Forum » Programiranje » excel - pomoč
excel - pomoč
juve91 ::
V excelu imam več listov. Na vsakem listu imam več stolpcev, npr ime, priimek, naslov, pošta, številka itd.
Evo primer:
list 1: Očetje
list 2: Mame
list 3: Otroci
list 4: VSI skupaj
Zanima me, če je možno, da bi pod list "VSI skupaj" vpisal pač podatke, označil ali je oče/mama/otrok. In ko bi označil kaj je, bi mi to osebo takoj vrglo na tisti list, kamor spada. Torej če bi označil oče, bi mi ga vrglo na list očetje.
Evo primer:
list 1: Očetje
list 2: Mame
list 3: Otroci
list 4: VSI skupaj
Zanima me, če je možno, da bi pod list "VSI skupaj" vpisal pač podatke, označil ali je oče/mama/otrok. In ko bi označil kaj je, bi mi to osebo takoj vrglo na tisti list, kamor spada. Torej če bi označil oče, bi mi ga vrglo na list očetje.
sloxl8 ::
Lahko poskusiš z VLOOKUP na posameznem listu. Npr. na listu Očetje narediš VLOOKUP na list VSI, kjer ti vnose "filtrira" po izrazu Oče.
juve91 ::
Ne uspe in uspe. Lahko kdo napiše formulo?
Torej še enkrat. Pod list VSI vpisujem vse, očete in mame.
Želim pa, da se mi avtomatsko oče vpisan pod VSI vrže v list oče, mame pa pod list mame.
Torej še enkrat. Pod list VSI vpisujem vse, očete in mame.
Želim pa, da se mi avtomatsko oče vpisan pod VSI vrže v list oče, mame pa pod list mame.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: juve91 ()
joze67 ::
Stolpci A, B, C so kopije podatkov iz lista Vsi (kolikor vrstic je pač potrebnih):
Stolpci D, E, F in G so vmesni pomožni koraki.
Stolpec D oz. celica D1 (ime lista - da je ista formula za vse liste ok):
Stolpec E - prva vrstica je stražar, potem šteješ, koliko elementov je nad tabo ta pravih z imenom lista:
Stolpec F - v katerih vrsticah so spremembe:
Stolpec G spravi skupaj te spremembe:
Ai: =IF(ISNUMBER($G1);INDIRECT(ADDRESS($G1;COLUMN();TRUE;1;"Vsi"));"")
Stolpci D, E, F in G so vmesni pomožni koraki.
Stolpec D oz. celica D1 (ime lista - da je ista formula za vse liste ok):
= MID(CELL("filename";D1);FIND("]";CELL("filename";D1)) + 1;255)
Stolpec E - prva vrstica je stražar, potem šteješ, koliko elementov je nad tabo ta pravih z imenom lista:
E1: =0 E2...:=COUNTIF(Vsi!B$1:B1;$D$1)
Stolpec F - v katerih vrsticah so spremembe:
F1: F2...:=IF(E2>E1;ROW()-1;0)
Stolpec G spravi skupaj te spremembe:
=VLOOKUP(ROW();$E$1:$F$11;2;FALSE)
juve91 ::
Stolpci A, B, C so kopije podatkov iz lista Vsi (kolikor vrstic je pač potrebnih):Ai: =IF(ISNUMBER($G1);INDIRECT(ADDRESS($G1;COLUMN();TRUE;1;"Vsi"));"")
Stolpci D, E, F in G so vmesni pomožni koraki.
Stolpec D oz. celica D1 (ime lista - da je ista formula za vse liste ok):= MID(CELL("filename";D1);FIND("]";CELL("filename";D1)) + 1;255)
Stolpec E - prva vrstica je stražar, potem šteješ, koliko elementov je nad tabo ta pravih z imenom lista:
E1: =0
E2...:=COUNTIF(Vsi!B$1:B1;$D$1)
Stolpec F - v katerih vrsticah so spremembe:
F1:
F2...:=IF(E2>E1;ROW()-1;0)
Stolpec G spravi skupaj te spremembe:
=VLOOKUP(ROW();$E$1:$F$11;2;FALSE)
in kam točno, v katere celice oz. na kateri list vnesem zdaj vse te formule?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: juve91 ()
joze67 ::
Na liste, ki niso "Vsi", torej oče, mati,...
