Forum » Na cesti » Pobuda za možnost vožnje motorjev kategorije A1 z vozniškim izpitom kategorije B
Pobuda za možnost vožnje motorjev kategorije A1 z vozniškim izpitom kategorije B
Go-ahead ::
Spoštovani, podajam pobudo, da se lastnikom vozniškega izpita kategorije B z najmanj petimi leti vozniških izkušenj zakonsko omogoči vožnja motornih koles kategorije A1 (motorna kolesa s prostornino motorja do 125 ccm, katerih moč motorja ne presega 11 kW, z razmerjem moč motorja/masa vozila, ki ne presega 0,1 kW/kg, ter trikolesa, katerih moč motorja ne presega 15 kW) po vzoru nekaterih drugih EU držav (npr. Italija, Avstrija in druge). Vozniki mopedov so namreč zaradi omejitve hitrosti na 45 km/h ob hkratni zahtevi, da se tudi v mestih vozijo po voziščih, kjer je hitrost omejena na 50 km/h ali več, pogosto ravno zaradi te omejitve postavljeni v neprijetne in nevarne situacije. Nekateri mopedisti tako tudi zaradi tega namenoma odstranijo blokade v svojih mopedih, s preprostim ciljem, da bi bili enakopravnejši udeleženci v prometu. Prav tako se z višanjem emisijskih standardov praviloma niža moč motorja, ki poganja mopede. Tako so lahko sicer okolju prijaznejši motorji, ki so praviloma štiritaktni, ob hkratni uporabi dveh oseb praviloma celo nevarnejši od dvotaktnih, starejših (predelanih) motorjev.
Ob uvajanju trajnostne mobilnosti je potrebno razmisliti tudi o tem segmentu. V tujini (trajnostna) mobilnost na manjših motorjih predstavlja velik del (trajnostne) mobilnosti v mestih. Možnost enakopravnejše udeležbe v prometu bo morebiti tudi Slovence spodbudila, da se kdo iz avta preseli na skuter oziroma vozilo A1 kategorije.
Pri tem pa je potrebno z morebitno spremembo zakonodaje predpisati tudi določeno kvoto ur (morebiti najmanj šest ur po vzoru Avstrije) praktičnega usposabljanja. S tem se bodo bodoči motoristi tudi ustrezno izobrazili, pri čemer bo v tej skupini verjetno možno pričakovati tudi (mlajše) ljudi, ki se bodisi vozijo s predelanimi (in pogosto nevarnimi 49 ccm) motorji in bo s tem poskrbljeno tudi za večjo varnost. K temu segmentu lahko dodamo še voznike trikolesnih skuterjev, voznih z kategorijo B, katerih lastniki pogosto nimajo nikakršnih motorističnih izkušenj in lahko vozijo trikolesni skuter s prostornino 300 ali celo 500 ccm. Sprostitev zakonodaje na tem področju bi lahko pomenila tudi delni dvig prometne varnosti, seveda ob splošnem spoštovanju načela zaupanja v prometu, saj smo vsi udeleženci cestnega prometa dolžni ravnati v skladu s predpisi o varnosti cestnega prometa, ne glede na prostornino in moč vozil, ki jih upravljamo.
S spoštovanjem!
Sem kar skopiral. Kako bi to zadevo lahko uzakonili?
Ža tako nam država povzroča stroške na mnogih področjih, bi nam lahko vsaj tukaj prišla naproti.
Trenutno se vozim s skuterjem 50ccm in se mi je že nekajkrat zgodilo, da je malo manjakalo, da me ni šleper pri prehitevanju sklatil s ceste. Vzrok vidim samo v moji počasni vožnji.
Tako, da vztrajanje države, da zaradi varnosti ne dopustijo vožnje do 125 ccm z B izpitom ne pije vode. Mene osebno trenutna zakonodaja ogroža na cesti.
Ob uvajanju trajnostne mobilnosti je potrebno razmisliti tudi o tem segmentu. V tujini (trajnostna) mobilnost na manjših motorjih predstavlja velik del (trajnostne) mobilnosti v mestih. Možnost enakopravnejše udeležbe v prometu bo morebiti tudi Slovence spodbudila, da se kdo iz avta preseli na skuter oziroma vozilo A1 kategorije.
Pri tem pa je potrebno z morebitno spremembo zakonodaje predpisati tudi določeno kvoto ur (morebiti najmanj šest ur po vzoru Avstrije) praktičnega usposabljanja. S tem se bodo bodoči motoristi tudi ustrezno izobrazili, pri čemer bo v tej skupini verjetno možno pričakovati tudi (mlajše) ljudi, ki se bodisi vozijo s predelanimi (in pogosto nevarnimi 49 ccm) motorji in bo s tem poskrbljeno tudi za večjo varnost. K temu segmentu lahko dodamo še voznike trikolesnih skuterjev, voznih z kategorijo B, katerih lastniki pogosto nimajo nikakršnih motorističnih izkušenj in lahko vozijo trikolesni skuter s prostornino 300 ali celo 500 ccm. Sprostitev zakonodaje na tem področju bi lahko pomenila tudi delni dvig prometne varnosti, seveda ob splošnem spoštovanju načela zaupanja v prometu, saj smo vsi udeleženci cestnega prometa dolžni ravnati v skladu s predpisi o varnosti cestnega prometa, ne glede na prostornino in moč vozil, ki jih upravljamo.
