» »

Ne dela. Kaj pa?

Ne dela. Kaj pa?

«
1
2

sci3nc3 ::

Zdravo! Jaz pa rabim malce drugačno obliko pomoči.
Že nekaj dni razmišljam in zaman poskušam dojeti, kako razmišlja povprečen uporabnik, ki ni vešč IT-ja. Opažam, da se večini ne da niti točno razložiti, kaj je problem, kaj šele, da bi probali sami razmislit in stestirat, ker morda se pa le reši. Ti dam takoj praktičen primer:

Pridem v službo, kjer sem med drugim zadolžen za administracijo. Sodelavec pride do mene in mi reče "stranki ne delajo maili". A ne bi stranka povedala malo več informacij? Pa tudi sodelavec bi se lahko spomnil in preden pride do mene, stranko povprašal o podrobnostih (kaj točno je narobe - prejemanje, pošiljanje, za kateri client gre, kateri protokol se uporablja itd.), namesto tega raje meni reče, da maili ne delajo. Ko končno dobim malo več informacij, se izkaže, da je težava samo z določeno obliko priponke - to je strežnik prepoznal kot sumljivo in zato preprečil pošiljanje. A stranka ne more stestirati in poslati magari prazen mail? Je to tako hudičevo težka znanost?

Saj tudi ko k zdravniku prideš, ne rečeš samo, da se ne počutiš v redu, ampak razložiš, kaj te muči. Ne vem, kaj si folk misli, bi pa rad to razumel.

K0l1br1 ::

sci3nc3 je izjavil:

ampak razložiš, kaj te muči.
In potem, ko se spoveš, te zdravnik vpraša še vprašanja, ki so zanj pomembna. Ti pa očitno namesto tega sitnariš, da bi vsi morali vse vedeti, saj te potem ne bi rabili.

link_up ::

Pocakaj, da najdejo anglesko tipkovnico...
In and Out

kuall ::

Še boljša cvetka kot "ne dela" je: nič ne dela, nujno.

Najbrž si mislijo, da stručnjaki vse lahko vidijo iz kakih logov in se nočejo smešit s svojo razlago, kaj točno ne dela. Drugi razlog je lenoba. Tretji pa, da se jim faj zdi, če čimbolj švicaš okoli njih.

Četri razlog pa je ta, da hoče krivdo zvalid nate, zakaj ne dela. Če bi začel on razlagat, kaj ne dela bi že on s tem prevzel malo odgovornosti.
Velikokrat je to učinkovito, če stranka reče "nič ne dela, nujno". Ponavadi potem res skočiš in ji greš rihtat in pustiš drugo delo.

No v resnici moraš sam znat ocenit, kaj je res nujno in kaj ne, ker boš na koncu sam sebi škodil, če se ne boš prav odločil.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: kuall ()

MrStein ::

sci3nc3 je izjavil:

Ko končno dobim malo več informacij, se izkaže, da je težava samo z določeno obliko priponke - to je strežnik prepoznal kot sumljivo in zato preprečil pošiljanje. A stranka ne more stestirati in poslati magari prazen mail? Je to tako hudičevo težka znanost?

Zakaj pa strežnik ne vrne sporočilo "tole vaše sporočilo je bilo blokirano, ker vsebuje priponko to-in-to, ki ni dovoljena zaradi tega-in-tega"?

Potem sploh do tebe ne bi prišlo in ne bi bil jezen.

Glede sporočil o napakah pa imam tudi jaz vprašanje:

S katerim programom lahko zamegliš screenshot?

In: kako to , da ga ima 90% uporabnikov nameščenega in ga vestno uporablja??
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: MrStein ()

kuall ::

zato ker programerji preradi naredijo tole:

catch
showmessage ("naedela")

namesto
catch
showmessage ("naedela " + exception.message)

Utk ::

Zakaj pa strežnik ne vrne sporočilo "tole vaše sporočilo je bilo blokirano, ker vsebuje priponko to-in-to, ki ni dovoljena zaradi tega-in-tega"?

Zato, ker to čisto nič ne pomaga. Sej morda je v tem primeru, ampak kaj ko nič ne pomaga.

kuall je izjavil:

zato ker programerji preradi naredijo tole:

catch
showmessage ("naedela")

namesto
catch
showmessage ("naedela " + exception.message)

Zato, ker to čisto nič ne pomaga. Sej morda je v tem primeru, ampak kaj ko nič ne pomaga.

