» »

Kit za električno kolo

Kit za električno kolo

««
14 / 18
»»

Magic1 ::

Kako se kaj obnese ta throttle ročka? Ne vem, če mi ni boljš na prst.
Magic

dnsd ::

"HALF TWIST FOR LIFE, BABY!!!"
https://www.ebikeschool.com/type-electr...

stratosD ::

yey - @dnsd - res fancy half twist thottle - pa samo 20eur s poštnino iz DE.

se pravi - če laično povzamem - throttle kabel prekineš s switchem - tole verjetno
https://www.joom.com/en/products/61b435...

ko si v PAS modu - ko pa hočeš off-road mode - vklopiš luči (kar je v Danielovem fw preklop med NORMAL in SPORT mode)..a ti ne v NORMAL disabla throttla po defaultu?
Si A nastavil visoko - med 25 in 30?

Kako se kaj obnese Z41 display - zdaj ga psw pošilja tudi iz DE skladišča skupaj s kompletom vidm? So tipke + in - odzivne?

sicer pa še 1x congrats za dobro izpeljan projekt po tvoji meri ;)

dnsd ::

StratosD: ne prekine se throttle, ampak se naredi bypass PAS.
Jaz sem prekinil črno žico GND pri PAS konektorju.
PAS konektor ima 4 žice + in -, ter dve za 2 x PAS senzorja.
Odpri APP tools in noloži V4 nastavitve pa ti bo vse jasno.
Ni treba priključiti motorja, samo PC.
Imam 25A, ki so v glavne zreducirani z nastavitvami na 50%.
Na 100% imam samo v PAS 9, kjer trga pogon in je treba biti zelo previden kje se nahaja veriga.
Nosilec menjalnika odtrga kot za šalo, če imaš vklopljen PAS in na veš kje je veriga.
Z41 je fenomenalen za to ceno. Na soncu se vidi in tipke so zelo odzivne, pravo olajšanje proti cenenimi gumijastimi tipkami.
Ta iz PSPOWER ima 9. PAS na ALIexpress pa so tudi samo s 5. PAS.
Preklop iz N na S sem testiral med vožnjo in preklopi v parih sekundah.
Tipko + dolgi pritiskv PAS0. Kombinacija tipk je po želji.
V normal je nastavljen legal način po EU zakonodaji. Ta ne prepoveduje throttla do 6 km/h.
Tako je throttle vključen samo v PAS 0, pri vseh ostalih pa je izključen.
Jaz sem to malo spremenil tako, da imam throttle na 50% v vseh načinih.

StratosD: ne prekine se throttle ampak se naredi bypass PAS.
Jaz sem prekinil črno žico GND pri PAS konektorju.
PAS konektor ima 4 žice + in -, ter dve za 2 x PAS senzorja.
Odpri APP tools in noloži V4 nastavitve pa ti bo vse jasno.
Ni treba priključiti motorja, samo PC.
Imam 25A, ki so v glavne zreducirani z nastavitvami na 50%.
Na 100% imam samo v PAS 9, kjer trga pogon in je treba biti zelo previden kje se nahaja veriga.
Nosilec menjalnika odtrga kot za šalo, če imaš vklopljen PAS in na veš kje je veriga.
Z41 je fenomenalen za to ceno. Na soncu se vidi in tipke so zelo odzivne, pravo olajšanje proti cenenimi gumijastimi tipkami.
Ta iz PSPOWER ima 9. PAS na ALIexpress pa so tudi samo s 5. PAS.
Preklop iz N na S sem testiral med vožnjo in preklopi v parih sekundah.
Tipko + dolgi pritisk v PAS 0. Kombinacija tipk je po želji.
V normal je nastavljen legal način po EU zakonodaji. Ta ne prepoveduje throttla do 6 km/h.
Tako je throttle vključen samo v PAS 0, pri vseh ostalih pa je izključen.
Jaz sem to malo spremenil tako, da imam throttle na 50% v vseh načinih.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: dnsd ()

MadMax ::

To si odtrgal podaljšek pri 46T zadaj ob prestavljanju na preveliki moči, ali kaj je nevarnost za lom?
Stvari so preproste, le ljudje smo neverjetni mojstri, da jih zakompliciramo.

dnsd ::

Ja problem je dobiti verigo na 46T s podaljšanim nosilcem in vključeno sklopko menjalnika pri 25A.
Če bi imel sklopko na menjalniku izklopljeno bi verjetno veriga šla lepo gor na zobnik, ker bi popustil nateg verige.
Nosilec menjalnika je pri VELO 24€ in sem moral kupiti enega, da sem nadaljeval testiranje nastavitev motorja.
Na Aliexpress pa sem tudi naročil 5 kosov.
https://www.aliexpress.com/item/1005005...