S spoštovanjem!
Sem kar skopiral. Kako bi to zadevo lahko uzakonili?
Ža tako nam država povzroča stroške na mnogih področjih, bi nam lahko vsaj tukaj prišla naproti.
Trenutno se vozim s skuterjem 50ccm in se mi je že nekajkrat zgodilo, da je malo manjakalo, da me ni šleper pri prehitevanju sklatil s ceste. Vzrok vidim samo v moji počasni vožnji.
Tako, da vztrajanje države, da zaradi varnosti ne dopustijo vožnje do 125 ccm z B izpitom ne pije vode. Mene osebno trenutna zakonodaja ogroža na cesti.
Goody ::
Podpiram, je pa preteklih letih že bila takšna pobuda, ki jo je ministrstvo za infrastrukturo gladko zavrnilo. Od pomladi se nekje po predalih valja predlog za A1 - obvezen ponoven izpit iz teorije, 8ur obvezno in praktični izpit. Kar je bolje, nikakor pa ni v redu. Zam bi predlagal tako kot imajo v Angliji za voznike z B kat - za A1 obvezen enodnevni tečaj varne vožnje in to je to. Najbolj smiselno, pa več znanjja pridobiš kot s sedanjim predlogom.
P.s.: at Hemi - totalna bedarija? V ogromno državah po svetu iamjo tako, pa ni zaradi tega nesreč nič več. V zadnjih letih so nasproti temu šli celo v Nemčiji in Avstriji. Ampak ti že veš, pa naši zakonodajalci tudi, ker jih vodi izključno interes avtošol.
P.s.: at Hemi - totalna bedarija? V ogromno državah po svetu iamjo tako, pa ni zaradi tega nesreč nič več. V zadnjih letih so nasproti temu šli celo v Nemčiji in Avstriji. Ampak ti že veš, pa naši zakonodajalci tudi, ker jih vodi izključno interes avtošol.
facepalm ::
Jaz podpiram!
Trenutno se vsedem v avto za vsako bedarijo (sluzba itd..). Bi sel z motorjem, ampak mi 50ccm ne koristi, saj del mojih kratkih poti predstavlja tudi AC. Kakega "Mp3ja" pa ne mislim preplacevat.
Ce grem lahko s kolesom cez 50kmph verjamem, da bi znal tudi z motorjem;)
Trenutno se vsedem v avto za vsako bedarijo (sluzba itd..). Bi sel z motorjem, ampak mi 50ccm ne koristi, saj del mojih kratkih poti predstavlja tudi AC. Kakega "Mp3ja" pa ne mislim preplacevat.
Ce grem lahko s kolesom cez 50kmph verjamem, da bi znal tudi z motorjem;)
Goody ::
Ja tole je tisto kar je zaenkrat končalo v predalih, po planu bi moralo že biti sprejeto...Lobi Avtošol again.
starfotr ::
Ne, ne in ne.
125 ccm motor gre 100 km/h. Ne želim si v prometu ljudi, ki nikoli niso vozili niti električnega kolesa, kolesa s pomožnim motorjem, mopeda ali skuterja in bodo na lepe oči dobili licenco za vožnjo takega vozila. Še šenkan izpit za 50 ccm je bedarija na kubik.
Za osnovno delo oz. zaposlitev rabiš vsak par razredov osnovne šole. Kar traja par let, lahko tudi 9 let.
Tu je pa problem nekaj ur, oz. maksimalno nekaj 10 ur za izpit, ki ga potem uporabljaš vsak dan, večino leta? Dajte se nehat smešit s takimi predlogi. Če ste leni ali nesposobni naredit izpit A katergorije, tudi motorja ni treba furat.
125 ccm motor gre 100 km/h. Ne želim si v prometu ljudi, ki nikoli niso vozili niti električnega kolesa, kolesa s pomožnim motorjem, mopeda ali skuterja in bodo na lepe oči dobili licenco za vožnjo takega vozila. Še šenkan izpit za 50 ccm je bedarija na kubik.
Za osnovno delo oz. zaposlitev rabiš vsak par razredov osnovne šole. Kar traja par let, lahko tudi 9 let.
