Forum » Na cesti » Kateri rabljen avto?
Kateri rabljen avto?
Ch00 ::
Zanima me kateri avto priporočate za 4000 - 7000e? Iščem hatchback, primeren za 10-15.000 km letno, nizke obratovalne stroške/servise, zanesljivost in normalna poraba mi je bolj pomembna kot pospeški. Gledam novejše modele, od letnika 2015 dalje, ker avtomobila ne menjam pogosto in upam, da bi novejši služil dlje in z manj popravili. Morda se motim in bolje prihranit z nakupom starejših modelov z večjo kilometrino, če je manj problemov, kot z več elektronike v novejših modelih kia ceed, mazda, hyundai, seat, ford, reno clio oz. se razlika v kupnini amortizira v popravilih.
Torej katere modele avta bi priporočali? Vesel vsake pomoči. Hvala!
Torej katere modele avta bi priporočali? Vesel vsake pomoči. Hvala!
facepalm ::
Zelis zanesljivost, nizke obratovalne stroske, budget do 7k, clio ti je dovolj..
Zakaj rabljeno? Za dodatna 2k dobis novega clia. za teh 2k dobis 0km, nove gume, garancijo (2 leti brez centa nepredvidenih stroskov). Sedaj, ko se novi avti slabo prodajajo si lahko izpogajas se dodaten popust ali vsaj brezobrestno financiranje.
Moj predlog? Kupi nekaj za 3 do 4k max ali pa novega Clia za 9k.
Zakaj rabljeno? Za dodatna 2k dobis novega clia. za teh 2k dobis 0km, nove gume, garancijo (2 leti brez centa nepredvidenih stroskov). Sedaj, ko se novi avti slabo prodajajo si lahko izpogajas se dodaten popust ali vsaj brezobrestno financiranje.
Moj predlog? Kupi nekaj za 3 do 4k max ali pa novega Clia za 9k.
Wrop ::
4000 € in od 2015 dalje ter majhni stroški gredo bolj težko skupaj. Pri 7000 € je že bolje, so pa clioti kar dragi glede na to kaj dobiš. Na koncu je facepalm vzpostavil kar dobro vprašanje zakaj rabljeno. Mogoče ga res celo pod črto dobiš že pod 10 k€, novega in si 5 let brez skrbi s servisi + jamstvo, če ti ponudijo še My Revision za 0 €. 1000 € prineseš samo s servisi in novimi gumami.
Rabljenega kupiš samo če res dobiš kako ugodno ceno. npr. letnik 2015, bencinar, po možnosti 0.9 tce 90 hp, pod 90.0000 km za cca 5000 €.
Rabljenega kupiš samo če res dobiš kako ugodno ceno. npr. letnik 2015, bencinar, po možnosti 0.9 tce 90 hp, pod 90.0000 km za cca 5000 €.
Ch00 ::
Zelis zanesljivost, nizke obratovalne stroske, budget do 7k, clio ti je dovolj..
Zakaj rabljeno? Za dodatna 2k dobis novega clia. za teh 2k dobis 0km, nove gume, garancijo (2 leti brez centa nepredvidenih stroskov). Sedaj, ko se novi avti slabo prodajajo si lahko izpogajas se dodaten popust ali vsaj brezobrestno financiranje.
Moj predlog? Kupi nekaj za 3 do 4k max ali pa novega Clia za 9k.
Hvala za odgovor. Načeloma mi je Clio dovolj, novejši modeli se tudi zdijo ok, se mi pa bolj primeren zdi kak Seat Leon, Kia Ceed ali Mazda 2. Ne vem kako je primerjalno glede stroškov vzdrževanja oz. koliko bolj udobna je vožnja itn. Konkretno se bom odločil po testni vožnji, me pa zanimajo vaši predlogi. Zanesljivost je na prvem mestu, ne KM ali navor, ker ne potrebujem dirkalnika.
Vem da za 9k+ dobim že nov Clio. A tudi, če zvišam budget na 10k, najbrž več dobim pri 2-3 leta starem vozilu? Poleg tega so pooblaščeni servisi (ki so pogoj za garancijo) dražji, kar se samega dela tiče pa menim da ni bistvene razlike z nepooblaščenimi.
-valvoline- ::
Pezo 301, c elysee, dacia sandero. Vse se dobi dober letnik pod 5k.
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: -valvoline- ()
Ch00 ::
4000 € in od 2015 dalje ter majhni stroški gredo bolj težko skupaj. Pri 7000 € je že bolje, so pa clioti kar dragi glede na to kaj dobiš. Na koncu je facepalm vzpostavil kar dobro vprašanje zakaj rabljeno. Mogoče ga res celo pod črto dobiš že pod 10 k€, novega in si 5 let brez skrbi s servisi + jamstvo, če ti ponudijo še My Revision za 0 €. 1000 € prineseš samo s servisi in novimi gumami.
