» »

Stari model/novi model avta

Stari model/novi model avta

1
2
»

bubilak ::

ne vem kako uspe nekaterim plačat avto v kešu ,ker je po zakonu prepovedano poslovanje z gotovino v večjih zneskih lp

Utk ::

Keš tu ni mišljen kot kufer denarja, ampak nakazilo, brez kredita, lizinga in podobno. Vsaj upam...Čeprav imaš primere, ko potem prinesejo kufer denarja na banko in tako nakažejo, kar ni nič bolje.

zmaugy ::

Utk je izjavil:

ČE. Sej vidim kolk octavij RS je na cesti. Očitno ste bolj v manjšini.


Prav, potem bom pa rekel, če bi kupoval ICE avto v tem velikostnem razredu, bi kupil Octavio z 245 konji. Ok?
Biseri...
PS: MENSA klub ST, obvoz. ŠIC! Ne zanimajo me vaše neštetokrat reciklirane
neumnosti.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: zmaugy ()

joggi79 ::

zmaugy je izjavil:

Utk je izjavil:

ČE. Sej vidim kolk octavij RS je na cesti. Očitno ste bolj v manjšini.


Prav, potem bom pa rekel, če bi kupoval ICE avto v tem velikostnem razredu, bi kupil Octavio z 245 konji. Ok?

Jaz jo nisem, pa je ta, ki jo bom vozil se par dni dokler ne pride nov, ravno Octavia RS... sicer se stara s par konji manj. Pa se odgovor prvemu... ce dobro pogledas bos v zadnjih par letih videl nor porast Octavie RS na cesti... vsaka tretja je ze RS.

KAVINSKY ::

Utk je izjavil:

ČE. Sej vidim kolk octavij RS je na cesti. Očitno ste bolj v manjšini.


Če delaš luknjo v katalizatorju z svojimi Cliotom jih verjetno res ne vidiš. RSov je ogromno na cesti, skoraj ne mine dneva da ne srečam kakšne par.

To bi skoraj vsakemu moral biti najbolj updaljivi avto, saj ga uporablja policija za provide.

Utk ::

Glede na to koliko je raznih karavanov v tem razredu so lahko tudi vse octavie RS pa to ne pomeni dost. Pa tudi vprašanje kolk od teh RS je res kupljenih novih v Sloveniji.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

KAVINSKY ::

Zakaj si tak zakisan hejter in kaj hočeš sploh z svojimi posti dokazati?

Utk ::

Da je bedak tist, ki trdi, da je 245 konjski model v tem razredu nek faktor pri prodaji/nakupu/lepoti/vtisu ali čemurkoli tega avta.
Zakaj je to tako težko razumet? Pomembno je kolk stane 110-15 konjski model. Razne športne variante imajo tudi drugi, so what, kdo normalen to kupi? In če že, mu je hitro žal. Ne bo pa tako zlahka priznal...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

joggi79 ::

@Utk tezko svoje taksne in drugacne probleme projeciras na vse ostale in posplosujes. Ok ali sem normalen ali ne, je drugo vprasanje, ampak zadnjih 10 let imam vedno avtomobile z 200+ konji (zadnji je ravno Octavia RS) in tudi nov avto je v tem rangu (no se slabih 100konj mocnejsi). Zaenkrat mi se ni zal niti ne vem zakaj bi mi bilo. Je pac fino vozit malo mocnejsi avto v katerega dam se vedno lahko 6 parov smuci ali dva mtb-ja in se odpeljem za 3 tedne na dopust po Evropi. Verjamem pa da je nekomu vse kar je drazje kot 10.000eur prevec in vse kar ima vec kot 100 konj odvec. Smo si pac razlicni.

zmaugy ::

Utk je izjavil:

Da je bedak tist, ki trdi, da je 245 konjski model v tem razredu nek faktor pri prodaji/nakupu/lepoti/vtisu ali čemurkoli tega avta.
Zakaj je to tako težko razumet? Pomembno je kolk stane 110-15 konjski model. Razne športne variante imajo tudi drugi, so what, kdo normalen to kupi? In če že, mu je hitro žal. Ne bo pa tako zlahka priznal...


