» »

Španija omejuje hitrost na 30km/h

Španija omejuje hitrost na 30km/h

««
7 / 10
»»

WizzardOfOZ ::

Utk je izjavil:

Tudi penzič v btcju pri 30 na uro bo težko ubil.


Zase govor. Penzičbaba je v btc-ju pri 20kmh zbila peško na prehodu za pešce in jo pod avtom vlekla do naslednjega prehoda (dolžine četrt dvorane A). (obe sta bile penzičbabe)
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Zgodovina sprememb…

IL_DIAVOLO ::

Babe so ze itak po naravi malo čorave, ko se vsedejo v avto. Ne glede na starost.

Utk ::

WizzardOfOZ je izjavil:

Utk je izjavil:

Tudi penzič v btcju pri 30 na uro bo težko ubil.


Zase govor. Penzičbaba je v btc-ju pri 20kmh zbila peško na prehodu za pešce in jo pod avtom vlekla do naslednjega prehoda (dolžine četrt dvorane A). (obe sta bile penzičbabe)

Kot sem napisal, ampak zabitežem je težko prebrat več kot dva stavka, na vsak tak primer pride 10 pijanih norcev.

Raptor F16 ::

WizzardOfOZ je izjavil:

Utk je izjavil:

Tudi penzič v btcju pri 30 na uro bo težko ubil.


Zase govor. Penzičbaba je v btc-ju pri 20kmh zbila peško na prehodu za pešce in jo pod avtom vlekla do naslednjega prehoda (dolžine četrt dvorane A). (obe sta bile penzičbabe)


V našem kraju je bodoča penzičbaba ki se je rada pohvalil z refleksi in vožnjo (vas na koga spominja?) zbila drugo penzičbabo na prehodu za pešce. Vzrok ? Ženska se voz ko da je sama na cest. Ni važno ona gre in to z gasom... pa je dobila peško na haubo. Potem pa tam policistu še jezikala "da se je una vrgla na avto". V radiju 200m se je slišalo HALO ! TIŠINA... Tako jo je nadrl, da zase ni vedela kako ji je ime.
Leva ... Leva ... leva desna ena dva

Zgodovina sprememb…

donvito ::

WizzardOfOZ je izjavil:

Utk je izjavil:

Tudi penzič v btcju pri 30 na uro bo težko ubil.


Zase govor. Penzičbaba je v btc-ju pri 20kmh zbila peško na prehodu za pešce in jo pod avtom vlekla do naslednjega prehoda (dolžine četrt dvorane A). (obe sta bile penzičbabe)

Vir?

WizzardOfOZ ::

First person. Na malco smo šli, ko se je to zgodil.

Pa na žalost k so ikeo delal sem tudi bil tam ko je šlepar povhen peska zgazil kolesarko.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

IL_DIAVOLO ::

Ni pa vedno voznik kriv, ampak blesavi kolesarji in pesci, ki ne zijajo ne levo in ne desno.

m0LN4r ::

Kolesarka in peska verjetno nista imele izpita.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

WizzardOfOZ ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

Ni pa vedno voznik kriv, ampak blesavi kolesarji in pesci, ki ne zijajo ne levo in ne desno.


Pesci so ko kure in skačejo naokoli, kolesarji so v veliki večini bebci, ki mislijo da imajo povsod prednost, ampak tule je kolesarka vozila naravnost, kamionar je zavijal levo.
https://siol.net/novice/crna-kronika/v-...
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Meiniken ::

Piše, da je zavijal desno.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Meiniken ()

IL_DIAVOLO ::

Mene bi že tudi, če ne bi gledal. Ni vedno najboljše tisto, kar piše v predpisih, pa naj se sliši še kako bizarno. Mislim, da moraš biti krepo omejen da se tako zabiješ. Brez zamere, ampak ženske so glede prometa res pravi štori. Ni bila kriva, ampak ni pa naredila nič za to, da bi se izognila trčenju. Ne bi se čudil, če je imela gor slušalke.

Sem že videl zavijanje kamiona levo, baba pa še kar rinla, da jo je imel že skoraj pod prikolico. Ne razumejo in ne vidijo nič, samo ravno!

Meiniken ::

Danes ni velikih razlik v prometu med spoloma. Kvečjem bo moški prej tisti, ki bo kakšno bedarijo naredil (ego pa to).

m0LN4r ::

Bedarijo definitivno, ampak bedarija ni da se spotaknes, ker si neroden.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

WizzardOfOZ ::

Meiniken je izjavil:

Piše, da je zavijal desno.


Ja, desno sem mislil, ne vem zakaj sem napisal levo.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

oddiinek_rar ::

forplan je izjavil:

Španija omejuje hitrost na 30km/h v mestih/naseljih. https://www.janetanscombe.com/news/spai...

Kdaj bo na vrsti SLO? Je to testni primer za EU, tudi v Belgiji nekaj omejujejo.

