Forum » Na cesti » Avto z najnižjo "potovalno" porabo
Avto z najnižjo "potovalno" porabo
facepalm ::
Blinder ::
ah f*ck it, https://ozh.github.io/ascii-tables/ mi je pozrl tabelo in zgodovino editiranja
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Blinder ()
;-) ::
A se se kaj prakticira kurilc? Nekoc sodobni tdi in CR motorji so dandanes v odpisu. Je mogoče kdo 'stestiral'. Verjento bi bilo potrebno kurilca skozi kaksen dodaten filter poslat?
Vse gre na kurilca normalno, razna natolcavanja o "zaščitah" in "kvaliteti" so brezveze. Ne nalijem ga da bi prihranil, ampak zato ker ga na firmi kupujemo za ogrevanje/sušenje in je free. Pri desettisočih litrih mesečno pa se moj tank nič ne pozna na strošku. Sprobano na novejših Toyotah, BMWjih, Renaultih...povsod bp in nikoli težav. Nekateri avti imajo že preo 300,400.000 in vse normalno, kontrola še niti enkrat ni nobenega uhvatla, mamo pa tud fond za to.
David4747 ::
BC po ravnem vedno kaže točno 5,0l, skupno z vključevanji na obeh straneh 4km regionalke je pa 6,3l. Realna poraba predvidevam da bo 6,8l. In če moram pri celem tanku prištet 0,5l, potem lahko na približno ocenim, da mi pri 95 km/h pije 5,5l.
Zato ne razumem te teme. OP-a zanima koliko troši nek avto na poti iz Ljubljane v Paris in nazaj, ker se tam vozi 90/120? Poraba pri 90 ti nič ne pomaga, če je ta "5", če je realna čez tank 6,8, tudi če se v glavnem voziš 90. Pri 90 itak vsak malo porabi. Pri 120 pa tudi. Od 0 do 120 in obratno nastajajo razlike.
Ubistvu ravno zato tudi sprasujem, dobljena poraba 3.1-3.4l je bila na relaciji Slovenija-Madrid, pred kratkim pa sem bil na poti Slovenija-Paris z 1.0 bencin capturjem (100 al 101 konjev), ob istem nacinu voznje je poraba bila 4.8l, hkrati pa je treba upostevati tudi do 20% visjo ceno bencina v primerjavi z dizlom, tako da me je poraba v eur/100km ubistvu prisla 2x visje v primerjavi z golfom.
Iscem nasvete za tocno ta tip voznje, seveda se s kaksnim golfom 2 ne mislim peljati v pariz...
Ps:
In debate glede hladnega motorja, pospesevanja itd so itak brezpredmetne, mislim, da sem vprasanje zadal dovolj natancno da je to jasno
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: David4747 ()
David4747 ::
Valvoline ::
Ce je najbolj pomemben podatek E/100km potem se najbolj splaca avto na plin, pa potem sploh ne studiras na hitrost ter kolk je poraba ker je plin pol cenejsi k benz/dizel (v eu je ponekod plin celo /3 cene benza). Se boljsa varijanta je CNG (kaksen gtron/gtec in podobno, poraba 3-3.5kg na 100km), ampak v slo zal ni polnilne infrastrukture, se cena za kg je prevec zasoljena. Sicer pa 3.1-3.5l dizla na 100km za golfa je ze hud dosezek sploh za AC, skoraj neverjetno razen ce je govora o 80-90kmh. :V
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Valvoline ()
m0LN4r ::
Potovati s plinom po EU s trenutnimi standardi polnilnic je prava dogodivscina. Celo pa z predelanim avtom
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
David4747 ::
Ce je najbolj pomemben podatek E/100km potem se najbolj splaca avto na plin, pa potem sploh ne studiras na hitrost ter kolk je poraba ker je plin pol cenejsi k benz/dizel (v eu je ponekod plin celo /3 cene benza). Se boljsa varijanta je CNG (kaksen gtron/gtec in podobno, poraba 3-3.5kg na 100km), ampak v slo zal ni polnilne infrastrukture, se cena za kg je prevec zasoljena. Sicer pa 3.1-3.5l dizla na 100km za golfa je ze hud dosezek sploh za AC, skoraj neverjetno razen ce je govora o 80-90kmh. :V
Plin ne pride v postev kjerkoli zahodno/severno od nas, v svici sem celo zasledil razliko v ceni 10c glede na bencin na eni polnilnici, v francuji pa kakih 25c (izjema je italija). Imam za seboj preko 200k km na plinu, tako da imam izkusnje.
