Forum » Na cesti » Hyundai Tucson 2021
Hyundai Tucson 2021
WhiteAngel ::
Hyundai je končno predstavil novega Tucsona:
Po mojem mnenju eden lepših SUV-jev. Kako se pa obnaša na cesti, bomo seveda morali še počakati.
Po mojem mnenju eden lepših SUV-jev. Kako se pa obnaša na cesti, bomo seveda morali še počakati.
RedDrake ::
Vidim, da sem ravno pravočasno kupil Tucsona (letos spomladi).
Zunaj izgleda za bruhati in notri sami touchscreeni ...
Zakaj se morajo prijeti trendi, ki slabšajo UX in ne tisti, ki ga izboljšujejo?
Že tako sem komaj izbral avto zase, ker 90% modernih modelov odpade iz vizualnih ali praktičnih razlogov.
Zunaj izgleda za bruhati in notri sami touchscreeni ...
Zakaj se morajo prijeti trendi, ki slabšajo UX in ne tisti, ki ga izboljšujejo?
Že tako sem komaj izbral avto zase, ker 90% modernih modelov odpade iz vizualnih ali praktičnih razlogov.
GRT ::
Vidim, da sem ravno pravočasno kupil Tucsona (letos spomladi).
Zunaj izgleda za bruhati in notri sami touchscreeni ...
Zakaj se morajo prijeti trendi, ki slabšajo UX in ne tisti, ki ga izboljšujejo?
Že tako sem komaj izbral avto zase, ker 90% modernih modelov odpade iz vizualnih ali praktičnih razlogov.
Vidiš kako se razlikujejo okusi. Hvala bogu, da se. Meni recimo veliko lepši tako zunaj kot znotraj. Meni gre pa recimo na bruhanje pri zadnjem modelu tista tablica, ki štrli iz armature. Če še nisi dojel trendov potem jih ne obsojaj. Mogoče si le ti za časom.
Toda, če si omejen z denarjem potem nimaš izbire.
Če me kaj moti pri tem novem modelu je pa volan, ki je grd kot pri Kiah, (itak saj je ista firma), prejšni modeli so mi bili bolj všeč. Tu pa so šli nazaj namesto naprej.
fuck_it_ ::
Sem pristaš hyundajev ampak tole je pa huda napaka. Ne moreš v SUV tlačit samo touchscreenov in odstranit trpežne mehanske gumbe.
mah saj tudi tele bedaste touchscreene so pobrali od Kie, kjer so že prejšnjo generacijo testirali kako se obnesejo pri strankah. Na žalost je bil folk navdušen in zdaj so samo še touchscreeni povsod.
Gnusno, med vožno popolnoma neuporabno (moraš dejansko gledat kaj pritiskaš medtem ko če je gumb mehanski lahko začutiš kaj boš pritisnil brez da bi pogled odstranil iz ceste.
[
Če me kaj moti pri tem novem modelu je pa volan, ki je grd kot pri Kiah, (itak saj je ista firma), prejšni modeli so mi bili bolj všeč. Tu pa so šli nazaj namesto naprej.
mah saj tudi tele bedaste touchscreene so pobrali od Kie, kjer so že prejšnjo generacijo testirali kako se obnesejo pri strankah. Na žalost je bil folk navdušen in zdaj so samo še touchscreeni povsod.
Gnusno, med vožno popolnoma neuporabno (moraš dejansko gledat kaj pritiskaš medtem ko če je gumb mehanski lahko začutiš kaj boš pritisnil brez da bi pogled odstranil iz ceste.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: fuck_it_ ()
mahoni ::
Sem pristaš hyundajev ampak tole je pa huda napaka. Ne moreš v SUV tlačit samo touchscreenov in odstranit trpežne mehanske gumbe.
Kot da kdo kupi taksno vrsto SUV-a za jirat se po hosti.
To je pac dvignjen avtomobil, ima nekaj funkcij SUV-a in to je to. Za kaksne podvige po hostah rabis nekaj trpeznega.
Raptor F16 ::
Vidim, da sem ravno pravočasno kupil Tucsona (letos spomladi).