Rabljenega kupiš samo če res dobiš kako ugodno ceno. npr. letnik 2015, bencinar, po možnosti 0.9 tce 90 hp, pod 90.0000 km za cca 5000 €.
Zato razpon pri ceni. Načeloma pridejo v poštev tudi novi do okoli 10k, menim pa da več dobim za isti budget in npr. 2-3 star avto, razen če se bodo cene novih v tej krizi še spustile.
Glede na to, da se kateri avto še odločam, o tem ali se bolj splača nov še nisem razmišljal. V primeru cliota (in rabljenega za 7k) najbrž se (če bi se odločil za cliota).
-valvoline- je izjavil:
Pezo 301, c elysee, dacia sandero. Vse se dobi dober letnik pod 5k.
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
Odpade, vajen hatchbacka, ne limuzine.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Ch00 ()
facepalm ::
kar se tice opreme bos za podoben denar dobil vec pri rabljenemu kakor pri novemu vozilu.
vendar pri rabljenemu dobis tudi loto listek. nikoli ne ves kako se je ravnalo z vozilom, kaksne tezave ima/je imel.
Ce je zanesljivost in nizki stroski prioriteta, gledas novo. Ce pa udobje/oprema, pa rabljeno.
Za 20k km letno te bo mali servis na pooblascencu prisel cca 150-180€ letno. Pri popoldancu pa okoli 80-100€. Bos pa to privarceval pri gumah, metlice brisalcev, menjava raznih tekocin (za sipe, zavorno olje,..), menjava zavornih ploscic itd..
Pri par letih starem avtu s cca 80kkm te vse to caka.
Ampak ja.. ce zelis "nekaj vec" za ta denar, bo treba vseeno kupiti rabljeno.
vendar pri rabljenemu dobis tudi loto listek. nikoli ne ves kako se je ravnalo z vozilom, kaksne tezave ima/je imel.
Ce je zanesljivost in nizki stroski prioriteta, gledas novo. Ce pa udobje/oprema, pa rabljeno.
Za 20k km letno te bo mali servis na pooblascencu prisel cca 150-180€ letno. Pri popoldancu pa okoli 80-100€. Bos pa to privarceval pri gumah, metlice brisalcev, menjava raznih tekocin (za sipe, zavorno olje,..), menjava zavornih ploscic itd..
Pri par letih starem avtu s cca 80kkm te vse to caka.
Ampak ja.. ce zelis "nekaj vec" za ta denar, bo treba vseeno kupiti rabljeno.
lexios ::
Loto listek je vsak avto. Nikoli ne veš kaj boš popravljal na servisu. Zato so nova vozila v garanciji in če imaš srečo se okvare pričnejo šele po izteku garancije.
Ch00 ::
Ce je zanesljivost in nizki stroski prioriteta, gledas novo. Ce pa udobje/oprema, pa rabljeno.
Za 20k km letno te bo mali servis na pooblascencu prisel cca 150-180€ letno. Pri popoldancu pa okoli 80-100€. Bos pa to privarceval pri gumah, metlice brisalcev, menjava raznih tekocin (za sipe, zavorno olje,..), menjava zavornih ploscic itd..
Pri par letih starem avtu s cca 80kkm te vse to caka.
Ampak ja.. ce zelis "nekaj vec" za ta denar, bo treba vseeno kupiti rabljeno.
Zanesljivost in nizki stroški so prioriteta, seveda v price/performance štejem tudi udobje med vožnjo, prostornost, porabo in opremo, ni pa to na prvem mestu. V tem smislu, da raje ne bi popravljal/menjal turbine ali menjalnika ali sklopke ali računalnika ali slabo zasnovanih senzorjev (ne vem kakšne so tipične okvare novejših vozil, najbrž so statistično znane). Tudi v tem smislu, da ne iščem ravno turbo motorjev z 150 ali 200 KM (mi je že 75 - 100 KM atmosferski motor povsem dovolj), prav tako znamke, kot so Audi, BMW, WV itn. že zaradi dražjih rezervnih delov in servisov odpadejo, ne glede na ceno. Gume, metlice brisalcev, menjava raznih tekocin, zavornih ploščic so normalni stroški obrabe vseh vozil. 100e prihranka letno pri servisu tudi ne igra bistvene vloge v primeru novega vozila, je pa v primeru odpovedi turbine ali elektronike/računalnika npr., tak znesek hitro višji, če ga ne krije garancija. Brez problema vozim 18 let starega dizla s skoraj 300.000 km (in bi motor brez dodatnih popravil zdržal še kakšnih 100.000km ali 200.000km), ampak bo šel v pokoj zaradi rje in ker se dražja popravila (amortizerji, zavorni diski, jermeni) skoraj ne splačajo več in bo vsak nov avto s klimo v primerjavi s trenutnim že luksuz. Ker se ne spoznam, sprašujem tu.
