Forum » Na cesti » Španija omejuje hitrost na 30km/h
Španija omejuje hitrost na 30km/h
oddiinek_rar ::
WizzardOfOZ je izjavil:
oddiinek_rar je izjavil:
Se ti vidi da še doma pri mami živiš, ki ti kuha in pere.
Ni res, živim v najetem stanovanju sam. Sam si kuham in perem.
Drugače nebi takih pravljic govoril.
Niso to nobene pravljice, dokazano. Za dokaze poglej na Dansko, Nizozemsko ipd. Če so tam sposobni, potem smo sposobni tudi mi slovenci.
Skiro je dober za mladino, ki morajo po štruco kruha skočit v trgovino in ki jim je vseeno, če mokri pridejo na šiht. Jaz si tega privoščit ne morem.
Zakaj vlečeš izgovore iz RITI?! Pač pojdi ko je dež z avtom ane. Ampak v devetih od desetih primerov pa NI DEŽ, torej lahko grešm z skirojem. Ne išči glupih izgovorov.
ali pa 8 po makadamu (tam skiro nima kaj delat)
Seveda lahko. Vzemaš energa z vzmetenjem in offroad gumami. No problem there.
V službo ne moreš z njim, ko dež pada, torej vsaj 30% dni v letu vožnja s skirojem odpade.
Seveda lahko. Dež ne pada niti 30 % dni, kaj šele da bi padal 30 % časa točno takrat ko greš ti domov. 90 % časa je lepo vreme primerno za skiro.
V trgovino tudi ne moreš, ker jaz grem mogoče enkrat na mesec, pa prej enkrat na 2 meseca, kar pomeni za okoli 400 do 500EUR hrane.
Super si se zajebu z temle argumentom. Okej greš v trgovino enkrat na 2 meseca. Vzemi za to vožnjo avto. Ampak v službo se pa voziš vsak dan. Torej za 95 % ostalih voženj lahko imaš skiro.
Ne vem kje ti živiš, ampak v ljubljani je 30% dni v letu dež. Tako da se ti vidi, da probaš porivat naprej električni skiro, tako kot v drugih temah električne avte in podobne bedarije.
Ni res, motiš se o meni. Ni 30 % dni v letu dež, je manj. Samo 8 dni od 30 dni je deževnih. Ampak dež ne pada cel dan. Celokupno je tebi važno samo da ne pada takrat ko greš v službo (je popolnoma irelevantno če ga celo noč lije, važno je samo da ne lije takrat ko se ti prevažaš). In dež takrat ne pada 90 % časa.
https://weather-and-climate.com/average...
In zakaj iščeš izgovore? Kaj ima dež veze z sončnimi dnevi? Zakaj ne bi na sončen/neoblačen dan šel z skirojem? Ker si preveč "fin" al kuga?
In še: da se tudi po dežju tako da ne prideš premočen tja (palerina gor in gasa).
Danci so skupaj z kolesi prevozili enako število kilometrov kot so jih prevozili lastniki avtomobilov. Torej dejansko 50 % vse kilometrine v državi je bilo opravljene z kolesi. Če Danci lahko, lahko tudi mi Slovenci.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: oddiinek_rar ()
oddiinek_rar ::
15.5 billion bicycle kilometres.
Danci so samo s kolesi samo v letu 2016 naredili 4,5 miljardo poti (trips), z skupno kilometrino kar 15,5 MILJARDE kilometrov.
WizzardOfOZ ::
Število dni v letu z padavinami (Leto 2018): 191 dni
Število dni v letu z padavinami (Leto 2019): 177 dni
Število dni v letu z padavinami (Leto 2020): 169 dni
V povprečju pa v ljubljani od leta 2000 do 2020 pada 157 dni na leto.
Zdaj pa pojdi k mamici in nehaj nakladat.
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WizzardOfOZ ()
oddiinek_rar ::
1. Kaj the FUCK imajo deževni dnevi z sončnimi dnevi? Zakaj ne bi na sončen/neoblačen dan šel z skirojem? Ker si preveč "fin" al kuga? A k ti bo navidezna kronca iz glave padla al kuga?
2. Številka si si pa zmislu knede. Moj vir, katerega source sem podal jasno kaže precej manjšo številko.https://weather-and-climate.com/average...
3.Dež ne pada cel dan. Tudi če je dan deževen, še vedno imaš dosti dni ko ne bo deževalo zjutaj ko hočeš it v službo. DOJAMI ŽE! To so osnovne zadeve, osnovna logika. Celokupno je tebi važno samo da ne pada takrat ko greš v službo (je popolnoma irelevantno če ga celo noč lije, važno je samo da ne lije takrat ko se ti prevažaš). In dež takrat ne pada 90 % časa.
3.Ne nakladam popolnoma nič. Kar ti NE DOJAMEŠ je da bi lahko ogromen delež svojih poti nadomestil z uporabo skiroja! To je to kar ti ne štekaš! Ne dojameš! Kok bob ob steno..
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: oddiinek_rar ()
techfreak :) ::
WizzardOfOZ je izjavil:
V povprečju pa v ljubljani od leta 2000 do 2020 pada 157 dni na leto.Kopenhagen: The average annual amount of rainy days is: 156.0 days
Glede na ta dez ocitno vseeno dosti prekolesarijo.
oddiinek_rar ::
techfreak :) je izjavil:
WizzardOfOZ je izjavil:
V povprečju pa v ljubljani od leta 2000 do 2020 pada 157 dni na leto.Kopenhagen: The average annual amount of rainy days is: 156.0 days
Glede na ta dez ocitno vseeno dosti prekolesarijo.
Sej to! :) Sej Ljubljana ma pa še manj deževnih dni od Kopenhegna, ima jih samo okoli 100 dni na leto (cca 8 do 9 dni na mesec). Evo ARSO:
Jasno je da tip vleče izgovore iz riti (leti na čarovnika).
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: oddiinek_rar ()
WizzardOfOZ ::
techfreak :) je izjavil:
WizzardOfOZ je izjavil:
V povprečju pa v ljubljani od leta 2000 do 2020 pada 157 dni na leto.Kopenhagen: The average annual amount of rainy days is: 156.0 days
Glede na ta dez ocitno vseeno dosti prekolesarijo.
Ne govorimo o kolesarjenju, ampak od električnih skirojih.
En mal je razlike. Meni z biciklom ni problem v službo it po dežju, s skirojem pa nebi šel. Ampak bumbar vleče skiroje lih tko kot je pred mesecem električne avte. Živi pa pri mamici, ki ga futra in mu pere, pa še skiro mu je kupila.
