» »

Preobremenjenost delovnega tima

Preobremenjenost delovnega tima

strani: « 1 2

harmony ::

Pozdrav.
Zelim vas vprasati, tiste, ki delate v IT Supportu, bodisi 1st Level bodisi 2nd Level koliko sodelavcev steje vas tim. V mojem timu naj bi bil pred leti razdeljen na 1st und 2nd level.

Z leti je firma ljudi odpuscala in krcila ljudi v celotnem IT oddelku, da bi bil tim pred 4imi leti sestavljen iz sledecega tima:

- 3 sodelavci v 1st Level (vsi trije dejansko pripravniki oziroma ucenci, kdor dela v Avstriji to bolj razume)
- 3 sodelavci 2nd Level
- ter vodja oddelka.

Pred dobrimi dvemi leti sta dva pripravnika zakljucila svoje pripravnistvo, ter koncala delovno razmerje, enega je zaposlila in to je bil nas edini sodelavec v 1st Level Supportu. S casom se mu je sodelavec iz 2nd Levela pridruzil, saj v resnici ni nikoli pokazal zanimanja za delo v 2nd Levelu oziroma sef ga je nagovoril, da naj deloma prevzame 1st Level ostal cas pa naj se ukvarja z nalogami iz 2nd Levela. Dejansko je bilo drugace...celoten cas je delal v 1st Levelu.

Sedaj je pripravnik, ki ga je firma bila zaposlila, dal odpoved in s prvim novembrom bo tim sledec:

- vodja tima (sodelavec iz 2nd Levela)
- jaz
- drug sodelavec
- nov pripravnik

Vodja oddelka je dobil odpoved.
Malo bo trajalo, preden pridem na vprasanja, ampak prosim ce si lahko vzamete casa za tole branje in mi napisete svoje nasvete ter izkusnje, mnenja.

V firmi je preko 500 ljudi, na nasi lokaciji je okrog 210 aktivnih uporabnikov oziroma preko 210 delovnih postaj, telefonov, okrog 30-40 uporabnikov z mobilniki.

Ta tim mora skrbeti za:

- 50 streznikov (exchange, file server, print server, app server etc)
- vse omrezne naprave (od core switcha do petcanje kablov, wlan kontroler...)
- za vse delovne postaje (tako software kot za hardware)
- narocilo novih racunalnikov, prenosnikov, telefonov
- vsa narocila mora tim dati skozi SAP, odpakirati skatle kjer so monitorji, racunalniki...za skatle poskrbeti, da ne ostanejo v pisarni etc...
- dnevne incidente kot so: mis mi ne dela, tipkovnica mi steka, slika mi je narobe obrnjena, mail mi ne dela...in ostale dnevne tezave
- telefonsko centralo
- vec kot 10 sob v kateri se odvijajo video konference, skype konference
- vse printerje, skenerje (zamenjava tonerja, razne registracije PIN-ov, ki so povezane s stempel kartico...etc)
- vse aplikacije, ki pridejo iz koncerna (poskrbeti mora, da ko pride update, da je ustrezno namescen na postaje...ko nekaj ne dela je cela stala, klicaranje uporabnikov, potem mi klicemo naprej koncern...etc)
- ter ostalo.

Torej kot vidite, bi tole moral opravljati tim, ki je sestavljen iz vsaj petih polno zaposlenih ljudi in ne pripravnikov. Ne mine ura, da pripravnik ne dobi vsaj 3-4 klice. On je dejansko tu, da nam malo pomaga, ter da se uci, ne pa da je poceni delovna sila.
To problematiko smo navedli novemu direktorju, ki je prisel marca letos. Do sedaj je zal ni uspel resiti. Sedaj to dajemo naprej na vodjo timo (torej nasemu sodelavcu), ki ocitno zivi v svojem SCRUM & ITIL svetu (berite prejsnjo temo) in pravi, da moramo mi biti tisti, ki bodo ta problem resili. Vsi ga seveda debelo gledamo in mu trobimo, da tako pac ne gre in da kot prvo je premalo ljudi, kot drugo, da mi z 10 letnimi izkusnjami ne zelimo delati opravil, ki bi jih moral en del delati racunovodstvo oziroma knjigovodstvo oziroma ekonomski tehnik (beri narocila it opreme), ter ostalo pospravljene skatel in tega dreka spada pod hisniska opravila, pa celo on tega ne bi smel delati.

Vodja tima pravi, da sam ne more nic storiti in da bo to dal naprej. Tisto kar je direktor uspel je narediti nov organigram, kjer je navedeno novo delovno mesto tako imenovani IT kontroler, ki bo prevzel vsa SAP narocila ter pac tisto kar naj bi kontroler delal. Ko vprasam vodjo, zakaj na spletu ni bilo se obljavljeno, da se isce nov sodelavec mi ne zna odgovoriti, ces bo kmalu...ceprav je problem ze par let on odgovorja bo kmalu...
Problem je, da moramo v tem casu midva s sodelavcem prevzeti vsa ta opravila, ki so kot prvic dalec od tega kar naj bi nekdo v IT pocel, kot drugic oba sva inzenirja z certifikati in zakaj za vraga bi SE morala midva okrog delovnih postaj muvat ter odgovarja na telefonske klice...


Koliko ljudi bi moralo po vasem mnenju zasedati, da bi delovni procesl tekel normalno?

Kaj bi vi naredili razen menjave sluzbe v tem primeru? Jaz sem ze v posiljanju zivljenjepisov in razgovorih, ampak vseeno, do takrat moram to sranje trpeti.

Kaj se dogaja v glavah teh ljudi, ki so kao neke vodje, a obenem nevidijo oziroma ne zelijo videti problema in pravijo, da je problem, da mi pac ne zelimo delati?

Se opravicujem za slovnicne napake, sem tole na hitro spisal...