Moje mnenje je da, s tem generalnim nižanjem promet nazaduje. Če ljudje niso več sposobni spremljat promet pri 50km/h, kmalu več ne bodo sposobni pri 30km/h itd...

In na koncu bo samo še promet med krožnimi križišči s hitrostjo 10km/h in nekaj ležečimi policaji.


Pravilno, upam da bo tudi SLO kmalu na vrsti. Se mi zdi da narobe razmišljaš: point je da je v mestih povprečna hitrost tako ali tako okoli 15 km/h (za New York je podatek da je 7 milj na uro), kar pomeni da z tako omejitvijo ne znižaš povprečne hitrosti dosti, amapak bistveno pa:
1. MNOŽIČNO zmanjšaš število prometnih nesreč
2. množično zmanjšaš velikost poškodb pri prometnih nesrečah
3. In glavno: spodbudiš da ljudje uporabljajo v mestu bolj učinkovite načine prevoza: električno kolo/skiro, navadno kolo ipd.


Ljudje se sploh ne zavedajo da avto v mestu porabi 70 do 80 kWh na 100 km, električni skiro pa 1 kWh na 100 km. 80 skirojev porabi toliko kot samo en avto. Že samo zaradi tega je ta omejitev smiselna in zaželjena.

Zgodovina sprememb…

IL_DIAVOLO ::

Point je, da so mnoga "naselja" ze zdaj preveč omejena navzdol. V teh ozkih mestnih predelih pa je itak promet umirjenega prometa že zdaj in je omejitev 30 edina pravilna.

oddiinek_rar ::

Highlag je izjavil:

To potem ni več promet ampak stoječi promet...
Očitno hočejo bicikle uvest namesto avtomobilov. Kar ima sicer svoje prednosti, je pa težko kam priti v doglednem času, sploh če je primerno vreme.


Sam tok ane: z električnim biciklom/skirojem prideš HITREJE znotraj mesta Ljubljane na končno lokacijo. Primer: do BTC-ja imam 5 km. Z avtom rabiš 20 minut da prideš tja+ še ene 5 minut da parkiraš in prideš peš do vhoda, skupaj torej 25 minut. Z električnim skirojem rabiš sprobano dobrih 12 minut, kar je dobesedno 2x hitreje! :)

oddiinek_rar ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

Point je, da so mnoga "naselja" ze zdaj preveč omejena navzdol. V teh ozkih mestnih predelih pa je itak promet umirjenega prometa že zdaj in je omejitev 30 edina pravilna.


Se ne strinjam. Za Ljubljano znotraj obroča bi moglo bit povsod 30 km/h. Poglej malo kako ma narejena Danska, oni so nam lahko za velik zgled. Tale kanal "Notjustbikes" je fenomenalen, brez zajebancije:

I am not a "Cyclist" (and most Dutch people aren't either)


Life without Stop Signs in the Netherlands


The Dutch Solution for Safer Sidewalks - Continuous Sidewalks



Why the Dutch Wait Less at Traffic Lights


Also tale posnetek iz kanala BicycleDutch je tud fenomenalen:

Zgodovina sprememb…

oddiinek_rar ::

Evo tkole morejo bit zadeve dizajnirane, vprašajte Dance, oni znajo! 8-)

oddiinek_rar ::

Evo sem našel točno ta video o katerem teče ta tema: zadeva se imenuje "traffic calming", izredno uporabna in koristna zadeva:

Traffic Calming is Everywhere in the Netherlands

m0LN4r ::

oddiinek_rar je izjavil:

Highlag je izjavil:

To potem ni več promet ampak stoječi promet...
Očitno hočejo bicikle uvest namesto avtomobilov. Kar ima sicer svoje prednosti, je pa težko kam priti v doglednem času, sploh če je primerno vreme.


Sam tok ane: z električnim biciklom/skirojem prideš HITREJE znotraj mesta Ljubljane na končno lokacijo. Primer: do BTC-ja imam 5 km. Z avtom rabiš 20 minut da prideš tja+ še ene 5 minut da parkiraš in prideš peš do vhoda, skupaj torej 25 minut. Z električnim skirojem rabiš sprobano dobrih 12 minut, kar je dobesedno 2x hitreje! :)

Newsflash, ni cela Slovenija Ljubljana, pa ce ti ne poznas bliznic z avtom to se ne pomeni nicesar in ta posamezen primer. Jaz pa pridem z avtom iz centra MB do Leclerca z avtom 3x hitreje, pa se pol kuferraum robe pripelem nazaj. Ti pa s skirojem eno pasteto in liter kokalole, pa se sam se peljes, jaz pa z dvema osebama.