@facepalm, razen Cliota, predlagaš še kaj? Hvala!
suse_80 ::
Jaz bi za tak budget in letnik gledal:
- Renault Clio 1,2 16V 75
- Dacia Sandero 1,2 16 v 75
- Fiat Panda 1,2 69 KM
- Ford Fiesta 1,2
- Opel Corsa
- Citroen C3
- Kia Rio
- Hyundai I10
- Renault Clio 1,2 16V 75
- Dacia Sandero 1,2 16 v 75
- Fiat Panda 1,2 69 KM
- Ford Fiesta 1,2
- Opel Corsa
- Citroen C3
- Kia Rio
- Hyundai I10
facepalm ::
IL_DIAVOLO je izjavil:
Seveda, ce pa ima podhranjeno masino.
Dejansko ima dovolj navora in moci (tce90+), da ne opazis kdaj dosezes 150kmph.
Ti mu pa linkas podhranjene N/A Ceede, kateri je slabsa izbira napram Cliotz ze samo zaradi porabe (+2l), kje je sele udobje in kvaliteta materialov. Ce lahko plastiki v Ceedu in Cliotu recemo sploh "kvaliteta".
Sem se usedel pred kratkim v Ceeda 1.6 z okoli 120hp. Dosti manj poskocen od tce90.
Ch00 ::
IL_DIAVOLO je izjavil:
Seveda, ce pa ima podhranjeno masino.
Dejansko ima dovolj navora in moci (tce90+), da ne opazis kdaj dosezes 150kmph.
Ti mu pa linkas podhranjene N/A Ceede, kateri je slabsa izbira napram Cliotz ze samo zaradi porabe (+2l), kje je sele udobje in kvaliteta materialov. Ce lahko plastiki v Ceedu in Cliotu recemo sploh "kvaliteta".
Sem se usedel pred kratkim v Ceeda 1.6 z okoli 120hp. Dosti manj poskocen od tce90.
Udobje pri vožnji, tudi na daljše relacije bom še testiral. Podhranjenost v primerjavi z trenutnimi 65KM in 125Nm me ne skrbi.
Zaenkrat ožji izbor za testno vožnjo:
Reno clio
Kia proceed ali ceed (5 vrat)
Mazda 2 ali 3
Seat leon
Meizu ::
Zelis zanesljivost, nizke obratovalne stroske, budget do 7k, clio ti je dovolj..
Zakaj rabljeno? Za dodatna 2k dobis novega clia. za teh 2k dobis 0km, nove gume, garancijo (2 leti brez centa nepredvidenih stroskov). Sedaj, ko se novi avti slabo prodajajo si lahko izpogajas se dodaten popust ali vsaj brezobrestno financiranje.
Moj predlog? Kupi nekaj za 3 do 4k max ali pa novega Clia za 9k.
Clio pa zanesljivost? Francoski avto pa zanesljivost?
Realnost je taksna, da danes noben avto ni vec zanesljiv. Prevec tehnike na kupu. Ena zica se stakne pa avto vec ne vzge. Sam ga tudi ne bos popravil.
mgermo ::
Nehaj s predsodki. Imam 16 let starega modusa,dizel, predvsem kratke relacije in letno dam za servis manj kot 200eur in ne boš verjel vse funkcije avta delujejo.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: mgermo ()
Meizu ::
Nehaj s predsodki. Imam 16 let starega modusa,dizel, predvsem kratke relacije in letno dam za servis manj kot 200eur in ne boš verjel vse funkcije avta delujejo.
Uf ne bos verjel, ampak en avto je dalec od kredibilnega vzorca.
Reliability by brand for cars up to five years old - 2019
Rank Brand Score
1. Lexus 99.3%
2. Toyota 97.7%
3. Suzuki 97.3%
4. Tesla 96.9%
5. Subaru 96.6%
6. Kia 96.3%
7. Hyundai 95.7%
8. Mini 95.4%
9. Skoda 95.2%
10. Honda 94.9%
11. Volvo 94.7%
12. Dacia 94.5%
13. Mitsubishi 94.3%
14. Ford 94.1%
15. Seat 93.8%
16. Volkswagen 93.7%
17. Mazda 93.5%
18. Peugeot 93.4%
19. Fiat 93.3%
20. Audi 92.9%
21. BMW 92.1%
22. Citroen 91.8%
23. Porsche 91.7%
24. Mercedes 90.6%
25. Alfa Romeo 89.7%
26. Jaguar 89.5%
27. Vauxhall 89.4%
28. Nissan 85.7%
29. Jeep 84.4%
30. Renault 84.2%
31. Land Rover 81.3%
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Meizu ()
2dark ::
Zanima me kateri avto priporočate za 4000 - 7000e? Iščem hatchback, primeren za 10-15.000 km letno, nizke obratovalne stroške/servise, zanesljivost in normalna poraba mi je bolj pomembna kot pospeški. Gledam novejše modele, od letnika 2015 dalje,
Torej katere modele avta bi priporočali? Vesel vsake pomoči. Hvala!