Jaz ne samo da napišem v napako kaj je narobe, ampak tudi kaj naredit, da je ne bo več. Nič ne pomaga. Vseeno glih tako "nič ne dela". Zakaj se bi potem še trudil.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

pero50 ::

Problem tega je to, ker se jim ne da ukvarjat s tem kaj je narobe. Seveda gredo potem k tistemu, ki je malo samoiniciativen, se je v življenju naučil poiskat problem in ga rešit.

Dokler bodo imeli vedno nekoga zadaj, ki bo razmišljal namesto njih bo ostalo tako.

Naredi tako kot naredijo oni in reči da tudi ti ne veš.

JanBrezov ::

pero50 je izjavil:

Problem tega je to, ker se jim ne da ukvarjat s tem kaj je narobe.

Po eni strani to niti ni njihova stvar. Zakaj bi se tajnica ukvarjala z IT problemi, saj zato pa imajo IT oddelek. Tajnica ima svoje delo.

To se da delno rešiti:

  • z uporabo monitoring programske opreme, ki v rednih kratkih intervalih preverja osnovno delovanje sistemov. Če pride mail, da nekaj ne dela, lahko na hitro preveriš, če je kaj bazično narobe (izpadi) oz. o težavah izveš prej kot uporabniki

  • uvedba obrazca za prijavo napake, lahko spletna aplikacija ali vsaj mail template, ki ga pošlješ kot odgovor na maile tipa "ne dela". Če je prijava telefonska, obrazec izpolniš ti s pomočjo klicatelja.

Jirzy ::

"Nic ne dela" je pomojem bolj odraz nemoci, ki jo uporabnik cuti, ko mu par stvari zapored ne gre po nacrtih. Tudi sam sem to ze uporabljal (sicer bolj za pizdenje sam pri sebi), pa ceprav je delalo 95% stvari, samo kaj, ko je mene zanimalo ostalih 5% :)

Egidij88 ::

Ljudje imajo svoje delo in se ne mislijo jajcati še s tvojim.

T-h-o-r ::

Hecno je, da razna podjetja zaposlujejo dejanske ITjevce za to, da občasno rešijo neke "ne dela" stvari, v stilu na sistem si dobil malware, brskaš v safe mode zato se xy ne naloži itd. Skratka stvari, ki jih zna rešiti nekdo, ki je malo vešč dela z računalnikom, nikakor pa za to ni potreben full time ITjevc.
Why have a civilization anymore
if we no longer are interested in being civilized?

DV_cam ::

Sam se že cca 12 let ukvarjam s pomočjo uporabnikom s večjem podjetju. Uporabniki so si različni in ne morem vse dati v isti koš. Nekateri so res računalniško popolnoma nepismeni in je edina napaka za njih "ne dela". Bolj pismeni uporabniki ti povejo vsaj približno področje (software) kje se zgodi napaka. Najbolj zagnani uporabniki znajo ali že sami rešiti težavo, ali mi že diagnosticirati napako oz. po opisu tako vem kaj je težava. Poleg tega da ti uporabnik pove neke informacije o napaki je zelo pomembno da ima podjetje vpeljano neko HD aplikacijo in da se napake tam beležij tako tekstovno kot tudi priloge - printscreeni.
DV_cam

ToniT ::

Najhujši so zdravniki! Mislijo, da so smak svijeta.
Pri njih je zmeraj: Računalnik ne dela! Ko vprašaš kaj ne dela, včasih celo prideš do tega, da je stisnil napačno tipko.

fikus_ ::

Postavite se na mesto uporabnika. 90% jih ne ve kako dela računalnik, ne ve da na njem teče nek OS, so navajeni, da dela tako kot dela, če je neaj drugače, so že zmedeni. Kar je nekomu jasno in samoumevno, drugemu ni.

Alexius Heristalski ::

Poleg tega si tisti manj vešči uporabniki sami ne upajo česa poskušati, ker se bojijo, da bi kaj dodatno pokvarili.
fantje, ni blo slabo, samo dajte še v herbicidščini

poweroff ::

Jaz sem enkrat dobil prijavo napake "V firmi nam ne dela internet"... na koncu smo prišli do tega, da je v tiskalniku zmanjkalo papirja. :))

Kako je prišlo do tega... well, to je pa dolga in zabavna zgodba.
sudo poweroff

T-h-o-r ::

Ki bi jo moral podati, ker smo pač na forumu, da beremo dolge in zabavne zgodbe. Predvidevam, da je nekdo stisnil print in ni printalo, pa je napisal, da je internet down
Why have a civilization anymore
if we no longer are interested in being civilized?