Za Ljubljano znotraj obroča bi moglo bit povsod 30 km/h.
Ljubljana ni bila osnovana po modernem prometu, ampak s kocijami in konji par sto let nazaj. Kot mlado mesto se pejt v Wolfsburg vozit, si z avtom marsikje v susu. Ne pa Ljubljana, ki se ze 100 let prometni pretok flika.
Vecina stavb spada pod spomenisko varstvo, ne mores jih podret pa novih ravnih in 3x sirsih gradit.

oddiinek_rar je izjavil:

Evo sem našel točno ta video o katerem teče ta tema: zadeva se imenuje "traffic calming", izredno uporabna in koristna zadeva:

Traffic Calming is Everywhere in the Netherlands

Meni se nemski cestni promet po mladih mestih dosti bolj dopade kot pozimi drkati kolo v mrazu brez strehe in kurjave in mehkega sedeza.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

oddiinek_rar ::

Newsflash, ni cela Slovenija Ljubljana, pa ce ti ne poznas bliznic z avtom to se ne pomeni nicesar in ta posamezen primer. Jaz pa pridem z avtom iz centra MB do Leclerca z avtom 3x hitreje, pa se pol kuferraum robe pripelem nazaj. Ti pa s skirojem eno pasteto in liter kokalole, pa se sam se peljes, jaz pa z dvema osebama.


Spregledal (nalašč ali pa ponesreči) si več ključnih dejavnikov zato ti jih bom za tvoje boljše razumevanje naštel.

1.Seveda ni Ljubljana cela slovenija (tega tudni nikoli nisem trdil), vendar tema teče o umirjanju prometa v naseljih in mestih, kjer bi bila omejitev prometa na 30 km/h zelo koristna za vse udeležence +za okolje in zdravje prebivalcev.

2. Po mestu verjemi da prideš z električnim skirojem /kolesom precej hitreje do končne lokacije, testirano že mnogokrat. Ti lahko uporabljaš bližnjice kokr češ, ampak od Aškerčeve do BTC-ja prideš z skirojem precej hitreje od vhoda do vhoda kot pa z avtom. Pa ne samo takrat, skoraj vse vožnje so precej hitrejše z električnim skirojem znotraj mesta (zjutraj in popoldne ko se vračaš iz službe).

3. Pozabljaš da električni skiro/kolo ni za vse situacije, niti ni treba da je za vse situacije. Če nadomesti 80 % voženj po mestu, potem pač nadomesti 80 % voženj po mestu in je to miljonkrat bolje kot nič. Če imaš za prepeljat 200 kil hrane, potem pač pojdi z avtom. Ampak v 95 % shoppingov pa lahko greš z skirojem/kolesom.

4. Z električnem skirojem sem enkrat v popotniškem nahrbtniku pripeljal 40 km hrane iz trgovine. Se da. Ampak to ni point. Point je da je velika večina nakupov takšnih da jih lahko spraviš v en popotniški nahrbnik in pripelješ na kolesu/skiroju domov in to prej kot z avtom, hkrati pa okolje onesnažiš 100x manj, veliko ceneje pride tudi za tvojo denarnico.

Ljubljana ni bila osnovana po modernem prometu, ampak s kocijami in konji par sto let nazaj. Kot mlado mesto se pejt v Wolfsburg vozit, si z avtom marsikje v susu. Ne pa Ljubljana, ki se ze 100 let prometni pretok flika.
Vecina stavb spada pod spomenisko varstvo, ne mores jih podret pa novih ravnih in 3x sirsih gradit.


Popolnoma napačno razmišljanje. Ti razmišljaš da moramo vse podrediti prevozu z avtomobili in da je avtomobil alfa in omega, četudi se uporablja samo za par kilometrov znotraj mesta. Raziskave kažejo da je takšen road design napačn oziroma zgrešen. Res ti priporočam da pogledaš nekaj videov ki sem jih zgoraj prilepil.

Fora je v tem da road dizajn MORA bit tak da se avtomobile upočasni znotraj mesta z vidika varnosti za vse udeležence in z vidika spodbujanja uporabe bolj učinkovitih načinov tranporta. Poglej ta video o traffic calmingu ki sem ga postal nazadnje, je razloženo TOČNO TO :)

Meni se nemski cestni promet po mladih mestih dosti bolj dopade kot pozimi drkati kolo v mrazu brez strehe in kurjave in mehkega sedeza.


Mešaš zadeve.

1. Lahko da se ti bolj dopade, ampak zato si nezdrav zavaljen prašič (karikiram samo kot primer, nič osebnega).

2.Ni treba da je kolo/skiro za 100 % situacij znotraj mesta. Lahko je samo od marca do novembra, za dneve ko ne pada dež. Takih situacij je okoli 70 % in vse to lahko nadomestiš z kolesom.

Zgodovina sprememb…

showsover ::

Ja, hmm, meni osebno je e-skiro sicer štosno (sicer bi verjetno hecno izgledal na njem, domnevam, glede na starost), ampak naši nakupi ne pašejo v nahrbtnik, mogoče v 5-10 nahrbtnikov, tiste malenkosti a la pašteta in kakšna pečenkica in solatkica, to se lahko greš.

oddiinek_rar ::

showsover je izjavil:

Ja, hmm, meni osebno je e-skiro sicer štosno (sicer bi verjetno hecno izgledal na njem, domnevam, glede na starost), ampak naši nakupi ne pašejo v nahrbtnik, mogoče v 5-10 nahrbtnikov, tiste malenkosti a la pašteta in kakšna pečenkica in solatkica, to se lahko greš.


