Forum » Na cesti » Avto z najnižjo "potovalno" porabo
Avto z najnižjo "potovalno" porabo
VeganCyclist ::
Meni je vožnja 160 res lepa, hitra, sproščujoča
Teb verjetno je. Ostalim pa verjetno ni. Eno okol ušes pa izpit vzet. Poj k boš odrasu v moža in te bo pubertetniško izživljanje na javnih cestah minilo, boš pa ugotovu, da so na cesti za volanom tut 80let stari ljudje, ki majo čist isto pravico kot ti uporabljat javne ceste, pa folk k pelje otroke v vrtec in šolo, pa vozniki s starejšimi vozili, etc,...
P.S. Mal sem šel brat tvoje poste. Vidim, da so ti vozniško že vzel,...pa pike,...pa kazni,..... Bravo!
Zgodovina sprememb…
- spremenila: VeganCyclist ()
m0LN4r ::
Mja enivej, jaz bom zdaj sprobal ECO nacin za en mesec, da vidim ce se kaj pozna. V sport nacinu tudi z lagano voznjo mi ne uspe prit pod 9L, mozno da zaradi zvocnih efektov iz auspuha, neki dodatno sprica, ECO mode pa se dodatno limitira moc in navor, kot da pohodis gas pedal v eco mode, pa se enostavno nic ne zgodi. V eco se se nisem vozil.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
DamijanD ::
Meni je vožnja 160 res lepa, hitra, sproščujoča...
Tudi je precej varna, če veš kaj je 3s varnostna razdalja.
Ni vedno vse od te varnostne razdalje odvisno. Sem že bil v avtu, ko smo na AC pred sabo zagledali neko kocko (verjetno od palete), ki se odbija od tal. Mi smo se ji izognili, avto za nami pa jo je dobil direktno v steklo. Pomisli na situacijo, če ti razgoni gumo. Ali pa če te nekdo spregleda in ti zapelje pred tabo iz voznega pasa.
GR2 ::
Zdaj seveda spet jaz glavni krivec, ko pa vozim 160 pa imam občutek kot da se moram potrudit da prehitim 20% avtov. 150 jih kar precej vozi, 160 pa res samo sem pa tja kakšen. Res pa da če sam voziš 160, ne boš ujel veliko takih pri 160, tako da če enega na poti je že veliko. In eden se vedno najde, tako da jih je verjetno še več.
Še policaj iz provide mi je rekel, da bom na AC lahko vozil 170, samo po naseljih naj ne prehitevam.
Še policaj iz provide mi je rekel, da bom na AC lahko vozil 170, samo po naseljih naj ne prehitevam.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: GR2 ()
deleted ::
Po porabi zmaga najbrž kakšen VW eco UP. Na CNG. Porabi kake 3 kg CNG-ja na 100km, to pride pod 3 eur. Škoda samo, ker se mreža polnilnic ne širi tako hitro ...
karafeka ::
Ima kdo izkušnje z opel astro z novim psa motorjem 1.2 (81kw oz. 96kw)? Glede na 0.26 koeficient zračnega upora, naj bi imela nizko porabo, še posebej na avtocesti.
m0LN4r ::
Nothing to see here: https://de.motor1.com/reviews/436476/op...
https://www.spritmonitor.de/de/uebersic...
https://www.spritmonitor.de/de/uebersic...
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
WizzardOfOZ ::
V bistvu nobeden, vsaj v Drive načinu ne, prej v kakem "eko". V drive načinu avto vozo v tistih obratih kar je za avto kot stroj najbolje in se ne ozira na porabo. Neglede na CVT, klasični avt...
nope, drive način je eko način (pri novejših avtih), sport je pa tisti kjer vozi ne glede na porabo, ampak glede na najvišji navor in najvišjo moč.
ker meni cvt v drive načinu vozi na 900 obratih po naselju, v sport pa pri 3600 obratih.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WizzardOfOZ ()
GR2 ::
Ima kdo izkušnje z opel astro z novim psa motorjem 1.2 (81kw oz. 96kw)? Glede na 0.26 koeficient zračnega upora, naj bi imela nizko porabo, še posebej na avtocesti.
Ta motor sploh ni PSA, ne vem kje sem zadnjič bral, vem da sem bral tedva testa, ampak ni nikjer omenjeno, v Volan testu celo napačno piše da je enak v Peugeotih:
https://www.volan.si/testi/testi/657175...
https://avto-magazin.metropolitan.si/av...
EDIT:
Tukaj sem bral:
https://www.volan.si/ekstra/ekskluzivno...
Tudi piše da je bil pri porabi med najslabšimi.
Pa na Wiki tudi piše:
List of PSA engines @ Wikipedia
https://www.astrakforums.co.uk/viewtopi...
The 1.2 petrol is a GM engine, not the well known PSA engine.
5,9l, ampak to je sigurno samo na AC pri max 120 tempomat:
https://www.spritmonitor.de/de/uebersic...
Vseeno je zanimiva cena, ker za 17kEUR težko dobiš kaj boljšega:
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: GR2 ()
silak ::
GR2 ::
Zdaj pa spet ne vem s to vožnjo 160. Prvič samo po levem pasu ni nobenih prehitevanj, mi je kar malo dolgočasna vožnja, čeprav se kar dostikrat pospešuje 120-160, ampak še vedno ni enako zanimivo kot če bi prehiteval.
Pa konstantna vožnja s 4000rpm tudi utruja in že malo najeda zvok, je precej drugače če voziš v 6. 130 pri 3000 in samo pospešuješ v 5. do 160 in 4500. Za konstantno vožnjo 160 rabiš 8 stopenjski avtomatik, ali pa vsaj 7. 6-stopenjski ročni je itak mišljen bolj za regionalke. Čeprav mene šaltanje niti ne moti tolk tudi na AC, čeprav nad šaltanjem 5.-6. nisem bil nikoli preveč navdušen, najbolj smotano prestavljanje med vsemi prestavami.
Pa nekako pri taki vožnji delam precej prekrškov. Drugače sem res nor, niste me imeli 10 let na forumu za norega, čeprav sem se vedno izgovarjal da nisem:
-Mi eden "prehiteva" s 120, ne samo en avto, vztraja še pri vsaj treh, najprej blendam, potem še potrobim 2x pri vsakem naslednjem avtu, ki se ga je spravil prehitevat.
-En Mercedes iz Avstrije se spravi prehitevat tovornjak pri 105 na 100, dam samo gasa po desni, je bil še daleč za tovornjakom.
-Že zapeljem na desni pas da bi prehitel kombi, se vrne nazaj na desnega. Takrat sem videl da se takole, če je precej gost promet in so si avti precej blizu, pa še malo ovinka, ne da prehitevat po desni. To je bolj za prejšnji primer.
-Ponedeljek, hud naliv, tovornjake prehitevajo kar v koloni s 100, tako da je bilo na desni med tovornjaki še vse frej, še BMW mi je potem poblendal ko sem prehitel celo kolono po desni.
-En C3 se mi vrine na prehitevalnega, jaz potem že zavijem na desni pas, ker je bila tabla za izvoz, potem pa vedno eden pred mano vozi počasi nekih 110, da sem potem ene 4 obslalomiral, pa vedno mi je bil v napoto ta C3 ne levem pasu in mi je potem na koncu nekaj zažugal z roko, očitno sem mu bil preblizu med prehitevanji, ampak ko se je on na začetku vrinil pred mano je bilo pa vse v redu.
-Pa kakšen če mi nekaj cinca pred AC, to dam samo gasa čez polno črto, če je levi ovinek, se vidi 1km naprej in ni pene. Bil je enak model avta, valda s slabšim motorjem, pa ga po prehitevanju gledam v ogledalu in je ostal 500m zadaj, ne vem kaj je ta človek čaral za volanom.
