Forum » Na cesti » nakup avta
nakup avta
Temo vidijo: vsi
m0LN4r ::
Meni je najlazje bilo, ko se enkrat odlocis za nek model, potem pa gres isti model avta pogledat k razlicnim ponudnikom. Zadeva se veliko lazje primerja, ker si malo zapomnis stvari.
Recimo dva identicna avta sem pogledal, imela sta tudi podobne kilometre, pa recimo pri enem je bilo usnje na dolocenih delih veliko bolj oguljeno, kaka tipka tu pa tam popraskana, medtem ko je pa drugi bil, ocuvan kot da se v njem noben nebi vozil.
Pod havbo je tudi bilo zanimivo, en je bil pod havbo spucan pred prodajo, drug pa pac tak kot je malo praha, ampak vse suho.
Recimo dva identicna avta sem pogledal, imela sta tudi podobne kilometre, pa recimo pri enem je bilo usnje na dolocenih delih veliko bolj oguljeno, kaka tipka tu pa tam popraskana, medtem ko je pa drugi bil, ocuvan kot da se v njem noben nebi vozil.
Pod havbo je tudi bilo zanimivo, en je bil pod havbo spucan pred prodajo, drug pa pac tak kot je malo praha, ampak vse suho.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
mahoni ::
Sam si lastim A3 2014 (1.6 TDI - 110 konjev) pa se vozim dnevno po avtocesti 70km v eno smer, brez problemov se peljes in prehitevas + majhna poraba. Od 2016 mislim da je ze tudi faceliftana verzija ki je malo lepsa, je pa malo cez tvoj budget. Za taksno ceno definitivno bolj "premium" izbira in pocutje v kabini kot pa ti 1.0 novi budget avti brez kakrsnekoli opreme.
Primer: https://www.avto.net/Ads/details.asp?id... (je pa - da je limuzina in ne hatchback zaradi prostorske razporeditve)
Primer 2: hatchback -> https://www.avto.net/Ads/details.asp?id......
Ce je tole realna poraba kar pise na avtonetu, potem je to res dobra izbira avtomobila.
m0LN4r ::
Najin 1.6 TDI ima povp. porabo na 30.000km 5,15L/100km je pa tale korona pokazala kaj se da iz avta iztisnit, in sicer po mojem gladko pod 4L.
Sem ze sumil to nekaj casa, pa sva se z zeno menjavala parkrat pa sva prisla skoraj do 4L, zdaj pa ko je bila korona, se je samo zena vozla na siht, torej prakticno jaz nikoli.
Pa je z enim tankom naredila gladko 1100km, medtem ko pa jaz naredim komaj 700km in s tem imela porabo 3,3L/100km.
Sem tudi casovno pogledal kako je vozila, pa je samo 2 minuti dlje rabla do sihta na 20minut dolgi poti.
Zanimivo.
Sem ze sumil to nekaj casa, pa sva se z zeno menjavala parkrat pa sva prisla skoraj do 4L, zdaj pa ko je bila korona, se je samo zena vozla na siht, torej prakticno jaz nikoli.
Pa je z enim tankom naredila gladko 1100km, medtem ko pa jaz naredim komaj 700km in s tem imela porabo 3,3L/100km.
Sem tudi casovno pogledal kako je vozila, pa je samo 2 minuti dlje rabla do sihta na 20minut dolgi poti.
Zanimivo.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Utk ::
Resno, nauči se vozit. Morda ti da žena lahko kako lekcijo...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
m0LN4r ::
To sigurno, kar se ekonomske voznje tice je carica, pa tempomata sploh ne uporablja, ampak ja tejle 1.6TDIji so lahko zelo varcni na ragionalkah. Ce pa imas tezko nogo, pa jebiga.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
CartmanF ::
Poraba je res zelo nizka, 50l tank (torej trenutno 50e) imas za lep cas, prav tako so gume normalnih dimenzij (16"), vzdrzevanje ni drago,... osebno zelo zadovoljen.
2dark ::
Sam si lastim A3 2014 (1.6 TDI - 110 konjev) pa se vozim dnevno po avtocesti 70km v eno smer, brez problemov se peljes in prehitevas
Brez problema prehitevas s to socijalno verzijo samo na avtocesti.
Če hočeš da se a3 dizl premakne more bit vsaj 2.0 z 150 konji.