111111111111 ::

Moj bivši šef je imel tega odlično politiko.

Po prijavitvi napake počakaš 5-10min in 60% napak se razreši samo od sebe. 10% je neumnosti in butastih uporabnikov s 30% pa je treba pristopit in uredit, kar uporabnik pač ne zna. :D

T-h-o-r je izjavil:

Hecno je, da razna podjetja zaposlujejo dejanske ITjevce za to, da občasno rešijo neke "ne dela" stvari, v stilu na sistem si dobil malware, brskaš v safe mode zato se xy ne naloži itd. Skratka stvari, ki jih zna rešiti nekdo, ki je malo vešč dela z računalnikom, nikakor pa za to ni potreben full time ITjevc.

Dejansko je potreben kader, ker je enostavno preveč problemov in premalo veščih računalnikih. Tudi jaz imam sodelavce ločene v kategorije. Če me kličejo določeni ljudje, vem da je nujno, ker so pismeni na računalniškem področju in so osnove (reset, vžgan računalnik, ali so papirji v tiskalniku) že preverili. če pa kličejo kaki zadetki, se najprej ne javim, potem pa pokličem nazaj in mi pove, da je samo papir zamenjal in je ves ponosen, da je težavo rešil sam.

Zgodovina sprememb…

Matevz96 ::

Ni njihovo področje? Tudi ko pripelješ avto k mehaniku rečeš, da se avto ne ustavi tako kot mora ne pa, da je zadnji levi zavorni disk preveč obrabljen.
#hooldthedoor

Gejspodar ::

Matevz96 je izjavil:

Ni njihovo področje? Tudi ko pripelješ avto k mehaniku rečeš, da se avto ne ustavi tako kot mora ne pa, da je zadnji levi zavorni disk preveč obrabljen.


Res je, a še vedno ne rečeš "avto ne deluje", ko pa ne delujejo samo zavore.

Utk ::

Najboljše je, če nekdo reče "nič ne dela". To imaš hitro rešeno. Najdeš eno stvar, ki dela, in rečeš, glej da ni res da nič ne dela. Ko boš vedel bolj točno kaj ne dela, se pa spet oglasi :)

SeMiNeSanja ::

Vsekakor pri tem pomaga, če imaš "magične roke".....

Pričujoče sporočilo je (lahko) oglasno sporočilo
- četudi na prvi pogled ni prepoznavno kot tako.
(Zdaj me pa obtožite prikritega oglaševanja, če morete!)

RegulusDraco ::

sci3nc3 je izjavil:


Saj tudi ko k zdravniku prideš, ne rečeš samo, da se ne počutiš v redu, ampak razložiš, kaj te muči. Ne vem, kaj si folk misli, bi pa rad to razumel.

Aha in mu poveš tudi kak pritisk imaš in s čim si ga izmeril? Koliko imaš vročine in na kak način si jo izmeril in koliko natančen termometer imaš?

Ne bodi trapast. TI imaš službo samo zato ker nekdo ne zna uporabljat maila. Še vesel bodi.

Jaz avta ne popravljam več sam. Pripeljem ga mehaniku in zahtevam da ga popravi. In ko mu povem zakaj sem tam pričakujem da mi bo postavil smiselna vprašanja na podlagi katerih bo ugotovil kaj je narobe, brez da mu jaz dam celoten report na podlagi katerega bi lahko že sam popravil avto.

Primer: avto ne vžge. Tu mu ne povem kako gorivo sem natankal, kdaj so bile zamenjane svečke, koliko amperaže ima akumulator. Ne briga me. Nekdo je zaposlen da bo to odpravil da bom jaz lahko naprej uporabljal orodje brez da bi moral o tem orodju bilokaj vedeti.
A coding sequence cannot be revised once it's been established.

Zgodovina sprememb…

MrStein ::

Dej no daj, si slovenec vseznalec ali nisi? ;)
Mojster za vse in podobno. Sam kroji in šije svoje obleke itd...
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

111111111111 ::

RegulusDraco je izjavil:


Ne bodi trapast. TI imaš službo samo zato ker nekdo ne zna uporabljat maila. Še vesel bodi.

