» »

V Tesli uvajajo vrsto različnih izboljšav proizvodnje

V Tesli uvajajo vrsto različnih izboljšav proizvodnje

Slo-Tech - V torek se je odvil Teslin dogodek Battery Day, na katerem je Elon Musk z druščino razlagal, katere optimizacije proizvodnje baterij in avtomobilov uvajajo v želji, da bi v roku treh let lahko ponudili "ljudski" električni avto s ceno 25.000 dolarjev. To je bila tudi najpomembnejša od najav za potrošnike, razen tega pa je predstavitev v glavnem minila v tehničnih razlagah in brez konkretnejših demonstracij.

Industrija električnih avtomobilov je še vedno postavljena pred isti temeljni izziv kot ob ustanovitvi Tesle pred sedemnajstimi leti: vztrajno mora nadaljevati z nižanjem stroškov proizvodnje in posledično cen avtomobilov, da bi na srednji rok lahko dohitela zmogljivostno primerljive z motorji na notranje izgorevanje. Večina Teslinega dogodka Battery Day 2020 (skrajšani video povzetek), ki je zaradi distanciranja potekal v obliki drive-in parka, je bila tako osrediščena okoli množice posodobitev na praktično vseh stopnjah proizvodnje baterij in njihove vgradnje v avtomobile. Podjetje že sedaj poseduje velik delež elementov celotnega postopka izdelave, saj baterij ne kupuje čisto od zunaj, temveč sodeluje s Panasonicom pri njihovi izdelavi v tovarni Gigafactory One. Toda to ni dovolj, pravijo, saj želijo imeti pod svojo streho čisto vse, od dizajna baterij pa celo do rudarjenja ključnih snovi zanje, kot je litij. Le tako bodo lahko izvajali popolno "vertikalno integracijo", se pravi prilagajanje vseh stopenj proizvodnje, da bi v seštevku prišli do najvišjih možnih prihrankov, tako pri denarju kot času.

Ena osrednjih najav je bila v tem oziru nova oblika valjaste baterijske celice, z dimenzijami 46×80 milimetrov in posledično nazivom 4680. Njena poglavitna posebnost je odsotnost žičnatih povezav med elektrodama in zunanjostjo, ker so kontakti spiralno pritrjeni na ohišje, s čimer imajo elektroni v povprečju petkrat krajšo pot kot prej. Takšna ("tabless") celica naj bi imela okoli petkrat višjo količino energije in izhodno moč, pa za dober ducat odstotkov nižjo ceno od obstoječih tipa 2170 v Teslini uporabi. Pilotna proizvodnja že teče, podjetje pa bi se rado s čimprejšnjo serijsko osamosvojilo od Panasonica, ki doslej ni vselej dohajal želenih količin.

Musk in njegov podpredsednik za energijo Drew Baglino se tu nista ustavila in sta se lotila vsega, od robotske izdelave baterij do njihove vgradnje v karoserijo s čim manj porabljenimi različnimi avtomobilskimi deli. V anodi želijo imeti litij, narudarjen s lastnimi zmogljivostmi, za kar so že zakupili obsežna nahajališča in pričeli eksperimente z novimi načini predelave rude. V katodi se želijo povsem znebiti kobalta in ga nadomestiti z nikljem ter železom, tako zaradi cene kot dejstva, da kobalt dostikrat prihaja iz rudnikov s slabimi delovnimi pogoji. Razburljive so predvsem litij-železove celice, saj bi njihov nastop pomenil, da je Tesla zmogljivost katode iz železovega fosfata prignala do praktične uporabnosti. Takšne baterije imajo sicer nekaj nižjo hrambo elektrike od obstoječih, a so cenejše in se precej hitreje polnijo, kar bi bilo kot nalašč za poceni mestna vozila. In nenazadnje, Musk upa, da bodo čimprej zadovoljivo razvili tudi tehnologijo suhe izdelave elektrod. Slednje namreč trenutno proizvajajo z dragim in zamudnim mokrim postopkom; Tesla pa je lani kupila podjetje Maxwell, ki razvija proces z nanašanjem aktivnih delcev v obliki suhega praška. Toda, kot pravi Musk, zaenkrat tod okoli še niso na stopnji, ko bi si upal karkoli napovedovati.