NinjaMig21 ::

Kaj bi vi naredili razen menjave sluzbe v tem primeru?


Dal bi odpoved, odprl svojo firmo za IT support, zaposlil pripravnika, kolege in še koga in obstoječo firmo prepričal, da se jim splača IT support outsourcati, pomožnosti nekomu, ki razmere dobro pozna.

pegasus ::

550 ljudi in 300 postaj je skupaj z vsemi strežniki zadaj leta 2001 fural team petih ljudi, skupaj z vsem supportom. Plus še nekaj drugih nalog za povrh. In je bilo vsak dan časa še za kako urico quakea odšpilat.

Je pa res, da smo že takrat uporabljali orodja, ki so ljudem še danes videti kot science fiction, recimo configuration management, network install, interni repozitoriji softvera, odprtokodne rešitve.

Da ne bo pomote, to je bilo striktno produkcijsko okolje, kjer je moral izdelek biti narejen vsak dan ob 22h, brez izjeme. Tako da če je stanje kot ga opisuješ, delate nekaj zelo narobe kot podjetje.

harmony ::

@pegasus
Vse je odvisno od tega kaj uporabnik dela na svoji delovni postaji. Npr. na drugi lokaciji, kjer je druga polovica zaposlenih je v IT timu skoraj 3x vec ljudi, plus vec kot 50 odstotkov uporabnikov so v call centru, kjer so jim glavna orodja e-mail klient, ms office paket ter ena remote povezava na terminal streznik.

Na nasi lokaciji so pa uporabniki, ki delajo v racunovodstvu, knjigovodstvu, v marketingu, v sea oddelku, v kontrolingu, dizajnerji...etc. in za nekatere od teh je potrebno odsteti 10x vec casa kot za enega normalnega v primary lokaciji.

Nemores resiti problema zamenjave tonerja z odprtokodno resitvijo. Ne mores resiti problema, ko te klice uporabnik in pravi da mu se je user zaklenil, ker je imel caps lock prizgan...z drugo resitvijo kot s siritvijo IT tima.

Lahko se pa motim in obstaja tudi za to kaksna resitev.

Recimo eden od predlog je bil, da naj si userji sami menjavajo tonerje npr...

Ice-Heki ::

harmony je izjavil:

Recimo eden od predlog je bil, da naj si userji sami menjavajo tonerje npr...

Odsvetujem. Recimo primer iz pred nekaj tednov ... sem zunanji v enem precej velikem podjetju. In občasno preživim cel dan na njihovi lokaciji. Zadnjič sem za cel dan okupiral sejno sobo, kjer je tudi tiskalnik. Zmanjkalo mu je tonerja. Čeprav je tiskalnik jasno povedal, da je toner prazen in ga je potrebno zamenjati, je vsak, ki je prišel po natisnjene stvari porabil vsaj 30 minut in ga poskusil popraviti (reset, toner ven, toner nazaj ...). V sejni sobi sem bil od 8h zjutraj do cca. 7h zvečer. Ves čas je bil tam tudi nekdo od zaposlenih, ki se je trudil popraviti tiskalnik. Sepravi je podjetje pravkar vrglo stran skoraj 11 delovnih ur svojih zaposlenih, ki so se ukvarjali z nepomembnimi stvarmi.

P.S: Vse je tajnica obvestila, da bo problem rešen naslednji dan. Ampak vsak je kljub temu vseeno poskusil, če mu bo uspelo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Ice-Heki ()

rupsi31 ::

harmony je izjavil:



Koliko ljudi bi moralo po vasem mnenju zasedati, da bi delovni procesl tekel normalno?

Kaj se dogaja v glavah teh ljudi, ki so kao neke vodje, a obenem nevidijo oziroma ne zelijo videti problema in pravijo, da je problem, da mi pac ne zelimo delati?


1 vsekakor več.

2. sklepam, da imaš nekaj prihrankov ob strani in lahko daš jutri odpoved,. V tem času pa se tudi malce spočiješ.

3. nadrejenim je vseeno, če en osel naredi delo, ki bi ga drugače moralo več oslov.

Čudno podjetje ste, da vam na dnevni bazi crkujejo miške in tipkovnice.

flyko ::

Imate kak ticket sistem, da si naloge razdelite po prioriteti? Za vsako nekritično zadevo res ne rabite vsi hkrati skočit v zrak. Delate vsi tisto, kar najbolje znate ali pa si taske razdeljujete random?
Občutek imam, da je celoten informacijski sistem precej slabo zastavljen in bi mogoče moral začet pri vzrokih, ne pa pri posledicah.

Pri nas je za intranet približno 8.000 globalnih uporabnikov; 3 ljudi za first level, 2 za second in razvojni team - 6 ljudi. Kafe kotiček je kar precej oblegan, kar pomeni, da ni stresa, res so včasih napeti dnevi, ampak to se zgodi mogoče 2 tedna v letu.

Fantje in dekleta v supportu poskrbijo za izobraževaja, FAQ,... tako, da precej odpade že tukaj. Res pa je, da za hardware skrbijo ostali

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: flyko ()

Furbo ::

harmony je izjavil:

Pozdrav.
Problem je, da moramo v tem casu midva s sodelavcem prevzeti vsa ta opravila, ki so kot prvic dalec od tega kar naj bi nekdo v IT pocel, kot drugic oba sva inzenirja z certifikati in zakaj za vraga bi SE morala midva okrog delovnih postaj muvat ter odgovarja na telefonske klice...

Očitno vas je dovolj, da se vse naredi, samo enim vam je pod čast delati manj zahtevna dela?
Lp,f

harmony ::

Furbo je izjavil:

harmony je izjavil:

Pozdrav.
Problem je, da moramo v tem casu midva s sodelavcem prevzeti vsa ta opravila, ki so kot prvic dalec od tega kar naj bi nekdo v IT pocel, kot drugic oba sva inzenirja z certifikati in zakaj za vraga bi SE morala midva okrog delovnih postaj muvat ter odgovarja na telefonske klice...

