Forum » Loža » Službeno izobraževanje in plačilo časa prevoza (službena pot na izobraževanje)
Službeno izobraževanje in plačilo časa prevoza (službena pot na izobraževanje)
Vaseer ::
Situacija: 4 dnevno izobraževanje, ki poteka 8 ur dnevno na lokaciji ponudnika izobraževanja.
Lokacija izobraževanja je od delovnega mesta oddaljena cca 1 uro vožnje (ob prometnih konicah - kar bo ravno v času poti na in iz izobraževanja; ob normalnih razmerah pot traja cca 30 minut), za kar dobim služben avtomobil.
Zanima me kako je s časom, ki ga porabim za vožnjo z lokacije delovnega mesta do lokacije izobraževanja in nazaj? Se ta čas šteje v normalen delovni čas, kar pomeni da bi 4 dni izobraževanja imel cca 10 urni delovnik (8 ur izobraževanja in cca 2 uri vožnje)?
Vsak dan izobraževanja z lastnim prevozom pridem na lokacijo delovnega mesta, kjer prevzamem služben avtomobil, se odpeljem na lokacijo izobraževanja. Po izobraževanju enak postopek v obratni smeri.
Sprašujem ker za izobraževanja uporabljamo drugačen urnik (fiksno 8 ur) kot za redni delovni čas.
Za izobraževanja na lokaciji delovnega mesta ni problem, za opisano situacijo pa se mi ne zdi fer da bi čas, ki ga rabim za prevoz iz lokacije delovnega mesta do lokacije izobraževanja, dal zastonj.
Brskanje in iskanje me pripelje do dnevnic, ki pa, po mojem mnenju, za opisan primer niso namenjene (prehrana je zagotovljena s strani ponudnika, izobraževanje traja 8 ur, vprašanje je samo kako je s časom prevoza delovno mesto - lokacija izobraževanja).
Lokacija izobraževanja je od delovnega mesta oddaljena cca 1 uro vožnje (ob prometnih konicah - kar bo ravno v času poti na in iz izobraževanja; ob normalnih razmerah pot traja cca 30 minut), za kar dobim služben avtomobil.
Zanima me kako je s časom, ki ga porabim za vožnjo z lokacije delovnega mesta do lokacije izobraževanja in nazaj? Se ta čas šteje v normalen delovni čas, kar pomeni da bi 4 dni izobraževanja imel cca 10 urni delovnik (8 ur izobraževanja in cca 2 uri vožnje)?
Vsak dan izobraževanja z lastnim prevozom pridem na lokacijo delovnega mesta, kjer prevzamem služben avtomobil, se odpeljem na lokacijo izobraževanja. Po izobraževanju enak postopek v obratni smeri.
Sprašujem ker za izobraževanja uporabljamo drugačen urnik (fiksno 8 ur) kot za redni delovni čas.
Za izobraževanja na lokaciji delovnega mesta ni problem, za opisano situacijo pa se mi ne zdi fer da bi čas, ki ga rabim za prevoz iz lokacije delovnega mesta do lokacije izobraževanja, dal zastonj.
Brskanje in iskanje me pripelje do dnevnic, ki pa, po mojem mnenju, za opisan primer niso namenjene (prehrana je zagotovljena s strani ponudnika, izobraževanje traja 8 ur, vprašanje je samo kako je s časom prevoza delovno mesto - lokacija izobraževanja).
Mato989 ::
To spada pod sluzbeno pot plus ure....
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
telexdell ::
V gospodarstvu se to rešuje z dnevnicami. Če si odsoten od 8...12 ur dobiš poleg plačanih 8 ur še polovično dnevnico (10,68 €). V primeru odsotnosti nad 12 ur pa celo (21,93€). Nimaš nobenih zadelanih ali nadur. Dnevnica ne gre v dohodnino.
Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš.
UganiKdo ::
ne se ne, dnevnice nimajo ničesar z odelanimi urami. Dnevnice so nadometilo za prehrano in stroške, ki jih imaš izven delovnega mesta. Oddelane ure se seveda beležijo ločeno.
::
Tako je, kakor pravi UganiKdo: dnevnice so nadomestilo za prehrano in druge stroške.
Če te firma napoti na službeno potovanje ali izobraževanje, se ti v delovni čas šteje tudi pod do kraja, kamor te je firma napotila. Zakonodaja pozna dve kategoriji: "delovni čas" in "počitek". Vmesne kategorije (službena pot) ni. Za javne uslužbence veljajo celo neke uredbe:
Zasebna podjetja pa si službeno pot tolmačijo vsako po svoje, ker menda to ni do pike določeno v zakonih. Obstaja praksa sodišč, kjer se je razsodilo, da službena pot spada med delovni čas. Kljub temu pa je še vedno precej podjetij, ki si zadeve tolmačijo po svoje in za npr. 12 urno dnevno odsotnost priznavajo delavcu le 8 ur delovnega časa. Tako je bilo tudi v mojem bivšem podjetju, kjer smo nato zaposleni ravnali na tak način, da nikoli nismo bili (z vožnjo vred) odsotni več kakor 8 ur. Včasih je to pomenilo, da smo se naslednji dan za eno uro dela vozili do stranke po eno uro v vsako smer.
Če te firma napoti na službeno potovanje ali izobraževanje, se ti v delovni čas šteje tudi pod do kraja, kamor te je firma napotila. Zakonodaja pozna dve kategoriji: "delovni čas" in "počitek". Vmesne kategorije (službena pot) ni. Za javne uslužbence veljajo celo neke uredbe:
Na podlagi prvega odstavka 23. člena uredbe delodajalec, ki odobri službeno pot, odobri tudi,
da se celoten čas potovanja v in iz kraja opravljanja delovne obveznosti, ki je drugačen od
stalnega oziroma običajnega kraja opravljanja dela, šteje v delovni čas javnega uslužbenca.
