to je prvi korak, ki se ga stori.
Opcije za kaj drugega sicer so, a to je prvi korak, ki se ga stori.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: bluefish ()
hojnikb ::
si menjal z platišči vret al sam gume ? Če platišča, verjetno nimaš tpms ventilčkov in sedaj avto nima pojma, kaksen tlak je v gumah.
#brezpodpisa
sumoborac ::
Najbrs moras poresetirat merjenje tlaka v gumi. Poisci v navodilih kera lucka in v katerem meniju se jo poresetira.
Prid sm al pa tm ostan...
Gregor P ::
Lahko je tudi vulkanizer imel povsem drug tlak kot piše na vratih, ko je resetiral merjenje. Potem je možno tudi, da je storil to, obenem pa ena ali več gum ni pravilno nameščenih in po malem spušča/-jo zrak itd. ... skratka ni da ni
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
jarre ::
Odpri voznikova vrata svojega Twinga.
Na okvirju vrat imaš nalepko s piktogramom s prikazom za reset pritiska v gumah.
Bo šlo?!
Če znaš angleško pa izvoli: https://gb.e-guide.renault.com/eng/Twin...
edit: typo
Na okvirju vrat imaš nalepko s piktogramom s prikazom za reset pritiska v gumah.
Bo šlo?!
Če znaš angleško pa izvoli: https://gb.e-guide.renault.com/eng/Twin...
edit: typo
Zgodovina sprememb…
- spremenil: jarre ()
TheBlueOne ::
Prav ne morem verjeti, da toliko forumasev ne ve, da napumpas na optimum in naredis reset.
profii ::
TheBlueOne je izjavil:
Prav ne morem verjeti, da toliko forumasev ne ve, da napumpas na optimum in naredis reset.
Mogoče si znajo pa zamenjat vložke, who knows.
Utk ::
No ja, na mojih avtih ni treba tega nikoli resetirat. To bi bilo potrebno, če bi spremenil tlak, namenoma, iz 2,3 na 2,7 recimo, ali obratno. Če so nove gume napumpane približno enako kot prej, se bi mogla lučka sama ugasnit, ali pa niti ne prižgat.
TheBlueOne ::
Pri nas je pri vseh avtih, ob vsaki menjavi zimske letne enaka potreben reset. Zna biti, da to naredi kaksen vulkanizer, ce komu ni treba. Znamke: Merdcedes, VW, Renault, Mini, BMW ...
Utk ::
Ne, meni sigurno tega ne dela vulkanizer. Ker sem zraven.
Zakaj bi moral naredit reset, če so gume enako napolnjene? Kar se tiče senzorjev na ventilčkih, se ni nič spremenilo.
Če nimaš senzorjev na ventilčkih, se pa sploh nič ne spremeni.
Edino če ti vulkanizer vsakič napumpa drugače, ali pa celo niti ne vseh 4 enako oz. pravilno...
Zakaj bi moral naredit reset, če so gume enako napolnjene? Kar se tiče senzorjev na ventilčkih, se ni nič spremenilo.
Če nimaš senzorjev na ventilčkih, se pa sploh nič ne spremeni.
Edino če ti vulkanizer vsakič napumpa drugače, ali pa celo niti ne vseh 4 enako oz. pravilno...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
energetik ::
Ponavadi vulkanizerji precej na random pumpajo gume, vsaj meni precej preveč glede na tovarniške vrednosti, tudi po gumah se komot razlikujejo za 0,2bar. Očitno dosti da sproži TPMS lučko.
Eno vprašanje - ali te na tehničnem spustijo skozi, če sveti ta lučka? Za zimske razmišljam, da bi jih vrgel na jeklene feltne, pa mi nekako ne diši dajat silnih EUR za nove senzorje in registracijo v sistem. Gume sem itak navajen čekirat na 2 tedna ročno. Je pa res, da potem 5mesecev gledaš tisto rumeno lučko.