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WizzardOfOZ ()
oddiinek_rar ::
WizzardOfOZ je izjavil:
techfreak :) je izjavil:
WizzardOfOZ je izjavil:
V povprečju pa v ljubljani od leta 2000 do 2020 pada 157 dni na leto.Kopenhagen: The average annual amount of rainy days is: 156.0 days
Glede na ta dez ocitno vseeno dosti prekolesarijo.
Ne govorimo o kolesarjenju, ampak od električnih skirojih.
En mal je razlike. Meni z biciklom ni problem v službo it po dežju, s skirojem pa nebi šel.
Govorimo o obojem. Če ti bolj paše skiro, vzemi skiro, če ti bolj paše kolo, vzemi kolo. In ni nobene razlike po dežju z skirojem ali kolesom oprijema je pri obema viška zadost (mi še nikoli ni zdrsnilo pa imam že 3000 km narejenih samo v enem letu z skirojem).
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: oddiinek_rar ()
WizzardOfOZ ::
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Utk ::
oddiinek_rar je izjavil:
WizzardOfOZ je izjavil:
techfreak :) je izjavil:
WizzardOfOZ je izjavil:
V povprečju pa v ljubljani od leta 2000 do 2020 pada 157 dni na leto.Kopenhagen: The average annual amount of rainy days is: 156.0 days
Glede na ta dez ocitno vseeno dosti prekolesarijo.
Ne govorimo o kolesarjenju, ampak od električnih skirojih.
En mal je razlike. Meni z biciklom ni problem v službo it po dežju, s skirojem pa nebi šel.
Govorimo o obojem. Če ti bolj paše skiro, vzemi skiro, če ti bolj paše kolo, vzemi kolo. In ni nobene razlike po dežju z skirojem ali kolesom oprijema je pri obema viška zadost (mi še nikoli ni zdrsnilo pa imam že 3000 km narejenih samo v enem letu z skirojem).
A že 3000 v enem letu? Vsaka stara mama z golfom 2 iz 80ih naredi tolk km v enem letu, ti pa praviš da bi s skirojem nadomestil avto.
oddiinek_rar ::
Ampak bumbar vleče skiroje lih tko kot je pred mesecem električne avte. Živi pa pri mamici, ki ga futra in mu pere, pa še skiro mu je kupila.
Bumbar si ti, ne jaz. Ne živim pri mamici, ne sklepaj po sebi. Eni smo za razliko od nekih vas fake snobov samostojni a veš. Skiro sem si kupil sam.
Lej sinko. Vsak naj si vzame kar mu paše. Nehaj vsiljevat drugim nekaj česar nočejo. Živi in pusti živeti.
Nisem noben tvoj sinko. Vsak vzame kar mu paše dokler z tem ne krši pravice drugega. Z avtom po nepotrebnem svinjaš zrak in drugim masovno unićuješ zravje. To NI tvoja pravica. Raba avta naj bo samo takrat ko je to nujno potrebno. Drugače pa vsaj PLAČAJ za škodo ki jo povzročiš za avtomobili. 1 MILJARDO evrov na leto povzročijo fosilna goriva škode, pa sploh še ni zajeta vsa škoda!
https://oe.finance.si/8933977/Koliko-sk...
oddiinek_rar je izjavil:
WizzardOfOZ je izjavil:
techfreak :) je izjavil:
WizzardOfOZ je izjavil:
V povprečju pa v ljubljani od leta 2000 do 2020 pada 157 dni na leto.Kopenhagen: The average annual amount of rainy days is: 156.0 days
Glede na ta dez ocitno vseeno dosti prekolesarijo.
Ne govorimo o kolesarjenju, ampak od električnih skirojih.
En mal je razlike. Meni z biciklom ni problem v službo it po dežju, s skirojem pa nebi šel.
Govorimo o obojem. Če ti bolj paše skiro, vzemi skiro, če ti bolj paše kolo, vzemi kolo. In ni nobene razlike po dežju z skirojem ali kolesom oprijema je pri obema viška zadost (mi še nikoli ni zdrsnilo pa imam že 3000 km narejenih samo v enem letu z skirojem).
A že 3000 v enem letu? Vsaka stara mama z golfom 2 iz 80ih naredi tolk km v enem letu, ti pa praviš da bi s skirojem nadomestil avto.
3000 km je nekje četrtino letne kilometrine Slovenca, to je veliko. In zdej še glavno: ta kilometrina je nadomeščena tam kjer avto povzroča največ škode: V MESTIH! (tam je poraba in onesnaževanje največje, ker avto ne deluje v optimalnem režimu in ima nizek izkoristek + v mestih je daleć največ ljudi ki jih škoda zaradi onasnaževanja prizadane).
Ker ni toliko problem če ti z avtom smradiš nekje bogu za hrbtom, problem je če to počneš v mestu kjer so koncentracije svinarije v zraku alarmantne.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: oddiinek_rar ()
WizzardOfOZ ::
oddiinek_rar je izjavil:
Ampak bumbar vleče skiroje lih tko kot je pred mesecem električne avte. Živi pa pri mamici, ki ga futra in mu pere, pa še skiro mu je kupila.
Bumbar si ti, ne jaz. Ne živim pri mamici, ne sklepaj po sebi. Eni smo za razliko od nekih vas fake snobov samostojni a veš. Skiro sem si kupil sam.
Lej sinko. Vsak naj si vzame kar mu paše. Nehaj vsiljevat drugim nekaj česar nočejo. Živi in pusti živeti.
Nisem noben tvoj sinko. Vsak vzame kar mu paše dokler z tem ne krši pravice drugega. Z avtom po nepotrebnem svinjaš zrak in drugim masovno unićuješ zravje. To NI tvoja pravica. Raba avta naj bo samo takrat ko je to nujno potrebno. Drugače pa vsaj PLAČAJ za škodo ki jo povzročiš za avtomobili. 1 MILJARDO evrov na leto povzročijo fosilna goriva škode, pa sploh še ni zajeta vsa škoda!
https://oe.finance.si/8933977/Koliko-sk...
Če ti kaj ne paše, se lahko preseliš v kopenhagen. Tam boš lahko celo leto fural skirco. Do takrat pa pusti ljudem živeti.
Pa lažeš, da si samostojen. Nisi, 15 letn pokovc, k so mu za novo leto kupil skiro, zdej hoče bit pa pameten si, pa nč drugega.
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
oddiinek_rar ::
Če ti kaj ne paše, se lahko preseliš v kopenhagen. Tam boš lahko celo leto fural skirco. Do takrat pa pusti ljudem živeti.