Zasebna podjetja pa si službeno pot tolmačijo vsako po svoje, ker menda to ni do pike določeno v zakonih. Obstaja praksa sodišč, kjer se je razsodilo, da službena pot spada med delovni čas. Kljub temu pa je še vedno precej podjetij, ki si zadeve tolmačijo po svoje in za npr. 12 urno dnevno odsotnost priznavajo delavcu le 8 ur delovnega časa. Tako je bilo tudi v mojem bivšem podjetju, kjer smo nato zaposleni ravnali na tak način, da nikoli nismo bili (z vožnjo vred) odsotni več kakor 8 ur. Včasih je to pomenilo, da smo se naslednji dan za eno uro dela vozili do stranke po eno uro v vsako smer.
Mato989 ::
je izjavil:
Tako je, kakor pravi UganiKdo: dnevnice so nadomestilo za prehrano in druge stroške.
Če te firma napoti na službeno potovanje ali izobraževanje, se ti v delovni čas šteje tudi pod do kraja, kamor te je firma napotila. Zakonodaja pozna dve kategoriji: "delovni čas" in "počitek". Vmesne kategorije (službena pot) ni. Za javne uslužbence veljajo celo neke uredbe:
Na podlagi prvega odstavka 23. člena uredbe delodajalec, ki odobri službeno pot, odobri tudi,
da se celoten čas potovanja v in iz kraja opravljanja delovne obveznosti, ki je drugačen od
stalnega oziroma običajnega kraja opravljanja dela, šteje v delovni čas javnega uslužbenca.
Zasebna podjetja pa si službeno pot tolmačijo vsako po svoje, ker menda to ni do pike določeno v zakonih. Obstaja praksa sodišč, kjer se je razsodilo, da službena pot spada med delovni čas. Kljub temu pa je še vedno precej podjetij, ki si zadeve tolmačijo po svoje in za npr. 12 urno dnevno odsotnost priznavajo delavcu le 8 ur delovnega časa. Tako je bilo tudi v mojem bivšem podjetju, kjer smo nato zaposleni ravnali na tak način, da nikoli nismo bili (z vožnjo vred) odsotni več kakor 8 ur. Včasih je to pomenilo, da smo se naslednji dan za eno uro dela vozili do stranke po eno uro v vsako smer.
Kako ne, službena pot je pot ko te delodajalec ZNOTRAJ delovnega časa napoti da greš na delo na drugo PE ali neposredno k stranki.
Po domače, če sem jaz kot serviser bil na prejšnjem šihtu napoten direkt k stranki ali v našo poslovno enoto, in sem se vsedel v svoj avto in odpeljal tja znotraj mojega delovnega časa med 8-16 sem dobil za to povrnjene potne stroške v višini 0,37EUR/km (če se ne motim) in tako je bilo zapisano tudi na plačilni listi!
Seveda pa se tu štejejo tudi ure... in če sem nekam bil službeno napoten med 8-16, in sem moral štartat prej se je tisto štelo kot viška ur(nadure) in sem lahko koristil ali pa dobil izplačano!
https://www.racunovodja.com/clanki.asp?...
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Mato989 ()
telexdell ::
Pot na delo in iz dela se ne šteje med delovni čas. Precej ljudi se vsakodnevno vozi npr. med MB in LJ pa zaradi tega nimajo vsak dan 3..4 nadure. Za pot dobiš nadomestilo stroškov za prevoz ali službeni avto. Za prehrano dobiš dnevnico. Ko grem npr. na večdnevno službeno pot (ali v SLO ali v tujino) se mi bo potemtakem štelo 8 ur služba + 16 ur nadure?
Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš.
Mato989 ::
Pot na delo in iz dela se ne šteje med delovni čas. Precej ljudi se vsakodnevno vozi npr. med MB in LJ pa zaradi tega nimajo vsak dan 3..4 nadure. Za pot dobiš nadomestilo stroškov za prevoz ali službeni avto. Za prehrano dobiš dnevnico. Ko grem npr. na večdnevno službeno pot (ali v SLO ali v tujino) se mi bo potemtakem štelo 8 ur služba + 16 ur nadure?
Neumnost... obstaja zelo jasna razlaga.
Živiš v MB
Delaš v LJ na Rudniku
V pogodbi piše delovno mesto PE Rudnik bla bla bla
Delovni čas 8-16
Delodajalec te napoti na izobraževanje v Celje
Pravilni potek dogodkov je:
Zjutraj se odpelješ v Rudnik in štempljaš
Se vsedeš v avto in se odpelješ v Celje
Oddelaš 8 ur izobraževanja
Se odpelješ v PE Rudnik in odštempljaš
Se pelješ domov
Delodajalec ti je dolžan:
Plačat potne stroške MB-Rudnik
Plačat službeno pot (ali nudit služben avto) za pot od Rudnika do Celja
Plačat vse ure od PE Rudnik štempljanja do odštempljana na PE Rudnik pred odhodom domov)
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Mato989 ()
UganiKdo ::
Pot na delo in iz dela se ne šteje med delovni čas. Precej ljudi se vsakodnevno vozi npr. med MB in LJ pa zaradi tega nimajo vsak dan 3..4 nadure. Za pot dobiš nadomestilo stroškov za prevoz ali službeni avto. Za prehrano dobiš dnevnico. Ko grem npr. na večdnevno službeno pot (ali v SLO ali v tujino) se mi bo potemtakem štelo 8 ur služba + 16 ur nadure?
mešaš hruške in jabolka. Pot na delo je to, da se peljem od doma do kraja kjer redno opralvja mdelo. Če se delodajalec spomni in me pošlje an tretjo lokacijo, to več ni pot na delo.
