Forum » Loža » Spor, slabo opravljena storitev
Spor, slabo opravljena storitev
Kiwix ::
Zdravo, ker je na portalu kar nekaj strokovnjakov ali pa ljudi z izkušnjami :) me zanima vaše mnenje glede spora zaradi slabo opravljene storitve, če zapišem na kratko...
Kot fizična oseba sem s podjetjem podpisal ponudbo v kateri so bile navedene tri točke, pod vsako točko je bilo zapisano predvideno število ur za izvedbo. Prva in druga točka sta bili izpolnjeni skladno s podpisano ponudbo. Pri tretji točki pa je prišlo do spora. Podjetje bi moralo pripraviti dokumente o vrednosti investicije. Dokumente so pripravili, vendar:
- brez predhodnega opozorila prekoračili dogovorjeno število ur (pri prvi in drugi točki so me glede tega opozorili),
- dokumenti so polni napak, zajeta je oprema za katero sem večkrat povedal da je ne želim, zajeta so dela ki jih sploh nisem naročil,
- vse ure, katere so porabili za pripravo so obračunane kot normalne delavne ure (še enkrat, čeprav določenih del sploh nisem naročil).
Kontakti osebi in direktorju sem to večkrat pisno povedal, vendar sem od njih prejel le večkratno opravičilo, na koncu pa so mi ponudili tudi popust in pa seveda popravke (ki pa so po ponudbi tako ali tako že zajeti v ceno). Nato so poslali račun s popustom in rokom plačila 3 dni. V tem času sem poslal želene popravke in naredil največjo napako, zadnji dan plačilo tudi izvedel. Seveda (ne)pričakovano sem takoj naslednji dan (natančneje ob 8.00 uri zjutraj) prejel sporočilo, da se vsi popravki obračunajo po veljavnem ceniku (še enkrat, čeprav je v podpisani ponudbi zapisano, da je popravek zajet v oceno uro, poleg tega so potrebni popravki zaradi njihove nesposobnosti).
Vse skupaj (dokazno gradivo) sem poslal na tržno inšpekcijo in čez teden dni dobil generičen odgovor oz na kratko, da niso pristojni za reševanje spora in mora spor oceniti oz presoditi najprej sodni izvedenec, potem pa se rešuje dalje...
Ker je podjetje poleg 38. člen Zakona o varstvu potrošnikov kršilo še nekaj drugih členov (kar navaja tudi tržna inšpekcija) me zanima ali lahko še na kakšen drug način rešim spor? Na svetovalnem telefonu (Ministrstvo za gospodarski razvoj in tehnologijo) so mi povedali, da se pri sodnem izvedencu stvari hitro lahko zapletejo hkrati pa nastanejo tudi stroški, ki so ponavadi višji kot strošek reklamacije (v mojem primeru znesek reklamacije oz preseženih ur cca 500€ oz izvedba popravkov).
Zanima me vaše mnenje kako zadevo rešiti oz če je kakšen pravni svetovalec prosim za nasvet :). Hvala :)
Kot fizična oseba sem s podjetjem podpisal ponudbo v kateri so bile navedene tri točke, pod vsako točko je bilo zapisano predvideno število ur za izvedbo. Prva in druga točka sta bili izpolnjeni skladno s podpisano ponudbo. Pri tretji točki pa je prišlo do spora. Podjetje bi moralo pripraviti dokumente o vrednosti investicije. Dokumente so pripravili, vendar:
- brez predhodnega opozorila prekoračili dogovorjeno število ur (pri prvi in drugi točki so me glede tega opozorili),
- dokumenti so polni napak, zajeta je oprema za katero sem večkrat povedal da je ne želim, zajeta so dela ki jih sploh nisem naročil,
- vse ure, katere so porabili za pripravo so obračunane kot normalne delavne ure (še enkrat, čeprav določenih del sploh nisem naročil).
Kontakti osebi in direktorju sem to večkrat pisno povedal, vendar sem od njih prejel le večkratno opravičilo, na koncu pa so mi ponudili tudi popust in pa seveda popravke (ki pa so po ponudbi tako ali tako že zajeti v ceno). Nato so poslali račun s popustom in rokom plačila 3 dni. V tem času sem poslal želene popravke in naredil največjo napako, zadnji dan plačilo tudi izvedel. Seveda (ne)pričakovano sem takoj naslednji dan (natančneje ob 8.00 uri zjutraj) prejel sporočilo, da se vsi popravki obračunajo po veljavnem ceniku (še enkrat, čeprav je v podpisani ponudbi zapisano, da je popravek zajet v oceno uro, poleg tega so potrebni popravki zaradi njihove nesposobnosti).
Vse skupaj (dokazno gradivo) sem poslal na tržno inšpekcijo in čez teden dni dobil generičen odgovor oz na kratko, da niso pristojni za reševanje spora in mora spor oceniti oz presoditi najprej sodni izvedenec, potem pa se rešuje dalje...
Ker je podjetje poleg 38. člen Zakona o varstvu potrošnikov kršilo še nekaj drugih členov (kar navaja tudi tržna inšpekcija) me zanima ali lahko še na kakšen drug način rešim spor? Na svetovalnem telefonu (Ministrstvo za gospodarski razvoj in tehnologijo) so mi povedali, da se pri sodnem izvedencu stvari hitro lahko zapletejo hkrati pa nastanejo tudi stroški, ki so ponavadi višji kot strošek reklamacije (v mojem primeru znesek reklamacije oz preseženih ur cca 500€ oz izvedba popravkov).
Zanima me vaše mnenje kako zadevo rešiti oz če je kakšen pravni svetovalec prosim za nasvet :). Hvala :)
Telbanc ::
Za ta drobiž se ne splača tratit ne časa ne kaj drugega.
Pač kot je že omenil ura šole, ki sploh ni bila draga, če boš iz tega nekej potegnu za naslednji, morda veliko večji projekt.
Pač kot je že omenil ura šole, ki sploh ni bila draga, če boš iz tega nekej potegnu za naslednji, morda veliko večji projekt.
Hvala bogu, nisem cepljen za covid-19.
Kiwix ::
Na žalost se strinjam z obema :). Teh "500" sem že porabil z izgubljenim časom, vloženo energijo in živci, po drugi strani pa sem jih prišparal, ker sem določena dela izvedel že sam :). Poleg tega pa kot potrošnik vem kako naslednjič reagirati v podobnih situacijah in s katerimi členi/obrazci zagovarjati svoje stališče.