Ce je najbolj pomemben podatek E/100km potem se najbolj splaca avto na plin, pa potem sploh ne studiras na hitrost ter kolk je poraba ker je plin pol cenejsi k benz/dizel (v eu je ponekod plin celo /3 cene benza). Se boljsa varijanta je CNG (kaksen gtron/gtec in podobno, poraba 3-3.5kg na 100km), ampak v slo zal ni polnilne infrastrukture, se cena za kg je prevec zasoljena. Sicer pa 3.1-3.5l dizla na 100km za golfa je ze hud dosezek sploh za AC, skoraj neverjetno razen ce je govora o 80-90kmh. :V
3.1l je povprecna na cca 1000km odseka na tempomatu 90kmh, enaka zacetna in koncna nadmorska visina, brez vetra.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: David4747 ()
Valvoline ::
Potovati s plinom po EU s trenutnimi standardi polnilnic je prava dogodivscina. Celo pa z predelanim avtom
Nic posebnega, 2 razlicna priklopa sta za polnenje, ponavadi dokupis 1 adapter. V It npr vsaka benz/lpg crpalka ima adapterje za polnenje na voljo. Kolega se redno pelje v svabenland s touranom na plin, pravi da je plin tam konkretno cenejsi k ostala goriva 55-65c, benz pa dizel 1.3-1.4e.
A110 ::
Utk ::
3.1l je povprecna na cca 1000km odseka na tempomatu 90kmh, enaka zacetna in koncna nadmorska visina, brez vetra.
Zgodovina sprememb...
Kako ti je uspelo naredit 1000 km pri 90 na uro?
Valvoline ::
3.1l je povprecna na cca 1000km odseka na tempomatu 90kmh, enaka zacetna in koncna nadmorska visina, brez vetra.
Zgodovina sprememb...
Kako ti je uspelo naredit 1000 km pri 90 na uro?
Sleperisti tega pocnejo vsak dan.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Valvoline ()
Utk ::
Vprašanje ostaja enako. Ni vseeno ali narediš 1000 km v 11 urah ali pa v 8. 3 ure več vozit za 20 evrov prihranka...
Valvoline ::
Fora pri plinu je da mors na spletu spotoma spremljat/iskat polnilnice kje ga lahko tankas cenej, razlika med crpalkami je lahko 2x cene, za ostala goriva pac ni takega cenovnega nategovanja. Pa tako v IT mas npr na AC lpg po 90c, pri vsakem izvozu izven ac takoj par polnilnic za npr 50-60c.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Valvoline ()
David4747 ::
Fora pri plinu je da mors na spletu spotoma spremljat/iskat polnilnice kje ga lahko tankas cenej, razlika med crpalkami je lahko 2x cene, za ostala goriva pac ni takega cenovnega nategovanja. Pa tako v IT mas npr na AC lpg po 90c, pri vsakem izvozu izven ac takoj par polnilnic za npr 50-60c.
Imas tudi po ac plin po 0.55c, ne skrbi, vem dovolj da se mi vseeno ne splaca.
Drugace pa ja, nekih 12h po 90kmh na autopilotu, 50m za tovornjakom in tremi-stirimi filmi na laptopu je odlicna kombinacija za dolgo, spocito pot. Edina tezava da npr captur take moznosti nima, saj lane assist plava med linijama, golf pa drzi sredinsko linijo, varnostno razdaljo in omejitve v nulo (edino prvih 30km jugovzhoda francije je treba vozit na roke, ker je prevec ovinkasto da bi bil travel assist varen).
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: David4747 ()
Valvoline ::
Pri 90kmh @ac je vsak avto varcen sploh pa dizel ne glede na starost, tudi novejsi turbobencinarji. Realno pri takem scenariju das vec za cestnine,tunelnine in podobno kot pa za gorivo. Se mi vseeno zdi da je LPG najbolj cenovno opimalna zadeva za daljsa potovanja, edina slabost je domet na lpg pac kk postanek vec na crpalkah. Kasen novejsi gtron ali gtec na cng pri 90-100kmh bi papcal 2.5kg na 100km, cista zmaga ce bi bi bil cng skoz na voljo za tankat.
rejven ::
Omfg, da bi se do Madrida po avtocesti 90 fijakal, si dam rajši žebelj v koleno. Če je trikratna poraba pri omejitvah oz malo čez omejitve bi se peljal tako.
