Forum » Na cesti » Menjava sklopke komplet
Menjava sklopke komplet
HotBurek ::
Od 273€ do 354€. To je material plus delo.
root@debian:/# iptraf-ng
fatal: This program requires a screen size of at least 80 columns by 24 lines
Please resize your window
fatal: This program requires a screen size of at least 80 columns by 24 lines
Please resize your window
koyotee ::
Kolko lahko prčakujem za menjavo sklopke na Peugeot 308 1.6 hdi 2008?
Pri popoldancu recimo 400€ +-50
Rear DVD collector!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!
šernk ::
1500eur+ delo če je dvojna sklopka :)
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
koyotee ::
Na autodoc gledam komplet Ridex sklopke za 100€, od kje vam 1500€?
Kupi nekaj luk, sachs, valeo.
Rear DVD collector!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!
hojnikb ::
ce ma motor dvomasni vztrajnil, bo trebat dat dvomasnega. Ne delaj predelave na enomasnega, ni zastonj s fabrike dvomasn!
#brezpodpisa
koyotee ::
CleanPower je izjavil:
Za Škodo octavio sem dal 100+ delo 200€=300e. Je pa to brez dvomasnega vztrajnika
Nateg, 200€ delo
Drugače se menja v kompletu sklopka, vztrajnik in potisni ležaj, razen, če bi rad če kako leto spet dajal 200€ za delo pri menjavi
Rear DVD collector!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!
Sheteentz ::
Moj Citroen C5 X7 2008 ima že par let enomasni vztrajnik in se pelje bp. Pozna se le npr. pri vožnji pri zelo nizkih obratih v drugi ali tretji prestavi, avto je bolj cukajoč, drugače pa brez problema v ostalih prestavah. Dvomasni bolje blaži nenadne spremembe hitrosti motorja in naj bi tudi bolje varoval menjalnik. Je pa problem, da lahko prej crkne, vzmet gre v tri krasne in moraš menjat. Pri enomasnem se dejansko ne more nič pokvarit, se pa lahko pozna na večji obrabi ostalih komponent. Bo pa enomasni cenejši kot dvomasni, to je edini vzrok, da bi kdo menjal.
crylizz ::
Kolko ur dela pa gre dejansko v menjavo kompleta sklopke?
Se strinjam, ne nameravam iti na enomasnega, sklopka je se vredu, nic ne drsi, vztrajnik se pa poslavlja..
ce ma motor dvomasni vztrajnil, bo trebat dat dvomasnega. Ne delaj predelave na enomasnega, ni zastonj s fabrike dvomasn!
Se strinjam, ne nameravam iti na enomasnega, sklopka je se vredu, nic ne drsi, vztrajnik se pa poslavlja..
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: crylizz ()
CleanPower ::
CleanPower je izjavil:
Za Škodo octavio sem dal 100+ delo 200€=300e. Je pa to brez dvomasnega vztrajnika
Nateg, 200€ delo
Drugače se menja v kompletu sklopka, vztrajnik in potisni ležaj, razen, če bi rad če kako leto spet dajal 200€ za delo pri menjavi
Madona si pameten. No sej nisem dal 200e, ampak nekje 100-120, ampak je sosed mehanik tako da nevem točno kakšne so sicer normalne cene.
Po katalogu naj bi bilo 8 ur dela, ampak realno jih je nekje 3-4 odvisno od avta.
Menjal sem vse, ležaj tudi, se razume, nisem pa menjal vztrajnika ker je bil predrag. Me je mehanik opozoril da bo mogoce treba se enkrat sraufat ampak sem rekel jebiga ce bo bo.
Lezaj je glavna stvar ki jo je treba menjat, sklopka je bila moja dejansko še ok(obrabljena ampak bi še delala par km). Sem pa dal najcenejšo firmo blueprint in dela ok.
crylizz ::
fikus_ ::
"ce ma motor dvomasni vztrajnil, bo trebat dat dvomasnega."
To je odvisno, koliko si pripravljen vložit v star avto in kako dolgo ga še misliš voziti. Tudi z navadnim vztrajnikom nekateri dolgo (nekaj 10 kkm ali več) vozijo brez težav.
