Forum » Na cesti » Kateri rabljen avto od 8000 do 10000 EUR
Kateri rabljen avto od 8000 do 10000 EUR
Meizu ::
Ce je hatchback potem je 1.6 masina cisto dovolj, drugace za karavana priporocam kaksen kubik vec, navor v nizkih vrtljajih sploh pri dizlu je luksuz.
aiko ::
A nima opel dizel od Isuzuja? Če ja, potem samo dalje...preveč "malenkosti" s katerimi se je treba ubadat
Raptor F16 ::
Ce je hatchback potem je 1.6 masina cisto dovolj, drugace za karavana priporocam kaksen kubik vec, navor v nizkih vrtljajih sploh pri dizlu je luksuz.
Ma dons je to brezveze gledat. Večina turbodizlov je tko nastavljenih, da imajo pri navoru praktično FLAT-line v prvi polovici obratov.
Leva ... Leva ... leva desna ena dva
GupeM ::
Si kaj gledal Ford Focus karavan? Jaz sem z njim izredno zadovoljen. Sicer na zadnjih zicih nima veliko prostora za sedet, ampak če imaš še majhne otroke, potem ni problem. Imajo pa več težav odrasle osebe, sploh če so nekoliko višje.
Ima pa zaradi manj prostora za sedenje, kar velik prtljažnik.
Pa glej da nima start/stop sistema, ker potem zelo rad gre vztrajnik, menda. Moj nima start/stop, pa pri 225.000 km ni nič čutiti, da bi bilo karkoli narobe z vztrajnikom ali sklopko. Tudi sicer nisem imel z njim nobenih težav.
Ima pa zaradi manj prostora za sedenje, kar velik prtljažnik.
Pa glej da nima start/stop sistema, ker potem zelo rad gre vztrajnik, menda. Moj nima start/stop, pa pri 225.000 km ni nič čutiti, da bi bilo karkoli narobe z vztrajnikom ali sklopko. Tudi sicer nisem imel z njim nobenih težav.
mikhaair ::
Razlogi proti: Astra, 1.6dizel, avtomatik
Dej kaj več povej. Ker Astra ne vem kaj je z njo narobe. Razen klasičnih prepucavanj o znamkah. Motor na papirju zgleda ok. Množičen ni, tudi ni množičnih pritožb, kot preko ljudskega 1.6 ali Pezo and co.
Menjalniki je pa klasika in ne dvosklopcni, kar štejem v velik plus.
Cenovno so cene dokaj ok.
Zato ne zanimajo resna mnenja, kaj s tem vozom ni ok v osnovi in kasneje s kilometri.
edi45 ::
- karavan
- dizl/benci?
- ročni/automatik?
Zakaj letnik 2015 ali novejši? Je z starejšimi problem, ker ima sosed avto letnik 2014 in mora bit novješi avto, da se ve, kdo je jaći?
E90 320i 150k km
- treba preverit, zakaj ima 150PS (mogu bi imet 170, lahko da je napačni vnos)
- nima PCD spredaj
- brez navigacije (meni je to boljš... it's more clean)
- tempomat, šibedah
- 17 col felge
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/deta...
E90 320d 150k km
- zadaj (verjetno) treba popravit šajbn briser
- 163PS (ta švoh dilz od vseh 320jsk 163-177-184)
- rdeča barva = rdeč ferari
- nima PDC spredaj
- tavlka navigacija
- 18 col M felge (če so po reglcih, so različne širine spredaj/zadaj)
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/deta...
E90 320d 185k km
- ta močnejša mašina (184PS)
- LCI model
- 18 col M felge (če so po reglcih, so različne širine spredaj/zadaj)
- tamala navigacija (to bi zamenjal na PRO navigacijo)
- 4x4 pogon
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/deta...
Vsi imajo M opremo; športni sedeže iz blaga in alkantare ter volan. Pa ksenonke.
To je to.
kak ste mi taki smešni, človek ti lepo napiše max 5 let star avto, golf, i30, picasso, škoda ampak ne, še vedno se najdete takšni imbacili z 13 let starimi kršami od bmwja. Osebno tudi rajše vzamem 2015 golfa, kot pa 2007 bmw 3, plus tega da je treba avto pripeljat iz Nemčije, plačat uvoz, DMV itd..
Meizu ::
Raptor F16 je izjavil:
Ce je hatchback potem je 1.6 masina cisto dovolj, drugace za karavana priporocam kaksen kubik vec, navor v nizkih vrtljajih sploh pri dizlu je luksuz.
Ma dons je to brezveze gledat. Večina turbodizlov je tko nastavljenih, da imajo pri navoru praktično FLAT-line v prvi polovici obratov.
Ce je 1.6 masina nastavljena tako da ima pri nizkih obratih primerljiv navor z 2.0 masino to pomeni, da deluje turbina v zelo nizkih obratih, kar pomeni dodaten stres na turbino preden segrejes masino.
Saj ne, da potem 2.0 masino gonis na mrzlo, je pa v vsakem primeru povisanje vrtljajev turbine v nizkih obratih za mrzlo masino slabse kot obratno.
Raptor F16 ::
Raptor F16 je izjavil:
Ce je hatchback potem je 1.6 masina cisto dovolj, drugace za karavana priporocam kaksen kubik vec, navor v nizkih vrtljajih sploh pri dizlu je luksuz.
Ma dons je to brezveze gledat. Večina turbodizlov je tko nastavljenih, da imajo pri navoru praktično FLAT-line v prvi polovici obratov.