BlaY0 ::

Se pravi, če te prav zastopim ti "odtrga" podaljšek aka goatlink na dropoutu? Ampak saj tale RD-M7000-11-GS na sliki ne potrebuje goatlinka, ker že sam po sebi podpira 46T zadaj.

Torej zdaj si na OS firmveru v1.4? Boš poročal, če se ti bodo dogajali kakšni reseti oziroma kakšne izgube podatkov o hitrosti in posledično hipne izgube oziroma spajki moči.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BlaY0 ()

BlaY0 ::

A to 46T 8-redno kaseto si na kitajskem naročil? 8-redna kaseta je za skoraj pol centimetra ožja od 11-redne. Torej bi pri tem SLX menjalniku za optimalno višino na 46T zobniku potreboval 0,5 cm distančnik na dropoutu, da bi sam menjalnik dobil bolj ven.

dnsd ::

Blayo ta slx menjalnik sem nataknil gor samo testno, ker je za 46T, da vidim kako se obnaša.
Ko mi je odtrgalo sem imel tale menjalnik: https://www.bike-discount.de/en/microsh... in tole kaseto: https://www.bike-discount.de/en/microsh...
Ker so pa na Bikediscont lopovi so napisali, da menjalnik podpira 46T, kar pa ni res ker ima oznako M.
To sem ugotivil šele, ko sem zlomil nosilec. Na Bike 24 imajo tudi menjalnik ki podpira 46T in ima oznako L :
https://www.bike24.com/p2588179.html.
Ta M advent menjalnik s podaljškom sem sedaj dal na Merido z 11 redno kaseto in 46T ter ročico za 11 prestav.
Vse deluje odlično.
Na FUJI pa imam sedaj SLX za 46T, kaseto X8 42T in grip shift 8p ter verigo za 9p.
Res nemogoča kombinacija deluje odlično. Od 1-4 se prestave ujamejo z oznako na ročki, potem pa zaostajajo za 2x. Ker pa ne rabim manj kot 18T pomeni, da prestavim samo 3X. Na ročki dam na 8-4-1. Ker pa je grip shift desna ročka na levi, se obrača v obratni smeri od gasa na desni, kar je tudi super.
Software sem že prej dal povezavo kateri uporabljam, ker niso vsi kompatibilni čeprav piše, da so.
Zato je najbolše uporabljati preizkušene.
Moj ima oznako 1.41 in deluje boljše od originala.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: dnsd ()

BlaY0 ::

dnsd je izjavil:

Blayo ta slx menjalnik sem nataknil gor samo testno, ker je za 46T, da vidim kako se obnaša.
Aha, se mi je zdelo da nekaj ne štima pri vsem skupaj ;)

dnsd je izjavil:

Ko mi je odtrgalo sem imel tale menjalnik: https://www.bike-discount.de/en/microsh... in tole kaseto: https://www.bike-discount.de/en/microsh...
Ker so pa na Bikediscont lopovi so napisali, da menjalnik podpira 46T, kar pa ni res ker ima oznako M.
To sem ugotivil šele, ko sem zlomil nosilec. Na Bike 24 imajo tudi menjalnik ki podpira 46T in ima oznako L :
https://www.bike24.com/p2588179.html.
Tudi M (medium cage) podpira do 46, samo je bolj primeren za 1x sistemih z manjšim (30-34T) sprednjim verižnikom. Mogoče bi šlo, če bi ketno podaljšal za en glid. BTW tale tvoj SLX je tudi medium cage.

dnsd je izjavil:


Ta M advent menjalnik s podaljškom sem sedaj dal na Merido z 11 redno kaseto in 46T ter ročico za 11 prestav.
Vse deluje odlično.
Ja, Advent ima pull ratio 1:1,1, kar je enako kot Shimano 11x in 12x ter praktično vsi SRAM menjalniki od 7x dalje (razen 10x). Je pa zanimivo da ima dovolj lateralnega hoda za 11x 8-O

dnsd je izjavil:


Na FUJI pa imam sedaj SLX za 46T, kaseto X8 42T in grip shift 8p ter verigo za 9p.
Res nemogoča kombinacija deluje odlično. Od 1-4 se prestave ujamejo z oznako na ročki, potem pa zaostajajo za 2x. Ker pa ne rabim manj kot 18T pomeni, da prestavim samo 3X. Na ročki dam na 8-4-1. Ker pa je grip shift desna ročka na levi, se obrača v obratni smeri od gasa na desni, kar je tudi super.
Hja... razlika med 8x in 9x ketno je zelo majhna... pri 9x so valjčki za 0,2 mm ožji kar pa ne igra bistvene vloge saj je debelina zobnikov na 8x in 9x kaseti praktično enaka. Kar se tiče pa Grip Shift ročk je pa tako... tale MRX je v bistvu delan za Shimano menjalnike se pravi za razmerje 1:1,7 (oglašuje se kot 1:2). Če pa bi vzel recimo SRAM X4 8x trigger shifter, 8x kaseto ter tale SLX menjalnik bi pa zadeva delala v nulo. Samo bi moral jasno menjalno ročko prestaviti na desno.

dnsd je izjavil:


Software sem že prej dal povezavo kateri uporabljam, ker niso vsi kompatibilni čeprav piše, da so.
Zato je najbolše uporabljati preizkušene.
Moj ima oznako 1.41 in deluje boljše od originala.
Aha, sem spregledal, ker sem gledal samo če je kak nov release zunaj in je tazadnji še vedno 1.4. Kakšna pa je razlika med 1.4 in 1.41?

dnsd ::

V 1.4.1 je popravljeno prestavljanje s senzorjem prestav, ki sedaj deluje tako kot pri originalu, lahko prestavljaš s polnim gasom brez, da bi spustil gas. Seveda jaz vedno spustm gas in še pomagam z pedaliranjem, da veriga lepo preskoči potem šele dam gas do konca.
https://github.com/danielnilsson9/bbs-f...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: dnsd ()

dnsd ::

Ja zanimivo kako poznaš vse te menjalnike.
Zgleda da M res lahko uporabljaš pri manjših sprednjih zobnikih, ker pri Meridi imam spredaj 30T.
Je pa original Bafang 44T prava katastrofa za DIY MTB, mogoče je za cesto uporaben.
Glede podaljška menjalnika pa je jasno, da to ni stalna rešitev, ampak samo začasna.
Ti podaljški sploh niso mišljeni za večje 46-52 zobnike, ker nastane predolga ročica, ki krivi nosilec menjalnika. Če bi si sam spilil nosilec menjalnika iz jekla po meri aluminjasega, bi mogoče zdržalo dalj časa.
Tukaj je tabela kjer se vidi, da pri 9S sploh ni večjih zobnikov.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: dnsd ()

BlaY0 ::

WolfTooth GoatLink podaljški so kvalitetni. Za moje pojme cenovno sicer precej overrated ampak definitivno boljši kot kitajska jajca.

Original iz pleha naštancan Bafangov verižnik res ni nek presežek, se strinjam.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BlaY0 ()

dnsd ::

Ja, Wolf imajo jeklen navoj v ALU nosilcu.
Seveda je potem cenovno boljše kupiti kar nov menjalnik s popustom.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: dnsd ()

BlaY0 ::

dnsd je izjavil:

V 1.4.1 je popravljeno prestavljanje s senzorjem prestav, ki sedaj deluje tako kot pri originalu, lahko prestavljaš s polnim gasom brez, da bi spustil gas. Seveda jaz vedno spustm gas in še pomagam z pedaliranjem, da veriga lepo preskoči potem šele dam gas do konca.
https://github.com/danielnilsson9/bbs-f...

Aha, good to know. Tip je pač sam skompajlal, ni čakal na release :P

Zgleda bom moral tudi sam v to, ker čakat na Danielove release se vleče, dnevi so pa kratki in je "ponoči" cajt za takšne reči ;)

dnsd ::

Ja, problem je kako iti nazaj na original.
Je potrebna dobra priprava za backup, če gre kaj narobe.
Jaz sem si prej snel iz neta original firmware, ki kroži po netu, vprašanje pa je, če res deluje na mojem motorju.
Sem pa naložil en napačen firmware, ki je bil za bbs02 v resnici pa je bil za bbshd.
Ko sem vklopil display se je pokazal error in sem takoj šel na drugi firmware, ki deluje super.
Tako, da sploh ni panike, če gre kaj narobe.