V primeru večdnevne službene poti pa se pot in dejansko opravljeno delo šteje kot delovni čas, ostalo pa je počitek.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: UganiKdo ()
::
Ko grem npr. na večdnevno službeno pot (ali v SLO ali v tujino) se mi bo potemtakem štelo 8 ur služba + 16 ur nadure?
Odvisno, koliko časa si delal v tujini. Zgoraj sem omenil dve kategoriji: "delo" in "počitek". Če si v tujini pri stranki (ali kje drugje) 8 ur in nato 16 ur prost, se ti bo v delovni čas štelo 8 ur. Ostalo ti gre v "počitek". V sedanji firmi v takih primerih javimo, koliko časa porabimo za delo (tipično je to več kakor 8 ur, saj vsaj jaz rad čas potovanja maksimalno skrajšam) in toliko nam potem štejejo v delovni čas.
V primeru večdnevne službene poti pa se pot in dejansko opravljeno delo šteje kot delovni čas, ostalo pa je počitek.
Tako je, to sem prej pozabil omeniti: tudi nam se pot šteje v delovni čas. Pogosto grem na pot, ki traja okoli 8 ur ob 12.ih. Na tak dan dobim priznane tako ure v službi (7:00 do 12:00), kakor ure na poti (12:00 do 20:00).
telexdell ::
Pot na delo in iz dela se ne šteje med delovni čas. Precej ljudi se vsakodnevno vozi npr. med MB in LJ pa zaradi tega nimajo vsak dan 3..4 nadure. Za pot dobiš nadomestilo stroškov za prevoz ali službeni avto. Za prehrano dobiš dnevnico. Ko grem npr. na večdnevno službeno pot (ali v SLO ali v tujino) se mi bo potemtakem štelo 8 ur služba + 16 ur nadure?
mešaš hruške in jabolka. Pot na delo je to, da se peljem od doma do kraja kjer redno opralvja mdelo. Če se delodajalec spomni in me pošlje an tretjo lokacijo, to več ni pot na delo.
V primeru večdnevne službene poti pa se pot in dejansko opravljeno delo šteje kot delovni čas, ostalo pa je počitek.
Nič ne mešam hrušk in jabolk. Ko greš na izobraževanje verjetno ne greš najprej v službo in nato na izobraževanje, ampak greš tja direkt od doma. Torej se pot na izobraževanje in domov ne šteje med delovni čas. Če pa prideš v službo in nato greš nekam na "teren" pa se ti šteje v delovni čas dokler se zopet ne vrneš v službo oz. ne končaš dela na "terenu" in se od tam odpraviš direktno domov.
Verjame pa, da se marsikje v javnem sektorju razmišlja tako, kot sem zapisal zgoraj- javni sektor ti plača nek seminar v npr. Dubrovniku pol pa poleg plačanih stroškov prevoza, hotelskih namestitev, prehrane in dnevnic za tujino poleg 8 delovnih ur dobiš še 16 nadur.
Seveda pa se pri tistih, katerim se vožnja na delovno mesto in iz njega upošteva v delovni čas in nadure poraja vprašanje- s kakšno hitrostjo se vozijo v službo? Ali se upošteva vožnja po omejitvah? Ali se upošteva čas vožnje avtobusa? Mogoče se upošteva običajna hitrost pešca? Kaj pa, če me boli noga in moram hoditi počasneje? Ali, če zamudim avtobus in moram vsaj uro čakati na naslednjega?
Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš.
Mato989 ::
Pot na delo in iz dela se ne šteje med delovni čas. Precej ljudi se vsakodnevno vozi npr. med MB in LJ pa zaradi tega nimajo vsak dan 3..4 nadure. Za pot dobiš nadomestilo stroškov za prevoz ali službeni avto. Za prehrano dobiš dnevnico. Ko grem npr. na večdnevno službeno pot (ali v SLO ali v tujino) se mi bo potemtakem štelo 8 ur služba + 16 ur nadure?
mešaš hruške in jabolka. Pot na delo je to, da se peljem od doma do kraja kjer redno opralvja mdelo. Če se delodajalec spomni in me pošlje an tretjo lokacijo, to več ni pot na delo.
V primeru večdnevne službene poti pa se pot in dejansko opravljeno delo šteje kot delovni čas, ostalo pa je počitek.
Nič ne mešam hrušk in jabolk. Ko greš na izobraževanje verjetno ne greš najprej v službo in nato na izobraževanje, ampak greš tja direkt od doma. Torej se pot na izobraževanje in domov ne šteje med delovni čas. Če pa prideš v službo in nato greš nekam na "teren" pa se ti šteje v delovni čas dokler se zopet ne vrneš v službo oz. ne končaš dela na "terenu" in se od tam odpraviš direktno domov.
Verjame pa, da se marsikje v javnem sektorju razmišlja tako, kot sem zapisal zgoraj- javni sektor ti plača nek seminar v npr. Dubrovniku pol pa poleg plačanih stroškov prevoza, hotelskih namestitev, prehrane in dnevnic za tujino poleg 8 delovnih ur dobiš še 16 nadur.
Seveda pa se pri tistih, katerim se vožnja na delovno mesto in iz njega upošteva v delovni čas in nadure poraja vprašanje- s kakšno hitrostjo se vozijo v službo? Ali se upošteva vožnja po omejitvah? Ali se upošteva čas vožnje avtobusa? Mogoče se upošteva običajna hitrost pešca? Kaj pa, če me boli noga in moram hoditi počasneje? Ali, če zamudim avtobus in moram vsaj uro čakati na naslednjega?
To je kršenje "delovnopravne" zakonodaje =)
Če imaš ti NASLOV delovnega mesta, si se dolžan pred začetkom dela tam "prijavit" nato pa v okviru službene poti odit na napoteno izobraževanje...