Na enega. sej so vsi podobne cene.
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
Hvala za odgovor. Načeloma mi je Clio dovolj, novejši modeli se tudi zdijo ok, se mi pa bolj primeren zdi kak Seat Leon, Kia Ceed ali Mazda 2. Ne vem kako je primerjalno glede stroškov vzdrževanja oz. koliko bolj udobna je vožnja itn.
Pusti ti Francosko solato od cliota.
v Ceedu 2015 sem se vozil. Ga ima kolega. Lepo se pelje, udoben avto, spredaj prostoren. Pojdi na testno vožnjo. Prav tako za P208 ti lahko povem, da je dober. Ga ima moja punca. Lani oktobra kupila novega ( sicer 1.2 turbo bencinar 6 prestav in 110 konjev ).. 99% jih je 1.2 brez turbine ali pa dizli. dober, avto, dobro narejen..
Clio ti je zadnja opcija, če mene vprašaš.
(\___/)
(> _ <)
(>🍫 )
(> _ <)
(>🍫 )
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: 2dark ()
2dark ::
Tocno! Kako sem lahko pozabil na Lexusa! My bad.
/s
Nehi z lexusom. Lexus nima ponaredekov .. samo original rezervni deli in to je drago!
(\___/)
(> _ <)
(>🍫 )
(> _ <)
(>🍫 )
lexios ::
Nehaj s predsodki. Imam 16 let starega modusa,dizel, predvsem kratke relacije in letno dam za servis manj kot 200eur in ne boš verjel vse funkcije avta delujejo.
Pri 16 let starih avtih in novih iz. l. 2018, 2019, 2020 s senzorji za vsak k., digitaliziranimi števci in elektroniko tudi kjer ni potrebe (npr. ročna) je razlika... Popravljal te elektronike sam ne boš, pri popoldancu pa tudi ne. Dejstva, ne predsodki. Starega cliota si lahk sam doma šraufal, novega ne več.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: lexios ()
facepalm ::
Spet klasicno prepucavanje.
Je pa zanimivo, da se tako nezanesljivi francoz, kot je Clio, pri nas najbolje prodaja. Ziher smo narod mazohistov.
V druzini smo imeli skupno 9 francozov. Od tega 6 mojih. Omembe vredno okvaro je imel le en in se ta je bila (z mukami) odpravljena pod garancijo.
Sej ni pomembno katera znamka/model je. Na koncu je odvisno od srece posameznega vozila. Stroskovno gledano pa je nov clio (tce) ali dacia sandero (tce lpg), dalec najracionalnejsa odlocitev.
Je pa res, da moras kupit rabljenega nemca, ce zelis porabo 4l, servise za 50€ in pol miljona km brez okvare.
Je pa zanimivo, da se tako nezanesljivi francoz, kot je Clio, pri nas najbolje prodaja. Ziher smo narod mazohistov.
V druzini smo imeli skupno 9 francozov. Od tega 6 mojih. Omembe vredno okvaro je imel le en in se ta je bila (z mukami) odpravljena pod garancijo.
Sej ni pomembno katera znamka/model je. Na koncu je odvisno od srece posameznega vozila. Stroskovno gledano pa je nov clio (tce) ali dacia sandero (tce lpg), dalec najracionalnejsa odlocitev.
Je pa res, da moras kupit rabljenega nemca, ce zelis porabo 4l, servise za 50€ in pol miljona km brez okvare.
2dark ::
Spet klasicno prepucavanje.
Je pa zanimivo, da se tako nezanesljivi francoz, kot je Clio, pri nas najbolje prodaja. Ziher smo narod mazohistov.
.
+
Prodaja se dobro, ker jih talajo za 8 jurjev. Pa še set zimskim gum ti podtaknejo, pa bon za gorivo, pa vrečo žemelj, smao da se jih znebijo.
Smo. Reven narod.
(\___/)
(> _ <)
(>🍫 )
(> _ <)
(>🍫 )
borut_p ::
Spet klasicno prepucavanje.
Je pa zanimivo, da se tako nezanesljivi francoz, kot je Clio, pri nas najbolje prodaja. Ziher smo narod mazohistov.
.
+
Prodaja se dobro, ker jih talajo za 8 jurjev. Pa še set zimskim gum ti podtaknejo, pa bon za gorivo, pa vrečo žemelj, smao da se jih znebijo.
Smo. Reven narod.