BlaY0 ::

dnsd je izjavil:


Tukaj je tabela kjer se vidi, da pri 9S sploh ni večjih zobnikov.

Iz te tabele je tudi razvidno, da kasete 40+ niso "podprte" pri menjalnikih, ki imajo pulley na osi vrtenja kletke. Če gledaš menjalnike, ki podpirajo kasete 50+ vidiš, da imajo le ti zgornji pulley precej iz centra vrtenja. Pri teh potem igra precej veliko vlogo dolžina ketne, ki v povezavi z B vijakom omogoča zadosten odmik zgornjega pulleya od zobnika.

Skratka, če te skrbi chain line na večjih zobnikih lahko vzameš 8x ali 9x kaseto, 11x ali 12x menjalnik + 8x shifter s pravim razmerjem za ta menjalnik. Razlika v širini med 8x in 12x kasete je približno 6,5 mm.

dnsd je izjavil:


Sem pa naložil en napačen firmware, ki je bil za bbs02 v resnici pa je bil za bbshd.

Ja, to je zato, ker je tip zamešal in narobe označil, da gre za bbs02 FW. Sem prebral to, ja.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BlaY0 ()

BlaY0 ::

dnsd je izjavil:

Ja, problem je kako iti nazaj na original.

To sem že zgoraj omenjal. Jaz pa ne zaupam tistemu, ki kroži po spletu. Bi moral preverit z nekom, ki ga ima nameščenega ter primerjat verzijo z mojim.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BlaY0 ()

dnsd ::

V bistvu je original firmware še vedno v kontrolerju.
Ta, ki ga nalagamo so samo nastavitve na površini.
V globini pa deluje original, ki ga je najboljše pustiti pri miru.
Bafang seveda pusti, da se otroci igrajo z nastavitvami, dokler mu to prinaša dobiček.
Na drugi strani pa ga zakonodaja stiska za vrat in lahko smo zadovoljni, da uživamo v tem sivem območju.

BlaY0 ::

Ja na tvojem ni več original. Ti si original prepisal z danielovim.

dnsd ::

Prevod iz prve Danielove strani: https://endless-sphere.com/sphere/threa...
Krmilnik BBSHD ima v bistvu dva različna mikrokrmilnika, pri čemer je eden osredotočen samo na nadzor BLDC, drugi pa vse ostalo. Med seboj komunicirajo prek serijske linije.
Ta vdelana programska oprema nadomešča samo vdelano programsko opremo na krmilniku "vse ostalo". Drugega ni mogoče spremeniti, ne da bi vzeli tiskano vezje krmilnika iz ohišja in odstranili nekaj zamaškov na dnu.
To je nekaj, kar je na mojem seznamu, da raziščem, ali bi bilo mogoče zagotoviti izbirno vdelano programsko opremo tudi za ta mikrokontroler, vendar vanj še nisem vložil veliko dela. Je nekakšen redek MCU in ne obstaja poceni naprava za nalaganje programske opreme.

BlaY0 ::

Ne vem kakšen smisel bi imelo popravljati BLDC krmilnik razen če te res zanima do kakšnih limitov lahko spraviš motor. Ampak to nima veze ker si itak omejen z drugimi komponentami oziroma njihovimi limiti. Kar nas zanima je v bistvu ta "vse ostalo", ker to je bistvo in to vpliva na samo vožnjo.

Kaj bi ti recimo spremenil pri samem "core" delovanju motorja?

dnsd ::

Saj sem rekel, da je najboljše pustiti BLCD pri miru.
Že to kar imamo sedaj je višek.

dnsd ::

Da malo obudim to temo.
Na trgu se dogajajo velike spremembe.
Bafang je odgovoril na konkurenco TO7 in izdal DIY motor s senzorjem navora.
M435 M635 750w 1000w. Na testu deluje z vsako baterijo.
https://www.alibaba.com/product-detail/...

pol3ni ::

Pozdravljeni
Sin je dobil nalogo za zaključni izpit predelava navadnega kolesa v električnega.
Dovoljeno mu je da kupi motor ostalo mora narediti sam.
Montaža bo na sprednje kolo.
Kaj na kupi.
Gledal je tole
https://www.pswpower.com/products/mxus-...
Ali tole
https://www.pswpower.com/products/mxus-...