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
::
Nič ne mešam hrušk in jabolk. Ko greš na izobraževanje verjetno ne greš najprej v službo in nato na izobraževanje, ampak greš tja direkt od doma. Torej se pot na izobraževanje in domov ne šteje med delovni čas. Če pa prideš v službo in nato greš nekam na "teren" pa se ti šteje v delovni čas dokler se zopet ne vrneš v službo oz. ne končaš dela na "terenu" in se od tam odpraviš direktno domov.
Še enkrat:
Na podlagi prvega odstavka 23. člena uredbe delodajalec, ki odobri službeno pot, odobri tudi,
da se celoten čas potovanja v in iz kraja opravljanja delovne obveznosti, ki je drugačen od
stalnega oziroma običajnega kraja opravljanja dela, šteje v delovni čas javnega uslužbenca.
Še za nepismene: če si napoten na nekam, kar ni tvoje delovno mesto, se ti čas poti šteje med delovni čas!
Za javne uslužbence velja tole:
V primeru, da je z nalogom za službeno potovanje v tujino odobreno, da javni uslužbenec
uporabi za pot do letališča lastno ali službeno vozilo oziroma druge vrste prevoza (npr. taxi
prevoz), se javnemu uslužbencu priznajo ure, ki jih je porabil za pot od delovnega mesta ali
kraja bivanja do letališča. Prav tako se šteje v čas potovanja tudi čas, porabljen za pot od
letališča do nastanitve v kraju oziroma krajih, kamor je javni uslužbenec napoten.
Če javni uslužbenec potuje z letalom, se mu prizna celotni čas trajanja leta, kar vključuje ne
samo dejanski let z letalom, ampak tudi čas, ki ga porabi za prijavo na let in varnostni pregled
na kontrolni točki pred vstopom v varovani del letališča. Praviloma imajo letalske družbe v svojih
pravilih določeno, koliko časa pred načrtovanim odhodom letala se je še možno prijaviti na let in
oddati prtljago. Kot primer navajamo, da letalski prevoznik Adria Airways zahteva, da se prijava
na njihov let na letališču Jožeta Pučnika Ljubljana opravi najmanj 45 minut pred načrtovanim
odhodom letala. Glede na navedeno delodajalec prizna javnemu uslužbencu razumen čas, ki
ga javni uslužbenec porabi na letališču pred samim letom.
telexdell ::
To je kršenje "delovnopravne" zakonodaje =)
Če imaš ti NASLOV delovnega mesta, si se dolžan pred začetkom dela tam "prijavit" nato pa v okviru službene poti odit na napoteno izobraževanje...
Ah, daj no daj... Da grem na službeno pot, odredi nadrejeni. Ko se vrnem napišem poročilo kdaj, kje, kaj, kako... in oddam potrdila (računi cestnin, hotelov, bencinske črpalke...). Misliš, da se bom v noči iz petka na soboto (npr. ob dveh zjutraj) še vozil 20 km daleč od doma v službo, štempljal prihod iz službene poti in se nato 20 km daleč peljal domov
je izjavil:
Nič ne mešam hrušk in jabolk. Ko greš na izobraževanje verjetno ne greš najprej v službo in nato na izobraževanje, ampak greš tja direkt od doma. Torej se pot na izobraževanje in domov ne šteje med delovni čas. Če pa prideš v službo in nato greš nekam na "teren" pa se ti šteje v delovni čas dokler se zopet ne vrneš v službo oz. ne končaš dela na "terenu" in se od tam odpraviš direktno domov.
Še enkrat:
Na podlagi prvega odstavka 23. člena uredbe delodajalec, ki odobri službeno pot, odobri tudi,
da se celoten čas potovanja v in iz kraja opravljanja delovne obveznosti, ki je drugačen od
stalnega oziroma običajnega kraja opravljanja dela, šteje v delovni čas javnega uslužbenca.
Še za nepismene: če si napoten na nekam, kar ni tvoje delovno mesto, se ti čas poti šteje med delovni čas!
Za javne uslužbence velja tole:
V primeru, da je z nalogom za službeno potovanje v tujino odobreno, da javni uslužbenec
uporabi za pot do letališča lastno ali službeno vozilo oziroma druge vrste prevoza (npr. taxi
prevoz), se javnemu uslužbencu priznajo ure, ki jih je porabil za pot od delovnega mesta ali
kraja bivanja do letališča. Prav tako se šteje v čas potovanja tudi čas, porabljen za pot od
letališča do nastanitve v kraju oziroma krajih, kamor je javni uslužbenec napoten.
Če javni uslužbenec potuje z letalom, se mu prizna celotni čas trajanja leta, kar vključuje ne
samo dejanski let z letalom, ampak tudi čas, ki ga porabi za prijavo na let in varnostni pregled
na kontrolni točki pred vstopom v varovani del letališča. Praviloma imajo letalske družbe v svojih
pravilih določeno, koliko časa pred načrtovanim odhodom letala se je še možno prijaviti na let in
oddati prtljago. Kot primer navajamo, da letalski prevoznik Adria Airways zahteva, da se prijava
na njihov let na letališču Jožeta Pučnika Ljubljana opravi najmanj 45 minut pred načrtovanim
odhodom letala. Glede na navedeno delodajalec prizna javnemu uslužbencu razumen čas, ki
ga javni uslužbenec porabi na letališču pred samim letom.
Kot sem dejal- javni uslužbenci. Mi, kateri delamo zanje pač nimamo teh ugodnosti, saj bi v tem primeru delali le polovičen delovni čas, ostalo pa bi zaradi zadelani ur ostali doma in posledično ne bi nič ostalo za nas, saj bi javne uslužbence vseeno morali plačevati.
Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: telexdell ()
Mato989 ::
Ah, daj no daj... Da grem na službeno pot, odredi nadrejeni. Ko se vrnem napišem poročilo kdaj, kje, kaj, kako... in oddam potrdila (računi cestnin, hotelov, bencinske črpalke...). Misliš, da se bom v noči iz petka na soboto (npr. ob dveh zjutraj) še vozil 20 km daleč od doma v službo, štempljal prihod iz službene poti in se nato 20 km daleč peljal domo
Saj to je ok... še zmeraj pa ti je dolžan nadrejeni oz. podjetje ki te je napotilo, plačat službeno pot po tarifi mislim da 0,37€/km od mestakjer imaš delo, pa do izobraževanja in nazaj, prav tako ti je dolžno te ure poti štet v redne ure oz. nadure kakor pač imate..
V vseh normalnih podjetjih kjer sme bil zaposlen je to tako delalo, pri mutibaričih pa je tako kot pišeš ti valda...
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
::
Kot sem napisal, v našem podjetju čas, prebit na poti, spada v delovni čas. V podjetju, kjer sem delal pred tem, so imeli svoje razlage, ampak sem bil tam samo kratek čas, ker so si marsikaj razlagali po svoje. Ne da se mi iskati, vendar tudi za Slovenijo obstajajo primeri sodne prakse, kjer je sodišče razsodilo, da službena pot spada med delovni čas.
Če teh "ugodnosti" nimaš, pomeni edino to, da te tvoje podjetje izkorišča.
Poglej ta hipotetični primer: podjetje iz Dolge vasi pošlje serviserja v Bovec. Skoraj štiri ure se bo vozil v eno smer, tam opravil storitev v pol ure in se nato nato še skoraj štiri ure vozil nazaj. Koliko časa je bil serviser v službi: pol ure ali osem ur? Po tvoje se mu prizna pol ure. Torej naj potem, ko se ob 16.ih vrne v Dolgo vas, še dela do 23:30, da bo izpolnil dnevno kvoto 8 ur?
Če teh "ugodnosti" nimaš, pomeni edino to, da te tvoje podjetje izkorišča.
Poglej ta hipotetični primer: podjetje iz Dolge vasi pošlje serviserja v Bovec. Skoraj štiri ure se bo vozil v eno smer, tam opravil storitev v pol ure in se nato nato še skoraj štiri ure vozil nazaj. Koliko časa je bil serviser v službi: pol ure ali osem ur? Po tvoje se mu prizna pol ure. Torej naj potem, ko se ob 16.ih vrne v Dolgo vas, še dela do 23:30, da bo izpolnil dnevno kvoto 8 ur?
GupeM ::
Službena pot se seveda šteje v delovni čas.
Me pa zanima drug hipotetičen primer: podjetje iz Dolge vasi pošlje serviserja v Bovec. Skoraj štiri ure se bo vozil v eno smer, tam opravil storitev v 8 urah in se nato še skoraj štiri ure vozil nazaj. Skupaj to nanese 16 ur, kar je 4 ure več, kot naj bi bilo dovoljeno delati (12 ur). Kaj v tem primeru? Serviserju pripada dnevnica in prenočišče?
Me pa zanima drug hipotetičen primer: podjetje iz Dolge vasi pošlje serviserja v Bovec. Skoraj štiri ure se bo vozil v eno smer, tam opravil storitev v 8 urah in se nato še skoraj štiri ure vozil nazaj. Skupaj to nanese 16 ur, kar je 4 ure več, kot naj bi bilo dovoljeno delati (12 ur). Kaj v tem primeru? Serviserju pripada dnevnica in prenočišče?
Mato989 ::
Službena pot se seveda šteje v delovni čas.
Me pa zanima drug hipotetičen primer: podjetje iz Dolge vasi pošlje serviserja v Bovec. Skoraj štiri ure se bo vozil v eno smer, tam opravil storitev v 8 urah in se nato še skoraj štiri ure vozil nazaj. Skupaj to nanese 16 ur, kar je 4 ure več, kot naj bi bilo dovoljeno delati (12 ur). Kaj v tem primeru? Serviserju pripada dnevnica in prenočišče?
Koga? Daj vse napiši...
Ti verjetno misliš kako je če bi nekdo ki je doma v Kraju A in mu je služba oddaljena 4 ure odšel na šiht se štempljal in šel nazaj v svoj kraj oddelat nalog in bi za to porabil 8 ur, pol bi se pa šel še enkrat nazaj v kraj oddaljen 4 ure odštempljat in domov... ja tako je po predpisu! Naj mu potem dajo primerno plačo in mu dajo služben avto da ima terensko delo...
V osnovi je tako, da vse kamor te služba napoti se prideš štempljat na svojo delovno mesto in potem odideš... in se šteje v delovni čas... vse kar to zaobide je zakonska mahinacija ki večinokrat služi delodajalcu, včasih pa tudi delavcu (vsaj časovno, redko finančno!)
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Mato989 ()
UganiKdo ::
Službena pot se seveda šteje v delovni čas.
Me pa zanima drug hipotetičen primer: podjetje iz Dolge vasi pošlje serviserja v Bovec. Skoraj štiri ure se bo vozil v eno smer, tam opravil storitev v 8 urah in se nato še skoraj štiri ure vozil nazaj. Skupaj to nanese 16 ur, kar je 4 ure več, kot naj bi bilo dovoljeno delati (12 ur). Kaj v tem primeru? Serviserju pripada dnevnica in prenočišče?
Teoretično ja, praktično pa je večina teh stvari na koncu tudi stvar dogovora. Dokler sta z dogovorom zadovoljna tako delavec kot delodajalec praviloma ni težav.