Rezultat vsega opisanega naj bi bilo 56-odstotno znižanje cene baterijskega sklopa v avtomobilu v obdobju treh let, kar naj bi leta 2023 Tesli naposled omogočilo izdelavo poceni električnega avtomobila s ceno v rangu 25.000 dolarjev. Toda ob teh besedah velja omeniti dvoje. Prvič, Musk je nekaj podobnega obljubljal že pred dvema letoma, za leto 2021. Drugič, opisana prepolovitev stroškov na tri leta pravzaprav v industriji baterij vlada že zadnji dve desetletji, tako da s temi številkami Tesla ne izumlja ničesar revolucionarnega. Po drugi plati pa bi bilo verjetno res prelomno, če bi podjete ta uspeh doseglo zgolj z naštetimi tehničnimi optimizacijami, se pravi povsem brez upoštevanja vpliva količinskega dviga proizvodnje. Toda iz povedanega v bistvu ne vemo natančno, kakšna je v tem oziru situacija.

Razen tega je bila edina druga bistvena najava za kupce najdražji tip Modela S, Plaid, ki je nadgradnja obstoječega tipa Ludicrous. Vozilo s ceno v okolici 150.000 dolarjev naj bi prvi naročniki prejeli prihodnje leto, odlikuje pa se z navišjo hitrostjo 320 km/h, pospeševanjem z mesta do 100 km/h v dveh sekundah in dosegu prek 800 kilometrov. Toda to ni bilo dovolj, da bi prikrilo dejstvo, da sta Musk in Baglino večjidel govorila o slabo določeni prihodnosti. Tudi na sestanku z delničarji, ki je potekal pred prezentacijo, Musk ni povedal dosti več; še enkrat je omenil, da je prednaročil za Cybertruck "toliko, da jih ne šteje več" (v okolici 600.000) in obljubil, da v roku meseca lansirajo novo, veliko zmogljivejšo inačico Autopilota za samostojno vožnjo. Investitorji niso bili preveč presunjeni in po Battery Dayju so delnice padle za okoli pet odstotkov, kar je po letošnji težko razložljivi rasti kar realen odziv.

28 komentarjev

HotBurek ::

In glihkar je šla delnica gor za 5x, pol še 6x, in še 16 posto na vse skupaj.

Firma je zdej vredna 4x celotno gospodarstvo na zemlji.

Analitiki napovedujejo nadaljno rast.
root@debian:/# iptraf-ng
fatal: This program requires a screen size of at least 80 columns by 24 lines
Please resize your window

kamiKaZaA ::

Marketcap Tesle je 367b in je na 1. mestu med avtomobilskimi podjetji in je vredna skoraj toliko kot so vredne naslednje 4 firme skupaj-> Lestvica:

2. mesto Toyota z 187b
3. mesto VW z 83b
4. mesto Daimler z 55b
5. mesto BMW z 45b
-------------------
Skupaj te 4 firme = 370b

Torej ena Tesla je vredna skoraj tolko kot vse te znamke skupaj:
Toyota, Lexus, Scion, Daihatsu, Hino
VW, Audi, Porsche, Skoda, Lamborghini, Bentley, Seat, Bugatti, Cupra
Mercedes-Benz, Smart, Maybach
BMW, Mini, Rolls-Royce


Noro vse skupaj, ko na vse to pomisliš in povežeš v celoto:D

Scorpy84 ::

Zakaj valjaste oblike? Zaščita pred udarcem ali kakšen poseben razlog? Če bi bile kockaste oblike, bi lahko z enako kapiciteto več baterij skupaj spravili v manjše ohišje, ker nebi bilo luknje med baterijami, ko so skupaj zloženi.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Scorpy84 ()