Hvala za kakršno koli pomoč

Colt1911 ::

In zakaj sprašuješ ti, če je sin dobil nalogo ?
Se sin boji da ga bomo ugriznili?>:D

pol3ni ::

Škoda ker nisem stavil:)
Sem bil 100% da bo najprej to vprašanje.Pač me je prosil.

stratosD ::

@pol3ni

Po moje boljše nabavit komplet motorja s kolesom, kontrolerjem, displayem in ostalim - 1.link tvojega posta.Sicer je na tem linku
na zalogi samo močnejši 500W XF15 - če se to dela v šoli bo mogoče problem ker ni lih street legal.
Če hočeš 36V 250W motor - je ta link pravi
https://www.pswpower.com/products/mxus-...

Gre za dokaj enostavno predelavo (pogon prvega kolesa), od bolj kolesarskega orodja potrebuješ samo snemalec gonilke npr.
https://www.kolesarnica.si/orodje-za-pe...
za namestitev PAS senzorja

Kar se baterije tiče - svetujem 17,5 Ah ali 15 Ah baterijo iz linka - G70 48V - če se odločiš za 48V motor
https://www.pswpower.com/products/eu-no...
ali izbereš 36V 15Ah če se odločiš za 36V motor.V glavnem poglej da so not Samsung/LG celice ker se ne splača šparat s kitajskimi celicami.
ali če bolj ustreza baterija zadaj s prtljažnikom
https://www.pswpower.com/products/rear-...

Sicer pa pohvalna gesta za šolo oz. (verjetno) za učitelja tehnike da se naredi kaj da se spravi mularijo z mopedov na e-kolesa.
To so naredili tudi v ITA mestu Chioggia (na drugem koncu lagune pri Benetkah) - s tem da so jim tam šole postavile še pokrite parkinge s priključki za polnjenje baterij, kompresorjem za polnjenje zračnic - tako da je samo pred eno srednjo šolo cca 300-400 e-koles v glavnem predelanih in personificiranih po okusu mladine.


(podnapisi delajo..)

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: stratosD ()

pol3ni ::

@stratosD

Res ti najlepša hvala.

Sicer kontrolnik in display naj bi izdelali sami s pomočjo mentorja,za baterijo pa niso še čisto prepričani.
V glavnem naloga naj bi bila čim manj kupljenih kompletov.
Bomo videli kaj bo ratalo.

stratosD ::

pol3ni je izjavil:

@stratosD

Res ti najlepša hvala.

Sicer kontrolnik in display naj bi izdelali sami s pomočjo mentorja,za baterijo pa niso še čisto prepričani.
V glavnem naloga naj bi bila čim manj kupljenih kompletov.
Bomo videli kaj bo ratalo.



ah - ok - tako je še bolj vzgojno;)

V primeru da vzameš samo motor v pestu za 50eur - daš kolo-majstru na servisu da ti previjači/centrira špice verjetno...

stratosD ::

dnsd je izjavil:

Da malo obudim to temo.
Na trgu se dogajajo velike spremembe.
Bafang je odgovoril na konkurenco TO7 in izdal DIY motor s senzorjem navora.
M435 M635 750w 1000w. Na testu deluje z vsako baterijo.
https://www.alibaba.com/product-detail/...


ja, zaenkrat so na YT bolj unboxingi od M635 - no in pa 2x live od JohnnyNerdOut-a
Bench Test


Teardown


Bafang Workbook 2024
M635 in M435 sta na 18 strani
https://bafang-e.com/Uploaded/Labels/20...

Debata na Endless-sphere ....naše gore list Janez Kocjan tam precej aktiven - mogoče je tudi tukaj?;)
https://www.endless-sphere.com/sphere/t...

dnsd ::

TSDZ8 končno na voljo 47 kosov iz DE.
https://www.pswpower.com/products/tsdz2...
Povezava do PDF razstavljenega motorja: http://www.jobike.it/Public/data/mbrusa...

stratosD ::

Danes našel tole - o 850C/860C displayih :
- če preneha delat display - se ga odpre (pištola na vroč zrak/fen in shorta za 1/2 sec kontakte na gumbni bateriji - kolegom iz UK je tako uspelo obudit več na prvi pogled crknjenih displayov
https://empoweredpeople.co.uk/2022/11/0...
https://electricbike.com/forum/forum/ma...