Eno vprašanje - ali te na tehničnem spustijo skozi, če sveti ta lučka? Za zimske razmišljam, da bi jih vrgel na jeklene feltne, pa mi nekako ne diši dajat silnih EUR za nove senzorje in registracijo v sistem. Gume sem itak navajen čekirat na 2 tedna ročno. Je pa res, da potem 5mesecev gledaš tisto rumeno lučko.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: energetik ()
Machete ::
Kakšne registracije v sistem?
@UTK nikoli, ne boš isto napolnil gum, ne vem kaj sanjaš. Jaz jih moram skalibrirat vedno, ko ji menjam. Imam sicer oba kompleta na svojih feltnah. Še ko pritisne mraz je ponvadi rpavilo, da zacivka, da so premalo napolnjene. Kalibracija traja pa cirka 3 minute vožnje.
@UTK nikoli, ne boš isto napolnil gum, ne vem kaj sanjaš. Jaz jih moram skalibrirat vedno, ko ji menjam. Imam sicer oba kompleta na svojih feltnah. Še ko pritisne mraz je ponvadi rpavilo, da zacivka, da so premalo napolnjene. Kalibracija traja pa cirka 3 minute vožnje.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
GupeM ::
Ne, meni sigurno tega ne dela vulkanizer. Ker sem zraven.
Zakaj bi moral naredit reset, če so gume enako napolnjene? Kar se tiče senzorjev na ventilčkih, se ni nič spremenilo.
Če nimaš senzorjev na ventilčkih, se pa sploh nič ne spremeni.
Edino če ti vulkanizer vsakič napumpa drugače, ali pa celo niti ne vseh 4 enako oz. pravilno...
Ja, če imaš senzorje na ventilčkih, potem mogoče res ni treba delati reseta. Če imaš pa kontrolo tlaka preko ABS sistema (VAG grupa, Renaulti), pa je reset seveda potreben. Če ne zaradi drugega, že zaradi ne povsem enakega obsega zimske pnevmatike.
Pri punci moram vsakič gledat v navodila, kako se to naredi.
ginekk ::
Zakaj bi moral naredit reset, če so gume enako napolnjene? Kar se tiče senzorjev na ventilčkih, se ni nič spremenilo.
Ker gre za IT zadeve, pri katerih je reset default "zdravilo".
Verjetno kakšen beta SW spacan od bolgarskega študenta, ki so ga nič hudega sluteč pahnili v projekt, ki mu je že potekel deadline.
Utk ::
@UTK nikoli, ne boš isto napolnil gum, ne vem kaj sanjaš.
Senzorji ne začnejo svetit pri vsakem odstopanju. Do vsaj 0,2 bara razlike so tiho. Tolk pa že mora(š) zadet, madona. Edino če je vulkanizer tak kot energetikov...
Če imaš pa kontrolo tlaka preko ABS sistema (VAG grupa, Renaulti), pa je reset seveda potreben. Če ne zaradi drugega, že zaradi ne povsem enakega obsega zimske pnevmatike.
Kaj ima obseg s tem? Razen če imaš prve gume bistveno bolj znucane kot zadnje, potem morda, pa jih potem prekrižajo, zadnjo levo recimo spredaj desno, spredno levo tam kjer je bila, in je potem razlika med levo in desno. Ampak če ti v takih primerih sveti lučka, potem ne delaj reseta lučke, ampak gum (fukni jih stran) in vulkanizerja (ker ti jih ne pravilno rotira).
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
energetik ::
Kakšne registracije v sistem?Kako kakšne, če imaš drug komplet feltn s svojimi TPMS senzorji, jih moraš prvič vnesti v software od avta. Potem pa še resetirati.
@UTK nikoli, ne boš isto napolnil gum, ne vem kaj sanjaš. Jaz jih moram skalibrirat vedno, ko ji menjam. Imam sicer oba kompleta na svojih feltnah. Še ko pritisne mraz je ponvadi rpavilo, da zacivka, da so premalo napolnjene. Kalibracija traja pa cirka 3 minute vožnje.