Zunaj izgleda za bruhati in notri sami touchscreeni ...
Zakaj se morajo prijeti trendi, ki slabšajo UX in ne tisti, ki ga izboljšujejo?
Že tako sem komaj izbral avto zase, ker 90% modernih modelov odpade iz vizualnih ali praktičnih razlogov.
Meni ni tako napačen izgleda pa generično po nekem univerzalnem receptu. Led luči (obris) so pobrali po Mercedesocih EQ konceptih.
Eden od razlogov, zakaj se mi Hyundai in KIA ne dopadeta preveč je pomanjkanje identitete v dizajnu. V katerikoli avto se usedeš dobiš občutek da je v bistvu neka sestavljanka večih stilov različnih proizvajalcev. Bolano imitirajo švabe. Poleg tega pa nobena linije ne zdrži dlje kot 5 let... na pet let ven pride avto ki prejšnjemu niti malo ni podoben. Kar oni delajo so shooting star izdelki (utrinki). Ko pridejo ven so posebni, prodajajo na hype zanimanje pa kasneje upade.
Zakaj ? Ker noben od teh avtov ne pusti dovolj velikega vtisa na trgu in očitno še iščejo kaj je ljudem v splošnem všečno.
Tako imaš po petih letih avto ki izgleda zastarelo in skoraj nihče ga ne kupi ker bi bil komu RES všeč. Kupi se zato, ker rabljen niti nima neke cene in izgpeda malo sodobneje. Pač za isti denar dobiš mlajši letnik kot pa kak konkurenčno ogledan model VW, SEAT, ŠKODA ki malo bolje držijo ceno.
Leva ... Leva ... leva desna ena dva
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Raptor F16 ()
RedDrake ::
Jah, okusi se razlikujejo.
Meni je oblika Tucsona bila izjemno všeč. Kot tudi Mazde CX-5 (prva generacija, ta druga je malce meh). Izgledata precej podobno. Če že, je Tucson "kopiral" izgled Mazde, ne pa švabov.
Švabski SUVi tam iz prve polovice 2010-ih so izjemno drugačni. Tako zunaj kot notri.
Kar se držanja cene tiče, se ti to bolj "dozdeva", ker so trenutni rabljeni Hyundai/Kia modeli stali konkretno manj kot VAG ekvivalenti (no mogoče ne škode).
Na primer, tašča ima Leona z 1.6 TDI letnik 2013, ki so ji ga prodali celo z dvopodročno klimo in radijem ter tempomatom (kar je ekstra od "volan in kolesa"). Za takratnih 17k EUR. Podobno opremljen i30 je stal takrat 3k EUR manj (vem, ker sem takrat kupoval karavana in je bil i30 shortlistan).
To, da danes za enega dobiš 7,5k EUR, za drugega pa 6k pa pomeni, da sta procentualno izgubila ~enako.
Ja, danes so novi korejci cenovno blizu VAGom, ampak včasih ni bilo tako. Hyundai je postal bolj "posh", KIA pa se sili v neke premium vode (kao, pa je vse skupaj bolj fail, imho).
Kar se izgleda tiče, je delno res da se zelo menja. Ampak to je pogojeno z "napredkom", kjer se njihov dizajn izboljšuje. Oz. se po mojem je. Tole je bolj koncept teritorij, ne pa produkcijsko vozilo. Moraš tudi računati, da Hyundai izpred 10-ih let je bil econobox teritorij. Največ so prodali škatel z osnovno opremo, podobno kot Škoda. Danes se Hyundai pozicionira višje. Ali upravičeno ali ne, bo pokazal čas, je pa bil trenutno odhajajoči Tucson precej uspešna stvar po svetu.
No, jaz sem z mojim solidno zadovoljen. Fully loaded z 1.6 turbo bencinom in DCTjem (kar je edini in relativno velik minus). Cena je bila odlična (pod 35k), in za naslednjih pet do deset let sem kar se tiče prevažanja familije "odkljukal". Za zabavo pa itak nekaj z malce več kubature in precej večjimi turbo tlaki čisto zadošča :)
Meni je oblika Tucsona bila izjemno všeč. Kot tudi Mazde CX-5 (prva generacija, ta druga je malce meh). Izgledata precej podobno. Če že, je Tucson "kopiral" izgled Mazde, ne pa švabov.
