Forum » Na cesti » Vozilo s panoramskim oknom - izkušnje
Vozilo s panoramskim oknom - izkušnje
WizzardOfOZ ::
Pa še vedno pušča? Potem niste dobro nazaj sestavili. Na mojem prejšnjem avtu je bila sončna streha stara 12 let in avto je imel 400k kilometrov, pa je vse delovalo tako kot mora. Nikjer nobenega puščanja ali zamakanja.
Netrunner ::
Si bom sposodil to temo. Če prav razumem imamo dva tipa streh in sicer samo stekleni strop kateri se ne odpira, druga opcija pa je, da se odpira. Zanima me če sledeče zadeve držijo:
- Steklene strehe dajo večjo težo avtomobilu in ker so na vrhu posledično slabšo stabilnost avtomobila.
- Steklene strehe so drage za popravljat če gre kaj narobe oz. puščajo. Kaj to velja samo za premične ali tudi one statične?
- Vročina v avtu je večja in pozimi je bolj mrzlo. Ali senčnik pod streho pomaga pri izolaciji poleti in pozimi?
- Strukturna trdnost avtomobila je manjša v primeru nesreče.
- Steklene strehe dajo večjo težo avtomobilu in ker so na vrhu posledično slabšo stabilnost avtomobila.
- Steklene strehe so drage za popravljat če gre kaj narobe oz. puščajo. Kaj to velja samo za premične ali tudi one statične?
- Vročina v avtu je večja in pozimi je bolj mrzlo. Ali senčnik pod streho pomaga pri izolaciji poleti in pozimi?
- Strukturna trdnost avtomobila je manjša v primeru nesreče.
Doing nothing is very hard to do... you never know when you're finished.
chort ::
1. drži, ampak dvomim da boš opazil pri >1600kg težkem avtu, če ne dirkaš.
2. puščajo skoraj izključno premične, predvsem zato, ker nihče ne očisti cevk za odvodnjavanje. Če jih enkrat letno čistiš/spihaš, ni problemov.
3. Res je. Senčnik minimalno pomaga, je pa v vsakem primeru avto pozimi po par urah na isti temperaturi kot zunanja, poleti pa na 60°C. Sam ne opazim razlike.
4. Ne vem, nikoli preverjal.
2. puščajo skoraj izključno premične, predvsem zato, ker nihče ne očisti cevk za odvodnjavanje. Če jih enkrat letno čistiš/spihaš, ni problemov.
3. Res je. Senčnik minimalno pomaga, je pa v vsakem primeru avto pozimi po par urah na isti temperaturi kot zunanja, poleti pa na 60°C. Sam ne opazim razlike.
4. Ne vem, nikoli preverjal.
LukiYo ::
Point panorame je v svetlosti avtomobila - deluje bolj zračen.
Drug point pa je za otroke oz potnike zadaj - tam pride še bolj do izraza.
Drug point pa je za otroke oz potnike zadaj - tam pride še bolj do izraza.
Netrunner ::
Moti me to, da senčnik ne pomaga dosti, kar pomeni da v največji vročini mora klima bolj dealati kot bi sicer. Še bolj me pa moti kondenz ki se baje nabira med steklom in senčnikom pozimi če imaš zaprto. Ta streha samo prinese dodatno težo in s tem višjo porabo po nepotrebnem. Izgleda samo fancy in je načeloma kul za potnike zadaj vendar iz racionalnega vidika je slaba izbira.
Doing nothing is very hard to do... you never know when you're finished.
antrim ::
Kot običajno tole najbolj moti tiste, ki tega nimajo. Imam karavana s full size panoramo in je top. Kondenza ni. Pozimi je malo bolj mrzlo, poleti pa malo bolj vroče pri stropu ampak za to je itak gretje oz. hlajenje namenjeno. Pa če stalno gledaš ali ti pije 6,4356 ali pa morda celo 6,5638 pa mogoče avto ni najboljši nakup.
jukoz ::
Odgovarjam samo za statično
1.) Ne, neke razlike ni. Če imaš pomično in motorje in pripadajoče bedarije pa seveda so. Ampak potem tudi ne kupuj prtljažnika, ki se odpira sam, ali pa sedežev ki se avtomatsko nastavljajo.