-Enako če se vključujem na glavno, ne čakam kot ostali na 200m prostora, že kar tako speljem da se priključim na zadek. Danes sem se gledal kako to naredim in sem začel pospeševat že malo preden je bil pri meni, da sem se mu priključil ravno na rit.
Na cesti lahko gledaš kakor hočeš in boš težko našel takega crazy osebka.
Drugače pa kar res ne trpim so ti majhni atmosferski mlinčki, ki se spravijo prehitevat brez nekega plina. To bi moral dat v 2. da kam potegne, oni pa lagano v 5.
Mislim da bo vožnja po desnem pasu 120-160 rešila večino teh problemov, pa še bolj zanimiva bo. Drugače glede časa je komaj 5min 100 napram 160, pa na koncu je v vsakem primeru pol ure do šihta, nisem porajtal da bi bilo pri 100 35min. Verjetno je ravno 27 vs. 32min, ravno tolk da se ne opazi če ne štopaš. Glede porabe sem se pa že odločil da mi dol visi, enemu redkih poleg kakšnega z LJ tablico sem ter tja. Bom tankal kar vsak teden v soboto zjutraj 7h-8h, ko je najmanj drena, čeprav bo še 1/4 tanka. 2 tedna pa itak pridem skozi samo z vožnjo 100.
Pri bencinu bi namreč prišparal na leto kvečjem 500EUR. Samo za računalniške komponente sem gledal, da sem dal lansko leto skoraj 6kEUR. Tako da ne vem zakaj vsi šparajo ravno pri benzu.
Čudno da to prehitevanje po desni, prehitevanje čez polno črto ter vožnja 160 ni hujši prekršek. Ampak s pogojno kaznijo kot jo imam, če bi me opazovala kakšna provida, je verjetno drugače če voziš celo pot tako kot manijak, kot pa če te dobijo samo enkrat.
Pa konstantna vožnja s 4000rpm tudi utruja in že malo najeda zvok, je precej drugače če voziš v 6. 130 pri 3000 in samo pospešuješ v 5. do 160 in 4500. Za konstantno vožnjo 160 rabiš 8 stopenjski avtomatik, ali pa vsaj 7. 6-stopenjski ročni je itak mišljen bolj za regionalke. Čeprav mene šaltanje niti ne moti tolk tudi na AC, čeprav nad šaltanjem 5.-6. nisem bil nikoli preveč navdušen, najbolj smotano prestavljanje med vsemi prestavami.
Pa nekako pri taki vožnji delam precej prekrškov. Drugače sem res nor, niste me imeli 10 let na forumu za norega, čeprav sem se vedno izgovarjal da nisem:
-Mi eden "prehiteva" s 120, ne samo en avto, vztraja še pri vsaj treh, najprej blendam, potem še potrobim 2x pri vsakem naslednjem avtu, ki se ga je spravil prehitevat.
-En Mercedes iz Avstrije se spravi prehitevat tovornjak pri 105 na 100, dam samo gasa po desni, je bil še daleč za tovornjakom.
-Že zapeljem na desni pas da bi prehitel kombi, se vrne nazaj na desnega. Takrat sem videl da se takole, če je precej gost promet in so si avti precej blizu, pa še malo ovinka, ne da prehitevat po desni. To je bolj za prejšnji primer.
-Ponedeljek, hud naliv, tovornjake prehitevajo kar v koloni s 100, tako da je bilo na desni med tovornjaki še vse frej, še BMW mi je potem poblendal ko sem prehitel celo kolono po desni.
-En C3 se mi vrine na prehitevalnega, jaz potem že zavijem na desni pas, ker je bila tabla za izvoz, potem pa vedno eden pred mano vozi počasi nekih 110, da sem potem ene 4 obslalomiral, pa vedno mi je bil v napoto ta C3 ne levem pasu in mi je potem na koncu nekaj zažugal z roko, očitno sem mu bil preblizu med prehitevanji, ampak ko se je on na začetku vrinil pred mano je bilo pa vse v redu.
-Pa kakšen če mi nekaj cinca pred AC, to dam samo gasa čez polno črto, če je levi ovinek, se vidi 1km naprej in ni pene. Bil je enak model avta, valda s slabšim motorjem, pa ga po prehitevanju gledam v ogledalu in je ostal 500m zadaj, ne vem kaj je ta človek čaral za volanom.
-Enako če se vključujem na glavno, ne čakam kot ostali na 200m prostora, že kar tako speljem da se priključim na zadek. Danes sem se gledal kako to naredim in sem začel pospeševat že malo preden je bil pri meni, da sem se mu priključil ravno na rit.
Na cesti lahko gledaš kakor hočeš in boš težko našel takega crazy osebka.
Drugače pa kar res ne trpim so ti majhni atmosferski mlinčki, ki se spravijo prehitevat brez nekega plina. To bi moral dat v 2. da kam potegne, oni pa lagano v 5.
Mislim da bo vožnja po desnem pasu 120-160 rešila večino teh problemov, pa še bolj zanimiva bo. Drugače glede časa je komaj 5min 100 napram 160, pa na koncu je v vsakem primeru pol ure do šihta, nisem porajtal da bi bilo pri 100 35min. Verjetno je ravno 27 vs. 32min, ravno tolk da se ne opazi če ne štopaš. Glede porabe sem se pa že odločil da mi dol visi, enemu redkih poleg kakšnega z LJ tablico sem ter tja. Bom tankal kar vsak teden v soboto zjutraj 7h-8h, ko je najmanj drena, čeprav bo še 1/4 tanka. 2 tedna pa itak pridem skozi samo z vožnjo 100.
Pri bencinu bi namreč prišparal na leto kvečjem 500EUR. Samo za računalniške komponente sem gledal, da sem dal lansko leto skoraj 6kEUR. Tako da ne vem zakaj vsi šparajo ravno pri benzu.
Čudno da to prehitevanje po desni, prehitevanje čez polno črto ter vožnja 160 ni hujši prekršek. Ampak s pogojno kaznijo kot jo imam, če bi me opazovala kakšna provida, je verjetno drugače če voziš celo pot tako kot manijak, kot pa če te dobijo samo enkrat.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: GR2 ()
GR2 ::
Z 1.6T 200 motorjem sem pa drugače kar zadovoljen. Ne vem kaj so mi bili takoj bolj pri srcu 1.0 turbomlinčki in celo 1.6 atmosferci. Tisto da moram tankat vsake 7 dni me je precej prizadelo, ker sem prejšnjih 12 let na en mesec (enako mi ni všeč če bi moral filat Iphona vsak dan kot pa Xiaomija s 5000 baterijo na 2-3 tedne), ampak to sem že rekel kako bom rešil. 10l poraba sama po sebi meni ne pomeni nič. Zdaj ko vozim malo bolj na hard, vidim da je ta motor čisti minimum zame in za slabšega sigurno ne bom menjal. Tudi da lahko sploh kaj prehitiš izven AC, recimo danes je bil en bager, to si v sekundi mimo, ko ostali s Clioti 1.2 porabijo 10s.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: GR2 ()
m0LN4r ::
4500rpm za 160, nimas vsaj 6. prestave?
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
GR2 ::
6. ima pri 130 3100, pri 160 pa 3900. Saj drugače je 6. že v redu preračunana, ker to itak ni avto primarno za AC, ker je Astra in ne Insignia. Čeprav za te 30km vožnje bi mi lahko podaril Insignio, pa bi se še vedno raje peljal s svojo Astro. Pa recimo da je avto namenjen športni vožnji, čeprav ni ravno OPC, tako da več obratov v 6. pri 160 pomeni bolje in ne slabše. Jaz več časa rabim da potegne ko rabim, kot pa da kruzam z nizkimi obrati. Že tako moraš večkrat dol v 5. šaltat, če bi imela 6. 3000rpm pri 160 bi bilo pa res preveč šaltanja.