Švabski SUVi tam iz prve polovice 2010-ih so izjemno drugačni. Tako zunaj kot notri.
Kar se držanja cene tiče, se ti to bolj "dozdeva", ker so trenutni rabljeni Hyundai/Kia modeli stali konkretno manj kot VAG ekvivalenti (no mogoče ne škode).
Na primer, tašča ima Leona z 1.6 TDI letnik 2013, ki so ji ga prodali celo z dvopodročno klimo in radijem ter tempomatom (kar je ekstra od "volan in kolesa"). Za takratnih 17k EUR. Podobno opremljen i30 je stal takrat 3k EUR manj (vem, ker sem takrat kupoval karavana in je bil i30 shortlistan).
To, da danes za enega dobiš 7,5k EUR, za drugega pa 6k pa pomeni, da sta procentualno izgubila ~enako.
Ja, danes so novi korejci cenovno blizu VAGom, ampak včasih ni bilo tako. Hyundai je postal bolj "posh", KIA pa se sili v neke premium vode (kao, pa je vse skupaj bolj fail, imho).
Kar se izgleda tiče, je delno res da se zelo menja. Ampak to je pogojeno z "napredkom", kjer se njihov dizajn izboljšuje. Oz. se po mojem je. Tole je bolj koncept teritorij, ne pa produkcijsko vozilo. Moraš tudi računati, da Hyundai izpred 10-ih let je bil econobox teritorij. Največ so prodali škatel z osnovno opremo, podobno kot Škoda. Danes se Hyundai pozicionira višje. Ali upravičeno ali ne, bo pokazal čas, je pa bil trenutno odhajajoči Tucson precej uspešna stvar po svetu.
No, jaz sem z mojim solidno zadovoljen. Fully loaded z 1.6 turbo bencinom in DCTjem (kar je edini in relativno velik minus). Cena je bila odlična (pod 35k), in za naslednjih pet do deset let sem kar se tiče prevažanja familije "odkljukal". Za zabavo pa itak nekaj z malce več kubature in precej večjimi turbo tlaki čisto zadošča :)
Koraaz ::
Eden od razlogov, zakaj se mi Hyundai in KIA ne dopadeta preveč je pomanjkanje identitete v dizajnu. V katerikoli avto se usedeš dobiš občutek da je v bistvu neka sestavljanka večih stilov različnih proizvajalcev. Bolano imitirajo švabe. Poleg tega pa nobena linije ne zdrži dlje kot 5 let...
Ironično je, ko se govori, da azijski avti nimajo identitete, dizajna in kopirajo evropske avte, medtem ko azijske avte predvsem oblikujejo Nemci.
Peter Schreyer @ Wikipedia
Potem se vprašaš, zakaj ne morejo biti ti avti isto oblikovno uspešni kot tisti v Evropi?
Imajo prenizko plačo in niso motivirani? Delajo po kopitu najmanjšega odpora (ker lahko)? Se bojijo, da bi jih sonarodnjaki iz nemčije tožili, ker delajo za konkurenčno podjetje?
Mazda Lantis, pri nas Mazda 323F je isto oblikoval Nemec, pa nikoli bi bil pojem vrhunskega dizajna, kljub temu, da jo je oblikoval Nemec.
Utk ::
Ni problem, da azijci ne bi bili lepi, problem je v tem, da nimajo svojega stila. No, nekateri ga imajo, civic nekako vleče neko obliko, čeprav s kakšno izjemo vmes, corolla kot najbolj generičen avto na svetu tudi ima neko linijo od generacije do generacije. Kia, hyundai pa niti ne. Vsak avto in vsak nov model je poglavje zase. Razen santa fe in še kakšna izjema.