2.) Statične načeloma ne puščajo (vsaj jaz ne poznam nobenega primera). Drago je, če bi jo razbil, potem je tudi pri montaži potrebno paziti. Je pa šipa bolj trdna kot pa pleh in si proti toči zaščiten.
3.) Vročina je poleti večja. Sam imam od druge polovice maja in do druge polovice septembra običajno zasenčeno. Odvisno od vremena seveda. Pozimi nisem opazil da bi se hitreje hladil, je pa avto prijetno topel če je vsaj malo sonca in imaš senčnik pospravljen. Poleti sicer je bolj vroče, vendar je čez dan zasenčena.
4. Na strukturno trdnost ne sme vplivati, drugače jih sploh ne bi pustili na cesto.
1.) Ne, neke razlike ni. Če imaš pomično in motorje in pripadajoče bedarije pa seveda so. Ampak potem tudi ne kupuj prtljažnika, ki se odpira sam, ali pa sedežev ki se avtomatsko nastavljajo.
2.) Statične načeloma ne puščajo (vsaj jaz ne poznam nobenega primera). Drago je, če bi jo razbil, potem je tudi pri montaži potrebno paziti. Je pa šipa bolj trdna kot pa pleh in si proti toči zaščiten.
3.) Vročina je poleti večja. Sam imam od druge polovice maja in do druge polovice septembra običajno zasenčeno. Odvisno od vremena seveda. Pozimi nisem opazil da bi se hitreje hladil, je pa avto prijetno topel če je vsaj malo sonca in imaš senčnik pospravljen. Poleti sicer je bolj vroče, vendar je čez dan zasenčena.
4. Na strukturno trdnost ne sme vplivati, drugače jih sploh ne bi pustili na cesto.
jukoz ::
Moti me to, da senčnik ne pomaga dosti, kar pomeni da v največji vročini mora klima bolj dealati kot bi sicer.
Ne boš opazil oz ne moreš izmerit, ker nimaš identičnega vozila z istim šoferjem in istimi pogoji vožnje.
Še bolj me pa moti kondenz ki se baje nabira med steklom in senčnikom pozimi če imaš zaprto.
Zakaj bi imel streho pozimi zaprto? Ja, če je fuuuuuuuuuuuuul sonce in bi te motilo. Pa ga ni in te ne bo motil.
Ta streha samo prinese dodatno težo in s tem višjo porabo po nepotrebnem.
Razlika v teži stekla in senčnika napram plehu in izpolaciji je zanemarljiva in s tem tudi poraba.
Izgleda samo fancy in je načeloma kul za potnike zadaj vendar iz racionalnega vidika je slaba izbira.
To sem tudi mislil sam, dokler nisem kupil vozila s stekleno streho. Je res kul. Ni da bi jo nujno rabil, je pa fajn.
Če razlika v ceni ni enormna, potem kar. Ker je pri hiši samo en avto (in 4 kolesa + otroška prikolica), sva se s partnerko preseravala in sva vzela stekleno streho. In ogrevano sprednje steklo =)
Tudi to priporočam + kot je rekla moja - eno kemično čiščenje plašča je dražje od ogrevane šipe. Vsaj pri naročilu v fabriko. Drugo je ko ti poči zaradi kamna itd =)
Za take primere imaš pa kasko za šipe. Kasko za šipe je potreben tudi če imaš stekleno streho.
Netrunner ::
Kot običajno tole najbolj moti tiste, ki tega nimajo. Imam karavana s full size panoramo in je top. Kondenza ni. Pozimi je malo bolj mrzlo, poleti pa malo bolj vroče pri stropu ampak za to je itak gretje oz. hlajenje namenjeno. Pa če stalno gledaš ali ti pije 6,4356 ali pa morda celo 6,5638 pa mogoče avto ni najboljši nakup.