1. Veliko starejših imaš na skirojih, od 30 ali 40 letnih odraslih (moških in žensk) do upokojencev, skratka s skiroji se vozijo vse generacije (kar poglej kdaj naokoli).

2.To ni nahrbtnik tak kot je šolski nahrbtnik. To je popotniški nahrbtnik kjer vanj spraviš za cel mesec hrane v samo eni vožnji. Stestirano sem prepeljal 40 kil hrane domov na električnem skiroju. Torej se bi dalo tudi pri vas.

3. Saj niso samo nakupi, ko greš v skužbo ne tovoriš ničesar ane. In to je večina voženj. Večino voženj ne tovoriš ničesar. Torej za teh 90 % voženj lahko uporabiš skiro. Naj ti ne bo teh 10 % voženj ko kaj tovoriš IZGOVOR, da tudi ostalih 90 % voženj potratno smradiš mesto/ter hrati škodiš svoji denarnici/delaš gužvo na cesti.

Zgodovina sprememb…

techfreak :) ::

Skiro/kolo je ze kul, ampak samo v primernem vremenu. V primeru dezja, snega oz. nespluzenih kolesarskih, ti precej malo koristi. Kolo sicer lahko parkiras prakticno povsod, ampak v primeru skiroja ga bos pa moral skupaj s celado nesti s seboj v trgovino/restavracijo/bar/kinodvorano.

oddiinek_rar ::

Kar je pomembno: Ble so narejene študije in ugotovljeno je bilo da če samo 5 % ljudi prestaviš iz avtov na skiroje/kolesa se čas potovanja za avtomobile zniža za kar 25 %, ker ni takšnih zamaškov. Če jih je 10 % se čas potovanja za avti po mesti zniža še veliko bolj. Zadeva ni linearna in se zelo splača dizajnirati mesto tako da ljudje spodbujamo k uporabi kolesa/skiroja.

Skiro/kolo je ze kul, ampak samo v primernem vremenu. V primeru dezja, snega oz. nespluzenih kolesarskih, ti precej malo koristi.


1. Lepo vseme je 90 % časa ko nekam greš, torej večino časa tega "problema" ni.
2. Tudi v primeru dežja greš komut s skirojem. Sprobano že neštetokrat. Celo po snegu sem enkrat šel. Ampak ajde po snegu res ne bi priporočal ker precej drsi. Ampak po dežju pa kumut.

Kolo sicer lahko parkiras prakticno povsod, ampak v primeru skiroja ga bos pa moral skupaj s celado nesti s seboj v trgovino/restavracijo/bar/kinodvorano.


Kot lahko parkiraš in zakleneš kolo lahko tudi skiro. No difference. Lahko ga neseš tudi z seboj v trgovino/bar/kinodvorano, kar sam osebno dostkrat naredim.

Zgodovina sprememb…

techfreak :) ::

oddiinek_rar je izjavil:

Kot lahko parkiraš in zakleneš kolo lahko tudi skiro. No difference.
Ga lahko dejansko priklenes? Nisem se videl v praksi.

showsover ::

oddiinek_rar je izjavil:

2.To ni nahrbtnik tak kot je šolski nahrbtnik. To je popotniški nahrbtnik kjer vanj spraviš za cel mesec hrane v samo eni vožnji. Stestirano sem prepeljal 40 kil hrane domov na električnem skiroju. Torej se bi dalo tudi pri vas.

Oh, lepo te prosim, no, raje se eno uro cijazim z avtom (pa se ne, ker imamo trgovine precej hitro dostopne), 40kg pa res ne mislim vlačit na hrbet in potem še na skiro pri mojih 40 (precej+). Takšne športe se pojdite kar mladi, 40kg robe na skiro.

oddiinek_rar je izjavil:

3. Saj niso samo nakupi, ko greš v skužbo ne tovoriš ničesar ane. In to je večina voženj. Večino voženj ne tovoriš ničesar. Torej za teh 90 % voženj lahko uporabiš skiro. Naj ti ne bo teh 10 % voženj ko kaj tovoriš IZGOVOR, da tudi ostalih 90 % voženj potratno smradiš mesto/ter hrati škodiš svoji denarnici/delaš gužvo na cesti.

Ne, ne hodim v službo, ali se preselim v okolico stranke, do katere se lahko sprehodim, ali pa delam od doma. Če pa je služba dlje (nisem vezan na nek fiksen kraj ali službo), pa se res ne utegnem zanašati na e-skiro in vreme. Navadno avto, včasih letalo.

Tebi to mogoče znese, vsem zagotovo ne. Ko in če boš kdaj v podobni situaciji, boš verjetno razumel, če te že ne bodo avtomati frčali po zraku.