(\___/)
(> _ <)
(>🍫 )
(> _ <)
(>🍫 )
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: 2dark ()
LeQuack ::
Sam si lastim A3 2014 (1.6 TDI - 110 konjev) pa se vozim dnevno po avtocesti 70km v eno smer, brez problemov se peljes in prehitevas
Brez problema prehitevas s to socijalno verzijo samo na avtocesti.
Če hočeš da se a3 dizl premakne more bit vsaj 2.0 z 150 konji.
Ja jaz vsak dan videvam dizle z manj kot 150 konji, ki obstanejo ob cesti. Enostavno nimajo dovolj moči da speljejo kakšne Vrniške klance in primorsko burjo.
Quack !
m0LN4r ::
To pravijo amaterji na javnih cestah
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
solatko ::
S fičkoti se je dalo čisto lepo prehitevat, če si znal. Seveda pa v 5. ali 6. kakšnega hudega pospeška nima niti avto s 300 konji in enim oslom za volanom.
Zato so dali v avtomobil menjalnik, da lahko, ko je poterebno, hitro skočiš in to ne glede na konje.
Zato so dali v avtomobil menjalnik, da lahko, ko je poterebno, hitro skočiš in to ne glede na konje.
Delo krepa človeka
romex ::
Moja ima A3 2.0 tdi z 140hp. Avto je živahen, poraba je od 4-5L normalne vožnje. Enkrat je crknil mehanizem za odpiranje šajb in termostat na menjalniku. Drugo BP.
Raptor F16 ::
S fičkoti se je dalo čisto lepo prehitevat, če si znal. Seveda pa v 5. ali 6. kakšnega hudega pospeška nima niti avto s 300 konji in enim oslom za volanom.
Zato so dali v avtomobil menjalnik, da lahko, ko je poterebno, hitro skočiš in to ne glede na konje.
Pa ravno zaradi moči se gre, ki jo motor lahko razvije v pri le določenih obratih.
Leva ... Leva ... leva desna ena dva
solatko ::
Mene so učili in to ne samo v avtošoli, temveč tudi pozneje, da se pred prehitevanjem, prestavi eno ali dve prestavi nižje, pritisne gas in med prehitevanjem šaltaš višje.
Nikoli se ne prehiteva z najvišjo prestavo, razen na avtoceti.
Pri avtomatiku porineš nižje in po gasu, avto pri katerikoli hitrosti dobro poskoči, ne glede na konje.
Dokler se ne naučite prehitevat, pač vozite zadaj, s primerno varnostno razdaljo.
Nikoli se ne prehiteva z najvišjo prestavo, razen na avtoceti.
Pri avtomatiku porineš nižje in po gasu, avto pri katerikoli hitrosti dobro poskoči, ne glede na konje.
Dokler se ne naučite prehitevat, pač vozite zadaj, s primerno varnostno razdaljo.
Delo krepa človeka
Raptor F16 ::
Mene so učili in to ne samo v avtošoli, temveč tudi pozneje, da se pred prehitevanjem, prestavi eno ali dve prestavi nižje, pritisne gas in med prehitevanjem šaltaš višje.
Nikoli se ne prehiteva z najvišjo prestavo, razen na avtoceti.
Pri avtomatiku porineš nižje in po gasu, avto pri katerikoli hitrosti dobro poskoči, ne glede na konje.
Dokler se ne naučite prehitevat, pač vozite zadaj, s primerno varnostno razdaljo.
Solatko... voziš v tisti prestavi v kateri padeš v "elastiko" torej od okolice obratov, kjer motor doseže največji navor do obratov, kjer doseže največjo moč.
Pri avtomatiku ne rabiš nič nižje drkat ročke, le prej moraš nekoliko hitreje pohodit pedal za plin. Bo že prekrmilil v komplet z nižjo prestavo.
Leva ... Leva ... leva desna ena dva
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Raptor F16 ()
feryz ::
Phantomeye je izjavil:
Če vprašaš mene, mora imeti vsaj 400 konjev. Ampak ljudje smo različni.Če mene vprašaš mora imeti vsaj 800 konjev.
Razlika med nama je, da ti bluziš, jaz pa sklepam na podlagi lastnih izkušenj. Trenutnih.