Raptor F16 ::
Ni problem, da azijci ne bi bili lepi, problem je v tem, da nimajo svojega stila. No, nekateri ga imajo, civic nekako vleče neko obliko, čeprav s kakšno izjemo vmes, corolla kot najbolj generičen avto na svetu tudi ima neko linijo od generacije do generacije. Kia, hyundai pa niti ne. Vsak avto in vsak nov model je poglavje zase. Razen santa fe in še kakšna izjema.
Honda je s Civic-om žal popolnoma zabluzila.
Toyota ima priznam mogoče še najbolj razvito in ustaljeno oblikovalsko identiteto v primerjavi z ostalimi azijskimi znamkami. Imajo svoje linije ki definirajo njihove modele ne glede na generacijo.
Leva ... Leva ... leva desna ena dva
Machete ::
Poznam dva lastnika. En ful opremljen, avtomatik, mašina nkeje blizu 200KM, usnje itd.. bi imel takoj, drugi gol in bos mlinček nekje 130KM, ne bi imel NIKOLI.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Machete ()
mahoni ::
Machete ::
Ne. Kačkaja, mi daš lahko najdražjo možno izvedbo, prav tako KIA ali Peguot, pa jih lahko obdržiš :)
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
mahoni ::
Ne. Kačkaja, mi daš lahko najdražjo možno izvedbo, prav tako KIA ali Peguot, pa jih lahko obdržiš :)
Namesto da jih sprejmes in prodas dlje. Ajajaj.
Tisto kar ne maram pri Tuksonu, vsaj pri prejsnjemu modelu, da se mu podvozje odzadaj vidi. Res ne stekam teh proizvajalcev in dizajnerjev. Pa jebem ti, zapakiraj avtomobil kot se zagre.
Enako je pri BMW-jih SUV-jih.
Pol pa tist grdi lonc zarjavi in gledas tisto gnilobo. Bljek.
Luk as ::
Vidim, da sem ravno pravočasno kupil Tucsona (letos spomladi).
Zunaj izgleda za bruhati in notri sami touchscreeni ...
Zakaj se morajo prijeti trendi, ki slabšajo UX in ne tisti, ki ga izboljšujejo?
Že tako sem komaj izbral avto zase, ker 90% modernih modelov odpade iz vizualnih ali praktičnih razlogov.
To imaš model 2020?
Lahko kaj več poveš o svojem "Tusconu" kateri "Fully loaded z 1.6 turbo bencinom in DCTjem" mislim, koliko konjev (ti je to dovolj) za kakšne "bregove", ko si "Fully loaded"... Namreč govori se da so ti 1,6/97kW kar malo "švoh" za tako velik-težak avto. Vsaj 100kW ali 2,0. Pa še bencinar "kuri" veliko več. Sem prepričan da z neko normalno vožnjo ne gre pod 8L/100.
Lahko tudi na ZS ali se odpre nova tema o teh prejšnih-zadnjih modelov 2018 (ne vem točno mislim, da tam od konca leta naprej) do teh novih 2021 modelov.
riba smrdi pri glavi
WhiteAngel ::
Vidim, da sem ravno pravočasno kupil Tucsona (letos spomladi).
Zunaj izgleda za bruhati in notri sami touchscreeni ...
Zakaj se morajo prijeti trendi, ki slabšajo UX in ne tisti, ki ga izboljšujejo?
Že tako sem komaj izbral avto zase, ker 90% modernih modelov odpade iz vizualnih ali praktičnih razlogov.
Ja, to tudi meni ni všeč. Ampak se malo umirja ta trend. Recimo na volanu imaš čisto navadne gumbe in pa varnostne utripalke je fizičen gumb. Za klimo so vsaj touch gumbi ves čas na isti lokaciji in vedno na voljo za razliko od Tesle ali Citroena, kjer se moraš po meniju sprehoditi, da naštelaš klimo.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: WhiteAngel ()
Machete ::
Luk as: 97kw ne gre nikamor. Res nikamor. Ne si tega naredit. Nepremičnina.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
Luk as ::
Luk as: 97kw ne gre nikamor. Res nikamor. Ne si tega naredit. Nepremičnina.