Moje sklepanje je na osnovi raznih topicov ki sem jih bral po internetu.
Steklo je slabši izolator kot pleh in prevleka prek. Res da nimam izkušenj vendar logično mi je, da sonce skozi šipo precej segreva avtomobil, četudi imaš senčnik pride več toplote v avto kot bi sicer. Ali je dejasnji razlika bistvena ali ne pa nevem.
Pozimi pa nevem ali bi imel zaprto ali ne. Avto načeloma lažje segreješ kot ohladiš, tako verjetno ni potrebe, da je zaprta.
Avto ki ga gledam ima električni pomični senčnik na fixni šipi. Koliko teže to prenese nevem. Trdnost šipe me ne skrbi, kar se tiče pa cele strukture avtomobila pa mi je nekako logično, da če vrže šipo ven se lahko avto bolj deformira kot če bi imel polno streho. Če pa so stranice bolj ojačene kot pri klasični izvedbi, potem pa je avto težji.
Kakorkoli, svojih izkušenj nimam vendar avto kupujem za vsaj 12-15 let in se ne bi rad zasral s tem. Informacije pa sem dobil iz člankov kot je ta tukaj ... med drugimi.
Doing nothing is very hard to do... you never know when you're finished.
c3p0 ::
Če iščeš razloge proti, jih boš našel, enako za.
Imam avto s pomično panoramsko streho, je ravno mimo 8 let in nikoli mi ni bilo žal, nobenih problemov, niti rosenja nisem nikoli opazil. Moram pogledat kje so te famozne cevke.
Imam avto s pomično panoramsko streho, je ravno mimo 8 let in nikoli mi ni bilo žal, nobenih problemov, niti rosenja nisem nikoli opazil. Moram pogledat kje so te famozne cevke.
Buggy ::
jaz sem pri novem avtu hotel imeti veliko premicno panoramsko steklo in mi ni zal. V karavanu naredi mal kabrio obcutka :D
slabosti, ki sem jih do sedaj opazil:
-dodatna moznost crickov na pregibnih delih. Namazes z glicerinom (lahko Nivea krema) ne pa uporabiti silikonskih sprejov
-veselica, ce poleti pustis odprto sreho in je zunaj ploha. Baje se da z OBD11 zapiranje nastavit preko deznega senzorja - TODO
-vsaj meni motece vecje necistoce na strehi (pticji dreki, odtisi listja,...) posledicno vec ukvarjanja s stresnim steklom
-dodatno vzdrzevanje in posledicno vecji stroski pri potencialnih okvarah
prednosti:
-avto je obcutno svetlejsi in daje vecji obcutek prostornosti
-poleti, ko je avto na soncu ga preluftas obcutno hitreje in na parkiriscu lahko pustis streho delno priprto za zracenje
-obcutek vetra v laseh, ceprav nisem vec preprican, ce mi je res tako vsec kot na zacetku, vsaj pri hitri voznji ne. Na zadnjih sedezih vetra prakticno ni in ko vstanes lahko gledas ven ;)
-ker vejpam v avtu, lepo vlece dim ven
-doda en poseben obcutek svobode in stika z naravo
...zamakanja ali kondenza (se) nisem zaznal, vecje vrocine/mraza zaradi steklene strehe tudi ne glede na avto s trdo sreho (oba bela) in oba na prostem (sneg/sonce).