Čeprav imam dolgo ladjo (5,1 m), rabi hudičevo malo prostora, da prehiti. Tam, kjer večina sploh ne pomisli, da je dovolj prostora za prehitevanje, jaz prehitim dva avta.
Med prehitevanjem se ne šalta. Vsaj nas so tako učili. Pozornost moraš imeti usmerjeno drugam. Nimajo vsi razvitega multitaskinga.
LeQuack ::
Zato so pa razvili avtomatski menjalnik, da ne rabiš pozornosti posvečati neumnim zadevam, kot so šaltanje.
Quack !
Raptor F16 ::
Phantomeye je izjavil:
Če vprašaš mene, mora imeti vsaj 400 konjev. Ampak ljudje smo različni.Če mene vprašaš mora imeti vsaj 800 konjev.
Razlika med nama je, da ti bluziš, jaz pa sklepam na podlagi lastnih izkušenj. Trenutnih.
Čeprav imam dolgo ladjo (5,1 m), rabi hudičevo malo prostora, da prehiti. Tam, kjer večina sploh ne pomisli, da je dovolj prostora za prehitevanje, jaz prehitim dva avta.
Med prehitevanjem se ne šalta. Vsaj nas so tako učili. Pozornost moraš imeti usmerjeno drugam. Nimajo vsi razvitega multitaskinga.
Aha... in ko ti začne druga nabijat v blokado boš res ful bolj varno prehitel kot če bi tik pred koncem v tretjo prestavil da boš vlekel še naprej...
Mafs
Leva ... Leva ... leva desna ena dva
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Raptor F16 ()
b3D_950 ::
Raptor F16 je izjavil:
Phantomeye je izjavil:
Če vprašaš mene, mora imeti vsaj 400 konjev. Ampak ljudje smo različni.Če mene vprašaš mora imeti vsaj 800 konjev.
Razlika med nama je, da ti bluziš, jaz pa sklepam na podlagi lastnih izkušenj. Trenutnih.
Čeprav imam dolgo ladjo (5,1 m), rabi hudičevo malo prostora, da prehiti. Tam, kjer večina sploh ne pomisli, da je dovolj prostora za prehitevanje, jaz prehitim dva avta.
Med prehitevanjem se ne šalta. Vsaj nas so tako učili. Pozornost moraš imeti usmerjeno drugam. Nimajo vsi razvitega multitaskinga.
Aha... in ko ti začne druga nabijat v blokado boš res ful bolj varno prehitel kot če bi tik pred koncem v tretjo prestavil da boš vlekel še naprej...
Mafs
Za talente je posebej tema -> "Talenti" na slovenskih cestah
#talènt - velika prirojena sposobnost za določeno umsko ali fizično dejavnost.
Zdaj ko je mir, jemo samo krompir.
Raptor F16 ::
#talènt - velika prirojena sposobnost za določeno umsko ali fizično dejavnost.
Talenti ne obstajajo.
Leva ... Leva ... leva desna ena dva
solatko ::
Talenti še kako obstajajo, vendar vsi ne dosežejo optimuma, ker je samo talent premalo, je treba tudi fajn delat.
Delo krepa človeka
nekikr ::
Tam, kjer večina sploh ne pomisli, da je dovolj prostora za prehitevanje, jaz prehitim dva avta.
Pa ti si cel car! Kar pokaži jim, plebsom, kako se to dela. Ko jebe varnost, saj nas je že tako dovolj.
IL_DIAVOLO ::
Phantomeye je izjavil:
Če vprašaš mene, mora imeti vsaj 400 konjev. Ampak ljudje smo različni.Če mene vprašaš mora imeti vsaj 800 konjev.
Razlika med nama je, da ti bluziš, jaz pa sklepam na podlagi lastnih izkušenj. Trenutnih.
Čeprav imam dolgo ladjo (5,1 m), rabi hudičevo malo prostora, da prehiti. Tam, kjer večina sploh ne pomisli, da je dovolj prostora za prehitevanje, jaz prehitim dva avta.
Med prehitevanjem se ne šalta. Vsaj nas so tako učili. Pozornost moraš imeti usmerjeno drugam. Nimajo vsi razvitega multitaskinga.
Seveda se in ne samo enkrat.
2dark ::
Med prehitevanjem se ne šalta. Vsaj nas so tako učili. Pozornost moraš imeti usmerjeno drugam. Nimajo vsi razvitega multitaskinga.