Ja to sem slišal. Saj ravno zato nabiram izkušnje.
Za novega ravno ni keša, me pa zanima tam 2018 model po možnosti že novejši, čeprav mi je notri grd s tisto štrlečo tablico. Mi je bil prejšni model, armatura lepša.
riba smrdi pri glavi
RedDrake ::
To imaš model 2020?
Lahko kaj več poveš o svojem "Tusconu" kateri "Fully loaded z 1.6 turbo bencinom in DCTjem" mislim, koliko konjev (ti je to dovolj) za kakšne "bregove", ko si "Fully loaded"... Namreč govori se da so ti 1,6/97kW kar malo "švoh" za tako velik-težak avto. Vsaj 100kW ali 2,0. Pa še bencinar "kuri" veliko več. Sem prepričan da z neko normalno vožnjo ne gre pod 8L/100.
Lahko tudi na ZS ali se odpre nova tema o teh prejšnih-zadnjih modelov 2018 (ne vem točno mislim, da tam od konca leta naprej) do teh novih 2021 modelov.
Da, modelno leto 2020 (se pravi čisto zadnji facelift, s tablico na armaturi).
Impression Edition oprema (usnjeni sedeži, gretje vseh sedežev, zračenje prednjih, vse električno, 360 kamere, električna prtljažna vrata, panorama, radarski tempomat, sledenje voznemu pasu, ipd ...), 1.6 T-GDI 130kW, 4x4, DCT menjalnik.
Poraba je na odličen dan 7,8 s tempomatom 110 po avtocesti, pri 120 je že 8+, pri 130 se giblje 8,5 do 9. Regionalka LJ-Tolmin je poraba 8,5, mestna vožnja je 10+. Dejansko povprečje je nekje okoli 9 (ker večinoma vozim omenjeno regionalko in mestno vožnjo). To je z letnimi 245/45/19 gumami. Zimske bom sedaj kupil 18", ker je 245 preprosto overkill, plus te alu res niso za po soli (250 je ena feltna), in v zimskih razmerah bom za dostop do gorske kmetije dejansko rabil 4x4 (in je bolje ožje gume, če se da).
Na testu sem imel (mislim da 2018, ko sem prvič začel obupavati nad mojim prejšnjim avtom) 1.6 GDI s temi famoznimi 97kW in ročnim menjalnikom, pa je bil res bogi za pospeševanje že s samo dvema notri in malce prtljage. Pred nakupom sem januarja testiral še 1.6 CRDI 100kW 4x4 enako z DCT in je bilo solidno in "zadovoljivo" - btw, v 4x4 dizlih ne moreš pospraviti rolo prtljažnika pod dno prtljažnika, ker rezervoar za adblue tam zasede ravno nekaj prostora, v bencinarjih to gre.
Kar se bregov tiče, ni problema. 5 ljudi + roba (efektivno 500kg), in zelo solidno pospeševanje v klance Idrija - Godovič. Avto ima drugače tudi precej dober 0-100 čas, realno je nekje okoli 8s, čeprav je uraden podatek 9+ (nimam pojma zakaj).
Je pa VELIK minus DCT. menjalnik je v mestni vožnji obupen, na regionalnki je "meh", na AC pa komaj zadovoljiv. Recimo ravno danes sem šel po štajerki in ko sem se vklopil na štajerko iz severne LJ obvoznice sem pri 80 pohodil gas. Obrati so šli najprej na 4k (ena prestava nižje), potem na 5k (druga nižje), avto pa je medtem pospeševal kot polž. Po res 3-4-ih sekundah je šele primerno skočil. Ne me razumeti narobe, je udoben, a če ne voziš kot penzioner potem boš klel privzeti Drive način. V manualnem je sicer ok, ampak kje je potem point avtomatika?
Glede na menjalnik, bi, če bi kupoval še enkrat, raje kupil 2.0 dizla, ki ima edini klasični avtomatski menjalnik, ali pa ročnega 1.6 t-gdi. Ampak ročni so danes passe.