Ce je 1.6 masina nastavljena tako da ima pri nizkih obratih primerljiv navor z 2.0 masino to pomeni, da deluje turbina v zelo nizkih obratih, kar pomeni dodaten stres na turbino preden segrejes masino.
Saj ne, da potem 2.0 masino gonis na mrzlo, je pa v vsakem primeru povisanje vrtljajev turbine v nizkih obratih za mrzlo masino slabse kot obratno.
Škoda da govoriš na pamet. Pomemben je output, o sami zdržljivosti in zanesljivosti pa govorijo številke, ne pavšalne ocene iz glave.
Leva ... Leva ... leva desna ena dva
Meizu ::
Dejstvo je, da se turbina nastavljena na nizke vrtljaje seveda hitreje vrti na nizkih obratih. Ce na tako turbino ne pazis bos pac prej na servisu. Eni temu danes recejo potrosna roba, jaz temu recem naivnost, da mislis, da bos z 1.6 masino imel isti navor kot 2.0 ter pasal skozi brez posledic.
Raptor F16 ::
Dejstvo je, da se turbina nastavljena na nizke vrtljaje seveda hitreje vrti na nizkih obratih. Ce na tako turbino ne pazis bos pac prej na servisu. Eni temu danes recejo potrosna roba, jaz temu recem naivnost, da mislis, da bos z 1.6 masino imel isti navor kot 2.0 ter pasal skozi brez posledic.
🙄🙄🙄 Resno ... ?
Leva ... Leva ... leva desna ena dva
WizzardOfOZ ::
Dejstvo je, da se turbina nastavljena na nizke vrtljaje seveda hitreje vrti na nizkih obratih. Ce na tako turbino ne pazis bos pac prej na servisu. Eni temu danes recejo potrosna roba, jaz temu recem naivnost, da mislis, da bos z 1.6 masino imel isti navor kot 2.0 ter pasal skozi brez posledic.
Turbine dajejo pritisk in niso nastavljene na nizke obrate (karkoli že to pomeni ). Novodobne turbine so variabilne in se vrtijo bolj ko ne konstatno, variator na turbini pa skrbi za izhodni pritisk s spreminjanjem kota lopatic v turbini.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WizzardOfOZ ()
Meizu ::
Turbine dajejo pritisk in niso nastavljene na nizke obrate (karkoli že to pomeni :)) :)) :))). Novodobne turbine so variabilne in se vrtijo bolj ko ne konstatno, variator na turbini pa skrbi za izhodni pritisk s spreminjanjem kota lopatic v turbini.
Saj. In kako naredi turbina pritisk? Da se hitreje vrti, mar ne? In kako dobis hitrost pri nizkih obratih motorja? Tako da zozas lopatice, mar ne? In ce zozas lopatice? Vec pritiska v turbini. Posledicno se na nizjih obratih variabilni turbo hitreje vrti, mar ne?
Al hocete povedat, da ste pravkar izumili perpetuum mobile, ki uspe kar tako proizvesti visji pritisk od iste turbine v vecjem motorju?
Tiste vrtljaje sem se zatipkal. Mislil sem seveda visok pritisk turbine na nizkih vrtljajih motorja.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Meizu ()
WizzardOfOZ ::
Saj. In kako naredi turbina pritisk? Da se hitreje vrti, mar ne? In kako dobis hitrost pri nizkih obratih motorja? Tako da zozas lopatice, mar ne? In ce zozas lopatice? Vec pritiska v turbini. Posledicno se na nizjih obratih variabilni turbo hitreje vrti, mar ne?
NE!!!
Turbino poganjajo izpušni plini in v nizkih obratih je izpušnih plinov manj kot v visokih obratih. Posledično se turbina vrti počasneje. Zato se lopatice postavijo tako, da izkoristijo vse izpušne pline. V višjih obratih je izpušnih plinov več, zato se lopatice postavijo tako da dajo enako pritiska kot prej v nizkih obratih, kljub temu, da se vrti turbina mnogo hitrje, ker je več plinov.
aborko ::
Imaš manjše turbine, ki že relativno pri nizkih obratih dajo nekaj od sebe, ne morejo pa ustvariti toliko boosta. Lahko se potem kombinirajo z večjo turbino (bi-turbo).
Meizu ::
WizzardOfOZ je izjavil:
Saj. In kako naredi turbina pritisk? Da se hitreje vrti, mar ne? In kako dobis hitrost pri nizkih obratih motorja? Tako da zozas lopatice, mar ne? In ce zozas lopatice? Vec pritiska v turbini. Posledicno se na nizjih obratih variabilni turbo hitreje vrti, mar ne?
NE!!!
Turbino poganjajo izpušni plini in v nizkih obratih je izpušnih plinov manj kot v visokih obratih. Posledično se turbina vrti počasneje. Zato se lopatice postavijo tako, da izkoristijo vse izpušne pline. V višjih obratih je izpušnih plinov več, zato se lopatice postavijo tako da dajo enako pritiska kot prej v nizkih obratih, kljub temu, da se vrti turbina mnogo hitrje, ker je več plinov.
In kaj jaz govorim. Ce zelis na nizkih obratih motorja pritisk iz turbine rabis izpolnit dva pogoja (v "ali" razmerju):
Manjsi kot lopatic ter visji obrati turbine
ali
Vecji kot lopatic ter nizji obrati turbine.
To je odvisno od limita obratov turbine.