Očitno vas je dovolj, da se vse naredi, samo enim vam je pod čast delati manj zahtevna dela?

Ti kar izvoli in delaj taka dela, samo ne potem jamrat, kako nisi v preteklih petih letih napredoval. Delo v IT-ju ni samo delo, to lahko delam tudi v proizvodnji. V Avstriji so tudi taksna dela dobro placana.

Kaj vec se mi ne da odgovarjati na tvoj beden komentar!

harmony ::

flyko je izjavil:

Imate kak ticket sistem, da si naloge razdelite po prioriteti? Za vsako nekritično zadevo res ne rabite vsi hkrati skočit v zrak. Delate vsi tisto, kar najbolje znate ali pa si taske razdeljujete random?
Občutek imam, da je celoten informacijski sistem precej slabo zastavljen in bi mogoče moral začet pri vzrokih, ne pa pri posledicah.

Pri nas je za intranet približno 8.000 globalnih uporabnikov; 3 ljudi za first level, 2 za second in razvojni team - 6 ljudi. Kafe kotiček je kar precej oblegan, kar pomeni, da ni stresa, res so včasih napeti dnevi, ampak to se zgodi mogoče 2 tedna v letu.

Fantje in dekleta v supportu poskrbijo za izobraževaja, FAQ,... tako, da precej odpade že tukaj. Res pa je, da za hardware skrbijo ostali

Obstaja ticket sistem. Ampak mi imamo na dnevni ravni toliko ticketov, da bi potrebovali samo enega, da vse te tickete ustrezno porazdeli. Nekateri ticketi so stari tudi po 60 dni, saj enostavno ni casa, da bi se jih lahko kdo lotil. Vseh resitev pa tudi ne moremo kar stresati z rokava.

Enkrat je imel en user problem z query toolsi v excelu. Kolega je pogledal napako, poskusal resiti ni slo. Potem je pac deinstaliral excel, pobrisal cache, pobrisal temp folder, ponovno vse na frisno instaliral. Rezultat excel kot da ne vidi, da so toolsi instalirani. Sedaj ali pustis tega userja in mu reces ne gre ali na novo instaliras delovno postajo ali pac vrtis dalje in isces resitev. Za iskanje resitve je pa potreben cas.

V tem casu, ko resujes zadevo ti zvoni support handy...ce ne dvignes, te klice na stacionarca. Ce ne dvignes ti kar uletijo v pisarno in zacnejo jamrat, kje smo zakaj ne dvignemo. Ko prijazno razlozis, da pac trenutno delas nekaj ti zacne moriti...nein nein, das was ich habe ist dringend...in reces okej, bom pogledal cez 15-20min...gres pogledat se spet s tem drkas, med tem casom, si pa dobil se enega uporabnika z drugo tezavo, vmes pa moras se 10 racunalnikov postaviti za neko izobrazevanje za katerega si izvedel vceraj...

Tako da...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: harmony ()

vostok_1 ::

Harmony, ti maš nonstop neke probleme v službi.

Ne bi počasi začel razmišljat o menjavi?
There will be chutes!

rupsi31 ::

vostok_1 je izjavil:

Harmony, ti maš nonstop neke probleme v službi.

Ne bi počasi začel razmišljat o menjavi?


Očitno ma tukaj boljšo plačo kot bi jo dobil drugje.

vostok_1 ::

Tistih 150 eu ne vem če je vredno izgubljenih živcev.


Vsaj meni ne bi bilo.
There will be chutes!

Magic1 ::

Mogoče pa naj se neha sekirat, zmanjša hitrost za par 10% in bodo šefi pogruntal, da rabijo nekaj naredit. Glede na to, da razmišlja o menjavi, se mu res ne more nič hudega zgodit.
Magic

pegasus ::

Predvsem nehajte odpravljati posledice. Uporabite glavo, za vsak ticket naredite root cause analysis in začnite odpravljati vzroke. Če je za to treba narediti hard cut v delovnem procesu, ga pač naredite. Poskrbite le, da bodo ključni poslovni procesi v podjetju tekli nemoteno.

To jamranje "joj kolk smo mi bogi" se mi zdi čist preveč slovensko. Če uživate v trpljenju, trpite dalje, če pa ne, pa si spremenite okolje. Tako ali drugače.

Sago ::

Potem pa prideš v SLO podružnico neke .it multinacionalke, na PCjih WinXP, boota se nekje 20 minut, kište so iz early 2000's, IT team ne zna UTP kabla vštekat, zato se raje ničesar ne dotika in kliče v matično firmo. To je sicer ekstremni primer, a dvomim, da je edini.

harmony ::

Sago je izjavil:

Potem pa prideš v SLO podružnico neke .it multinacionalke, na PCjih WinXP, boota se nekje 20 minut, kište so iz early 2000's, IT team ne zna UTP kabla vštekat, zato se raje ničesar ne dotika in kliče v matično firmo. To je sicer ekstremni primer, a dvomim, da je edini.

Ni edini. To je problem, ki se mu rece "if it ain't broke, don't fix it"...XP laufa normalno, zakaj bi se ga dotikal in tako minejo leta in leta, IT-jevci so potem samo se navadni hisniki...podobno je pri nas, zato pa toliko "jamram". Ceprav, so se stvari malo premaknile v zadnjem letu in se to ker sem moril cele 2 leti za upgrade.

Zamisli si sefa, ki mu prides s ponudbo za nadgradnjo ESX-ov, ker pac imas en problem in samo nadgradnja lahko pofixa problem. Pravi, kako pa ves da bo to resilo problem, kaj pa ce bo slabse.