Daleč od tega da smo reven narod. Mogoče zjamran. Reven pa sigurno ne.
lexios ::
Več kot 50% francoskih in italijanskih konzerv na cesti zagotovo ni zato, ker bi bili to top avtomobili.
Ne trdim, da so slabi za ta cenovni razred, so pa poceni. Plus je, da so rezervni deli poceni (smetišča polna). Kia se tudi odlično prodaja, ker ima dober P/P.
Ne trdim, da so slabi za ta cenovni razred, so pa poceni. Plus je, da so rezervni deli poceni (smetišča polna). Kia se tudi odlično prodaja, ker ima dober P/P.
facepalm ::
Spet klasicno prepucavanje.
Je pa zanimivo, da se tako nezanesljivi francoz, kot je Clio, pri nas najbolje prodaja. Ziher smo narod mazohistov.
.
+
Prodaja se dobro, ker jih talajo za 8 jurjev. Pa še set zimskim gum ti podtaknejo, pa bon za gorivo, pa vrečo žemelj, smao da se jih znebijo.
Smo. Reven narod.
Podtaknejo ti ravno toliko kot konkurenca (gume, financiranje, jamstvo itd..).
S to razliko, da konkurenca zeli avte prodati, renault pa se zeli avtov znebiti.
Predpostavljas, da se clio dobro prodaja, ker je (ampak ni) najcenejsi. V bistvu pa ponuja najvec za svoj denar. Ali mi znas najdet boljsi hatchback v rangu do 12-13k? Da ne bo samo brezpredmetno pametovanje. Put your money where your mouth is.
2dark ::
Daleč od tega da smo reven narod. Mogoče zjamran. Reven pa sigurno ne.
Verjemi ti men, da smo revni, ko pride do nakupa novega avta. Folk kupuje večinoma iz zaloge, kar trgovci sami naročijo na zalogo.
(\___/)
(> _ <)
(>🍫 )
(> _ <)
(>🍫 )
facepalm ::
Več kot 50% francoskih in italijanskih konzerv na cesti zagotovo ni zato, ker bi bili to top avtomobili.
Ne trdim, da so slabi za ta cenovni razred, so pa poceni. Plus je, da so rezervni deli poceni (smetišča polna). Kia se tudi odlično prodaja, ker ima dober P/P.
Dodaj se nemski, japonski, ameriski, korejski, indijski itd..
2dark ::
Več kot 50% francoskih in italijanskih konzerv na cesti zagotovo ni zato, ker bi bili to top avtomobili.
Ne trdim, da so slabi za ta cenovni razred, so pa poceni. Plus je, da so rezervni deli poceni (smetišča polna). Kia se tudi odlično prodaja, ker ima dober P/P.
Na cesti so zato, ker so poceni. če bi šli spraševat ljudi, kateri avto si želijo oz. bi si ga kupili za vsakodnevno uporabo ( superšportnike ne bomo sem dajali in oldije) bi zagotov večina izbrala NEMŠKI atvo ali pa japonski!
(\___/)
(> _ <)
(>🍫 )
(> _ <)
(>🍫 )
lexios ::
Ali mi znas najdet boljsi hatchback v rangu do 12-13k?
V rangu 14-16k cel kup...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: lexios ()
2dark ::
Kok ljudi s plačo 800€ , pa da živijo čez mesec lahko kupi 2 sprednja kvalitetna diksa za 100€ po kosu? za renoja sta 2 diska 40€.
(\___/)
(> _ <)
(>🍫 )
(> _ <)
(>🍫 )
facepalm ::
lexios ::
Ravno to je zanimivo, s 5k budgeta ne kupuješ nov avto. Debata o novih cliotih je brezpredmetna za to ceno; dvomim da je za ta denar tudi best buy...
facepalm ::
Več kot 50% francoskih in italijanskih konzerv na cesti zagotovo ni zato, ker bi bili to top avtomobili.
Ne trdim, da so slabi za ta cenovni razred, so pa poceni. Plus je, da so rezervni deli poceni (smetišča polna). Kia se tudi odlično prodaja, ker ima dober P/P.
Na cesti so zato, ker so poceni. če bi šli spraševat ljudi, kateri avto si želijo oz. bi si ga kupili za vsakodnevno uporabo ( superšportnike ne bomo sem dajali in oldije) bi zagotov večina izbrala NEMŠKI atvo ali pa japonski!
Glede na to kako vsi obozujejo suv-je, verjamem, da si vecina zeli ameriski avto ampak tega ne vedo, ker tukaj ni reklamiran.
Je pa res, da bi si vecina raje kupila polota kot pa cliota. Ampak ker je cena glede na opremo/motor vec kot 50% visja, se zadovoljijo s cliom. Zato pravim, da je best budget p/p. Obstajajo boljsi avti ampak ne pod 12/13k
borut_p ::
Daleč od tega da smo reven narod. Mogoče zjamran. Reven pa sigurno ne.
