» »

Celoletne gume

Celoletne gume

««
10 / 10
»
»»

starfotr ::

V bistvu ni preventivno. Je kar nujno opravit optiko po posegu.

Obvezno pa seveda ni, če lastnik avta noče tega naročit in plačat. Mu bo pač neenakomerno pobralo gume in morda mu bo volan vleklo v eno smer.

IL_DIAVOLO ::

To se naredi, ko se dejansko opazi da nekaj ni vredu, ne pa preventivno :))
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

Buggy ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

To se naredi, ko se dejansko opazi da nekaj ni vredu, ne pa preventivno :))


...no ewo dokaza, zakaj imamo na cestah stanje kot je. Tako ohrno, neodgovorno in pismeuhovsko razmisljanje je eden od razlogov. Case closed :8)

WizzardOfOZ ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

To se naredi, ko se dejansko opazi da nekaj ni vredu, ne pa preventivno :))


A ko imaš že pobrane gume zaradi slabe optike? Pa potem delaš optiko in še nove gume kupiš?
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

feryz ::

Ne me jebat!
A dejansko obstajajo ljudje, ki s šublerjem profil na gumah merijo!?

Sicer pa avto to sam dela in z prerazporejanjem zavorne moči, prerazporeja tudi obrabo vsake gume posebej. Edino zanič optike ne zna popraviti.

Utk ::

Ja ja, bmw dela vse sam, samo ene poštene jebene verige pa še zmeraj ne zmore naredit.

In kaj to tebi pomaga, ali jih uničiš po 13,000 ali po 15,000 km je pa res vseeno.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

IL_DIAVOLO ::

feryz je izjavil:

Ne me jebat!
A dejansko obstajajo ljudje, ki s šublerjem profil na gumah merijo!?

Sicer pa avto to sam dela in z prerazporejanjem zavorne moči, prerazporeja tudi obrabo vsake gume posebej. Edino zanič optike ne zna popraviti.


Buggy baje meri samo ko se guma ohladi na 20°, wizard pa mu posodi kalibriran subler.

Ob pivu potem primerjata, kdo ima boljsi ratio med sprednjimi in zadnjimi. Porazenec casti optiko.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

Buggy ::

hehe, profila se v zivljenu nisem meril, ker gume menjam na cca dve sezoni, ko grejo sprednje zadaj...izjemoma jih koristim se tretjo...ce sem skrtica al pa guma res dobro drzi se tretjo sezono, ceprav je ze slab profil naredim izjemoma tudi to a vseeno mnogo pred zokonskim min profilom grejo v smeti. Seveda takrat po mokrem prilagodim hitrost zaradi aquaplaninga...so pa dolocene gume, ko je profil proti koncu tudi na suhem katastrofa. Verjemi da sem preizkusil ze kar nekaj gum in vem kdaj so za stran, kot so bile za stran po eni sezoni Michelinke s polno profila postale pa plastika.

Tvoji poizkusi provokacije in diskreditacije so pa miloreceno pateticni in povejo zelo veliko o tebi, kar seveda nakazuje tudi tvoj PNG, ki si ga vsekakor vec kot z naskokom zasluzis:P

vinkop ::

izbiram med continental allseasoncontact 2, michelin crossclimate 2 in pirelli cinturato allseason sf3....continetal mi je kar zanimiva, kaj mislite vi ?

KobayashiM ::

Letos je Goodyear najboljši oziroma je mogoče največ plačal teste.

Zgodovina sprememb…

Magic1 ::

vinkop je izjavil:

izbiram med continental allseasoncontact 2, michelin crossclimate 2 in pirelli cinturato allseason sf3....continetal mi je kar zanimiva, kaj mislite vi ?

Po testih sledeče so vse tri top gume. Zdaj je na tebi, da oceniš kaj ti je najbolj pomembno in za kakšno ceno dobiš. Jaz sem vzel continental allseasoncontact 2. Tudi cene so tam tam, kot sem jaz gledal.
Magic

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Magic1 ()

Landscapes1 ::

Jaz predvsem upam, da celoletnih gum ne kupujejo ljudje z otroci.
Resnično naprošam, da poskušate teh 300 eur prišparat kako drugače.
Oz. dajte si za par sekund predstavljat podobo vašega 3-letnika v vetrobanski šipi in kri po celem avtu.
Hvala, otroci so naše največje bogastvo! Vredno vsakega eura.
Celoletne gume so povsem okej, dokler ti pozimi na križišču en tovornjak ne odvzame prednosti in zavije. Takrat teh 300 eur ne bo pomagalo.

Zgodovina sprememb…

Realist ::

Dej delat dramo...

IL_DIAVOLO ::

Bodimo malo koristni.

https://www.amzs.si/motorevija/test/pne...