Bolj kot za denar mi gre za princip. Podjetje krši neke pogodbene obveznosti in za to ne odgovarja? Potem lahko vsa podjetja začnejo tako poslovati... Pripelješ avto na servis za zamenjavo sprednje leve luči, oni pa ti zamenjajo sprednjo desno, dolijejo olje, vitrex... in izdajo račun, verjetno se večina s tem ne bi strinjala? :)
Bolj kot za denar mi gre za princip. Podjetje krši neke pogodbene obveznosti in za to ne odgovarja? Potem lahko vsa podjetja začnejo tako poslovati... Pripelješ avto na servis za zamenjavo sprednje leve luči, oni pa ti zamenjajo sprednjo desno, dolijejo olje, vitrex... in izdajo račun, verjetno se večina s tem ne bi strinjala? :)
val46 ::
Fajn bi bilo vedet, o komu točno teče debata. Obstajajo razne stvari, ki so lahko v pogodbi natančno opredeljene kaj in kako se karkoli dela(servis avtomobila je že tak), obstajajo pa tudi razne stvari, ki jih pred samim delom ne moreš predvidet, oz.se pokažejo tokom samega dela. Sicer ne zagovarjam izvajalca, da ne boš mislil, ampak lahko iz lastne izkušnje povem, da velikokrat pride do nenadejanih dodatnih del, ki jih v pogodbi sprva ni bilo, ker za njih ni bilo potrebe. Potem se pa ob delu pokaže, da bi bile potrebne in se jih(če želiš da je delo pravilno opravljeno) mora opravit. Zato pravim da bi bilo dobro vedet, kaj točno si se dogovarjal pred podpisom pogodbe in kaj se je potem še "zalomilo" in povečalo stroške.
Likalnik ::
Fajn bi bilo vedet, o komu točno teče debata. Obstajajo razne stvari, ki so lahko v pogodbi natančno opredeljene kaj in kako se karkoli dela(servis avtomobila je že tak), obstajajo pa tudi razne stvari, ki jih pred samim delom ne moreš predvidet, oz.se pokažejo tokom samega dela. Sicer ne zagovarjam izvajalca, da ne boš mislil, ampak lahko iz lastne izkušnje povem, da velikokrat pride do nenadejanih dodatnih del, ki jih v pogodbi sprva ni bilo, ker za njih ni bilo potrebe. Potem se pa ob delu pokaže, da bi bile potrebne in se jih(če želiš da je delo pravilno opravljeno) mora opravit. Zato pravim da bi bilo dobro vedet, kaj točno si se dogovarjal pred podpisom pogodbe in kaj se je potem še "zalomilo" in povečalo stroške.
Načeloma se strinjam...pač če logično pomisliš bi tvoj zapis moral tudi v praksi funkcionirati.
poznam primer glede menjave kopalnice...gospa je želela menjati samo opremo + ploščice...vodovod oziroma cevi pa ne...kljub temu, da jo je izvajalec opozoril, da so cevi dotrajane in, da bi jih bilo potrebno zamenjati.
Seveda se gospa s tem ni strinjala...zakaj bi imela dodaten strošek s cevmi katere se na ven sploh ne vidijo.
Izvajalec je izvedel storitev po želji gospe....in v parih mesecih ji je cev počla...seveda po njenem mnenju je kriv izvajalec.
Kar hočem povedati...ja kasneje se pokaže ko se (če so to gradbena dela) kaj vse je še potrebno dodatno sanirati....in tukaj je odvisno od naročnika ali se strinja ali ne...če se pač ne se mu te "dodatne" sanacije ne naredi.
Glede OP-jevega problema...ja napako si naredil, ko si jim plačal celoten znesek....posebej, če si vedel, da se ne strinjate v določeni točki...to bi morali urediti pred plačilom.....sedaj je za njih je zgodba zaključena.
Odvisno je o kakšnem znesku govorimo...ali se ti splača zgubljati energijo po sodiščih ali ne....oziroma ali je princip katerega omenjaš v tem primeru vreden te gonje po sodiščih.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Likalnik ()
Furbo ::
Izvajalec je izvedel storitev po želji gospe....in v parih mesecih ji je cev počla...seveda po njenem mnenju je kriv izvajalec.
V tako situacijo se pameten izvajalec ne spusti.
Folk bo vedno krivil zadnjega mojstra, pa tudi če nima nič s tem.
Kar se tiče situacije od OPa, nikoli se ne naroči ničesar po urah, ampak samo napišeš kaj hočeš imeti, pridobiš točen predračun in te kasneje prav malo briga, če se modeli počasi vlačijo.
i5-13600K, Noctua NH-D15, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO,
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC
val46 ::
Sej točno to je mene zmotilo v zapisu OPja, to glede opravljenih ur. Ker kot vem(v gradbeništvu recimo), ne bo noben izvajalec enačil delo z opravljenimi urami. Vsaj privatnik za fizično osebo ne. Pustimo razne hale, hotele, tovarne itd. Če jaz recimo naročim izvajalcu, da mi postavi ploščice v kopalnici(kot je dal primer Likalnik), me bo zanimalo le koliko bo stalo to delo+ morda material, če ga že sam nisem pripravil. Zdej, ali bo delal en popoldan, ali en teden, me zanima samo v luči tega, kdaj bo končano in bom to kopalnico lahko uporabljal, ne pa glede tega, kolk bom na koncu moral plačati. Zato sm napisal, da me zanima konkreten primer od OP, da bomo lahko kaj več povedali in svetovali kaj pa kako.
Kiwix ::
@Furbo, tak način dela imajo oni, jaz sem naredil tako kot si zapisal ti, torej povedal kaj želim, oni so v ponudbo zajeli predivden čas dela, ki pa so ga pri vsaki točki prekoračili... Dobra strategija za privabljanje strank.
Kar pa se tiče del, se strinjam z vami oz zgoraj napisanim, vendar nisem želel dolgoveziti in se spuščati v podrobnosti.
Gre za to, da je večstanovanjska hiša, v oceno so dodali urejanje skupnih prostorov, kot je pleskanje sten, urejanje stopnišča (kar s samim stanovanjem nima nobene veze), poleg tega bi moral pridobiti soglasje ostalih lastnikov..
Druga stvar, oprema. Jaz sem želel vinil in pvc okna, oni so v ponudbo dodali parket in lesena okna (kar sem večkrat povedal da ne želim), ampak očitno partnerji dobro plačajo če to opremo prodajo...
Seznam je dolg... Ja, napaka je moja ker sem celoten znesek plačal... Rok plačila sem imel 3 dni.. Teoretično so oni svoje delo opravili in bi zaradi neplačila lahko izdali izvržbo... Pričakoval pa bi, glede na to da se vseh napak zavedajo (kar so pisno večkrat potrdili) in podpisana ponudba to zajema, napake tudi brezplačno odpravili...