Saj ti pustim živeti. Ampak za svojo škodo pa PLAČAJ! Vse kar povzročiš škode na zdravju PLAČAJ!
Pa lažeš, da si samostojen. Nisi, 15 letn pokovc, k so mu za novo leto kupil skiro, zdej hoče bit pa pameten si, pa nč drugega.
Greš stavit? Motiš se o meni. Živim samostojno, skiro sem kupil sam. Ne bodi tak fake snob, ne bo te pobralo in ne bo ti kronca z glave padla če boš kdaj sedel na kolo aveš..
Poznam ljudi in bom lobiral in se zavzemal da se v Ljubljani uvede 3 do 5 EUR za dnevno dovolilnico za vztop z avtom v mesto Ljubljana znotraj obvoznice. London ima že tako narejeno in mnoga evropska mesta ravno tako. Električni avti so izključeni iz tega. Tudi Ljubljana bo kmalu imela, brez skrbi. Tako ali tako pa je leta 2030 slovenija napovedala prepoved prodaje novih dizlov in bencinarjev. Komaj čakam.
Slovenia to ban new fossil-fuel cars from 2030, reduce debt
https://www.reuters.com/article/sloveni...
Po letu 2030 nič več novih avtomobilov na notranje izgorevanje
https://www.rtvslo.si/okolje/onesnazeva...
Prepoved avtov na naftne derivate so napovedale tudi mnoge druge države po svetu. Tu imaš Wikipedijo pa poglej:
Phase-out of fossil fuel vehicles @ Wikipedia
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: oddiinek_rar ()
oddiinek_rar ::
The Congestion Charge is a 15 pounds daily charge if you drive within the Congestion Charge zone 07:00-22:00, every day, except Christmas Day (25 December). The Congestion Charge will be back in operation from Boxing Day (26 December).
The easiest way to pay is by setting up Auto Pay. Exemptions and discounts are available too.
https://tfl.gov.uk/modes/driving/conges...
15 funtov, to je dobre 16 EUR na dan. Super.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: oddiinek_rar ()
WizzardOfOZ ::
oddiinek_rar je izjavil:
Če ti kaj ne paše, se lahko preseliš v kopenhagen. Tam boš lahko celo leto fural skirco. Do takrat pa pusti ljudem živeti.
Saj ti pustim živeti. Ampak za svojo škodo pa PLAČAJ! Vse kar povzročiš škode na zdravju PLAČAJ!
Sej plačam, vsako leto pri registraciji avtomobila. Pa še ti PLAČAJ, za uporabo cestišč, ki so jih naredili z denarjem od avtomobilskih cestnin.
Jaz bi vas vse s skiroji dal na registracijo, pa plačajte cestnino.
Poznam ljudi in bom lobiral in se zavzemal da se v Ljubljani uvede 3 do 5 EUR za dnevno dovolilnico za vztop z avtom v mesto Ljubljana znotraj obvoznice. London ima že tako narejeno in mnoga evropska mesta ravno tako. Električni avti so izključeni iz tega. Tudi Ljubljana bo kmalu imela, brez skrbi. Tako ali tako pa je leta 2030 slovenija napovedala prepoved prodaje novih dizlov in bencinarjev. Komaj čakam.
pravljice za lahko noč. Čez 9 let bodo ljudje še vedno vozili avte na bencin in dizel, ker lektro jajc še ne bo dovolj na cesti. V tem času namreč ne bomo naredili še enega bloka krško in ne teš8, pa tudi omrežja ne bomo toliko nadgradili, da bi lahko vse tiste izmišljene elektroavtomobile polnili.
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WizzardOfOZ ()
oddiinek_rar ::
WizzardOfOZ je izjavil:
oddiinek_rar je izjavil:
Če ti kaj ne paše, se lahko preseliš v kopenhagen. Tam boš lahko celo leto fural skirco. Do takrat pa pusti ljudem živeti.
Saj ti pustim živeti. Ampak za svojo škodo pa PLAČAJ! Vse kar povzročiš škode na zdravju PLAČAJ!
Sej plačam, vsako leto pri registraciji avtomobila. Pa še ti PLAČAJ, za uporabo cestišč, ki so jih naredili z denarjem od avtomobilskih cestnin.
Jaz bi vas vse s skiroji dal na registracijo, pa plačajte cestnino.
1. Plačaš precej premalo glede na škodo ki jo povzročiš.
2. Sej tudi jaz plačam pri registraciji avtomobila, tako kot ti. Vendar se trudim ga uporabljati čim manj.
3. Tudi nekdo ki nima avta in ima samo skiro plačuje posredno za cestišča. Še več: študije kažejo da lastniki avtomobilov državo stanejo več kot pa kolesarji. Še več z kolesom cestišča skoraj nič ne uničuje, avto ga zelo uničuje v primerjavi z kolesom. Veliko večino cest skiro sploh ne sme uporabljati (vseh hitrih cest in avtocest, te so zgrajene samo za avtomobile in tovornjake, kljub temu da jih je kolesar preko davkov plačal.
4. Registracija pri skirojih pa bi povzročila ravno obratno od tega kar si država želi:
-povečali bi se prometni zamaški v mestu in s tem bi se čas potovanja za avtomobile znotraj mesta POVEČAL
-kakovost zraka bi se poslabšala
-poraba energentov bi se povečala
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: oddiinek_rar ()
WizzardOfOZ ::
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
oddiinek_rar ::
WizzardOfOZ je izjavil:
Jaz pa čimveč. Vsak dan naredim vsaj 200km. Zato, da se bo izplačal, drugače ga je brez veze imet.
Super, potem 6000 € vsako leto zmečeš samo za gorivo. Pojma nimaš kakšno škodo delaš sebi in drugim..
WizzardOfOZ ::
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
oddiinek_rar ::
Lej to, kok dobr razložen, poglej si!
Why is it so hard to ride a bike in cities? Because the law makes it hard. Here's why
Tip ma dobre argumente.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: oddiinek_rar ()
WizzardOfOZ ::
Ampak ker so vrli evropejci dajali (in še dajejo) dizelske mašine v avte, so dobivali subvencionirano nafto.
Zdaj, ko se je pokazalo, je pa nafta že dražja kot bencin.
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
oddiinek_rar ::
Subvencije za dizel so seveda bile neumnosti in jih nikoli nisem podpiral, tu imaš prav.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: oddiinek_rar ()
WizzardOfOZ ::
Pa raje dejmo še malo o proizvodnji elektrike. Teš6 zasvinja ozračje bolj kot vsi avtomobili v sloveniji. In to elektriko ti uporabljaš. Upam, da bo kmali 5 evrov na kilovat, ker svinjaš ozračje bolj kot avtomobili.