Ammm nekako strokovnjak iz tega podrocja garantira, da bo stvar delovala tako kot treba. Ja, pa sej ves, mogoce pa on nima prav...no ta je dobil odpoved...vsaj nekaj.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: harmony ()

Blinder ::

Edino pravilno da vam krcijo stevilo zaposlenih. Ocitno vas je bilo prej prevec, ce zdej uspete opravit vso delo.
Pri nas v trgovini ne samo da nas je nonstop rpimanjkovalo; tudi na dopust se ni dalo it. Pa dneve fraj, ki so nam pripadali po zakonu nam niso dali. Pa kradli nadure. Zraven dodatno grozili, da ce hocejo imajo po zakonu moznost, da nam dajo par 100 &38364; manjso placo kot je minimalna v rpimeru, da slabo opravljamo svoje delo. 12 min pauze na dan plus se enkrat po par minut za na wc.Pa mobbing, pa folk ki je z vrocino hodil v sluzbo, ker ce so sli na bolnisko je sefica dodatno tezila..
Izvlecek iz dnevnika dela v visoko optimizirani trgovini.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
G3258, GT740 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Blinder ()

ginekk ::

Blinder je izjavil:

Edino pravilno da vam krcijo stevilo zaposlenih. Ocitno vas je bilo prej prevec, ce zdej uspete opravit vso delo.
Pri nas v trgovini ne samo da nas je nonstop rpimanjkovalo; tudi na dopust se ni dalo it. Pa dneve fraj, ki so nam pripadali po zakonu nam niso dali. Pa kradli nadure. Zraven dodatno grozili, da ce hocejo imajo po zakonu moznost, da nam dajo par 100 &38364; manjso placo kot je minimalna v rpimeru, da slabo opravljamo svoje delo. 12 min pauze na dan plus se enkrat po par minut za na wc.Pa mobbing, pa folk ki je z vrocino hodil v sluzbo, ker ce so sli na bolnisko je sefica dodatno tezila..
Izvlecek iz dnevnika dela v visoko optimizirani trgovini.


Torej ti dokazuješ da je možno (ker ste sami to delal), da je neživljenjsko tudi (bolni v službo, kraja nadur), ampak vseeno trdiš naj stisne ker je še daleč do vašega super optimiziranega standarda? Upam, da je bil sarkazem, ker drugače se sliši kot "če je meni crknla krava, naj še tebi".

Še avtorju teme: boli direktorja k. za tvoje probleme, mogoče bo začel poslušat, ko bo stala video konferenca ob najbolj pomembnem sestanku (dogovor posla z N milijonov), ker ste pač vi bili urgentno zasedeni drugje. Če ne prvič, pa drugič.

Če ste relativno lahko zamenljivi (brez prevelikega overheada in tveganja) boste gagali naprej na enak način...

Blinder ::

Ni bil sarkazem. Popularno je, da so firme 'optimizirane', to pomeni, cimvec dela na cimmanj delavcev. Ampak trend se je pomoje ze obrnil, vedno manj brzposelnih je, vedno manj ljudi, ki je pripravljenih sprejet da se tako ravna z njimi za min placo.

Mislim pa vseeno da avtorju teme ni tako hudo. Zaposleni v racunalnistvu so razvajeni; prilagljivi urniki, delo od doma, uporaba socialnih omrezij na delovnem mestu, sedece delo (ceprav za delo za racunalnikom bi lahko tudi stal) - ponekod firme forsirajo, da delavec stoji, ceprav bi lahko delo opravljal sedece; ob petkih se po 12 neha delat... zato pa pol ko nekdo pride iz usual racunalniskega joba v neko kao visoko optimizirano firmo mu je vse tako slabo.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
G3258, GT740 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

bbbbbb2015 ::

harmony je izjavil:

Pozdrav.
Zelim vas vprasati, tiste, ki delate v IT Supportu, bodisi 1st Level bodisi 2nd Level koliko sodelavcev steje vas tim. V mojem timu naj bi bil pred leti razdeljen na 1st und 2nd level.

Z leti je firma ljudi odpuscala in krcila ljudi v celotnem IT oddelku, da bi bil tim pred 4imi leti sestavljen iz sledecega tima:

- 3 sodelavci v 1st Level (vsi trije dejansko pripravniki oziroma ucenci, kdor dela v Avstriji to bolj razume)
- 3 sodelavci 2nd Level
- ter vodja oddelka.
Kaj bi vi naredili razen menjave sluzbe v tem primeru? Jaz sem ze v posiljanju zivljenjepisov in razgovorih, ampak vseeno, do takrat moram to sranje trpeti.

Kaj se dogaja v glavah teh ljudi, ki so kao neke vodje, a obenem nevidijo oziroma ne zelijo videti problema in pravijo, da je problem, da mi pac ne zelimo delati?

Se opravicujem za slovnicne napake, sem tole na hitro spisal...


Menim, da je problem v vas, oziroma da dela niste pravilno organizirali.
Trenutno delam v timu, kjer me sicer 3rd level razvojni support.

Delal pa sem kot pripravnik v 1st level in 2nd level suportu.
Skrbeli smo za cca 1400 uporabnikov, na večih lokacijah, med drugim tudi klicni center.

Bilo nas je 8 vsega skupaj.

To se je vse dalo. S tem, da je to pač stalo.
Periferijo se je vedno kupovalo najdražjo in najkvalitetnejšo. Vse je moralo imeti 3-5 let garancije in on-site replacement.

PCji so se menjavali po izteku garancije, na 3 leta.
Dobavitelj je dobil image, kar mora biti na PCju instalirano ob dobavi.
Spominjam se, da sem enemu dobavitelju zavrnil 20 PCjev, ker je enemu manjkal kabel za elektriko. Delali smo centralen popis softvera in če je kdo poskušal kaj mečkati (črne kopije pa to), se je to sankcioniralo.