Drugače je pri 130 6. ravno na meji, da še dobro pospešuje, včasih zadovoljivo, včasih ne. Tako da je menjalnik sigurno preračunan za hitrejšo vožnjo kot pa 130.
Itak s samo 6 prestavami ne morejo narest, da bi bilo vsem pogodu, zato sem omenil 7 in 8-stopenjske avtomatike.
Je še vedno daleč pred prejšnjima dvema avtoma s 6 prestavami, ki sta imela 1.4T 135 nekje 3600rpm pri 130, 2.0 N/A 198KM pa nekje 4000rpm, pa to je bil že tisti z daljšo 6. prestavo, ker drugače je imel 4500rpm.
Za 21kEUR je bilo 2017 to to, takrat nisem našel boljšega avta. Golf GTI je takoj 30kEUR pa ni neki boljši, razen če ga daš čipat seveda, ker 2.0 ima precej več rezerve kot pa 1.6.
Pa te GTI-je gledam na Youtube te Angleže, to imajo vedno nekaj za popravit že pri 7-ki, recimo "I Bought the UK's CHEAPEST VW GOLF MK7 GTI", kaj šele pri 6-ki in 5-ki. Tale moj Opel po 10 letih sigurno ne bo imel takih problemov, ker je podvozje in vse enako kot pri slabših (Watt link zadaj je bil samo pri 1.6T in 1.4T 150). Motor je pa itak že preverjen iz 2013, to samo tankaš in tiščiš do daske. In tankat je treba, ampak spet ne tolk, kot bi imel neko blokado pri 10l, tako na regionalki pri rednem max pospeševanju do 120 kot na AC pri rednem do 160 težko prideš čez 10l.
Drugače je pri 130 6. ravno na meji, da še dobro pospešuje, včasih zadovoljivo, včasih ne. Tako da je menjalnik sigurno preračunan za hitrejšo vožnjo kot pa 130.
Itak s samo 6 prestavami ne morejo narest, da bi bilo vsem pogodu, zato sem omenil 7 in 8-stopenjske avtomatike.
Je še vedno daleč pred prejšnjima dvema avtoma s 6 prestavami, ki sta imela 1.4T 135 nekje 3600rpm pri 130, 2.0 N/A 198KM pa nekje 4000rpm, pa to je bil že tisti z daljšo 6. prestavo, ker drugače je imel 4500rpm.
Za 21kEUR je bilo 2017 to to, takrat nisem našel boljšega avta. Golf GTI je takoj 30kEUR pa ni neki boljši, razen če ga daš čipat seveda, ker 2.0 ima precej več rezerve kot pa 1.6.
Pa te GTI-je gledam na Youtube te Angleže, to imajo vedno nekaj za popravit že pri 7-ki, recimo "I Bought the UK's CHEAPEST VW GOLF MK7 GTI", kaj šele pri 6-ki in 5-ki. Tale moj Opel po 10 letih sigurno ne bo imel takih problemov, ker je podvozje in vse enako kot pri slabših (Watt link zadaj je bil samo pri 1.6T in 1.4T 150). Motor je pa itak že preverjen iz 2013, to samo tankaš in tiščiš do daske. In tankat je treba, ampak spet ne tolk, kot bi imel neko blokado pri 10l, tako na regionalki pri rednem max pospeševanju do 120 kot na AC pri rednem do 160 težko prideš čez 10l.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: GR2 ()
hojnikb ::
3100 obratov pr 130 je zelo velik obratov za bencinski turbo, sploh teh konjev, še tašvohni 5 prestavni tsiji majo nizje obrate.... opel pač..
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
GR2 ::
Pa kaj naj z nižjimi obrati, jaz rabim da leti. Itak v teh dnevnih migracijah težko voziš s svojo konstantno željeno hitrostjo, tako da je vse v pospeških.
hojnikb ::
zato pa maš 6 prestav. Prestaviš v nizjo in pospešiš. V 6ti pa menda ja neboš pospeševal, ta prestava more bit čimdaljša, da je optimalna poraba
#brezpodpisa
GR2 ::
Res je, ampak dostikrat lahko držiš v 6. preden je res treba prestavit v 5. Pri 3000rpm 160km/h bi bilo veliko več prestavljanja. Že zdaj ga je kar precej ko se vedno eden nastavlja s 120.
Itak težko reči kaj bi bilo najbolje, drugače sem kar zadovoljen, čeprav sem jamral da mi najedajo obrati, pa nimam potiho glasbe. Avtomatika pa ne bi imel rad za kjerkoli izven AC, tako da tudi odpade.
Pa tudi dolga 6., kako potem rešijo vmesno praznino med 5. in 6.? Da ni tako kot pri tistih kolesih iz 2000/2001 kjer si imel res velik največji zobnik, vmes praznino, potem pa normalno kaseto.
Itak težko reči kaj bi bilo najbolje, drugače sem kar zadovoljen, čeprav sem jamral da mi najedajo obrati, pa nimam potiho glasbe. Avtomatika pa ne bi imel rad za kjerkoli izven AC, tako da tudi odpade.
Pa tudi dolga 6., kako potem rešijo vmesno praznino med 5. in 6.? Da ni tako kot pri tistih kolesih iz 2000/2001 kjer si imel res velik največji zobnik, vmes praznino, potem pa normalno kaseto.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: GR2 ()
m0LN4r ::
1.6T 200Je pac 1.6T, to ni 2.0 TSI, 220 PS 6st DSG 2.500rpm/140 - bo treba it na testno voznjo
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
GR2 ::
Mislim da so pri Oplu kar dobro naračunali, pri 140 vsaj 6. tudi da nekaj od sebe, že tako je treba za vsakega, ki "prehiteva" s 120, dajat v 5., če bi moral še pri vsakem 140 bi bla pa prehuda. DSG je drugo, zdaj govorim za ročni menjalnik vožnjo 160.
Edino če bi imel pri 140 2500rpm v 6., potem 6. za športno vožnjo 160 pač ne bi veliko uporabljal, 5. je pa verjetno kot pri Oplu 6. Kaj potem, moraš za pospeševanja na AC šaltat v 4.? Ne vem če je to ok, kako se to potem prenese na regionalko, zdaj je 2.-4. v redu preračunana in 3. potegne že iz 50. Pač pri turbo motorju si ne bi želel šaltat za vsak drek v 2. kot pri atmosfercu.
Za svojega imam že tabelo prestavnih razmerij, zdaj moram najti še za ta nadavto od Golfa 7 GTI. Ne vem sicer kje je fora, itak si ga ne bom nikoli lastil. To je kot bi gledal kje vse je boljši Bugatti Veyron. Itak da je boljši, ampak če ga nikoli ne voziš, ti je tvoj povsem ok. Mislim vsaj moj avto, če imaš kanto od avta, itak da ti ni ok.
Edino če bi imel pri 140 2500rpm v 6., potem 6. za športno vožnjo 160 pač ne bi veliko uporabljal, 5. je pa verjetno kot pri Oplu 6. Kaj potem, moraš za pospeševanja na AC šaltat v 4.? Ne vem če je to ok, kako se to potem prenese na regionalko, zdaj je 2.-4. v redu preračunana in 3. potegne že iz 50. Pač pri turbo motorju si ne bi želel šaltat za vsak drek v 2. kot pri atmosfercu.
Za svojega imam že tabelo prestavnih razmerij, zdaj moram najti še za ta nadavto od Golfa 7 GTI. Ne vem sicer kje je fora, itak si ga ne bom nikoli lastil. To je kot bi gledal kje vse je boljši Bugatti Veyron. Itak da je boljši, ampak če ga nikoli ne voziš, ti je tvoj povsem ok. Mislim vsaj moj avto, če imaš kanto od avta, itak da ti ni ok.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: GR2 ()
m0LN4r ::
Recimo rocni EA888 1.8TSI vs. 1.6 Turbo 2015/18:
141 kW (192 PS) bei
4200–6200/min -320 Nm bei 1450–4200/min
147 kW (200 PS)
4700–5500 - 300 Nm/1700–4700
500rpm prej moc, 250rpm prej navor, pa sirsi razpon navzgor pri moci.
