Forum » Pomoč in nasveti » Tezave s tipkovnico
Tezave s tipkovnico
tikitoki ::
Imam tezave s tipkovnico pri prenosniku MEDION® AKOYA E6245. Obcasno izgleda, kot, da bi se tipkovnica zataknila in bila pritisnenja ena izmed tipk. Tezavo zacasno resi, ce pritisnem tipko s, ko neha stamfat drug znak.
Tezava se velikokrat pojavi pri vklopu, ponovnem zagonu,..., laptopa. Obcasno se pojavi tudi med delovanjem.
Sem zelel poslati laptop na servis, pa ga prizgem in se napaka ni pojavila, tudi pri veckratnem ponovnem zagonu. Kar je neprijetno, ker bodo to izkoristli, da me odpravijo s trditvoijo, da tezave ni.
Je imel kdo drugu podobne tezave? Ima kdo v mislih resitev?
Res tezavim tezave z elektroniko, ki se pojavljajo obcasno. Nej crkne, da je zadeva jasna:).
Tezava se velikokrat pojavi pri vklopu, ponovnem zagonu,..., laptopa. Obcasno se pojavi tudi med delovanjem.
Sem zelel poslati laptop na servis, pa ga prizgem in se napaka ni pojavila, tudi pri veckratnem ponovnem zagonu. Kar je neprijetno, ker bodo to izkoristli, da me odpravijo s trditvoijo, da tezave ni.
Je imel kdo drugu podobne tezave? Ima kdo v mislih resitev?
Res tezavim tezave z elektroniko, ki se pojavljajo obcasno. Nej crkne, da je zadeva jasna:).
c00L3r ::
Servisi so res drek, naredili bodo kot praviš. Najboljše, kar lahko narediš je, da posnameš video s svojim telefonom, ko se to zgodi in naložiš na youtube. Potem pa link posreduješ servisu. Če bodo še vedno trdili, da je vse OK, poskusi video objavit ne vseh socialnih omrežjih od Hofer/Medion. Cena popravila je za njih manjša, kot slab PR.
MrStein ::
Hofer je kar prijazen pri servisih.
Mogoče se probaj prej zmeniti po telefonu.
Mogoče se probaj prej zmeniti po telefonu.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
DeeCoy ::
Če je v garanciji, priporočam, da pokličeš na servis in se dogovoriš, kako naprej. Ponavadi se take stvari kar zamenjajo, četudi v tistem trenutku na servisu dela.
tikitoki ::
Hofer je kar prijazen pri servisih.
Mogoče se probaj prej zmeniti po telefonu.
Racunlanik je bil kupljen preko Amazon.de. Zal nima amazon cez uveljavljanej garancije, ker bi v tem primeru ze imel povrnjeno kupnino. Garancijo moram uveljaviti preko Mediona, kjer njihov nivo komunikacije ne daje vtisa, da je kupec na prvem meestu, temvec, da je najboljse zvrniti zadevo na kupca.
TheBlueOne ::
Ti kar pisi Amazonu in povej, da ti prodajalec noce dati prav. Jaz sem v teh primerih se vedno dobil denar nazaj. Celo za telefon Xperia z1c en mesec pred potekom garancije. Dvakrat poslal na servis, potem pa pisal Amazonu, da se prodajalec z defektom ne strinja in dobil denar nazaj.
Sem pa defekt posnel ampak ga amazon niti ni zelel videti. Dobil odgovor v stilu "Zaupamo svojim strankam.".
Sem pa defekt posnel ampak ga amazon niti ni zelel videti. Dobil odgovor v stilu "Zaupamo svojim strankam.".
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Hofer-> Medion-> Garancija (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 )Oddelek: Strojna oprema | 93264 (50397) | joze67 |
» | Medion servis...ali me hočejo nategniti? (strani: 1 2 )Oddelek: Pomoč in nasveti | 17800 (14338) | XsenO |
» | Računalnik iz Hofer-jaOddelek: Kaj kupiti | 15999 (4550) | MIRAN67 |
» | hofer - medion - akoya (strani: 1 2 3 )Oddelek: Kaj kupiti | 33181 (24314) | Alec999 |