Kakor sem pa gledal cene, so senzorji nekje 4x40EUR + registracija v software nekih 200EUR. razen seveda če imaš kolega pod kozolcem z napravo, da ti jih vnese v sistem.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: energetik ()
bbbbbb2015 ::
TheBlueOne je izjavil:
Pri nas je pri vseh avtih, ob vsaki menjavi zimske letne enaka potreben reset. Zna biti, da to naredi kaksen vulkanizer, ce komu ni treba. Znamke: Merdcedes, VW, Renault, Mini, BMW ...
BMW reseta ne rabi. Če imaš gume pravilno napumpane, ne bo nobene lučke.
TheBlueOne ::
bbbbbb2015 je izjavil:
BMW reseta ne rabi. Če imaš gume pravilno napumpane, ne bo nobene lučke.
Jaz skoraj vedno menjam cel set s platisci. Zna biti, da se kdaj ni prizgala ampak je bila menda bolj izjema kot pravilo. Pri Renauaultu se je sele cez dan ali dva, je verjetno bilo na meji.
Je pa pri vseh preverjal tlak brez senzorja v gumah.
energetik ::
Evo, glihkar od vulkanizerja, gor so dal zimske. Lučka je svetila. Sem samo kliknil reset, prepeljal 100m, pa je ugasnila.
Bom pa jutri še preveril z manometrom, koliko so drugače napumpali kot sem imel prej.
Bom pa jutri še preveril z manometrom, koliko so drugače napumpali kot sem imel prej.
dxx ::
Kakšne registracije v sistem?Kako kakšne, če imaš drug komplet feltn s svojimi TPMS senzorji, jih moraš prvič vnesti v software od avta. Potem pa še resetirati.
@UTK nikoli, ne boš isto napolnil gum, ne vem kaj sanjaš. Jaz jih moram skalibrirat vedno, ko ji menjam. Imam sicer oba kompleta na svojih feltnah. Še ko pritisne mraz je ponvadi rpavilo, da zacivka, da so premalo napolnjene. Kalibracija traja pa cirka 3 minute vožnje.
Kakor sem pa gledal cene, so senzorji nekje 4x40EUR + registracija v software nekih 200EUR. razen seveda če imaš kolega pod kozolcem z napravo, da ti jih vnese v sistem.
Software obd2 za renault in dacia je cca 50eur. Ene 40 te pride še konektor. Sem kupil, ker mam dost vožnje na servis za vsak drek. Menjaš akumulator, gori lučka, menjaš feltne, gori lučka, doma narediš servis, lučka gori, menjaš ploščice, gori lučka,... Dal 90eur in sam ugašam lučke.
Utk ::
Evo, glihkar od vulkanizerja, gor so dal zimske. Lučka je svetila. Sem samo kliknil reset, prepeljal 100m, pa je ugasnila.
Bom pa jutri še preveril z manometrom, koliko so drugače napumpali kot sem imel prej.
No vidiš, jaz na corolli nisem še nikoli resetiral lučke. Pumpam pa na 2,5 in vulkanizerju rečem isto. Še eno 3x vmes sam dopolnim.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
energetik ::
Zdaj sem šel izmerit z merilnikom in so napumpali cca. 0,2bar manj kot je bilo prej, očitno dosti da sproži lučko. Sem dal zdaj na 2,5 in spet resetiral.Evo, glihkar od vulkanizerja, gor so dal zimske. Lučka je svetila. Sem samo kliknil reset, prepeljal 100m, pa je ugasnila.
Bom pa jutri še preveril z manometrom, koliko so drugače napumpali kot sem imel prej.
No vidiš, jaz na corolli nisem še nikoli resetiral lučke. Pumpam pa na 2,5 in vulkanizerju rečem isto. Še eno 3x vmes sam dopolnim.