To je odvisno, koliko si pripravljen vložit v star avto in kako dolgo ga še misliš voziti. Tudi z navadnim vztrajnikom nekateri dolgo (nekaj 10 kkm ali več) vozijo brez težav.
zobnik ::
Kaj je vzrok, da se boš odločil za menjavo sklopke. Se sliš potisni ali drsi. Če se potisni sliš se lahko tudi kaj drugega namesto tega oglaša. Pr men je ob stisku sklopke se pojavljal kovisnki zvok, sem rešil doma
crylizz ::
hojnikb ::
"ce ma motor dvomasni vztrajnil, bo trebat dat dvomasnega."
To je odvisno, koliko si pripravljen vložit v star avto in kako dolgo ga še misliš voziti. Tudi z navadnim vztrajnikom nekateri dolgo (nekaj 10 kkm ali več) vozijo brez težav.
hec je, ker je dvomasni vztrajnik tam z razlogom. vibracije enomasnega vztrajnika na motorju, ki ni predviden, precej negativno vplivajo na njega (beri: unicevanje lezajov). tako da longterm je taksna resitev lahko precej drazja kot pravi vztrajnik.
Kaj je vzrok, da se boš odločil za menjavo sklopke. Se sliš potisni ali drsi. Če se potisni sliš se lahko tudi kaj drugega namesto tega oglaša. Pr men je ob stisku sklopke se pojavljal kovisnki zvok, sem rešil doma
Isto imam zvok ob pritisku sklopke, kako si rešil?
vozi, dokler gre :) ce avto ne ne vibrira pretirano na mestu in sklopka grabi in ne drsi, pol neke panike nebo. v skrajnem slucaju se ti lahko razleti vztrajnik ali odpove potisni lezaj. ampak vsaj nekatere od teh zadev te dost prej opozorijo, predn crknejo totalno :)
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
šernk ::
hec je, ker je dvomasni vztrajnik tam z razlogom. vibracije enomasnega vztrajnika na motorju, ki ni predviden, precej negativno vplivajo na njega (beri: unicevanje lezajov). tako da longterm je taksna resitev lahko precej drazja kot pravi vztrajnik.
če je zanj precej km(nekaj 10k km) potem veš kje smo. Jst 10-15k km naredim od maja do septembra, potem gre pa avto v "zimsko spanje" in naredim z njim samo še do 10k km.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
KAVINSKY ::
hec je, ker je dvomasni vztrajnik tam z razlogom. vibracije enomasnega vztrajnika na motorju, ki ni predviden, precej negativno vplivajo na njega (beri: unicevanje lezajov). tako da longterm je taksna resitev lahko precej drazja kot pravi vztrajnik.
Obratno, blaži torzijske vibracije motorja na menjalniku. Kvečjemu ti lahko sihnrone uniči, pa še samo, če delaš z avtom, kot svinja z mehom.
fikus_ ::
Ko je avto enkrat vreden 2-3 k€ je vprašanje, če se splača dat notr dvomasni vztrajnik. Sicer se pa mora vsak sam odločit.
hojnikb ::
hec je, ker je dvomasni vztrajnik tam z razlogom. vibracije enomasnega vztrajnika na motorju, ki ni predviden, precej negativno vplivajo na njega (beri: unicevanje lezajov). tako da longterm je taksna resitev lahko precej drazja kot pravi vztrajnik.
Obratno, blaži torzijske vibracije motorja na menjalniku. Kvečjemu ti lahko sihnrone uniči, pa še samo, če delaš z avtom, kot svinja z mehom.
torej trdiš, da so že v fabriki dal faliran vztrajnik not?
#brezpodpisa
KAVINSKY ::
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Chip-Tuning ... kam? (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 32295 (17325) | OChack |
» | Koliko je realna življenska doba vozila? (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 20520 (17310) | Klemzz |
» | Poškodovan dvomasni vztrajnik (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 26745 (12843) | krneki0001 |
» | Problem s sklopko - nateg?Oddelek: Na cesti | 10344 (9469) | 69charger |
» | Težave z menjalnikom? (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 19894 (15732) | bambam20 |