Verjemi ti men, da smo revni, ko pride do nakupa novega avta. Folk kupuje večinoma iz zaloge, kar trgovci sami naročijo na zalogo.
Ja in? Če se tako da prišparat zakaj pa ne. Kaj je narobe z avtom iz zaloge? Francozi imajo zelo malo poljubne opreme, korejci še manj. tako da iz zaloge je praktično enak avto kot če bi si ga naročil sam.
Glede na to, koliko avtov je v SLO, smo bogat narod. Pri hiši sta vsaj 2 avtomobila.
No tukaj imaš ciničen prikaz prodaje avtov "bogatega naroda"
Zgodovina sprememb…
- spremenil: borut_p ()
2dark ::
Glede na to kako vsi obozujejo suv-je, verjamem, da si vecina zeli ameriski avto ampak tega ne vedo, ker tukaj ni reklamiran.
Je pa res, da bi si vecina raje kupila polota kot pa cliota. Ampak ker je cena glede na opremo/motor vec kot 50% visja, se zadovoljijo s cliom. Zato pravim, da je best budget p/p. Obstajajo boljsi avti ampak ne pod 12/13k
Tako je. Ljudje pač vzamejo, kar lahko. Ker so primorani. Če bi lahko, zagotovo ne bi vozili cliotov in renaultov. Slovenci smo narod , ki rad vozi nemške avte, japonske avte, zadnje čase tud korejce... renoji so nizkocenovni izmet za reveže. Kdor bo trdil, da je renault kvaliteta laže. Nikol ni bil in nikol ne bo.
Ja in? Če se tako da prišparat zakaj pa ne. Kaj je narobe z avtom iz zaloge? Francozi imajo zelo malo poljubne opreme, korejci še manj. tako da iz zaloge je praktično enak avto kot če bi si ga naročil sam.
Glede na to, koliko avtov je v SLO, smo bogat narod. Pri hiši sta vsaj 2 avtomobila.
Vse. Če bi jaz kupoval nov avto, ga ne bom vzel iz zaloge v beli, sivi, črni barvi, z opermo, ki jo je en lolek v trgovini izbral in naslabšim motorjem! Samo zato, ker je tak avto nato 3 jurje cenejši!
Nič ni enak. Iz zaloge so socijalno opremljeni, z osnovnim motorjem, osnovnimi sedeži, premalo opreme, grdimi litimi platišči.. vse tisto, kar ne želim in seveda osnovno barvo...
Ni bogat tisti, ki vozi novega cliota ali pa 8- 10 let starega audija, bmw-ja.
(\___/)
(> _ <)
(>🍫 )
(> _ <)
(>🍫 )
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: 2dark ()
facepalm ::
Glede na to kako vsi obozujejo suv-je, verjamem, da si vecina zeli ameriski avto ampak tega ne vedo, ker tukaj ni reklamiran.
Je pa res, da bi si vecina raje kupila polota kot pa cliota. Ampak ker je cena glede na opremo/motor vec kot 50% visja, se zadovoljijo s cliom. Zato pravim, da je best budget p/p. Obstajajo boljsi avti ampak ne pod 12/13k
Tako je. Ljudje pač vzamejo, kar lahko. Ker so primorani. Če bi lahko, zagotovo ne bi vozili cliotov in renaultov. Slovenci smo narod , ki rad vozi nemške avte, japonske avte, zadnje čase tud korejce... renoji so nizkocenovni izmet za reveže. Kdor bo trdil, da je renault kvaliteta laže. Nikol ni bil in nikol ne bo.
Ja in? Če se tako da prišparat zakaj pa ne. Kaj je narobe z avtom iz zaloge? Francozi imajo zelo malo poljubne opreme, korejci še manj. tako da iz zaloge je praktično enak avto kot če bi si ga naročil sam.
Glede na to, koliko avtov je v SLO, smo bogat narod. Pri hiši sta vsaj 2 avtomobila.
Vse. Če bi jaz kupoval nov avto, ga ne bom vzel iz zaloge v beli, sivi, črni barvi, z opermo, ki jo je en lolek v trgovini izbral in naslabšim motorjem! Samo zato, ker je tak avto nato 3 jurje cenejši!
Nič ni enak. Iz zaloge so socijalno opremljeni, z osnovnim motorjem, osnovnimi sedeži, premalo opreme, grdimi litimi platišči.. vse tisto, kar ne želim in seveda osnovno barvo...
Ni bogat tisti, ki vozi novega cliota ali pa 8- 10 let starega audija, bmw-ja.
Dejansko kvalitetnega avta se skoraj ne da vec kupiti. Se pri tistih za 100k se spara pri materialih.