V vsakem primeru ima turbina na nizjih obratih vecji stres na samo os turbine. Ce vozis masino mrzlo (kar bos vedno dokler ne segrejes, obviously), bos s tako nastavljeno turbino postavil na samo turbino vecji fizicni stres dokler je ne segrejes. Cista fizika. In ker turbina potrebuje visoke obrate da kompresira, bo jasno variabilni turbo pri nizkih obratih motorja deloval na veliko visjih RPMih kot pa ne-variabilni turbo oz. VGT, ki ni nastavljen na tako nizke obrate motorja.
Ce ti to ni jasno potem se enkrat prestudiraj kako deluje turbina oz. si postavi fiziko predse, t.j. vektor in rezultanta sil na osovino ter lezaje turbine (ali pa stres na material, ki dolocen cas ne obratuje na delovni temperaturi).
P.S.: Kot odgovor na tvoje prve tri stavke: Turbina ne deluje na istih vrtljajih pri nizkih in visokih vrtljajih motorja, tudi ce je variabilna. Taksnega izkoristka pa spet nima.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Meizu ()
Hydros ::
Turbina ima wastegate ki pri višjih obratih spusti nepotrebne izpušne pline mimo (tako krmiliš hitrost turbine) in tako prepreči preobremenitev oziroma previsoke vrtljaje. VTG ti samo pomaga da imaš pri low rpm hitreje boost
Meizu ::
Ne razumes bistva.
Bistvo je, da se bo VGT vrtel z veliko visjimi obrati pri nizjih vrtljajih motorja, torej bo pri nizjih vrtljajih stres na turbino vecji.
Bistvo je, da se bo VGT vrtel z veliko visjimi obrati pri nizjih vrtljajih motorja, torej bo pri nizjih vrtljajih stres na turbino vecji.
WizzardOfOZ ::
bla bla bla
Edina problematična stvar pri turbinah je sam štart. Ležaji v turbini so namreč plavajoči. Takoj ko olje teče ni več fizičnih kontaktov, ker je vmes dovolj olja.
Pri manj plinih je stres na os turbine manjši, ker je tudi pritiska manj. Torej ima tudi sama turbina manj obratov pri nižjih obratih, zato variator zapre lopatice, da turbina ustvari vsaj nekaj pritiska. Pri višjih obratih pa je pritiska toliko več, da mora variator obrnit lopatice tako, da odvečni pritisk spusti mimo. Ker pa je pritiska lahko še vedno preveč v visokih obratih, imaš pa še dodaten ventil, ki spusti ta odvečen pritisk.
Poanta variabilne turbine je namreč, da zagotavlja čim bolj konstanten pritisk skozi večino skale obratov motorja in da proba izničit turbo luknjo. In ne, pri nižjih obratih nima nobena turbina več RPM kot pri višjih. Čista fizika.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WizzardOfOZ ()
WizzardOfOZ ::
Turbina ne deluje na istih vrtljajih pri nizkih in visokih vrtljajih motorja, tudi ce je variabilna. Taksnega izkoristka pa spet nima.
Turbina ima izpušni in sesalni del povezan z osjo. Torej več kot je obratov, bolj se bo vrtela in več pritiska bo ustvarila. Vsaka turbina tako deluje. Pri nižjih obratih motorja ima turbina manj RPM, pri višjih obratih motorja pa več RPM.
Poanta variabilne turbine je da zagotavlja tudi v nizkih obratih že nekaj pritiska in da proba izničit turbo luknjo (prag preden začne kompresorski del polnit z nadtlakom).
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WizzardOfOZ ()
Blinder ::
Toliko teorij ste natrosili, da sem postal zmeden. Po kmecki pameti, ce zelimo imet enako boosta pri x2 obratih motorja, se bo tudi turbina morala vrtet hitreje, da bo naredila x2 pretoka zraka.
Par detajlov:
https://www.google.com/search?q=turbo+c... (tle nam lahko kak energetik ali hojnikb pomagajo), ampak, basically, pri turbo polnjenju zelimo imeti cimvecji pretok zraka in cimmansji pritisk, z drugimi besedami, cimnizje temperature vstopnega zraka. To so tej grafi o efficency.
Pogledal prve tri zadetke o VGT na googlu, in vsi trije pravijo, da VGT ne potrebuje wastegate-ja. Hydros .. fail
Par detajlov:
https://www.google.com/search?q=turbo+c... (tle nam lahko kak energetik ali hojnikb pomagajo), ampak, basically, pri turbo polnjenju zelimo imeti cimvecji pretok zraka in cimmansji pritisk, z drugimi besedami, cimnizje temperature vstopnega zraka. To so tej grafi o efficency.
Pogledal prve tri zadetke o VGT na googlu, in vsi trije pravijo, da VGT ne potrebuje wastegate-ja. Hydros .. fail
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
hojnikb ::
tocno tako. Hoces cimvec konjev z cimmanj barov pritiska in bit seveda znotraj compressor mapa.
pri turbojih je najslabse hladni zagon in izklop pr vrocem..
pri turbojih je najslabse hladni zagon in izklop pr vrocem..
#brezpodpisa
Raptor F16 ::
tocno tako. Hoces cimvec konjev z cimmanj barov pritiska in bit seveda znotraj compressor mapa.
pri turbojih je najslabse hladni zagon in izklop pr vrocem..
