Forum » Strojna oprema » Apple in njihov fantastičen customer support
Apple in njihov fantastičen customer support
Meizu ::
Video pove vse.
Seveda imajo ostali proizvajalci že kar tradicionalno prakso posnemanja Appla - logično, stvari ki jih počne Apple so voda na mlin vsem proizvajalcem.
Sodeč po odzivih (v tem primeru Applefanov) na tem forumu te stvari dopuščamo. Si rez želimo takšnega konzumerizma?
Seveda imajo ostali proizvajalci že kar tradicionalno prakso posnemanja Appla - logično, stvari ki jih počne Apple so voda na mlin vsem proizvajalcem.
Sodeč po odzivih (v tem primeru Applefanov) na tem forumu te stvari dopuščamo. Si rez želimo takšnega konzumerizma?
techfreak :) ::
Je sploh povedal kaj novega? Obcasno pogledam kaksen njegov video, pa se mi zdi, da je vedno manj informativnih vsebin, in vedno vec rant-a. Sploh glede Appla, vedno eno in isto ponavlja.
Rias Gremory ::
Pogledal 1:20 in že vem kam pelje video. Torej verjetno v nadaljevanju ni omenjeno nič novega oz. kar bi me presenetilo (da to počne Apple).
To da je Apple in ŽNJ drugih proizvajalec anti-repair in še anti-kaj že vrabci čivkajo.
Za veliko večino uporabnikov tega foruma lahko trdim, da jim je sledeč pogovor znan:
A: Veš, moj telefon mi je padel na tla. Zdaj mi ne dela X. Se mi splača nesti na servis?
B: Verjetno ne, boš preplačal vrednost servisa in komponente X. Raje kupi novo napravo.
Če sta osebi prijatelja in je oseba B "stručko" oz. se zna lotiti popravila (in ima znanje, orodja, voljo, čas) potem super. Vendar očitno tudi to kmalu ne bo dovolj oz. bo potrebno vedno več znanja (in prej omenjenih stvari), da se zaobide take "featurje".
Kam to vodi pa razmislite sami.
To da je Apple in ŽNJ drugih proizvajalec anti-repair in še anti-kaj že vrabci čivkajo.
Za veliko večino uporabnikov tega foruma lahko trdim, da jim je sledeč pogovor znan:
A: Veš, moj telefon mi je padel na tla. Zdaj mi ne dela X. Se mi splača nesti na servis?
B: Verjetno ne, boš preplačal vrednost servisa in komponente X. Raje kupi novo napravo.
Če sta osebi prijatelja in je oseba B "stručko" oz. se zna lotiti popravila (in ima znanje, orodja, voljo, čas) potem super. Vendar očitno tudi to kmalu ne bo dovolj oz. bo potrebno vedno več znanja (in prej omenjenih stvari), da se zaobide take "featurje".
Kam to vodi pa razmislite sami.
Mirno gledamo, kako naš svet propada,
saj za časa našega življenja ne bo popolnoma propadel.
saj za časa našega življenja ne bo popolnoma propadel.
Zimonem ::
techfreak :) je izjavil:
Je sploh povedal kaj novega? Obcasno pogledam kaksen njegov video, pa se mi zdi, da je vedno manj informativnih vsebin, in vedno vec rant-a. Sploh glede Appla, vedno eno in isto ponavlja.
Če ni odziva, kaj naj pa drugega kot jamra.
opeter ::
Seveda ni odziva, ker si veliki to lahko privoščijo.
Je pa res, da g. Rossmann od tega živi in je na eni strani upravičeno "jezen", saj kmalu Appleovih naprav več ne bo dalo popravljati, on pa bo posledično izpade iz te igre.
Je pa res, da g. Rossmann od tega živi in je na eni strani upravičeno "jezen", saj kmalu Appleovih naprav več ne bo dalo popravljati, on pa bo posledično izpade iz te igre.
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
Zimonem ::
Invictus ::
Servisna ura je na zahodu daleč predraga, da bi popravljali telefon. Ali kako drugo potrošno elektroniko. Že precej nazaj so preprosto zamenjali aparat. Vsaj v ZDA...
V Evropi še vedno težimo k tem, dostikrat potem servis zabluzi zaradi garancije. Ne prizna, ti še bolj pokvari napravo, skratka primerov je že tukaj dosti...