Sicer pa, kje imaš razgradnjo lipo baterij v sloveniji? A lipo baterije kr stran mečeš? Jih daš v smeti, da jih komunala odpelje in plača, da jih odpeljejo na morje in stresajo v kake globokomorske jarke? Ker razgrajamo jih namreč še ne. Pa noben jih noče imet na dvorišču, ker lahko pride do samovžiga.
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
oddiinek_rar ::
Seveda so laži. Bencin v sloveniji ni bil nikoli subvencioniran.
Ni res, niso laži. Benciska vozila so subvencionirana, ne direktno ampak indirektno. Dovoljeno jim je povzročati za stotine miljonov evrov škode na zdravju, poleg tega so ceste večinoma financirane iz davkov ki jih plača vsak v državi, tudi tisti ki avta sploh nima. Torej nekdo ki avto sploh nima, plačuje za infrastrukturo ki je primarno namenjena in optimizirana za avtomobile, dela te infrastrukture pa sploh uporabljati ne more (ne more na avtocesto z kolesom).
Pa raje dejmo še malo o proizvodnji elektrike. Teš6 zasvinja ozračje bolj kot vsi avtomobili v sloveniji.
Ni res. Dokazano ni res. Niti približno ne onesnaži en teš6 toliko kot pa miljon avtomobilov v Sloveniji!
Upam, da bo kmali 5 evrov na kilovat, ker svinjaš ozračje bolj kot avtomobili.
1. Teš6 ima mnogo boljše filtre kot avtomobili.
2. Elektriko uporabljaš tudi ti, in ne uporabljaš čisto nič manj.
3. Bolje svinjati v Šoštanju kjer je samo 6000 ljudi, kot v vseh Slovenskih mestih in krajih z avti kjer je skupno vsaj 1.000.000 ljudi.Večje kot je število ljudi prizadetih zaradi onesnaževanja, večja je celokupna škoda (to bi ti moglo bit obvious).
Sicer pa, kje imaš razgradnjo lipo baterij v sloveniji?
NImaš je še, ker še ni potrebe za to. Električnih avtov do sedaj je bilo kupljenih izredno malo, tisti ki pa so že bili kupljeni pa njihova baterija še ni na koncu življenske dobe. Baterija pri modernih električnih avtih zdrži 20 let, dokazano z statistikami in raziskavami.
https://www.teslarati.com/tesla-battery...
Ko bodo količine odpadnih baterij zadostne, bo tudi reciklažnih obratov več. Ne moreš imet reciklažnih obratov če pa baterij še ni dovolj in nimajo kaj delat.
A lipo baterije kr stran mečeš?
Baterije telefonov in ostalega dam v zbirni center za odpadke na reciklažo.
? Jih daš v smeti, da jih komunala odpelje in plača, da jih odpeljejo na morje in stresajo v kake globokomorske jarke?
Ne stresajo jih v nobene globokomorske jarke, to si si preprosto izmislil!
Ker razgrajamo jih namreč še ne.
Motiš se. Here:
Pa noben jih noče imet na dvorišču, ker lahko pride do samovžiga.
Električni avto ima 11 do 20 x manjšo šanso da se vžge od bencinskega in dizelskega. Dokazano z statističnimi podatki in študijami.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: oddiinek_rar ()
oddiinek_rar ::
Study finds nearly 100 percent recycling rate for lead batteries
https://www.recyclingtoday.com/article/...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: oddiinek_rar ()
WizzardOfOZ ::
Teš 6 nima filtrov. Če pa trdiš, da jih ima, se pa lažeš.
Ne, ne uporabljam elektrike teš 6. Mi je ni treba. imam svojo elektriko. Jo pa jaz prodajam tebi, po 5x višji ceni.
Torej ti zavestno zastrupljaš šoštanj in okolico? Kakšna gniloba od človeka si! poleg tega, a ti veš, da vetrovi to vse razpihajo in pride vsa ta svinjarija vseeno tudi do tebe?
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
oddiinek_rar ::
V sloveniji ni reciklaže za lipo baterije. Torej kje končajo te baterije?
Na reciklaži ki ni v Sloveniji. Izvozi se, vprašaj Ljubljansko Snago, pa ti bodo povedali.
Beri to:
Uredba o ravnanju z baterijami in akumulatorji ter odpadnimi baterijami in akumulatorji
http://www.pisrs.si/Pis.web/pregledPred...
IN to:
Reciklaža električnih baterij je lahko skoraj 100-odstotna
https://www.rtvslo.si/zabava-in-slog/av...
Teš 6 nima filtrov. Če pa trdiš, da jih ima, se pa lažeš.
Ima. Lažeš ti. Klik: https://www.te-sostanj.si/wp-content/up...
Ne, ne uporabljam elektrike teš 6. Mi je ni treba. imam svojo elektriko. Jo pa jaz prodajam tebi, po 5x višji ceni.
Svojo nimaš pozimi in v oblažnih dneh ko je proizvodnja 5 do 10 x manjša kot poleti. Ampak saj to nima veze. Fora je da dizelski avtomobil povzroči mnogo večjo škodo na javnem zdravju kot pa električni avtomobil. Za par magnitud večjo.
Torej ti zavestno zastrupljaš šoštanj in okolico? Kakšna gniloba od človeka si! poleg tega, a ti veš, da vetrovi to vse razpihajo in pride vsa ta svinjarija vseeno tudi do tebe?
1. A si res tak kreten da ne veš da je bolje prizadeti 6000 ljudi v Šoštanju, kot pa 1.000.000 ljudi po celi državi z avtomobili? To ti pa ja mora biti jasno, menda nisi več v vrtcu?! Gniloba si, ne jaz, ti bi raje zastrupljal miljon ljudi namesto 166 krat manjšega števila ljudi!
2. Dimnik v šoštanju je najvišji dimnik v Evropi in je visok 230 metrov. To pomeni da tudi v šoštanju ljudje ne dobijo dosti te doze. Pri dizlu ki se pelje 2 metra pred tabo dobiš pa direkt vse pljuča.