Drugače je pa potovanje zelo udobno. Solidno tiho pri "običajnih hitrostih", prostora je dovolj za pet odraslih in vzmetenje ni preveč trdo ali zibajoče.
Še vedno pa to ni premium teritorij, ampak je pa good enough.
In ja, avta primarno nisem izbral po znamki, ampak po tem kaj mi je ponujal in kako všeč mi je bil.
V ožjem izboru so bili še Mazda CX-5, BMW 2 active tourer ter škoda Karoq. Ja, pisana druščina, ampak to mi je bilo všeč. Bemfla sem skoraj kupil (sem ga vozil tudi kot rentacar 2 tedna po Portugalski in je izjemno praktičen in lušten avto), ampak je razmerje med ceno in opremo prevagalo na Hyundaija. Mazda je imela nenormalne čakalne roke za to, kar sem si želel, škoda pa me ni najbolj prepričala na testu.
Luk as ::
Hvala za obširno razlago.
Torej avtomatik, vsaj 100kW, diesel 2.0, brez DCT.
Torej avtomatik, vsaj 100kW, diesel 2.0, brez DCT.
riba smrdi pri glavi
mahoni ::
Luk as ::
Hvala za obširno razlago.
Torej avtomatik, vsaj 100kW, diesel 2.0, brez DCT.
Al pa preskocis to dvignjeno elantro.
Povej mi za alternativo v istem cenovnem razredu.
riba smrdi pri glavi
mahoni ::
Luk as ::
Bom rekel 19k. Ker potem bo še kak jurček "dodatkov", kake gume, servis,...
Kot že rečeno, sem gledal tam dve leti rabljene Tuscone. Od konca 2018 dobiš že ta novi facelift.
Kot že rečeno, sem gledal tam dve leti rabljene Tuscone. Od konca 2018 dobiš že ta novi facelift.
riba smrdi pri glavi
Luk as ::
Hvala za obširno razlago.
Torej avtomatik, vsaj 100kW, diesel 2.0, brez DCT.
Al pa preskocis to dvignjeno elantro.
Povej mi za alternativo v istem cenovnem razredu.
Koliko kesa?
Hvala za alternativo. Pa tako smo glasni!
riba smrdi pri glavi
WhiteAngel ::
Hvala za obširno razlago.
Torej avtomatik, vsaj 100kW, diesel 2.0, brez DCT.
Al pa preskocis to dvignjeno elantro.
Huh? Elantra je pomanjšana Sonata. Tucson je pomanjšan Santa fe. Že pred 20 leti je bilo to ločeno. Ni to nek moderen povišan i30.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: WhiteAngel ()
mr_chai ::
Hvala za obširno razlago.
Torej avtomatik, vsaj 100kW, diesel 2.0, brez DCT.
Al pa preskocis to dvignjeno elantro.
Povej mi za alternativo v istem cenovnem razredu.
Koliko kesa?
Hvala za alternativo. Pa tako smo glasni!
Vzameš enga starega (l2014) Range Rover Evoque, 150km, čista lepota.
mahoni ::
Luk as ::
Hvala za obširno razlago.
Torej avtomatik, vsaj 100kW, diesel 2.0, brez DCT.
Al pa preskocis to dvignjeno elantro.
Povej mi za alternativo v istem cenovnem razredu.
Koliko kesa?
Hvala za alternativo. Pa tako smo glasni!
Vzameš enga starega (l2014) Range Rover Evoque, 150km, čista lepota.
Ne rečem, da ni dober.
Toda na starejšega kot ga imam z večimi kilometri pa res ne bom šel.
Če pa hočeš kaj boljšega pa ga pod 20k ni.
riba smrdi pri glavi
mahoni ::
Hvala za obširno razlago.
Torej avtomatik, vsaj 100kW, diesel 2.0, brez DCT.
Al pa preskocis to dvignjeno elantro.
Povej mi za alternativo v istem cenovnem razredu.
Koliko kesa?
Hvala za alternativo. Pa tako smo glasni!
Vzameš enga starega (l2014) Range Rover Evoque, 150km, čista lepota.