Manuali za 860C in 850C display
https://www.utahtrikes.com/uploads/utmo...
https://download.elecycles.com/manual/D...

Opazil sem da mi display ne shranjuje ure/datuma - razlog je tukaj v manualu za 860C - poglavje 8.8

"Note: There is a rechargeable battery inside display, it keeps the clock running when display is powered off.
The battery can be charged by the external power when display is power on. This battery can maintain
clock running for 100-120 days while it has not been charged. Battery may be exhausted after long time
unused (after winter or transportation), you need to recharge the battery as below.
Set Menu: Auto off -> OFF (make display can't power off automatically)
Keep the display power on for 72 hours, it can charge the battery."

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: stratosD ()

teflon ::

Moje električno kolo po 6+ letih in 10 kkm počasi jemlje hudič. Imam fat bike z bafang G060 (zadnjim) motorjem. Kontroler sedaj občasno izklaplja pogon. Ko sem razdrl zadevo, je plastika vsa krhka, na parih žicah pa je preperela izolacija. Letošnja zima in slana brozga sta tudi naredili precej škode. Sicer sem malce zaflikal, toda še vedno so težave.

Enakega kontrolerja (48V, 20A) ne najdem, sploh zaradi konektorjev (npr. za motor je 9 pin). Ker zna biti problem kaj paše na kaj, me ima, da bi menjal kar v kompletu: motor (z obročem?) + kontroler + LCD, moda tudi ročke za bremze (brez baterije, ta je še okay). Imate morda nasvet glede solidne štacune? Morda v EU ali celo SLO. Sem gledal AliExpress, pa me iskanje ne navdihuje z optimizmom.

Magic1 ::

Kit motorja s feltno, controller in display je 190€. Ne boš glih bankrotiral. Tukaj nas je kar nekaj nabavilo:
https://pswpower.com/?gad_source=1&gcli...


Drugače pa je za mal pazit ko kupiš feltno s motorjem. Ne POZABIT nalimat trak pod zračnico. :)) Da ne bo tudi vam kar naenkrat spustilo (luknja pol centi).
Magic

teflon ::

Hvala. Sicer nimajo ravno tega, kar rabim (20 col fat tire, 175 mm dropout), bom pa povprašal vsaj glede kontrolerja.

atlet ::

Enostaven program za fakturiranje -> www.quibi.net

stratosD ::

@teflon

- probat preko Alibabe/Aliexpressa kot je @atlet napisal - zna bi dolgotrajno ja ...
- dat popravit kontroler/dobit identičnega na netu
- nabavit komplet - kar najdem v EU se mi zdi še najbolj ziher ebay.de - pogledaš tam kje imajo že nekaj nakupov in soliden review
https://www.amazon.de/s?k=20%22+fatbike...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: stratosD ()

teflon ::

Hvala. Bom naredil nekaj v smeri v kateri ste predlagali. Očitno je na voljo toliko nekih različnih "standardov", da je težko najti kompatibilne dele. Je potem skoraj lažje kupiti novo.

Lowink ::

Malo oftocpi, ujel sem kradljivca mojga e-kolesa v poklon svojcev imam dve možnosti glede na efakt, lahko ga lastnoročno razrežem in ohranim distanco, lahko ga dam razgradid lokalnim skavenđerjem in ignoriram dogodek. kaj menite?

igoris1 ::

Ojj

Ob nedavni selitvi sem zgleda na ekolesu izgubil tiste magnetke za bremzo ki naredi kill motor ce jih das narazen. Ima mogoce kdo jih na razpolago pa da se zmenimo za kaksno simbolno ceno ... Ce je npr kdo montiral orginal rocke in ne brake senzorjev.

Gre se za bafang bbs02 750w kit


Hvala lp

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: igoris1 ()

dnsd ::

Če misliš magnetke prilepiti jih boš spet izgubil.
Moraš jih utrditi z objemko, vezico, karkoli, samo lepilo je nezanesljivo.
Drugače pa, če vztrajaš na lepilu, lahko magnetke kupiš poceni v kitajskih trgovinah na zalogo.
Sam sem uporabil, kar magnet od speed sensorja in plastično objemko.
Dokler se nisem odločil za nakup Magura ročk z vgrajenim stikalom in imam sedaj mir.
https://www.bike-discount.de/en/magura-...