Kar samo pomeni, da varstvo potrošnikov in sodna praksa preprosto škodi potrošnikom in NE DELUJE. V ZDA se jim to ne splača, zato menjajo zadevo, pri nas zgleda pač ja...
In ker se stvari večinoma menja, je zadaj sigurno ena finančna analiza, Skupaj z sodnimi in odvetniškimi stroški, da se naredi poseg v napravo čim težji in proizvodnja čim lažja, da potem ni tožb zaradi uporabnikov, ki so sami zajebali..
V Evropi še vedno težimo k tem, dostikrat potem servis zabluzi zaradi garancije. Ne prizna, ti še bolj pokvari napravo, skratka primerov je že tukaj dosti...
Kar samo pomeni, da varstvo potrošnikov in sodna praksa preprosto škodi potrošnikom in NE DELUJE. V ZDA se jim to ne splača, zato menjajo zadevo, pri nas zgleda pač ja...
In ker se stvari večinoma menja, je zadaj sigurno ena finančna analiza, Skupaj z sodnimi in odvetniškimi stroški, da se naredi poseg v napravo čim težji in proizvodnja čim lažja, da potem ni tožb zaradi uporabnikov, ki so sami zajebali..
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
Zimonem ::
Servisna ura je na zahodu daleč predraga, da bi popravljali telefon. Ali kako drugo potrošno elektroniko. Že precej nazaj so preprosto zamenjali aparat. Vsaj v ZDA...
V Evropi še vedno težimo k tem, dostikrat potem servis zabluzi zaradi garancije. Ne prizna, ti še bolj pokvari napravo, skratka primerov je že tukaj dosti...
Kar samo pomeni, da varstvo potrošnikov in sodna praksa preprosto škodi potrošnikom in NE DELUJE. V ZDA se jim to ne splača, zato menjajo zadevo, pri nas zgleda pač ja...
In ker se stvari večinoma menja, je zadaj sigurno ena finančna analiza, Skupaj z sodnimi in odvetniškimi stroški, da se naredi poseg v napravo čim težji in proizvodnja čim lažja, da potem ni tožb zaradi uporabnikov, ki so sami zajebali..
Sej Luij popravlj bolj al manj naprave kjer ljudje ne morejo več do podatkov.
Meizu ::
techfreak :) je izjavil:
Je sploh povedal kaj novega? Obcasno pogledam kaksen njegov video, pa se mi zdi, da je vedno manj informativnih vsebin, in vedno vec rant-a. Sploh glede Appla, vedno eno in isto ponavlja.
Kaj naj pove novega, če so pa sredi senatskih razprav točno glede tega? Dejstvo je, da se velika večina senatorjev strinja, da gre tu za sporno prakso, ki jo bo treba nujno razrešit.
Če lahko sam menjaš gumo na avtu, ki gre lahko tudi 200km/h in je to smatrano kot normalno domače popravilo/menjava mi ni jasno, zakaj bi Apple meni diktiral, kdaj smem napravo popravit in kdaj jo lahko vržem v smeti (edit: in mi razlagat, da je menjava baterije nevarna in jo lahko menjajo samo "certified apple geniusi" lol).
Na Youtubu sem med temi posnetki zasledil tudi sledeč fantastičen komenter, v prevodu:
"Največja ironija vsega skupaj je t.i. "self built PC universe", ki demantira točno po spisku vse, kar lobisti teh proizvajalcev mečejo na mizo kot njihove argumente"
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Meizu ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Ojačevalec se prižiga sam od sebe?!Oddelek: Zvok in slika | 1707 (1260) | XS!D3 |
» | Düsseldorfsko sodišče prepovedalo prodajo Galaxy Taba 7.7 v EU (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Tožbe | 21649 (17405) | BlueRunner |
» | Pametni telefoni: Samsung prehitel AppleOddelek: Novice / Rezultati | 12719 (10689) | Elysium |
» | Apple edini z rastjo prodaje v zahodni EvropiOddelek: Novice / Rezultati | 5809 (5180) | nekikr |
» | Dodane izjeme v DMCA: odklepanje iPhona legalnoOddelek: Novice / Apple iPhone/iPad/iPod | 8026 (6567) | MrStein |