Ni čisto res. Imel sem primer ko sem delal v tej branži, je k meni prišel heavy user (sledil tehnologiji, imel admin pravice v omrežju) pa ni našel napake. Sam sem se srečal z napako že prej (skrbnik okoli 200 PC-ov) in sem imel za ta problem pripravljeno skripto, sva bila 2 minute fertik. V tem je prednost, da imaš IT v hiši. Crkne switch, internet imaš človeka na lokaciji, ki lahko odpravi 80% napak.

In kar verjemi mi, da firma zelo dobro preračuna ali sem ji prinesel profit ali ne. In če dobiš vsako leto povišico, potem nekaj delaš prav.

RegulusDraco je izjavil:


Aha in mu poveš tudi kak pritisk imaš in s čim si ga izmeril? Koliko imaš vročine in na kak način si jo izmeril in koliko natančen termometer imaš?

Očitno si premlad da bi vedel... Za vročino imaš termometer in ko prineseš otroka k pediatrinji ali sebe k zdravniku, te vpraša koliko časa in za koliko imaš povišano temperaturo. Zmeriš pa jo s termometrom.

Kar se pritiska tiče, če si srčni bolnik, si moraš redno vsak dan meriti pritisk in oditi k zdravniku.

Zgodovina sprememb…

RegulusDraco ::

111111111111 je izjavil:


Očitno si premlad da bi vedel... Za vročino imaš termometer in ko prineseš otroka k pediatrinji ali sebe k zdravniku, te vpraša koliko časa in za koliko imaš povišano temperaturo. Zmeriš pa jo s termometrom.

Kar se pritiska tiče, če si srčni bolnik, si moraš redno vsak dan meriti pritisk in oditi k zdravniku.


Polmeterska brada ampak sem premlad. Tudi prav.

In ja, povem telesno temperaturo, ne povem pa fluktuacije in ali sem mogoče probal zmeriti še s 5 drugimi termometri da bi zdravnik vedel da nimam pokvarjenega termometra kot butasti OP želi od svojega uporabnika (da bi probal 10 email programov in da bi probal poslati 49 različnih mailov da bi vidu kakšni maili ne delajo zato ker je OP len za znort).
A coding sequence cannot be revised once it's been established.

Zgodovina sprememb…

link_up ::

kuall je izjavil:

zato ker programerji preradi naredijo tole:

catch
showmessage ("naedela")

namesto
catch
showmessage ("naedela " + exception.message)


aahhahahaha ej umiram. :) True that, ampak te umotvori so GOLDEN!
In and Out

Utk ::

link_up je izjavil:

kuall je izjavil:

zato ker programerji preradi naredijo tole:

catch
showmessage ("naedela")

namesto
catch
showmessage ("naedela " + exception.message)


aahhahahaha ej umiram. :) True that, ampak te umotvori so GOLDEN!

Vaju prosim oba, da povesta en primer v zgodovini človeštva, da je nekdo nekomu povedal, kaj piše v napaki. Zmeraj je isto
- "ne dela, vrglo je napako"
- "kaj je pisalo v napaki?"
- "am..."

Zakaj bi bilo potem važno kaj tam piše?

111111111111 ::

RegulusDraco je izjavil:

111111111111 je izjavil:


Očitno si premlad da bi vedel... Za vročino imaš termometer in ko prineseš otroka k pediatrinji ali sebe k zdravniku, te vpraša koliko časa in za koliko imaš povišano temperaturo. Zmeriš pa jo s termometrom.

Kar se pritiska tiče, če si srčni bolnik, si moraš redno vsak dan meriti pritisk in oditi k zdravniku.


Polmeterska brada ampak sem premlad. Tudi prav.

In ja, povem telesno temperaturo, ne povem pa fluktuacije in ali sem mogoče probal zmeriti še s 5 drugimi termometri da bi zdravnik vedel da nimam pokvarjenega termometra kot butasti OP želi od svojega uporabnika (da bi probal 10 email programov in da bi probal poslati 49 različnih mailov da bi vidu kakšni maili ne delajo zato ker je OP len za znort).

Brada še ne naredi modreca. Modrec naredi brado. :D

Zanimivo, jaz sebi merim temperaturo večkrat na dan, da vidim ali pada ali raste. Torej pridem do zdravnika z nekimi osnovnimi pričakovanimi podatki.