Zgodovina sprememb…

forplan ::

oddiinek_rar je izjavil:

IL_DIAVOLO je izjavil:

Point je, da so mnoga "naselja" ze zdaj preveč omejena navzdol. V teh ozkih mestnih predelih pa je itak promet umirjenega prometa že zdaj in je omejitev 30 edina pravilna.


Se ne strinjam. Za Ljubljano znotraj obroča bi moglo bit povsod 30 km/h. Poglej malo kako ma narejena Danska, oni so nam lahko za velik zgled. Tale kanal "Notjustbikes" je fenomenalen, brez zajebancije:

I am not a "Cyclist" (and most Dutch people aren't either)


Life without Stop Signs in the Netherlands


The Dutch Solution for Safer Sidewalks - Continuous Sidewalks



Why the Dutch Wait Less at Traffic Lights


Also tale posnetek iz kanala BicycleDutch je tud fenomenalen:


Ravno ti videi, ki jih lepiš so odraz kako tone družba. Hočejo predstavit pešče in kolesarje kot bogove. Na nič se ne rabijo ozirat samo diraj. Nič ne ustavi so vsemogočni... Dutch land je zgleda potonil že mnogo globje.
da se strinjam

oddiinek_rar ::

techfreak :) je izjavil:

oddiinek_rar je izjavil:

Kot lahko parkiraš in zakleneš kolo lahko tudi skiro. No difference.
Ga lahko dejansko priklenes? Nisem se videl v praksi.


Lahko. U-lock za kolesa se pripne skozi zadnje kolo.

oddiinek_rar ::

Oh, lepo te prosim, no, raje se eno uro cijazim z avtom (pa se ne, ker imamo trgovine precej hitro dostopne), 40kg pa res ne mislim vlačit na hrbet in potem še na skiro pri mojih 40 (precej+). Takšne športe se pojdite kar mladi, 40kg robe na skiro.


Spregledal si point. Ga bom ponovil da boš lažje razumel.

1. 40 kg je bil ekstremni primer. Veliko večino nakupov je teža pod 10 kg. To kar se tiče nakupovanja. Velika večina voženj pa sploh ni nakupovanje, ampak je vožnja v službo. Torej če za kriterij izberemo to da boš imel pod 10 kg tovora na skiroju, lahko z skirojem narediš okoli 95 % vseh voženj.

Ne, ne hodim v službo, ali se preselim v okolico stranke, do katere se lahko sprehodim, ali pa delam od doma. Če pa je služba dlje (nisem vezan na nek fiksen kraj ali službo), pa se res ne utegnem zanašati na e-skiro in vreme. Navadno avto, včasih letalo.

Tebi to mogoče znese, vsem zagotovo ne. Ko in če boš kdaj v podobni situaciji, boš verjetno razumel, če te že ne bodo avtomati frčali po zraku.


Ne razumeš kaj sem hotel povedati. Povedati sem hotel da naj se ZNOTRAJ MESTA uporablja električni skiro/kolo. Za razdalje do 20 km je lahko električno kolo. Kar je več naj bo električni avto. To so cost/benefit najbolj smiselne zadeve.

techfreak :) ::

Za vecja mesta, kot je recimo Ljubljana, bi lahko imeli sistem, kjer na obrobju parkiras avto, znotraj mesta pa uporabljas (elektricni) avtobus. Seveda pa je pogoj, da je zadeva primerljivo hitra z uporabo avtomobila.

showsover ::

No, ne vem, redno zagotovo ne, občasno mogoče, kot zanimivost ampak takrat raje vokam (saj se reče tako?), če je do 'službe' nekje 2-3km... S kolesom, ko sem bil bolj aktiven, sem delal tam 50-100km (mogoče spet kaj v 2021), samo ne za potrebe službe (služba v širšem smislu, ne v najbolj osnovnem). Več kot 5km, zagotovo avto. Res pa je, da nisem vezan na center mesta, pa mogoče še vtaknem kak sup not in to, za spotoma, če je vmes kakšna 'mlaka'.

Tech, P+R imaš tudi v LJ.

Zgodovina sprememb…

oddiinek_rar ::

Ravno ti videi, ki jih lepiš so odraz kako tone družba. Hočejo predstavit pešče in kolesarje kot bogove. Na nič se ne rabijo ozirat samo diraj. Nič ne ustavi so vsemogočni... Dutch land je zgleda potonil že mnogo globje.


Še nekdo ki videov sploh ni pogledal..

1. V prvem videu "I am not a "Cyclist" (and most Dutch people aren't either)" ti LEPO RAZLOŽI, da raziskave kažejo da kolesarji MANJKRAT kršijo prometne predpise kot vozniki avtomobilov. Zaradi same fizike (100 kil vs 2000 kil) je tudi škoda ki jo pozročijo kolesarji kadar kršijo predpise manjša.