Odvisno no. Če maš dost visoko hitrost , ko se približuješ počasnejšem vozilu in turbino ne rabiš nič prestavljat navzdol. Samo gas in greš mimo.
Če voziš za vozilom, potem je odvisno kako prosta je cesta.. lahko prehitevaš seveda tudi v zadnji.
Bolj mam občutek, da tle večina vozite res švoh avte .. tam z 80-115 konji in malo navora.. Zato ne veste, kako se vato premkane, če ima 340-400 nm navora ,, pa če ima dve turbini, ki zvezno vklapljata...
Tle se korejci, pa francozi poskrijejo... nemc je glede odzivnosti motorjev, da ti vlečejo kralj.
(\___/)
(> _ <)
(>🍫 )
(> _ <)
(>🍫 )
barney83 ::
kako se vam pa zdi golf variant 1.4 benzin, letnik 2015?
ne vem, če fama, da so vw dobri avti še vedno drži?
https://www.onlinecars.at/car/48712
ne vem, če fama, da so vw dobri avti še vedno drži?
https://www.onlinecars.at/car/48712
Utk ::
Zato ne veste, kako se vato premkane, če ima 340-400 nm navora ,, pa če ima dve turbini, ki zvezno vklapljata...
Dobri avti ne rabijo nobene turbine, da se premaknejo.
m0LN4r ::
V Sloveniji je pa itak najlazje prehitevat z bilocem, itak se vsi 80 ali manj vozijo.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Raptor F16 ::
kako se vam pa zdi golf variant 1.4 benzin, letnik 2015?
ne vem, če fama, da so vw dobri avti še vedno drži?
https://www.onlinecars.at/car/48712
Ali je pri teh kilometrih kot jih delaš sploh pomembno ali bo brez posebno izrednih popravil zdržal 200.000 km ali pa 400.000 km ? Aja, ti gledaš rabljenega ?
V razmislek...
Poglej, rabljen golf tega letnika ki ga boš kupil ima realno vsaj 100 - 180 tisoč kolimetrov za sabo... Boš igral ruleto ? Razmisli npr. o novem meganu Business line oprema, pa nafehtaj popust. Pojdi do trgovca pa se kaj spogajaj. Pač karkoli novega za ta denar s spodobno osnovno opremo. Boš vsaj mirno spal in najmanj boš izgubil na osnovnih modelih.
Res je sicer da je nov avto drag ampak tukaj najbolj pušijo tisti, ki preplačujejo dodatno opremo. Takoj za njimi pa so tisti, ki te rabljene kupujejo.
Leva ... Leva ... leva desna ena dva
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Raptor F16 ()
m0LN4r ::
Eh, niti ni nujno. Poznam kr ogromno ljudi, ki dela ca. 15kkm na leto. Pa prodajajo avte iz XYZ razlogov, skoraj kot nove, ker je treba nov, ker je locitev v teku, so se skregali, ne morjo odplacat kredita, rabi nujno denar, ampak to ponavadi pokupijo dilerji.
Mi smo 2008 prodajali avto, prakticno je bil na polovici svoje kariere, takoj po objavi oglasa klicalo ene 10 preprodajalcev, ki se niti pozdravit po slovensko ne znajo ko dvignes telefon.
Na koncu smo ga prodali, nekemu studentu, ki se je pripeljal z ocetom, skoraj iz drugega konca drzave.
Al pa mi smo nasli en avto v okolici, ker moj fotr dela na terenu, je bil od enga dedka, ki je par let po nakupu umrl, babica ni imela izpita, otroci so pa bili na drugem koncu Slovenije in avta niso vec rabli.
Kdor isce ta najde.
Mi smo 2008 prodajali avto, prakticno je bil na polovici svoje kariere, takoj po objavi oglasa klicalo ene 10 preprodajalcev, ki se niti pozdravit po slovensko ne znajo ko dvignes telefon.
Na koncu smo ga prodali, nekemu studentu, ki se je pripeljal z ocetom, skoraj iz drugega konca drzave.
Al pa mi smo nasli en avto v okolici, ker moj fotr dela na terenu, je bil od enga dedka, ki je par let po nakupu umrl, babica ni imela izpita, otroci so pa bili na drugem koncu Slovenije in avta niso vec rabli.