Trenutno je 245 konjska varianta, prej je bila 230, še prej 220. Največ je pa itak dizelskih 184 konjskih RSov.
Sam jih vidim kar dosti. RS je videti malce bolj strupeno kot navadna Octavia in definitivno je veliko večji užitek voziti avto z večjo močjo od večine avtov na cesti kot pa standardnega dolgocajtnega mlinčka z 90 do 110 konji.
Ne vem zakaj bi komurkoli bilo žal, da je kupil avto z 245 konji, daj to malo utemelji.
Biseri...
PS: MENSA klub ST, obvoz. ŠIC! Ne zanimajo me vaše neštetokrat reciklirane
neumnosti.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: zmaugy ()

profii ::

Tudi jaz ne razumem tega Utk-ja.
Sicer ni ravno veliko karavanov z cca 250 konji za cca 30k€ na trgu. Ali se motim?

Točno tako kakor je Joggi napisal, če želiš močnejšega karavana nimaš ravno veliko druge izbire v tem cenovnem razredu.

KAVINSKY ::

Utk je izjavil:

Razne športne variante imajo tudi drugi, so what, kdo normalen to kupi?


Očitno kupijo če toliko proizvajalcev dela take modele.

Utk ::

Ni problem v 245 konjih, jaz jih imam trenutno 180 in nikoli jih ni preveč, ampak v nasploh športni varianti, ki ti lomi hrbet. Jaz bi morda celo zamenjal 17 col gume s 16, obstaja pa isti model še vsaj z 18" gumami, če ne celo 19.
Pa tudi če tak avto še ustreza samemu šoferju, kdo hudiča se hoče peljat kam z vami s takim avtom in takšno vožnjo?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

joggi79 ::

Pa si se ze kdaj zares peljal s tem? Ne glede na ves marketing, to vseeno ni avto za na dirkalisce ampak cisto normalen avto. Ja ima malo vecje diske in posledicno vecje feltne, malenkost spusceno podvozje (za cel 1cm :D) in pa neprimerno boljse sedeze. Tako da je zares zaradi boljsih sedezev bolj udoben za voznjo, kot "normalni"... razen seveda ce ti niso vzor udobja ameriske cestne krizarke iz 60. let, kjer vecina ljudi dobi morsko bolezen od pozibavanja :)

Utk ::

Meni že navadna octavia na 17 (morda je 18?) col preveč nabija, za RS me niti ne zanima. Sej danes so vsi avti tu nekje po trdoti, edino gume naredijo še neko manjšo razliko. Niti ne vem za kater (ne-SUV) avto v rangu 15-30 jurjev bi danes lahko reku, da se preveč ziblje čez ovinke. Niste resni.

IL_DIAVOLO ::

Kupi si 200 konjski avto, potem pa predeluje avto na plin, ker mu preveč zere lol

2dark ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

Kupi si 200 konjski avto, potem pa predeluje avto na plin, ker mu preveč zere lol



Morš vedet da če kupiš 20 let starega bencinarja brez turnbine bo povprečna poraba tam 12 -13 litrov. Če ima 300 konjev bo pa 15-16 litrov brez problema.

matobeli ::

Kolk pa je realna cena teh RS? na a.net so cca 35k€, 31.5k€ pa na lizing.

To ni tolk zelo pocen za škodo, konji gor/dol.

Za enak denar dobiš podobne konje pri praktično vseh "ljudskih" proizvajalcih.

Dobiš pa tudi večje avte, Superb, Talisman, Camry...

Dobiš pa tudi malo manjše/lažje avte z več konji.

Če ne drugega je Golf GTI karavan tud 32k...

Škoda RS pač ni nič posebnega.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: matobeli ()

2dark ::

matobeli je izjavil:

Kolk pa je realna cena teh RS? na a.net so cca 35k€, 31.5k€ pa na lizing.