Uporabniki niso imeli admin pravic, vedelo se je, kam se dela backup. Serverje smo zreducirali iz nekih 20 fizičnih na tri na centralni lokaciji v Ljubljani, ter enega IBM X na vsaki od lokacij. Za vsako remote lokacijo je bila ena robotska knjižnica za backup, tako da mesečno ni bilo potrebno narediti čisto nič (ala menjavati trakov).

Seveda smo imeli pogodbe za vzdrževanje backupa.

Tiskalnike smo vse pobrali z miz, dali smo enterprise tiskalnike (kopirce) v vsako etažo. Za vsak tisklanik smo imeli pogodbo o vzdrževnju, ter penale seveda. Smo pa seveda potrošni material naročali samo pri njih.

Tako da to se vse da. Samo sistematično se moraš lotiti.

In seveda, periferija mora imeti tri leta garancije in on-site replacement. Potem to gre. In vse pogodbe za vzdrževanje penale. Če se kdo ne priziblje, bo plačal za 128 tipkovnic penalov.

jype ::

Pegasusa poslušaj, harmony. Organiziraj procese, ki vam bodo olajšali delo.

Alien123 ::

Blinder je izjavil:

Ni bil sarkazem. Popularno je, da so firme 'optimizirane', to pomeni, cimvec dela na cimmanj delavcev. Ampak trend se je pomoje ze obrnil, vedno manj brzposelnih je, vedno manj ljudi, ki je pripravljenih sprejet da se tako ravna z njimi za min placo.

Mislim pa vseeno da avtorju teme ni tako hudo. Zaposleni v racunalnistvu so razvajeni; prilagljivi urniki, delo od doma, uporaba socialnih omrezij na delovnem mestu, sedece delo (ceprav za delo za racunalnikom bi lahko tudi stal) - ponekod firme forsirajo, da delavec stoji, ceprav bi lahko delo opravljal sedece; ob petkih se po 12 neha delat... zato pa pol ko nekdo pride iz usual racunalniskega joba v neko kao visoko optimizirano firmo mu je vse tako slabo.


Če so razvajeni, zakaj pa ne greš ti tudi delat v IT?
Mislim, zaj če ti prejemaš mobing, da vam kradejo nadure.. pol se nimajo ljudje kaj pritoževat v drugih službah, če tega ni? Sam si si kriv da je tak, še vedno lahko iščeš službo in pustiš sedanjo.
i7 4790| CM Hyper 212 EVO| GA Z87X UDH5| MSI R9 390
NZXT H440| 16GB DDR3| SSD 840 PRO 128GB, HDD 500GB| Xbox one

harmony ::

@bbbbbb2015
Oprosti, ampak nisem zaposlen kot IT Organizator, temvec kot sistemski administrator. V delovnih nalogah, katere sem ob podpisu pogodbe prejel v podpis, nikjer nepise da moram organizirati delo tima. To je delo vodja oddelka oziroma vodje tima. Za to so ustrezno placani.

Ne mislim ponavljati se, ampak delo v IT-ju ni samo resevanje nekih ticketov nestrpnih in neumnih uporabnikov. Casi, ko sem po sluzbi prisel domov in gledal CBT Nuggetse in bil pokonci do polnoci in se pripravljal na certifikate so mimo.

Sedaj imam familijo in svoj prosti cas, katerega bi rad uzival. Firma je tista, ki mora poskrbeti, da je IT-jevc na tekocem, tako da ga poslje na izobrazevanja, seminarje, konference, IT dogodke etc.

Stvar je enostavna in jaz vidim resitev problema v teh tockah.
1.) takoj vsaj 2 nova cloveka v timu, predvsem v 1st levelu
2.) ukinitev vseh del, katere delamo in nimajo veze z IT-jem
3.) plan izobrazevanj ter razdelitev delovnih nalog na konkretne osebe
4.) novi projekti

To je en del, ki bi mene osebno motiviral. Po 10tih letih dela v IT-ju sigurno ne bom sel menjavat tonerje tecnim userjem. To lahko dela student, ki zeli sproti za studij malo zasluziti, ne pa oseba ki je dala skozi studij in se na dolocenih podrocij tudi ustrezno certificirala.

@Blinder
Zaposleni v racunalnistvu hvala Bogu znamo uporabljati mozgane in se znamo ceniti. Ti ce nimas cene, je to tvoj problem in ne moj!

fosil ::

bbbbbb2015 je izjavil:

Spominjam se, da sem enemu dobavitelju zavrnil 20 PCjev, ker je enemu manjkal kabel za elektriko.

Moraš biti v službi res hudo zafrustriran, da se greš take in s tem povzročaš dodatno delo ne samo drugim, ampak tudi sebi.
Tako je!

Furbo ::

Power trip.. kjerkoli sem kdaj delal, vedno so bili razni mini šefki in vratarji najbolj zateženi.
Lp,f

antrim ::

Tole bo samo +1 na to, kar so že drugi povedali.

Štirje ste načeloma dovolj za vsa omenjena dela v firmi te velikosti. Trdim na podlagi lastnih izkušenj, ko smo štirje povsem normalno skrbeli za še malenkost večjo firmo na več lokacijah in še ostalo je časa za študij in certificiranje. Unifikacija, jasni procesi, učinkovit nadzor in ustrezna oprema dajo rezultate. In po potrebi smo kdaj pa kdaj vsi delali tudi dela izven svojih direktnih zadolžitev, ki se tebi zdijo pod častjo.

Če želiš delati samo neko svoje ožje področje poskusi pri kakšnem ponudniku managed storitev kot specialist. Običajno se zahteva precej višji nivo znanja, je pa kompenzacija zato boljša. Pa še dolgčas ti ni, ker si vsak teden v nekem drugem peskovniku.