Tu je pa problem nekaj ur, oz. maksimalno nekaj 10 ur za izpit, ki ga potem uporabljaš vsak dan, večino leta? Dajte se nehat smešit s takimi predlogi. Če ste leni ali nesposobni naredit izpit A katergorije, tudi motorja ni treba furat.
mirator ::
Seveda je ostalo v predalih. Samo vprašati se je treba zakaj? Po moje gre samo zaradi lobijev avto šol.
Me je med tem prehitel @starfoter, pa odgovarjam še nejmu.
Ni bojazni, da bi sedaj kar vsi navalili na skuterje. Poleg tega bi moral opraviti dodaten tečaj varne vožnje in verjetno tudi nekaj teorije. Bi pa se gotovo nekoliko preprečila modifikacija "počasnežev", kar je zame večji problem. In tudi, tisti ki nikoli niso vozili naštetih vozil, po moje ne bodo imeli kakšne želje po tej ugodnosti.
Sem spregledal primerjavo z zaposlitvijo. Koliko let pa rabiš, da dobiš vozniški izpit B kategorije?
Me je med tem prehitel @starfoter, pa odgovarjam še nejmu.
Ni bojazni, da bi sedaj kar vsi navalili na skuterje. Poleg tega bi moral opraviti dodaten tečaj varne vožnje in verjetno tudi nekaj teorije. Bi pa se gotovo nekoliko preprečila modifikacija "počasnežev", kar je zame večji problem. In tudi, tisti ki nikoli niso vozili naštetih vozil, po moje ne bodo imeli kakšne želje po tej ugodnosti.
Sem spregledal primerjavo z zaposlitvijo. Koliko let pa rabiš, da dobiš vozniški izpit B kategorije?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: mirator ()
dj_uro ::
Naredite izpit za A...simple as that...
zakaj bi se šli (nevarno) polovičarstvo?
zakaj bi se šli (nevarno) polovičarstvo?
vw-klub.si
BCSman ::
Že tako se skoz pobijajo motoristi, zdaj bi pa kar vsak ulični džanks, ki ne more niti tistih 800eur zbrat za izpit A kategorije avtomatsko dobil motocikel v roke? Število smrti x 2
facepalm ::
Naredite izpit za A...simple as that...
zakaj bi se šli (nevarno) polovičarstvo?
Medtem pa voznja 500ccm Mp3ja ni nevarna.. vsaj uradno ne:)
Bodimo realni. 50ccm ni ne tic ne mis.
Za voznjo po mestu so 25ke bolj uporabne (voznja po kolesarskih) izven mesta pa predstavljajo 50ke oviro na cesti.
Dovoljenje za 125ccm s skrajsanim usposabljanjem bi bilo dobrodoslo. Ker 125ccm ni nobena "pošast" od motorja ter dosega hitrosti enake 50kam brez blokade.
Sicer ne vem, ce to se vedno drzi ampak vcasih si lahko opravil izpit za 125ccm in cez (2?) leti si bil avtomatsko "promoviran" na polno A kategorijo. To je za moje pojme bolj sporno kakor prehod iz 50ccm prdalice na 125ccm prdalico.
S tem, da je razlika v uporabnosti med 50ccm in 125ccm kot dan in noc.
Go-ahead ::
Ne, ne in ne.
125 ccm motor gre 100 km/h. Ne želim si v prometu ljudi, ki nikoli niso vozili niti električnega kolesa, kolesa s pomožnim motorjem, mopeda ali skuterja in bodo na lepe oči dobili licenco za vožnjo takega vozila. Še šenkan izpit za 50 ccm je bedarija na kubik.
Za osnovno delo oz. zaposlitev rabiš vsak par razredov osnovne šole. Kar traja par let, lahko tudi 9 let.
Tu je pa problem nekaj ur, oz. maksimalno nekaj 10 ur za izpit, ki ga potem uporabljaš vsak dan, večino leta? Dajte se nehat smešit s takimi predlogi. Če ste leni ali nesposobni naredit izpit A katergorije, tudi motorja ni treba furat.
Nekaj argumentov proti tvojemu razmišljanju:
- z navadnim skuterjem max v = 45 km/h je voznik ogrožen, tišči se ob desnem robu in moli, da ga star fotr ne bo spravil v grapo,
- danes obstajajo električni skooterji, ki bi poskrbeli za čistejši zrak v mestih in zmanjšanje hrupa,
- manj težav bo s parkiranjem,
. družine bodo finančno manj obremenjene z zavarovanji, tehničnimi pregledi, cestnimi taksami, v kolikor si bodo lastile skooter,
- vožnje s skiroji so omejili na kolesarske steze,
- izognemo se predelanim 50 CCM kam, katere pa res ogrožajo življenja, ker niso dimenzionirana za take hitrosti.
.....
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Go-ahead ()
dj_uro ::
500ccm MP3 ni vozen z B; je samo ''švohnejši'' - kolikor mi je znano.