slabosti, ki sem jih do sedaj opazil:
-dodatna moznost crickov na pregibnih delih. Namazes z glicerinom (lahko Nivea krema) ne pa uporabiti silikonskih sprejov
-veselica, ce poleti pustis odprto sreho in je zunaj ploha. Baje se da z OBD11 zapiranje nastavit preko deznega senzorja - TODO
-vsaj meni motece vecje necistoce na strehi (pticji dreki, odtisi listja,...) posledicno vec ukvarjanja s stresnim steklom
-dodatno vzdrzevanje in posledicno vecji stroski pri potencialnih okvarah
prednosti:
-avto je obcutno svetlejsi in daje vecji obcutek prostornosti
-poleti, ko je avto na soncu ga preluftas obcutno hitreje in na parkiriscu lahko pustis streho delno priprto za zracenje
-obcutek vetra v laseh, ceprav nisem vec preprican, ce mi je res tako vsec kot na zacetku, vsaj pri hitri voznji ne. Na zadnjih sedezih vetra prakticno ni in ko vstanes lahko gledas ven ;)
-ker vejpam v avtu, lepo vlece dim ven
-doda en poseben obcutek svobode in stika z naravo
...zamakanja ali kondenza (se) nisem zaznal, vecje vrocine/mraza zaradi steklene strehe tudi ne glede na avto s trdo sreho (oba bela) in oba na prostem (sneg/sonce).
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Buggy ()
gruntfürmich ::
imam samo stekleno streho, brez možnosti odpiranja, pa sem se naveličal odpirat in zapirat. mi ne sede več.
sicer pa je poleti na soncu veliko bolj vroče če se ti sonce upre noter; ne moreš imeli nezastrte, pozimi pa sem tudi opazil da se nabira kondenz in tudi ni fino imeti skos zaprte.
tko da ja, po 7 letih mi steklena streha ne pomeni več prednosti.
sicer pa je poleti na soncu veliko bolj vroče če se ti sonce upre noter; ne moreš imeli nezastrte, pozimi pa sem tudi opazil da se nabira kondenz in tudi ni fino imeti skos zaprte.
tko da ja, po 7 letih mi steklena streha ne pomeni več prednosti.
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
c3p0 ::
> brez možnosti odpiranja, pa sem se naveličal odpirat in zapirat
Hmm.
> obcutek vetra v laseh, ceprav nisem vec preprican, ce mi je res tako vsec kot na zacetku, vsaj pri hitri voznji ne. Na zadnjih sedezih vetra prakticno ni in ko vstanes lahko gledas ven ;)
Precej odvisno od avta, pri meni se ob odprti panorami, spredaj dvigne še taka 5cm mrežica, ki odpravi veter v laseh spredaj in zadaj.
Hmm.
> obcutek vetra v laseh, ceprav nisem vec preprican, ce mi je res tako vsec kot na zacetku, vsaj pri hitri voznji ne. Na zadnjih sedezih vetra prakticno ni in ko vstanes lahko gledas ven ;)
Precej odvisno od avta, pri meni se ob odprti panorami, spredaj dvigne še taka 5cm mrežica, ki odpravi veter v laseh spredaj in zadaj.
Buggy ::
> brez možnosti odpiranja, pa sem se naveličal odpirat in zapirat
verjetno je imel v mislih sencni rolo, ki ga je poleti na dolgi poti opoldne skoraj nujno zapreti ;)
Precej odvisno od avta, pri meni se ob odprti panorami, spredaj dvigne še taka 5cm mrežica, ki odpravi veter v laseh spredaj in zadaj.
tudi pri mojem se dvigne mrezica (ki jo je mimgrede tezko pocistiti tistih music in izgleda ogabno) a vseeno prihaja dolocen pis na prednje sedeze, za razliko od zadaj, kjer tega ni popolnoma nic. Je pa res da sem postal mal pussy :)
c3p0 ::
V mojem avtu se sicer zadaj še nisem vozil, potniki se tudi niso pritoževali, tako da 100% nisem :) Spredaj pa ni nič zaznat. Tudi aerodinamika avtomobila ima svoj pomen.
Tam nad 80km/h pa tako zaprem, najboljše je dopoldne, ali popoldne, ko je sonce že nižje. Če sveti direkt v betico, raje zaprem. Je pa steklo toliko zatemnjeno, da sonce ob zaprti panorami nikoli ne moti.
