» »

Kvaliteta gimnazijske informatike

Kvaliteta gimnazijske informatike

n3zn4n ::

Lep pozdrav,

to temo odpiram, ker želim s tem opozoriti na problematiko, ki se meni zdi pomembna zlasti za ljudi, ki se profesionalno ukvarjajo z IT.
Sem dijak ene izmed gimnazij v Sloveniji, zaradi osebnih interesov ne bom razkrival podrobnosti. Imam informatiko na maturi, ki jo poučuje ženska, ki je po izobrazbi inž. elektrotehnike in o informatiki iz stališča dejanskega razumevanja nima pojma.
Teste sestavlja iz maturitetnih nalog, katere sama rešiti ne bi znala brez rešitev, kar je tudi sama praktično demonstrirala. Poleg tega pa še ne zna razlagati in je dosti hujša alternativa k dejanskemu branju učbenika. Tako je pouk pri njej totalno zapravljanje časa.

Zanimiva problematika tukaj je v tem, prvič: Kako so lahko ljudje tako ignorantni, da ne dojamejo kritično tovrstne kvalitete profesorja ter drugič: Kakšna je prihodnost slovenske IT, oz. bolj računalniške pismenosti med ljudmi? Zakaj je dovoljeno, da informatiko poučuje nekdo, ki o njej nima ne osnovnega pojma in hkrati ne osnovne izobrazbe?

To je vse. Lep pozdrav.
  • spremenilo: n3zn4n ()

pegasus ::

Welcome to the real world. Opisano stanje je enako kot na srednji računalniški šoli, ki bi morala v to problematiko vlagati še toliko več kot gimnazija. Vzrok temu je, da se področje razvija hitreje kot so se učitelji pripravljeni/sposobni učiti, odpuščanje učiteljev ker so nesposobni pa v naši ljubi državi ne pride v poštev. Seveda obstajajo izjeme, kjer kak učitelj iz lasnega entuziazma vzgoji cele populacije strokovnjakov, a so na žalost bolj redke. Konkretneje IT znanje tako dobiš na praksi v kakem večjem podjetju, če pa te zanima bolj akademska plat, pa s študijem na FRI oz. FERI (pa tudi na faxu še najdeš kake cvetke). Seveda pa je najboljši lasten entuziazem ...

jebiveter2 ::

Zadeva je taka kot je, verjetno boš ugotovil, da se boš moral za uspešno opravljanje mature popolnoma sam motivirati. Poglej za rešitev, da se ta IT program opravlja na kateri drugi šoli, oz. da imaš tam vsaj predavanja ali vaje.

V nasprotnem primeru si ga hudo naskral.

jype ::

ikov34> Kakšna je prihodnost slovenske IT, oz. bolj računalniške pismenosti med ljudmi?

Odvisna od tebe (in tebi podobnih).

Brez skrbi, nihče z resnim znanjem ne bo šel zaradi "job security"ja v gimnazijo gledat zatežene mladine, če lahko dobi resno službo za resno plačilo v tej panogi.

Tudi jaz sem že imel tak problem: Pri informatiki sem moral na testu odgovoriti na vprašanje: "Kaj je merilo razvitosti v sodobnem svetu?"

Moj odgovor, "Odstotek stranišč z vodnim splakovanjem." je bil baje napačen, ali vsaj premalo podoben nekemu zapisu v neki knjigi, po kateri naj bi se predmet poučevalo.

Yohan del Sud ::

:D itak jype ultimativen troll.

@ikov, daj kakšen primer, nekaj za grist, to se sliši ko starobabniško godrnjanje.
www.strancar.com

n3zn4n ::

@Yohan del Sud

Primer je, ko profesorica dobesedno ne zna rešiti retardirano lahke naloge iz izračunave bitov, za to potrebuje rešitve O.o

Potem pa sestavi teste iz nekih naključnih nalog, ki jih niti sama rešiti ne zna, kaj šele, da bi jo kdo iz razreda, na koncu pa daje po 0,25t , da je lahko uspeh komajda pozitiven brez ponavljanja.

lebdim ::

kar se tiče informatike na maturi, lahko samo podkrepim trditev, ki je bila zadnjič izgovorjena v oddaji preverjeno, ko je profesor iz FRI-ja dejal: "z doktoratom iz računalništva bi gladko pogrnil na maturi" ... s to trditvijo se kar strinjam, saj matura iz informatike sploh ne pokrije bistva, ampak je "kar nekaj" ...

to pa, da profesorica ne zna rešiti osnovnih nalog, je pa katastrofa ...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: lebdim ()

vostok_1 ::

Važno da je naše šolstvo dobro, ane jype?

alexa-lol ::

vostok_1 je izjavil:

Važno da je naše šolstvo dobro, ane jype?