Gre za to, da ko prideš do uporabnika ali te uporabnik pokliče, da ti pove v čem je problem, ne da samo vpije da nič ne dela in je vse v kur... Samo to. Ne rabim poglobljene analize trenutnega stanja, amapk samo usmeritev, kakšen printscreen napake.

RegulusDraco ::

111111111111 je izjavil:

[

Gre za to, da ko prideš do uporabnika ali te uporabnik pokliče, da ti pove v čem je problem, ne da samo vpije da nič ne dela in je vse v kur... Samo to. Ne rabim poglobljene analize trenutnega stanja, amapk samo usmeritev, kakšen printscreen napake.


gre za to da je admin len in je na strežniku zaprl pošiljanje datotek, ki se mu pač zdijo "nevarne", ni pa nikogar o tem obvestil in nikomur razložil kako naj "nevarne" datoteke varno pošlje.

Človek, ki svoje delo opravlja dobro, dejansko ne rabi biti računalniški strokovnjak in ne rabi testirat 10 mail programov in poslati 100 mailov da bo IT oddelku povedal zakaj so svoje delo slabo opravili in kako morajo nekaj popraviti. Naloga IT oddelka je ljudem povedati kateri programi so 100% kompatibilni in kako morajo biti nastavljeni in kaj se lahko z njimi počne.

Povedal bo da ne dela in pričakoval da bo IT oddelek dal navdoila kako naprej. Kar je smiselno in logično, drugače IT oddelkov ne bi rabli.
A coding sequence cannot be revised once it's been established.

Zgodovina sprememb…

Šmorn ::

Naloga IT oddelka je ljudem povedati kateri programi so 100% kompatibilni in kako morajo biti nastavljeni in kaj se lahko z njimi počne.

Naloga IT oddelka je te programe namestiti in nastaviti tako, da se uporabnik s tem ne jebe.

RegulusDraco ::

Ja, tudi to.

Uporabnik o delovanju sistema zadaj ne rabi vedeti ničesar. Sploh. Niti najmanj. In ja, rabi tudi slovensko tipkovnico z znaki tam kjer jih pričakuje. Karkoli drugega je jebanje v glavo.

Ne verjameš?

Daj, pojdi igrat harmoniko, saj živimo v sloveniji kjer je to nacionalni inštrument in bi ga vsak moral znati igrati. Se ne strinjaš? jeba.
Saj je blazno enostavno, ne razumem kako tega ne znaš. Saj poslušaš harmoniko od otroštva.
A coding sequence cannot be revised once it's been established.

Zgodovina sprememb…

matobeli ::

RegulusDraco je izjavil:

Saj je blazno enostavno, ne razumem kako tega ne znaš. Saj poslušaš harmoniko od otroštva.

Večini harmonikašev je precej jasno kako deluje harmonika, raztegneš meh, zrak pod pritiskom zapusti harmoniko, pa te fore.

Ampak ljudi načeloma bolj zanimajo medčloveški odnosi.

link_up ::

Pa dobro no, leto je 2020, racunalniki so povsod, res povsod, a osnovno znanje ostaja pri treh tipkah in frekvenci stiskanja vseh treh posamicno. Zato pa je najlepse delati z masinami in nikakor z ljudmi.
In and Out

111111111111 ::

RegulusDraco je izjavil:

gre za to da je admin len in je na strežniku zaprl pošiljanje datotek, ki se mu pač zdijo "nevarne", ni pa nikogar o tem obvestil in nikomur razložil kako naj "nevarne" datoteke varno pošlje.

Človek, ki svoje delo opravlja dobro, dejansko ne rabi biti računalniški strokovnjak in ne rabi testirat 10 mail programov in poslati 100 mailov da bo IT oddelku povedal zakaj so svoje delo slabo opravili in kako morajo nekaj popraviti. Naloga IT oddelka je ljudem povedati kateri programi so 100% kompatibilni in kako morajo biti nastavljeni in kaj se lahko z njimi počne.

Povedal bo da ne dela in pričakoval da bo IT oddelek dal navdoila kako naprej. Kar je smiselno in logično, drugače IT oddelkov ne bi rabli.