To ni tolk zelo pocen za škodo, konji gor/dol.

Za enak denar dobiš podobne konje pri praktično vseh "ljudskih" proizvajalcih.




Tukaj imaš eno marec 2019 za 25.900€

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...

Logika ti pove, da če jo lokalni diler, še ne 1 leto staro prodaja za 26 jurjev, da jo je odkupil za kakšnih 20- 21 jurjev.

zmaugy ::

Utk je izjavil:

Ni problem v 245 konjih, jaz jih imam trenutno 180 in nikoli jih ni preveč, ampak v nasploh športni varianti, ki ti lomi hrbet. Jaz bi morda celo zamenjal 17 col gume s 16, obstaja pa isti model še vsaj z 18" gumami, če ne celo 19.
Pa tudi če tak avto še ustreza samemu šoferju, kdo hudiča se hoče peljat kam z vami s takim avtom in takšno vožnjo?


What?! Zakaj bi ti tak avto “lomil hrbet”? Saj ni treba vozit kot kreten, konje uporabiš, takrat ko je to potrebno, ne pa ko se parkiraš pred Sparom.
Biseri...
PS: MENSA klub ST, obvoz. ŠIC! Ne zanimajo me vaše neštetokrat reciklirane
neumnosti.

Cveto ::

matobeli je izjavil:

Kolk pa je realna cena teh RS? na a.net so cca 35k€, 31.5k€ pa na lizing.

To ni tolk zelo pocen za škodo, konji gor/dol.

Za enak denar dobiš podobne konje pri praktično vseh "ljudskih" proizvajalcih.

Dobiš pa tudi večje avte, Superb, Talisman, Camry...

Dobiš pa tudi malo manjše/lažje avte z več konji.

Če ne drugega je Golf GTI karavan tud 32k...

Škoda RS pač ni nič posebnega.


Octavia RS 245 stane 30.600 eur, Golf GTI z enakim motorjem pa 34.000 eur, s tem da je Octavia konkretno večji avto. Karavanski Golf s tem motorjem ni dobavljiv, je samo v R izvedbi z 300 konji za 46.000 eur.

Poleg tega ti da Škoda še brezobrestno financiranje (ki je tudi največji razlog za tako veliko število škod po naših cestah, poleg dobrega držanja cene pri rabljenem). Ča vzameš Golfa na enako financiranje, ga to podraži še za vsaj 6000 eur.

2dark ::

Cveto je izjavil:



cestah, poleg dobrega držanja cene pri rabljenem).


Vidimo, kako dobro "drži ceno"

še ne 4 leta star https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...

Popusta na tale avto nisem štel.

-valvoline- ::

Ne spomnim se kak mam geslo za avtomobilizem.com, bom pa tu vprasal. A se komu sanja kje v mb ali okolici prodajajo krtacke za starterje? Prckamo enga starega kadeta (l.74) starter neki nagaja, obnovili bi ga delov nikjer za dobit :v

IL_DIAVOLO ::

Zelo lep in praktičen...samo glej kaksna gromozanska odprtina za prtljažnik.

Zakon.

2dark ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

Zelo lep in praktičen...samo glej kaksna gromozanska odprtina za prtljažnik.

Zakon.



Si kdaj sedel v teh novejšh octavijah in superbih? Avti imajo ogromno prostora.

Morm rečt, da mi je tale bela RS-ka zelo lušna. Bolj kot črne, modre.. mogoče, ker je limo izvedba.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: 2dark ()

Utk ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

Kupi si 200 konjski avto, potem pa predeluje avto na plin, ker mu preveč zere lol

Na plin sem predelal 140 konjskega, 180 pa porabi tako malo, da se ne splača.

zmaugy je izjavil:

Utk je izjavil:

Ni problem v 245 konjih, jaz jih imam trenutno 180 in nikoli jih ni preveč, ampak v nasploh športni varianti, ki ti lomi hrbet. Jaz bi morda celo zamenjal 17 col gume s 16, obstaja pa isti model še vsaj z 18" gumami, če ne celo 19.
Pa tudi če tak avto še ustreza samemu šoferju, kdo hudiča se hoče peljat kam z vami s takim avtom in takšno vožnjo?


