Forum » Na cesti » Vlečna kljuka
Vlečna kljuka
SaXsIm ::
Za Renault Megane Grandtour, letnik 2018, se odločam za nakup vlečne kljuke. Ker je avto še v financiranju, me zanima, če rabim kakšno posebno soglasje lizing hiše za vpis kljuke v prometno?
Prav tako me zanima, ali mi lahko Renault teži na servisu (ali lahko kljuka vpliva na prekinitev garancije / jamstva), če kljuke ne dam zmontirati njim? Avto je še v garanciji.
Kakšne pa so kaj cene za kljuke, nazadnje ko sem gledal so se gibale med 200 - 600 EUR. Sam ciljam bolj na spodnji cenovni rang, doma imamo na ostalih vozilih Bartoljeve kljuke, ampak ne vem, če ima tudi za moj tip vozila.
Hvala za odgovore!
Prav tako me zanima, ali mi lahko Renault teži na servisu (ali lahko kljuka vpliva na prekinitev garancije / jamstva), če kljuke ne dam zmontirati njim? Avto je še v garanciji.
Kakšne pa so kaj cene za kljuke, nazadnje ko sem gledal so se gibale med 200 - 600 EUR. Sam ciljam bolj na spodnji cenovni rang, doma imamo na ostalih vozilih Bartoljeve kljuke, ampak ne vem, če ima tudi za moj tip vozila.
Hvala za odgovore!
SaXsIm
- spremenil: SaXsIm ()
marvin42 ::
290 EUR pride za tvoj avto pri Bartolju, kolega z istim avtom je dal montirati prejšnji teden. Nič ti ne bodo težili na servisu, saj tudi na nekaterih servisih vgrajujejo Bartoljeve kljuke.
Mostly Harmless
fikus_ ::
Pojdi k nekomu, ki ti zmontira in homologira vlečno kljuko. Bo za tebe še najenostavneje in nič dražje kot če boš sam delal homologacijo. Ni nujno, da je "orginal". Garancija ostaja.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: fikus_ ()
_marc_ ::
Kot berem razne komentarje, ene kljuke rjavijo, druge so nepraktične za montažo, tretjim manjka nekaj drugega. Lahko iz izkušenj predlagate, katera ˝skrita˝ vlečna kljuka bi bila trenutno best buy pri nas. V glavnem pa bi se uporabljala za prevoz koles.
ToniT ::
Pred kratkim sem dal delati kljuko na Astro in so mi to naredili pri pooblaščenem servisu.
Takrat sem malo raziskoval in ugotovil, da je to najboljša varianta. Uredili so mi homologacijo in naredili vse tako kot treba. Vgradili so mi kljuko Šeško.
Zato priporočam pooblaščeni servis za tvoj avto in ti naj oni uredijo vse skupaj.
Cena pa je bila vsaj pri meni zelo podobna tisti, ki bi jo dosegel s "samovgradnjo". Pa še komplikacije s homologacijo itd.
Takrat sem malo raziskoval in ugotovil, da je to najboljša varianta. Uredili so mi homologacijo in naredili vse tako kot treba. Vgradili so mi kljuko Šeško.
Zato priporočam pooblaščeni servis za tvoj avto in ti naj oni uredijo vse skupaj.
Cena pa je bila vsaj pri meni zelo podobna tisti, ki bi jo dosegel s "samovgradnjo". Pa še komplikacije s homologacijo itd.
_marc_ ::
Vgraditi bi jo dal v vsakem primeru na pooblaščen servis, že zaradi vpisa homologacije. Bolj me zanimajo razlike in uporabnost, pa tudi cena med posameznimi proizvajalci. Papir prenese vse in na predstavitvenih opisih so sve najboljše.
A. Smith ::
Razpon cen je velik, od pod 300 do čez 1000EUR za originalne proizvajalce za znamke, vgrajene na uradnih servisih (so pa slednje praviloma zelo kvalitetne in enostavne za uporabo). Jaz sem na svoj avto dal vgraditi Thule kljuko, prišlo je nekaj čez 400EUR. Zadovoljen, enostavna odmontaža, ne rjavi.
Sicer pa vsak privatnik, ki kljuke vgrajuje, poskrbi še za homologacijo, tako da to ni problem.
Sicer pa vsak privatnik, ki kljuke vgrajuje, poskrbi še za homologacijo, tako da to ni problem.
"Be professional, be polite,
but have a plan to kill everyone you meet".
- General James Mattis
but have a plan to kill everyone you meet".
- General James Mattis
Zgodovina sprememb…
- spremenil: A. Smith ()
Matevz96 ::
Pazi edino v primeru, da imaš zadnje parkirne senzorje. Dodatno vgrajene kluke namreč ponavadi ne znajo avtu povedati naj jih izklopi ko je pripeta prikolica (luči).
#hooldthedoor
WizzardOfOZ ::
Če kako westfalio vzameš, ki ima kable tako narejene, da jih priklopiš na konektor (ki je v večini boljših avtov predviden in vgrajen in ga najdeš ponavadi ob kakšni zadnji luči, ne rabiš nič pazit na zadnje senzorje, ker jih le ta sam izklopi, ko priklopiš prikolico. Cena za tako kljuko je pa okol 500 evrov skupaj s kabli in elektroniko.
_marc_ ::
WizzardOfOZ ::
Pazi edino v primeru, da imaš zadnje parkirne senzorje. Dodatno vgrajene kluke namreč ponavadi ne znajo avtu povedati naj jih izklopi ko je pripeta prikolica (luči).
A ni tako, da če imaš 13 pinski priklop, ta izklopi senzorje?
Če imaš elektroniko za to zraven, drugače ne.
MisterR ::
WizzardOfOZ je izjavil:
Pazi edino v primeru, da imaš zadnje parkirne senzorje. Dodatno vgrajene kluke namreč ponavadi ne znajo avtu povedati naj jih izklopi ko je pripeta prikolica (luči).
A ni tako, da če imaš 13 pinski priklop, ta izklopi senzorje?
Če imaš elektroniko za to zraven, drugače ne.
Meni to ne predstavlja problema, ker senzorji piskajo samo, ko je avto v vzratni prestavi, kar pa je (s prikolico) zelo redko.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Parkirni senzorji (za avto) - vgradnja in barvanje (strani: 1 2 )Oddelek: Elektrotehnika in elektronika | 28181 (12323) | Adrijan0 |
» | Vlečna Kljuka Za AvtomobileOddelek: Na cesti | 9214 (5525) | MIHAc27 |
» | Avtomobil + čoln 5 M(prikolica)Oddelek: Loža | 5353 (5129) | St235 |
» | Bodo vzvratne kamere obvezne na vozilih v ZDA? (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 17641 (15564) | Pyr0Beast |