Ne... najslabše za turbino in cel turbomotor je idling na mestu v mrzlem jutru, ker črpalka za olje takrat nima moči. Poleg tega, če ni mazanja trpijo tudi tesnila. Ko tesnila požre ti bo olje posesalo z zrakom, potem pa boš imel pri dizlu celo "runaway" veselico.
Motor se bo najhitreje in z najmanj škode ogrel na delovno temperaturo pri zmerni vožnji.
Leva ... Leva ... leva desna ena dva
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Raptor F16 ()
wajdujc ::
Raptor F16 je izjavil:
najslabše za turbino in cel turbomotor je idling na mestu v mrzlem jutru, ker črpalka za olje takrat nima moči.
Torej so črpalke olja dimenzionirane tako, da ne podmažejo turbine v idlu? Še en razlog več za izbiro NA bencincev
Raptor F16 ::
Raptor F16 je izjavil:
najslabše za turbino in cel turbomotor je idling na mestu v mrzlem jutru, ker črpalka za olje takrat nima moči.
Torej so črpalke olja dimenzionirane tako, da ne podmažejo turbine v idlu? Še en razlog več za izbiro NA bencincev
Ne da so namensko tako dimenzionirane da niamjo moči, to je obračanje besed.
Moč pride iz motorja in če te ni, tudi pretoka ne bo. Sicer pa ne vem zakaj bi kdorkoli danes ko poznamo ajnšpric sploh še ogreval motor na mestu. To se je počelo zarad fergazerjev ker je kondenz delal probleme. Samemu motorju pa nič ne koristi da se pol ure ogreva. Bolje da se ogreje v petih minutah vožnje in bolje podmazuje z malo hitrejšim vrtenjem delov, se ti ne zdi ?
Leva ... Leva ... leva desna ena dva
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Raptor F16 ()
wajdujc ::
Raptor F16 je izjavil:
Raptor F16 je izjavil:
najslabše za turbino in cel turbomotor je idling na mestu v mrzlem jutru, ker črpalka za olje takrat nima moči.
Torej so črpalke olja dimenzionirane tako, da ne podmažejo turbine v idlu? Še en razlog več za izbiro NA bencincev
Ne da so namensko tako dimenzionirane da niamjo moči, to je obračanje besed.
Moč pride iz motorja in če te ni, tudi pretoka ne bo. Sicer pa ne vem zakaj bi kdorkoli danes ko poznamo ajnšpric sploh še ogreval motor na mestu. To se je počelo zarad fergazerjev ker je kondenz delal probleme. Samemu motorju pa nič ne koristi da se pol ure ogreva. Bolje da se ogreje v petih minutah vožnje in bolje podmazuje z malo hitrejšim vrtenjem delov, se ti ne zdi ?
Praviš da niso namensko dimenzionirane da nimajo moči, vendar v prostem teku nimajo moči, da podmažejo turbino. Torej ali niso sposobni inženirji
dimenzionirati ene črpalke ali stvar ne drži.
Pri mrzli vožnji v mestu imaš obilico prostega teka v leru, se torej splača s turbodizlom držati nogo na plinu in višati do 1500 obratov na mestu, da bo imela črpalka dovolj moči podmazati cel motor in ne bo turbina zaribala?
Raptor F16 ::
Praviš da niso namensko dimenzionirane da nimajo moči, vendar v prostem teku nimajo moči, da podmažejo turbino. Torej ali niso sposobni inženirji
dimenzionirati ene črpalke ali stvar ne drži.
Ti pa si bister kot gosti sok... Daj si dopovedati da tekom celotnega režima ni možno na cenovno sprejemljiv način zagotavljati optimalno delovanje 100% časa. Izdelek, ki bo trajal na veke se pa ne splača narest, ker bo slej kot prej postal obsolete.
Pri mrzli vožnji v mestu imaš obilico prostega teka v leru, se torej splača s turbodizlom držati nogo na plinu in višati do 1500 obratov na mestu, da bo imela črpalka dovolj moči podmazati cel motor in ne bo turbina zaribala?
No, dumbfuck, you are wasting fuel for nothing. Zakaj sploh vžigaš motor, če se ne misoiš nikamor premaknit ? Pol ure ogrevanja na mestu... prej bom z biciklom prišel na šiht preden boš ti sploh speljal z mesta. You have brain, use it !
Leva ... Leva ... leva desna ena dva
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Raptor F16 ()
wajdujc ::
Sej ti ni treba žaliti. Se mi sam čudno zdi, da ni črpalka dimenzionirana za primer uporabe, ki se v mestni vožnji redno dogaja.
hojnikb ::
Raptor F16 je izjavil:
tocno tako. Hoces cimvec konjev z cimmanj barov pritiska in bit seveda znotraj compressor mapa.
pri turbojih je najslabse hladni zagon in izklop pr vrocem..
Ne... najslabše za turbino in cel turbomotor je idling na mestu v mrzlem jutru, ker črpalka za olje takrat nima moči. Poleg tega, če ni mazanja trpijo tudi tesnila. Ko tesnila požre ti bo olje posesalo z zrakom, potem pa boš imel pri dizlu celo "runaway" veselico.
Motor se bo najhitreje in z najmanj škode ogrel na delovno temperaturo pri zmerni vožnji.
seveda ma moč, lol. Si kdaj vidu tlak olja v idle? Čisto dovolj, da se vse maže. Ni hec v pristisku tlaka, hec je v tem, da če čakaš v idle, se olje počasneje ogreva in s tem dalj časa mašina fura tisto manj optimalno viskoznost olja. Take stvari se sicer pri nekterih motorjih rešuje z oljnim grelcom (kar nekateri zmotno mislijo, da je oljni hladilnik).