Če imaš na Vsi 100 zapisov (vrstic), potrebuješ v stolpcih A,B,C,F in G vsaj 100 zapisov, v stolpcu E enega več in v stolpcu D vedno samo en zapis.
Zaradi stolpca D lahko usposobiš en list (oče) in ga potem kopiraš in kopije preimenuješ in to je to.
Če imaš na Vsi 100 zapisov (vrstic), potrebuješ v stolpcih A,B,C,F in G vsaj 100 zapisov, v stolpcu E enega več in v stolpcu D vedno samo en zapis.
Zaradi stolpca D lahko usposobiš en list (oče) in ga potem kopiraš in kopije preimenuješ in to je to.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: joze67 ()
111111111111 ::
Skopiraj v acess in se tam igraj naprej, če rabiš real time podatke. Za takšno stvar kot jo hočeš ti, excel ni primeren. Joze67 ti je dal korektno rešitev.
Edino malo bolj optimalno bi bilo kreiranje makroja, ki ga po vpisu oseb poženeš in ti zgenerira željene liste.
Ampak za tvoj primer je acess boljša rešitev.
Edino malo bolj optimalno bi bilo kreiranje makroja, ki ga po vpisu oseb poženeš in ti zgenerira željene liste.
Ampak za tvoj primer je acess boljša rešitev.
Če prisloniš uho na vroč šporhet, lahko zavohaš kak si fuknjen.
juve91 ::
uuh, kako pa se naj tega v accesu lotim?
Potem morem narediti poizvedbo, da mi pokaže samo očete?
Pa če bom imel v accesu, potem lahko tudi v wordu spajam dokumente s podatki? kot sem do zdaj delal z podatki iz excela
Potem morem narediti poizvedbo, da mi pokaže samo očete?
Pa če bom imel v accesu, potem lahko tudi v wordu spajam dokumente s podatki? kot sem do zdaj delal z podatki iz excela
garamond ::
Dosedanje poslane rešitve so zelo natančne glede na specificiran problem - ločiti podatke na več listov. Za primer, če je dejanski problem le ločitev podatkov (da jih ni treba ročno razvrščati), na primer za namen tiskanja nalepk z naslovi, pošiljam precej lažjo rešitev - čeprav manj avtomatizirano:
1. Označiš vse podatke in klikneš "Tabela" - tabela naj ima glavo. Če prej ni bilo oblikovano se pojavijo pobarvane vrstice ipd.
2. V stolpcu kjer so mame, očeti itd. klikneš drobno puščico in potem Filter
3. Excel napiše vse različne možnosti brez ponavljanja - označi željeno
4. Izdela se nov pogled (ostali podatki niso izbrisani, temveč jih ponovno prikažeš s klikom na Filter)
5. Kopiraš filtriran pogled tabele na primer na nov delovni list (najbolje samo vrednosti) in je pripravljen za nadaljnjo uporabo
1. Označiš vse podatke in klikneš "Tabela" - tabela naj ima glavo. Če prej ni bilo oblikovano se pojavijo pobarvane vrstice ipd.
2. V stolpcu kjer so mame, očeti itd. klikneš drobno puščico in potem Filter
3. Excel napiše vse različne možnosti brez ponavljanja - označi željeno
4. Izdela se nov pogled (ostali podatki niso izbrisani, temveč jih ponovno prikažeš s klikom na Filter)
5. Kopiraš filtriran pogled tabele na primer na nov delovni list (najbolje samo vrednosti) in je pripravljen za nadaljnjo uporabo
A parody of extremism is impossible to differentiate from sincere extremism.
111111111111 ::
uuh, kako pa se naj tega v accesu lotim?
Potem morem narediti poizvedbo, da mi pokaže samo očete?