Uporabniku daš navodila, ki jih uporabnik ne prebere. Lahko prosim nehaš trositi neumnosti? Si kdaj delal v sistemu s 100+ uporabniki? Ne zaleže nobena 100% rešitev. Admin pred mano je deval vezice na kable, da jih niso izklapljali. So porezali vezice in kable, s tem da je bilo na mizi navodilo, da je kabel za projektor napeljan ob strani v omarici. Ne, predavatelj se je dokopal do olfe in gladko odrezal vezice, se povezal na kabel in začel.

T-h-o-r ::

treba se je povezat na kabel hitro, hitro

ne pa hodit do nekih omarc :))
Why have a civilization anymore
if we no longer are interested in being civilized?

pegasus ::

Na opazko "ne dela" je "kaj pa" napačen pristop, pravilen je "kaj bi pa moral delati". Očitno je namreč, da uporabnik opaža obnašanje, drugačno od njegovih pričakovanj, kar vodi v zmedenost in nerazumevanje. Razumevanje situacije je vedno pametno začeti pri uporabniku in njegovih pričakovanjih ter jih nežno napeti na trenutno situacijo, s katero je uporabnik soočen. V drugačnem kontekstu se temu reče tudi izobraževanje.

MrStein ::

link_up je izjavil:

kuall je izjavil:

zato ker programerji preradi naredijo tole:

catch
showmessage ("naedela")

namesto
catch
showmessage ("naedela " + exception.message)


aahhahahaha ej umiram. :) True that, ampak te umotvori so GOLDEN!

Še boljši so:
catch(Exception e)
{
}

Ali pa isto s komentarjem "this will never happen" :)
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

T-h-o-r ::

ravno zaradi takih stvari bi morale imeti razne IT smeri tudi pedagoški modul

ne pa da se morajo avtistični ITjevci, ki nimajo nikakršnega občutka za ljudi, ukvarjati z ludmi, ki nimajo nikakršnega občutka za računalnike
Why have a civilization anymore
if we no longer are interested in being civilized?

MrStein ::

Utk je izjavil:


Vaju prosim oba, da povesta en primer v zgodovini človeštva, da je nekdo nekomu povedal, kaj piše v napaki. Zmeraj je isto
- "ne dela, vrglo je napako"
- "kaj je pisalo v napaki?"
- "am..."

Zakaj bi bilo potem važno kaj tam piše?

Zato ker če se napaka ponavlja, boš naslednjič stal zraven in videl kaj izpiše.
Ali pa ti bo screenshot poslal (obvezno zamegljen, glej zgoraj).

Bolje je seveda če server napake piše v log in IT sam najde (če se jim da...)
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

T-h-o-r ::

ups, wrong topic
Why have a civilization anymore
if we no longer are interested in being civilized?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: T-h-o-r ()

MrStein ::

A spet napišem navodila za brisanje sporočila?
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

sci3nc3 ::

I'm back. Pri meni je strogo ločeno, kaj bi moral uporabnik vedet in česa ne - če se tega ne drži, dobim popizditis.

Za vsakega, ki dela z računalnikom je email način komunikacije, na katero se mora spoznat. Ne pričakujem, da bo vedel kateri protokoli se odvijajo zadaj in kaj vse se odvija na strežniku (za to sem tu jaz), pričakujem pa, da bo vedel vsaj malo povedati, kje se ustavi. Če mi rečeš "mail ne dela" pa zame to pomeni "svinčnik ne piše". Ne vem kaj to pomeni... morda ga je treba samo ošilit; morda se sploh ne šili, ker gre za kemični svinčnik in je problem v vzmeti; lahko pa da je zmanjkalo črnila. Če je sodelavec v isti stavbi, greš lahko do njega in preveriš kakšen svinčnik ima v roki oz. kaj je z maili. Če pa je na drugem koncu Slovenije, to ne pride v poštev.

Če uporabnik ne bo vedel, kateri procesor ima v računalniku ali kako se pride v BIOS ne bom nič jezen (tako zadeve ureja IT), če pa ne zna poslati maila, ponavadi jaz njega nekam pošljem.

poweroff ::

T-h-o-r je izjavil:

Ki bi jo moral podati, ker smo pač na forumu, da beremo dolge in zabavne zgodbe. Predvidevam, da je nekdo stisnil print in ni printalo, pa je napisal, da je internet down

Jup.