Moj point je seveda letel na to, da pri minusu takoj ne potegneš motorja do blokade. Ker to je precej slabše kot minuta idlanja.
Sej ti ni treba žaliti. Se mi sam čudno zdi, da ni črpalka dimenzionirana za primer uporabe, ki se v mestni vožnji redno dogaja.
Sj je, raptor neki bluzi. Celo variable displacement oljne črpalke obstajajo, kjer je to še manjši "problem", čeprav je njihov namen čisto nekaj drugega kot dovolj oljnega tlaka v idle.
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
Raptor F16 ::
Raptor F16 je izjavil:
tocno tako. Hoces cimvec konjev z cimmanj barov pritiska in bit seveda znotraj compressor mapa.
pri turbojih je najslabse hladni zagon in izklop pr vrocem..
Ne... najslabše za turbino in cel turbomotor je idling na mestu v mrzlem jutru, ker črpalka za olje takrat nima moči. Poleg tega, če ni mazanja trpijo tudi tesnila. Ko tesnila požre ti bo olje posesalo z zrakom, potem pa boš imel pri dizlu celo "runaway" veselico.
Motor se bo najhitreje in z najmanj škode ogrel na delovno temperaturo pri zmerni vožnji.
seveda ma moč, lol. Si kdaj vidu tlak olja v idle? Čisto dovolj, da se vse maže. Ni hec v pristisku tlaka, hec je v tem, da če čakaš v idle, se olje počasneje ogreva in s tem dalj časa mašina fura tisto manj optimalno viskoznost olja. Take stvari se sicer pri nekterih motorjih rešuje z oljnim grelcom (kar nekateri zmotno mislijo, da je oljni hladilnik).
Moj point je seveda letel na to, da pri minusu takoj ne potegneš motorja do blokade. Ker to je precej slabše kot minuta idlanja.
Sej ti ni treba žaliti. Se mi sam čudno zdi, da ni črpalka dimenzionirana za primer uporabe, ki se v mestni vožnji redno dogaja.
Sj je, raptor neki bluzi. Celo variable displacement oljne črpalke obstajajo, kjer je to še manjši "problem", čeprav je njihov namen čisto nekaj drugega kot dovolj oljnega tlaka v idle.
Vi bluzite, ker ne dojamete, da viskoznost vpliva na pretok.
Leva ... Leva ... leva desna ena dva
hojnikb ::
seveda vpliva. Pa kaj misliš, da proizvajalci niso naštudiral, kater multigrade olje paše v kombinaciji z njihovim motorjem in oljno črpalko?
Precej manjši problem je "preveč" viskozno olje, ki ga maš v mrzlih mescih, kot pa preredko olje, do katerega pride, če se stvar pregreva. Preredko olje ti naredi _precej_ več škode.
V kontektsu turbin je pa itk najhujše to, da pri vročem motorju ala nažiganje na AC potem takoj motor ugasneš, da se tisto olje nima časa niti za stopinjo ohladit. To ti potem uničuje turbine.
Precej manjši problem je "preveč" viskozno olje, ki ga maš v mrzlih mescih, kot pa preredko olje, do katerega pride, če se stvar pregreva. Preredko olje ti naredi _precej_ več škode.
V kontektsu turbin je pa itk najhujše to, da pri vročem motorju ala nažiganje na AC potem takoj motor ugasneš, da se tisto olje nima časa niti za stopinjo ohladit. To ti potem uničuje turbine.
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
Gambino ::
- karavan
- dizl/benci?
- ročni/automatik?
Zakaj letnik 2015 ali novejši? Je z starejšimi problem, ker ima sosed avto letnik 2014 in mora bit novješi avto, da se ve, kdo je jaći?
E90 320i 150k km
- treba preverit, zakaj ima 150PS (mogu bi imet 170, lahko da je napačni vnos)
- nima PCD spredaj
- brez navigacije (meni je to boljš... it's more clean)
- tempomat, šibedah
- 17 col felge
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/deta...
E90 320d 150k km
- zadaj (verjetno) treba popravit šajbn briser
- 163PS (ta švoh dilz od vseh 320jsk 163-177-184)
- rdeča barva = rdeč ferari
- nima PDC spredaj
- tavlka navigacija
- 18 col M felge (če so po reglcih, so različne širine spredaj/zadaj)
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/deta...
E90 320d 185k km
- ta močnejša mašina (184PS)
- LCI model
- 18 col M felge (če so po reglcih, so različne širine spredaj/zadaj)
- tamala navigacija (to bi zamenjal na PRO navigacijo)
- 4x4 pogon
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/deta...
Vsi imajo M opremo; športni sedeže iz blaga in alkantare ter volan. Pa ksenonke.
To je to.
Sej se hecaš verjetno. BMW s 150kkm je samo še za odpad. BMW je znamka, kjer znajo tudi nemci pokazat, da znajo naredit zanič avtomobile!!!
Meizu ::
Turbina ima izpušni in sesalni del povezan z osjo. Torej več kot je obratov, bolj se bo vrtela in več pritiska bo ustvarila. Vsaka turbina tako deluje. Pri nižjih obratih motorja ima turbina manj RPM, pri višjih obratih motorja pa več RPM.
Poanta variabilne turbine je da zagotavlja tudi v nizkih obratih že nekaj pritiska in da proba izničit turbo luknjo (prag preden začne kompresorski del polnit z nadtlakom).
