Forum » Šola » Zakljucna naloga namesto kontrolk - covid
Zakljucna naloga namesto kontrolk - covid
Luka39 ::
Pozdravljeni!
Sem 3. letnik gimnazije in pri matematiki ne bomo več pisali kontrolk ampak samo še zaključno nalogo preko "spleta" (oddaja slik preko moodla). Danes nam je profesor poslal primer takšne naloge, da se pripravimo (sicer bomo dobili še dva primera). Ampak naloge na tej zaključni so zelo težke , in ni podobnih primerov v učbenikih. Naloga je tudi zelo dolga za 75 minut. Sploh ne vem kako se naj lotim nalog 2.4. in 2.5., saj podobnih nalog še nikoli nisem videl. Lahko kdo pomaga z vašim mnjenjem o nalogah, če pa kdo pozna kakšno zbirko ali mogoče prispeva rešitve pa bom tudi zelo hvalažen. Link do zaključne naloge.
Hvala in lep pozdrav, Luka
Sem 3. letnik gimnazije in pri matematiki ne bomo več pisali kontrolk ampak samo še zaključno nalogo preko "spleta" (oddaja slik preko moodla). Danes nam je profesor poslal primer takšne naloge, da se pripravimo (sicer bomo dobili še dva primera). Ampak naloge na tej zaključni so zelo težke , in ni podobnih primerov v učbenikih. Naloga je tudi zelo dolga za 75 minut. Sploh ne vem kako se naj lotim nalog 2.4. in 2.5., saj podobnih nalog še nikoli nisem videl. Lahko kdo pomaga z vašim mnjenjem o nalogah, če pa kdo pozna kakšno zbirko ali mogoče prispeva rešitve pa bom tudi zelo hvalažen. Link do zaključne naloge.
Hvala in lep pozdrav, Luka
- spremenilo: Luka39 ()
korenje3 ::
Pri 1. nalogi izračunaš površino manjšega kroga, večjega kroga in lunice.
Odšteješ manjši krog od večjega nato še lunico od tega.
Odšteješ manjši krog od večjega nato še lunico od tega.
i9-12900k; 32GB DDR5-6000 CL36; Nvidia RTX 3080 ti;
Gigabyte Aorus z690 master; Be Quiet Dark Power 12 1000W
Gigabyte Aorus z690 master; Be Quiet Dark Power 12 1000W
Luka39 ::
Te prve naloge niso niti tako tezke, probleme mi delajo racunske naloge ker jih nikjer ne najdem podobnih nalog za vajo. Hvala vseeno.
PS. Kako se ti zdi tezavnost nalog?
PS. Kako se ti zdi tezavnost nalog?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Luka39 ()
korenje3 ::
Naloge so lahke, samo časovno potratne, sploh zame ki sem dal šolo skozi pred leti...
i9-12900k; 32GB DDR5-6000 CL36; Nvidia RTX 3080 ti;
Gigabyte Aorus z690 master; Be Quiet Dark Power 12 1000W
Gigabyte Aorus z690 master; Be Quiet Dark Power 12 1000W
korenje3 ::
Ne vem kaj moraš tam rešit...
spodnjo vstaviš v zgornjo in izraziš y? in potem še x?
potem pa v drugo enačbo vstaviš vrednosti ter narišeš graf...
a je to tolk težko?
spodnjo vstaviš v zgornjo in izraziš y? in potem še x?
potem pa v drugo enačbo vstaviš vrednosti ter narišeš graf...
a je to tolk težko?
i9-12900k; 32GB DDR5-6000 CL36; Nvidia RTX 3080 ti;
Gigabyte Aorus z690 master; Be Quiet Dark Power 12 1000W
Gigabyte Aorus z690 master; Be Quiet Dark Power 12 1000W
Matevz96 ::
Glede na to da imate na voljo vse možne matematične programe (vem da piše da se jih ne sme uporabljati ) se mi zdi da so naloge primerne (po pravici sem pogledal le prve in 2.4) saj je fora v tem da ugotoviš kaj sploh naredit. Močno priporočam da si naložiš Wolfram Mathematico in si pogledaš osnove da ne boš izgubljal točk ker si naredil kakšno trivialno napako.
