» »

Avto z najnižjo "potovalno" porabo

Avto z najnižjo "potovalno" porabo

Invictus ::

jaz sem pa znerviran od počasne vožnje. Počasneti me ne motijo, ker jim dovolj kmalu blendam... Normalni se umaknejo. Nenormalni so v popolnem stresu in krilijo z rokami ko nori. Mene to zabava in popestri vožnjo :)). Na koncu se vsi umaknejo...

Počasneti so na levem pasu ponavadi zato, ker ne vedo, da je to prehitevalni. Če bi to vedeli, bi bili na desnem. Kakšnemu tudi ne potegne, da je prepočasen, ko ga prehiti tovornjak, kakega tudi po desni, že videno...

160 km/h ni stresno, to je dandanes normalno. Avti so dovolj zmogljivi že kar nekaj časa...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Invictus ()

facepalm ::

Ni toliko zaradi zmogljivosti avta, temvec zaradi gostote prometa na nasih AC, kjer imamo zaradi tovornjakov efektivno le (pre)pocasen pas in prehitevalni.

Invictus ::

V bistvu tovornjaki niso problem, odkar se ne smejo prehitevati, ampak so ovira prometnemu toku počasneti. Če bi vozili po predpisih (beri 130 km/h) bi bilo vse veliko bolj tekoče...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

m0LN4r ::

facepalm je izjavil:

Invictus je izjavil:

Seveda se časovno ne pozna, na živcih pa precej.

160 je precej bolj normalno vozit na avtocesti kot 100...

Definiraj "normalno".
Pri 100kmph se vozis varneje in bolj sprosceno. Pri 160kmph si v prvi vrsti nevarnejsi in bolj pod stresom, saj te zmoti vsak norec s 100kmph na tvojem pasu. Posledicno tvoja hitrost niha nekje 160-120-160 vecino poti. Raje vozim par 10min vec in pridem na cilj sproscen, kakor pa znerviran zaradi "tuje" voznje.
Sem povsem enake mnenja, kot invictus.
100 je pac prepocasno, dolgocasno, odvraca povsem pozornost od voznje,
150-160 je nek optimum, tempomat ACC in samo pas menjavas. Manj kot 140 se pa ne vozim. Na sreco je taksih, ki vozijo manj kot 130 v DE za na roke prestet, tako da je voznja 160+ prakticno v 90% primerih mozna, relaksirana in povsem sproscena, ker se folk ne rabi ubadati z butastimi omejitvami nonstop.
V sloveniji je AC res stresna.

facepalm je izjavil:

Ni toliko zaradi zmogljivosti avta, temvec zaradi gostote prometa na nasih AC, kjer imamo zaradi tovornjakov efektivno le (pre)pocasen pas in prehitevalni.

Ce bi se folk prinas naucil prehitevati tovornjake z vsaj 130 po stevcu, bi za prehitevalni manever porabili bistveno manj casa in se manj casa nahajali na levem. V DE se v gostem prometu s tovornjaki prehitevas povsem sprosceno.
Stresno je tam od 180 naprej, ce je mal vec prometa.

PS: Kdor se hoce vozit 120 naj gre na regionalko.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

facepalm ::

V tujini kjer imas 3 pasove in vec pa res ne morejo biti tovornjaki problem.
Pri nas pa je zgodba malo drugacna.
Kaj ti pomaga prehitevati tovornjake s 130kmph, ce sploh na prehitevalnega ne mores. Enkrat ko se nanj razvrstis pa prekleto dobro premislis kdaj se bos vrnil na voznega. Ali po prehitevanju prvih 5 tovornjakov, ali bos potegnil se tistih 200m in prehitel se naslednji "batch".. ker ce se vrnes takoj, bos edini bumbar in bos cakal lep cas, da se bos lahko spet razvrstil na prehitevalnega.

ginekk ::

Invictus je izjavil:

V bistvu tovornjaki niso problem, odkar se ne smejo prehitevati, ampak so ovira prometnemu toku počasneti. Če bi vozili po predpisih (beri 130 km/h) bi bilo vse veliko bolj tekoče...


To s tovorjnaki je v bistvu samo na papirju. Vsaj 2x na teden se peljem LJ-obala in se vedno najdejo, tujci in Slovenci, nima veze. Takrat se spomnim, da naj bi imeli neko avtocestno policijo tudi.

Drugač se strinjam, tudi mene motijo počasneti. Posebej taki, ki šparajo gas pri speljevanju in vključevanju v promet.

facepalm ::

Je pa res, da ce vozis "normalno" 120-140kmph po stevcu, te zmoti bistveno manj pocasnezev, kakor pri npr 160kmph+.