Mesar ::

Glede na to, da si kot sam praviš samo sistemski administrator, opravljaj svoje naloge po svojih najboljših zmožnostih (oz. tu vkalkuliraj koliko sebe si pripravljen vložit v firmo, prosti čas itd) in to je to, vse ostalo je nad tabo in ni tvoj problem.
To Quattro or not to Quattro?

jukoz ::

A obstajajo sploh kakšni standardi (ISO?) koliko ljudi mora biti v supportu? Predvidevam da ja?

Markus386 ::

Lahko začnete uporabljat ticketing sistem z billingom (torej da vam vodi porabljene ure na ticketih), sortirate probleme po prioritetah, in rešujete po nujnosti in starosti ticketov. Ko mine 8 ur (ali kolikorkoli že), pač končate, in je. Seveda si razdelite miške in excelle na 1st level, strežnike ipd na 2nd level.

Potem pa pač, ko kaj ne bo, in tisti "zakaj tega niste naredili, včeraj sem vam že rekel", sledi "evo izpisek kaj vse smo delali včeraj, pa še spisek kaj bomo danes, in prlbližna ocena časa, kdaj pride 'ta' naloga na vrsto"

Invictus ::

Kot prvo, je vodja tima nesposoben in len. Dobil je lepo alužbico, najbrž z ne majhno plačo, in se mu sladko fučka. najbolj se ga lahko zjebe, če podaljšate čas reševanja problemov. Narediš vse, ampak malo kasneje...

Če tiskalnikom prehitro zmanjka toner, imate preslabe tiskalnike, ki niso namenjeni za veliko tiskanja. Xerox recimo ponuja najem tiskalnikov, kjer oni poskrbijo za vse.

Očitno zadev nimate preveč avtomatizianih, pa imate preveč ročnega dela. Ne bi škodilo pisanje nekaj skript, ki bi pohitrile zadeve. Z dovoljenjem šefa ali brez.

Če ti nalagajo delo, ki po pogodbi ni tvoje, ga zavrni. Pika. In najdi si odvetnika, ki obvlada delovno pravo ter mobing na delovnem mestu. Za vsak slučaj ;).

In nek ticketing sistem, kot so ti že predlagali. Lahko ga uvedeš na svojo pest. Najprej zase, potem za sodelavce, na koncu pa šefu butneš tedensko poročilo, da ste zasedeni 8 ur na dan, in da več ne gre... Izgubit nimaš kaj...

Pa išči novo službo...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Invictus ()

AndrejO ::

Vem, da je to malo pozen odgovor, ampak mislim, da si si tako ali tako že sam odgovoril na vsaj eno vprašanje.

Poglej si ta dva svoja citata:

harmony je izjavil:

Oprosti, ampak nisem zaposlen kot IT Organizator, temvec kot sistemski administrator. V delovnih nalogah, katere sem ob podpisu pogodbe prejel v podpis, nikjer nepise da moram organizirati delo tima. To je delo vodja oddelka oziroma vodje tima. Za to so ustrezno placani.


harmony je izjavil:

Stvar je enostavna in jaz vidim resitev problema v teh tockah.
1.) takoj vsaj 2 nova cloveka v timu, predvsem v 1st levelu
2.) ukinitev vseh del, katere delamo in nimajo veze z IT-jem
3.) plan izobrazevanj ter razdelitev delovnih nalog na konkretne osebe
4.) novi projekti


Mislim, da ti že imaš "mindset" organizatorja dela v IT. To ne pomeni, da boš sedaj postal manager, pomeni pa, da boš več naredil s tem, da boš druge, manj izkušene dobro usmerjal, manj izobraženim pa pa pomagal, da svoje znanje nadgradijo. Kar si napisal, je točno to.

Mislim tudi, da bi moral resno razmisliti, da bi res šel v tej smeri. Ne glede na to, da "za to delo nisi plačan", si lahko v nekem omejenem času pridobiš nekaj izkušenj in na CV napišeš en ali dva dosežka iz tega področja. Potem bo tudi drugo, bolje plačano delo lažje najti in tam boš lahko delal točno to in boš za takško delo tudi ustrezno (in seveda bolje) plačan.

Zakaj mislim, da že imaš mindset za to? Preprosto zato ker predlagaš rešitve, ki so organizacijske in procesne. Če bi bil tvoj mindset še vedno mindset inženirja, potem bi iskal predlagal tehnične rešitve (večja avtomatizacja, sistem za klasifikacijo težav uporabnikov, ...). Tako pa vidiš rešitve na drugih nivojih dela in delovanja IT. Hej ... zakaj pa ne?

AndrejO ::

jukoz je izjavil:

A obstajajo sploh kakšni standardi (ISO?) koliko ljudi mora biti v supportu? Predvidevam da ja?

Ne. ISO "deluje" malo drugače.

Obstaja npr. 9001, ki te prisili, da popišeš procese, definiraš metrike (KPI-je), ki odražajo kakovost storitve, ki jo nudiš, nato pa v te metrike meriš ter preko njih sprejemaš ukrepe, ki bodo procese spremenile tako, da se bo metrike izboljšalo. Takšen sistematičen in usmerjen način delovanja ("po ISO"), kot posledico domnevno privede do izboljšanja kvalitete storitve.

"Domnevno" zato, ker je catch v tem, da:
- Se mora izbrati pravilne metrike: merljive in ustrezne za namen (tukaj "stranke" oz. "stakeholders" izrazijo svoja pričakovanja).
- Se mora tako izbrane metrike redno spremljati (tukaj "stranke" izrazijo svoje zadovoljstvo).
- Se mora na podlagi metrik redno usmerjeno delovati, da se pripravi načrt sprememb (tukaj vodstvo odreagira na ugotovljeno stanje).
- Se mora sprejete načrte redno izvajati.

Predstaviti nekaj takšnega v okolju, kot ga je opisal Harmony in še tudi marsikje drugje, je znanstvena fantastika.