Kdor isce ta najde.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
smacker ::
solatko ::
Raptor F16 - Danes vsak normalen avto zdrži 300-400kkm, če ni vožen v SLO ampak v I, A, D,... ker se večinoma vozi po AC. V življenju še nisem kupil novega avta, pa bi jih lahko. 3-4 leta star avto višjega srednjega razreda s 100-150kkm je ravno dobro vpeljan, po navadi ni bil v rokah divjakov in dobiš za 10-15k€ skoraj takega, kot, da bi bil nov z vso potrebno opremo.
Na novem avtu v 4-ih letih zgubiš 50+% vrednosti, zato je kupovanje novega vozila, razmetavanje denarja. Razlike nikoli ne porabiš za servisiranje, tudi, če gre kak pomembnejši del.
Imel sem preko 20 vozil visokega in visokega srednjega razreda, delal ogromno km, največji strošek za popravilo pa je bil 800€, ko je odletela sklopka na pasattu. Ne preferiram nobene znamke, vendar bi, če bi sedaj avto toliko rabil, kot sem ga, gledal Lexus, sicer je pa vse v višjih razredih, staro do 4.leta, praviloma brez napak.
Na novem avtu v 4-ih letih zgubiš 50+% vrednosti, zato je kupovanje novega vozila, razmetavanje denarja. Razlike nikoli ne porabiš za servisiranje, tudi, če gre kak pomembnejši del.
Imel sem preko 20 vozil visokega in visokega srednjega razreda, delal ogromno km, največji strošek za popravilo pa je bil 800€, ko je odletela sklopka na pasattu. Ne preferiram nobene znamke, vendar bi, če bi sedaj avto toliko rabil, kot sem ga, gledal Lexus, sicer je pa vse v višjih razredih, staro do 4.leta, praviloma brez napak.
Delo krepa človeka
m0LN4r ::
To nima veze s porabo. 3,3 ni nic posebnega na regionalkah tudi z 110 s sodobnim motorjemV Sloveniji je pa itak najlazje prehitevat z bilocem, itak se vsi 80 ali manj vozijo.
Seveda, če pa je treba met porabo 3,3L.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
K0l1br1 ::
stratosD ::
ma kdo kake linke z avtoneta za kašne best money for the buck - 3-4 leta stare nekje od 8-11k..bencin al dizel...delam nekje do 12-15k letno
Ford Focus,Toyote Auris,kak Volvo V40 nov model, tudi kej drugega...sam ne mi BMWjev pa VW ker ne maram...kak S.Leon še al pa Škoda...
4,5m max x 1,8m širine ker živim v ozki ulici
Ford Focus,Toyote Auris,kak Volvo V40 nov model, tudi kej drugega...sam ne mi BMWjev pa VW ker ne maram...kak S.Leon še al pa Škoda...
4,5m max x 1,8m širine ker živim v ozki ulici
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: stratosD ()
gruntfürmich ::
... zato je kupovanje novega vozila, razmetavanje denarja. Razlike nikoli ne porabiš za servisiranje, tudi, če gre kak pomembnejši del.
Imel sem preko 20 vozil...
bolj se mi zdi da si finančno nepismen, kar je v sloveniji normalen pojav.
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
Raptor F16 ::
ma kdo kake linke z avtoneta za kašne best money for the buck - 3-4 leta stare nekje od 8-11k..bencin al dizel...delam nekje do 12-15k letno
Ford Focus,Toyote Auris,kak Volvo V40 nov model, tudi kej drugega...sam ne mi BMWjev pa VW ker ne maram...kak S.Leon še al pa Škoda...
4,5m max x 1,8m širine ker živim v ozki ulici
Če boš za 4 leta star kompakt avto za kratke razdalje dal 11 jurjev si nor. Vzemi novo in izsili popust (zdaj bodo marže padle...)
Leva ... Leva ... leva desna ena dva
solatko ::
K0l1br1 - Ne gelj slovenskih trgovcev, saj imajo cene precej višje kot zunaj.
Poleg tega, da so dragi, so po navadi še avtomobili z nerealnimi kilometri in zgodovino.
gruntfürmich - Finančno noro je kupovati nov avto pa še na kredit ali leasing.
Vsa moja vozila so bila kupljena za cash in vedno 1/3 cene v rezervi za popravila, pa nisem nikoli rabil nič popravljat, razen rednih servisov, delal z njimi od 100-200kkm, potem pa so šli za več kot pol moje cene naprej.