Utk ::

Mene ne moti nihče niti če grem hitro niti če grem počasi. Moteni ste vi.
Malo me moti edino ko se folk vozi neenakomerno. Zarad mene se vozi 200 ali 90, samo ne drkaj stalno gor in dol. Jaz vozim na tempomat, pa se dostikrat s kom prehitevam gor in dol. Kaj vam je? Pa ne tam ko se spreminja omejitev. Ampak iz ljubega miru pospešuje in upočasnuje.

GR2 ::

Zdajle sem prišel domov iz vožnje 160 celo pot, navzdol seveda do 120, za mislim da telim Passatom B5 (2000-2005) 1.9 TDI 130 (vem samo da je imel rdeč D in I, sklepam da ni bil 2.5 V6 180):
https://de.wikipedia.org/wiki/VW_Passat...
Že po tistega nekaj malega pred AC me ni nič oviral s 110, pri pospeševanju mi je celo ušel za par 10m, res pa da je šel on verjetno na polno, jaz pa nekje 3/4. Potem na AC edino ne vem zakaj se je tolk vračal nazaj na desni pas, komu se je umikal, če vsi vozijo manj kot 160? Ostali vozijo pač 100-150.
Saj jaz sem se v preteklosti tudi tako, če sem se hotel iti neko pravilno vožnjo. Ne vem sicer komu sem hotel kaj dokazovat s tem, mogoče kazat ostalim kako se pravilno vozi, da se je pač treba vračat nazaj na desni pas.

Kakšno je moje psihofizično stanje? Povsem relaksiran sem prišel, 100% enako kot ko sem vozil 100. Tisto je bilo pač samo za test minimalne porabe, ker sem videl že par komentarjev glede tako različnih dveh voženj.
Drugače kako prideš domov je odvisno predvsem od tebe, če se že v štartu odločiš da se ne boš za nič sekiral, bo tako ostalo do cilja.
Kaj ima veze če se kdo nastavi pri 120? Kaj lahko narediš? Nič ne moreš, če je samo eden in spredaj daleč nobenega, ga seveda lahko prehitiš po desni, če je kolona, pa ne gre. 100 pa nisem imel niti enkrat noter na AC.
Pa kaj sploh izgubiš če pade vmes parkrat hitrost na 120 ali 140? Popolnoma nič, še privarčuješ kakšen deci na gorivu.
Vožnja se mi zdi pa zelo varna, če vedno vzdržuješ 2-3s varnostno razdaljo. Celo bolj kot pri 100, tam je bilo pestro mimo pospeševalnih pasov, pa ko so me prehitevali še s prikolicam.


Zdaj je bolj resno vprašanje kako da je ta Passat tako hiter? Pije pa pri taki vožnji kolk, 8l? Pa kako da še gre 20 let star avto? Je to res nadavto ali kaj?
V glavnem, moj 1.6T 200 je sigurno hiter za 200KM iz semaforja, to poleti. Po ovinkasti cesti že ni ne vem kaj proti takem Passatu, je šel eden tudi enkrat za/pred mano in sva bila tam-tam, do 140 je lepo šopal.
Ampak na AC sem pa nekaj probaval v 4. na koncu tunela, pa že malo preden pride do 5000, je vsega skupaj konec. Drugače 200KM 4700-5500rpm, max rpm 6200. Ampak meni se zdi da se na AC ni enkrat ne splača šaltat dol v 4., mogoče pri 100km/h. Drugače ima pa 6. ravno prav obratov za vožnjo 130-160, pri 130 3100rpm, pri 160 3800rpm. Za športno vožnjo kjer rabiš odzivnost seveda, za šparovno vožnjo itak ni bil narejen ta motor.

Primerjava performans je pa tukaj:
https://zeperfs.com/en/duel6318-393.htm
Pa tudi če je bil 2.5 TDI V6 180, ni ravno raketa:
https://zeperfs.com/en/duel6318-1081.htm

Se pravi v 15 letih ni bilo nobenega napredka, 2l več pije, prednosti pa ni nobene tako na regionalki kot na AC. Obratov je tudi vsega skupaj komaj kaj več, kvečjem 1000rpm. Zvok ni nič posebnega, ni to ravno S3. Edino kar je da nikoli ne bo spuščal takega dima kot se pri TDI-jih rado zgodi.
Da bi kdaj kupil tako staro kanto itak ni opcije, ampak če bi imel enako Astro K z 1.6 CDTi 136, pa ne vem če bi opazil razliko v vožnji.
V glavnem, ti turbobencinarji 130-200KM so brezveze, kar je več moraš imeti pa itak precej dober dohodek.