ParaEagle ::
Ta lučka je kar neki, ne vem kdo si je to sploh zamislil. Meni gori celo zimo, čeprav sem dal nekih 160EUR za TPMS ventilčke in še 2 tisti oranžni napravi za parit katera nobena ne dela. Poleti pa ne gori, ampak tlaka pa tudi ne kaže pravilno, ker nesposobni serviserju na Avtotehni VIS tega nikoli ne zrihtajo, oz. so samo prvi 2 leti, zadnji 2 pa ne.
Itak tlak kar drži celo sezono, meni ne pade niti za 0,1. Pa tudi če, saj oprijem je kvečjem boljši pri 0,1 manj od tovarniško predpisanega.
Edino ko sem imel noter žebelj, sem moral opazit na oko. Itak preden grem v avto spotoma prečekiram še gume.
Tehnični imam itak poleti, ko ta lučka ne gori.
Itak tlak kar drži celo sezono, meni ne pade niti za 0,1. Pa tudi če, saj oprijem je kvečjem boljši pri 0,1 manj od tovarniško predpisanega.
Edino ko sem imel noter žebelj, sem moral opazit na oko. Itak preden grem v avto spotoma prečekiram še gume.
Tehnični imam itak poleti, ko ta lučka ne gori.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: ParaEagle ()
energetik ::
Kaj ti ni jasno, seveda ti sveti, če ventilčkov nisi sparil s sistemom.
Sicer pa tudi jaz ne rabim tega sistema, že 25 let na vseh avtih redno merim tlak z manometrom. Ampak pač je v sodobnih avtih to vgrajeno, ker se folku pač ne da skakat okoli avta in si mazat rok...
Sicer pa tudi jaz ne rabim tega sistema, že 25 let na vseh avtih redno merim tlak z manometrom. Ampak pač je v sodobnih avtih to vgrajeno, ker se folku pač ne da skakat okoli avta in si mazat rok...
ParaEagle ::
Vem da nisem sparil, ampak se mi res ne da po šihtu mimo Avtotehne, to umreš v gneči preden prideš do tja. V soboto se mi pa tudi ne da. Če bo enkrat prebita guma mi ti senzorji ne bodo veliko pomagali.
Meni pa kot rečeno mi ni uspelo uparit s tistimi kitajskimi napravicami. Pa sem probal 2 tedna zapored preden sem za vedno obupal. Seveda sem prej dobro pregledal Youtube videe kakšen je postopek.
Meni pa kot rečeno mi ni uspelo uparit s tistimi kitajskimi napravicami. Pa sem probal 2 tedna zapored preden sem za vedno obupal. Seveda sem prej dobro pregledal Youtube videe kakšen je postopek.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: ParaEagle ()
Pobes ::
Nekateri avti nimajo sensorjev ampak računajo razliko napolnjenosti iz razlike v vrtenju. Slabost tega sistema je tudi v tem da rabi za to razliko izračunat tudi nekaj km vožnje.Sedaj ne vem kaj ima tvoja znamka v gumah, ampak če ima ta sistem in menjas gume sistem iz izračuna ker se je obseg gume spremenil vrže v napako da so gume izpraznjene. Torej treba pritisnit SET tipko da se potrdi pravilen tlak in bo ok.
Jure14 ::
In kako ta sistem ve, da se je obseg gum spremenil?
Kadar se pri vožnji NARAVNOST kolesi različno hitro vrtita.
Slabost tega je, da zazna le, če je razlika v hitrosti vrtenja koles.
Ne deluje, če se recimo vsa 4 kolesa enako izpraznijo.
Prav tako ti na zaslončku ne izpiše pritiska v gumi.
TheBlueOne ::
Utk ::
In kako ta sistem ve, da se je obseg gum spremenil?
Kadar se pri vožnji NARAVNOST kolesi različno hitro vrtita.