What?! Zakaj bi ti tak avto “lomil hrbet”? Saj ni treba vozit kot kreten, konje uporabiš, takrat ko je to potrebno, ne pa ko se parkiraš pred Sparom.

Zaradi gum, podvozja in športnih sedežev.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Buggy ::

malo offtopic, ker je namrec offtopic tudi zadnjih par 10 postov, ne bo hudega.

IMHO avto tega segmenta (D class) ko ima 250 in vec konjenice je brez 4x4 pogona brezvezen, ce ga zelis z uzitkom uporabljat po zavitih regionalkah, cemur je tudi namenjen. Zalostno je da tega pri ceni 30K pri skodi ni. Vprasanje ce ima vsaj elektronski LSD mehanske spere sigurno nima, ker RS je bolj kot ne plastika, skolkast ciz in to je to.

2dark ::

Buggy je izjavil:

malo offtopic, ker je namrec offtopic tudi zadnjih par 10 postov, ne bo hudega.

IMHO avto tega segmenta (D class) ko ima 250 in vec konjenice je brez 4x4 pogona brezvezen, ce ga zelis z uzitkom uporabljat po zavitih regionalkah, cemur je tudi namenjen. Zalostno je da tega pri ceni 30K pri skodi ni. Vprasanje ce ima vsaj elektronski LSD mehanske spere sigurno nima, ker RS je bolj kot ne plastika, skolkast ciz in to je to.



tale octavia ni namenjan za zavite ovinke, pač pa je avtobahn cruser.

Za zavte ovinke potrebuješ okretnega hatcha kot je Focus RS, BMW M2, GOLF GTI oz R , Audi RS3 , megane RS trophy

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: 2dark ()

zmaugy ::

Na žalost nimajo 4x4 pri RSu, kar je verjetno namensko limitiranje znamke s strani VW. To ima Seat (no, Cupra pri 300 konjskem Leonu ST).
Biseri...
PS: MENSA klub ST, obvoz. ŠIC! Ne zanimajo me vaše neštetokrat reciklirane
neumnosti.

zmaugy ::

Utk je izjavil:

IL_DIAVOLO je izjavil:

Kupi si 200 konjski avto, potem pa predeluje avto na plin, ker mu preveč zere lol

Na plin sem predelal 140 konjskega, 180 pa porabi tako malo, da se ne splača.

zmaugy je izjavil:

Utk je izjavil:

Ni problem v 245 konjih, jaz jih imam trenutno 180 in nikoli jih ni preveč, ampak v nasploh športni varianti, ki ti lomi hrbet. Jaz bi morda celo zamenjal 17 col gume s 16, obstaja pa isti model še vsaj z 18" gumami, če ne celo 19.
Pa tudi če tak avto še ustreza samemu šoferju, kdo hudiča se hoče peljat kam z vami s takim avtom in takšno vožnjo?


What?! Zakaj bi ti tak avto “lomil hrbet”? Saj ni treba vozit kot kreten, konje uporabiš, takrat ko je to potrebno, ne pa ko se parkiraš pred Sparom.

Zaradi gum, podvozja in športnih sedežev.


Saj imaš lahko uravnavanje podvozja in voziš v Comfort ali Normal modu.
Biseri...
PS: MENSA klub ST, obvoz. ŠIC! Ne zanimajo me vaše neštetokrat reciklirane
neumnosti.

matobeli ::

octavia karavan pa res ni noben autobahn cruiser.

2dark ::

matobeli je izjavil:

octavia karavan pa res ni noben autobahn cruiser.