Goodyear in Michelin pricakovano 100€+ po kosu, za 16 colsko gumo je to itak preveč. Ostale, ki so blizu vrha, so okoli 80€. Edino kumho izstopa in pride 65€.

https://www.liderpnevmatik.si/avto-pnev...
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

Utk ::

Landscapes1 je izjavil:

Jaz predvsem upam, da celoletnih gum ne kupujejo ljudje z otroci.
Resnično naprošam, da poskušate teh 300 eur prišparat kako drugače.
Oz. dajte si za par sekund predstavljat podobo vašega 3-letnika v vetrobanski šipi in kri po celem avtu.
Hvala, otroci so naše največje bogastvo! Vredno vsakega eura.
Celoletne gume so povsem okej, dokler ti pozimi na križišču en tovornjak ne odvzame prednosti in zavije. Takrat teh 300 eur ne bo pomagalo.

Pa si prepričan, da so 2, 3 leta stare celoletne veliko slabše od 6 let starih zimskih s "čisto dovolj profila"?

Jaz naredim kar dost km, pa nikoli nisem metal stran zlizanih gum, ampak niso več držale, čeprav je še bilo dovolj profila. Po največ treh letih so realno vsake za stran, ne glede na profil, celoletne pa tudi tu nekje držijo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Lonsarg ::

Glede na vse teste ki sem jih videl celoletne itak premagajo letne/zimske v prehodnih obdobjih. Znatno slabse pa so edino na snegu, na ledu so cisto primerljive z zimskimi.

Skratka statisticno gledano kvecjemo prieobis na varnosti z celoletnim, ker prehodno obdobje kjer si dejansko bolj varen z njimi je vsaj 6 mesecev na leto.

Magic1 ::

Temperature padejo kar hitro pri nas vsako jutro pod 10°C. Zimske so pa itak vedno najslabše razen v res slabih razmerah, kar pa tudi ni v mestih dostikrat. Kakšna guma je potem "optimalna"? Vsaka izbira je kompromis.
Magic

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Magic1 ()

Landscapes1 ::

Utk je izjavil:

Landscapes1 je izjavil:

Jaz predvsem upam, da celoletnih gum ne kupujejo ljudje z otroci.
Resnično naprošam, da poskušate teh 300 eur prišparat kako drugače.
Oz. dajte si za par sekund predstavljat podobo vašega 3-letnika v vetrobanski šipi in kri po celem avtu.
Hvala, otroci so naše največje bogastvo! Vredno vsakega eura.
Celoletne gume so povsem okej, dokler ti pozimi na križišču en tovornjak ne odvzame prednosti in zavije. Takrat teh 300 eur ne bo pomagalo.

Pa si prepričan, da so 2, 3 leta stare celoletne veliko slabše od 6 let starih zimskih s "čisto dovolj profila"?

Jaz naredim kar dost km, pa nikoli nisem metal stran zlizanih gum, ampak niso več držale, čeprav je še bilo dovolj profila. Po največ treh letih so realno vsake za stran, ne glede na profil, celoletne pa tudi tu nekje držijo.


Nove celoletne so seveda boljše kot znucane 6 let stare zimske, o tem ni dvoma. To je pa tudi
edina prednost. Po eni sezoni pa bodo te gume slabše kot 3 leta stare zimske.
Kar pa se tiče 3 let, je odvisno kako voziš, kako skrbiš za avto in gume.
Meni so recimo bile Continental po 3 letih za odpad, profila še dosti, ampak slab oprijem in sem jih menjal po manj kot 25 tisoč prevoženih.
Po drugi strani so mi Dunlop zdržale 60 tisoč km in 4 leta in sem jih menjal bolj zaradi občutka, oprijem je bil še dober in bi komot še eno zimo bile ok.
Ampak ja, na gumah se ne špara in napaka je samo gledati profil.
Fajn je kdaj v dežju na kakem praznem parkingu malo bolj pohodit gas pa malo bolj ostro zavit. Pa potem to enkrat na leto sprobat in primerjat.
Praktičen test kako se obnesejo gume in kdaj so za zamenjat.

Zgodovina sprememb…

IL_DIAVOLO ::

Elektronika je tako vrhunska, da bos izredno tezko obrnil avto, tudi z izredno slabimi gumami.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

Landscapes1 ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

Elektronika je tako vrhunska, da bos izredno tezko obrnil avto, tudi z izredno slabimi gumami.


Ni point, da obrneš avto za 360 stopinj. Ampak da vidiš, kakšen je oprijem.
Tudi z ABS, EBS in traction control čutiš razliko, če svoj avto poznaš in veliko voziš.
In jaz sem na starih Continental pred menjavo definitivno čutil v ostrih ovinkih, da avto ni tako stabilen kot na novih.
Pa se ni aktiviral noben sistem.

vinkop ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

Bodimo malo koristni.

https://www.amzs.si/motorevija/test/pne...