120-140 se težko vozi v šihtovskih urah, čeprav danes ko sem šel kakšno minuto pred 6-to uro na pot, bi pa šlo. Karkoli čez šesto lahko pozabiš, se je videlo tudi v ponedeljek, da je 6:30-8:00 največ nesreč in s tem tudi največja gostota prometa.
Če pomisliš je logično, delavci morajo na pot že 5:15, se pravi je najmanj prometno če greš sam na pot 5:25-5:55.

Da ostali prehitevajo počasi zastopim. Tukaj je tako kot pri vožnji 70-80 na regionalkah, šparajo bencin, nekateri pa preprosto niso sposobni prehitevat hitreje.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: GR2 ()

facepalm ::

Utk je izjavil:

Mene ne moti nihče niti če grem hitro niti če grem počasi. Moteni ste vi.
Malo me moti edino ko se folk vozi neenakomerno. Zarad mene se vozi 200 ali 90, samo ne drkaj stalno gor in dol. Jaz vozim na tempomat, pa se dostikrat s kom prehitevam gor in dol. Kaj vam je? Pa ne tam ko se spreminja omejitev. Ampak iz ljubega miru pospešuje in upočasnuje.


In mi smo tisti moteni...
Kaj se sekiras ce prehitevas vedno isto vozilo? Ce ne zmanjsa direkt pred tabo je isti k, kot ce bi vsakic prehiteval drugo vozilo.
To, da vozis s tempomatom s konstantno hitrostjo je super.. za porabo. V prometu pa je vcasih potrebno malo pospesiti ali upocasniti glede na situacijo.
Mislim, da mi ni potrebno opisati kako uzivam, ko me "tempomatar" prehiteva s cca 5kmph visjo hitrostjo od moje medtem ko cakam, da se lahko razvrstim na prehitevalnega in ne jebe 5%, da bi pospesil.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: facepalm ()

Utk ::

Jaz v takih primerih počakam tistega spredaj, če misli prehitevat. Če ne, grem pa sam, tudi če s 5 več. Motijo me zato, ker tempomat potem zavira in pospešuje zarad njih, pa če se vozimo tam nekje, ga sicer lahko prehitiš, ampak bo čez 1 min isto, če ostaneš za njim, bo pa vozil vse počasneje. Kot da se enim sproži refleks ko jih nekdo prehiti, če ne, pa počasi zaspijo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

GR2 ::

Še vedno ni noben razložil kam daš sploh desno nogo pri vožnji na tempomat. Ker meni je kr neki, ko je ne morem nikamor zatlačit.
Nadavti kot so Golfi od 5 naprej ter Passati verjetno tudi od 2000 naprej imajo stopalko za plin vpeto spodaj, da lahko počiva noga. Ampak to je ko sam držiš plin. Zakaj ne obstaja opcija da se pri tempomatu zaklene stopalka za plin in deluje kot foot rest?
Ali celo ima to kakšen bolj proper avto? To bo vedel bolj feryz s svojo bemflo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: GR2 ()

Utk ::

Kako pa doma v fotelju sediš? Imaš nogo stalno na pručki? Mislim keri problemi...

facepalm ::

GR2 je izjavil:

Še vedno ni noben razložil kam daš sploh desno nogo pri vožnji na tempomat. Ker meni je kr neki, ko je ne morem nikamor zatlačit.
Nadavti kot so Golfi od 5 naprej ter Passati verjetno tudi od 2000 naprej imajo stopalko za plin vpeto spodaj, da lahko počiva noga. Ampak to je ko sam držiš plin. Zakaj ne obstaja opcija da se pri tempomatu zaklene stopalka za plin in deluje kot foot rest?
Ali celo ima to kakšen bolj proper avto? To bo vedel bolj feryz s svojo bemflo.

Se pac usedes na zadnjo klop..

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: facepalm ()

m0LN4r ::

facepalm je izjavil:

V tujini kjer imas 3 pasove in vec pa res ne morejo biti tovornjaki problem.
Pri nas pa je zgodba malo drugacna.
Kaj ti pomaga prehitevati tovornjake s 130kmph, ce sploh na prehitevalnega ne mores. Enkrat ko se nanj razvrstis pa prekleto dobro premislis kdaj se bos vrnil na voznega. Ali po prehitevanju prvih 5 tovornjakov, ali bos potegnil se tistih 200m in prehitel se naslednji "batch".. ker ce se vrnes takoj, bos edini bumbar in bos cakal lep cas, da se bos lahko spet razvrstil na prehitevalnega.
Bosta kr dva pasa tam kjer se vozim, ampak tisti z 130 ali manj pac ne rinejo na prehitevalnega, to je najvecja razlika. Ce pa ze pa ne prehitevajo v upocasnjenem posnetku.
Prinas pa je kultura taka, da se jajca tudi po 120 na prehitevalnem, pred tem pa v ogledalo nihce ne gleda.
Pol pa en z 125 prehiteva drugega z 122 in potem se vlacita, tega tu pac folk ne dela. Dobis takoj levi zmigavc pa se mogoce prijavo.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

m0LN4r ::