Sploh situacije kjer bi se nekdo iz MB moral peljat v LJ štempljat zato, da bi šel potem na službeno pot v MS. Ureditev, ki velja pri nas, je da se v primeru celodnevne službene poti dovoli zaposlenemu, da se službeno vozilo (če je le na voljo)vzame/vrne dan prej/kasneje in se pelje direktno na lokacijo. Kot čas se v Potni Nalog vpiše odhod/prihod od doma.
Ker je toliko pljuvanja v JU, do nedavnega je bila ureditev v JU, da se je v delovni čas štelo samo delo, ki je bilo oprevljeno na službeni poti, sama pot pa samo do max skupnih 10 ur. Tako je recimo pot v bruselj, ki se je začela 4:30 pred pisarno in se je končala ob 1:00 naslednji dan štela kot max 10 urni delovnik. Če se ne motim je bilo po potem enkrat 2018 spremenjeno.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: UganiKdo ()
GupeM ::
Službena pot se seveda šteje v delovni čas.
Me pa zanima drug hipotetičen primer: podjetje iz Dolge vasi pošlje serviserja v Bovec. Skoraj štiri ure se bo vozil v eno smer, tam opravil storitev v 8 urah in se nato še skoraj štiri ure vozil nazaj. Skupaj to nanese 16 ur, kar je 4 ure več, kot naj bi bilo dovoljeno delati (12 ur). Kaj v tem primeru? Serviserju pripada dnevnica in prenočišče?
Koga? Daj vse napiši...
Ti verjetno misliš kako je če bi nekdo ki je doma v Kraju A in mu je služba oddaljena 4 ure odšel na šiht se štempljal in šel nazaj v svoj kraj oddelat nalog in bi za to porabil 8 ur, pol bi se pa šel še enkrat nazaj v kraj oddaljen 4 ure odštempljat in domov... ja tako je po predpisu! Naj mu potem dajo primerno plačo in mu dajo služben avto da ima terensko delo...
V osnovi je tako, da vse kamor te služba napoti se prideš štempljat na svojo delovno mesto in potem odideš... in se šteje v delovni čas... vse kar to zaobide je zakonska mahinacija ki večinokrat služi delodajalcu, včasih pa tudi delavcu (vsaj časovno, redko finančno!)
Ne, serviser in podjetje Servis d.o.o sta iz Dolge vasi. Soseda v bistvu. Serviser pride peš na podjetje Servis d.o.o., se štemplja, tam pa mu rečejo, da mora danes v Bovec nekaj servisirat. Tip se usede v avto in se 4 ure vozi v Bovec. Tam ima za 8 ur dela, nato se spet usede v avto in ima še nazaj 4 ure vožnje. Prispe na podjetje Servis d.o.o. in se odštemplja. Vse skupaj sedaj nanese 16 ur. In tu je hakeljc. Delaš lahko največ 12 ur. Kako naj serviser in podjetje Servis d.o.o. rešita zadevo? Naj serviser prespi v Bovcu na stroške podjetja? Seveda mu v tem primeru pripada še dnevnica. Naj prekršijo zakon in mu plačajo 16 ur, čeprav bi lahko delal največ 12?
UganiKdo ::
čisto po črki zakona, bi moral delodajalec takšno pot organizirati tako, da ne traja več kot 12 ur.
GupeM ::
UganiKdo ::
??? dnevnice nimajo veze s tem koliko lahko traja delovni dan.
Dnevnica je nadomestilo za stroške in prehrano na poti.
Najdaljše trajanje delovnega dne je 12ur (pa še to izjemoma) in na delodajalcu je da delo tako organizira. Seveda pa v praksi kot opisuješ pride do situacij, kjer bi dosledno spoštovanje tega pomenilo številne težave tako za delavca kot delodajalca.
Če imaš 4 ure do lokacije, 8 ur dela in še 4 ure nazaj. bi moral delodajalec iz tega narediti dvo dnevno službeno pot. Torej 4+4 prvi dan in 4+4 drugi dan, če je tvoj delovnik praviloma 8 ur na dan. Seveda pa v praksi ponavadi ravno delavcu bolj odgovorja, da je zvečer doma, kot da spi njekje v hotelu v vukojebini in se pač z delodajalcem dogovorita drugače.
Dnevnica je nadomestilo za stroške in prehrano na poti.
Najdaljše trajanje delovnega dne je 12ur (pa še to izjemoma) in na delodajalcu je da delo tako organizira. Seveda pa v praksi kot opisuješ pride do situacij, kjer bi dosledno spoštovanje tega pomenilo številne težave tako za delavca kot delodajalca.
Če imaš 4 ure do lokacije, 8 ur dela in še 4 ure nazaj. bi moral delodajalec iz tega narediti dvo dnevno službeno pot. Torej 4+4 prvi dan in 4+4 drugi dan, če je tvoj delovnik praviloma 8 ur na dan. Seveda pa v praksi ponavadi ravno delavcu bolj odgovorja, da je zvečer doma, kot da spi njekje v hotelu v vukojebini in se pač z delodajalcem dogovorita drugače.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: UganiKdo ()
Mato989 ::
Službena pot se seveda šteje v delovni čas.
Me pa zanima drug hipotetičen primer: podjetje iz Dolge vasi pošlje serviserja v Bovec. Skoraj štiri ure se bo vozil v eno smer, tam opravil storitev v 8 urah in se nato še skoraj štiri ure vozil nazaj. Skupaj to nanese 16 ur, kar je 4 ure več, kot naj bi bilo dovoljeno delati (12 ur). Kaj v tem primeru? Serviserju pripada dnevnica in prenočišče?
Koga? Daj vse napiši...