Recimo cist mozn, da tist 1.8TSI potegne v 5. tako kot Astra v 4. kljub temu, da ima astra na papirju 8 konjev vec.
141 kW (192 PS) bei
4200–6200/min -320 Nm bei 1450–4200/min
147 kW (200 PS)
4700–5500 - 300 Nm/1700–4700
500rpm prej moc, 250rpm prej navor, pa sirsi razpon navzgor pri moci.
Recimo cist mozn, da tist 1.8TSI potegne v 5. tako kot Astra v 4. kljub temu, da ima astra na papirju 8 konjev vec.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
facepalm ::
Recimo rocni EA888 1.8TSI vs. 1.6 Turbo 2015/18:
141 kW (192 PS) bei
4200–6200/min -320 Nm bei 1450–4200/min
147 kW (200 PS)
4700–5500 - 300 Nm/1700–4700
500rpm prej moc, 250rpm prej navor, pa sirsi razpon navzgor pri moci.
Recimo cist mozn, da tist 1.8TSI potegne v 5. tako kot Astra v 4. kljub temu, da ima astra na papirju 8 konjev vec.
Dvomim, ker ima ocitno Asstra zelo kratke prestave.
feryz ::
Sem se fural z glanc novim Tiguanom, 150 hp, dsg, zeh meh. 3 jurje km sem naredil.
Uradni podatek je 5,4 l/100 km za penzionistično vožnjo in dejansko tudi pokuri toliko. Ko se med vasmi in po mestih voziš, recimu temu, normalno naokrog.
Celo autostop je užiten, kar ni navada pri avtomatikih. Zato ker upošteva kamero in prej prižiga avto.
Ko ga goniš, pa pride do 8,5 l/100 km. Tja do 200, več itak ne gre. Še do tja komaj pride. Oz. po pravici povedano, ga nisem mogel spraviti na več kot to.
Sem že mislil, da bi ga kupil za tamalo. Prva cena, ki sem jo videl, 24 jurjev za novega, je bila obetavna.
Vendar, potem, ko sem videl, da sedim v različici R-line, plus, plus, plus in da je avto, tak kot je, košta okrog 42 jurjev pred popusti, me je kojci minilo, da bi to skropucalo še imel za potencialen nakup.
Brrrr, koliko cenijo navaden klump.
Uradni podatek je 5,4 l/100 km za penzionistično vožnjo in dejansko tudi pokuri toliko. Ko se med vasmi in po mestih voziš, recimu temu, normalno naokrog.
Celo autostop je užiten, kar ni navada pri avtomatikih. Zato ker upošteva kamero in prej prižiga avto.
Ko ga goniš, pa pride do 8,5 l/100 km. Tja do 200, več itak ne gre. Še do tja komaj pride. Oz. po pravici povedano, ga nisem mogel spraviti na več kot to.
Sem že mislil, da bi ga kupil za tamalo. Prva cena, ki sem jo videl, 24 jurjev za novega, je bila obetavna.
Vendar, potem, ko sem videl, da sedim v različici R-line, plus, plus, plus in da je avto, tak kot je, košta okrog 42 jurjev pred popusti, me je kojci minilo, da bi to skropucalo še imel za potencialen nakup.
Brrrr, koliko cenijo navaden klump.
m0LN4r ::
Dobre stranke ga dobijo za 32, 33k, ampak zakaj sploh gledal taksno tezko neaerodinamicno omaro? Pa to ni za tamale... razen ce je tamala letnik 1970
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
m0LN4r ::
Ja pa potem moras enkrat vmes saltat.Recimo rocni EA888 1.8TSI vs. 1.6 Turbo 2015/18:
141 kW (192 PS) bei
4200–6200/min -320 Nm bei 1450–4200/min
147 kW (200 PS)
4700–5500 - 300 Nm/1700–4700
500rpm prej moc, 250rpm prej navor, pa sirsi razpon navzgor pri moci.
Recimo cist mozn, da tist 1.8TSI potegne v 5. tako kot Astra v 4. kljub temu, da ima astra na papirju 8 konjev vec.
Dvomim, ker ima ocitno Asstra zelo kratke prestave.
Zgoraj TSI vlece od 4200 do 6200 brez problema, to je 2000rpm, koliko kmh je to nevem vec.
Pr asti imas pa moc na voljo sele pri 4700 in gre samo do 5500, kar je samo 800rpm, skor 3x manj. Moci na voljo je isto, TSI ima samo malenkost vec navora.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Ghost7 ::
1.6TDI, CHLB motor.
Poraba med Korono 5.8 (od lockdowna oktobra do danes 3.000km, 2% avtocesta)
Poraba v normalnih cajtih (z letnimi) 5.1 do 5.3 (z zimskimi), (naredim 32.000 na leto, 90% avtocesta).
Preračunano (litri na računu / kilometri na števcu )*100.
Je Octavia, vgrajen ima 5 petstopenjski menjalnik. Avto je iz uvoza in nima enakega 5 stopenjskega kot slovenske različice, ampak takega kot passati 1.9TDI iz 90ih. Mehanik VW je ob prvem srečanju rekel: "o hudo, tastar menjalnik, prej bo motor ribnil, kot pa karkoli v menjalniku - samo na 100k preventivno menjaj menjalniško olje") Motor je "tanov" torej negoljufiv in že z BOSCH injektorji. Poznavalci VW poznajo to redko kombinacijo motorja in menjalnika. Motor ima enomasni vztrajnik. Sepravi združena nova tehnologija motorja zaradi doseganja norm, in stara preverjena neuničljiva tehnika menjalnika (prestave zlasti 5 so dolge kot "ponedeljek").
Za obrate to pomeni da, v 5 prestavi ne moreš peljat manj kot 80, ker motor trese (1200 obratov), če hočeš pospešiti, moraš dat v 4o, ker drugače vibrira cel avto. Če imaš 90 (še to raje vozim s 4o), lahko samo pohodiš gas in počakaš da turbo opravi svoje in si na potovalni 160. Obratov je 300 manj kot pri testirani KIAi 1.7crdi (100kubikov več) v 6 prestavi. Je pa fajn, ker ni treba za vsakih 20km/h prestavljat.
Uglavnem super avtocestna potovalna ladja za kruzat od 150 - 160 (več vozim res redko, če je frej in sončen dan pa še to do 170 (max na papirju je 189) je vseeno 1.6), navor krasen, preprogramirano imam tudi "gas stopalko", da ne pospešuje "eco" ampak ne glede na položaj stopalke, vedno na polno (kot bi držal + tipko za tempomat (verjetno je že kdo ugotovil, da avto preko tempomata pospešuje hitreje kot preko gasa? vsaj pri VW je tako)).
Jasno ni za prehitevanje, sploh v škarje, od 1.6TDI ne moreš pričakovati čudežev, kar sicer tudi ne, ne glede na avto, sploh pa če je še naša zraven. Z otroki zadaj pa tudi ne reskiram brez potrebe.
Na motorju je pa druga zgodba (vendar vedno varno, bi rad še živel)... ;)
Tiste dogodivščine GR2 se pa dogajajo tudi meni, jebiga. Zato pa skor da ne rabim 2.0TDI in 150 konjev, ker ne pridejo do izraza (se ne vozim skoraj nič po reginalkah). Na avtocesti, ko je obratov dovolj, pa turbo precej lepo prehiteva vse možne mencače. Plus gre se mi, da porabi čimmanj. 10 litrov je zame 200km. Da bi jih skuril na 100, ga prodam. Pri moji količini kilometrov je to na letni ravni že lep dopust.
Poraba med Korono 5.8 (od lockdowna oktobra do danes 3.000km, 2% avtocesta)
Poraba v normalnih cajtih (z letnimi) 5.1 do 5.3 (z zimskimi), (naredim 32.000 na leto, 90% avtocesta).