#hooldthedoor
jypeepyj ::
Glede na to da imate na voljo vse možne matematične programe (vem da piše da se jih ne sme uporabljati ) se mi zdi da so naloge primerne (po pravici sem pogledal le prve in 2.4) saj je fora v tem da ugotoviš kaj sploh naredit. Močno priporočam da si naložiš Wolfram Mathematico in si pogledaš osnove da ne boš izgubljal točk ker si naredil kakšno trivialno napako.
wow ful hvala tenx res ful si pomagu .. not ;)
Zgodovina sprememb…
- predlagal izbris: amacar ()
FTad ::
Glede na to da imate na voljo vse možne matematične programe (vem da piše da se jih ne sme uporabljati ) se mi zdi da so naloge primerne (po pravici sem pogledal le prve in 2.4) saj je fora v tem da ugotoviš kaj sploh naredit. Močno priporočam da si naložiš Wolfram Mathematico in si pogledaš osnove da ne boš izgubljal točk ker si naredil kakšno trivialno napako.
Se strinjam. Glede na to, da učitelj ne more dejansko preverit, ali si imel pri resevanju nalog ob sebi študenta iz FMF-ja ipd, je bila dvignjena težavnost nalog. Na hitro bi ocenil, da na nivo matematike na višjem nivoju mature.
Ob hitrem preletu samih nalog (če bi se še spomnil, kako se rešujejo), bi morali biti vsi postopki ali ideje v učbeniku za 3. letnik matematike. Da pa ugotoviš postopke, moraš pa dejansko uspešno predelati in rešiti te naloge (za ogrevanje).
vilicarist ::
Glede na to da imate na voljo vse možne matematične programe (vem da piše da se jih ne sme uporabljati ) se mi zdi da so naloge primerne (po pravici sem pogledal le prve in 2.4) saj je fora v tem da ugotoviš kaj sploh naredit. Močno priporočam da si naložiš Wolfram Mathematico in si pogledaš osnove da ne boš izgubljal točk ker si naredil kakšno trivialno napako.
Se strinjam. Glede na to, da učitelj ne more dejansko preverit, ali si imel pri resevanju nalog ob sebi študenta iz FMF-ja ipd, je bila dvignjena težavnost nalog. Na hitro bi ocenil, da na nivo matematike na višjem nivoju mature.
Ob hitrem preletu samih nalog (če bi se še spomnil, kako se rešujejo), bi morali biti vsi postopki ali ideje v učbeniku za 3. letnik matematike. Da pa ugotoviš postopke, moraš pa dejansko uspešno predelati in rešiti te naloge (za ogrevanje).
poslovna priložnost za študente fmfja torej..
bmw = brings me women
Luka39 ::
Iz tega vidika, da je zato dvignjena tezavnost nalog se mi zdi sprejemljivo. Smo s sošolci šli preko nalog in "recimo" rešili. So pa res zelo časovno potratne (kar nam je danes napisal tudi profesor). Danes bom dobil še drugo verzijo, upamo da bo boljša.
secops ::
Naloge so primerne gimnazijskemu nivoju. Za vajo si lahko naloge sestaviš sam. Vzorec imaš, sedaj pa zamenjaj krožnico z parabolo, dodaj še kakšno vzporednico, kakšno kotno funkcijo. Npr. kolikokrat se sekata funkciji 1/2*sin(3pix/4+2) in funkcija (x^2-5)/x^3+x^2.
Luka39 ::
Update: prispela je nova verzija. Sicer so pri nalogah dodane rešitve a jih je več in so še težje (najtežja mi je naloga 2.2, ki tudi nima rešitve). Začenja me malo skrbeti da profesor ne dobiva feedback-a od nas in sestavlja pretežko, ena naloga je celo neka funkcija dveh spremenljivk, karkoli je že to. Tu je link, da lahko vidite LINK .
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Luka39 ()
xx23 ::
2.2 ni tako zelo težka pravzaprav.
Če je triktnik enakokrak, je a=b, alfa=beta in vsota vseh kotov je pi (gama/2=pi/2-alfa). Torej prepišeš enačbo, da to upoštevaš.