In da smo si na jasnem: ne podpiram teš6 in ga nikoli nisem. Že preden se je začel gradit sem bil proti. Tako da mi ne očitaj tega! Zavzemam se za čim višji delež obnovljivih virov energije. Še vseeno pa nisem deluden tako kot ti in vem da je povprečna elektrika še vedno relativno čista (tretjino jo proizvedemo z hitdroelektrarnami in tretjino z jedrsko elektrarno ki zraka sploh ne onesnažuje), poraba električnega pa je 4x manjša. Onesnaževanje električnega avta je tako za veliko manjše, plus to da je na mnogo manj problematični lokaciji.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: oddiinek_rar ()
WizzardOfOZ ::
Zakaj lažeš sebi in še drugim? Če bi propagiral čisto elektriko bi te še razumel, tako si pa gnoj od človeka, ki mu je vseeno za šoštanj in okolico. Ti bi kr pobil 6000 ljudi?
oddiinek_rar je izjavil:
Svojo nimaš pozimi in v oblažnih dneh ko je proizvodnja 5 do 10 x manjša kot poleti.
Ne bo držalo. Akumulatorji so se tudi v petek kompletno napolnili, pa ni bilo sonca in je zima. Torej zakaj že nimam pozimi in ob oblačnih dneh svoje elektrike?
Aumulatorjev imam 20x 100Ah, celic imam pa po 4 za en akumulator. Ko se mi akumulatorji napolnijo, šele oddajam v omrežje. Prej ne dam nikomur nič.
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WizzardOfOZ ()
oddiinek_rar ::
Statistični urad Republike Slovenije:
Kako ne podpiraš teš 6, če pa propagiraš elektriko?
Elektriko se da proizvesti tudi z drugimi viri, in se jo tudi proizvaja kot veš. Kljub šoštanju električni avto še vedno onesnaži veliko manj. Še več: TUDI ČE bi vso elektriko proizvedel v teš6, bi bil električni avto še vedno boljša opcija za okolje.
Če bi propagiral čisto elektriko bi te še razumel, tako si pa gnoj od človeka, ki mu je vseeno za šoštanj in okolico. Ti bi kr pobil 6000 ljudi?
Gnoj od človeka si ti ki bi raje pobil 1.000.000 ljudi kot pa samo 6000. Kva ti tuki ni jasno? Bolje da prizadaneš manj ljudi kot pa več! Kva pa teb ni jasn jaooo. Nisi ti lih preveč pameten knede. In nikjer nism reku da mi je vseeno za Šoštanj, je pa dejstvo da do tal in do pljuč ljudi v Šoštanju zaradi visokega dimnika precej malo pride.
Če bi propagiral čisto elektriko bi te še razumel
Propagiram čisto elektriko. Vedno sem jo in vedno jo bom.
Ne bo držalo. Akumulatorji so se tudi v petek kompletno napolnili, pa ni bilo sonca in je zima. Torej zakaj že nimam pozimi in ob oblačnih dneh svoje elektrike?
Lahko jo imaš. Ampak to pomeni da si mogel predimenzionirat cel sistem za 10x da tudi na oblažen dan proizvedeš zadosti. Ker oblažnih dni je lahko po 2 tedna skupaj. Kakšno inštalirano moč solarnih panelov imaš?
Aumulatorjev imam 20x 100Ah, celic imam pa po 4 za en akumulator. Ko se mi akumulatorji napolnijo, šele oddajam v omrežje. Prej ne dam nikomur nič.
To je komaj 1,3 kWh shrambe energije. To je za pol urce pečice. To definitivno ni tvoja dnevna poraba. Kar priznaj da črpaš iz omrežja. Ker povprečna poraba na gospodinjstvo je po več kot 10 kWh na dan.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: oddiinek_rar ()
WizzardOfOZ ::
Električni avto samo z proizvodnjo baterij zanj zasvinja ozračje bolj, kot ga dizel v 20 letni dobi vožnje.
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
oddiinek_rar ::
Električni avto samo z proizvodnjo baterij zanj zasvinja ozračje bolj, kot ga dizel v 20 letni dobi vožnje.
Ni res, globoko GLOBOKO se motiš. ELektrični avto postane bolj zelen že po 16 tisoč milj če ga poganjaš z veterno energijo in pri 17 tisoč milj če ga poganjaš na povrečni evropski miks elektrike. Življenska doba baterije je pa preko 500.000 milj (skoraj 30 x več kot je break even point). Glede na slovensko kilometrino postane električni avto bolj ekološki že po manj kot dveh letih uporabe. V 20 letih zasvinja električni veliko manj od dizelskega ali bencinskega.
Poglej to in razširila se ti bodo obzorja:
Study Against EVs Backed By Legacy Automakers Is Debunked In Epic Way
https://insideevs.com/news/458458/legac...
Če raje gledaš namesto bereš, potem poglej ta video strokovnjaka, ki se samo povzetek študij ki so v opisu videa:
Študije na katerih bazira video:
References:
MIT Emissions Study - https://bit.ly/2zeYfqd
Cradle To Grave Emissions Estimates - https://bit.ly/2rEhB4D
Vehicle Production Emission Estimates (Low) - https://bit.ly/2yGoEh8
Vehicle Production Emission Estimates - https://bit.ly/2yoX6hC
Vehicle Production Emission Estimates (High) - https://bit.ly/2dhB1Tu
EV Battery Production Emissions - https://bit.ly/2yCMwSY
End Of Life Emissions - https://bit.ly/2ETHh77
Annual Vehicle Use Emissions - https://bit.ly/2Sxo65K
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: oddiinek_rar ()
WizzardOfOZ ::
Nešolan kader si, pa potem nakladaš o stvareh ki ti niso jasne.
1. Nimamo omrežja, ki bi lahko napajalo 100.000 elektro avtomobilov, kaj šele več.
2. Samo 53% elektrike sami proizvedemo, 47% je uvozimo iz držav kjer še vedno kurijo 80% na premog.
3. gume tovornjakov, avtomobilov, koles, skirojev, ... zasvinjajo veliko bolj kot dizelski avtomobili, pa se še nisi v to vtaknil.
4. Samo 20 največjih ladij na svetu v enem mesecu zasvinja okolje bolj, kot ves slovenski vozni park v celem letu.
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WizzardOfOZ ()
oddiinek_rar ::
Spet nakladaš o nečem o čemer nimaš pojma. Kot že v vseh zaklenjenih temah v katerih si sodeloval pod drugimi nicki.
Nešolan kader si, pa potem nakladaš o stvareh ki ti niso jasne.
Ni res, ne nakladam, na stvari pa se spoznam ker je to del moje stroke. NI res, imam končano fakulteto na tehničnem področju.