Po drugi strani pa ima vsaka podpora, kjer ti v pogodbi jamčijo nek SLA, praktično dela s tem pristopom, sicer bi že davno pogoreli. Ali temu rečejo "po ISO" ali ne, je drugotnega problema, ker se zagotovo držijo teh osnovnih uzanc.

harmony ::

@AndrejO
Tole je pa bilo spodbudno s tvoje strani. Hvala. Vodilni vedno pravijo ne mi priti samo s problemom, ampak tudi z resitvijo. In ocitno sem se tega v bivsih firmah naucil, pa tudi vecletne izkusnje naredijo svoje.

@Invitus
Vodja se bo sam zaklal, ko mu bomo vsi ljudje odsli. Vodja, ki ti na sestanku pravi, da naj si iscemo nove sluzbe, ce nam taksno delo ne ustreza ne more biti pravi vodja. Jaz sem mu lepo odgovoril, da to tudi ze delam in ne samo jaz.

@za ostale
Nekdo je omenil, da nezelim delati del, ki so mi ispod casti. Ne, to ni res. Gre se za princip. Sem pa vceraj bil v firmi dobre tri ure, kjer sem pospravil pisarno, razpakiral vse prispele monitorje, stare racunalnike in monitorje odpeljal v klet, ter celo posesal prah (brez heca).
To sem storil, ker mi je slo na zivce gledati ze tako nabasano pisarno, nihce se pa ni prvi zganil, da naredi pisarno bolj prijazno ocesu.

Aja pa firma nam je ukinila labaratorij, ter prostor, kjer smo imeli vso to kramo. Mogoce me se posljejo avtomobil tankat...me ne bi cudilo, saj spada hisna uprava pod IT oddelek. :)

Invictus ::

AndrejO je izjavil:


Obstaja npr. 9001, ki te prisili, da popišeš procese, definiraš metrike (KPI-je), ki odražajo kakovost storitve, ki jo nudiš, nato pa v te metrike meriš ter preko njih sprejemaš ukrepe, ki bodo procese spremenile tako, da se bo metrike izboljšalo. Takšen sistematičen in usmerjen način delovanja ("po ISO"), kot posledico domnevno privede do izboljšanja kvalitete storitve.

Poleg tega ne smeš pozabiti, da moraš letno plačevati članarino ISO organizaciji. Drugače ti certifikati propadejo ;).

Ampak za začetek je dovolj, da na enem listu popišeš procese. Naslednji korak bi bil standardizacija (kakršnakoli že) kako se lotiti problema. Potem narediš nadzor, da ugotovi probleme prej kot uporabnik. Za zaključek pa napišeš skripte, ki ti same rešijo probleme. No, vsaj večino...

Tako v teoriji. V praksi pa "monkey jobs" delajo "monkeys" in one ne znajo pisati dokumentacije in skript ;).

harmony je izjavil:


@Invitus
Vodja se bo sam zaklal, ko mu bomo vsi ljudje odsli. Vodja, ki ti na sestanku pravi, da naj si iscemo nove sluzbe, ce nam taksno delo ne ustreza ne more biti pravi vodja. Jaz sem mu lepo odgovoril, da to tudi ze delam in ne samo jaz.

Ni nujno...

On lahko najde hitro nove ljudi, ki bodo pač nekaj naredili. Če ne bo šlo gladko, bo popljuval vas, ki ste odšli, da ste pustili IT v razsulu. ker te ne bo v firmi, se ne moreš branit.

On ima dostop do višjih managerjev, ne ti. Vpel se bo v globalno firmo, in potem se ga skoraj ne moreš znebiti. Managerji so svoja vrsta ljudi, s svojo govorico, oblačenjem in povezavami. Videl to parkrat v svoji karieri.

BTW. traja v povprečju 3 leta, da firma ugotovi, ali je šef dober ali zanič...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Invictus ()

Sarkozy ::

harmony je izjavil:


Vodja se bo sam zaklal, ko mu bomo vsi ljudje odsli. Vodja, ki ti na sestanku pravi, da naj si iscemo nove sluzbe, ce nam taksno delo ne ustreza ne more biti pravi vodja. Jaz sem mu lepo odgovoril, da to tudi ze delam in ne samo jaz.
:)


ti to delaš v gorenjski prestolnici ? :D
Ils sont fous ces Slovenes!

MIHAc27 ::

Harmony, jaz sem tudi dobil občutek pri vsem tem branju, da so ti nekatere stvari delati pod častjo.

Glede vpadanja pacijentov bi edino pripomnil. Sam tudi sovražim, če nekaj delam pa me že kličejo drugam. Ker potem na prvega pozabiš ali pa prevzame drug, pa moraš potem njemu razlagat kaj si že ti naredil...v glavnem hitro rata zbrka.

Če imaš vodjo naj težave naslovijo lepo nanj, on pa ustrezno razdeli delo. Če ti vodja reče pusti delo 1 in pojdi na delo 2 to pač narediš. Če se potem uporabnik zaradi dela 1 karkoli pritožuje pač nisi ti kriv. In svojo frustracijo naj ta uporabnik naslovi lepo na vodjo.

Z tem bo vodja dobil lepšo sliko, koliko dela je in ali vas je res premalo. Pa uporabniki ga bodo imeli manj radi, če bo slabo dodeljeval prioritete.

Če imate pa kak ticketing, bi se pa itak moralo videti, kaj je za delat, koliko zaostanka, kaj je prioriteta itd. Ampak kolikor sem preletel temo, ga nimate.

harmony ::

MIHAc27 je izjavil:

Harmony, jaz sem tudi dobil občutek pri vsem tem branju, da so ti nekatere stvari delati pod častjo.