Bom nehal komentirat, ker sploh ne govorimo o isti stvari. Jaz govorim o jabolkih, ti nazaj govoris o tiramisuju s skuto.
wajdujc ::
WizzardOfOZ ::
Obrati motorja nimajo veze z obrati turbine.
Odvisni so od količine vbrizganega goriva.
Višji obrati več izpuha gre skozi turbino, hitreje se vrti turbina.
V kontektsu turbin je pa itk najhujše to, da pri vročem motorju ala nažiganje na AC potem takoj motor ugasneš, da se tisto olje nima časa niti za stopinjo ohladit. To ti potem uničuje turbine.
Zaradi žareče turbine se olje zapeče na ležaje in vsak naslednji hladen vžig pusti dodatne rajse po ležajih.
Turbina ima izpušni in sesalni del povezan z osjo. Torej več kot je obratov, bolj se bo vrtela in več pritiska bo ustvarila. Vsaka turbina tako deluje. Pri nižjih obratih motorja ima turbina manj RPM, pri višjih obratih motorja pa več RPM.
Poanta variabilne turbine je da zagotavlja tudi v nizkih obratih že nekaj pritiska in da proba izničit turbo luknjo (prag preden začne kompresorski del polnit z nadtlakom).
Bom nehal komentirat, ker sploh ne govorimo o isti stvari. Jaz govorim o jabolkih, ti nazaj govoris o tiramisuju s skuto.
Jaz sem ti pokazal delovanje turbine, ti pa pametuješ, da ima turbina več obratov pri nizkih obratih, kar ni res.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WizzardOfOZ ()
tony1 ::
Razlogi proti: Astra, 1.6dizel, avtomatik
Dej kaj več povej. Ker Astra ne vem kaj je z njo narobe. Razen klasičnih prepucavanj o znamkah. Motor na papirju zgleda ok. Množičen ni, tudi ni množičnih pritožb, kot preko ljudskega 1.6 ali Pezo and co.
Menjalniki je pa klasika in ne dvosklopcni, kar štejem v velik plus.
Cenovno so cene dokaj ok.
Zato ne zanimajo resna mnenja, kaj s tem vozom ni ok v osnovi in kasneje s kilometri.
Za ostalo ne vem, če gre za klasični 6-stopenjski avtomatik (in ne za robotiziranega ročnega - stran od teh!), tak kakršni so v turbo bencinarskih astrah, gre za Aisinov menjalnik, kar je japonska firma v solastništvu Toyote. Ti delajo odlično in so zelo zanesljivi.
Meizu ::
Jaz sem ti pokazal delovanje turbine, ti pa pametuješ, da ima turbina več obratov pri nizkih obratih, kar ni res.
Kaj pa? A ti mislis, da VGT samo zapre lopatice in se nic ne spremeni? A ti si totalno preskocil fiziko v srednji soli?
Imas nek pritisk plinov, ki prihajajo iz motorja. To je fiksna spremenljivka, ce ne visas obratov motorja. Ti plini grejo obviously ven skozi izpuh. Vmes imas turbino. Lopatice sirijo ali pa ozajo gateway. Ce ozas kanal(zapiras lopatice) pospesujes hitrost plinov, kar bo turbino zavrtelo normalno hitreje. Kako pa ti mislis, da VGT deluje? Da obstaja vmes nek torque inverter al kaj.
WizzardOfOZ ::
Ti predvidevaš, da avto dela stalno pod istimi obrati?
Seveda višaš obrate, to je tudi namen če hočeš pospeševati.
Navaden turbo, brez variabilnega dela je dobil dovolj nadtlaka šele tam pri 2500 do 3000 obratov motorja, da je kompresorski del začel dajat dovolj pritiska. Od 800 pa do 2500 obratov motorja je bila pa velikanska turbo luknja.
Ker turbo luknja ni ravno dobra za motor, so izdelali turbine z variabilnim delom, ki zmanjšujejo turbo luknjo. Zato so lopatice pri variabilni turbini pod nizkimi obrati motorja, ko je malo izpušnih plinov, zaprte, da kompresorski del da pritisk že pri 1500 obratih. S tem se konkretno zmanjša turbo luknjo. Nikakor pa se takrat turbo ne vrti hitreje, ker je plinov še vseeno premalo (takrat se vrti turbina na kakih 120.000 obratih). Ko ima motor višje obrate in da od sebe tudi veliko več plinov, so te lopatice lahko odprte, ker je pritiska dovolj (turbina se pri polni obremenitvi vrti tudi z 200.000 obrati in več).
To je fiksna spremenljivka, ce ne visas obratov motorja.
Seveda višaš obrate, to je tudi namen če hočeš pospeševati.
Navaden turbo, brez variabilnega dela je dobil dovolj nadtlaka šele tam pri 2500 do 3000 obratov motorja, da je kompresorski del začel dajat dovolj pritiska. Od 800 pa do 2500 obratov motorja je bila pa velikanska turbo luknja.
Ker turbo luknja ni ravno dobra za motor, so izdelali turbine z variabilnim delom, ki zmanjšujejo turbo luknjo. Zato so lopatice pri variabilni turbini pod nizkimi obrati motorja, ko je malo izpušnih plinov, zaprte, da kompresorski del da pritisk že pri 1500 obratih. S tem se konkretno zmanjša turbo luknjo. Nikakor pa se takrat turbo ne vrti hitreje, ker je plinov še vseeno premalo (takrat se vrti turbina na kakih 120.000 obratih). Ko ima motor višje obrate in da od sebe tudi veliko več plinov, so te lopatice lahko odprte, ker je pritiska dovolj (turbina se pri polni obremenitvi vrti tudi z 200.000 obrati in več).