Dobiš a+a =tg gama/2(a*tg(alfa)+a*tg(alfa)). To mal poračunaš in dobiš: 1 = tg(pi/2-alfa)*tg(alfa). Od tu je pa samo še en korak, da dokažeš to enačbo.
Če je triktnik enakokrak, je a=b, alfa=beta in vsota vseh kotov je pi (gama/2=pi/2-alfa). Torej prepišeš enačbo, da to upoštevaš.
Dobiš a+a =tg gama/2(a*tg(alfa)+a*tg(alfa)). To mal poračunaš in dobiš: 1 = tg(pi/2-alfa)*tg(alfa). Od tu je pa samo še en korak, da dokažeš to enačbo.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: xx23 ()
xx23 ::
So pa naloge vsekakor težje od tistih, ki se jih dobi na maturi. Verjamem, da je za nekoga, ki ne bo šel študirat nič v zvezi z matematiko, to nadležno, ampak smo vsi preživeli kaj takega. Jaz sem mel recimo en drug predmet vedno 3 zaključeno, na maturi pa pisal 88 %. Profesorca je bila zahtevna in natančna, smo pa vsi maturo nardil.
Luka39 ::
2.2 ni tako zelo težka pravzaprav.
Če je triktnik enakokrak, je a=b, alfa=beta in vsota vseh kotov je pi (gama/2=pi/2-alfa). Torej prepišeš enačbo, da to upoštevaš.
Dobiš a+a =tg gama/2(a*tg(alfa)+a*tg(alfa)). To mal poračunaš in dobiš: 1 = tg(pi/2-alfa)*tg(alfa). Od tu je pa samo še en korak, da dokažeš to enačbo.
To da je a=b, alfa = beta moras dokazati in ne privzeti, iz te enakosti moras pridelat pogoj za enakokrakost se mi zdi in to me muci. Drugace pa res upam da nas tako samo hoce spravit k ucenju, in potem ne bo hudo. Je pa smotano ker nikjer ne najdem taksnih nalog za vadit.
barakus ::
To, da se dvigne težavnost, ker obstaja možnost, da dijaki uporabijo različna pomagala, se mi zdi zelo velika neumnost in upam, da v ozadju res ni takšno zmotno razmišljanje, ker to samo kaznuje poštenjake.
FTad ::
To, da se dvigne težavnost, ker obstaja možnost, da dijaki uporabijo različna pomagala, se mi zdi zelo velika neumnost in upam, da v ozadju res ni takšno zmotno razmišljanje, ker to samo kaznuje poštenjake.
To sem ze sam napisal par objav visje. Prav tako mi delujejo naloge tipa visjega nivoja matematike na maturi.
mirator ::
Malo sem si te naloge ogledal. Mogoče res niso rešljive na prvi pogled, zahtevajo pa nekoliko logičnega razmišljanja. Če se omejim samo na geometrijske, potem priporočam najprej skico. Pri nalogi 1.1 iz prvega sklopa, se iz skice takoj vidi, da je dana tetiva stranica kvadrata, kateremu je večja krožnica očrtana in manjša včrtana. Rešitev je potem povsem enostavna.
Pri nalogi 2.2 iz drugega sklopa se iz skice takoj vidi, da sta kota alfa in beta enaka. Potem enačbo preurediš tako da na eni strani dobiš stranico a pomnoženo z nekim izrazom in na drugi strani stranico b pomnoženo z drugim izrazom. Če naj bosta a in b enaka, potem morata biti tudi izraza enaka. V izrazih se ti pojavi zmnožek
tan(gama/2)*tan(alfa) oz. tan(gama/2)*tan(alfa), ker sta alfa in beta enaka, je vseeno,
ki mora biti enak 1.
Bi pa bilo dobro, da bi bili vsaj nakazani poskusi rešitev.
Pri nalogi 2.2 iz drugega sklopa se iz skice takoj vidi, da sta kota alfa in beta enaka. Potem enačbo preurediš tako da na eni strani dobiš stranico a pomnoženo z nekim izrazom in na drugi strani stranico b pomnoženo z drugim izrazom. Če naj bosta a in b enaka, potem morata biti tudi izraza enaka. V izrazih se ti pojavi zmnožek
tan(gama/2)*tan(alfa) oz. tan(gama/2)*tan(alfa), ker sta alfa in beta enaka, je vseeno,
ki mora biti enak 1.