Kar pa se tiče del, se strinjam z vami oz zgoraj napisanim, vendar nisem želel dolgoveziti in se spuščati v podrobnosti.
Gre za to, da je večstanovanjska hiša, v oceno so dodali urejanje skupnih prostorov, kot je pleskanje sten, urejanje stopnišča (kar s samim stanovanjem nima nobene veze), poleg tega bi moral pridobiti soglasje ostalih lastnikov..
Druga stvar, oprema. Jaz sem želel vinil in pvc okna, oni so v ponudbo dodali parket in lesena okna (kar sem večkrat povedal da ne želim), ampak očitno partnerji dobro plačajo če to opremo prodajo...
Seznam je dolg... Ja, napaka je moja ker sem celoten znesek plačal... Rok plačila sem imel 3 dni.. Teoretično so oni svoje delo opravili in bi zaradi neplačila lahko izdali izvržbo... Pričakoval pa bi, glede na to da se vseh napak zavedajo (kar so pisno večkrat potrdili) in podpisana ponudba to zajema, napake tudi brezplačno odpravili...
videc ::
OP bi moral račun zavrnit. Pisno. Žal.
Me pa zanima naslednje: praviš, da si ponudbo potrdil, potem malo kasneje pa praviš, da so ti dali v ponudbo parket, ... in da se s tem nisi strinjal. Če si ponudbo (s parketom in lesenimi okni) potrdil, potem je že tu težava.
Me pa zanima naslednje: praviš, da si ponudbo potrdil, potem malo kasneje pa praviš, da so ti dali v ponudbo parket, ... in da se s tem nisi strinjal. Če si ponudbo (s parketom in lesenimi okni) potrdil, potem je že tu težava.
Furbo ::
No ponudbo, ki ni po tvojih specifikacijah, se zavrne.
Vedno med zahteve tudi dodaj postavko: nepredvidena dela v višini nekaj % od vseh del, ko sem bil v gradbeništvu je izvajalce ta postavka dostikrat tepla, ker se med izdelavo ponudbe niso zmenili zanjo.
Če imajo nek sistem obračunavanja, ki ti ni všeč, se izbere drugega izvajalca.
Vedno med zahteve tudi dodaj postavko: nepredvidena dela v višini nekaj % od vseh del, ko sem bil v gradbeništvu je izvajalce ta postavka dostikrat tepla, ker se med izdelavo ponudbe niso zmenili zanjo.
Če imajo nek sistem obračunavanja, ki ti ni všeč, se izbere drugega izvajalca.
i5-13600K, Noctua NH-D15, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO,
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC
Kiwix ::
Imam pisno, račun in ure zavrnil, na to niso pristali, vztrajali so pri plačilu... Zato sem svoj del dogovora izpolnil in vse skupaj poslal na inšpekcijo.
Ja, nisem pravilno napisal :). Ponudba je dokument, ki sem ga podpisal/potrdil (tukaj so zajete samo predvidene ure za izvedbo). Oprema (parket in ostalo) pa je zajeto v oceno investicije (ne v ponudbo) in tega nikoli nisem potrdil.
Ja, nisem pravilno napisal :). Ponudba je dokument, ki sem ga podpisal/potrdil (tukaj so zajete samo predvidene ure za izvedbo). Oprema (parket in ostalo) pa je zajeto v oceno investicije (ne v ponudbo) in tega nikoli nisem potrdil.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Kiwix ()
Kumbaja ::
Dejstvo je da glede samega spora težko kaj dosti pametujemo, ker imamo pač podano samo eno plat zgodbe. Napaka na tvoji strani je bila, da če se nisi strinjal pač ne bi smel plačat. Izvršbe niso tako hitre in enostavne, da bi ti podjetje kar mimogrede pobralo denar. Ravno obratno. Če bi vstrajal in ne bi plačal spornega dela računa potem bi bil izvajalec sedaj tisti, ki bi se spraševal ali se mu splača zajebavat s sodiščem za par 100 EUR ali ne.
Žal šola za naprej, ker pri zdravi pameti je težko priporočit nekomu, da se gre tožit za 500 EUR. Ker na sodišču bo štelo samo in le tisto kar je dokazljivo, predvsem pa je bistveno velčji del dokaznega bremena na tožniku.
V prihodnje se pred takimi situacijami najbolje zavaruješ z (delnim) plačilom po opravljeni obveznosti. Resen in dober (pravilo pa zato tudi dražji) izvajalec, sploh v gradbeništvu, nima težav s tem, da se recimo 10% plačila izvrši z zamikom, tudi več mesečnim. Problem pa je ko ljudi premamijo par procentni popusti za 100% avans in podobne zgodbe ali pa izvajalec pogojuje plačlo s končanjem del.
Kjer bi se mogoče splačalo še enkrat obrnit na tržni inšpektorat je glede odprave napak. Ker kot razumem spor ni v obstoju napak ampak v dejtsvu, da hočejo popravilo zaračuant, čeprav je to zajeto v garanciji/pogodbi. Kot pa so ti na inšpektoratu povedali, pa oni niso pristojni, da bi presojali o kvaliteti opravljenega dela.
Na koncu dneva pa največ kar lahko narediš je da svoje mnenje konkretiziraš in tudi objaviš. Argumentirano mnenje na FB, google, mojmojster... in podobnih portalih bo mogoče komu v prihodnje prihranil takšno slabo izkušnjo. Nisem pa nikoli razumel zakaj ljudje skrivate kdo vas je nategnil, ker slaba referenca zagotovo ne bo koristila podjetju.
Žal šola za naprej, ker pri zdravi pameti je težko priporočit nekomu, da se gre tožit za 500 EUR. Ker na sodišču bo štelo samo in le tisto kar je dokazljivo, predvsem pa je bistveno velčji del dokaznega bremena na tožniku.
V prihodnje se pred takimi situacijami najbolje zavaruješ z (delnim) plačilom po opravljeni obveznosti. Resen in dober (pravilo pa zato tudi dražji) izvajalec, sploh v gradbeništvu, nima težav s tem, da se recimo 10% plačila izvrši z zamikom, tudi več mesečnim. Problem pa je ko ljudi premamijo par procentni popusti za 100% avans in podobne zgodbe ali pa izvajalec pogojuje plačlo s končanjem del.
Kjer bi se mogoče splačalo še enkrat obrnit na tržni inšpektorat je glede odprave napak. Ker kot razumem spor ni v obstoju napak ampak v dejtsvu, da hočejo popravilo zaračuant, čeprav je to zajeto v garanciji/pogodbi. Kot pa so ti na inšpektoratu povedali, pa oni niso pristojni, da bi presojali o kvaliteti opravljenega dela.