Slabost tega je, da zazna le, če je razlika v hitrosti vrtenja koles.
Ne deluje, če se recimo vsa 4 kolesa enako izpraznijo.
Prav tako ti na zaslončku ne izpiše pritiska v gumi.
In zakaj se bi pri vožnji naravnost leva in desna naenkrat različno vrtele, če so samo zamenjane letne z zimskimi?
TheBlueOne ::
In zakaj se bi pri vožnji naravnost leva in desna naenkrat različno vrtele, če so samo zamenjane letne z zimskimi?
Ni nujno, ce imas doma tlacilko je mozno, da ne bo alarma. Se mi pa zdi, da ne gleda samo levo desno ampak tudi zadaj spredaj.
Jaz pa vsaki menjavi grem na pumpo, med voznjo pa se mi praviloma prizge lucka.
Utk ::
Po moje s temi vašimi reseti samo maskirate pravo težavo. Ali res ni ena enako napumpana, ali je pa ena guma bistveno bolj znucana. Meni je včasih posvetila, dokler nismo našli žeblja not, ampak je zmeraj sama od sebe nehala, ko sem napumpal. Nobenga reseta ni treba.
TheBlueOne ::
Ce pravilno napumpas ni maskiranje tezave. Obrabljen profil, ce ti recimo zre gumo prej najde sistem preko ABSa, ker tlak ostane enak.
Ce pa imas vedno bolj kot ne enake gume in vedno pravilno napumpane, verjetno ne bo lucke.
Drugace sem imel na Mercedezu pol leta slabo gumo. Sem pumpal pri vsakem tankanju. Normalen tlak je bil menda ca. 2.3, lucka se je prizgala pri priblizno 1.5 .
Ce pa imas vedno bolj kot ne enake gume in vedno pravilno napumpane, verjetno ne bo lucke.
Drugace sem imel na Mercedezu pol leta slabo gumo. Sem pumpal pri vsakem tankanju. Normalen tlak je bil menda ca. 2.3, lucka se je prizgala pri priblizno 1.5 .
fikus_ ::
In zakaj se bi pri vožnji naravnost leva in desna naenkrat različno vrtele, če so samo zamenjane letne z zimskimi?
Vsaka pnevmatika istega proizvajalca in serije ima enako dimenzijo, torej nek premer oz. radij, ko je napolnjena na nek tlak. Ta radij ni enak kotalnemu radiju. ki je vedni nekoliko manjši. In kotalni radij je zelo odvisen od tlaka v pnevmatiki. "ABS" senzorji berejo impulze za vsako kolo/pnevmatiko posebej in iz tega se da ugotovit razliko v kotalnem radiju oz. razliko v tlaku v pnevmatikah. Za podrobno razlago R, Vobodna, . . . si poglejte fiziko iz OŠ.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
GupeM ::
TheBlueOne je izjavil:
In kako ta sistem ve, da se je obseg gum spremenil?
Ne ve, ce menjas vse. Po pravilih bi ob vsaki menjavi moral napumpati do optimalnega tlaka in narediti reset.
Nekako ve, pa ne vem kako. Na Cliu od punce, ko je prvič menjala gume, se je po dnevu ali dveh prižgala lučka. Sem šel preverit, vse v redu napolnjeno. Resetiram lučko in je delalo v redu. Ob naslednji menjavi spet. Dan ali dva in se lučka prižge. Grem spet preverit, spet vse v redu. Do naslednje menjave ... Vsakič po menjavi se lučka prižge, pa so vse v redu napolnjene. Pa ni pomembno, a so gor nove gume al kakšno sezono ali dve rabljene. Prižge se vedno.