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WizzardOfOZ ()
Meizu ::
Dude. O cemu ti govoris? A to kar nekaj stipkas samo da tipkas al ti res ni jasno o cem debatiramo?
Ti bom pomagal in to zadnjic, ker se mi res neda ubadat z ljudmi, ki niti 5 min ne dajo na to, da bi razumeli kontekst neke objave.
VGT, ki se vrti pri 120kRPM pri nizkih obratih motorja (1500RPM masina) se vrti neprimerno HITREJE kot nevariabilni turbo, ki se pri nizkih obratih se ne uspe zavrteti.
Ja, imas turbo luknjo in ne, ni to point debate! Point je (drum roll please), da je VGT turbina pri hladni masini podvrzena vecjim stresom kot nevariabilna, ker se pri nizkih obratih vrti veliko hitreje kot nevariabilna, pri mrzli masini to pomeni, da se vrti na viskoznem olju, ki ni na optimalni delovni temperaturi, kar zaradi ucinka mazanja privede do vecjega trenja na sami turbini, kar a) zmanjsa zivljenjsko dobo turbine ALI b) narekuje, da morajo inzenirji pri izdelavi uporabljati mocnejse in zdrzljivejse materiale, kar jasno poveca ceno turbine.
Kar je point mojega posta - 2.0 masine z nevariabilnim turbom (ki je danes resda redkost, ce sploh se) pri hladni masini povzrocajo manjsi stres na masino ter potrosne dele, ker kubikaza ter sama masa motorja poskrbi za visji navor masine pri nizkih obratih kot pa 1.6 masinski counterpart, ki mora uporabljat VGT pri nizkih vrtljajih, da lahko postreze s primerljivim navorom pri nizkih obratih kot atmosferski navor 2.0 ali pa vecjega motorja pri nizkih obratih.
Preberi ta post. Preberi ga 50x ce je treba. In ce bos po vsem tem branju se vedno zacutil, da moras objavit post - daj ga, ampak mene ne bo vec zraven, ker nivo nepismenosti med slo techovci v zadnjih +- 5imi leti je prerasel ze vse meje absurda in komicnosti.
Ajde.
Ti bom pomagal in to zadnjic, ker se mi res neda ubadat z ljudmi, ki niti 5 min ne dajo na to, da bi razumeli kontekst neke objave.
VGT, ki se vrti pri 120kRPM pri nizkih obratih motorja (1500RPM masina) se vrti neprimerno HITREJE kot nevariabilni turbo, ki se pri nizkih obratih se ne uspe zavrteti.
Ja, imas turbo luknjo in ne, ni to point debate! Point je (drum roll please), da je VGT turbina pri hladni masini podvrzena vecjim stresom kot nevariabilna, ker se pri nizkih obratih vrti veliko hitreje kot nevariabilna, pri mrzli masini to pomeni, da se vrti na viskoznem olju, ki ni na optimalni delovni temperaturi, kar zaradi ucinka mazanja privede do vecjega trenja na sami turbini, kar a) zmanjsa zivljenjsko dobo turbine ALI b) narekuje, da morajo inzenirji pri izdelavi uporabljati mocnejse in zdrzljivejse materiale, kar jasno poveca ceno turbine.
Kar je point mojega posta - 2.0 masine z nevariabilnim turbom (ki je danes resda redkost, ce sploh se) pri hladni masini povzrocajo manjsi stres na masino ter potrosne dele, ker kubikaza ter sama masa motorja poskrbi za visji navor masine pri nizkih obratih kot pa 1.6 masinski counterpart, ki mora uporabljat VGT pri nizkih vrtljajih, da lahko postreze s primerljivim navorom pri nizkih obratih kot atmosferski navor 2.0 ali pa vecjega motorja pri nizkih obratih.
Preberi ta post. Preberi ga 50x ce je treba. In ce bos po vsem tem branju se vedno zacutil, da moras objavit post - daj ga, ampak mene ne bo vec zraven, ker nivo nepismenosti med slo techovci v zadnjih +- 5imi leti je prerasel ze vse meje absurda in komicnosti.
Ajde.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Meizu ()
hojnikb ::
To, da je mašina z več kubikaže bolj vzdržljiva je bolj kot ne bajka, sploh če se pogovarjamo o isti družini motorjev. Picture this; če imamo skupen blok in iz enga stisneš 2.0 kubikov, iz drugega pa 1.6, kateri bo mel več "mesa" ? :)
Še en izmed razlogov, zakaj recimo navdušenci na LS motorj raje posegajo po 4.8/5.3 kot pa večjih 6.0+, ker so former dejansko bolj vzdržjivi za boost (več "mesa" med stenami cilindrov).
Točno tako. Ker z več obrati rabi turbina manj delat (manjše pumping izgube, če se pogovarjamo o bencinarjih) posledično tudi obrati padejo. Ni zastonj tista navorna krivulja tak ravna. Ker če nebi bla, bi bil to indikator, da njeni vrtljaji in boost skozi obrate še vedno naraščajo.
Sliši se sicer nelogično, ampak tako dejansko je.
Sicer je cela debata dokaj MOOT, ker danes ni več modernega dizla, ki nebi mel VNT turbine.