Tam nad 80km/h pa tako zaprem, najboljše je dopoldne, ali popoldne, ko je sonce že nižje. Če sveti direkt v betico, raje zaprem. Je pa steklo toliko zatemnjeno, da sonce ob zaprti panorami nikoli ne moti.
fikus_ ::
"Kot običajno tole najbolj moti tiste, ki tega nimajo."
In hvalijo to tisti, ki imajo.
Je zanimivo, fajn izkušnja, sčasoma postane vseeno. Najbolj zanimivo je za majhne otroke. Fiksna, praktično ni težav s tesnenjem; pomična, lahko pride do puščanja, predvsem, če ne čistiš odtočnih cevi (ki so ponavadi na vogalih odprtine).
Tako da, kakor je komu fajn. Argumenti večje teže in višjega težišča, večje porabe goriva, . . . so pa bolj tako tako, se praktično ne pozna razlike. Edina opazna razlika je poleti ob sončnem vremenu bolj toplo, pozimi bolj (hitro) hladno oz. občutek, da je bolj hladno, verjetno zaradi "odprtega" prostora.
Kondenz se pa nabira, ker je v avtu pozimi zaradi vnešenega snega s čevlji ali vode več vlage. To je pa tudi težava pri pločevinasti strehi, ko se rosijo ostala stekla.
In hvalijo to tisti, ki imajo.
Je zanimivo, fajn izkušnja, sčasoma postane vseeno. Najbolj zanimivo je za majhne otroke. Fiksna, praktično ni težav s tesnenjem; pomična, lahko pride do puščanja, predvsem, če ne čistiš odtočnih cevi (ki so ponavadi na vogalih odprtine).
Tako da, kakor je komu fajn. Argumenti večje teže in višjega težišča, večje porabe goriva, . . . so pa bolj tako tako, se praktično ne pozna razlike. Edina opazna razlika je poleti ob sončnem vremenu bolj toplo, pozimi bolj (hitro) hladno oz. občutek, da je bolj hladno, verjetno zaradi "odprtega" prostora.
Kondenz se pa nabira, ker je v avtu pozimi zaradi vnešenega snega s čevlji ali vode več vlage. To je pa tudi težava pri pločevinasti strehi, ko se rosijo ostala stekla.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: fikus_ ()
Buggy ::
Tam nad 80km/h pa tako zaprem...
Paziti je treba tudi, da pri vecjih hitrosti ne vozis z odprto streho po kaksni luknjasti cesti (kar je pri nas sicer tezko), saj lahko poskodujes nosilce in samo uleganje strehe. Ko je odprta je namrec zgolj na nosilcih.
tomaz- ::
Ne vem, sam imam večji del predvsem spomladi sončno streho odprto tudi na avtocesti, kadar mi zapaše. Razen večjega piša vetra ni nobenega prepiha, nobenih težav. Kar se tiče pa nosilcev, ne vem točno iz kakega nežnega materiala jih ima tvoj avto, ampak moje strehe ne boš prav zlahka "zakrivil".. Da bi bila pa tako nežno nasajena, da jo boš kao poškodoval s hitrejšo vožnjo po luknjah, pol je rajši ne odpiraj več - zna bit, da ti sploh stran odleti
Mal heca, ampak resno:
Za moj avto je jasno napisano, da brez problemov zdrži veliiiko višje sile, kot bi bila toča ali pa hitra vožnja po luknjah z odprto streho - imaš na yotubu polno posnetkov, kaj vse streljajo in mečejo vanjo - eno je recimo nakovalo iz nekaj metrov - berz praske. Edina moteča stvar so mi dreki od ptičev.
Ostalo pa mi je super in trdim, da je to stvar osebne preference, ali ti je všeč ali ne - če vse razglabljaš zgolj iz "tehničnega" vidika, potem imaš še veliko dela: Ne glej prevelikh felten, da ne bo preveč "rukalo" po cesti, ne glej svetle notrajnosti, da se sluuučajno ne umaže, ne glej led žarometov, da slučajno ne crkne ledica in bo strošek, ne glej....