Ganon ::

Ni zdaj že jasno, zakaj potrebujejo vsakoletne bombastične napovedi? Svež denar in cena delnice sta dva razloga.

pegasus ::

Scorpy84 je izjavil:

Zakaj valjaste oblike?
Zaradi vsebine in načina proizvodnje te vsebine.

logocar3 ::

kamiKaZaA je izjavil:

Marketcap Tesle je 367b in je na 1. mestu med avtomobilskimi podjetji in je vredna skoraj toliko kot so vredne naslednje 4 firme skupaj-> Lestvica:

2. mesto Toyota z 187b
3. mesto VW z 83b
4. mesto Daimler z 55b
5. mesto BMW z 45b
-------------------
Skupaj te 4 firme = 370b

Torej ena Tesla je vredna skoraj tolko kot vse te znamke skupaj:
Toyota, Lexus, Scion, Daihatsu, Hino
VW, Audi, Porsche, Skoda, Lamborghini, Bentley, Seat, Bugatti, Cupra
Mercedes-Benz, Smart, Maybach
BMW, Mini, Rolls-Royce


Noro vse skupaj, ko na vse to pomisliš in povežeš v celoto:D


Zadeva je nora, dokler ne pomisliš da je v ceni tudi prihodnost - če musku uspe na trg spravit model 3 (oz kaj podobnega) za 25000 eur zna kar naenkrat pridobi nor tržni delež in bodo vsa ostala podjetja v hudih škripcih (temu primerno so manj vredne ker ljudje predvidevajo da ostala podjetja ne bodo toliko rasla).

Je pa po mojem mnenju vrednost še vedno hudo prenapihnena ker v teslo vlaga tudi malo morje plebejcev, ki se orngi napihnejo vrednost :)

stara mama ::

Scorpy84 je izjavil:

Zakaj valjaste oblike? Zaščita pred udarcem ali kakšen poseben razlog? Če bi bile kockaste oblike, bi lahko z enako kapiciteto več baterij skupaj spravili v manjše ohišje, ker nebi bilo luknje med baterijami, ko so skupaj zloženi.

Ena stvar ki mi pade na pamet je hlajenje baterij (in pozimi gretje).

kamiKaZaA ::

logocar3 je izjavil:

kamiKaZaA je izjavil:

Marketcap Tesle je 367b in je na 1. mestu med avtomobilskimi podjetji in je vredna skoraj toliko kot so vredne naslednje 4 firme skupaj-> Lestvica:

2. mesto Toyota z 187b
3. mesto VW z 83b
4. mesto Daimler z 55b
5. mesto BMW z 45b
-------------------
Skupaj te 4 firme = 370b

Torej ena Tesla je vredna skoraj tolko kot vse te znamke skupaj:
Toyota, Lexus, Scion, Daihatsu, Hino
VW, Audi, Porsche, Skoda, Lamborghini, Bentley, Seat, Bugatti, Cupra
Mercedes-Benz, Smart, Maybach
BMW, Mini, Rolls-Royce


Noro vse skupaj, ko na vse to pomisliš in povežeš v celoto:D


Zadeva je nora, dokler ne pomisliš da je v ceni tudi prihodnost - če musku uspe na trg spravit model 3 (oz kaj podobnega) za 25000 eur zna kar naenkrat pridobi nor tržni delež in bodo vsa ostala podjetja v hudih škripcih (temu primerno so manj vredne ker ljudje predvidevajo da ostala podjetja ne bodo toliko rasla).

Je pa po mojem mnenju vrednost še vedno hudo prenapihnena ker v teslo vlaga tudi malo morje plebejcev, ki se orngi napihnejo vrednost :)

Noro je predvsem, ko pogledaš vse številke. Tesla je v lanskem letu prodala manj kot 400.000 vozil in ustvarila 25 milijard usd prometa in je vredna 367 milijard usd, na drugi strani pa so 4 korporacije prodale skupno 27 milijonov vozil in ustvarile 918 milijard usd prometa in so vredne skupno 370 milijard usd. :) Noro.