GR2 je izjavil:

Še vedno ni noben razložil kam daš sploh desno nogo pri vožnji na tempomat. Ker meni je kr neki, ko je ne morem nikamor zatlačit.
Nadavti kot so Golfi od 5 naprej ter Passati verjetno tudi od 2000 naprej imajo stopalko za plin vpeto spodaj, da lahko počiva noga. Ampak to je ko sam držiš plin. Zakaj ne obstaja opcija da se pri tempomatu zaklene stopalka za plin in deluje kot foot rest?
Ali celo ima to kakšen bolj proper avto? To bo vedel bolj feryz s svojo bemflo.
Porines sedez nazaj in na levo stran, pri 18cm to ni noben problem. Ce si pa bolj mocne sorte pa zna bit problem.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

facepalm ::

m0LN4r je izjavil:

facepalm je izjavil:

V tujini kjer imas 3 pasove in vec pa res ne morejo biti tovornjaki problem.
Pri nas pa je zgodba malo drugacna.
Kaj ti pomaga prehitevati tovornjake s 130kmph, ce sploh na prehitevalnega ne mores. Enkrat ko se nanj razvrstis pa prekleto dobro premislis kdaj se bos vrnil na voznega. Ali po prehitevanju prvih 5 tovornjakov, ali bos potegnil se tistih 200m in prehitel se naslednji "batch".. ker ce se vrnes takoj, bos edini bumbar in bos cakal lep cas, da se bos lahko spet razvrstil na prehitevalnega.
Bosta kr dva pasa tam kjer se vozim, ampak tisti z 130 ali manj pac ne rinejo na prehitevalnega, to je najvecja razlika. Ce pa ze pa ne prehitevajo v upocasnjenem posnetku.
Prinas pa je kultura taka, da se jajca tudi po 120 na prehitevalnem, pred tem pa v ogledalo nihce ne gleda.
Pol pa en z 125 prehiteva drugega z 122 in potem se vlacita, tega tu pac folk ne dela. Dobis takoj levi zmigavc pa se mogoce prijavo.

Veliko vpliva ima kultura voznje, glede tega se strinjam. Pri nas je prakticno ni (z manjsim procentom svetlih izjem).
Me prav zanima kako dandanes izgleda ucenje kandidatov v avtosolah. Namrec opazam, da kar nekaj ljudi sploh ne zna vozit. Ne, da se jim ne ljubi ali, da so povrsni. Dejansko dolocenih osnovnih pravil ne poznajo. Da o kaksnih manevrih z vozilom sploh ne govorim..
Ko se ti nekdo pohvali, da uziva v hitri voznji in ti naslednji dan razlaga, kako se ne znajde rikvercat v box ali bocno parkirat..

WizzardOfOZ ::

facepalm je izjavil:

V tujini kjer imas 3 pasove in vec pa res ne morejo biti tovornjaki problem.
Pri nas pa je zgodba malo drugacna.
Kaj ti pomaga prehitevati tovornjake s 130kmph, ce sploh na prehitevalnega ne mores. Enkrat ko se nanj razvrstis pa prekleto dobro premislis kdaj se bos vrnil na voznega. Ali po prehitevanju prvih 5 tovornjakov, ali bos potegnil se tistih 200m in prehitel se naslednji "batch".. ker ce se vrnes takoj, bos edini bumbar in bos cakal lep cas, da se bos lahko spet razvrstil na prehitevalnega.


Zato pa tempomat nastaviš na hitrost kamiona, vklopiš radar, nastaviš flašo na volan, da ga ni treba držat in si naviješ muziko, pa se avto sam vozi za kamionom. Malo pred tvojim željenim izvozom pa spet primeš volan in se odpelješ iz avtoceste.
In prideš spočit na cilj, vi se pa kr gužvajte na prehitevalnem pasu.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

facepalm ::

To je se najbolj uporaben primer voznje z aktivnim tempomatom po nasih cestah:))

Blinder ::

Cemu sluzi flasa na volanu?
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

WizzardOfOZ ::

Elektronika zaznava, da z roko malo volan premikaš. Če roki umakneš, potem začne avto piskat. Če daš liter in pol flašo, pa pol litra vode notri, se voda ziblje in premika volan, pa avto misli, da ga držiš in ne piska. Itak pa lane assist dela svoje in sam popravlja volan.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Zgodovina sprememb…

GR2 ::

m0LN4r je izjavil:

Porines sedez nazaj in na levo stran, pri 18cm to ni noben problem. Ce si pa bolj mocne sorte pa zna bit problem.