+ pri mp3ju je občutek stabilnosti mnogo mnogo boljši kot pri enoslednem mopedu...
kot sem že omenil...tisti, ki želi voziti več kot 50ccm, lepo na izpit... če si več kot 21 al kok je že, dobiš avtomatsko za A ''neomejeno'', ostali pa po rangu nižje...
simple
+ pri mp3ju je občutek stabilnosti mnogo mnogo boljši kot pri enoslednem mopedu...
kot sem že omenil...tisti, ki želi voziti več kot 50ccm, lepo na izpit... če si več kot 21 al kok je že, dobiš avtomatsko za A ''neomejeno'', ostali pa po rangu nižje...
simple
vw-klub.si
Go-ahead ::
500ccm MP3 ni vozen z B; je samo ''švohnejši'' - kolikor mi je znano.
+ pri mp3ju je občutek stabilnosti mnogo mnogo boljši kot pri enoslednem mopedu...
kot sem že omenil...tisti, ki želi voziti več kot 50ccm, lepo na izpit... če si več kot 21 al kok je že, dobiš avtomatsko za A ''neomejeno'', ostali pa po rangu nižje...
simple
Jurčka manj v denarnici je zate simpl ???? S tem da te učijo stvari, ki jih že tako uporabljaš pri vsako dnevni vožnji. Edino pravično in pošteno je da se plača samo nadgradnjo že obstoječega znanja.
Vsi, ki vam to ni jasno verjetno imate neke osebne finančne interese, ali pa ne razumete tematike.
facepalm ::
500ccm MP3 ni vozen z B; je samo ''švohnejši'' - kolikor mi je znano.
+ pri mp3ju je občutek stabilnosti mnogo mnogo boljši kot pri enoslednem mopedu...
kot sem že omenil...tisti, ki želi voziti več kot 50ccm, lepo na izpit... če si več kot 21 al kok je že, dobiš avtomatsko za A ''neomejeno'', ostali pa po rangu nižje...
simple
Still.. 300ccm..
Mogoce je mp3 stabilnejsi, je pa manj intuitiven za voznjo. Skratka, se ga moras privaditi.
Se strinjam, da bi moral biti posameznik usposobljen za vsako kategorijo, katero vozi AMPAK, ce se gremo tega, naj bo tudi za 50ccm potrebno posebej opraviti izpit.
Ker roko na srce, ce obvladas 50ccm, bos verjetno tudi 125ccm, saj velike razlike ni. Ce obvladas avto, si lahko mutav tudi na 25ki.
Ce obvladas 125ccm pa bos zelo verjetno nesuveren na kaksni R1, ker je razlika v tezi, pospeskih in vodljivosti neprimerljiva.
Edit:
Pa sem vcasih redno vozil tako 50ccm kakor 150ccm motor (brez izpita). Razlika? 150ccm je bil bolj udoben, tisji, lepse pospeseval in nisem bil ovira na cesti. Edina razlika, ki sem jo opazil pred prvo voznjo je bila teza.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: facepalm ()
dj_uro ::
500ccm MP3 ni vozen z B; je samo ''švohnejši'' - kolikor mi je znano.
+ pri mp3ju je občutek stabilnosti mnogo mnogo boljši kot pri enoslednem mopedu...
kot sem že omenil...tisti, ki želi voziti več kot 50ccm, lepo na izpit... če si več kot 21 al kok je že, dobiš avtomatsko za A ''neomejeno'', ostali pa po rangu nižje...
simple
Jurčka manj v denarnici je zate simpl ???? S tem da te učijo stvari, ki jih že tako uporabljaš pri vsako dnevni vožnji. Edino pravično in pošteno je da se plača samo nadgradnjo že obstoječega znanja.
Vsi, ki vam to ni jasno verjetno imate neke osebne finančne interese, ali pa ne razumete tematike.
seveda je, če ti je želja oziroma interes (legalno) vozit moped... česa tu ne razumeš?
- v kolikor ti vložek v znanje ni vrede 1000€, potem nisi zmožen tudi kupiti motorja... ali je po novem motor zastonj?
ni res, da je tečaj brezvezen... zgleda, da nisi bil na njem...
nek red mora biti, pa čeprav je slab - dejstvo
vw-klub.si
Goody ::
Ja, ko so razni stari fotri najpametnejši glede prometne varnosti. Verjetno ima kako navezo z Avto šolo ali pa je pač tipičen slovencelj. Povsod okoli imajo tako, da je do A1, če že imaš B bistveno enostavneje priti kot tako kot pri nas, ko moraš znova na celoten izpit (zdravniški, tečaj teorije, izpit teorije, tečaj min 25 ur prakse in izpit). Tako praktično nimajo nikjer več po evropi, da recimo o Aziji sploh ne bi. Ena zadnjih, kii je ene dve leti nazaj spremenila zakon je bila Nemčija. V Italiji, Franciji, Španiji zadostuje, da imaš par let B in lahko imaš A1. V Angliji narediš tečaj varne vožnje 5 ur... Ampak ne star fotr ima prav, kako bodo pa razni nesposobneži drugače služili brez obveznega tečaja za teorijo. (to je idiotizem že za B, zakaj ne zadostuje opravljen izpit, zakaj mora nekdo hoditi na obvezen tečaj??).