1. To je OBVIOUSLY tvoja čista laž. Bova dokazala z izračunom da se motiš.
Povšprečna dnevna kilometrina Slovenca je 35 km na dan (poglej na statistični urad in boš videl), kar je cca 13 tisoč km na leto. Za prevoziti 35 km z električnim avtom rabiš 6 kWh. Pri 100.000 avtih je to 600.000 kWh kar je enako 600 MWh. Toliko samo Teš6 proizvede v samo eni uri! Ali jedrska v slabih dveh urah!
Povprečna moč odjema čez dan je 3000 MW! Ponoči je poraba okoli 1000 MW, torej imamo 2000 MW viška. 2000 MW je zadosti za vseh miljon osebnih električnih avtomobilov, torej da grejo vsi avti na elektriko v Sloveniji.
Če omrežje podnevi zdrži 3000 MW moči, potem bo zdražalo tudi ponoči 3000 MW moči (lahko filamo vse električne avte pa še 1300 MW viška nam ostane!).
WizzardOfOZ ::
V vsem kar si naložil si se zmotil.
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
oddiinek_rar ::
Sej vemo, da imaš strojni faks. Ampak elektrika res ni tvoje področje. Raje se ga izogibaj.
V vsem kar si naložil si se zmotil.
Ni res, nisem se zmotil. Motiš se ti in to globoko. Aha bova kar takole brez argumentov napadala sporočevalca knede. To je logical fallacy imenovan ad hominem.
2. Samo 53% elektrike sami proizvedemo, 47% je uvozimo iz držav kjer še vedno kurijo 80% na premog.
1. Če grejo vsi osebni avtomobili na električni pogon se bo letna poraba elektrike povečala samo za 15 % glede na današnjo. To je odličen deal, ker nam v zameno ni treba skuriti 1.000.000 TON naftnih derivatov za avtomobile.
Izračunajmo:
POraba energije na avtomobil: 13.000 km x 0,17 kWh/km = 2210 kWh = 2,21 MWh na leto
Število avtomobilov: 1.200.000
Letna poraba vseh avtomobilov: 2,21 MWh x 1.200.000 = 2.652.000 MWh = 2.652 GWh
Letna poraba elektrike v Sloveniji je 16.000 GWh (zgooglaj).
Torej bi vseh 1,2 miljona električnih avtomobilov v Sloveniji porabilo samo 2210 GWh /16.000 GWh = 0,14 = 14 % današnje porabe elektrike.
2. Ni uvežena elektrika iz 80 % premoga. Tudi če bi bila je to še vedno bolj ekološka opcija kot pa kuriti dizel in bencin.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: oddiinek_rar ()
oddiinek_rar ::
3. gume tovornjakov, avtomobilov, koles, skirojev, ... zasvinjajo veliko bolj kot dizelski avtomobili, pa se še nisi v to vtaknil.
1. Ni res. Obviously imajo gume tudi dizelski avtomobili. Torej dizelski svinjajo gume+izpuh. ELektrični pa samo z gumami.
2. Prašni celci dizlovega izpuha so dokazano rakotvorni, delci gum pa so relativno neškodljivi.
3. Teža gume skiroja se je po 2000 km zmanjšala za 1 gram. Sem zvagal prej in po. To pomeni da je največ 1 gram prašnih delcev. V praksi pa še precej manj, ker je samo določen delež teh delcev dovolj majhnih da so airborn, torej večina tega ostane na tleh.
4. Samo 20 največjih ladij na svetu v enem mesecu zasvinja okolje bolj, kot ves slovenski vozni park v celem letu.
1. To ni res.
2. Ladje svinjajo na sredi ocenana kjer ni žive duše (razen par članov posadke), kar je popolno nasprotje z mesti po 300 tisoč in več prebivalci ki dobijo direktno vse iz dizlovega in bencinskega izpuha direkt v pljuča. Škoda za zdravje z strani ladij je veliko manjša.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: oddiinek_rar ()
WizzardOfOZ ::
Tole je povedal Andej Ribič, kaj rabimo, da bi lahko polnili 200.000 elektro avtomobilov:
Veliko bolj problematična je zahtevana moč omrežja, ki danes večinoma ni na ravni hitre ekspanzije širjenja električnih vozil. Moč celotnega omrežja bi morali povečati za od 40 do 50 odstotkov, moč nizkonapetostnega omrežja pa vsaj za dva- ali trikrat. Pri tem je Ribič ponudil primerjavo z vodo. Če bi želeli v stanovanjske hiše v enakem času pripeljati petkrat več vode, ki bi je imeli v zbiralniku sicer dovolj, bi potrebovali precej večjo cev za večji pretok vode. V primeru elektrike je pretok vode moč električnega omrežja.
Torej, če hočeš 200k avtov filat z elektriko, rabiš 50% večje visokonapetostno omrežje in 200 do 300% večje nizkonapetostno omrežje. In za kaj takega boš moral kmetom zemljo vzet, da boš daljnovode postavljal. Ker dali ti je ne bodo.
Pri posameznem gospodinjstvu, ki je omejeno s priključno močjo, polnjenje ni problematično. Do težav pa lahko pride, ko se bo koncentracija vozil na enem delu omrežja povečevala v kombinaciji z ostalimi električnimi porabniki. Takrat se moči začnejo seštevati. Načeloma na vaseh ne bi bilo težav, dokler bi polnili avtomobile z močjo do tri kilovate. To je primerljivo z večjim hišnim porabnikom, na primer pralnim strojem. Če pa bi želel odjemalec polniti z višjo močjo, na primer 11 kilovatov ali celo več, je pa to primerljivo že z resno obrtniško delavnico in bi lahko v manjši vasi polnilo avtomobile samo par ljusi naenkrat, ostali pa bi morali čakat na "linijo"
Omrežnina krije vse stroške, ki jih imamo z vzdrževanjem, obratovanjem in razvojem omrežja. Če bo treba zagotoviti toliko več sredstev, bo treba pobrati toliko več omrežnine. Vprašanje je, kako pravično obremeniti odjemalce. Plačeval naj bi tisti, ki tako moč potrebuje oziroma povzroča čezmerno porabo. Obstoječi tarifni sistem je za prihodnost neuporaben. Doseči je treba stimulativni tarifni sistem in pri tem seveda paziti, da bo prehod na plačljivo polnjenje električnih vozil prišel v primernem trenutku,
Tako da kar pripravi se. Tisti, ki boste polnili avtomobile, boste konkretno dražjo elektriko plačevali. Vsaj tok kot se danes plačuje za dizel ali bencin, bo stala tudi elektrika (torej med 6 in 8 evri na 100km)
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WizzardOfOZ ()
oddiinek_rar ::
Uradno s strani strokovnjakov, da ne boš preveč pameten. Pa nehaj že nakladat o stvareh o katerih nimaš pojma.