S tem da ko so klicali sem najprej preveril in nisem dobil nobenega obvestila, da jim network ne dela... se povežem v omrežje in vidim, da dela. Potem odprem RDP sejo in se povežem na računalnik... ženska mi še vedno trdi, da jim internet ne dela. 8-)

Smo šli potem do tega kaj točno ne dela? Web browsing? Dela. Maili. Delajo. Kaj pa potem. Printat se ne da.

Ja, ampak printer vidim, sem gor povezan.

Aja, zmanjkalo je papirja, zdaj vidim, da piše.


Druga cvetka... dobi nek sumljiv link in me vpraša kaj naj naredi. Napišem NE KLIKAT, mail izbriši.

Čez minuto pride mail nazaj "Evo, sem kliknila, in mi je sedaj naredilo tole..." (pa screenschoot zaslona).

Pokličem... ZAKAJ si kliknila?

Ja sem mislila, da moram.

A si prebrala mail? A piše jasno NE klikaj, pa še poboldano. Ja, ampak sem vseeno mislila, da moram klikniti.

I rest my case. :))
sudo poweroff

pegasus ::

poweroff je izjavil:

Napišem NE KLIKAT, mail izbriši.
Hehe, šolski primer za nlp (nevrolingvistično programiranje). Ob takem tekstu jaz pričakujem, da bo user kliknil ...

FTad ::

pegasus je izjavil:

poweroff je izjavil:

Napišem NE KLIKAT, mail izbriši.
Hehe, šolski primer za nlp (nevrolingvistično programiranje). Ob takem tekstu jaz pričakujem, da bo user kliknil ...


Tocno tako. Moral bi samo napisati: IZBRISI MAIL :)

SonjaP ::

hehe.. te so zabavne
Mi smo (že en čas nazaj) dobili prijavo "računalnik je nestabilen".
Ob obisku se je izkazalo, da se je zaprla ena nogica tipkovnice, zato se je le ta majala .. :)) .. in je bila seveda nestabilna ...

Han ::

Pri izključenem ekranu računalnik res težko deluje. :P

starfotr ::

sci3nc3 je izjavil:

Zdravo! Jaz pa rabim malce drugačno obliko pomoči.
Že nekaj dni razmišljam in zaman poskušam dojeti, kako razmišlja povprečen uporabnik, ki ni vešč IT-ja. Opažam, da se večini ne da niti točno razložiti, kaj je problem, kaj šele, da bi probali sami razmislit in stestirat, ker morda se pa le reši. Ti dam takoj praktičen primer:

Pridem v službo, kjer sem med drugim zadolžen za administracijo. Sodelavec pride do mene in mi reče "stranki ne delajo maili". A ne bi stranka povedala malo več informacij? Pa tudi sodelavec bi se lahko spomnil in preden pride do mene, stranko povprašal o podrobnostih (kaj točno je narobe - prejemanje, pošiljanje, za kateri client gre, kateri protokol se uporablja itd.), namesto tega raje meni reče, da maili ne delajo. Ko končno dobim malo več informacij, se izkaže, da je težava samo z določeno obliko priponke - to je strežnik prepoznal kot sumljivo in zato preprečil pošiljanje. A stranka ne more stestirati in poslati magari prazen mail? Je to tako hudičevo težka znanost?

Saj tudi ko k zdravniku prideš, ne rečeš samo, da se ne počutiš v redu, ampak razložiš, kaj te muči. Ne vem, kaj si folk misli, bi pa rad to razumel.


Sedaj se pa postavi v vlogo veterinarja in zdravi živali. Koga boš kaj vprašal? Lastnika živali, kako se žival kaj počuti? Ali kar žival in čakaš, da ti odgovori?

Stranke so pač zabite. Znajo povedat edino to, kar opazijo - ne dela. Potem pa rešuj.

Več niti ni treba, da ve. Probat tudi ni treba, ker ima zato servisno službo, katero plačuje. Če ne zaračunavate takih stvari in ne napišete FAQ, potem je to vaš problem.
«
1
2


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Preobremenjenost delovnega tima (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
6311449 (8090) Mato989
»

Piškotki kot dimna zavesa spletne varnosti in zasebnosti

Oddelek: Novice / Zasebnost
3015149 (12719) ExtraBacon
»

Strokovnjaki za "obnovitev" omrežja (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Pomoč in nasveti
19327811 (21136) Jst
»

Locky Virus (strani: 1 2 )

Oddelek: Informacijska varnost
8827895 (24911) Manna

Več podobnih tem