» »

Prihajajo elektronske vinjete

Prihajajo elektronske vinjete

1 2
3
»

UganiKdo ::

ne veš o čem je bilo govora, kaj?

solatko ::

birtija - Normalno se lahko pelješ samo na primorsko, povsod drugod je toliko krajev in tako na gosto, da se v bistvu voziš 60km/h, kar pomeni MB-LJ 2uri, če ni kolon, na dolenjsko se moraš vozit po hribih v okolici, ker gre trasa precej po bivši cesti b in e,...

Čisto enostavno, kot parkirne kartice z magnetnim zapisom - vstop v državo, prevoz na km/x€, če toči gorivo račun-prispevki, ki so v ceni bencina. Kartico bi prejeli na vhodu, na izhodu bi bil avtomat, ki bi zračunal znesek pristojbine za cesto. Tako bi Slovenci plačevali v ceni bencina, tujci pa ob izhodu iz države - pristojbine v natankanem gorivu. Vse skupaj bi bilo dela, kot na avtomatskih pp, plačevanje pa pošteno po prevoženih km.
Tisti, ki bi prišparali pri nakupu starega avta, ki troši veliko, bi pač plačali več pri gorivu, tisti, ki se vozijo v novih vozilih pa itak te preplačajo, bi pa prišparali nekaj pri porabi.

Vse ostale pristojbine in takse za ceste pa bi lahko ukinili. Zaenkrat so ceste pri nas še državne in s situacijo kot je sedaj, se samo meče iz enega žepa v drugega, plačujemo pa to vsi, tisti, ki se vozimo vsak dan in še več tisti, ki naredijo 2-3kkm/leto.

Sedanji sistem je nepošten, ne glede na to, s katerega stališča to gledamo in tak sistem podpira predvsem vožnje na kratkih razdaljah, ko je poraba goriva največja (tudi čez 10l/100km). Ob poštenih prispevkih iz cene goriva, bi se marsikdo, ki se danes vsede za volan za nekaj 100m, odločil za kolo ali peš.
Delo krepa človeka

jernejl ::

solatko je izjavil:

Sedanji sistem je nepošten, ne glede na to, s katerega stališča to gledamo in tak sistem podpira predvsem vožnje na kratkih razdaljah
Ravno nasprotno, sedanji sistem podpira predvsem tiste, ki se vozijo dlje in/ali večkrat.
Za tiste, ki gredo trikrat letno od enega odcepa do naslednjega, se nakup vinjet najbrž ne splača in je cenovno bolje iti po stari cesti.

stara mama ::

Tud cestnine plačata oba enako (ob predpostavki, da imata enako prostornino motorja). Le ta pa je na račun downsizinga šla precej gor. Downsizing se je izkazal za slabega in gremo obratno, cestnine pa......

birtija ::

solatko je izjavil:

birtija - Normalno se lahko pelješ samo na primorsko, povsod drugod je toliko krajev in tako na gosto, da se v bistvu voziš 60km/h, kar pomeni MB-LJ 2uri, če ni kolon, na dolenjsko se moraš vozit po hribih v okolici, ker gre trasa precej po bivši cesti b in e,...

Čisto enostavno, kot parkirne kartice z magnetnim zapisom - vstop v državo, prevoz na km/x€, če toči gorivo račun-prispevki, ki so v ceni bencina. Kartico bi prejeli na vhodu, na izhodu bi bil avtomat, ki bi zračunal znesek pristojbine za cesto. Tako bi Slovenci plačevali v ceni bencina, tujci pa ob izhodu iz države - pristojbine v natankanem gorivu. Vse skupaj bi bilo dela, kot na avtomatskih pp, plačevanje pa pošteno po prevoženih km.
Tisti, ki bi prišparali pri nakupu starega avta, ki troši veliko, bi pač plačali več pri gorivu, tisti, ki se vozijo v novih vozilih pa itak te preplačajo, bi pa prišparali nekaj pri porabi.

Vse ostale pristojbine in takse za ceste pa bi lahko ukinili. Zaenkrat so ceste pri nas še državne in s situacijo kot je sedaj, se samo meče iz enega žepa v drugega, plačujemo pa to vsi, tisti, ki se vozimo vsak dan in še več tisti, ki naredijo 2-3kkm/leto.

Sedanji sistem je nepošten, ne glede na to, s katerega stališča to gledamo in tak sistem podpira predvsem vožnje na kratkih razdaljah, ko je poraba goriva največja (tudi čez 10l/100km). Ob poštenih prispevkih iz cene goriva, bi se marsikdo, ki se danes vsede za volan za nekaj 100m, odločil za kolo ali peš.


Včeraj popoldne LJ-MB po AC 90 minut, torej samo pol ure manj od regionalke po tvojem izračunu. Vožnja po regionalki je lahko lepša, ker ne divjaš in kot sem že dejal, lahko tudi kaj vidiš. Seveda moraš imeti čas. Za v službo in iz nje, ponavadi "nimaš časa" in greš na AC in potem stojiš v koloni.
Sam se vozim na delo iz LJ v Šenčur. V službo zjutraj po AC (proti LJ vse stoji, smer proti KR je večinoma nezasedena), nazaj pa skozi Mengeš, Trzin (iz LJ kolone, v LJ tekoča vožnja). Ker če grem po AC, na koncu obtičim na severni obvoznici . Je vračanje po regionalki samo 5 minut počasnejše, kot če stojim na AC. Pa se lepo vozim in (čeprav to ni moj imperativ), prihranim na gorivu, ker je vožnja počasnejša.
Kot sem že napisal, nobena varianta ne bo zadostila vsem. Zdej jokat zaradi nekaj EUR ali par ur v življenju se mi zdi pa smešno. Pač živimo v tem času in taki državi s takimi AC in sistemom carinjenja.
Eden profitira, drugi ima izbiro.
KAPITALIZEM

KAVINSKY ::

stara mama je izjavil:

Tud cestnine plačata oba enako (ob predpostavki, da imata enako prostornino motorja). Le ta pa je na račun downsizinga šla precej gor. Downsizing se je izkazal za slabega in gremo obratno, cestnine pa......


Že tole, nekdo z 1.0 turbo mlinčkom plača manj kot nekdo z 1.4 klasičnim motorjem, pa čeprav imata iste konje. Povrhu lahko še nastradaš zaradi kubature, saj je 1.4 kategorija zaokrožena na 1350 kubikov - čeprav so vse ostale na 1000, 1800, 2500..

solatko ::

birtija - Regionalka LJ-MB je prevečkrat sekana s kraji in omejitvami 50, zato vožnja ni ravno prijetna, ne gre samo za čas. Praviloma, bi morala vsaka AC kjer se pobira cestnino, nuditi ustrezno alternativo, na kateri cestnine ni, pri nas je to samo primorka in delno gorenjska.
Delo krepa človeka
1 2
3
»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Vozilo (razbitino) prodal v Bolgarijo - Dars ne izda nadomestne vinjete. (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
749481 (7455) smacker
»

Ukinitev vinjet na ravni EU (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Problemi človeštva
16334451 (30050) Invictus
»

Vinjeta (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Na cesti
22348979 (32576) Mare2
»

Adijo vinjete? (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Loža
14322769 (18893) MrBrdo
»

Folija za vinjeto (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Loža
10635648 (32810) pegaso

Več podobnih tem