Ker kreten si ti, pa sorry za direktnost. Ne nakladam, povedal sem DEJSTVA. Preberi tole počasi in z razmislekom in ti bo jasno: "Povprečna moč odjema čez dan je 2100 MW! Ponoči je poraba okoli 1200 MW, torej imamo 900 MW viška. 900 MW je zadosti za vseh miljon osebnih električnih avtomobilov, torej da grejo vsi avti na elektriko v Sloveniji.
Če omrežje podnevi zdrži 2100 MW moči, potem bo zdražalo tudi ponoči 2100 MW moči (lahko filamo vse električne avte)."
Po domač povedan. Ali danes omrežje čez dan zdrži? Odgovor je DA. Ali lahko danes omrežje dostavlja 3000 MW moči. Odgovor je da. Torej jo bo lahko dostavljalo tudi ponoči ko se bodo polnili električni avtomobili.
Kar je tale tvoj gospod "zanemaril" je, da je v praksi 95 % polnjenja doma čez noč. Moč odjema je enaka enemu indukcijskemu gospodinjskemu štedilniku!
Tukaj poglej koliko imamo razlike med nočno in dnevno porabo. Vso to razliko lahko ozkoristimo za filanje električnih avtov čez noč! In te razlike je zadosti za gre vseh 1,2 miljona avtov na elektriko v Sloveniji!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: oddiinek_rar ()
oddiinek_rar ::
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: oddiinek_rar ()
WizzardOfOZ ::
Nič ti ne pomaga 100 hidroelektrarn, če pa do polnilnic ne moreš pripeljat elektrike.
Veš kaj postane žica, ko jo preveč obremeniš? VAROVALKA, ker se žica pregreje in zažari, pa se potem pretrga.
To je tako kot da bi po cevi za vrt zalivat napajal cel blok ljudi. ko bi jih 5 odprlo pipo, bi vsi ostali lahko samo še čakali na vrsto. In enako je z elektriko. Mi že sedaj 48% elektrike uvozimo. Torej bi morali prvo, da si pridemo na čisto postaviti še enkrat toliko elektrarn, kot jih imamo. Potem pa še tisto, kar bomo rabili za polniti elektro avtomobile.
Poleg tega, kje boš pa gradil? Jaz ti ne bom pustil, da bi uničeval naravo z hidroeletrarnami. Drugi ti ne bodo jerskih pustili, vsi smo pa proti termo. Torej ne boš nič dobil.
Lahko pa si jo doma postaviš, če imaš tok zemlje. Se raje odpovem elektro avtomobilom. Manj škode v naravi, manj proizvedenih baterij.
Tako da nehaj nakladat, ker do leta 2030 ne bo slovenija nič naredila na tem področju, ker bo treba prvo krizo, ki prihaja prebroditi, potem se bo pa spet začelo janša in protijanša borbe, v državo se pa vlagalo ne bo nič, kot do sedaj.
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
oddiinek_rar ::
https://www.eles.si/prevzem-in-proizvod...
Evo ti proizvodnja za januar (v petek ko je delaven dan):
A si si sploh prebral, kaj je človek povedal? Nimamo omrežja, da bi lahko pripeljal toliko elektrike do polnilnic. Rabimo x3 nizkonapetostno omrežje in 50% večje visokonapetostno.
Nič ti ne pomaga 100 hidroelektrarn, če pa do polnilnic ne moreš pripeljat elektrike.
Veš kaj postane žica, ko jo preveč obremeniš? VAROVALKA, ker se žica pregreje in zažari, pa se potem pretrga.
Sem prebral kaj si napisal, ampak je fora da ni res to kar si napisal. Ti ne zastopiš tega. Žica je dovolj danes čez dan je tako? TAKO JE! Torej bo dovolj tudi ponoči pri priklopljenih miljon električnih avtih.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: oddiinek_rar ()
WizzardOfOZ ::
Samo še to:
Proizvodnja je lahko 100x večja, pa ti nič ne pomaga, če tega ne moreš pripeljat do strank.
Pa da ti na srednešolski način razložim (ker unga s faksa ne razumeš):
Imaš 1000 litrov vode, pretočit jo moraš v drugo 1000 litrsko cisterno, cev imaš pa tako, da prenaša liter na minuto. Ti bi rad da v eni minuti prenese vseh 1000 litrov v drugo cisterno. Ampak če to hočeš, rabiš 1000 cevi, ki bi ti vsaka po liter vode prenesla. In o tem ti jaz govorim.
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WizzardOfOZ ()
oddiinek_rar ::
Mi že sedaj 48% elektrike uvozimo. Torej bi morali prvo, da si pridemo na čisto postaviti še enkrat toliko elektrarn, kot jih imamo.
Še enkrat: mi uvažamo 48 %, vendar ne uvažamo zaradi tega ker ne bi mogli proizvesti več z današnjimi elektrarnami. Seveda lahko! Že samo teš6 proizvede letno 4681 GWh elektrike na leto. Inštalirano moč imajo vse temoelektrarne v Sloveniji skupaj 1512 MW. To so vse podatki z statističnega urada. Torej lahko izračunamo koliko bi lahko proizvedli:
1512 MW x 24 ur x 350 dni = 12.700 GWh, proizvedemo pa samo 4681 GWh. Skoraj 3x več bi lahko proizvedli. To bi bilo več kot zadost da ne bi rabli uvažati čisto nič.
Potem pa še tisto, kar bomo rabili za polniti elektro avtomobile.
1,2 miljona električnih avtov porabi na letni ravni samo 2200 GWh energije, kar je 2x manj kot jo proizvede jedrska elektrarna Krško.
Poleg tega, kje boš pa gradil? Jaz ti ne bom pustil, da bi uničeval naravo z hidroeletrarnami.
Hidroelektrarne so cost/benefit ene za okolje najboljših elektrarn. Škodljivi učinki so minimalni glede na to koliko energije proizvedejo.
Drugi ti ne bodo jerskih pustili, vsi smo pa proti termo. Torej ne boš nič dobil.
Jedrske ne rabimo. Termo ne rabimo. Lahko imamo takšen miks elektrike, potenciale za to IMAMO:
65 % hidroenergije
15 % sončne energije
20 % kogeneracij, kakšna bioplonska in kakšna geotermalna elektrarna.
Na ta način imamo čisto in izredno poceni energijo.
Lej, zapuščam temo, ker ti niso jasne osnove.
Ni res. Na temo se ornk spoznam (vem osnove in tudi v podrobnosti). Temo pa zapuščaš ker ti je zmanjkalo argumentov.