Na koncu dneva pa največ kar lahko narediš je da svoje mnenje konkretiziraš in tudi objaviš. Argumentirano mnenje na FB, google, mojmojster... in podobnih portalih bo mogoče komu v prihodnje prihranil takšno slabo izkušnjo. Nisem pa nikoli razumel zakaj ljudje skrivate kdo vas je nategnil, ker slaba referenca zagotovo ne bo koristila podjetju.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Kumbaja ()
val46 ::
Sploh ne razumem, kako in zakaj si plačal za stvari, ki jih nisi želel. Razumem da plačaš določene stvari, ki prvotno niso bile mišljene, ampak jih je naknadno potrebno ali pa vsaj priporočljivo zamenjati(gornji primer s kopalnico in cevmi recimo), ne razumem pa nekoga, ki želi vinil in PVC okna, da mu poturijo parket in lesena okna. Če tega nisi želel, bi moral enostavno zavrniti ponudbo in bi blo vse rešeno. Ali bi ti pripravili ponudbo po tvojih žejah, ali bi pa pač iskal drugega izvajalca. O vseh nadaljnih problemih je brezpredmetno govoritit, ker kot kaže še sam OP ni vedel, kaj sploh želi.
Kiwix ::
@Kumbaja se strinjam s tabo. Tako kot si zapisal, bi želel glede vsega skupaj vsaj popravek kot je zapisano v podpisani ponudbi/pogodbi. Ne vem kako lahko nekaj takega inšpekcija "spregleda". Do sedaj še nikoli nisem imel takih težav in glede na bonitetno oceno podjetja kaj takega nisem niti pričakoval. Je pa javna objava oz slaba reklama moja zadnja opcija v kolikor na drug način ne dosežem dogovora.
Nič se skrivam :), gre za podjetje Celovito, večkrat so bili tudi v oddaji TV Ambienti.
@Val46, to ni ponudba, to je samo ocena investicije, kar pomeni, da se v tej točki izbere materiale, zapiše seznam predvidenih del... To ni ponudba na podlagi katere se potem začnejo dela...
Nič se skrivam :), gre za podjetje Celovito, večkrat so bili tudi v oddaji TV Ambienti.
@Val46, to ni ponudba, to je samo ocena investicije, kar pomeni, da se v tej točki izbere materiale, zapiše seznam predvidenih del... To ni ponudba na podlagi katere se potem začnejo dela...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Kiwix ()
Kumbaja ::
Tako kot si zapisal, bi želel glede vsega skupaj vsaj popravek kot je zapisano v podpisani ponudbi/pogodbi. Ne vem kako lahko nekaj takega inšpekcija "spregleda".
Težko je sodit, ker ne vem kaj točno si se pritožil. Inšpektroat načeloma nima pristojnosti da bi presojal o vsebini (torej to ali nekaj napako ima ali ne), lahko pa poseže v to, da podjetje ne izpolnjuje svojih zakonskih obveznosti. Recimo ne želi odpravit napake, ki jo sicer priznava. Vprašanje je seveda tudi ali gre za napake, ki jih imajo dolžnost odpravit že po zakonu, ali je osnova zgolj v pogodbi.
Samo kot rečeno, je premalo informacij, da bi lahko sodil na konkretnem primeru. Vedno se lahko poskusiš pogovorit z inšpektorjem in mu razložit zadevo oziroma preverit ali lahko vsaj z naslova obveze odprave napak, ki jih izvajalec priznava, karkoli ukrepa. Drugo pa seveda je če izvajalec zavrača odgovornost za te napake.
Kako pa izvajalec opravičuje, zaračunavanje za odpravo napak glede na to, da je to v prvotni pogodbi?
@Val46, to ni ponudba, to je samo ocena investicije, kar pomeni, da se v tej točki izbere materiale, zapiše seznam predvidenih del... To ni ponudba na podlagi katere se potem začnejo dela...
Kje pa je potem ponudba? Ker tega pa ne razmem najboljše. Ti si dobil oceno del, kjer so napisali parket in lesena okna, potem si jim naročil naj dajo vinil in PVC. Kaj pa se je zgodilo potem? V kateri fazi si jim ti njihovo ponudbo potrdil? Kaj piše v ponudbi? A je PVC in vinil ali les in parket? Kateri materiali bodo uporalbjeni morate imet nekje dogovorjeno.
Mogoče jaz narobe razumem, a imate vi konflikt glede priprave dokumentacije ali glede dejanske izvdbe? Ker če prvo, potem je zadeva malo bolj jasna (jaz pa sem očitno površno bral).
Ker tukaj bo pa tudi inšpektor bolj težko karkoli naredil, ker IMO potem ne gre toliko za napake kot za to, da pri pripravi dokumentacije niso upoštevali tvoje želje. In smo spet pri tem, da je problem vsebina.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Kumbaja ()
Kiwix ::
Torej podpisal sem ponudbo, ki zajema ure za: izmero objekta, pripravo tlorisne rešitve in na koncu oceno investicije. Po zaključenem "prvem delu", pride na vrsto "drugi del", ki zajema dokončno oblikovno rešitev in pa predračun za izvedbo.
Ocena investicije je neka vmesna faza, kjer se izbere materiale, naredi popis del, naredi groba ocena vseh stroškov, da se pri dokončni oblikovni rešitvi vse to upošteva in na koncu pripravi točen predračun.
Torej, jaz sem dobil oceno investicije, kjer so zajeti napačni materiali. Potem sem jim napisal zakaj so zajeti materiali, ki jih ne želim, sledila so opravičila in pa pojasnila, da bodo stvari popravili. Poleg tega sem želel pojasnilo zakaj so v oceno dodali stvari, ki jih nisem naročil (urejanje skupnih prostorov), glede tega so mi priznali popust, s katerim sem se strinjal. Poslali so račun s popustom in zapisali, da lahko pošljem kar me moti, da bodo naredili popravke. Popravke sem poslal, s plačilom pa sem čakal do zadnjega dneva (v tem času se seveda niso javili), ko pa je bilo plačilo izvedeno sem takoj (ob 8. uri zjutraj) dobil odgovor, da so popravki plačljivi po veljavnem ceniku... Sedaj želim, da popravke izvedejo brezplačno ali pa vrnejo sorazmerni del plačanega zneska.
Ocena investicije je neka vmesna faza, kjer se izbere materiale, naredi popis del, naredi groba ocena vseh stroškov, da se pri dokončni oblikovni rešitvi vse to upošteva in na koncu pripravi točen predračun.