Pa če bom imel v accesu, potem lahko tudi v wordu spajam dokumente s podatki? kot sem do zdaj delal z podatki iz excela
Pripraviš tabelo podatkov tako kot v excelu, samo da ti bo, ko boš querrye nastavil ti bo avtomatsko osveževalo tabele. Tako kot povsod v office lahko narediš izvoz v word.
Tudi zgornja rešitev ni slaba, če je tega malo.
Če prisloniš uho na vroč šporhet, lahko zavohaš kak si fuknjen.
</head> ::
Jaz bi se zadeve lotil drugače. Imel bi tabelo VSI, ostale tabele bi jo pa uporabljale kot source.
Se pravi bi pri ostalih sheetih izbral from Table/Range
Pa po tem v query editorju narediš kar češ. Nisem probal, ampak bi moralo špilat. To je praktično Access lite.
Se pravi bi pri ostalih sheetih izbral from Table/Range
Pa po tem v query editorju narediš kar češ. Nisem probal, ampak bi moralo špilat. To je praktično Access lite.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: </head> ()
korenje3 ::
Obvladam excel, samo rešitev terja za več kot 80€ dela.
i9-12900k; 32GB DDR5-6000 CL36; Nvidia RTX 3080 ti;
Gigabyte Aorus z690 master; Be Quiet Dark Power 12 1000W
Gigabyte Aorus z690 master; Be Quiet Dark Power 12 1000W
111111111111 ::
Veš kateri pristop k tej problematiki je najboljši. :) Ni to s čim boš to naredil, ampak da narediš. :D
Tako da zberi platformo in se loti. Nasvetov imaš dovolj. :D
Tako da zberi platformo in se loti. Nasvetov imaš dovolj. :D
Če prisloniš uho na vroč šporhet, lahko zavohaš kak si fuknjen.
kuall ::
2 enostavna koraka rabiš:
1. =IF(VSI!B2="mama";VSI!A2;"")
2. filter -> remove blanks
Lahko ti pošljem tudi excel, če ne bo šlo.
1. =IF(VSI!B2="mama";VSI!A2;"")
2. filter -> remove blanks
Lahko ti pošljem tudi excel, če ne bo šlo.
kuall ::
Po testiranju vidim, da se filter ne osveži avtomatično. To rešiš tako: desni klik na list VSI, view code, to prilepiš:
Shraniš kot .xlsm
Private Sub Worksheet_Change(ByVal Target As Range) Sheets("MAMA").Range("$A$1:$B$19").AutoFilter Field:=1, Criteria1:="<>" Sheets("OČE").Range("$A$1:$B$19").AutoFilter Field:=1, Criteria1:="<>" End Sub
Shraniš kot .xlsm
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: kuall ()
korenje3 ::
Še moj nasvet, ki ga dajam zastonj.
Ne upoštevat kuallovega, ker je dal subrutino pod "Private Sub Worksheet_Change(ByVal Target As Range)"
Niti pod razno ne tega delat.
Ne upoštevat kuallovega, ker je dal subrutino pod "Private Sub Worksheet_Change(ByVal Target As Range)"
Niti pod razno ne tega delat.
i9-12900k; 32GB DDR5-6000 CL36; Nvidia RTX 3080 ti;
Gigabyte Aorus z690 master; Be Quiet Dark Power 12 1000W
Gigabyte Aorus z690 master; Be Quiet Dark Power 12 1000W
korenje3 ::
Zato, ker ob vsakem copy/paste za vsako spremembo celice osveži tisto kar je napisano pod kodo. In lahko se zgodi da program zmrzne.
i9-12900k; 32GB DDR5-6000 CL36; Nvidia RTX 3080 ti;
Gigabyte Aorus z690 master; Be Quiet Dark Power 12 1000W
Gigabyte Aorus z690 master; Be Quiet Dark Power 12 1000W
Zgodovina sprememb…
- spremenil: korenje3 ()
kuall ::
Kva spet serješ. Ti bi 2 uri pacal, ko praviš, da si Excel strokovnjak lol. Meni je tole vzelo 15 minut, pa se z Excelom sploh ne ukvarjam veliko.