Kaj bi ti z octavio? Se šel rally čez ovinke? To ni avto za zavite ovinke. Pa ne obstaja samo karavnska izvedba.. Obstaja tud limuzina in ne vem zakaj 245 konjski avto ni avtocestni cruiser? Ker je.

matobeli ::

Ne ni. Tko kot to ni Supra z 300KM.

je pa small family car oziroma C segment, nič več, nič manj.

Dvomim pa da želiš slišat mojo tezo zakaj ima 245KM.

hojnikb ::

500HP+ or bust:))
#brezpodpisa

2dark ::

matobeli je izjavil:

Ne ni. Tko kot to ni Supra z 300KM.

je pa small family car oziroma C segment, nič več, nič manj.

Dvomim pa da želiš slišat mojo tezo zakaj ima 245KM.



Lahko jih ima več. Ni problema zdeavo poknat na 350 konjev.

hojnikb je izjavil:

500HP+ or bust:))


Sam konji tud niso vse. ZDaj bomo zajadral nekam :)... Že vidim.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: 2dark ()

hojnikb ::

Sam konji tud niso vse. ZDaj bomo zajadral nekam :)... Že vidim.

mas prav. Tut trackion more bit, da zjahas tistga posilenga Audijasa z 2.0tdI na AC ;)
#brezpodpisa

zmaugy ::

matobeli je izjavil:

Ne ni. Tko kot to ni Supra z 300KM.

je pa small family car oziroma C segment, nič več, nič manj.

Dvomim pa da želiš slišat mojo tezo zakaj ima 245KM.


Povej.
Biseri...
PS: MENSA klub ST, obvoz. ŠIC! Ne zanimajo me vaše neštetokrat reciklirane
neumnosti.

2dark ::

hojnikb je izjavil:

Sam konji tud niso vse. ZDaj bomo zajadral nekam :)... Že vidim.

mas prav. Tut trackion more bit, da zjahas tistga posilenga Audijasa z 2.0tdI na AC ;)



Si vidu ta novo G20 M340i? :))

hojnikb ::

yup. B58 tuning potencial je brutaln, tole je prakticno novodobni 2jz.
pebi so ze stisnal 1000hp iz tega.
#brezpodpisa

IL_DIAVOLO ::

Hojnik se se vedno rad vrne med smrdljivce, čeprav bi rad bil varcen in eko :D

krho ::

Octavija je draga.. fejst, sploh, ko vzameš DSG, ter na style naklikaš še nekaj malega opreme je 150KM bencinar 28k€.
VW daje 3500€ popusta pri odhodu starega modela, Škoda nič.
Dobiš 10% popusta na ceno, pa še za to moraš vzet avto na lizing za 6let "akcija 1%", (10% pologa, potem vsak mesec 1% cene, ki je naračuna konfigurator)s tem plačaš nazaj ves popust.
si.Mail odprto-kodni odjemalec elektronske pošte. - http://www.simail.si
Uredite si svojo zbirko filmov, serij in iger - http://xcollect.sf.net

hojnikb ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

Hojnik se se vedno rad vrne med smrdljivce, čeprav bi rad bil varcen in eko :D

Hey, can't beat that sound. Sj ti ni treba met takšnega avta za vsak dan na šiht. Tist lahk maš priusa :D
#brezpodpisa

matobeli ::

To tudi sveta trojica iz GT pravi.
To namreč da bodo hibridi/električarji preprečili propad tafinih bencinarjev.

Čimprej ko nadomestijo razne octavie RS z Priusi, prej bomo lahko furali V8 za vikend.
1
2
»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Škoda Octavia Combi (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Na cesti
20359568 (32133) urkoman
»

Kateri karavan kupiti ? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 )

Oddelek: Na cesti
40991753 (64158) jero_no1
»

Ali se lahko v avtohišah "handla"? (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
10425057 (20307) St235
»

Avto nižjega srednjega razreda (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
8424078 (19985) dj_uro
»

Novi Superb in alternative (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
14437793 (33575) Mufasa

Več podobnih tem