Torej, jaz sem dobil oceno investicije, kjer so zajeti napačni materiali. Potem sem jim napisal zakaj so zajeti materiali, ki jih ne želim, sledila so opravičila in pa pojasnila, da bodo stvari popravili. Poleg tega sem želel pojasnilo zakaj so v oceno dodali stvari, ki jih nisem naročil (urejanje skupnih prostorov), glede tega so mi priznali popust, s katerim sem se strinjal. Poslali so račun s popustom in zapisali, da lahko pošljem kar me moti, da bodo naredili popravke. Popravke sem poslal, s plačilom pa sem čakal do zadnjega dneva (v tem času se seveda niso javili), ko pa je bilo plačilo izvedeno sem takoj (ob 8. uri zjutraj) dobil odgovor, da so popravki plačljivi po veljavnem ceniku... Sedaj želim, da popravke izvedejo brezplačno ali pa vrnejo sorazmerni del plačanega zneska.
val46 ::
No, zdaj je veliko bolj jasno, kaj si sploh nam hotel že v prvem postu povedat. In za to smo rabili celo stran ugibanja? ;) Ok, malo šale ne škodi :) Zdej pa o konkretnem primeru. Če prav razumem, so ti pripravili neko dokumentacijo, lahko bi se reklo načrt del in ti si hotel, da se le ta spremeni s tvojimi željami. Ok, kot prvo, si "zajebal", da si karkoli plačal. Oni sedaj lahko trdijo, da si ti s plačilom se z njihovo "ponudbo" strinjal in če hočeš sedaj neke dodatne spremembe, ti bodo pač zaračunali po ceniku. Kako ste se pa pred plačilom dogovarjali za spremembe? Upam da pisno, tako imaš vsaj neke dokaze, ker če je bilo vse ustno, potem...no, potem veš da si "u riti". Jaz ti predlagam, da se poskusiš vse zmenit v živo, pri njih na sedežu podjetja. Neko telefoniranje dvomim da bo obrodilo sadove. Glede nekih tržnih in drugačnih inšpekcij, dvomim da boš karkoli dosegel. Ker kot sem zapisal prej, če si plačal, je to že en dokaz za njih, da si bil z izvedbo zadovoljen. Pa tudi tisto, da si mel samo 3 dni za rok plačila je malo smešno za kakeršnokoli resno podjetje. Vsako normalno podjetje ti da ponavadi vsaj 8 dni rok plačila. Ne vem, poskusi se dogovorit, drugače "požri" teh 500€ v stilu, kot šola za naprej. Tožba je pomoje brezvezna, ker vprašanje če boš lahko karkoli dokazal. Morda edino če bi ti na tak način uspelo "prestrašit" podjetje, ne toliko zaradi teh 500€, ampak bolj zaradi slabega glasu, ki bi se jih lahko prijelo zaradi take poslovne prakse in bi se potem nekako s tabo ali tvojim odvetnikom dogovorili o vrnjenem denarju oz.bolje rečeno, o zastonj popravkih tistih načrtov.
LukiYo ::
Je pa tudi malo čudno, da sprejmemo to filozofijo, da ti v pravni državi ne more nihče pomagat, ko je krivica na tvoji strani. Obratno, ko se gre za državo, pa si zelo lepo pomagajo, da te zjeb....
Kiwix ::
@val46, hehe, očitno bi res moral v prvem postu malo bolj podrobno napisati za kaj gre, ampak res nisem želel dolgoveziti :). Seveda, vse imam pisno, z njimi sem opravil samo en ali dva telefonska pogovora in še to čisto na začetku projekta. Pohvalil sem jih glede prve in druge točke saj so zadevo opravili strokovno, hkrati pa sem na lep način povedal da dokumentacijo (oceno investicije), ki so jo poslali pač "ni za nikamor" in ni v okviru dogovora. Spremembe kot rečeno so že zajete v podpisani ponudbi, ampak tukaj gre za popravke zaradi njihovih napak, in ne zaradi tega ker bi jaz vsak dan želel nekaj drugega... Poleg tega nobenega "brezplačnega" popravka sploh nisem koristil pa vseeno želijo plačilo... Ali pa jaz ne razumem: V oceni ur je zajeto, da bomo naš predlog enkrat popravili v skladu z vašimi željami. Dodatne spremembe se obračunajo po dejansko opravljenih urah in veljavnem ceniku.
Danes sem vseeno poslal sporočilo sodnemu izvedencu in povprašal kakšen je postopek ter stroški... Drugače pa bom še enkrat probal doseči dogovor kot predlaga tržna inšpekcija. Drugače pa ja, ni nekega enotnega postopka ampak si prepuščen sam sebi (na nek način je to zapisano tudi v inšpekcijskem poročilu, sam se lahko obrneš na pristojne organe vendar so tudi vsi stroški tvoje breme), poročila žal ne smem objaviti :). Žal mi tudi pri Zvezi potrošnikov Slovenije niso mogli več kot toliko pomagati/svetovati...
Na tej točki še hvala vsem za komentarje, pomoč in odgovore :).
Danes sem vseeno poslal sporočilo sodnemu izvedencu in povprašal kakšen je postopek ter stroški... Drugače pa bom še enkrat probal doseči dogovor kot predlaga tržna inšpekcija. Drugače pa ja, ni nekega enotnega postopka ampak si prepuščen sam sebi (na nek način je to zapisano tudi v inšpekcijskem poročilu, sam se lahko obrneš na pristojne organe vendar so tudi vsi stroški tvoje breme), poročila žal ne smem objaviti :). Žal mi tudi pri Zvezi potrošnikov Slovenije niso mogli več kot toliko pomagati/svetovati...
Na tej točki še hvala vsem za komentarje, pomoč in odgovore :).
Lonsarg ::
Če bi bil večji znesek v igri tožba, ker je manjši denar pa le tukaj javno povej čim več info o njih. To jim zna potencialno škoditi več kot 500EUR ;)
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Lonsarg ()
Telbanc ::
Če bi bil večji znesek v igri tožba, ker je manjši denar pa le tukaj javno povej čim več info o njih. To jim zna potencialno škoditi več kot 500EUR ;)
Problem je, da pol lahko oni tožijo njega. Tko da pust vse skup. Ni vredno. Če pa češ z glavo skoz zid, pa pejt.
Hvala bogu, nisem cepljen za covid-19.
Lonsarg ::
Toži te lahko tudi sosed, ker si ga postrani pogledal. Tako da "lahko te toži" je samo ene brezvezno strašenje.