MrNighthawk ::

kamiKaZaA je izjavil:

logocar3 je izjavil:

kamiKaZaA je izjavil:

Marketcap Tesle je 367b in je na 1. mestu med avtomobilskimi podjetji in je vredna skoraj toliko kot so vredne naslednje 4 firme skupaj-> Lestvica:

2. mesto Toyota z 187b
3. mesto VW z 83b
4. mesto Daimler z 55b
5. mesto BMW z 45b
-------------------
Skupaj te 4 firme = 370b

Torej ena Tesla je vredna skoraj tolko kot vse te znamke skupaj:
Toyota, Lexus, Scion, Daihatsu, Hino
VW, Audi, Porsche, Skoda, Lamborghini, Bentley, Seat, Bugatti, Cupra
Mercedes-Benz, Smart, Maybach
BMW, Mini, Rolls-Royce


Noro vse skupaj, ko na vse to pomisliš in povežeš v celoto:D


Zadeva je nora, dokler ne pomisliš da je v ceni tudi prihodnost - če musku uspe na trg spravit model 3 (oz kaj podobnega) za 25000 eur zna kar naenkrat pridobi nor tržni delež in bodo vsa ostala podjetja v hudih škripcih (temu primerno so manj vredne ker ljudje predvidevajo da ostala podjetja ne bodo toliko rasla).

Je pa po mojem mnenju vrednost še vedno hudo prenapihnena ker v teslo vlaga tudi malo morje plebejcev, ki se orngi napihnejo vrednost :)

Noro je predvsem, ko pogledaš vse številke. Tesla je v lanskem letu prodala manj kot 400.000 vozil in ustvarila 25 milijard usd prometa in je vredna 367 milijard usd, na drugi strani pa so 4 korporacije prodale skupno 27 milijonov vozil in ustvarile 918 milijard usd prometa in so vredne skupno 370 milijard usd. :) Noro.


Noro je predvsem to, da pri vseh teh številkah človek z zdravo pametjo ne pomisli, da s tem nekaj ni vredu in da je to ful dobr. Mislim resno moraš nekaj magičnega kadit, da ne vidiš nič spornega.

kamiKaZaA ::

MrNighthawk je izjavil:

kamiKaZaA je izjavil:

logocar3 je izjavil:

kamiKaZaA je izjavil:

Marketcap Tesle je 367b in je na 1. mestu med avtomobilskimi podjetji in je vredna skoraj toliko kot so vredne naslednje 4 firme skupaj-> Lestvica:

2. mesto Toyota z 187b
3. mesto VW z 83b
4. mesto Daimler z 55b
5. mesto BMW z 45b
-------------------
Skupaj te 4 firme = 370b

Torej ena Tesla je vredna skoraj tolko kot vse te znamke skupaj:
Toyota, Lexus, Scion, Daihatsu, Hino
VW, Audi, Porsche, Skoda, Lamborghini, Bentley, Seat, Bugatti, Cupra
Mercedes-Benz, Smart, Maybach
BMW, Mini, Rolls-Royce


Noro vse skupaj, ko na vse to pomisliš in povežeš v celoto:D


Zadeva je nora, dokler ne pomisliš da je v ceni tudi prihodnost - če musku uspe na trg spravit model 3 (oz kaj podobnega) za 25000 eur zna kar naenkrat pridobi nor tržni delež in bodo vsa ostala podjetja v hudih škripcih (temu primerno so manj vredne ker ljudje predvidevajo da ostala podjetja ne bodo toliko rasla).

Je pa po mojem mnenju vrednost še vedno hudo prenapihnena ker v teslo vlaga tudi malo morje plebejcev, ki se orngi napihnejo vrednost :)

Noro je predvsem, ko pogledaš vse številke. Tesla je v lanskem letu prodala manj kot 400.000 vozil in ustvarila 25 milijard usd prometa in je vredna 367 milijard usd, na drugi strani pa so 4 korporacije prodale skupno 27 milijonov vozil in ustvarile 918 milijard usd prometa in so vredne skupno 370 milijard usd. :) Noro.