Zakaj pa te stvari ne bi delal vodja tima? Npr. posesal prah v sobi? Ali mogoce direktor oddelka? Okej on ne rabi sesat prah, lahko bi monitorje mi pomagal v nedeljo razpakirati...

Gre se za princip. In kot oseba z 10 let delovnimi izkunsjami ne mislim stagnirati oziroma se hujse nazadovati.

Mato989 ::

To ko eni pišete da je nekomu nekaj delat pod častjo je neumnost... saj doma nas večina sesa, briše prah in razpakira robo...

Gre se za to, da v karieri imamo vsi ali večina neke cilje in napredovanje v glavah, recimo eni na nižjem nivoju, eni na višjem... In če še vedno posvetiš 80% delovnega časa nekim zadevam ki niso niti vpisane neposredno pod tvoje naloge je to res nazadovanje in razumljivo da nekomu ki želi napredovat karierno to ne ugaja... to ni razvajenost je le stremenje k rasti.

Šmorn ::

harmony je izjavil:

MIHAc27 je izjavil:

Harmony, jaz sem tudi dobil občutek pri vsem tem branju, da so ti nekatere stvari delati pod častjo.

Zakaj pa te stvari ne bi delal vodja tima? Npr. posesal prah v sobi? Ali mogoce direktor oddelka? Okej on ne rabi sesat prah, lahko bi monitorje mi pomagal v nedeljo razpakirati...

Gre se za princip. In kot oseba z 10 let delovnimi izkunsjami ne mislim stagnirati oziroma se hujse nazadovati.

Zakaj pa bi delal v nedeljo, če ni treba? Zato ima več kot očitno tebe.

ginekk ::

harmony je izjavil:


Gre se za princip. In kot oseba z 10 let delovnimi izkunsjami ne mislim stagnirati oziroma se hujse nazadovati.


Niti ti ta debata kakorkoli pripomore k napredovanju. Lažje si boš sam poiskal novo delovno mesto, tudi znotraj firme, kot pa da drastično spremeniš svoje obstoječe delovno mesto in okolje. Slednje očitno nima nobene odločevalne možnosti. Poišči si kaj kjer boš lahko napredoval.

Mesar ::

Jah ker če se ti vsako leto plača ne podvoji si tak nula.
To Quattro or not to Quattro?

harmony ::

Je ze kdo dozivel v timu, da je sodelavec, ki je do vceraj z njim pil kavo in jamral okrog sefov postal tak pezdetek, da se sedaj obnasa v smeri "tavisjih".

Prejle sem malo sprovociral "vodjo" oddelka okrog home office dela...prej je konsntano moril, kako drugi sodelavci iz drugih oddelkov lahko delajo od doma, mi v IT-ju pa ne...sedaj mu predlagam, da bi rad doma izkoristil mesecno par ur za ucenje, ker imam doma mir in vzdusje je boljse kot v pisarni, kjer vsak lolek vsake 10min uletava.

Odgovor: V sluzbi si zato, da delas ne pa da se ucis. OMG ker kretencek

jype ::

harmony je izjavil:

Odgovor
Kolk časa pa že iščeš nov job?

harmony ::

jype je izjavil:

harmony je izjavil:

Odgovor
Kolk časa pa že iščeš nov job?

Odkar sem odprl novo temo. Do sedaj imel 2 razgovora, enega sem odbil, ker je firma podoben drek kot ta, kjer delam in se mi ne splaca it sploh niti na razgovor.

Pa ravnokar sem dobil klic in dogovoril termin za naslednji teden.

Ni mi tezava dobiti nov job, tezavno je dobiti job, ki ne bo taksen kot ga sedaj opravljam.

Invictus ::

harmony je izjavil:


Odgovor: V sluzbi si zato, da delas ne pa da se ucis. OMG ker kretencek

A se ti za službo učiš v svojem prostem času?

Če se, potem si res naivnež...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

harmony ::

Invictus je izjavil:

harmony je izjavil:


Odgovor: V sluzbi si zato, da delas ne pa da se ucis. OMG ker kretencek

A se ti za službo učiš v svojem prostem času?

Če se, potem si res naivnež...


Oprosti, ampak to je edini nacin, da ostanem "fit", ker sedanja sluzba mi samo kvari kariero. In ce hocem ostati vsaj priblizno na tekocem, mi ne preostane nic drugega, kot da doma berem, gledam video tutoriale in se izobrazujem.

Lahko mi pa ti kaj drugega predlagas? Kako naj razlozim na razgovorih, da ne delam z novimi tehnologijami, ter da nimam tega znanja, ceprav bi ga rad imel in ceprav ga lahko hitro pridobim.

Blinder ::

Tok ste razvajeni, da se na delovnem mestu tudi ucite? 8-O
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
G3258, GT740 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

PrimoZ_ ::

Blinder je izjavil:

Tok ste razvajeni, da se na delovnem mestu tudi ucite? 8-O


Seveda. In še plačani smo za to :)
Ne pomeni pa to, da se ne učim tudi doma. Se ampak ker me zanima in kadar imam čas.

nebivedu ::

Blinder je izjavil:

Tok ste razvajeni, da se na delovnem mestu tudi ucite? 8-O


Razvajeni????
Celo življenje se učiš in v času, ko recimo tvoj izdelek testirajo uporabniki, komot prebereš kaj o novih tehnologijah, nadgradiš znanje s kako uporabno rešitvijo z neta,...
strani: « 1 2


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Scrum & itil

Oddelek: Loža
12589 (130) bpbpbp
»

Kaj vam je najbolj pomembno na delovnem mestu? (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Problemi človeštva
1745236 (1448) videc
»

Medosebni odnosi v IT podjetjih & roki & nadure (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
885555 (1839) Tody
»

Neustrezna pogodba o zaposlitvi in izkoriščanje izobrazbene stopnje delavca s strani

Oddelek: Loža
424076 (2867) solatko

Več podobnih tem