Kot vidim sem edini, ki je podal enostavno delujočo rešitev. Smacker je dal lepo FILTER funkcijo, ki pa žal ni na razpolago v vseh Excelih.
Najbrž si v Worksheet_Change () spremenil vsebino celice in ti je seveda zmrznilo, ker je šlo v neskončen loop.:)
Kot vidim sem edini, ki je podal enostavno delujočo rešitev. Smacker je dal lepo FILTER funkcijo, ki pa žal ni na razpolago v vseh Excelih.
Najbrž si v Worksheet_Change () spremenil vsebino celice in ti je seveda zmrznilo, ker je šlo v neskončen loop.:)
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: kuall ()
korenje3 ::
i9-12900k; 32GB DDR5-6000 CL36; Nvidia RTX 3080 ti;
Gigabyte Aorus z690 master; Be Quiet Dark Power 12 1000W
Gigabyte Aorus z690 master; Be Quiet Dark Power 12 1000W
kuall ::
rešitev terja za več kot 80EUR dela.
Zadevo se reši v 2 minutah.
A ti računaš 2400EUR/h?
Ali blefiraš, lažeš ali pa hočeš ogoljufat človeka.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: kuall ()
111111111111 ::
Znanje pač stane. ČAs rešitve je v tem primeru irelevanten. In ta rešitev stane 80€ pa če je narejena v 2 minutah ali v 2 dnevih. Ni važno.
Če prisloniš uho na vroč šporhet, lahko zavohaš kak si fuknjen.
kuall ::
Se strinjam, če se gre za kakšno vrhunsko znanje, ne pa nekaj, kar jaz lahko z Googlom rešim v 15 minutah.
Je sploh podal rešitev? Njegovih Excelov ne grem odpirat, nikoli ne veš...
Je sploh podal rešitev? Njegovih Excelov ne grem odpirat, nikoli ne veš...
111111111111 ::
Mislim, da oba veva, da ne rešiš tega v 15 minutah, če nimaš konkretnega predznanja.
Če prisloniš uho na vroč šporhet, lahko zavohaš kak si fuknjen.
juve91 ::
joze67 ::
Preuredi tabelo z delovno dobo, da bo samo od, in uporabi vlookup z range parametrom postavljenim na true.
111111111111 ::
Ajde poznavalci. Eno ste naredili zastonj. Dajte še eno. :D
Če prisloniš uho na vroč šporhet, lahko zavohaš kak si fuknjen.
kuall ::
Lahko tudi enostavno prbiješ vgnezdene ife:
Boš pa ta if moral ročno sinhronizirat z zgornjo legendo, kar seveda ni idealno, ampak če ne znaš vlookup naredit je to alternativa.
=IF(A1<=1;"ena";IF(A1<=2;"dva";IF(A1<=3;"tri";"NEZNANO")))
Boš pa ta if moral ročno sinhronizirat z zgornjo legendo, kar seveda ni idealno, ampak če ne znaš vlookup naredit je to alternativa.
juve91 ::
Pa mislim, da bi šlo VLOOKUP, edino ne vem, kaj je @joze67 mislil s tem, da naj bo tabela "od"?
korenje3 ::
i9-12900k; 32GB DDR5-6000 CL36; Nvidia RTX 3080 ti;
Gigabyte Aorus z690 master; Be Quiet Dark Power 12 1000W
Gigabyte Aorus z690 master; Be Quiet Dark Power 12 1000W
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | excel helpOddelek: Pomoč in nasveti | 2290 (2055) | klemenSLO |
» | Excel Težava - fukncijaOddelek: Pomoč in nasveti | 2498 (2191) | smetko |
» | excell razvrščanjeOddelek: Programska oprema | 4102 (3746) | rferrari |
» | [Excel]Kako izvleči vrednost?Oddelek: Programiranje | 3781 (3504) | Mobidick |
» | [Excel] problem z makrojem, visual basic (strani: 1 2 )Oddelek: Programiranje | 5657 (5120) | steev |