Preračunano (litri na računu / kilometri na števcu )*100.
Je Octavia, vgrajen ima 5 petstopenjski menjalnik. Avto je iz uvoza in nima enakega 5 stopenjskega kot slovenske različice, ampak takega kot passati 1.9TDI iz 90ih. Mehanik VW je ob prvem srečanju rekel: "o hudo, tastar menjalnik, prej bo motor ribnil, kot pa karkoli v menjalniku - samo na 100k preventivno menjaj menjalniško olje") Motor je "tanov" torej negoljufiv in že z BOSCH injektorji. Poznavalci VW poznajo to redko kombinacijo motorja in menjalnika. Motor ima enomasni vztrajnik. Sepravi združena nova tehnologija motorja zaradi doseganja norm, in stara preverjena neuničljiva tehnika menjalnika (prestave zlasti 5 so dolge kot "ponedeljek").
Za obrate to pomeni da, v 5 prestavi ne moreš peljat manj kot 80, ker motor trese (1200 obratov), če hočeš pospešiti, moraš dat v 4o, ker drugače vibrira cel avto. Če imaš 90 (še to raje vozim s 4o), lahko samo pohodiš gas in počakaš da turbo opravi svoje in si na potovalni 160. Obratov je 300 manj kot pri testirani KIAi 1.7crdi (100kubikov več) v 6 prestavi. Je pa fajn, ker ni treba za vsakih 20km/h prestavljat.
Uglavnem super avtocestna potovalna ladja za kruzat od 150 - 160 (več vozim res redko, če je frej in sončen dan pa še to do 170 (max na papirju je 189) je vseeno 1.6), navor krasen, preprogramirano imam tudi "gas stopalko", da ne pospešuje "eco" ampak ne glede na položaj stopalke, vedno na polno (kot bi držal + tipko za tempomat (verjetno je že kdo ugotovil, da avto preko tempomata pospešuje hitreje kot preko gasa? vsaj pri VW je tako)).
Jasno ni za prehitevanje, sploh v škarje, od 1.6TDI ne moreš pričakovati čudežev, kar sicer tudi ne, ne glede na avto, sploh pa če je še naša zraven. Z otroki zadaj pa tudi ne reskiram brez potrebe.
Na motorju je pa druga zgodba (vendar vedno varno, bi rad še živel)... ;)
Tiste dogodivščine GR2 se pa dogajajo tudi meni, jebiga. Zato pa skor da ne rabim 2.0TDI in 150 konjev, ker ne pridejo do izraza (se ne vozim skoraj nič po reginalkah). Na avtocesti, ko je obratov dovolj, pa turbo precej lepo prehiteva vse možne mencače. Plus gre se mi, da porabi čimmanj. 10 litrov je zame 200km. Da bi jih skuril na 100, ga prodam. Pri moji količini kilometrov je to na letni ravni že lep dopust.
https://www.bitstamp.net/ref/OM6lA9mwoeRO5Rba/
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Ghost7 ()
GR2 ::
Recimo cist mozn, da tist 1.8TSI potegne v 5. tako kot Astra v 4. kljub temu, da ima astra na papirju 8 konjev vec.
Dvomim, ker ima ocitno Asstra zelo kratke prestave.
https://zeperfs.com/en/duel6318-5580.htm
80-120 v 4./5./6. sta tam tam, tako da še vedno ne vem kako ima lahko Polo GTI tolk manj obratov v 6. Toliko večja mašina pa tudi ni, da dobi enak pospešek iz 500rpm manj, ali pa tudi, turbo le dela svoje, kot si rekel max moč 500rpm prej. Pomoje sicer to velja samo za 7 st. DSG, oba z ročnim menjalnikom ne moreta imeti tolk različnih obratov.
Aha, zdaj sem se spomnil, ravno Polo GTI je bil takrat alternativa, ampak kaj ko je bil že star in je Polo VI prišel pol leta kasneje konec 2017. Pa dobro da nisem vzemal B razreda, ker za AC je C razred le boljši.
Da bi imeli vsi radi nadavto je jasno, ampak Opel je bil cenovno vedno v precejšnji prednosti. Pa z Astro K so naredili najboljši avto kar so ga kdaj in ga kdaj bodo. Zdaj je z Oplom itak že konec, moj 2017 je bil še zadnji non-Peugeot, zdaj pa Opel zame ne obstaja več, to je zdaj tako kot Peugeot bolj za soccer momse.
Zgoraj TSI vlece od 4200 do 6200 brez problema, to je 2000rpm, koliko kmh je to nevem vec.
Pr asti imas pa moc na voljo sele pri 4700 in gre samo do 5500, kar je samo 800rpm, skor 3x manj. Moci na voljo je isto, TSI ima samo malenkost vec navora.
To je res, ampak nimaš samo uporabnih 800rpm, saj vleče tudi od 120KM naprej in ne samo kjer je 200-200KM. 5. vleče sigurno od 120 pa do 180. 6. potem še do 210, do 235 si pa verjetno lahko že kofe kuhaš vmes, pri nas ne verjamem da bom kdaj probal vmax.
Jaz dam lahko pozimi gor 16" gume ter cestnina je nižja, če se že gremo prednosti.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: GR2 ()
GR2 ::
vedno na polno (kot bi držal + tipko za tempomat (verjetno je že kdo ugotovil, da avto preko tempomata pospešuje hitreje kot preko gasa? vsaj pri VW je tako)).
Uf, sem porajtal, sem mislil da je samo drug občutek ker držiš gumb in ne pedala za gas, ampak očitno res bolje vleče s tempomat + gumbom.
Tale Octavia 1.6 TDI je tudi zanimiva, ampak za mojih 30km se še da potrpet 2x višjo porabo.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: GR2 ()
m0LN4r ::
Mimgrede novemu 2021 faceliftu so se dodatno zbil porabo, izboljsan 7st dsg in isto hiter kot i30N 250ps, stane pa tut ravno tolko xD
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
GR2 ::
Zdaj računam prestavna razmerja za te Polote GTI.
Literatura ki sem jo dobil do sedaj:
Polo 1.8 TSI GTI Manual
https://www.autoweek.nl/auto/83162/volk...
https://zeperfs.com/en/fiche5580-vw-pol...
https://www.golfmk7.com/forums/index.ph...
Polo 1.8 TSI GTI DSG
https://www.autoweek.nl/auto/80218/volk...
https://zeperfs.com/en/fiche5579-vw-pol...
https://www.golfmk7.com/forums/index.ph...
Polo 2.0 TSI GTI DSG
https://www.autoweek.nl/auto/92203/volk...
https://zeperfs.com/en/fiche7138-vw-pol...
https://www.golfmk7.com/forums/index.ph...
Vsi naj bi imeli 2 diferenciala, zato se sprva Autoweek prestavna razmerja zdijo čudna. Nekaj od tega sem našel na zadnjih linkih. Na Zeperfs sem dobil v glavnem samo podatek za max obrate.
Za obseg gume 215/45/17 sem vzel 190mm, ta podatek sem imel že od prej za Cliota 3 RS, za 225/45/17 pa imam 199mm.
Na približno, za mušter, imam sedaj narejeno. Manjkajo mi podatki:
Polo 1.8 TSI GTI Manual - Razmerje drugega diferenciala za 5. in 6. prestavo. Bi pa moralo biti okoli 2,0. Zdaj mi pride 4. pri 130 3400rpm, 5. 2700rpm, 6. pa 2200rpm.