Noro je predvsem to, da pri vseh teh številkah človek z zdravo pametjo ne pomisli, da s tem nekaj ni vredu in da je to ful dobr. Mislim resno moraš nekaj magičnega kadit, da ne vidiš nič spornega.

Nabavi si sarkazem detektor. ;)

Ravno s tem komentarjem sem želel izpostaviti, kako je vse skupaj nerealno, da je lahko ena firma z manj kot 400.000 prodanimi avti tržno enako vredna kot 4 ostale največje korporacije na Svetu.

MrNighthawk ::

kamiKaZaA je izjavil:

MrNighthawk je izjavil:

kamiKaZaA je izjavil:

logocar3 je izjavil:

kamiKaZaA je izjavil:

Marketcap Tesle je 367b in je na 1. mestu med avtomobilskimi podjetji in je vredna skoraj toliko kot so vredne naslednje 4 firme skupaj-> Lestvica:

2. mesto Toyota z 187b
3. mesto VW z 83b
4. mesto Daimler z 55b
5. mesto BMW z 45b
-------------------
Skupaj te 4 firme = 370b

Torej ena Tesla je vredna skoraj tolko kot vse te znamke skupaj:
Toyota, Lexus, Scion, Daihatsu, Hino
VW, Audi, Porsche, Skoda, Lamborghini, Bentley, Seat, Bugatti, Cupra
Mercedes-Benz, Smart, Maybach
BMW, Mini, Rolls-Royce


Noro vse skupaj, ko na vse to pomisliš in povežeš v celoto:D


Zadeva je nora, dokler ne pomisliš da je v ceni tudi prihodnost - če musku uspe na trg spravit model 3 (oz kaj podobnega) za 25000 eur zna kar naenkrat pridobi nor tržni delež in bodo vsa ostala podjetja v hudih škripcih (temu primerno so manj vredne ker ljudje predvidevajo da ostala podjetja ne bodo toliko rasla).

Je pa po mojem mnenju vrednost še vedno hudo prenapihnena ker v teslo vlaga tudi malo morje plebejcev, ki se orngi napihnejo vrednost :)

Noro je predvsem, ko pogledaš vse številke. Tesla je v lanskem letu prodala manj kot 400.000 vozil in ustvarila 25 milijard usd prometa in je vredna 367 milijard usd, na drugi strani pa so 4 korporacije prodale skupno 27 milijonov vozil in ustvarile 918 milijard usd prometa in so vredne skupno 370 milijard usd. :) Noro.


Noro je predvsem to, da pri vseh teh številkah človek z zdravo pametjo ne pomisli, da s tem nekaj ni vredu in da je to ful dobr. Mislim resno moraš nekaj magičnega kadit, da ne vidiš nič spornega.

Nabavi si sarkazem detektor. ;)

Ravno s tem komentarjem sem želel izpostaviti, kako je vse skupaj nerealno, da je lahko ena firma z manj kot 400.000 prodanimi avti tržno enako vredna kot 4 ostale največje korporacije na Svetu.


;) jaz sem sarkazem samo nadaljeval :))

NubCake ::

logocar3 je izjavil:

kamiKaZaA je izjavil:

Marketcap Tesle je 367b in je na 1. mestu med avtomobilskimi podjetji in je vredna skoraj toliko kot so vredne naslednje 4 firme skupaj-> Lestvica:

2. mesto Toyota z 187b
3. mesto VW z 83b
4. mesto Daimler z 55b
5. mesto BMW z 45b
-------------------
Skupaj te 4 firme = 370b

Torej ena Tesla je vredna skoraj tolko kot vse te znamke skupaj:
Toyota, Lexus, Scion, Daihatsu, Hino
VW, Audi, Porsche, Skoda, Lamborghini, Bentley, Seat, Bugatti, Cupra
Mercedes-Benz, Smart, Maybach
BMW, Mini, Rolls-Royce


Noro vse skupaj, ko na vse to pomisliš in povežeš v celoto:D


Zadeva je nora, dokler ne pomisliš da je v ceni tudi prihodnost - če musku uspe na trg spravit model 3 (oz kaj podobnega) za 25000 eur zna kar naenkrat pridobi nor tržni delež in bodo vsa ostala podjetja v hudih škripcih (temu primerno so manj vredne ker ljudje predvidevajo da ostala podjetja ne bodo toliko rasla).