Sedež imam jaz pravilno, je bil prav presenečen inštuktor na Vranskem kako sem imel že preden smo ga morali nastavit, pravilno nastavljenega, dovolj naprej ter hrbtni del dovolj navpično. Je pa res da sem dvakrat prestavljal naklon naprej, se moraš postopoma navadit.
Da bi samo za tempomat vožnjo nastavljal naprej in nazaj mi pa ni. Itak je tempomat vožnja pri nas samo LJ - Celje in kjerkoli so pač še daljše manj prometne poti. Na tem forumu jih je pa že več pisalo o tempomatu po regionalki ali pazi to, celo naselju.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: GR2 ()

MrStein ::

Utk je izjavil:

Mene ne moti nihče niti če grem hitro niti če grem počasi. Moteni ste vi.
Malo me moti edino ko se folk vozi neenakomerno. Zarad mene se vozi 200 ali 90, samo ne drkaj stalno gor in dol. Jaz vozim na tempomat, pa se dostikrat s kom prehitevam gor in dol. Kaj vam je? Pa ne tam ko se spreminja omejitev. Ampak iz ljubega miru pospešuje in upočasnuje.

Če nima tempomata, pač ne vozi enakomerno.

In kot omenjeno, eni imajo "reflex i****a": vozi 10 km/h manj, ko ga žačneš prehitevati, pa pospeši na 10 več od omejitve. Čez minuto pa spet 10 manj. Ni isto kot zgornji primer, tisti vozi kot vozi, mogoče 5 več ali manj, odvisno od razmer. Recimo na klancu gor pač malo manj, odvisno če in kako kompenzira z nogo na gasu. Eni pa prav se, recimo temu "zbudijo", ko jih kdo prehiteva, potem pa spet "zaspijo". Za kaznovati, ampak takrat ni policajev. Raje lovijo ful veliko nevarnost "vožnja 5 km/h čez omejitev".
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: MrStein ()

MrStein ::

facepalm je izjavil:

V tujini kjer imas 3 pasove in vec pa res ne morejo biti tovornjaki problem.

Ah ja, ko na desnem pasu vozi tovornjak s 95, na levem en s 100, na naslednjem levem en s 105, na zadnjem, četrtem pasu pa en s 110. :)
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

GR2 ::

Sem gledal GPS hitrost pri 160, tako kot sem predvideval, samo 152 je. To policaji pomoje še povohajo ne. Se pravi ostali ki gredo max 150, gredo v bistvu 142. Z odšteto toleranco radarja (se mi ne da gledat kolk je, pri tej hitrosti sigurno 5 km/h) je to ravno 20€ s polovičko.
Pri 170 po števcu je pa polovička 40€.
Če bi bilo več policije, zaenkrat v 2 mesecih nisem videl še ene provide, bi bilo na AC za gledati samo vožnjo za ritjo ter prehitevanje po desni, ne vem kaj drugega ga sploh lahko še serješ.

WizzardOfOZ ::

Radarji na avtocesti slikajo kar je nad 137. Policaji pa kakor imajo voljo.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

silak ::

Provid na relaciji Šentilj - Lj je kar dosti. Nazadnje sem jih videl v srebrnem Bmw-ju serije 3.

m0LN4r ::

GR2 je izjavil:

Sem gledal GPS hitrost pri 160, tako kot sem predvideval, samo 152 je. To policaji pomoje še povohajo ne. Se pravi ostali ki gredo max 150, gredo v bistvu 142. Z odšteto toleranco radarja (se mi ne da gledat kolk je, pri tej hitrosti sigurno 5 km/h) je to ravno 20€ s polovičko.
Pri 170 po števcu je pa polovička 40€.
Če bi bilo več policije, zaenkrat v 2 mesecih nisem videl še ene provide, bi bilo na AC za gledati samo vožnjo za ritjo ter prehitevanje po desni, ne vem kaj drugega ga sploh lahko še serješ.
Da se ti tolk laze stevec? To mas napacne gume gori.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Invictus ::

Števci so namenoma narejeni tako, da lažejo. Najbolj natančni so pri 50km/h, nad to brzino lažejo tam do 10%.