Še en izmed razlogov, zakaj recimo navdušenci na LS motorj raje posegajo po 4.8/5.3 kot pa večjih 6.0+, ker so former dejansko bolj vzdržjivi za boost (več "mesa" med stenami cilindrov).
VGT, ki se vrti pri 120kRPM pri nizkih obratih motorja (1500RPM masina) se vrti neprimerno HITREJE kot nevariabilni turbo, ki se pri nizkih obratih se ne uspe zavrteti.
Točno tako. Ker z več obrati rabi turbina manj delat (manjše pumping izgube, če se pogovarjamo o bencinarjih) posledično tudi obrati padejo. Ni zastonj tista navorna krivulja tak ravna. Ker če nebi bla, bi bil to indikator, da njeni vrtljaji in boost skozi obrate še vedno naraščajo.
Sliši se sicer nelogično, ampak tako dejansko je.
Sicer je cela debata dokaj MOOT, ker danes ni več modernega dizla, ki nebi mel VNT turbine.
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
WizzardOfOZ ::
VGT, ki se vrti pri 120kRPM pri nizkih obratih motorja (1500RPM masina) se vrti neprimerno HITREJE kot nevariabilni turbo, ki se pri nizkih obratih se ne uspe zavrteti.
To je ja jasno, sej je tako narejena. Ni pa treba trditi, da se nevariabilna turbina ne uspe zavrteti. Vrti se vsaka turbina takoj ko pridejo plini skozi.
Ja, imas turbo luknjo in ne, ni to point debate! Point je (drum roll please), da je VGT turbina pri hladni masini podvrzena vecjim stresom kot nevariabilna, ker se pri nizkih obratih vrti veliko hitreje kot nevariabilna, pri mrzli masini to pomeni, da se vrti na viskoznem olju, ki ni na optimalni delovni temperaturi, kar zaradi ucinka mazanja privede do vecjega trenja na sami turbini, kar a) zmanjsa zivljenjsko dobo turbine ALI b) narekuje, da morajo inzenirji pri izdelavi uporabljati mocnejse in zdrzljivejse materiale, kar jasno poveca ceno turbine.
Kar je point mojega posta - 2.0 masine z nevariabilnim turbom (ki je danes resda redkost, ce sploh se) pri hladni masini povzrocajo manjsi stres na masino ter potrosne dele, ker kubikaza ter sama masa motorja poskrbi za visji navor masine pri nizkih obratih kot pa 1.6 masinski counterpart, ki mora uporabljat VGT pri nizkih vrtljajih, da lahko postreze s primerljivim navorom pri nizkih obratih kot atmosferski navor 2.0 ali pa vecjega motorja pri nizkih obratih.
Sedaj govoriš o čisto drugih stvareh. V prejšnjih postih si namreč trdil, da ima variabilna turbina več obratov pri nižjih obratih motorja, kot pa pri višjih. Kar pa seveda ni res.
hojnikb ::
ko bo začel navor padat (kar se ponavadi zgodi pr višjih vrtljajih) bo jo tut vrtljaji turbine padal, ker bo wastegate (če je sploh uporabljen) bolj odprt.
ker dizlski motor pač nerabi do konca revrange-a max boost.
ker dizlski motor pač nerabi do konca revrange-a max boost.
#brezpodpisa
Meizu ::
To, da je mašina z več kubikaže bolj vzdržljiva je bolj kot ne bajka, sploh če se pogovarjamo o isti družini motorjev.
Ce se ja. Jaz se ne, govorim o Opel masini, ki ima (vsaj model J) 1.7 motorje iz Astrine serije, 2.0 masine so pa direkt od Insignije, ki so, ce se ne motim iz cisto svojega bloka motorja.
V prejšnjih postih si namreč trdil, da ima variabilna turbina več obratov pri nižjih obratih motorja, kot pa pri višjih. Kar pa seveda ni res.
Trdim, da ima VGT turbina visje obrate pri nizkih vrtljajih, kot nevariabilna, ki prime sele na visjih.
To je ja jasno, sej je tako narejena. Ni pa treba trditi, da se nevariabilna turbina ne uspe zavrteti. Vrti se vsaka turbina takoj ko pridejo plini skozi.
Seveda se obe vrtita, a VGT hitreje, nevariabilna pa pocasneje pri nizkih obratih motorja.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Meizu ()
WizzardOfOZ ::
Potem se pa oproščam, ker jaz sem razumel drugače. Jaz sem razumel, da se pogovarjamo samo o VGT in ne o nevariabilnih vs VGT.
mikhaair ::
No zdaj pa naj se nekdo razloži koliko vrtljajev ima turbina pri 3.500 rpm poln gas po klancu gor in braz gasa po klancu dol. Isti vrtljaji, ista prestava.
hojnikb ::
po klancu dol brez gasa prakticno nic, ker takrat motor ubistvo ne deluje sploh (prekinjen dovod goriva)...
#brezpodpisa
mikhaair ::
Mogoče ce se bo tudi f16, mislim da on, strinjal sedaj, da so vrtljaji turbine odvisni od količine vbrizganega goriva.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | vzdržljivost 3-valjnih motorjev (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Na cesti | 40497 (19796) | pi pawr |
» | Nakup avtomobila do 10000eurOddelek: Na cesti | 5921 (4038) | Raptor F16 |
⊘ | Nasveti za nakup avtomobila (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 11559 (7104) | bluefish |
» | "gokard" za slabe 10k? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )Oddelek: Na cesti | 72119 (60458) | Unknown_001 |