Dokler ne lažeš si safe da poveš izkušnjo online. Na ta način funkcionira tudi review izdelkov, firme se obnašajo lepo do kupcev, ker so pod pritiskom slabih revivow. Če bi bile samo pod pritiskom "kupec me bo prijavil" se večina njih ne bi lepo obnašala. Za velke zneske so tožbe, za male so "reviewi", pa nima veze ali gre za stranka-podjetje ali podjetje-podjetje.
Dokler ne lažeš si safe da poveš izkušnjo online. Na ta način funkcionira tudi review izdelkov, firme se obnašajo lepo do kupcev, ker so pod pritiskom slabih revivow. Če bi bile samo pod pritiskom "kupec me bo prijavil" se večina njih ne bi lepo obnašala. Za velke zneske so tožbe, za male so "reviewi", pa nima veze ali gre za stranka-podjetje ali podjetje-podjetje.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Lonsarg ()
c3p0 ::
Napaka je bila plačilo in držanje roka plačila 3 dni(?!). Do plačila imaš ti večjo moč, v izvršbo (in za tem tožbo) ne gre nihče rad, ker je slaba reklama in lahko je zanje drago, sploh če nimajo prav.
Kumbaja ::
Je pa tudi malo čudno, da sprejmemo to filozofijo, da ti v pravni državi ne more nihče pomagat, ko je krivica na tvoji strani. Obratno, ko se gre za državo, pa si zelo lepo pomagajo, da te zjeb....
Seveda ti lahko pomaga. Sodišče. Samo vprašanje je ali je to smiselno glede na cost/benefit. Treba se pač zavedat (pa ne ne mislim tega osebno do OP) da sta v sporu vedno dve resnici in je praviloma nemogoče kar tako preko foruma verodostojno ocenit kdo ima bolj prav.
Če bi bil večji znesek v igri tožba, ker je manjši denar pa le tukaj javno povej čim več info o njih. To jim zna potencialno škoditi več kot 500EUR ;)
Problem je, da pol lahko oni tožijo njega. Tko da pust vse skup. Ni vredno. Če pa češ z glavo skoz zid, pa pejt.
Toži lahk ovsak vsakega, samo da bi imela tožba kakšno težo potem mora imet kakšno osnovo. Če se avtor ni preprosto izmislil te zgodbe, ni popolnoma nič iztožljivega v tem, da opišeš svoje videnje slabo opravljenega dela.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Kumbaja ()
Kumbaja ::
Torej podpisal sem ponudbo, ki zajema ure za: izmero objekta, pripravo tlorisne rešitve in na koncu oceno investicije. Po zaključenem "prvem delu", pride na vrsto "drugi del", ki zajema dokončno oblikovno rešitev in pa predračun za izvedbo.
Ocena investicije je neka vmesna faza, kjer se izbere materiale, naredi popis del, naredi groba ocena vseh stroškov, da se pri dokončni oblikovni rešitvi vse to upošteva in na koncu pripravi točen predračun.
Torej, jaz sem dobil oceno investicije, kjer so zajeti napačni materiali. Potem sem jim napisal zakaj so zajeti materiali, ki jih ne želim, sledila so opravičila in pa pojasnila, da bodo stvari popravili. Poleg tega sem želel pojasnilo zakaj so v oceno dodali stvari, ki jih nisem naročil (urejanje skupnih prostorov), glede tega so mi priznali popust, s katerim sem se strinjal. Poslali so račun s popustom in zapisali, da lahko pošljem kar me moti, da bodo naredili popravke. Popravke sem poslal, s plačilom pa sem čakal do zadnjega dneva (v tem času se seveda niso javili), ko pa je bilo plačilo izvedeno sem takoj (ob 8. uri zjutraj) dobil odgovor, da so popravki plačljivi po veljavnem ceniku... Sedaj želim, da popravke izvedejo brezplačno ali pa vrnejo sorazmerni del plačanega zneska.
Ok, zdaj je malo bolj jasno. Ja, tukaj je dejansko težko na prvo žogo presodit ali gre za napako izvajalca ali spreminjanje naročila. To, da hočeš namesto lesenih oken in parketa PVC in Vinil je lahko oboje in dejansko razen sodišča ne bo nihče tega presojal na prvo žogo.
Opcija, ki jo še imaš je ti. odvetniški poziv. Gre v bistvu za to, da odvetnik v tvojem imenu zahteva odpravo napak z opozorilom/grožnjo pred tožbo. Zadeva nima nikakršne pravno formalne veljave, razen izvajanja pritiska na izvajalca, da bo mogoče popustil, če bo videl da si pripravljen eskalirat zadevo. Ni pa seveda zastonj (računaj kakih 100 EUR, če ne boš arvno kakšnih "elitnih" odvetnikov iskal).
Drugo pa, kot sedaj razumem bi se poslovno sodelovanje moralo nadaljevat? Kaj točno naj bi sedaj s tem opisom investicije ti naredil? Sam poizkal izvajalce, ali imajo oni tudi kakšno vlogo pri tem? Ker, če da je lahko tudi to izhodišče, da če se ne boste našli rešitve potem pač ne bo nadaljevanja projekta oziroma boš menjal izvajalca.
Ni mi pa najbolj jasno o kakšnem sodnem izvedencu je tukaj govora. Kot razumem je konflikt primarno v tem kaj pogodba vsebuje ter o tem ali je napačen končni produkt stvar napake ali šuma v komunikaciji. Tukaj ne vidim vloge sodnih izvedencev ampak se bo stvari ugotavljalo na podlagi pričanj in dokumentacije (emaili).
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Kumbaja ()
Invictus ::
Kakor delujejo take male investicijske firme, naš pravno sistem in celoten trg, se bo zgodilo sledeče:
1. Firme niti nisi omenil. Ta spor bo izvenel v /dev/null
2. Firma zaradi tega ne bo na nič slabšem glasu, če pa bo, bo to točno 1 mesec. V nekem tvojem lokalnem okolju. Potem udari spomim zlate ribice.
3. Plačeval boš sodne izvedence in svojega odvetnika. Če boš šel v tožbo, boš to dobil povrnjeno, drugače ne. Za ta denar in čas bi lahko našel drugo firmo, ki bi naredila vse po tvojih željah ali pa tudi ne. Celo okviren plan imaš že, kar bi lahko zmanjšalo ceno.
4. Poleg tega si že plačal in je cel tožbeni zahtevek na tebi. Oni so svoj denar dobili.
5. Poleg tega ti gre za neko študijo, ki jo lahko upoštevaš, lahko pa tudi ne... Saj to ni zapečeno. Vsaka študija, čeprav je večinoma copy/paste, nekaj stane.