Gume so pa tudi dostikrat krive, ampak to ni kritično, ker števec tako potem kaže več kot v resnici...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

m0LN4r ::

Al pa ma analognega z debelim kazalcem pa ga gleda prevec z leve pod kotom xD
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

blackbfm ::

Števci so namenoma narejeni tako, da lažejo.


Vir

Blinder ::

Ce ti bo stevec kazal manj in bos dobil kazen za previsoko hitrost, bos lahko tozil proizvajalca avtomobila. Ne rabi vira
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

Valvoline ::

Optimum hitrost/poraba je pri 110kmh. Od 120kmh naprej poraba narasca eksponencno, zracni upor in os fizika. Astra 1.3cdti pri 110kmh pije realnih 4.5 (bc sploh ne uporabljam), pri 180kmh pa 10-12 na 100. Audi a4 1.9tdi pri 200kmh je pil 15+.


Skoda da na tej tabeli ni dizlov

Zgodovina sprememb…

GR2 ::

m0LN4r je izjavil:

Da se ti tolk laze stevec? To mas napacne gume gori.

To je bilo tudi že večkrat omenjeno na tem forumu, pa noben ni povedal kaj ima to zaen proper avto, da mu odstopa samo za 2%. Jaz iz svojih izkušenj povem da je to najbolj točen števec kar sem jih imel, -5%:
50-48, ostali avti 46
100-95, ostali avti 92
120-115, ostali avti 110
160-152, ostali avti 148
Pa gledal sem digitalni prikaz, hitrost nastavljena na tempomat.

Ostali avti so bili italijanski in francoski. Točnost je bila tako -8%.
Števec mora vedno kazat v minus. Da bi zaradi boljše točnosti dajal gor nehomologirane gume večjega obsega je malo bosa. Drugače so najbolj standardne gume za C razred avta, 205/55/16 ter 225/45/17.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: GR2 ()

MrStein ::

blackbfm je izjavil:

Števci so namenoma narejeni tako, da lažejo.


Vir

Po zakonu/predpisih je, da števec ne sme kazati manj, kot je dejanska hitrost. Zato kaže več.

V evropi. V ZDA pa je drugače, tam lahko kaže x % več ali manj.


Saj to so sigurno na AMZS ali vsaj ADAC testirali.
Evo:

Der ADAC hat seit 2006 insgesamt etwa 1400 Autos getestet. Im Durchschnitt lagen alle Fahrzeuge 4,7 Prozent unter dem angezeigten Tempo.

Vir: https://www.sueddeutsche.de/auto/verkeh...


Jeder Tacho zeigt die Geschwindigkeit zu hoch an
Und das will der Gesetzgeber auch genau so.

Vir: https://www.sueddeutsche.de/auto/verkeh...



Paragraf 57 der Straßenverkehrszulassungsordnung (StVZO). Er gibt vor, dass der Tachometer eine höhere Geschwindigkeit anzeigen darf – aber niemals eine zu geringe. Zum einen, um Rasenden den Wind aus den Segeln zu nehmen und Blitzern vorzubeugen. Zum anderen, weil eine EU-Richtlinie erlaubt, dass bei Fahrzeugen, die nach 1991 zugelassen wurden, der Tacho bis zu zehn Prozent mehr plus vier Kilometer pro Stunde mehr anzeigen darf. Zum besseren Verständnis: Bei einem realen Tempo von 100 km/h ist laut Gesetzgeber eine Tachoanzeige von maximal 114 km/h erlaubt


Vir: https://www.autozeitung.de/tachoabweich...
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

m0LN4r ::

Obseg gume je odvisen tudi od napetosti na felgo, tlaka, profila, temperature in hitrosti vrtenja.
Tovarnisko homologirano je 225/40 lahko pa dam tudi 245/40 gor na 8 zoll siroko felgo recimo, ce ima ABE ali ECE, ampak tam pol pise kolko je pricakovano odstopanje.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

VeganCyclist ::

Svoje cajte sm se mal igral, pr keri hitrosti in prestavi ma avto najnizjo porabo. A obstajajo kake tabelce za to? V praksi je na cesti to izredno težko ugotovit. 5 prestava in najnižja hitrost, da se avto še pelje al kaj? Recimo pri letalih maš podatek, pr kateri hitrosti maš največji domet,...

m0LN4r ::

Ja 4,7% to je se normalno, meni sicer tok laze sele okol 180-200, mam pa se tovarniske gume in felge gori.
Pri 50 pa je ze kr precej natancno. Tam je odstopanje za vec kot 3km/h ze bolj redkost.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

m0LN4r ::