Bravo dj_uro : nek red mora biti, pa čeprav je slab - esenca slovenstva...
Tako kot v Italiji, Španiji, Franciji, Angliji, Nemčiji, Avstriji? Se ti sanja ne kaj pišeš...Sam se prevozim kar veliko, pa sem prepričan, da je sedanje stanje AM - omejen na 45km/h, in se moraš voziti na cestah kjer ves promet laufa 90Km/h plus je dosti bolj nevarno, kot pa da bi vozil s tokom. Govorimo o razredu 125, ne pa o motorjih...
Bravo dj_uro : nek red mora biti, pa čeprav je slab - esenca slovenstva...
Že tako se skoz pobijajo motoristi, zdaj bi pa kar vsak ulični džanks, ki ne more niti tistih 800eur zbrat za izpit A kategorije avtomatsko dobil motocikel v roke? Število smrti x 2
Tako kot v Italiji, Španiji, Franciji, Angliji, Nemčiji, Avstriji? Se ti sanja ne kaj pišeš...Sam se prevozim kar veliko, pa sem prepričan, da je sedanje stanje AM - omejen na 45km/h, in se moraš voziti na cestah kjer ves promet laufa 90Km/h plus je dosti bolj nevarno, kot pa da bi vozil s tokom. Govorimo o razredu 125, ne pa o motorjih...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Goody ()
fikus_ ::
Ni problem iz B --> A1 po treh letih B ali z 21 leti, samo obvezna uspešno opravljena izpitna vožnja + varna vožnja.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
Goody ::
Točno tako. Sam mogoče telim zgoraj ni jasno, da govorimo samo o ljudeh, ki že imajo B kategorijo nekaj let. Ne pa o nekih junkijih brez izpita, ki bodo sedaj dobili motorje v roke in se pobijali na cesti...
hojnikb ::
Ne, ne in ne.
125 ccm motor gre 100 km/h. Ne želim si v prometu ljudi, ki nikoli niso vozili niti električnega kolesa, kolesa s pomožnim motorjem, mopeda ali skuterja in bodo na lepe oči dobili licenco za vožnjo takega vozila. Še šenkan izpit za 50 ccm je bedarija na kubik.
Za osnovno delo oz. zaposlitev rabiš vsak par razredov osnovne šole. Kar traja par let, lahko tudi 9 let.
Tu je pa problem nekaj ur, oz. maksimalno nekaj 10 ur za izpit, ki ga potem uporabljaš vsak dan, večino leta? Dajte se nehat smešit s takimi predlogi. Če ste leni ali nesposobni naredit izpit A katergorije, tudi motorja ni treba furat.
and yet v velik drugih eu drzavah to cisto ok funckionira. poglej italijo, kaksni vozniki so, pa vseen dobijo dzabe 125cc izpit.
#brezpodpisa
Aston_11 ::
facepalm ::
S 50ko, izven naselja, ne mores slediti prometnemu toku. Posledicno te veliko vozil prehiteva. V tem primeru trdim, da je varneje voziti s hitrostjo prometnega toka in se tako izogniti neprestanemu prehitevanju s strani ostalih udelezencev.
Pa imam iq nad 60. Majkemi.
Pa imam iq nad 60. Majkemi.
hojnikb ::
z 50ko se v naselju nemors sledit prometu, ker si omejen na 45km/h tako da si ovira preostalemu prometu.
#brezpodpisa
Goody ::
Vzrok vidim samo v moji počasni vožnji.Hm, očitno je to logika voznikov motornih koles, predvsem tistim, ki jim je IQ nehal rasti pred rimskim številom za 50. Koliko vam zadostuje, da boste absolutno varni na cesti? Svetlobna hitrost, dve svetlobni hitrosti ali zgolj 1000 km/h?
Odgovor je povsem enostaven, vendar sumim, da ga glede na tvoje pisanje enostavno nisi sposoben dojeti. Absolutne varnosti ni, si pa z enoslednim vozilom, katerega ogromno voznikov prehiteva kljub nasproti vozečim vozilom, precej bolj varen takrat, kadar lahko voziš s hitrostjo prometnega toka. Kar je na regionalnih cestah 90 km/h. Drugače si pač, v dojemanju velikega števila avtomobilistov, ovira na cesti, katero je potrebno čimprej prehiteti. 45km/h je povsem nelogična omejitev tudi če gledamo samo mestno vožnjo, kjer je marsikje v mestnih vpadnicah dovoljena hitrost tudi 70km/h.