2. Nihče noče predstaviti nikogar kot bogove. Dejstvo je da je bil avto do sedaj "bog in batina" in vse je bilo podrejeno avtomobilom: dizajn mest, infrastruktura, skratka vse. To je bila napačna strategija, to kažejo vse znanstvene študije in to je strategija ki na dolgi rok ni vzdržna (čedalje več ljudi je v mestih in čedalje več je prometnih zamaškov). To se sedaj na srečo spreminja v dobro VSEH LJUDI (tudi avtomobilistov). Vedi da več kot je kolesarjev/ljudi na skirojih, manj je gužve na cesti ---> prej ti prideš z AVTOM na cilj (ker ni prometnih zamaškov). Poleg tega kolesar ne onesnažuje zraka v mestu in ne škodi javnemu zdravju za razliko od voznika avtomobila ki to veselo počne.

techfreak :) je izjavil:

Za vecja mesta, kot je recimo Ljubljana, bi lahko imeli sistem, kjer na obrobju parkiras avto, znotraj mesta pa uporabljas (elektricni) avtobus. Seveda pa je pogoj, da je zadeva primerljivo hitra z uporabo avtomobila.


To bi bila ena rešitev. Še boljša zadeva bi bila rešitev tako kot je v Londonu. Če hočeš iti znotraj mestnega obroča z avtom, moraš plačati recimo 2 €. To bi bistveno znižalo gužvo z avti znotraj Ljubljane. Ljubljana se mora zgledovati po Londonu.

Zgodovina sprememb…

m0LN4r ::

Ampak v 95 % shoppingov pa lahko greš z skirojem/kolesom
ti nimas ne zene, ne otrok, tak da ne bluzi, ti gledas vse samo skozi tvoja ocala askerceve ulice.
Pa zarad mene se ti vozi na skiroju, jaz pa se bom v toplem, suhem, mehkem avtosedezu z 2 kubicnima metra zraka brez vetra.

Ampak ne bluzi, o tvojem skiroju in tvojem ozkoglednem primeru, kot da sam to obstaja.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

oddiinek_rar ::

Več kot 5km, zagotovo avto.


5 km ni nobena ovira za skiro. 5 km z skirojem narediš v 11 minutah (to je manj kot četrt ure če še ne veš). Z avtom traja več časa. Celo 10 km se naredi z skirojem v 22 minutah samo.

m0LN4r ::

Jaz pa naredim z avtom v 15 minutah 18km, da odgovarjam v tvojem stilu oz. ce pritisnem na gas nardim teh 18km v 10ih minutah.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

oddiinek_rar ::

ti nimas ne zene, ne otrok, tak da ne bluzi, ti gledas vse samo skozi tvoja ocala askerceve ulice.


Tega kaj jaz imam ne veš, zato ne govori. In tukaj ni važno kaj je v mojem primeru. Dejstvo je da bi se lahko ljudje ZNOTRAJ MESTA peljali z kolesi /električnimi kolesi/ekektričnimi skiroji. Dokaz za to je Danska in mnoga ostala mesta po svetu. Tudi ne živim na aškerčevi ulici btw.

Pa zarad mene se ti vozi na skiroju, jaz pa se bom v toplem, suhem, mehkem avtosedezu z 2 kubicnima metra zraka brez vetra.


Ni problema. Samo potem PLAČAJ za vso škodo na zdravju ki jo z svojim avtomobilom povzročiš. Komaj čakam da tudi v ljubljani uvedejo plačilo pristojbine za vztop z avtom v mesto. Kmalu bo, nič skrbet.

mpak ne bluzi, o tvojem skiroju in tvojem ozkoglednem primeru, kot da sam to obstaja.


Moj primer ni ozkogleden. Ravno nasprotno. Ozko razmišljaš ti če misliš da mora biti avto avto alfa in omega in more biti vse podrejeno njemu.

Zgodovina sprememb…

showsover ::

Bomo plačali, odd, se nam izplača, tudi do sedaj smo.

oddiinek_rar ::

Jaz pa naredim z avtom v 15 minutah 18km, da odgovarjam v tvojem stilu oz. ce pritisnem na gas nardim teh 18km v 10ih minutah.


Znotraj mesta definitvno ne! Znotraj mesta narediš v 15 minutah okoli 5 km. Pol pa še 5 minut parkiraš in pešačiš do vhoda. Torej 20 minut. To je precej več kot z skirojem. Za New York je podatek da je povprečna hitrost v mestu Z AVTOM samo 7 milj na uro, kar je 11 km/h komaj. Za London je nekaj podobnega. Povprečne hitrosti znotraj mesta so v resnici veliko manjše kot ti misliš da so.

"Average travel speeds for the borough south of 60th Street have plummeted from 9.1 mph in 2010 to 7.1 mph in 2017, while those in Midtown alone have sunk even lower, falling from 6.4 mph to a measly 5 mph in the same period, according to the Department of Transportation's Mobility Report."

https://nypost.com/2018/06/15/why-drivi...

Tudi za Ljubljano stavim da povprečna ni čez 25 km/h (v povprečni hitrosti so notri vsi semarorji in vsi prometni zamaški).