Ce pa mislis, da je genericen vw, audi, bmw kvaliteten, se pa ti motis. Odkar racunovodje delajo avtomobile, je vse skupaj ena zalost. Zato racionalen clovek kupi cim boljsi p/p. O temu se tudi gre ta tema, ki je sicer ze hijackana. Op pa se vedno ni dobil boljsega priporocila od novega Clia.
Ce bi ti kupoval blablabla.. ce bi dobil avto z opremo, ki jo potrebujes ampak z zeleznimi feltnami in v beli barvi, bos raje narocil po meri z enako opremo in lepso barvo/feltnami za 4k dodatka? Jaz vem, da nebi. Barve ne vidis med voznjo, zelezne feltne so pa trpeznejse.
Sam sem kupil avto po narocilu. Zahteval zelezne feltne in za ceno doplacila barve, sem raje vzel dodaten bonboncek v kabini. Rezultat je tak, da avto navzven izgleda skoraj enako kot vstopni model za 5k€ manj.
2dark ::
dejansko kvalitetnega avta se skoraj ne da vec kupiti. Se pri tistih za 100k se spara pri materialih.
Ce pa mislis, da je genericen vw, audi, bmw kvaliteten, se pa ti motis. Odkar racunovodje delajo avtomobile, je vse skupaj ena zalost. Zato racionalen clovek kupi cim boljsi p/p. O temu se tudi gre ta tema, ki je sicer ze hijackana. Op pa se vedno ni dobil boljsega priporocila od novega Clia.
Ce bi ti kupoval blablabla.. ce bi dobil avto z opremo, ki jo potrebujes ampak z zeleznimi feltnami in v beli barvi, bos raje narocil po meri z enako opremo in lepso barvo/feltnami za 4k dodatka? Jaz vem, da nebi. Barve ne vidis med voznjo, zelezne feltne so pa trpeznejse.
ti ne bi. jaz bi. Barva je pomembna, da si opazen v prometu. V beli, črni, srebrni barvi si neopazen in se te hitro spregleda, in se bo kdo v tebe zabil. Svetlo rdeč, zelen, svetlo mdoer, rumen avto je opazen, manjša verjetnost, da te bo kdo izsilil in se bo vate zaletel, ker živahne barve opazimo takoj, tudi, če ne gledmao direkt v njih.
Niso lita plačtišča za okras. med drugim hladijo diske ..
žTi očitno še nisi sedu v novem mercedezu S klasi, audiju q7 ipd.. to je kvaliteta... ne vem, zakaj ti razlagam nekaj, kar očitno nimaš pojma.
(\___/)
(> _ <)
(>🍫 )
(> _ <)
(>🍫 )
lexios ::
Odkar racunovodje delajo avtomobile, je vse skupaj ena zalost. Zato racionalen clovek kupi cim boljsi p/p. O temu se tudi gre ta tema, ki je sicer ze hijackana. Op pa se vedno ni dobil boljsega priporocila od novega Clia.
Za 4-7k novega avta ne dobiš, ravno zato priporočila za nov clio v tem cenovnem rangu niso smiselna kot best p/p. Če si zvišaš budget na 10-12k lahko že razmišljaš o korejcih, ki so boljši p/p pri tej ceni v tem rangu ali pa kupiš rabljenega japonca, nemca...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: lexios ()
facepalm ::
Barva je pomembna, da si opazen v prometu. V beli, črni, srebrni barvi si neopazen in se te hitro spregleda, in se bo kdo v tebe zabil. Svetlo rdeč, zelen, svetlo mdoer, rumen avto je opazen, manjša verjetnost, da te bo kdo izsilil in se bo vate zaletel, ker živahne barve opazimo takoj, tudi, če ne gledmao direkt v njih.
Niso lita plačtišča za okras. med drugim hladijo diske ..
Vir za ti dve trditvi? Da se spregleda sivega/srebrnega sem nekje ze slisal in se mi zdi logicno.. ampak spregledat belo vozilo...
No vsekakor bo zanimivo branje vira. Torej vozila zivahnih barv dobijo tudi visji ncap rating?
žTi očitno še nisi sedu v novem mercedezu S klasi, audiju q7 ipd.. to je kvaliteta... ne vem, zakaj ti razlagam nekaj, kar očitno nimaš pojma.
Ti ocitno nimas pojma kje sem jaz sedel. Za razliko od nekaterih, redno uporabljam izraze, kot so "po mojem mnenju", "zdi se mi", "v kolikor mi je znano" kadar je to potrebno. Ce teh izrazov ni zaslediti, sem v izjavo preprican, torej sem zadevo videl/dozivel/probal iz prve roke. Ja S klasa je vrhunski avto in se bova oba strinjala, da to ni avto za 100k in to ni avto za splosno rajo. Q7 vsaj do prejsnjega modela ni nic posebnega kar se tice kvalitete. Pejdi na ogled kakega rabljenega, 5+ let starega, ti bo vse jasno.