Proizvodnja je lahko 100x večja, pa ti nič ne pomaga, če tega ne moreš pripeljat do strank.
Pa jebo kaj se zdej spet delaš neumnega?!!
Še enkrat:če danes elektrarne zdržijo obremenitev čez dan, bi tudi zdržale fianje električnih avtov čez noč (ker poraba ne bi bila NIČ VEČJA kot pa čez dan!).
ovprečna moč odjema čez dan je 2100 MW! Ponoči je poraba okoli 1200 MW, torej imamo 900 MW viška. 900 MW je zadosti za vseh miljon osebnih električnih avtomobilov, torej da grejo vsi avti na elektriko v Sloveniji.
Če omrežje podnevi zdrži 2100 MW moči, potem bo zdražalo tudi ponoči 2100 MW moči (lahko filamo vse električne avte)."
Po domač povedan. Ali danes omrežje čez dan zdrži? Odgovor je DA. Ali lahko danes omrežje dostavlja 3000 MW moči. Odgovor je da. Torej jo bo lahko dostavljalo tudi ponoči ko se bodo polnili električni avtomobili.
Kar je tale tvoj gospod "zanemaril" je, da je v praksi 95 % polnjenja doma čez noč. Moč odjema je enaka enemu indukcijskemu gospodinjskemu štedilniku!
Tukaj poglej koliko imamo razlike med nočno in dnevno porabo. Vso to razliko lahko ozkoristimo za filanje električnih avtov čez noč! In te razlike je zadosti za gre vseh 1,2 miljona avtov na elektriko v Sloveniji!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: oddiinek_rar ()
WizzardOfOZ ::
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WizzardOfOZ ()
oddiinek_rar ::
WizzardOfOZ je izjavil:
Ne razumeš osnov, zato zapuščam temo. Obešaš se na podatke, za katere niti ne veš, kaj pomenijo.
Seveda vem kaj pomenijo. Govoriš v prazno! Zapuščaš temo ker ti je zmanjkalo argumentov, ter ker me s tem probaš po krivici diskreditirati. Pomilovanja vredno.
Imaš 1000 litrov vode, pretočit jo moraš v drugo 1000 litrsko cisterno, cev imaš pa tako, da prenaša liter na minuto. Ti bi rad da v eni minuti prenese vseh 1000 litrov v drugo cisterno. Ampak če to hočeš, rabiš 1000 cevi, ki bi ti vsaka po liter vode prenesla. In o tem ti jaz govorim.
Jaz seveda razumem vse to. AMPAK NE GRE ZA TO. Gre za to da imaš 1000 litroko cisterno, cev imaš tako da prenaša 1 liter na minuto. Ponoči je poraba samo pol litra na minuto, torej z preostalih pol litra na minuto lahko filaš vse električne avte. O tem ti jaz govorim. Si zdej končno poštekov?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: oddiinek_rar ()
WizzardOfOZ ::
Kdo pa trdi, da bodo vsi ponoči polnili avtomobile? Jaz ga definitivno ne bom. Ampak ga že sedaj filam, ko mi paše. In večina tudi. To pomeni čez dan, ko se pripeljem v službo, ga dam polnit. In večina tudi. Torej rabiš podnevi dodat vse tisto zraven, kar bi ti ponoči okoli prenašal. Omrežje je pa že sedaj malo pod preobremenitvijo.
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WizzardOfOZ ()
oddiinek_rar ::
Kdo pa trdi, da bodo vsi ponoči polnili avtomobile?
Statistike! Cenovna regulacija cen! Vsi ti pravijo da bo 95 % polnjenj preko noči. Tako je v praksi pri lastnikih električnih avtomobilov.
Jaz ga definitivno ne bom.
Prav. Ga ne boš, ampak ti si samo eden, večina bo filala ponoči in že fila ponoči. Ponoči je elektrika po 8,1 centa na kWh. Podnevi pa po 12,5 centa na kWh. Pa še dražjo jo lahko naredimo podnevi če bo potreba za to! Lahko jo naredimo 20 centov na kWh podnevi če je potreba za to. Skratka s ceno lahko spodbudimo še tistih par procentov lastnikov električnih avtov da namesto da ga filajo čez dan ga raje filajo ponoči.
In večina tudi.
Ni res. Večina ljudi polni električni avto ponoči, ker je tako najceneje.
To pomeni čez dan, ko se pripeljem v službo, ga dam polnit. In večina tudi.
NI res. Večina ljudi ga fila doma glede na statistike. Ne rabiš polniti čez dan. Poprečna kilometrina slovenca je 35 km na dan, sodoben električni avto ima dosega 400 do 500 kilometrov. Torej več kot zadost da ga filaš samo ponoči.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: oddiinek_rar ()
oddiinek_rar ::
Torej rabiš podnevi dodat vse tisto zraven, kar bi ti ponoči okoli prenašal. Omrežje je pa že sedaj malo pod preobremenitvijo.
Podnevi rabiš dodat 5 % porabe električnih avtov. To je 110 GWh na leto, kar je 300 MWh na dan. Če to delimo z 12 urami dneva dobimo 25 MW porabe dodatno na dan. Odjemna moč čez dan danes pa je 2100 MW. Torej povečanje zaradi polnenja čez dan bi bilo samo 1 %. (2125 MW/ 2100 MW). Ajde dodamo še faktor neenakomernosti porabe krat 2 in dobimo 2 % povečanja dnevne porabe. In to za vseh miljon električnih avtov. Zanemarljivo.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: oddiinek_rar ()
WizzardOfOZ ::
oddiinek_rar je izjavil:
Jaz seveda razumem vse to. AMPAK NE GRE ZA TO. Gre za to da imaš 1000 litroko cisterno, cev imaš tako da prenaša 1 liter na minuto. Ponoči je poraba samo pol litra na minuto, torej z preostalih pol litra na minuto lahko filaš vse električne avte. O tem ti jaz govorim. Si zdej končno poštekov?
Še sedaj ne razumeš. Ti imaš porabo podnevi 2 litra, pa liter svoje vode in liter tuje dovajaš. Ponoči pa dovajaš samo liter svoje, ker je ponoči poraba liter.
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Kolesarska steza je za kolesa! (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 22563 (15390) | zmaugy |
» | Motor za službo (strani: 1 2 3 )Oddelek: Loža | 12122 (9384) | hojnikb |
» | 24 ur anketa: Ali zagovarjate prepoved elektičnih skirojev? (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Loža | 37691 (33569) | c3p0 |