Goody ::
Go-ahead ::
Rešitev - bicikel. Z biciklom se nekako da, kljub temu, da ne gre 1000 km/h.
Mislim, ma kje jih pobiraš? Pojdi se malce testirat.
Kje si nazadnje videl kolesarja s specialko v prometnih konicah? Ali gre tudi tebi nekam, ko moraš za njim zavirat, ga obovozit in preverjat v ogledalih, da ga ni podtlak zvrnil?
Potrudi se in poveži situcijo z 50 ccm skuteristom . Mogoče bo šlo.
Horas ::
bedarija že amzs je reku da ni fore. kaj pa je to 125kw to je mičken motor za 10letnike .kamot bi lahk vozniki B kategorije že imeli licenco za A1.
8700k+z390, 32gb 3600mhz, 1080ti, 700w gold, 512gb+2x250gb m.2 nvme + 2tb hdd
8500+b360, 32gb 2666mhz, rx 6600, 600w bronze, 512gb+250gb ssd m.2 + 2tb hdd
8500+b360, 32gb 2666mhz, rx 6600, 600w bronze, 512gb+250gb ssd m.2 + 2tb hdd
Taip4n ::
Ne, ne in ne.
125 ccm motor gre 100 km/h. Ne želim si v prometu ljudi, ki nikoli niso vozili niti električnega kolesa, kolesa s pomožnim motorjem, mopeda ali skuterja in bodo na lepe oči dobili licenco za vožnjo takega vozila. Še šenkan izpit za 50 ccm je bedarija na kubik.
Za osnovno delo oz. zaposlitev rabiš vsak par razredov osnovne šole. Kar traja par let, lahko tudi 9 let.
Tu je pa problem nekaj ur, oz. maksimalno nekaj 10 ur za izpit, ki ga potem uporabljaš vsak dan, večino leta? Dajte se nehat smešit s takimi predlogi. Če ste leni ali nesposobni naredit izpit A katergorije, tudi motorja ni treba furat.
Ma daj ne bluzi. Mularija ma itak odprte motorje brez blokad, motoristi vozijo 250 ccm in več, 50ccm prdulice pa ostanejo folku, ki motor potrebujejo za kakšne opravke itd.
Sploh na obali (Portorož, Piran itd.) kjer so sami klanci je 50ccm bolj žalost.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Taip4n ()
facepalm ::
S "25kami" in tudi z e-skiroji so ukinili potrebo po 50ccm za mladoletnike.
Zato bi komot vsi presli na A1, ker za odrasle je 50ccm blizu neuporabnega.
Da ne govorimo kako so te kosilnice glasne..
Zato bi komot vsi presli na A1, ker za odrasle je 50ccm blizu neuporabnega.
Da ne govorimo kako so te kosilnice glasne..
Unchancy ::
z 50ko se v naselju nemors sledit prometu, ker si omejen na 45km/h tako da si ovira preostalemu prometu.
Lani enkrat sem v naselju z biciklom prehiteval nekega prdeca rahlo navzdol.
Škoda časa za ta režimski forum.
Pobrišite post, iz bunkerja vas že kličejo.
Adijo mod Rdeči Kmeri.
Pobrišite post, iz bunkerja vas že kličejo.
Adijo mod Rdeči Kmeri.
Go-ahead ::
kiFni ::
Ne, ne in ne.
125 ccm motor gre 100 km/h. Ne želim si v prometu ljudi, ki nikoli niso vozili niti električnega kolesa, kolesa s pomožnim motorjem, mopeda ali skuterja in bodo na lepe oči dobili licenco za vožnjo takega vozila. Še šenkan izpit za 50 ccm je bedarija na kubik.
Za osnovno delo oz. zaposlitev rabiš vsak par razredov osnovne šole. Kar traja par let, lahko tudi 9 let.
Tu je pa problem nekaj ur, oz. maksimalno nekaj 10 ur za izpit, ki ga potem uporabljaš vsak dan, večino leta? Dajte se nehat smešit s takimi predlogi. Če ste leni ali nesposobni naredit izpit A katergorije, tudi motorja ni treba furat.
Ma daj ne bluzi. Mularija ma itak odprte motorje brez blokad, motoristi vozijo 250 ccm in več, 50ccm prdulice pa ostanejo folku, ki motor potrebujejo za kakšne opravke itd.
Sploh na obali (Portorož, Piran itd.) kjer so sami klanci je 50ccm bolj žalost.
Ma starfotr čist prou.
To če ma mularija navite mopede in skuterje, ampak k se skos vozi skrajno desno ali po po kolesarski.
Čist druga pesem je vožnja po dvopasovnci ali avtocesti z višjimi hitrostmi, menjavanje pasov, varnostna razdalja,
oprezanje za morebitnimi nevarnostmi, izogibanje oviram pri 80km/h
Ni šans da se to sprejme braz kakega tečaja 10+ ur z inštruktorejem in poligona, če nočemo imet še več mrtvih motoristov.