Polo 1.8 TSI GTI DSG 7st - Razmerje drugega diferenciala za 2., 3., 5. in 6. prestavo. Bi pa moralo biti okoli 3,0. Zdaj mi pride 3. pri 130 4900rpm, 4. 3700rpm, 5. 3300rpm, 6. 2700rpm, 7. 2500rpm
Polo 2.0 TSI GTI DSG 6st - vsa razmerja, ker jih ni na Autoweek
Za ostale avte ni bil problem, ker imajo samo en diferencial in se mi je še pri vseh avtih ujemalo do +/- 100rpm števec/izračun. Sem pa že večkrat rabil to tabelo, pač ko nisi v avtu se tudi kdaj rabi te podatke.
Če na hitro zaključim za svojo Astro, Brnik - Kranj vzhod kjer je čista ravnina, kar malo moti 3900rpm pri 160. Je pa taka ravnina, da bi vmes lahko komot potegnil tudi do 200, če ne bi bilo tistih nešteto mostov kjer lahko merijo, seveda.
Drugje se pa itak vedno eden nastavlja pred mano in imam bolj v 5. Sploh kot je bil sedaj sončen petek, je katastrofa, tako da samo po levem 160 ne vem če bom še prav veliko vozil, sem pa tja mogoče, cele tanke je pa brezveze.
Ostali pa preprosto ne zastopijo da se po levem lahko voziš samo 160, karkoli manj boš enega oviral. Tako da levi je samo za prehitevanje ali pa za vožnjo 160, ni za vožnjo 120-140 kot to delajo vsi ko vidijo pred sabo kolono s tovornjaki. 100 pa ne želijo voziti, ampak bi morali, levi pas je za odločno prehitevanje če imaš nek mlinček ali pa nekaj srednjega do 3/4, če imaš vsaj 120-150KM, ne pa da se vozijo vštric celih 15-30s.
Poraba s tako vožnjo kjer nisem sekundo stopil iz gasa zaradi porabe, ampak samo zaradi prometa - 9,75l, še en tank prej pa 9,9l. Pri vožnji 120-140 sem imel pa 8,9l. Manj pa s takim avtom nimaš kaj vozit, ker je vsa poanta da izkoriščaš moč, ki si jo drago plačal. Se pravi enakomerna vožnja odpade, za to obstajajo boljši motorji, 1.6 TDI, 2.0 TDI (ta je lahko tudi za hitro vožnjo), karkoli od 1.0 do 1.2 turbobencinarjev. Kot zanimivost, eden najhitrejših na AC do sedaj je bila Škoda Scala 1.0 TSI 110 (predvidevam, potem je tako samo še 1.5 TSI), ga je šopal celo pot pred mano 160. Poleg tega res celo pot pred mano edino še en 2005 če ne še starejši Passat 1.9 TDI.
Literatura ki sem jo dobil do sedaj:
Polo 1.8 TSI GTI Manual
https://www.autoweek.nl/auto/83162/volk...
https://zeperfs.com/en/fiche5580-vw-pol...
https://www.golfmk7.com/forums/index.ph...
Polo 1.8 TSI GTI DSG
https://www.autoweek.nl/auto/80218/volk...
https://zeperfs.com/en/fiche5579-vw-pol...
https://www.golfmk7.com/forums/index.ph...
Polo 2.0 TSI GTI DSG
https://www.autoweek.nl/auto/92203/volk...
https://zeperfs.com/en/fiche7138-vw-pol...
https://www.golfmk7.com/forums/index.ph...
Vsi naj bi imeli 2 diferenciala, zato se sprva Autoweek prestavna razmerja zdijo čudna. Nekaj od tega sem našel na zadnjih linkih. Na Zeperfs sem dobil v glavnem samo podatek za max obrate.
Za obseg gume 215/45/17 sem vzel 190mm, ta podatek sem imel že od prej za Cliota 3 RS, za 225/45/17 pa imam 199mm.
Na približno, za mušter, imam sedaj narejeno. Manjkajo mi podatki:
Polo 1.8 TSI GTI Manual - Razmerje drugega diferenciala za 5. in 6. prestavo. Bi pa moralo biti okoli 2,0. Zdaj mi pride 4. pri 130 3400rpm, 5. 2700rpm, 6. pa 2200rpm.
Polo 1.8 TSI GTI DSG 7st - Razmerje drugega diferenciala za 2., 3., 5. in 6. prestavo. Bi pa moralo biti okoli 3,0. Zdaj mi pride 3. pri 130 4900rpm, 4. 3700rpm, 5. 3300rpm, 6. 2700rpm, 7. 2500rpm
Polo 2.0 TSI GTI DSG 6st - vsa razmerja, ker jih ni na Autoweek
Za ostale avte ni bil problem, ker imajo samo en diferencial in se mi je še pri vseh avtih ujemalo do +/- 100rpm števec/izračun. Sem pa že večkrat rabil to tabelo, pač ko nisi v avtu se tudi kdaj rabi te podatke.
Če na hitro zaključim za svojo Astro, Brnik - Kranj vzhod kjer je čista ravnina, kar malo moti 3900rpm pri 160. Je pa taka ravnina, da bi vmes lahko komot potegnil tudi do 200, če ne bi bilo tistih nešteto mostov kjer lahko merijo, seveda.
Drugje se pa itak vedno eden nastavlja pred mano in imam bolj v 5. Sploh kot je bil sedaj sončen petek, je katastrofa, tako da samo po levem 160 ne vem če bom še prav veliko vozil, sem pa tja mogoče, cele tanke je pa brezveze.
Ostali pa preprosto ne zastopijo da se po levem lahko voziš samo 160, karkoli manj boš enega oviral. Tako da levi je samo za prehitevanje ali pa za vožnjo 160, ni za vožnjo 120-140 kot to delajo vsi ko vidijo pred sabo kolono s tovornjaki. 100 pa ne želijo voziti, ampak bi morali, levi pas je za odločno prehitevanje če imaš nek mlinček ali pa nekaj srednjega do 3/4, če imaš vsaj 120-150KM, ne pa da se vozijo vštric celih 15-30s.
Poraba s tako vožnjo kjer nisem sekundo stopil iz gasa zaradi porabe, ampak samo zaradi prometa - 9,75l, še en tank prej pa 9,9l. Pri vožnji 120-140 sem imel pa 8,9l. Manj pa s takim avtom nimaš kaj vozit, ker je vsa poanta da izkoriščaš moč, ki si jo drago plačal. Se pravi enakomerna vožnja odpade, za to obstajajo boljši motorji, 1.6 TDI, 2.0 TDI (ta je lahko tudi za hitro vožnjo), karkoli od 1.0 do 1.2 turbobencinarjev. Kot zanimivost, eden najhitrejših na AC do sedaj je bila Škoda Scala 1.0 TSI 110 (predvidevam, potem je tako samo še 1.5 TSI), ga je šopal celo pot pred mano 160. Poleg tega res celo pot pred mano edino še en 2005 če ne še starejši Passat 1.9 TDI.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: GR2 ()
GR2 ::
No zdaj sem pa končno našel vsaj za Golfa 7 GTI 230:
https://newspress-vwusamedia.s3.amazona...
Manual ima precej daljše prestave kot Astra, DSG pa do 4. kar podobne. Max hitrosti po prestavah:
Astra 1.6T 200 - 53/94/137/190/231/272, pri 130 4. 4450rpm, 5. 3650rpm, 6. 3100rpm
Golf 7 GTI Manual - 66/119/169/228/280/338, pri 130 4. 3850rpm, 5. 3100rpm, 6. 2600rpm
Golf 7 GTI DSG7 - 56/93/144/206/270/336/399, pri 130 4. 4200rpm, 5. 3200rpm, 6. 2600rpm, 7. 2200rpm
To sta pač proper avta, čez Naziwagen ga itak ni. Tudi imata 0,4l več in 30KM več, tako da ne vem če bi enak menjalnik pasal na 1.6T 200. Pa pri 220-230KM se šele dobro začnejo Golfi, kje so šele boljši Golfi 245-320KM ter še boljši avti. Pač treba je tudi cenovno gledat, jaz še vedno mislim da sem za 21k kar dobro dobil, lahko bi imel še precej slabše.