Drum66 ::

Če koga zanima....
Daniel Nilsson BBS02b FW deluje tudi na BBS01b.
Sam sem ga naložil (48V baterija) in deluje super.
lp

lithium ::

Lotevam se predelave kolesa v ekolo, odlični napotki v tej temi.
Se dobijo še kakšni kupončki za popust za www.pswpower.com ? :D
Neuradni Telemach forum https://red-pill.eu/forum070

ZveeZ ::

lithium je izjavil:

Lotevam se predelave kolesa v ekolo, odlični napotki v tej temi.
Se dobijo še kakšni kupončki za popust za www.pswpower.com ? :D

v katero smer se nagibas glede motorja in baterije?:=)

lithium ::

Ženino treking kolo, gor bom dal TSDZ2B tongsheng + G70 48V 15AH baterijo.
Ekranček pa VLCD10.
Neuradni Telemach forum https://red-pill.eu/forum070

stratosD ::

@lithium

Ravno danes naročil že drugi Bafang BBS02B 750W za 26" Soott Scale50...z mojim priljubljenim 860C displayem (z majhnim ličnim DZ41 pa še 20eur ceneje) in 48V 15Ah baterijo...547 eur vse skupaj (NKBM usd->eur konverzija)...pred 2 leti in pol sem dal za isto konfiguracijo cca 650 eur.
Cajt za nakupe je po mojem cenovno ugoden, baterije so poceni in motorji tudi heh:)

Baterija G70 48V 15Ah po moje zadovoljive kapacitete, pri meni zdrži cca 120-140 km s tem da uporabljam v glavnem assist 1 in 2, v hude klance tam do 5, pa z 25A sem priprl moč na 18A.
Moj BBS02b ima cca 5500km..in razen občasnega zatiskanja pedalov in 1x zatiskanja centralnih matic ki držijo motor - drugega vzdrževanja še ni videl.

S TSDZ2B tu v tej temi nekateri niso imeli neke sreče lih:)..sam sem tudi v nekaj Tongsheng FB grupah in tam kr precej šraufajo te motorje skoz...sam mam že dost dela z menjanjem gum, zavornih padov, ketn in kaset na svojih bajkih tako da mi je v plus da ne rabim šraufat še motorja:)

Novejši TSDZ8 si checkiral kaj?


kupončkov za popust na PSW nisem še videl, majo nek popust za 11.11....sam itak takrat prej dvignejo cene.

BlaY0 ::

Sem ravno hotel vprašat, če je kdo pri nas že nabavil oziroma testiral TSDZ8.

satfinder ::

Bafang BBS02B 750W & 20 Ah (960 Wh), 120 nm navora
15% klanec (800m dolg): zvozil b.p.
15-cca. 17%: b-p.
En lokalni vrh, cca. 975+ m: b.p.

18% daljsi klanec: zvozi, ampak bi v nekaj mesecih precej
izrabil/'razmajal' verigo,pedala & lezaje, ..., v kolker
bi to pocel vsakodnevno. Zvozil pa je ...

Bo treba poskusiti, koliko 'lazje' za kolo bo to za
zvoziti tale klanec z Bafang 1000W BBSHD BBS03.

Drugac pa je tale BBS02B 750W & 20 Ah (960 Wh) opravicil
vlozek vanjga. Tule imam bolj malo ravnine.
Korak do konca in Naprej :).

dnsd ::

TS motorji so ničvredni zaradi slabega materiala.
Če vse zamenjaš v ohišju s kvalitetnimi komponentami prideš na ceno Bafang M serije.
Potem ti pa poči ohišje in nisi nič naredil.
Ker pa ni za predelavo modernih koles, ki bi sprejela baterijo v trikotniku je najboljša rešitev
kit komplet okvir z baterijo in motorjem.
https://www.dengfubike.com/products/e82...
https://www.emtbforums.com/threads/list...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: dnsd ()
««
14 / 18
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Električno kolo (strani: 1 2 )

Oddelek: Šport
6218524 (310) _marc_
»

E-kolo uporabniške izkušnje

Oddelek: Šport
2815862 (9759) Vesolje
»

Zakaj so električni motorji prava stvar

Oddelek: Znanost in tehnologija
334932 (3485) krucymucy
»

Spletni nakup - nadgradnja kolesa v električnega

Oddelek: Šport
133706 (3007) avom23

Več podobnih tem