Ti verjetno misliš kako je če bi nekdo ki je doma v Kraju A in mu je služba oddaljena 4 ure odšel na šiht se štempljal in šel nazaj v svoj kraj oddelat nalog in bi za to porabil 8 ur, pol bi se pa šel še enkrat nazaj v kraj oddaljen 4 ure odštempljat in domov... ja tako je po predpisu! Naj mu potem dajo primerno plačo in mu dajo služben avto da ima terensko delo...
V osnovi je tako, da vse kamor te služba napoti se prideš štempljat na svojo delovno mesto in potem odideš... in se šteje v delovni čas... vse kar to zaobide je zakonska mahinacija ki večinokrat služi delodajalcu, včasih pa tudi delavcu (vsaj časovno, redko finančno!)
Ne, serviser in podjetje Servis d.o.o sta iz Dolge vasi. Soseda v bistvu. Serviser pride peš na podjetje Servis d.o.o., se štemplja, tam pa mu rečejo, da mora danes v Bovec nekaj servisirat. Tip se usede v avto in se 4 ure vozi v Bovec. Tam ima za 8 ur dela, nato se spet usede v avto in ima še nazaj 4 ure vožnje. Prispe na podjetje Servis d.o.o. in se odštemplja. Vse skupaj sedaj nanese 16 ur. In tu je hakeljc. Delaš lahko največ 12 ur. Kako naj serviser in podjetje Servis d.o.o. rešita zadevo? Naj serviser prespi v Bovcu na stroške podjetja? Seveda mu v tem primeru pripada še dnevnica. Naj prekršijo zakon in mu plačajo 16 ur, čeprav bi lahko delal največ 12?
Kot pravim, čisto po črki zakona bi moralo podjetje organizirat prenočišče v Bovcu za delavca in mu plačat službeno pot do tja, prenočišče, in dnevnice!
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
::
Ali je predpisano, koliko ur se sme največ delati ali koliko ur mora biti vmes počitka ali oboje?
UganiKdo ::
je izjavil:
Ali je predpisano, koliko ur se sme največ delati ali koliko ur mora biti vmes počitka ali oboje?
Da, vse to je rpedpisano v Zakonu o delovnih razmerjih.
Zelo na grobo:
- na vsakih 24 ur ti pripada 12 ur počitka v kosu (izjemoma 11 ur).
- na vsakih sedem dni ti pripada 24 neprekinjenih ur počitka.
- delovni teden je 40 ur, ki ne sme bit razdeljen na manj kot 4 dni v primeru enakomerne razdelitve delovnega časa.
- Pri neenakomerni razdelitvi delovnega časa je lahko delovni teden dolg največ 56 ur, pri čemer se mora na šestmesečni ravni vzdrževat povprečje 40 ur na teden.
To je zelo na grobo napisano, ker so določene specifike ampak velika večina dleovnih mest pade v zgornji vzorec.
telexdell ::
Treba je razlikovati med službeno potjo, na kateri delavec opravlja svojo običajno delo (npr. serviser, montažer...) in službeno potjo npr. na izobraževanje. V prvem primeru se pot šteje v delovni čas, v drugem pa ne.
Tu si lahko ogledate sodbo višjega sodišča o tem.
Tu si lahko ogledate sodbo višjega sodišča o tem.
Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš.
UganiKdo ::
spet mešaš hruške in jabolka. V sodbi je govora o pogodbi za izobraževanje. In ne o službeni poti z namenom izobraževanja, kot ti napačno sklepaš. To NI enako temu, da te delodajalec pošlje na službeno pot (kamor sodijo tudi razni tečaji in izobraževanja). Pogodba o izobraževanju je ločen pravni aktv (obligacijski dogovor) s katerim se delavec in delodajalec dogovorita podrobnosti glede pravic in dolžnosti delavca in delodajalca, pri vključitvi v organizirano izobraževanje.
Bistve te sodbe višjega sodišča je v tem, da je treba v primeru pogodbe o izobraževanju izhajat iz določil le te. In v konkretnem primeru je bilo v pogodbi o izobraževanju določeno: Za presojo utemeljenosti zahtevka je bistvena pravilna uporaba določil pogodbe o izobraževanju za pridobitev višješolske izobrazbe policist z dne 30. 8. 2014, in sicer zlasti njenega 5. člena, v katerem je določeno, da sta pogodbeni stranki soglasni, da stroške izobraževanja predstavljajo stroški bruto nadomestila plače za čas odsotnosti z dela zaradi izobraževanja ter stroški prevoza na izobraževanja in z izobraževanja. S tem, ko je toženka tožniku po tej pogodbi omogočila izobraževanje, tožnik ni bil na službeni poti.
To pa nima ničesar s tem, da te delodajalec pošlje na štiridnevni tečaj in ti za pot izda potni nalog.
sodba jasno navaja: Ker ni šlo za službeno pot, se ure vožnje na in z izobraževanja ne štejejo v delovni čas.
torej, če je nekdo napoten na službeno pot (pa ni važno ali zato, da popravlja pralne stroje, ali pa zato, da se izobražuje) potem se pot od običajnega kraja dela do dejanska kraja dela šteje v delovni čas. Če pa nekdo sklene pogodbo z delodajalcem o izobraževanju in je zato tri dni v službi, dva dni pa naprimer obiskuje predavanja na XY šoli, pa to ni službena pot in se glede obračuna časa na poti uporablja določila pogodbe o izobraževanju.
Bistve te sodbe višjega sodišča je v tem, da je treba v primeru pogodbe o izobraževanju izhajat iz določil le te. In v konkretnem primeru je bilo v pogodbi o izobraževanju določeno: Za presojo utemeljenosti zahtevka je bistvena pravilna uporaba določil pogodbe o izobraževanju za pridobitev višješolske izobrazbe policist z dne 30. 8. 2014, in sicer zlasti njenega 5. člena, v katerem je določeno, da sta pogodbeni stranki soglasni, da stroške izobraževanja predstavljajo stroški bruto nadomestila plače za čas odsotnosti z dela zaradi izobraževanja ter stroški prevoza na izobraževanja in z izobraževanja. S tem, ko je toženka tožniku po tej pogodbi omogočila izobraževanje, tožnik ni bil na službeni poti.