VeganCyclist je izjavil:

Svoje cajte sm se mal igral, pr keri hitrosti in prestavi ma avto najnizjo porabo. A obstajajo kake tabelce za to? V praksi je na cesti to izredno težko ugotovit. 5 prestava in najnižja hitrost, da se avto še pelje al kaj? Recimo pri letalih maš podatek, pr kateri hitrosti maš največji domet,...
Poisci tabelo krivulje navora, za zacetek je to zelo dobra informacija.
Recimo:


Za zacetek probas pri 1800rpm, sicer za ohranjanje recimo 50km/h bi jaz fural tudi 1600-1700, ker tolko navora in moci ne rabis.
Probaj. Pri nekaterih proizvajacih je navor prej na voljo, pri nekaterih pozneje.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

WizzardOfOZ ::

Tukaj je cvt v prednosti, ker je stalno na najnižji porabi v "drive" načinu in stalno na najvišjem navoru pri "sport" načinu.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

m0LN4r ::

Saj vsi avtomatiki delajo tako.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

;-) ::

V bistvu nobeden, vsaj v Drive načinu ne, prej v kakem "eko". V drive načinu avto vozo v tistih obratih kar je za avto kot stroj najbolje in se ne ozira na porabo. Neglede na CVT, klasični avt...

energetik ::

Valvoline je izjavil:

Optimum hitrost/poraba je pri 110kmh. Od 120kmh naprej poraba narasca eksponencno, zracni upor in os fizika. Astra 1.3cdti pri 110kmh pije realnih 4.5 (bc sploh ne uporabljam), pri 180kmh pa 10-12 na 100. Audi a4 1.9tdi pri 200kmh je pil 15+.


Skoda da na tej tabeli ni dizlov
Kako to misliš, če te že tvoja slika demantira >:D
Optimalno je čim nižja, enakomerna hitrost, seveda če se gleda poraba v litrih na prevoženo razdaljo. Le pri zelo malih hitrostih začne poraba spet naraščat, to pa zaradi konstantnih izgub motorja in pripomočkov, ker sami zase rabijo nekaj kW, tudi če stojiš na mestu. Torej najmanjša poraba na 100km je nekje tam pri 25-40km/h pri večini avtov. Pri mlinčkih nižje, pri ogromnih SUVih in športnikih nekaj višje.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: energetik ()

m0LN4r ::

Obstaja tudi Dynamic in je vse odvisno od tega kako pritisnes na pedal. Ce hoces obrate pohodis, ce jih noces bozas pedal. So dovolj pametne te stvari.
Zato pa niso dali v novo supro cvt, ampak rajsi bmw tech.

Valvoline je izjavil:

Optimum hitrost/poraba je pri 110kmh. Od 120kmh naprej poraba narasca eksponencno, zracni upor in os fizika. Astra 1.3cdti pri 110kmh pije realnih 4.5 (bc sploh ne uporabljam), pri 180kmh pa 10-12 na 100. Audi a4 1.9tdi pri 200kmh je pil 15+.


Skoda da na tej tabeli ni dizlov
Ta tabela potrjuje tocno to, ce bi jaz vozil VAG dizla 60, bi trosil 3 litre. To je bistveno manj % kot tvojih 4.5L
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

Valvoline ::

energetik je izjavil:

Valvoline je izjavil:

Optimum hitrost/poraba je pri 110kmh. Od 120kmh naprej poraba narasca eksponencno, zracni upor in os fizika. Astra 1.3cdti pri 110kmh pije realnih 4.5 (bc sploh ne uporabljam), pri 180kmh pa 10-12 na 100. Audi a4 1.9tdi pri 200kmh je pil 15+.


Skoda da na tej tabeli ni dizlov
Kako to misliš, če te že tvoja slika demantira >:D
Optimalno je čim nižja, enakomerna hitrost, seveda če se gleda poraba v litrih na prevoženo razdaljo. Le pri zelo malih hitrostih začne poraba spet naraščat, to pa zaradi konstantnih izgub motorja in pripomočkov, ker sami zase rabijo nekaj kW, tudi če stojiš na mestu. Torej najmanjša poraba na 100km je nekje tam pri 25-40km/h pri večini avtov. Pri mlinčkih nižje, pri ogromnih SUVih in športnikih nekaj višje.

Mislu sem optimalno cas/hitrost/poraba. Pri 50-60kmh vs 110kmh se potovalni cas prepolovi poraba pa poveca za 30-50%, med 110-150 casovno prsparas 30% poraba se skoraj podvoji, pri 200kmh+ res se enkrat casovno prepolovis ampak poraba spet x3 napram 110kmh.

energetik ::

Optimalno čas-poraba ni nikoli :)
Čas gre obratno sorazmerno s hitrostjo, poraba pa na kvadrat s hitrostjo.
Pri času je samo važno, koliko ga imaš oz. koliko ga "lahko" porabiš za določeno pot.