Se pravi v 5 urah pri 90 je 450 prevozenih, pri 130 pa 650, se pravi prihranek časa cca 2:15h.... Če pije 3 na sto pomen (recmo 1.5€ na liter) na 650km 27€, če bi pil x2 pa 54€...Ne vem kje racunica...
Se pravi v 5 urah pri 90 je 450 prevozenih, pri 130 pa 650, se pravi prihranek časa cca 2:15h.... Če pije 3 na sto pomen (recmo 1.5€ na liter) na 650km 27€, če bi pil x2 pa 54€...Ne vem kje racunica...
David4747 ::
Omfg, da bi se do Madrida po avtocesti 90 fijakal, si dam rajši žebelj v koleno. Če je trikratna poraba pri omejitvah oz malo čez omejitve bi se peljal tako.
Se pravi v 5 urah pri 90 je 450 prevozenih, pri 130 pa 650, se pravi prihranek časa cca 2:15h.... Če pije 3 na sto pomen (recmo 1.5€ na liter) na 650km 27€, če bi pil x2 pa 54€...Ne vem kje racunica...
27eur prihanka za 2.25h sedenja v avtu in uzivanja v glasbi in filmih, tu je racunica.
m0LN4r ::
Cist subjektivno, ampak jaz bi rajsi sedel al pa lezal al se pa sprehajal 3 ure drugje, kot pa sedel v avtu zaradi 30 evrov.
Omfg, da bi se do Madrida po avtocesti 90 fijakal, si dam rajši žebelj v koleno. Če je trikratna poraba pri omejitvah oz malo čez omejitve bi se peljal tako.Kaj naj recem, men se zdi ze 130 cez celo Avstrijo, kot upocasnjen posnetek. Pa tudi muzke in filma se clovek navelica v 2 urah.
Se pravi v 5 urah pri 90 je 450 prevozenih, pri 130 pa 650, se pravi prihranek časa cca 2:15h.... Če pije 3 na sto pomen (recmo 1.5€ na liter) na 650km 27€, če bi pil x2 pa 54€...Ne vem kje racunica...
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
kingsix ::
Pravkar naredil 1400km v eno smer ter nazaj.. Od tega bila AC 1220km.
Povprečna poraba je bila tja 7.8l, nazaj pa 8.2l.
Avto Superb 190KM, tunan na 225 ter DSG.
Hitrost na AC večinoma tempomat 180. Kdaj tudi več, ko je bil kdo na levem pasu seveda manj.
Pomoje glede na hitrost je poraba kar zelo dobra.
Povprečna poraba je bila tja 7.8l, nazaj pa 8.2l.
Avto Superb 190KM, tunan na 225 ter DSG.
Hitrost na AC večinoma tempomat 180. Kdaj tudi več, ko je bil kdo na levem pasu seveda manj.
Pomoje glede na hitrost je poraba kar zelo dobra.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: kingsix ()
z0mbie ::
Zanimajo me primeri iz prakse, kakšne so kaj vaše realne povprečne porabe, ista nadmorska višina, vključeni vsi asistenčni sistemi, klima itd - pri 90kmh in 120kmh?
Iz prve roke:
Golf 8 2.0tdi 85kw, povprečje na 2000km pri 90kmh 3.3l, pri 120kmh pa preko 4l, točne številke se ne spomnim.
0 bencina, 0 onesnazevanja, deluje na sendvice, povprecje 30km/h
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: z0mbie ()
z0mbie ::
A hrana za potrebno energijo, ne onesnazuje?;)
Ah malo metana, ce je fejst klanc Ampak 0 goriva na 100km, 0 na 200, 0 na 300,... you cant beat it. Pa se bolje postane: 0 za registracijo, 0 za servis (vse lahko sam posraufas), 0 za zavarovanje, 0 za popoldansko placevanje fitnesa,...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: z0mbie ()
WizzardOfOZ ::
lublana minhen ljubljana 850km
v ljubljani tankal povhen tank in ko sem nazaj prišel natankal 47 litrov bencina. vozil sem po omejitvah in stalno s tempomatom.
v ljubljani tankal povhen tank in ko sem nazaj prišel natankal 47 litrov bencina. vozil sem po omejitvah in stalno s tempomatom.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Blinder ::
Gear | Rpm | Poraba | Load |
---|---|---|---|
5 | 2000 | 123 | 10.0 |
6 | 2500 | 123 | 10.0 |
******* | ******** | ********* | ******** |
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Blinder ()
solatko ::
Da ne boste doktoriral iz porabe goriva.