To pa nima ničesar s tem, da te delodajalec pošlje na štiridnevni tečaj in ti za pot izda potni nalog.
sodba jasno navaja: Ker ni šlo za službeno pot, se ure vožnje na in z izobraževanja ne štejejo v delovni čas.
torej, če je nekdo napoten na službeno pot (pa ni važno ali zato, da popravlja pralne stroje, ali pa zato, da se izobražuje) potem se pot od običajnega kraja dela do dejanska kraja dela šteje v delovni čas. Če pa nekdo sklene pogodbo z delodajalcem o izobraževanju in je zato tri dni v službi, dva dni pa naprimer obiskuje predavanja na XY šoli, pa to ni službena pot in se glede obračuna časa na poti uporablja določila pogodbe o izobraževanju.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: UganiKdo ()
driver_x ::
torej, če je nekdo napoten na službeno pot (pa ni važno ali zato, da popravlja pralne stroje, ali pa zato, da se izobražuje) potem se pot od običajnega kraja dela do dejanska kraja dela šteje v delovni čas. Če pa nekdo sklene pogodbo z delodajalcem o izobraževanju in je zato tri dni v službi, dva dni pa naprimer obiskuje predavanja na XY šoli, pa to ni službena pot in se glede obračuna časa na poti uporablja določila pogodbe o izobraževanju.
V našem podjetju v nekaterih oddelkih v takih primerih priznavajo samo 8 ur delovnega časa, v nekaterih oddelkih pa se je mogoče dogovoriti, da se prizna dejansko porabljen čas na službeni poti. Zgoraj ste citirali uredbo, ki velja za javne uslužbence. Ali obstaja kaj oprijemljivega, kakšen zakon, uredba, karkoli, ki obravnava tovrstno problematiko?
UganiKdo ::
Začni pri kolektivni pogodbi za tvojo panogo. Drugače pa je osnova 2 odstavek 142. zakona o delovnih razmerjih, ki določa da je efektivni delovni čas vsak čas, v katerem delavec dela, kar pomeni, da je na razpolago delodajalcu in izpolnjuje svoje delovne obveznosti iz pogodbe o zaposlitvi.
Če te torej delodajalec pošlje na lokacijo X je to opravljanje naloge skladno z navodilom delodajalca in šteje v delovni čas. Tako se zadeva interpretira tudi v sodni praksi (v zgornji sodbi je naštetih nekaj primerov)
Ampak treba najprej pogledat ali za specifično panogo obstajajo bolj natančna določila glede tega.
Če te torej delodajalec pošlje na lokacijo X je to opravljanje naloge skladno z navodilom delodajalca in šteje v delovni čas. Tako se zadeva interpretira tudi v sodni praksi (v zgornji sodbi je naštetih nekaj primerov)
Ampak treba najprej pogledat ali za specifično panogo obstajajo bolj natančna določila glede tega.
driver_x ::
Aha, našel. Ko mi bo referentka naslednjič vpisala čas 8 ur, jo bom opozoril na kršenje zakonodaje .
destroyer2k ::
Začni pri kolektivni pogodbi za tvojo panogo. Drugače pa je osnova 2 odstavek 142. zakona o delovnih razmerjih, ki določa da je efektivni delovni čas vsak čas, v katerem delavec dela, kar pomeni, da je na razpolago delodajalcu in izpolnjuje svoje delovne obveznosti iz pogodbe o zaposlitvi.
Če te torej delodajalec pošlje na lokacijo X je to opravljanje naloge skladno z navodilom delodajalca in šteje v delovni čas. Tako se zadeva interpretira tudi v sodni praksi (v zgornji sodbi je naštetih nekaj primerov)
Ampak treba najprej pogledat ali za specifično panogo obstajajo bolj natančna določila glede tega.
Zakaj bi moral prebrati sploh kaj, saj je v tem stavku napisal vse kar se rabi vediti. On je imel nastop dela v službi!
Vsak dan izobraževanja z lastnim prevozom pridem na lokacijo delovnega mesta, kjer prevzamem služben avtomobil, se odpeljem na lokacijo izobraževanja. Po izobraževanju enak postopek v obratni smeri.
UganiKdo ::
Zato, ker pametni berejo. In potem razmišljajo. Neumni pa pišejo neuporabne komentarje.
Moj odogovor je bil na vprašanje, ki ga je zastavil sammy73. Verjamem, pa da imaš hude težave z bralnim razumevanjem in tega nisi opazil. OP pa je svoje odgovore dobil že pred tem. Upam ,da to odgovori na vprašanje zakaj je treba kdaj kaj prebrat. Izpadeš bistveno manj neumno.
Moj odogovor je bil na vprašanje, ki ga je zastavil sammy73. Verjamem, pa da imaš hude težave z bralnim razumevanjem in tega nisi opazil. OP pa je svoje odgovore dobil že pred tem. Upam ,da to odgovori na vprašanje zakaj je treba kdaj kaj prebrat. Izpadeš bistveno manj neumno.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Sluzbena pot - nadure (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 10569 (4549) | Mato989 |
» | Službena pot več kot 8 urOddelek: Loža | 4059 (2695) | SambaShare |
» | Prevoz do dela (strani: 1 2 3 )Oddelek: Loža | 28170 (24256) | Invictus |
» | Trajanje službene potiOddelek: Loža | 15194 (14474) | St235 |
» | Vozniški izpit samo za privat (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 13123 (10755) | mikic007 |