Enako kot tudi nakup avta ne more biti nikoli optimalen, je samo strošek, večji ali manjši, odvisno od tega kaj rabiš oz. koliko EUR nameravaš žrtvovati.

Medtem ko hitrost za optimalno porabo na prevoženih 100km dejansko lahko izračunaš ali izmeriš.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: energetik ()

m0LN4r ::

Al se ti mudi, al bi pa rad sparal. Ne pa neki vmes.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

energetik ::

Kako da ne, še vse vmes je lahko. Odvisno samo od tega, na koliko EUR ceniš svoj čas. Seveda znotraj predpisov.
Ali boš za svojih 100km porabil 4,3EUR in 1,7h pri 60km/h, ali pa boš porabil 9,6EUR in 43min pri 140km/h. Gledam unega prvega Golfa iz tabele.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: energetik ()

GR2 ::

Meni je vožnja 160 res lepa, hitra, sproščujoča (kakor čudno se sliši, ampak pri 100 je enako sproščujoča, s tem da te malo nervira nizka hitrost). Ni vse v šparanju. Sicer sem pa danes gledal in jih kar precej tolk vozi, kar malo čudno glede na to kako šparoven narod smo, vsaj kar se goriva tiče.
Tudi je precej varna, če veš kaj je 3s varnostna razdalja. Danes se ena začne umikat levo, ker hoče da se lažje vključijo iz pospeševalnega pasu. Jaz sem imel po srednje močnem zaviranju na števcu 110. Tako da 160 zmanjšat na 100 ni noben problem. Seveda potem ko sem jo gledal v avtu, je nagibala telo in glavo proti volanu, meni se je zdelo kot da ima težave videnja, kao se nagneš malo bolj naprej in ti izostri vid, lol. Ma nič, saj to je bilo že neštetokrat omenjeno, da omejitve so tu zato, da se prepreči bedarije manj sposobnih voznikov.
Sicer še najmanj sposobni so pa res ti, ki se vključujejo, to bi se morali znati vključit brez da se kdo umika na levi pas. Najprej pospešiš kar se da, jaz že med ovinkom naberem vsaj 100, potem pa 130 na ravnini ni nek problem, potem pa najdeš luknjo med vozili, ni taka znanost. Do sedaj še nisem doživel da bi vozili tako strnjeno, da se ne bi dalo vključit. Tudi če bi vozili strnjeno, bi bila pa hitrost precej majhna, in se spet da vključit.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: GR2 ()

GR2 ::

Pa zgoraj v tabeli vidim da moj 1.6T pri 160 še ne pije tolk, samo 10l, res pa da so v tabeli precej stari avti. Samo moj pri 100 ne pije samo 5l kot Golf 1.4 TSI 120, na 6,5l mi ni uspel prit. Pri 200 pa pomoje tudi ne pije ravno 15l, ampak kakšen liter manj, bi rekel da ima precej majhen razpon porabe, 7-14l pri max 200. 160 je sigurno P/P za ta avto.
Pa tisto ko sem rekel da mu zmanjka moči v 4. 120-160 pri pospeševanju iz tunelov, 120-150 je 4000-5000rpm, potem je pa samo še enakomerna moč in se ne čuti več sunka. Sem probal še v 5., to je pa 120 3400rpm, pa res dobro vleklo bi sigurno še vsaj do 180 pri 5000rpm. Bi dal v 6. pa bi vleklo še do 210. Do tistih končnih 235 pa verjetno kar traja. V glavnem, za do 200 bi bil ta avto kar ok tudi za nemško AC.
Sicer pa Golf GTI 6 in 7 vidim da imata tudi max moč že pri 5300/4500, tako da to so vse že napol dizli. Sicer pa tisto vrtet do 7500 je prednost napram turbu res samo če imaš več ovinkov kot ravnin.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: GR2 ()


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Poraba avtomobila (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )

Oddelek: Na cesti
36359249 (9926) hojnikb
»

Poraba 1.4 tdi VAG in zanesljivost (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
14110985 (7669) novaa
»

Poraba avta - nazivna in dejanska (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
839482 (6811) smacker

TSI oz. TFSI motorji (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
12846364 (42072) Mavrik
»

Proizvajalci avtomobilov prirejajo statistike o porabi (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
18334177 (25256) nekikr

Več podobnih tem