Meni pije po mestu 10, zunaj odvisno od tiščanja od 6-9 in?
Meni pije po mestu 10, zunaj odvisno od tiščanja od 6-9 in?
Delo krepa človeka
Zgodovina sprememb…
- spremenil: solatko ()
Blinder ::
Moje vzorcenje na doloceni poti. Motor 1.9 jtd, hitrost 90 km/h s tempomatom. Load je racunan kot povprecna poraba / maksimalna trenutna poraba v tisti prestavi (mislim da motor pri 1560 rpm ze doseze maksimalni navor).
Kot je iz tabelce razvdino, je pirsla najmanjsa poraba v 5. prestavi. Cesta je seveda v klanec, zato je poraba tako visoka.
Kot je iz tabelce razvdino, je pirsla najmanjsa poraba v 5. prestavi. Cesta je seveda v klanec, zato je poraba tako visoka.
Gear | Rpm | Poraba | Load |
---|---|---|---|
******* | ******** | ********* | ******** |
4 | 2400 | 11.3 | 50% |
4 | 2400 | 11.1 | 49% |
5 | 1950 | 10.5 | 57% |
5 | 1950 | 10.6 | 58% |
6 | 1560 | 11.3 | 77% |
6 | 1560 | 11.1 | 75% |
6 | 1560 | 11.1 | 75% |
6 | 1560 | 11.3 | 77% |
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Blinder ()
facepalm ::
Blinder ::
Vzorcenje na drugi poti, hitrost 70 km/h.
Kot zanimivost, vzorec 4. prestava in klima je pokazal 11.3 porabe, drugic - s klimo na max - pa 12.3.
Dodatno, vzorec normalne voznje, kjer se ne vozi tako pocasi + klima, 13.8 porabe.
Dodatno, vzorec dinamicne voznje, 15.1 porabe.
Gear | Rpm | Poraba | Load |
---|---|---|---|
******* | ******** | ********* | ******** |
3 | 2550 | 12.6 | 43% |
3 | 2550 | 11.3 | 38% |
3 | 2550 | 12.3 | 42% |
3 | 2550 | 12.6 | 43% |
4 | 1866 | 10.9 | 50% |
4 | 1866 | 11.3 | 52% |
4 | 1866 | 11.3 | 52% |
5 | 1520 | 11.6 | 66% |
5 | 1520 | 11.2 | 64% |
5 | 1520 | 11.1 | 63% |
Kot zanimivost, vzorec 4. prestava in klima je pokazal 11.3 porabe, drugic - s klimo na max - pa 12.3.
Dodatno, vzorec normalne voznje, kjer se ne vozi tako pocasi + klima, 13.8 porabe.
Dodatno, vzorec dinamicne voznje, 15.1 porabe.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
zobnik ::
Men pri taki hitrosti žre 6l plina to je 3.7 evra/100km.
Povprečje je 8l, kar znese slabih 5 evrov. Tak da za 1 evrov razlike se ne grem penzionarske vožnje.
Povprečje je 8l, kar znese slabih 5 evrov. Tak da za 1 evrov razlike se ne grem penzionarske vožnje.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: zobnik ()
m0LN4r ::
Sendvici so dragi in hitrost zelo nizka.Zanimajo me primeri iz prakse, kakšne so kaj vaše realne povprečne porabe, ista nadmorska višina, vključeni vsi asistenčni sistemi, klima itd - pri 90kmh in 120kmh?
Iz prve roke:
Golf 8 2.0tdi 85kw, povprečje na 2000km pri 90kmh 3.3l, pri 120kmh pa preko 4l, točne številke se ne spomnim.
0 bencina, 0 onesnazevanja, deluje na sendvice, povprecje 30km/h
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Netrunner ::
Si bom sposodil to temo za eno vprašanje, katero nima uporabne vrednosti ampak bolj kot zanimivost. Če bi recimo dva popolnoma enaka avtomobila na neki krožni progi vozili od polnega tanka dokler ne zmanjka. S prvim bi vozili z veliko hitrostjo pod visokimi obrati (npr. 220km/h), z drugim pa bi šli na easy s potovalno hitrostjo pod nizkimi obrati (npr 120kmh). Kateri avtomobil bi naredil več kilometrov preden bi zmanjkalo goriva?