Ne splača se ti, razen če si plačal cel kup denarja. Beri nad 5k...
1. Firme niti nisi omenil. Ta spor bo izvenel v /dev/null
2. Firma zaradi tega ne bo na nič slabšem glasu, če pa bo, bo to točno 1 mesec. V nekem tvojem lokalnem okolju. Potem udari spomim zlate ribice.
3. Plačeval boš sodne izvedence in svojega odvetnika. Če boš šel v tožbo, boš to dobil povrnjeno, drugače ne. Za ta denar in čas bi lahko našel drugo firmo, ki bi naredila vse po tvojih željah ali pa tudi ne. Celo okviren plan imaš že, kar bi lahko zmanjšalo ceno.
4. Poleg tega si že plačal in je cel tožbeni zahtevek na tebi. Oni so svoj denar dobili.
5. Poleg tega ti gre za neko študijo, ki jo lahko upoštevaš, lahko pa tudi ne... Saj to ni zapečeno. Vsaka študija, čeprav je večinoma copy/paste, nekaj stane.
Ne splača se ti, razen če si plačal cel kup denarja. Beri nad 5k...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Invictus ()
Kumbaja ::
1. Firme niti nisi omenil. Ta spor bo izvenel v /dev/null
firmo je omenil - celovito d.o.o
2. Firma zaradi tega ne bo na nič slabšem glasu, če pa bo, bo to točno 1 mesec. V nekem tvojem lokalnem okolju. Potem udari spomnim zlate ribice.
FB/google/whatever ocene ostanejo in stanejo nič. Glede na majhno število ocen, ki jih imajo bo kar lepo vidno (vsaj vsakemu, ki jih bo iskal preko googla), če bo napisal argumentirano kritiko in dal slabo ocene.
4. Poleg tega si že plačal in je cel tožbeni zahtevek na tebi. Oni so svoj denar dobili.
jap, ta del najbolj zakomplicira zadevo.
Furbo ::
No 500€ je v gradbeništvu drobiž, sploh če je dejansko zanj dobil kaj boljšega od gnilega vinila in PVC navlake, jaz bi zadevo pozabil ali pa se jim zahvalil, da so me odvrnili od napake.
i5-13600K, Noctua NH-D15, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO,
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC
UganiKdo ::
No 500€ je v gradbeništvu drobiž, sploh če je dejansko zanj dobil kaj boljšega od gnilega vinila in PVC navlake, jaz bi zadevo pozabil ali pa se jim zahvalil, da so me odvrnili od napake.
Približno tako kot intelekt komentatorjev. Daj vsaj preberi o čem je govora, preden neumnosti govoriš.
mancini ::
In s cem se OP ni strinjal?
Ko so mu predlagali les in parket, je dal zeleno luc, ker je dobil popust. Ki pa ga na koncu ni dobil.
Malo je uzaljen, kako se je vse skupaj koncalo, ker je bil on sam prehiter v zakljucku in placilu.
Preden kaj placas, naredis pregled opravljene storitve, najdes napake, ... in se pogodis za odpravo le teh oz za koncno ceno
Ko so mu predlagali les in parket, je dal zeleno luc, ker je dobil popust. Ki pa ga na koncu ni dobil.
Malo je uzaljen, kako se je vse skupaj koncalo, ker je bil on sam prehiter v zakljucku in placilu.
Preden kaj placas, naredis pregled opravljene storitve, najdes napake, ... in se pogodis za odpravo le teh oz za koncno ceno
Invictus ::
Napaka OPa je samo v tem, da je plačal, preden je bil zadovoljen s storitvijo.
Bi pa rekel, da na začetku niso bili dobro definirani cilji projekta, potem pa izvajalec vsak po svoje malo bluzi oz. preferira določene rešitve.
Večina jih pa gre po liniji najmanjšega odpora.
Za tak projekt bi sam že vnaprej imel listo izvajalcev s cenami, pa bi samo generiral eno poročilo, potem pa malo spremenil. Ostalih izvajalec niti ne bi povohal, zakaj bi si delal dodatno delo. In tako ponavadi tudi je, sodeluje z izvajalci v svoji lokalni skupnosti. Ker se najbolj splača, pa najbrž so še kolegi.
Meni so trenutno čisto zajebali nove leseni stopnice, grdo zaključen les in poškodbe pri montaži, pa sploh nisem plačal preostanka. Tip se pa ne javlja več.
Ampak sam stopnice imam, če bo odpravil napake, bom plačal, če ne, ne bom. Zadeva zaključena.
Pa še prijavil ga bom za delo na črno FURSu, ker mi ni izdal računa za plačani avans.
Danes je politika privatnikov taka, da plačaš 100% po predračunu, računa pa nikoli ne izda. Gladko malo mu gre vse v žep.
Bi pa rekel, da na začetku niso bili dobro definirani cilji projekta, potem pa izvajalec vsak po svoje malo bluzi oz. preferira določene rešitve.
Večina jih pa gre po liniji najmanjšega odpora.
Za tak projekt bi sam že vnaprej imel listo izvajalcev s cenami, pa bi samo generiral eno poročilo, potem pa malo spremenil. Ostalih izvajalec niti ne bi povohal, zakaj bi si delal dodatno delo. In tako ponavadi tudi je, sodeluje z izvajalci v svoji lokalni skupnosti. Ker se najbolj splača, pa najbrž so še kolegi.
Meni so trenutno čisto zajebali nove leseni stopnice, grdo zaključen les in poškodbe pri montaži, pa sploh nisem plačal preostanka. Tip se pa ne javlja več.
Ampak sam stopnice imam, če bo odpravil napake, bom plačal, če ne, ne bom. Zadeva zaključena.
Pa še prijavil ga bom za delo na črno FURSu, ker mi ni izdal računa za plačani avans.
Danes je politika privatnikov taka, da plačaš 100% po predračunu, računa pa nikoli ne izda. Gladko malo mu gre vse v žep.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Invictus ()
Kiwix ::
Bom probal na kratko vsem odgovorit :). Sodelovanje sem prekinil, dokument zelim ker sem ga posteno placal poleg tega, ga lahko uporabim pri naslednjem izvajalcu.
Podjetje sem omenil, ga bom se enkrat: Celovito
Drugace zadeva ni zakomplicirana, ce bi odpravil napake (po njihvi oceni 2 uri dela), bi bila tezava resena. To se pricakuje od vsakega resnega izvajalca, napake so bile storjene z njihove strani kar tudi pisno priznavajo.
Enako je pri meni. Danes posljem se prijavo na FURS ker se nisem prejel racuna o placilu.