Na naših AC če 1x na leto naletiš na avto, ki ti bo pokazal koliko je ura, je že kar veliko, zaenkrat ga še nisem videl. Z 200KM imaš pospeške, da ne boš oviral nobenega avta za sabo. Itak se pa jaz umaknem desno, če vidim da eden dlje časa vozi za mano po levem, čeprav gre potem enako 160 naprej. 170 se pri nas nobeden ne vozi, se bojijo teh KT kot hudič križa kot da bi imeli že vsi 15KT ali bili na pogojni. Edino Provida, ta je pa potegnil do enih 200, saj če ne bi, ne bi nikdar našel tistih ki vozijo 180-200. Jaz bom izven pogojne sigurno probal sem pa tja do 200, tolk da priključim ostalim seveda, ne mimo kolone.
Tako da se gre res bolj za to kateri avto ima manj obratov v zadnji prestavi.
Imaš pa tudi avte, ki imajo v zadnji prestavi 3800rpm, 1.6/1.8 atmosferci s 5 prestavami, tako da moraš vozit 120, da dobiš vsaj normalnih 3500rpm. Avti s 4000 ali več rpm tudi v 6. so pa v glavnem samo 2.0 atmosferci (Clio RS, Civic Type R), ki itak niso namenjeni za vsakodnevno vožnjo po AC.
https://newspress-vwusamedia.s3.amazona...
Manual ima precej daljše prestave kot Astra, DSG pa do 4. kar podobne. Max hitrosti po prestavah:
Astra 1.6T 200 - 53/94/137/190/231/272, pri 130 4. 4450rpm, 5. 3650rpm, 6. 3100rpm
Golf 7 GTI Manual - 66/119/169/228/280/338, pri 130 4. 3850rpm, 5. 3100rpm, 6. 2600rpm
Golf 7 GTI DSG7 - 56/93/144/206/270/336/399, pri 130 4. 4200rpm, 5. 3200rpm, 6. 2600rpm, 7. 2200rpm
To sta pač proper avta, čez Naziwagen ga itak ni. Tudi imata 0,4l več in 30KM več, tako da ne vem če bi enak menjalnik pasal na 1.6T 200. Pa pri 220-230KM se šele dobro začnejo Golfi, kje so šele boljši Golfi 245-320KM ter še boljši avti. Pač treba je tudi cenovno gledat, jaz še vedno mislim da sem za 21k kar dobro dobil, lahko bi imel še precej slabše.
Na naših AC če 1x na leto naletiš na avto, ki ti bo pokazal koliko je ura, je že kar veliko, zaenkrat ga še nisem videl. Z 200KM imaš pospeške, da ne boš oviral nobenega avta za sabo. Itak se pa jaz umaknem desno, če vidim da eden dlje časa vozi za mano po levem, čeprav gre potem enako 160 naprej. 170 se pri nas nobeden ne vozi, se bojijo teh KT kot hudič križa kot da bi imeli že vsi 15KT ali bili na pogojni. Edino Provida, ta je pa potegnil do enih 200, saj če ne bi, ne bi nikdar našel tistih ki vozijo 180-200. Jaz bom izven pogojne sigurno probal sem pa tja do 200, tolk da priključim ostalim seveda, ne mimo kolone.
Tako da se gre res bolj za to kateri avto ima manj obratov v zadnji prestavi.
Imaš pa tudi avte, ki imajo v zadnji prestavi 3800rpm, 1.6/1.8 atmosferci s 5 prestavami, tako da moraš vozit 120, da dobiš vsaj normalnih 3500rpm. Avti s 4000 ali več rpm tudi v 6. so pa v glavnem samo 2.0 atmosferci (Clio RS, Civic Type R), ki itak niso namenjeni za vsakodnevno vožnjo po AC.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: GR2 ()
GR2 ::
2.0 GTI prav da ima dolge prestave, če že ima tako zmogljiv motor. Ampak za 1.6 pa to ni, že tako moram konstantno šaltati dol v 5., ker je promet na gorenjski AC porazen čim štartaš po 6-ti uri in v bistvu več pospešuješ kot pa voziš enakomerno.
Seveda bi 6. prišla prav na prazni cesti pri vožnji 160, ne tolk glede porabe, že zvok moti. V glavnem, jaz sem z avtom več kot zadovoljen, proti ostalim vozilom na naših cestah to leti in to je glavno. Pa ročni menjalnik je tudi kar dober, na avtomatika jaz ne bi šel nikol, ker potem v avtu nimaš kaj za delat. Na AC se sicer včasih zdi da bi šel lahko bolje, res pa da po večini zato ker se omejujem na 160, če bi pospeševal na polno do 200 me noben ne ujame. Že tako sem ta teden 2x dosegel 178, še ravno tam kjer je škatla za radar pred Naklim. Bi šel 185 je pa že na knap, realnih max 177, radar odbije 5 km/h in sem na 172 in peške naprej.
TDI sem tudi hitro pozabil ko je šel en 20 let star Passat mimo mene in se počasi primajal, jaz itak da bi vozil enako hitro kot sedaj, ampak kakšen traktorski zvok je imel, to zame ni avto.
Za 1.0 TSI pa berem da so predolge prestave, kar sem tudi predvideval, če še za 1.6T niso za dinamičnega voznika, za umirjenega bi bile za 1.6, mogoče tudi 1.4.
https://uk-polos.net/viewtopic.php?t=72...
To glede matranja motorja sem tudi jaz razmišljal. Turbina sigurno bolj trpi pri nižjih obratih. Ta prestavna razmerja so res samo za 2.0, to nima kaj delat v 1.0-1.6.
V glavnem, nič novega nisem zvedel, Golf GTI itak da je boljši avto, saj je tudi 8kEUR dražji oz. 8-ka je celo 35kEUR.
Seveda bi 6. prišla prav na prazni cesti pri vožnji 160, ne tolk glede porabe, že zvok moti. V glavnem, jaz sem z avtom več kot zadovoljen, proti ostalim vozilom na naših cestah to leti in to je glavno. Pa ročni menjalnik je tudi kar dober, na avtomatika jaz ne bi šel nikol, ker potem v avtu nimaš kaj za delat. Na AC se sicer včasih zdi da bi šel lahko bolje, res pa da po večini zato ker se omejujem na 160, če bi pospeševal na polno do 200 me noben ne ujame. Že tako sem ta teden 2x dosegel 178, še ravno tam kjer je škatla za radar pred Naklim. Bi šel 185 je pa že na knap, realnih max 177, radar odbije 5 km/h in sem na 172 in peške naprej.
TDI sem tudi hitro pozabil ko je šel en 20 let star Passat mimo mene in se počasi primajal, jaz itak da bi vozil enako hitro kot sedaj, ampak kakšen traktorski zvok je imel, to zame ni avto.
Za 1.0 TSI pa berem da so predolge prestave, kar sem tudi predvideval, če še za 1.6T niso za dinamičnega voznika, za umirjenega bi bile za 1.6, mogoče tudi 1.4.
https://uk-polos.net/viewtopic.php?t=72...
I've never owned a car in the past 10-15 years with such high gearing, had plenty of Fiestas, Corsa, Punto and all sit around 3k in 5th gear at 70mph as a rule - the Polo is about 2,500 rpm. No need for a 6th gear :roll: You can cruise round town in 2nd at 30mph and forget what gear you are in as it feels like 3rd. It's great when you are on the motorway - I've no complaints as even in 5th there is just enough from the small turbo to keep you up with traffic without dropping a gear, but around town it ruins the whole feel of the car. If it had more normal gearing it would feel far more responsive and nippy off the mark and maybe easier to plan ahead and get better mpg. As it is it makes the car feel too mature and grown up. Not something easy to spot on a test drive.
Keeping revs under 2k all the time must be awful, as with the high gearing, you'll be pretty much labouring the engine and developing no more than about 60ps (what the engine would be putting out if it had no turbo at all).