Poleg tega, da so dragi, so po navadi še avtomobili z nerealnimi kilometri in zgodovino.
gruntfürmich - Finančno noro je kupovati nov avto pa še na kredit ali leasing.
Vsa moja vozila so bila kupljena za cash in vedno 1/3 cene v rezervi za popravila, pa nisem nikoli rabil nič popravljat, razen rednih servisov, delal z njimi od 100-200kkm, potem pa so šli za več kot pol moje cene naprej.
Delo krepa človeka
Raptor F16 ::
K0l1br1 - Ne gelj slovenskih trgovcev, saj imajo cene precej višje kot zunaj.
Poleg tega, da so dragi, so po navadi še avtomobili z nerealnimi kilometri in zgodovino.
gruntfürmich - Finančno noro je kupovati nov avto pa še na kredit ali leasing.
Vsa moja vozila so bila kupljena za cash in vedno 1/3 cene v rezervi za popravila, pa nisem nikoli rabil nič popravljat, razen rednih servisov, delal z njimi od 100-200kkm, potem pa so šli za več kot pol moje cene naprej.
A veš kaj je pa res noro ? Zakreditirat se za RABLJEN avto.
Leva ... Leva ... leva desna ena dva
m0LN4r ::
Odvisno kaj, v Nemciji dobis avto recimo od 199evrov na mesec naprej brez pologa. Zakaj bi sploh potem kupil avto, ce nisi glih na budgetu.
Ker ce kupis avto za 30k bi ga moral voziti 12 let pr 199/mesec.
Ker ce kupis avto za 30k bi ga moral voziti 12 let pr 199/mesec.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
barney83 ::
sedaj imajo avhotiše akcije za nova vozila. Ko to gledam, vidim da so skoraj vsa 1.0 ali 1.2. - ford fiesta style 1.0 ecoboost 74 kw (100km) ali ford fiesta style 1.1, 643 kw, (85km).
je to uredu?
je to uredu?
Raptor F16 ::
sedaj imajo avhotiše akcije za nova vozila. Ko to gledam, vidim da so skoraj vsa 1.0 ali 1.2. - ford fiesta style 1.0 ecoboost 74 kw (100km) ali ford fiesta style 1.1, 643 kw, (85km).
je to uredu?
Iz gud
Leva ... Leva ... leva desna ena dva
Sparkxl ::
sedaj imajo avhotiše akcije za nova vozila. Ko to gledam, vidim da so skoraj vsa 1.0 ali 1.2. - ford fiesta style 1.0 ecoboost 74 kw (100km) ali ford fiesta style 1.1, 643 kw, (85km).
je to uredu?
Odvisno kaj je za tebe "uredu". 1.0 ima turbino, kar pomeni da lepo skoči in ima nizko porabo. 1.1 je klasični NA motor, ki je za po mestu ok, na avtocesti pa polom
kixs ::
Pojdi sprobat, ker vsak ima drugacno predstavo kaj stegne... Moj karavan ima 74kW in sem cisto zadovoljen. Vozim tudi sluzbene avte s 130kW in je to cisto druga pesem. Vendar vseeno ne grem menjat za kaj mocnejsega, ker mi je dovolj.
Raptor F16 ::
Pojdi sprobat, ker vsak ima drugacno predstavo kaj stegne... Moj karavan ima 74kW in sem cisto zadovoljen. Vozim tudi sluzbene avte s 130kW in je to cisto druga pesem. Vendar vseeno ne grem menjat za kaj mocnejsega, ker mi je dovolj.
Tam okoli 100 konjskih moči je za 1000-1300kg avtomobil čist kul. Na avtocesti pa je še nejbolj pomemben čim manjši zračni upor. Lahko imaš malo limuzinico (sulico) ali pa krampasto gajbo ki potrebuje vsaj 150 konjskih moči da kam gre.
Leva ... Leva ... leva desna ena dva
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Rabljen avto za dolge razdalje do 7.000€? (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 25202 (20705) | matobeli |
» | Kateri družinski avto rabljen (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 10042 (8196) | videc |
» | Poceni avto? (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 19613 (16467) | zobnik |
» | Cene avtomobilov visoke? (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 25710 (20135) | KAVINSKY |