So izvedli že kakšne take teste na kakih inianapolis progah?
So izvedli že kakšne take teste na kakih inianapolis progah?
Doing nothing is very hard to do... you never know when you're finished.
Utk ::
Kako je tricky? Poraba avtov se meri v litrih na 100 km. Če bi se merila v litrih na uro, bi še lahko filozofirali (ker ne bi imeli občutka koliko je to na km), tako pa res ne moremo.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
Netrunner ::
@Utk => ne se ne.
Poraba na višjih obratih z visoko hitrostjo je večja kot na nižjih obrazih z nižjo. Avtu ki vozi hitreje bi časovno vsekakor zmanjkalo prej goriva. Vprašanje pa je, če bi višja hitrost doprinesla več prepotovanih kilometrov kot nižja.
Tukaj ni vprašanje o porabi ampak o prevoženih kilometrih z dvema različiima tipoma vožnje.
Poraba na višjih obratih z visoko hitrostjo je večja kot na nižjih obrazih z nižjo. Avtu ki vozi hitreje bi časovno vsekakor zmanjkalo prej goriva. Vprašanje pa je, če bi višja hitrost doprinesla več prepotovanih kilometrov kot nižja.
Tukaj ni vprašanje o porabi ampak o prevoženih kilometrih z dvema različiima tipoma vožnje.
Doing nothing is very hard to do... you never know when you're finished.
Utk ::
@Utk => ne se ne.
Poraba na višjih obratih z visoko hitrostjo je večja kot na nižjih obrazih z nižjo. Avtu ki vozi hitreje bi časovno vsekakor zmanjkalo prej goriva. Vprašanje pa je, če bi višja hitrost doprinesla več prepotovanih kilometrov kot nižja.
Tukaj ni vprašanje o porabi ampak o prevoženih kilometrih z dvema različiima tipoma vožnje.
Đizus krajst, kako ni vprašanje o porabi, o čem pa je? Kdaj ima avto večjo porabo na 100 km, ko vozi 200 ali 100? Po koliko km ti bo zmanjkalo bencina, če ga imaš enako pri 100 in 200 na uro?
m0LN4r ::
Si bom sposodil to temo za eno vprašanje, katero nima uporabne vrednosti ampak bolj kot zanimivost. Če bi recimo dva popolnoma enaka avtomobila na neki krožni progi vozili od polnega tanka dokler ne zmanjka. S prvim bi vozili z veliko hitrostjo pod visokimi obrati (npr. 220km/h), z drugim pa bi šli na easy s potovalno hitrostjo pod nizkimi obrati (npr 120kmh). Kateri avtomobil bi naredil več kilometrov preden bi zmanjkalo goriva?Brez racunanja, sm se peljal 220 in je tank popapcalo cez 270km. Sem se peljal tudi 120 in je tank bil dovolj za 550km.
So izvedli že kakšne take teste na kakih inianapolis progah?
Pri prvem se je tank spraznil v dobri uri, ampak v tej dobri uri smo naredl 270km.
Pri drugem smo se pa vozili dobre stiri ure pa pol.
Pri prvem, smo bili v eni uri iz Moravskih Toplic v Kopru. Porabli smo cel tank.
Pri drugem pa smo bli cez eno uro sele v Celju. Porabli smo recimo cetrt tanka.
Kaj bi ti zdaj rad vedel?
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
zobnik ::
Preprosto, tistega bencinarja brez plina k furaš 100km/h, in tistega ki ga boš z 200km/h daš predelat na plin, pa je strošek slednjega nižji, čeprav bi se vozil 200km/h.
GR2 ::
Zanimivo, kje pa so potem ti 200 vozniki? Še vedno šparajo in vozijo enako 100, samo da sedaj z 2x nižjimi stroški goriva?
Zdaj pa resno vprašanje, pri koliko km na leto se splača dat vgradit plin?
Zdaj pa resno vprašanje, pri koliko km na leto se splača dat vgradit plin?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: GR2 ()
Utk ::
Ni vprašanje kolk na leto, ampak za kolk km misliš ta avto obdržat. Ker plin ni letni strošek, ampak fiksni, na začetku. Če delaš 30,000 na leto, ti nič ne pomaga, če boš zamenjal čez eno leto. Če delaš 10,000 na leto, ni noben problem, če ga boš imel 10 let. Letno ne boš prišparal ne vem kaj, boš pa po 10ih letih v plusu (kar nekaj).