Goodyear in Michelin pricakovano 100€+ po kosu, za 16 colsko gumo je to itak preveč. Ostale, ki so blizu vrha, so okoli 80€. Edino kumho izstopa in pride 65€.


na tem testu ni continentalk in dvomim, da sa tako slabe, da jih ni na lestvici....skratka na internetu je težko najti objektiven test za vse pnevmatike. tukaj na amzs inajo goodyer na vrhu, na nekaterih drugih testih po EU pa goodyearja ni med prvih 5....potem je res konfliktno kaj naj si kupec izbere ??

blackbfm ::

Meni so recimo bile Continental po 3 letih za odpad, profila še dosti, ampak slab oprijem in sem jih menjal po manj kot 25 tisoč prevoženih.
Po drugi strani so mi Dunlop zdržale 60 tisoč km in 4 leta in sem jih menjal bolj zaradi občutka, oprijem je bil še dober in bi komot še eno zimo bile ok.


placebo:)) ne furate formule 300kmh skoz ovinke ampak navaden avto do 90kmh:))

Magic1 ::

Sej to je največji problem gum po mojem mnenju. Nikoli ne veš ali bo ostala "podobna" dve, tri, štiri ali pet let. Idealno (ker ne veš) bi menjal gume po tretjem letu, samo večina ne zvozi toliko kilometrov in je tudi škoda vršt gumo s 3/4 profila. No pri celoletni bi se še dal, damo potem spet izgubi celoletna smisel, če se toliko voziš.
Noben test pa testira kako guma ohranja originalne lastnosti čez čas. Lahko bi naredili po letu followup test. Sam je težko, ker bi morali enakomerno narediti kakšnih 20kkm. Pa spet je odvisno od razmer. Uk razmere so dost drugačne, kot naše.
Magic

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Magic1 ()

IL_DIAVOLO ::

vinkop je izjavil:

IL_DIAVOLO je izjavil:

Bodimo malo koristni.

https://www.amzs.si/motorevija/test/pne...

Goodyear in Michelin pricakovano 100€+ po kosu, za 16 colsko gumo je to itak preveč. Ostale, ki so blizu vrha, so okoli 80€. Edino kumho izstopa in pride 65€.


na tem testu ni continentalk in dvomim, da sa tako slabe, da jih ni na lestvici....skratka na internetu je težko najti objektiven test za vse pnevmatike. tukaj na amzs inajo goodyer na vrhu, na nekaterih drugih testih po EU pa goodyearja ni med prvih 5....potem je res konfliktno kaj naj si kupec izbere ??


Sem se potem malo raziskoval dalje. Ta stran spodaj je precej boljsa, sicer nepregledna za popizdil, ampak z ogromno informacijami.

https://www.testpnevmatik.si/allround/
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

Magic1 ::

Sej te kar zmrazi, ko vidiš kako različno opisujejo posamezno pnevmatiko različni opisovalci. Kako je lahko pnevmatika od slabe do dobre v različnih testih. Ali je fora, da jih testirajo pri bistveno različnih temperaturah in se posledično različne ful drugače obnašajo.
Magic

Utk ::

Sej to je največji problem gum po mojem mnenju. Nikoli ne veš ali bo ostala "podobna" dve, tri, štiri ali pet let. Idealno (ker ne veš) bi menjal gume po tretjem letu, samo večina ne zvozi toliko kilometrov in je tudi škoda vršt gumo s 3/4 profila. No pri celoletni bi se še dal, damo potem spet izgubi celoletna smisel, če se toliko voziš.

Zakaj celoletna ne bi imela smisla, če se malo več voziš? Tolk da je res znucaš v na primer treh letih?
Jaz bi reku ravno obratno. Nekdo, ki dela 50,000 letno, ima komot celoletne. Ko so fuč, ko vidi da ne držijo dobro, ne glede na sezono, profil, starost, jih fukne stran in natakne nove. Sem precej prepričan da bi ob normalni vožnji 50,000 zdržale. Ena zima in eno poletje. Bojo zimske drugo zimo enako dobre kot nove celoletne? Morda enako, boljše pa stoprocentno ne.

Comandante ::

Magic1 je izjavil:

Sej te kar zmrazi, ko vidiš kako različno opisujejo posamezno pnevmatiko različni opisovalci. Kako je lahko pnevmatika od slabe do dobre v različnih testih. Ali je fora, da jih testirajo pri bistveno različnih temperaturah in se posledično različne ful drugače obnašajo.

Razlicnim avzom pasejo razlicne pnevmatike. Na Golfu bodo mogoce super Dunlop, na Astri se najlepse vozi Michelin (karikiram). Kombinacija vzmetenja in gume mora stimat. Prav tako tlak - guma se pri 2,4 bar in 2,7 bar cisto razlicno vozi. Treba sprobat razlicne tlake, pa tako cutis, kaj najbolj ustreza tvoji voznji.

Pravilo preko palca - ce kupis Michelin, Dunlop, Continental ali Goodyear, dobis praviloma dobro gumo. Kar ne pomeni, da so ostale slabe. Ma pa vsaka seveda svoje karakteristike.
««
10 / 10
»
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Zimske gume fuc po manj kot 30k (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Loža
1676913 (2704) stara mama
»

S katerimi gumami se vozite z avtom pozimi (zimske, celoletne, letne)? (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
644890 (3138) Zimonem
»

Katere gume priporočate celoletne ali zimske in letne posebej? (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
537118 (5304) ZveeZ
»

Zimske vs. poletne gume (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
16835583 (30480) m0LN4r
»

Celoletne gume

Oddelek: Na cesti
298701 (7909) IL_DIAVOLO

Več podobnih tem