Je pa po mojem mnenju vrednost še vedno hudo prenapihnena ker v teslo vlaga tudi malo morje plebejcev, ki se orngi napihnejo vrednost :)

Tesla bo z Cybertruck-om zaslužila MILJARDE, saj praktično nima konkurence za takšno ceno, vsi jo bodo morali kopirat, ali pa jih bo izdelava stala 3x več, kar pomeni, da ne bodo mogli konkurirat ceni. Če jim uspe vse kar so si zadali (do zdaj jim je veliko, čeprav ne ravno v časovnem obdobju, ki so si ga zadali), bodo služili lepe denarce :)
Nekako tako kot Amazon, ki vse vlaga naprej v nadaljno rast in nima dobička kaj dosti, delnice pa so vredne, ker delničarji vidijo prihodnost, kaj bo čez 5/10 let. Tesla nima toliko prometa niti približno, ampak vse ob svojem času, to pač vidijo delničarji, če imajo prav, pa bo pokazal čas :)

Utk ::

Cybertruck bi znal pokasirat ogromno ja, čeprav je zame neumnost. Ampak redneki bojo to kupili, ker imajo denar, kul je, na 1000 km dolgo pot s pa s tem itak ne greš.

A-242 ::

NubCake je izjavil:

Tesla bo z Cybertruck-om zaslužila MILJARDE, saj praktično nima konkurence za takšno ceno, vsi jo bodo morali kopirat, ali pa jih bo izdelava stala 3x več, kar pomeni, da ne bodo mogli konkurirat ceni.


Nikola, Hummer. Razen tega, se nikoli niso zagotovili kar so dostavili, kar je narejeno je izredno slabe kvalite in tisto kar dobis za zacetno ceno je precej manj kot tisto po cemer so se hipsterjem cedile sline ob reklamah.

Pa se cybertruck je ekstra grd in ob njihovi kvaliteti kar vidim, kako bo rjavel po vseh vogalih.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: A-242 ()

showsover ::

Ja, pomisleki veljajo, samo bi tudi jaz imel cybertruck :)

A-242 ::

showsover je izjavil:

Ja, pomisleki veljajo, samo bi tudi jaz imel cybertruck :)


Si preprican? Vzames polovicko? Glede na Teslino kvaliteto...

Hummer Pickup:


Hummer SUV:


Nikola Pickup:


V realnosti, pa ne bi imel ne Tesle ne katerekoli teh krav. Pac, to je za ameriske rednecke, v Sloveniji, z naso zakonodajo, je cisto neprimeren. Mogoce bi imel Nivo (neunicljiva) ali Pando (majhna), tukaj se pa konca.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: A-242 ()

Aston_11 ::

kamiKaZaA je izjavil:

in povežeš v celoto:D
Ugotoviš, da jih nikoli ne bi mogel prodati za marketcap. Torej se še prej zbudiš.

kow ::

@Aston_11
Valuacijo se ne dela za 2-3 leti naprej, ampak 5-10 let. Ocena ne gre samo navzdol, lahko gre tudi navzgor. Kaj, ce zmagajo pri (pol)avtonomni voznji? Kaj, ce so najbolj konkurencni pri battey storage-u? itd. Tesla je lahko 10x, 50x precenjena, lahko pa je tudi 10x podcenjena. Kaj, ce jim bo netflix placeval, da bodo na prvem mestu na njihovem zaslonu? itd. itd.