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
Netrunner ::
Đizus krajst, kako ni vprašanje o porabi, o čem pa je? Kdaj ima avto večjo porabo na 100 km, ko vozi 200 ali 100? Po koliko km ti bo zmanjkalo bencina, če ga imaš enako pri 100 in 200 na uro?
Pa kaj tebi ni jasno? Vprašanje ni niti malo o porabi. Vsakemu je jasno, da če avto vozi hitreje pod višjimi obrati porabi več. Vprašanje je, da napišem še enkrat: Kdaj naredimo več kilometrov, ko vozimo hitreje ali počasneje? !!!
@m0LN4r => po tvojem opisu sodeč, naredimo več kilometrov z počasnejšo vožnjo, kar je tudi logično. Nič konkretnega nisem hotel vedeti, ampak samo vprašal za mnenje drugih.
V realnih razmerah tega ni mogoče ocenit, potreboval bi krožno progo in dejansko se šel peljat, da bi videli razliko v kilometrih. Vsekakor pa si mislim, da z počasnejšo vožnjo bi naredil kar nekaj več poti, četudi bi hitrejši avto hitrje delal km.
Doing nothing is very hard to do... you never know when you're finished.
GR2 ::
Tebi gre enako kot svecki:
Če gre prvi 220km/h, bo imel v uri narejenih 220km. Sedaj poenostavimo da mu bo takrat tudi zmanjkalo goriva.
Drugi gre pa 120km/h. 220km bo imel narejenih v 1h 50min. Če spet poenostavimo, da pri tej hitrosti porabi 2x manj goriva, bo imel po 220km še polovico tanka, s polnim tankom pa bo naredil 440km v 3h 40min.
Drugače zastopim kaj si mislil, ampak v takih primerih si je res treba vzet kakšno minuto da prideš k sebi.
Vzemi si čas za daljši premislek in boš mogoče pogruntal, kje sekaš mimo.
Če gre prvi 220km/h, bo imel v uri narejenih 220km. Sedaj poenostavimo da mu bo takrat tudi zmanjkalo goriva.
Drugi gre pa 120km/h. 220km bo imel narejenih v 1h 50min. Če spet poenostavimo, da pri tej hitrosti porabi 2x manj goriva, bo imel po 220km še polovico tanka, s polnim tankom pa bo naredil 440km v 3h 40min.
Drugače zastopim kaj si mislil, ampak v takih primerih si je res treba vzet kakšno minuto da prideš k sebi.
m0LN4r ::
Đizus krajst, kako ni vprašanje o porabi, o čem pa je? Kdaj ima avto večjo porabo na 100 km, ko vozi 200 ali 100? Po koliko km ti bo zmanjkalo bencina, če ga imaš enako pri 100 in 200 na uro?
Pa kaj tebi ni jasno? Vprašanje ni niti malo o porabi. Vsakemu je jasno, da če avto vozi hitreje pod višjimi obrati porabi več. Vprašanje je, da napišem še enkrat: Kdaj naredimo več kilometrov, ko vozimo hitreje ali počasneje? !!!
@m0LN4r => po tvojem opisu sodeč, naredimo več kilometrov z počasnejšo vožnjo, kar je tudi logično. Nič konkretnega nisem hotel vedeti, ampak samo vprašal za mnenje drugih.
V realnih razmerah tega ni mogoče ocenit, potreboval bi krožno progo in dejansko se šel peljat, da bi videli razliko v kilometrih. Vsekakor pa si mislim, da z počasnejšo vožnjo bi naredil kar nekaj več poti, četudi bi hitrejši avto hitrje delal km.
Vprasanj je bolj ali moras bit v dobri uri na drugem koncu Slovenije ali pa v treh urah in ali si pripravljen za to zazgat cel tank ali ne.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Poraba avtomobila (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )Oddelek: Na cesti | 59189 (9866) | hojnikb |
» | Poraba 1.4 tdi VAG in zanesljivost (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 10958 (7642) | novaa |
» | Poraba avta - nazivna in dejanska (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 9450 (6779) | smacker |
⊘ | TSI oz. TFSI motorji (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 46276 (41984) | Mavrik |
» | Proizvajalci avtomobilov prirejajo statistike o porabi (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 34091 (25170) | nekikr |