Zgodovina sprememb…

techfreak :) ::

showsover je izjavil:

Tech, P+R imaš tudi v LJ.
Mogoce si spregledal, da bi morala biti casovno primerljiva. Z avtom imam 15 minut do centra LJ, s trolo pa 30 min, ce odmislimo cakanje na njo.

oddiinek_rar ::

techfreak :) je izjavil:

showsover je izjavil:

Tech, P+R imaš tudi v LJ.
Mogoce si spregledal, da bi morala biti casovno primerljiva. Z avtom imam 15 minut do centra LJ, s trolo pa 30 min, ce odmislimo cakanje na njo.


Vsemi skiro. Brez heca. Boš mel 10 minut.

techfreak :) ::

oddiinek_rar je izjavil:

Še boljša zadeva bi bila rešitev tako kot je v Londonu. Če hočeš iti znotraj mestnega obroča z avtom, moraš plačati recimo 2 €. To bi bistveno znižalo gužvo z avti znotraj Ljubljane.
V bistvu ne resis dejanskega problema uporabnikov, temvec samo podrazis storitev do meje, kjer se bo dosti manj ljudem splacalo. Pravilno bi bilo, da se uredi bolj optimalni javni promet, kjer bi ljudje sami preferirali to opcijo.

WizzardOfOZ ::

oddiinek_rar je izjavil:

Skiro/kolo je ze kul, ampak samo v primernem vremenu. V primeru dezja, snega oz. nespluzenih kolesarskih, ti precej malo koristi.


1. Lepo vseme je 90 % časa ko nekam greš, torej večino časa tega "problema" ni.
2. Tudi v primeru dežja greš komut s skirojem. Sprobano že neštetokrat. Celo po snegu sem enkrat šel. Ampak ajde po snegu res ne bi priporočal ker precej drsi. Ampak po dežju pa kumut.


Se ti vidi da še doma pri mami živiš, ki ti kuha in pere. Drugače nebi takih pravljic govoril. Skiro je dober za mladino, ki morajo po štruco kruha skočit v trgovino in ki jim je vseeno, če mokri pridejo na šiht. Jaz si tega privoščit ne morem.

Od mene do službe je 6.9km če grem po obvoznici. Ker s skirojem ne morem po obvoznici, grem lahko naokoli. To je pa 14km po eni strani in 16 po drugi ali pa 8 po makadamu (tam skiro nima kaj delat). V službo ne moreš z njim, ko dež pada, torej vsaj 30% dni v letu vožnja s skirojem odpade.

V trgovino tudi ne moreš, ker jaz grem mogoče enkrat na mesec, pa prej enkrat na 2 meseca, kar pomeni za okoli 400 do 500€ hrane. In tega na skiroju ne boš pripeljal, ker je že manjši avto komplet povhen.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

oddiinek_rar ::

techfreak :) je izjavil:

oddiinek_rar je izjavil:

Še boljša zadeva bi bila rešitev tako kot je v Londonu. Če hočeš iti znotraj mestnega obroča z avtom, moraš plačati recimo 2 EUR. To bi bistveno znižalo gužvo z avti znotraj Ljubljane.
V bistvu ne resis dejanskega problema uporabnikov, temvec samo podrazis storitev do meje, kjer se bo dosti manj ljudem splacalo. Pravilno bi bilo, da se uredi bolj optimalni javni promet, kjer bi ljudje sami preferirali to opcijo.


Seveda rešiš. Ljudi z plačilom teh 2 EUR na dan za vztop znoraj mestne obvoznice prisiliš da uporabljajo bolj učinkovite in ekološke načine prevoza. Tisti ki se mu pa toliko gre da mora nujno bit z avtom, bo pa že plačal tiste 2 EUR na dan.

Dober javni premet bi bil super, vendar žal si pozabil da je to SLOVENIJA (korupcija, nesposobnost LPP-ja ipd.)..

Zgodovina sprememb…

showsover ::

Ok, krasno, no, eni pač ne živimo v LJ, niti vanjo ne gravitiramo, v bistvu žlahto imamo tam, ampak ne trpimo nekih posebnih dnevnih tegob zaradi tega, vsake kvarte (ali redkeje) pa že potrpimo. Tech, nisem nič spregledal, se sploh več ne spomnim, katere parametre si podal, če si sploh katere. V bistvu, če dobro premislim, je res že nekaj časa, kar je bilo potrebno, da sem se moral voziti po kateremkoli centru kateregakoli mesta v peak-urah ob delovnih dnevih... In ja, ne bi koristil P+R, niti e-skiroja... Kolo je sicer ok, ampak uporabljam(o) za razdalje, ko je sploh smiselno ga ven vlačit, zagotovo pa ne za odhode v trgovino, da nam ga kdo ne mazne po poti :-)

techfreak :) ::

oddiinek_rar je izjavil:

Vsemi skiro. Brez heca. Boš mel 10 minut.
Dezuje, snezi oz. hladno je. Kaj pa sedaj?