Bi pa bilo dobro, da bi bili vsaj nakazani poskusi rešitev.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: mirator ()
cesen88 ::
A to dobijo vsi enake naloge? Bi rekel, da jih zna letos dosti pogrniti na maturi, če se lahko naloge prepošlje kolegom
secops ::
FTad ::
A to dobijo vsi enake naloge? Bi rekel, da jih zna letos dosti pogrniti na maturi, če se lahko naloge prepošlje kolegom
če je časovni okvir znan, npr 90 min za reševanje in se naloge odprejo ob 12 in se zakljuci ob 13:30 (plus recimo 10 min za bodisi tezave pri uploadu rešitev) in naknadno ni več možno poslati rešenih nalog nazaj, potem še ni takega strahu o raznem prepošiljanju. Tudi če bi bilo, bi moral prepisati jasno vse postopke do rešitve itd. Lahko bi se sicer dogovorili za skupinsko reševanje preko skypa, ampak bi vseeno moral nekdo to najprej v miru rešiti in potem deliti rešitve. To pa tudi traja.
Zato pa so tudi težje naloge od običajnih.
secops ::
A to dobijo vsi enake naloge? Bi rekel, da jih zna letos dosti pogrniti na maturi, če se lahko naloge prepošlje kolegom
če je časovni okvir znan, npr 90 min za reševanje in se naloge odprejo ob 12 in se zakljuci ob 13:30 (plus recimo 10 min za bodisi tezave pri uploadu rešitev) in naknadno ni več možno poslati rešenih nalog nazaj, potem še ni takega strahu o raznem prepošiljanju. Tudi če bi bilo, bi moral prepisati jasno vse postopke do rešitve itd. Lahko bi se sicer dogovorili za skupinsko reševanje preko skypa, ampak bi vseeno moral nekdo to najprej v miru rešiti in potem deliti rešitve. To pa tudi traja.
Zato pa so tudi težje naloge od običajnih.
Verjetno imajo na FMFju en kup ljudi, ki bi tako polo lahko rešili v slabe pol ure. Prepošiljanje in deljenje rešitve preko v naprej rešitve pa je vprašanje minut.
FTad ::
A to dobijo vsi enake naloge? Bi rekel, da jih zna letos dosti pogrniti na maturi, če se lahko naloge prepošlje kolegom
če je časovni okvir znan, npr 90 min za reševanje in se naloge odprejo ob 12 in se zakljuci ob 13:30 (plus recimo 10 min za bodisi tezave pri uploadu rešitev) in naknadno ni več možno poslati rešenih nalog nazaj, potem še ni takega strahu o raznem prepošiljanju. Tudi če bi bilo, bi moral prepisati jasno vse postopke do rešitve itd. Lahko bi se sicer dogovorili za skupinsko reševanje preko skypa, ampak bi vseeno moral nekdo to najprej v miru rešiti in potem deliti rešitve. To pa tudi traja.
Zato pa so tudi težje naloge od običajnih.
Verjetno imajo na FMFju en kup ljudi, ki bi tako polo lahko rešili v slabe pol ure. Prepošiljanje in deljenje rešitve preko v naprej rešitve pa je vprašanje minut.
Drzi, da bi vsak fmf-jevec moral te naloge rešiti z levo roko. Ne pozna pa vsak dijak enega. Pa tudi, ce bi en resil naloge za cel razred, bi se pri kopiranju postopka resevanja takoj videlo, da ima vsak isto resitev.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Matematika (strani: 1 2 )Oddelek: Šola | 10549 (3423) | mirator |
» | matura-fizikaOddelek: Šola | 5014 (4483) | čuhalev |
» | pi na maturi (strani: 1 2 )Oddelek: Šola | 9545 (7665) | Smurf |
» | Kvaliteta gimnazijske informatikeOddelek: Problemi človeštva | 3108 (1389) | WarpedGone |
» | Fizika... (strani: 1 2 )Oddelek: Šola | 15384 (12224) | MatVZ |