To glede matranja motorja sem tudi jaz razmišljal. Turbina sigurno bolj trpi pri nižjih obratih. Ta prestavna razmerja so res samo za 2.0, to nima kaj delat v 1.0-1.6.
V glavnem, nič novega nisem zvedel, Golf GTI itak da je boljši avto, saj je tudi 8kEUR dražji oz. 8-ka je celo 35kEUR.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: GR2 ()
Ahim ::
Tale tema o porabi mi je porodila eno vprasanje: pri dizlih je za izboljsanje zmogljivosti/porabe ze precej casa v uporabi vbrizg goriva pod visokim tlakom, pri bencinarjih pa ocitno tudi zadnje case vedno pogosteje. Ali se v Evropi sploh se prodajajo kaksni novi "normalni" bencinarji, torej ne z vbrizgom goriva direktno v valje ali kako bi temu rekel; pac nekaj, kjer ni moznosti za katastrofalno drago okvaro motorja kot je to v horror zgodbah o dizlih?
Utk ::
Pri bencinarjih je ta visoki tlak veliko manjši. Ni problemov s tem.
Morda obstaja še kak, ampak si ga itak ne želiš imet.
Morda obstaja še kak, ampak si ga itak ne želiš imet.
Ahim ::
Valvoline ::
Pri bencinarjih je ta visoki tlak veliko manjši. Ni problemov s tem.
Morda obstaja še kak, ampak si ga itak ne želiš imet.
Aha, hvala za pojasnilo! Jaz sem si napacno predstavljal, da so enako "obcutljivi" kakor novodobni dizli in bi bil to potem tudi faktor v stroskih porabe.
Seveda se gre za isto sranje, turbine, dvomasni vztrajniki, EGR, GPF itn. Plus tezave z pacanjem sesalnih ter izpusnih kolektorjev.
Utk ::
Vse je isto, samo veliko manj obremenjeno, manjši tlaki itd. Pacanje ventilov je pa drug problem, ki ga nekateri rešijo, drugi pa niti ne sekirajo se zarad tega.
DamijanD ::
A niso za bencinarje nekako najbolj "old school" mazdini motorji, ki se niso toliko šli downsizinga?
Utk ::
Niti ne. Razen turbine imajo vse drugo bolj komplicirano, pa tudi turbine že imajo nekatere. Pa sej z bencinarji ni nekega problema, razen v VAG grupi in posameznimi francozi. Spet bojo rekli, da sem hejter, ampak tako pač je. Vsi drugi avti grejo v prešo z izpravnimi motorji.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
zobnik ::
Plin je daleč najboljša izbira, kdor je iz okolice Kranja, Škofje Loke ima Logo črpalka v Loki plin po 60 centov. Z malo penzionrske vožnje prideš na 4 evre/100km, ampak komu se da, če pa za živahno vožnjo dodaš slab evro in gre avto kot raketa. In še vedno se voziš najceneje. Seveda vse od nabave avta dalje, predelave itd.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: zobnik ()
m0LN4r ::
Zakaj bi nov avto predelal? Torej 5eur/100km vkljuceno s predelavo in brezhibnim delovanjem 10 let? LPG al CNG? Kok literski rezervoar pa rabis za eno in drugo recimo 700-800km dosega pri ca. 100KM motorju?
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
zobnik ::
Če kupiš dizla je dražji, če kupiš bencinarja pa prihraniš 1-2000 evrov in to vložiš v predelavo. Torej štartaš pri plin in dizlu od nule dalje. Ni treba računat na stroške predelave. Servis delaš za 50.000km, ni treba ga delat na 20.000km, ker je to en način kako servisi na plin služjo. Pri bivšem je prodajalec priznal, da je naredil v 180.000km samo 1x servis, ko sem vzel ven oba filtra sta bla 80% čista, sicer pa oba filtra prideta 10-15 evrov, servis pa 30-40 evrov
Imaš več tankov, lahko vgradiš 80l, pa imaš za 700km.
Pr men gre notri 42l plina, to je za 500-600km.
Imaš več tankov, lahko vgradiš 80l, pa imaš za 700km.
Pr men gre notri 42l plina, to je za 500-600km.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: zobnik ()
m0LN4r ::
Kok pa potegne en 150 konjski na lpg 100-200 oz. 0-100 ?
Recimo renojev 200 konjski TCe talisman rabi od 0-100 enako kot 150 konjski A4 dizel.
Potemtakem, ce bi 150 konjskega dizla predelal bi prisel iz 8s na 12s
Recimo renojev 200 konjski TCe talisman rabi od 0-100 enako kot 150 konjski A4 dizel.
Potemtakem, ce bi 150 konjskega dizla predelal bi prisel iz 8s na 12s
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
Valvoline ::
Če kupiš dizla je dražji, če kupiš bencinarja pa prihraniš 1-2000 evrov in to vložiš v predelavo. Torej štartaš pri plin in dizlu od nule dalje. Ni treba računat na stroške predelave. Servis delaš za 50.000km, ni treba ga delat na 20.000km, ker je to en način kako servisi na plin služjo. Pri bivšem je prodajalec priznal, da je naredil v 180.000km samo 1x servis, ko sem vzel ven oba filtra sta bla 80% čista, sicer pa oba filtra prideta 10-15 evrov, servis pa 30-40 evrov
Imaš več tankov, lahko vgradiš 80l, pa imaš za 700km.
Pr men gre notri 42l plina, to je za 500-600km.
Predelava v slo se ne splaca. Veckrat debatirano. Ali vzames novega tovarnisko predelanega na lpg, al pa se odpravis po rabljenega na plin v IT, izbira je velika, k so plinovcki tam precej cenejsi kot so pr nas bencinarji.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Valvoline ()
Valvoline ::
Kok pa potegne en 150 konjski na lpg 100-200 oz. 0-100 ?
Recimo renojev 200 konjski TCe talisman rabi od 0-100 enako kot 150 konjski A4 dizel.
Potemtakem, ce bi 150 konjskega dizla predelal bi prisel iz 8s na 12s
Sodobni CR turbobencinarji na plin majo vec konjev na lpg kot na benz. Imajo pa slabost da ne morejo laufat 100% na plin, med delovanjem papcajo tudi benz v razmerju 10-20% benza, plina 80-90%, kar pa cenovno spet ni najbolj ugodno.
zobnik ::
Svojga na plin teram do blokade tud z držanjem da samo cuka, to je 6000 obratov +, Vozim se Davča, Soriška planina, Pokljuka, in po raznoraznih hribovskih cestah, z drugo do konca. Nič ne šparam. Iz Petrovega Brda v Davčo je full ovinkasta cesta, tam težko pelješ normalno, ne gre drugač kot s prvo do blokade in v 1 sekundi v drugo prestavo, kjer je to možno. Da ne omenjam spusta v Cerkno dol z drugo na polno ...čuda da dela plin, čuda da motor ne zariba, čuda da menjalnik še ni razletel....
Valvoline ::
Ce bi bili normalna drzava ter imeli cng omrezje, bi se jaz takoj odpravil v IT po enga rabljenega gtrona za ~10k.
https://www.subito.it/auto/audi-a3-spor...
https://www.subito.it/auto/audi-a3-spor...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Valvoline ()
m0LN4r ::
Grozno, pa se dva sistema, kar pomeni verjetnost problemov x2
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Poraba avtomobila (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )Oddelek: Na cesti | 59244 (9921) | hojnikb |
» | Poraba 1.4 tdi VAG in zanesljivost (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 10969 (7653) | novaa |
» | Poraba avta - nazivna in dejanska (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 9476 (6805) | smacker |
⊘ | TSI oz. TFSI motorji (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 46353 (42061) | Mavrik |
» | Proizvajalci avtomobilov prirejajo statistike o porabi (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 34170 (25249) | nekikr |