(Se pa strinjam, bi bilo vredno sprobati skiro, vsaj za tiste dni, kjer je vreme optimalno.)

oddiinek_rar ::

Se ti vidi da še doma pri mami živiš, ki ti kuha in pere.


Ni res, živim v najetem stanovanju sam. Sam si kuham in perem.

Drugače nebi takih pravljic govoril.


Niso to nobene pravljice, dokazano. Za dokaze poglej na Dansko, Nizozemsko ipd. Če so tam sposobni, potem smo sposobni tudi mi slovenci. Danci so skupaj z kolesi prevozili enako število kilometrov kot so jih prevozili lastniki avtomobilov. Torej dejansko 50 % vse kilometrine v državi je bilo opravljene z kolesi.

Skiro je dober za mladino, ki morajo po štruco kruha skočit v trgovino in ki jim je vseeno, če mokri pridejo na šiht. Jaz si tega privoščit ne morem.


Zakaj vlečeš izgovore iz RITI?! Pač pojdi ko je dež z avtom ane. Ampak v devetih od desetih primerov pa NI DEŽ, torej lahko grešm z skirojem. Ne išči glupih izgovorov.

ali pa 8 po makadamu (tam skiro nima kaj delat)


Seveda lahko. Vzemaš energa z vzmetenjem in offroad gumami. No problem there. 8 km maš narejenih v 15 minutah.

V službo ne moreš z njim, ko dež pada, torej vsaj 30% dni v letu vožnja s skirojem odpade.


Seveda lahko. Dež ne pada niti 30 % dni, kaj šele da bi padal 30 % časa točno takrat ko greš ti domov. 90 % časa je lepo vreme primerno za skiro.

V trgovino tudi ne moreš, ker jaz grem mogoče enkrat na mesec, pa prej enkrat na 2 meseca, kar pomeni za okoli 400 do 500EUR hrane.


Super si se zajebu z temle argumentom. Okej greš v trgovino enkrat na 2 meseca. Vzemi za to vožnjo avto. Ampak v službo se pa voziš vsak dan. Torej za 95 % ostalih voženj lahko imaš skiro.

Zgodovina sprememb…

oddiinek_rar ::

Dezuje, snezi oz. hladno je. Kaj pa sedaj?

(Se pa strinjam, bi bilo vredno sprobati skiro, vsaj za tiste dni, kjer je vreme optimalno.)


1. Pač takrat ko je dež vzameš avto. Ampak 90 % časa pa ni dež, torej takrat ti je idealka z skirojem.
2. Če nisi iz cukra gre tudi po dežju kumot z skirojem, gor daš palerino za kolesarje in gasa. Če ne moreš iz kakršnihkoli razlogov upoštevat te druge točke, upoštevaj prvo točko.

Zgodovina sprememb…

WizzardOfOZ ::

oddiinek_rar je izjavil:

Se ti vidi da še doma pri mami živiš, ki ti kuha in pere.


Ni res, živim v najetem stanovanju sam. Sam si kuham in perem.

Drugače nebi takih pravljic govoril.


Niso to nobene pravljice, dokazano. Za dokaze poglej na Dansko, Nizozemsko ipd. Če so tam sposobni, potem smo sposobni tudi mi slovenci.

Skiro je dober za mladino, ki morajo po štruco kruha skočit v trgovino in ki jim je vseeno, če mokri pridejo na šiht. Jaz si tega privoščit ne morem.


Zakaj vlečeš izgovore iz RITI?! Pač pojdi ko je dež z avtom ane. Ampak v devetih od desetih primerov pa NI DEŽ, torej lahko grešm z skirojem. Ne išči glupih izgovorov.

ali pa 8 po makadamu (tam skiro nima kaj delat)


Seveda lahko. Vzemaš energa z vzmetenjem in offroad gumami. No problem there.

V službo ne moreš z njim, ko dež pada, torej vsaj 30% dni v letu vožnja s skirojem odpade.


Seveda lahko. Dež ne pada niti 30 % dni, kaj šele da bi padal 30 % časa točno takrat ko greš ti domov. 90 % časa je lepo vreme primerno za skiro.

V trgovino tudi ne moreš, ker jaz grem mogoče enkrat na mesec, pa prej enkrat na 2 meseca, kar pomeni za okoli 400 do 500EUR hrane.


Super si se zajebu z temle argumentom. Okej greš v trgovino enkrat na 2 meseca. Vzemi za to vožnjo avto. Ampak v službo se pa voziš vsak dan. Torej za 95 % ostalih voženj lahko imaš skiro.


Ne vem kje ti živiš, ampak v ljubljani je 30% dni v letu dež. Tako da se ti vidi, da probaš porivat naprej električni skiro, tako kot v drugih temah električne avte in podobne bedarije.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
««
7 / 10
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Kolesarska steza je za kolesa! (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
14222563 (15390) zmaugy
»

Motor za službo (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Loža
11012122 (9384) hojnikb
»

24 ur anketa: Ali zagovarjate prepoved elektičnih skirojev? (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Loža
22837690 (33568) c3p0

Več podobnih tem