Ko pa govorimo o avtih za rajo (bmw do 5, mercedes do E, audi do A6) so glede na budget, povprecni v kvaliteti. Mehka plastika kjer seze roka ni pojem kvalitete. 55" zaslon ravno tako ne.
Odkar racunovodje delajo avtomobile, je vse skupaj ena zalost. Zato racionalen clovek kupi cim boljsi p/p. O temu se tudi gre ta tema, ki je sicer ze hijackana. Op pa se vedno ni dobil boljsega priporocila od novega Clia.
Za 4-7k novega avta ne dobiš, ravno zato priporočila za nov clio v tem cenovnem rangu niso smiselna kot best p/p. Če si zvišaš budget na 10-12k lahko že razmišljaš o korejcih, ki so boljši p/p pri tej ceni v tem rangu ali pa kupiš rabljenega japonca, nemca...
Dolgorocno bo nov clio za 9k cenejsi od rabljenega za 7k.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: facepalm ()
hojnikb ::
clio mk4 2013 eni sanjaci se vedno prodajajo po 6-7k in to celo z 1.2 16v motorjom in nekaj kilometri za seboj...
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id......
nov z bolj proznim motorjem in 0km pa stane what, 9k ?
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id......
nov z bolj proznim motorjem in 0km pa stane what, 9k ?
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
facepalm ::
ne bo, saj v kalkulaciji ne upoštevaš padca vrednosti novega vozila
Kaj pa padec vrednosti rabljenega? Npr kupis 3 leta starega z 80kkm za 7k. Cez 5 let bo star 8 in bo imel 180k. Vrednost bo recimo 4k.
Izguba 3k.
Nov bo cez 5 let imel 100kkm in bo vreden vsaj 5k. Seveda je tu se faktor ohranjenost itd..
Na grobo je razlika v padcu vrednosti do 2k (1k more likely). Torej 3k razlike v obdobju 5 let, CE se rabljen ne kvari. Pri novemu delas redne servise, tankas in je to to. Ce se pokvari imas garancijo/jamstvo.
hojnikb ::
ce bi se mk4 prodajal po 2-3 jurje, bi bil zanimiv, ne pa za 5-7k za koker tolk porihtanga.
#brezpodpisa
lexios ::
ce bi se mk4 prodajal po 2-3 jurje, bi bil zanimiv, ne pa za 5-7k za koker tolk porihtanga.
Se strinjam, npr. Kia rio 2011/2012: realna cena okoli 4k, če je dobro ohranjen, in primerljiva kilometrina - primerljiv rang avta, primerljiva cena novega, z omenjenim mk4 za 7k.
Dolgorocno bo nov clio za 9k cenejsi od rabljenega za 7k.
Bo dolgoročno cenejši tudi od rabljenega japonca ali nemca za 9-10k? Ali nove kia rio?
clio mk4 2013 eni sanjaci se vedno prodajajo po 6-7k in to celo z 1.2 16v motorjom in nekaj kilometri za seboj...
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id......
nov z bolj proznim motorjem in 0km pa stane what, 9k ?
9-10k.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: lexios ()
borut_p ::
ne bo, saj v kalkulaciji ne upoštevaš padca vrednosti novega vozila
Kaj pa padec vrednosti rabljenega? Npr kupis 3 leta starega z 80kkm za 7k. Cez 5 let bo star 8 in bo imel 180k. Vrednost bo recimo 4k.
Izguba 3k.
Nov bo cez 5 let imel 100kkm in bo vreden vsaj 5k. Seveda je tu se faktor ohranjenost itd..
Na grobo je razlika v padcu vrednosti do 2k (1k more likely). Torej 3k razlike v obdobju 5 let, CE se rabljen ne kvari. Pri novemu delas redne servise, tankas in je to to. Ce se pokvari imas garancijo/jamstvo.
3 leta star avto ima se nekaj casa garancijo. Se vedno delas redne servise in vozis. Ni problema. Torej je izguba oz strosek na strani rabljenega. Ce vzames novega na leasing (da dobis tako ugodne pogoje), potek je tu se obvezni polni kasko, ki ga pri rabljenem ni. Zagonis v 5 let se kar nekaj denarja za to.
hojnikb ::
3 leta star clio je precej neumen nakup, ker bo z garancijo na koncu, cenovno bo pa jurja, dva cenejsi od novga. matematike nobene.
#brezpodpisa
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Nakup avtomobila cca 12k (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 16320 (14027) | facepalm |
» | Poceni drugi avto (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 8357 (6153) | Utk |
» | kateri majhen avtomobil kupiti? (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 15404 (12191) | facepalm |
» | Poceni avto? (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 19757 (16611) | zobnik |
» | Nakup novega avta do 13k (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 24585 (19381) | Assassub |