Podjetje sem omenil, ga bom se enkrat: Celovito
Drugace zadeva ni zakomplicirana, ce bi odpravil napake (po njihvi oceni 2 uri dela), bi bila tezava resena. To se pricakuje od vsakega resnega izvajalca, napake so bile storjene z njihove strani kar tudi pisno priznavajo.
Enako je pri meni. Danes posljem se prijavo na FURS ker se nisem prejel racuna o placilu.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Kiwix ()
fikus_ ::
Pred leti sem menjal streho. Na začetku sva se s krovcem ustno dogovorila, dal je pisno ponudbo. Jaz sem zahteval še dodaten pisni dogovor o začetku in trajanju del ter zahtevo po skupnem pregledu opravljenih del in šele nato plačilo zadnjih 10%. Na začetku tega ni hotel sprejet, zato sem iskal ponudbe naprej. Ko je videl, da mislim resno, je pristal na takšen dogovor. Pri končnem pregledu je bilo ugotovljenih nekaj napak, ki jih izvajalec ni priznal, ni hotel popravit, je raje pustil tistih 10% (pisna izjava z njegove strani). To sem popravil na lastne stroške, kar je pokrilo tistih 10%.
Zato je pomembno, da komunicirate pisno (papir, mail, . . . ) in za garancijo obdržite dogovorjen del plačila, dokler se ne dogovori in strinja z obeh strani, da je delo korektno izvedeno.
Zato je pomembno, da komunicirate pisno (papir, mail, . . . ) in za garancijo obdržite dogovorjen del plačila, dokler se ne dogovori in strinja z obeh strani, da je delo korektno izvedeno.
feryz ::
Napaka OPa je samo v tem, da je plačal, preden je bil zadovoljen s storitvijo.Daj ne posplošuj, da ti ne bo kdo verjel.
Bi pa rekel, da na začetku niso bili dobro definirani cilji projekta, potem pa izvajalec vsak po svoje malo bluzi oz. preferira določene rešitve.
Večina jih pa gre po liniji najmanjšega odpora.
Za tak projekt bi sam že vnaprej imel listo izvajalcev s cenami, pa bi samo generiral eno poročilo, potem pa malo spremenil. Ostalih izvajalec niti ne bi povohal, zakaj bi si delal dodatno delo. In tako ponavadi tudi je, sodeluje z izvajalci v svoji lokalni skupnosti. Ker se najbolj splača, pa najbrž so še kolegi.
Meni so trenutno čisto zajebali nove leseni stopnice, grdo zaključen les in poškodbe pri montaži, pa sploh nisem plačal preostanka. Tip se pa ne javlja več.
Ampak sam stopnice imam, če bo odpravil napake, bom plačal, če ne, ne bom. Zadeva zaključena.
Pa še prijavil ga bom za delo na črno FURSu, ker mi ni izdal računa za plačani avans.
Danes je politika privatnikov taka, da plačaš 100% po predračunu, računa pa nikoli ne izda. Gladko malo mu gre vse v žep.
A si mu dal keš? Potem je to tvoja napaka.
Da pa privatnik ne bi izdajal računov za sredstva prejeta na TRR, je pa malo preveč bosa. Očitno vam niso znane kazne FURS-a za tudi najbolj minorne prekrške.
Kiwix ::
Mogoče za vse tiste, ki še boste potrebovali pomoč, spodaj nekaj informacij:
Če se ne želite včlaniti v ZPS, vseeno pa želite neodvisen nasvet našega pravnega svetovalca, nas lahko pokličite na telefonsko številko 090 50 90, vsak delavnik med 9. in 12. uro. Cena klica iz omrežja T-2 je 1,99 EUR na minuto. Ceno iz drugih omrežij določi vaš operater. Več informacij in splošne pogoje najdete na: https://www.zps.si/index.php/o-nas-main...
S svojim vprašanjem se lahko obrnete tudi na Sektor za varstvo potrošnikov in konkurence, ki deluje v okviru Ministrstva za gospodarski razvoj in tehnologijo, Kotnikova ulica 5, Ljubljana. Njihovo svetovanje je brezplačno, pokličete jih lahko na tel. št. 080 88 99 vsak delovnik med 9.00 in 11.00 uro, https://www.gov.si/teme/svetovanje-potr...
Jaz sem danes govoril tudi s sodnim izvedencem, ki se je sicer opravičil, da nima časa, ampak si je vseeno vzel nekaj minut in mi prijazno odgovoril na nekaj vprašanj, povezava do izvedencev po kategorijah:
https://spvt.mp.gov.si/izvedenci.html
Če se ne želite včlaniti v ZPS, vseeno pa želite neodvisen nasvet našega pravnega svetovalca, nas lahko pokličite na telefonsko številko 090 50 90, vsak delavnik med 9. in 12. uro. Cena klica iz omrežja T-2 je 1,99 EUR na minuto. Ceno iz drugih omrežij določi vaš operater. Več informacij in splošne pogoje najdete na: https://www.zps.si/index.php/o-nas-main...
S svojim vprašanjem se lahko obrnete tudi na Sektor za varstvo potrošnikov in konkurence, ki deluje v okviru Ministrstva za gospodarski razvoj in tehnologijo, Kotnikova ulica 5, Ljubljana. Njihovo svetovanje je brezplačno, pokličete jih lahko na tel. št. 080 88 99 vsak delovnik med 9.00 in 11.00 uro, https://www.gov.si/teme/svetovanje-potr...
Jaz sem danes govoril tudi s sodnim izvedencem, ki se je sicer opravičil, da nima časa, ampak si je vseeno vzel nekaj minut in mi prijazno odgovoril na nekaj vprašanj, povezava do izvedencev po kategorijah:
https://spvt.mp.gov.si/izvedenci.html
Kiwix ::
Zadevo smo uredili, dobil dobropis. Očitno je zaposleni na hitro želel stvar zaključiti. Kar se tiče računa, moja napaka, pozabil sem, da se trr plačila ne potrjujejo :).
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Svarilo pred podjetjem Efcom d.o.o. - talne obloge (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 13427 (3599) | velikBrokoli |
» | Spletna stran - pridobitev izvorne kodeOddelek: Pomoč in nasveti | 5752 (4020) | Ales |
» | Uveljavljanje garancije po rokuOddelek: Loža | 3786 (2752) | St235 |
» | Gradbenik poslal račun z datumom plačila pred datumom oddaje na pošti?Oddelek: Loža | 7007 (5236) | Ejsi_Disi |
» | Montažna hiša- dvojček: help needed! (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 20440 (16516) | nejcek74 |