Colt1911 ::
A bejš no ! Vsaka budala ki ima 3 dni B kategorijo lahko vozi Rimac Nevero z 2.000 KS , pospeškom 1 do 100 v 1.6 sekunde in končno hitrostjo 412 km/h , ne sme pa vozit 125 ccm prdulje ki gre 90 km/h. Adijo pamet !
Colt1911 ::
Tudi če ne zna in ne zmore lahko vsaka budala ki ima izpit B kategorije vozi Rimac Nevera z 2.000KS in hitrostjo 412 km/h in težo čez 2 T.
Ne more pa vozi 80 kg prdule ki gre 90 km/h!
Se samo meni zdi to nelogično.
Ne more pa vozi 80 kg prdule ki gre 90 km/h!
Se samo meni zdi to nelogično.
flipflop ::
Mislim da je veliko bolj nevarno s 50cc peljati 45 km/h po regionalki kjer te vozila ne morejo normalno prehiteti in marsikdo gre v nevarno prehitevanje na silo, kot pa 125ccm kjer se vsaj normalno voziš s prometnim tokom in nisi ovira za ostali promet. Naj pač dajo kak pogoj, recimo izpit za B vsaj dve leti, ali pa izpitna vožnja s 125ccm.
starfotr ::
Tudi če ne zna in ne zmore lahko vsaka budala ki ima izpit B kategorije vozi Rimac Nevera z 2.000KS in hitrostjo 412 km/h in težo čez 2 T.
Ne more pa vozi 80 kg prdule ki gre 90 km/h!
Se samo meni zdi to nelogično.
A gremo obratno? 21 let star človek lahko vozi katerokoli enoledno vozilo z izpotom A kategorie, ki ima najbrž še višje hitrosti in pospeške, kot tvoje omenjeno vozilo, vendar ne sme pa voziti npr. smarta, ki ima manj kot 1.0 mašino.
A ti povem še drugo zadevo? Če delaš izpit z avtomatikom, ne smeš vozit vozila z ročnim menjalnikom.
Nimam nič z avtošolami. Vendar šenkanje nekih zadev nas ne bo pripeljalo v boljšo družbo, z boljšo prometno varnostjo. Pač pa zaradi pomanjkanja znanja kvečjemu v slabšo.
Dajmo še gimnazije pa srednje šole in fakse nardit s skrajšanim postopkom, da bo lahko vsak butl imel na koncu PhD ali dva. Ker to rabimo.
Goody ::
še dobro, da je cel svet butast. Praktično po celem svetu (v Evropi vem za Anglijo, Nemčijo, Avstrijo, Italijo, Španijo, Francijo, Portugalsko...) imajo za ljudi z B izpitom dosti lažjo pot do A1 kot pa da moraš delati ponovno celoten izpitni postopek (zdravniški, tečaj teorije, teorija izpit, 25 ur minimalno, izpit)). Pa nimajo prometne varnosti povsem nič slabše kot pri nas, marsikje imajo precej boljšo. Ampak starfotr, birokrati in lobisti Avtošol imajo pa ja povsem prav.
Furbo ::
Kako da še ni prepovedi vseh motorjev itak, smrdijo, onesnažujejo bolj kot avti, porabijo isto, ropotajo bolj, furajo pa večinoma samo eno osebo?
Nisem zagovornik govnje proti avtomobilom, ampak te prdulje bi pa komot skenslali.
Nisem zagovornik govnje proti avtomobilom, ampak te prdulje bi pa komot skenslali.
i5-13600K, Noctua NH-D15, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO,
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC
facepalm ::
Onesnazujejo bolj kot avti 2taktni motorji. Pa se to na liter izgorevanega goriva. Zaradi konkretno nizje porabe pa overall, onesnazijo manj. Sploh novi 4takni oz celo elektro skuterji.
Porabijo manj kot avti. Ropotajo bolj 50ke in visje s predelanimi izpuhi.
Vecinoma furajo eno osebo, tako kot avti. Ravno zato so smiselni.
Tudi sam se strinjam, da bi prdulje lahko skenslali (50ccm) in bi presli direkt na "do 125ccm" kot najnizjo kategorijo za katero potrebujes izpit.
Porabijo manj kot avti. Ropotajo bolj 50ke in visje s predelanimi izpuhi.
Vecinoma furajo eno osebo, tako kot avti. Ravno zato so smiselni.
Tudi sam se strinjam, da bi prdulje lahko skenslali (50ccm) in bi presli direkt na "do 125ccm" kot najnizjo kategorijo za katero potrebujes izpit.
starfotr ::
V bistvu si želite anarhije, kot je na vodi, kjer folk kupuje izpite za čolne in barke in potem furajo lagano po vodi, ne glede na to, kdo ima prednost? Videno večkrat v živo.