Res se kdo verjame, da je profit v samem avtu? Pojdi gledat 10 let nazaj novico o Facebook IPO-tu in komentarje o precenjenosti.

Valvoline ::

Aston_11 je izjavil:

kamiKaZaA je izjavil:

in povežeš v celoto:D
Ugotoviš, da jih nikoli ne bi mogel prodati za marketcap. Torej se še prej zbudiš.

Teslin MC in vrednost delic je vezana na milijarde bodocih robotaksijev in solarnih streh na marsu,titanu,seresu in se kje. Aja ,pa tut na podlago bodocih prodanih starship vozovnic za kruzanje po osoncju.
;((

Valvoline ::

Z prihodom ev vozil, se kitajskim podjetjem koncno odpira vrata za izvoz avtomobilov v eu ter zda (ni vec omejevanj zarad izpusnih emisij). Sledil bo nokaut in propad kompletne eu/zda/japan avtoindustrije ter kitajski monopol.

Zgodovina sprememb…

Aston_11 ::

Valvoline je izjavil:

Aston_11 je izjavil:

kamiKaZaA je izjavil:

in povežeš v celoto:D
Ugotoviš, da jih nikoli ne bi mogel prodati za marketcap. Torej se še prej zbudiš.

Teslin MC in vrednost delic je vezana na milijarde bodocih robotaksijev in solarnih streh na marsu,titanu,seresu in se kje. Aja ,pa tut na podlago bodocih prodanih starship vozovnic za kruzanje po osoncju.
;((

In izračun tega kompleksnega bodočega dogodka sorazmerno preprosto množenje......... bahahahahaha!

showsover ::

Ja, nimam nobene Tesle (ne avta, ne kaksne druge hisne tehnike), nekaj sem slisal glede kvalitete oz. izredno dragih popravil, ampak v resnici pa ne vem.

Nikola pickup izgleda v redu (drugega ne vem), imas kaksne veze pri prodajalci, napovedujejo ceno 60-90k$...

Hummer pa se mi zdi prevec prepoznaven.

PS: Zanimivo, [Shift] na zunanji tipkovnici (ki je, izgleda, za vrec proc) se kombinira z notranjo tipkovnico - mam probleme s h, H in Z.

Machete ::

Samo opomba, da bo debata malo bolj relevantna, Nikola je grand scam.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

NubCake ::

Jaz grem stavit, da bo Elon Musk prej trilijonar kot pa Jeff Bezos, stava 2:1 :D

Valvoline ::

NubCake je izjavil:

Jaz grem stavit, da bo Elon Musk prej trilijonar kot pa Jeff Bezos, stava 2:1 :D

Ce bodo komunajzarji nadaljevali z lopovskimi subvencijami zagotovo. taksen idiotizem k ga mamo danes, plebs casti bogatune po 6-7k cestnino in zastojn voznjo v zgodovini se nikoli ni zgodil.

Zgodovina sprememb…

MrStein ::

Kako ne, to je ves čas. ;)
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

feryz ::

"še enkrat je omenil, da je prednaročil za Cybertruck "toliko, da jih ne šteje več" (v okolici 600.000) in obljubil, da v roku meseca lansirajo novo"

Človek bi mislil, da Musk počne kaj drugega. V resnici sedi v kleti in šteje listke s prednaročili za truck.
Pri 591 612, se je zmotil in ker se mu ne da še enkrat od začetka, je zaokrožil na več kot 600 tisoč. 100 tisoč gor ali dol. Se vidi, da gre za IT podjetje.

kow ::

Ne razumes poante. Vseeno je, ce je narocil 500k ali 30 milijonov. Itak nimajo baterij, da bi postavili tovarno, ki bi naredila 300k takih vozil letno.
Govorim kratko/srednjerocno.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Nemška študija: električna vozila zaslužna za več emisij CO2 kot dizelska (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
8920761 (16154) BlaY0
»

Tesla predstavila baterije za napajanje hiše (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
13542828 (28894) Spajky

Več podobnih tem