Kako si sploh upaš pomisliti da je kdo v javnem sektorju nesposoben! Tam so le ljudje z visoko izobrazbo in temu primerno prejemajo visoko plačilo.

:))

Zgodovina sprememb…

mrJan95 ::

Tudi sam sem dijak neke gimnazije. Pri nas imamo to srečo, da ima naš profesor doktorat iz informatike in je precej sposoben pedagog. Večji problem vidim v tem, da je večina snovi v učnem načrtu usmerjena proti uporabi programov za urejanje besedil, premalo pa proti dejanski informatiki. Programirali sicer smo, vendar 3 tedni Pythona ljudem ne dajo dovolj znanja za praktično uporabo. Saj to, da se poglobiš v uporabo pomembnejših programov je super, a vseeno manjka še nek bolj strokovni del.

T-h-o-r ::

Zadnjič je imel nekje (na radiu) nek dr. informatike (ali računalništva) intervju. In je rekel, da on ne bi bil sposoben rešiti maturantskih pol za informatiko, ker so nabite z nepotrebno teorijo, ki v resničnem življenju nič ne pomeni al nekaj podobnega.-

Tako da z informatiko v gimnaziji je verjetno nekaj hudo narobe.

lebdim je izjavil:

kar se tiče informatike na maturi, lahko samo podkrepim trditev, ki je bila zadnjič izgovorjena v oddaji preverjeno, ko je profesor iz FRI-ja dejal: "z doktoratom iz računalništva bi gladko pogrnil na maturi" ... s to trditvijo se kar strinjam, saj matura iz informatike sploh ne pokrije bistva, ampak je "kar nekaj" ...

to pa, da profesorica ne zna rešiti osnovnih nalog, je pa katastrofa ...


no, o tem sem govoril

mrJan95 je izjavil:

Tudi sam sem dijak neke gimnazije. Pri nas imamo to srečo, da ima naš profesor doktorat iz informatike in je precej sposoben pedagog. Večji problem vidim v tem, da je večina snovi v učnem načrtu usmerjena proti uporabi programov za urejanje besedil, premalo pa proti dejanski informatiki. Programirali sicer smo, vendar 3 tedni Pythona ljudem ne dajo dovolj znanja za praktično uporabo. Saj to, da se poglobiš v uporabo pomembnejših programov je super, a vseeno manjka še nek bolj strokovni del.



še sreča, da gimnazija ni neka strokovna šola in si verjetno falil z izbiro ...
Why have a civilization anymore
if we no longer are interested in being civilized?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: T-h-o-r ()

mrJan95 ::

Nisem falil z izbiro. Moje stališče je, da informatika ne bi smela biti nič manj pomemben predmet kot je npr. biologija ali pa kemija. Mislim, da bi vsak moral imeti neko osnovno znanje programiranja, zato da bi znal na probleme gledati še z enega stališča in razmišljati na nov način.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: mrJan95 ()

WarpedGone ::

Informatika je že daleč najbol pomemben predmet, le profksi nad 50 let tega niso sposobni skapirat, uni nad 40 so pa 20 let v minusu glede stanja stvari.

Ne ostane ti druzga kot da se boš na informatiko spoznal bolje od svoje prfokse in s stisninimi zobmi prenašal njene debilizmi - odpusti ji bog, saj ne ve kaj govori.
Zbogom in hvala za vse ribe


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Informatika matura

Oddelek: Šola
61477 (1089) markoxxx
»

Izbira srednje šole - Računalništvo (strani: 1 2 )

Oddelek: Šola
6015689 (13377) amacar
»

vsi bodoči učitelji / profesorji računalništva

Oddelek: Šola
488057 (6262) maxipin
»

kam naprej za prfoksa matematke na srednji šoli

Oddelek: Šola
344901 (4314) BluPhenix
»

Informatika na maturi

Oddelek: Šola
112732 (2373) McHusch

Več podobnih tem