Zanimivo je pa tudi to, da če vmes gume samo dofilam po potrebi, se lučka ne prižge. Je pa res, da jih nikoli ne rabil napolniti za več kot kakšna 0.2 bara.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: GupeM ()
TheBlueOne ::
Si mislim, da teza ni razporejena 50:50 in se malo drugace usedejo. Jaz sem imel skoraj pri vsaki menjavi enako situacijo, pa sem imel pogosto identicne dimenzije gum. Prvic v zivljenju se mi je prizgala na Mercedez C, ko sem se vozil po AC med burjo. Ga je toliko zibalo ...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: TheBlueOne ()
Utk ::
In zakaj se bi pri vožnji naravnost leva in desna naenkrat različno vrtele, če so samo zamenjane letne z zimskimi?
Vsaka pnevmatika istega proizvajalca in serije ima enako dimenzijo, torej nek premer oz. radij, ko je napolnjena na nek tlak. Ta radij ni enak kotalnemu radiju. ki je vedni nekoliko manjši. In kotalni radij je zelo odvisen od tlaka v pnevmatiki. "ABS" senzorji berejo impulze za vsako kolo/pnevmatiko posebej in iz tega se da ugotovit razliko v kotalnem radiju oz. razliko v tlaku v pnevmatikah. Za podrobno razlago R, Vobodna, . . . si poglejte fiziko iz OŠ.
To ne razloži zakaj bi dal gume dol, nove gor, enako napumpal, in bi se zato različno hitro vrtele. Ali je bil prejšni komplet zanič in senzorji narobe resetirani, ali je pa nov komplet zanič.
Približno enako obrabljene gume s približno enakim tlakom, se tolk približno enako vrtijo, da senzorji ne javljajo napake. Če bi jo, potem bi bli brezveze.
fikus_ ::
Očitni si v tvojem scenariju pozabil na spremenljivko, ki jo računalnik upošteva ter zaradi odstopanja javlja napako.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
link_up ::
TheBlueOne je izjavil:
Prav ne morem verjeti, da toliko forumasev ne ve, da napumpas na optimum in naredis reset.
namesto, da bi prelepil lucko s crnim izolirnim trakom. Vcasih bi prav rad videl pedalo za plin implementirano v levi sencnik.
Očitni si v tvojem scenariju pozabil na spremenljivko, ki jo računalnik upošteva ter zaradi odstopanja javlja napako.
bool guma = true; dej na false.
In and Out
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: link_up ()
TheBlueOne ::
Katero spremenljivko?
Menda gleda hitrost vrtenja in frekvenco. Pod frekvenco imam v mislih guncanje, torej da so v obrati nekonsistentni "kliki". Nisem preverjal, tako da zna biti, da imam napacen info.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: TheBlueOne ()
Utk ::
TheBlueOne ::
Utk ::
TheBlueOne je izjavil:
Katero spremenljivko?
Menda gleda hitrost vrtenja in frekvenco. Pod frekvenco imam v mislih guncanje, torej da so v obrati nekonsistentni "kliki". Nisem preverjal, tako da zna biti, da imam napacen info.
Ja normalno da gleda hitrost vrtenja. To kar ni normalno je, da se ta hitrost vrtenja pri letnih gumah ujema, daš gor zimske, pa se naenkrat ne ujema. Zakaj se ne bi? Ali se hitrost že prej ni ujemala, pa je nekdo resetiral, rekel računalniku, da je tako v redu, in potem ko daš gor zimske, normalno, da spet ni prav, ker zimske gume so pa morda usklajene. Ali je bilo pa prej usklajeno, pa zdaj ni. V glavnem, z eno od gum najbrž nekaj ni prav.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Senzor tlaka pnevmatik - TPMS (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 14335 (8694) | rafunc |
» | Življenska doba gum ? (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 34396 (17738) | VIP58 |
» | Pirellijeve pametne gume znajo opozarjati sosednje avtomobile (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 13535 (10252) | proto |
» | Nakup jeklenih platišč za zimo, da ali ne? (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 15668 (13032) | nekoman |
» | Zimske gume na svojih platiščih in centriranjeOddelek: Loža | 7631 (6711) | energetik |