Ne rečem, da ni dober.
Toda na starejšega kot ga imam z večimi kilometri pa res ne bom šel.
Če pa hočeš kaj boljšega pa ga pod 20k ni.
Ja pol se pa stegni in daj vec kesa. Nemogu jare i pare.
Luk as ::
Ja pol se pa stegni in daj vec kesa. Nemogu jare i pare.
Ma nemoj jarane. A koja kola ti voziš?
Če bi se lahko stegnil za kaj več potem bi to tudi napisal. Nismo vsi privatniki
riba smrdi pri glavi
mahoni ::
Ja pol se pa stegni in daj vec kesa. Nemogu jare i pare.
Ma nemoj jarane. A koja kola ti voziš?
Če bi se lahko stegnil za kaj več potem bi to tudi napisal. Nismo vsi privatniki
Potem pa ne glej necesa, cesar si ne mores privosciti.
Cez par let pa na avto.net neka jajca z najbolj osnovno opremo kar je mogoce, sam da zgleda dobr.
Kupi tuksona 2014 letnik, pa je.
hdx ::
Žena bo menjala 2018 P5008 in ima ogledanega Santa Feja https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
Ima kdo kakšne izkušnje z novimi Hyundai?
Ima kdo kakšne izkušnje z novimi Hyundai?
sasa555 ::
Hyndai tucson je katastrofa,sem kupil novega tuscona in se mi je pokvarila klima v mesecu juniju in so mi rekli da ne morem dobiti dele ,da moram počekati najmanj 2 ali 3 meseca ker nimajo dela.Rekli so mi da jim je žal in da mi nič ne pripada ,se nadomestno vozilo.
Na hyndai Ljubljana so bili zelo neprijazni in mi nič niso pomagali.Nova avto sem prodal in kupil novega iz obupa.
Na servisu so mi rekli ,da se hyundai veliko kvarijo.
Sramota za glavni sedež Hyunday v Ljubljani.
Na hyndai Ljubljana so bili zelo neprijazni in mi nič niso pomagali.Nova avto sem prodal in kupil novega iz obupa.
Na servisu so mi rekli ,da se hyundai veliko kvarijo.
Sramota za glavni sedež Hyunday v Ljubljani.
sasa555 ::
Sramota za hišo Hyundai Avto Trade d.o.o.,kako pomagajo pri njihovih napakah na avtomobilom Hyundai Tuscon,
sploh pa njihova delavca g.Primožem Svoljšak in Žane Kurent.
Avto sem kupil leta 2022 Hyundai Tucona.
sploh pa njihova delavca g.Primožem Svoljšak in Žane Kurent.
Avto sem kupil leta 2022 Hyundai Tucona.
Tech909 ::
Hyndai tucson je katastrofa,sem kupil novega tuscona in se mi je pokvarila klima v mesecu juniju in so mi rekli da ne morem dobiti dele ,da moram počekati najmanj 2 ali 3 meseca ker nimajo dela.Rekli so mi da jim je žal in da mi nič ne pripada ,se nadomestno vozilo.
Na hyndai Ljubljana so bili zelo neprijazni in mi nič niso pomagali.Nova avto sem prodal in kupil novega iz obupa.
Na servisu so mi rekli ,da se hyundai veliko kvarijo.
Sramota za glavni sedež Hyunday v Ljubljani.
to je normalno pri vseh. Preden kupiš vsi kot čokolada, ko ga maš in so napake pa nesramnost in ignoriranje. Gnila industrija
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Poraba avtomobila (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )Oddelek: Na cesti | 59842 (10519) | hojnikb |
» | Zakaj se CVT ne uporablja oziroma ni razširjen? (strani: 1 2 3 4 … 7 8 9 10 )Oddelek: Na cesti | 79703 (31127) | WizzardOfOZ |
» | Kia verigaOddelek: Na cesti | 3570 (3082) | Kekokekič |
» | Ford Kuga VS Hyundai TucsonOddelek: Na cesti | 5114 (4423) | RedDrake |
» | nakup avtomobila (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 28059 (24887) | ;-) |