Primerjate Italijane in Indijce in vem koga še vse, kot vzor?
V Aziji imajo rikše, dajmo še njih vzet za vzor.
Vozila so smrtno nevarni stroji. Še tisti, ki vozimo motorje moramo vsako pomlad malo obnovit znanje in se iti najprej malo vozit na kako osamljeno parkirišče ali podobno, da pridemo nazaj v formo. Vi bi pa kar na lepe oči dali vsem po spisku, da lahko vozijo.
Zdravniški pregled ni potreben. Saj velja kar nekaj časa. Ko narediš na B katergorijo, lahko zraven delaš še za A. In potem rabiš samo 1 pregled. Ravno tako lahko pišeš oba testa naenkrat.
Hej, kamionarji morajo obnavljat kodo 95 vsako leto 7 ur. Pa so 8 ur na dan v kamionu. In obvladajo posel. Pa še vedno morajo obnavljat znanje. Hm, kako to?
Ne bi vam škodovalo, če bi obnovili znanje prve pomoči. Ker to pride prav. In dvomim, da še vedno spominjate tega, kar ste slišali na tečaju.
https://www.zsms.si/slovenijaozivlja/pr...
Primerjate Italijane in Indijce in vem koga še vse, kot vzor?
V Aziji imajo rikše, dajmo še njih vzet za vzor.
Vozila so smrtno nevarni stroji. Še tisti, ki vozimo motorje moramo vsako pomlad malo obnovit znanje in se iti najprej malo vozit na kako osamljeno parkirišče ali podobno, da pridemo nazaj v formo. Vi bi pa kar na lepe oči dali vsem po spisku, da lahko vozijo.
Zdravniški pregled ni potreben. Saj velja kar nekaj časa. Ko narediš na B katergorijo, lahko zraven delaš še za A. In potem rabiš samo 1 pregled. Ravno tako lahko pišeš oba testa naenkrat.
Hej, kamionarji morajo obnavljat kodo 95 vsako leto 7 ur. Pa so 8 ur na dan v kamionu. In obvladajo posel. Pa še vedno morajo obnavljat znanje. Hm, kako to?
Ne bi vam škodovalo, če bi obnovili znanje prve pomoči. Ker to pride prav. In dvomim, da še vedno spominjate tega, kar ste slišali na tečaju.
https://www.zsms.si/slovenijaozivlja/pr...
Goody ::
Si res nepismen ali pa bereš le tisto kar želiš? Praktično povsod po evropi imajo tako (ne samo Italija in Indija) da je bistveno enostavneje priti do A1 če že imaš B kot pa da moraš delati še enkrat izpit. Tudi v Nemčiji so to spremenili pred leti. Še enkrat, imajo povsod anarhijo, starfotr, birokrati in lobisti avtošol imajo prav.
starfotr ::
Zakaj bi mi imeli slabše standarde, kot v eni zahojeni Nemčiji? Tam 50 km iz večjega mesta nimaš niti dobrega mobilnega signala. Dajmo potem še to zjebat pri nas in ugasnit bazne postaje, ki pri nas že veselo svetijo.
Invictus ::
Ni trol, Nemcija ima res v pizdi svoje mobilno (pa tudi oziceno) omrezje.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
Goody ::
Daj ne smeši se, Kaj ima mobilno omrežje zvezo s prometno varnostjo? Pa še s povsem brezpredmetnim argumentom se zopet razglablja samo o eni državi. Praktično v celi evropi in širše po svetu velja tako kot sem napisal. Imajo povsod slabo mobilno omrežje? Pa še povezavo med prometno varnostjo in mobilnim omrežjem mi pol predoči...ma brezveze...
BCSman ::
Avtor te teme v prvem odstavku napiše, da naj se A kategorijo po določenih letih dobi avtomatsko, v tretjem odstavku pa da naj bo predpisano še določeno število ur vožnje.
Že tu se ni jasno odločil kaj hoče.
Že tu se ni jasno odločil kaj hoče.
Go-ahead ::
Predlog sem skopiral. Sam bi vožnjo 125 k, avtomatsko omogočil vsem po par letih vozniških izkušenj avtomobila. Mladim voznikom, pa bi zadevo pogojeval s par urami praktične vožnje.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Izpit Za Motor (A) (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 17391 (8950) | Twixz |
» | AMZS raziskava: Vsi na (motorno) kolo za zdravo okolje?Oddelek: Na cesti | 4007 (3197) | splatman |
» | Izpit kategorije AOddelek: Loža | 13840 (5956) | bajsibajsi |
» | Vozniški izpit A kategorija...Oddelek: Loža | 6794 (1249) | Peter1 |
» | Motoristi (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 13936 (11843) | guest #44 |