Get my point? Ko jebe svojo dušo, veselje in estetiko, važno, da smo "preračunljivi" vsako sekundo svojega življenja..
Skratka, Če ti je všeč, te drobni minusi ne bodo motili oziroma jih boš vzel v zakup. Če se rabiš "prepričevat", pomeni da si že apriori proti in je pač ne vzet - ker se boš potem kurčil na vsakem vogalu. To je moj četrti avto z odpirajočo streho in če bo sreča mila, avta brez tega zagotovo ne bo pri hiši. Zdaj sta dva :)
Aja, pa zaenkrat pri nobenem nobenih problemov , niti pri tacenejšem , niti pri koonkretno dražjem - toktok po lesu
Mal heca, ampak resno:
Za moj avto je jasno napisano, da brez problemov zdrži veliiiko višje sile, kot bi bila toča ali pa hitra vožnja po luknjah z odprto streho - imaš na yotubu polno posnetkov, kaj vse streljajo in mečejo vanjo - eno je recimo nakovalo iz nekaj metrov - berz praske. Edina moteča stvar so mi dreki od ptičev.
Ostalo pa mi je super in trdim, da je to stvar osebne preference, ali ti je všeč ali ne - če vse razglabljaš zgolj iz "tehničnega" vidika, potem imaš še veliko dela: Ne glej prevelikh felten, da ne bo preveč "rukalo" po cesti, ne glej svetle notrajnosti, da se sluuučajno ne umaže, ne glej led žarometov, da slučajno ne crkne ledica in bo strošek, ne glej....
Get my point? Ko jebe svojo dušo, veselje in estetiko, važno, da smo "preračunljivi" vsako sekundo svojega življenja..
Skratka, Če ti je všeč, te drobni minusi ne bodo motili oziroma jih boš vzel v zakup. Če se rabiš "prepričevat", pomeni da si že apriori proti in je pač ne vzet - ker se boš potem kurčil na vsakem vogalu. To je moj četrti avto z odpirajočo streho in če bo sreča mila, avta brez tega zagotovo ne bo pri hiši. Zdaj sta dva :)
Aja, pa zaenkrat pri nobenem nobenih problemov , niti pri tacenejšem , niti pri koonkretno dražjem - toktok po lesu
Buggy ::
seveda ne gre za poskodbo strehe se, gre se za nosilce, ki prenasajo tezo strehe (ne lezi vec na tesnilih) ko je odprta. Vecji tresljaji jih pocasi poskodujejo v tej meri, da lahko dobijo lahko luft in potem je lahko vec problemov, kako stisne ob tesnila spet ko je zaprta ali pa kaksen dodaten cricek v avtu
Preventiva pred kurativo je moj moto.
Preventiva pred kurativo je moj moto.
LukiYo ::
Get my point? Ko jebe svojo dušo, veselje in estetiko, važno, da smo "preračunljivi" vsako sekundo svojega življenja..
Dober point. Dodal bi še, ko jebe socialno noto, važno, da smo "preračunljivi" vsako sekundo svojega življenja..
Slovencem je tistih par sto eur tako svetih, da bi se odrekli vsemu in vsakomur.
tomaz- ::
Buggy, saj te razumem in je bilo mišljeno bolj v šali, ampak vseeno sem mnenja, da je ne boš kar tako poškodoval, ker imaš praktično vedno ob odprti strehi določene tresljaje in vibracije/neodvisno od hitrosti, ki jih takšna zasnova ziher predvideva. Je pa res, da so zadeve žal vedno bolj delane za čimboljšo razliko v ceni, ne za kakovost...
tomaz- ::
Tudi, ko ti jo zapre, jo kar konkretno "vtisne" med tesnila in bi moralo biti kar precej smole, da bi se ti ravno tam pojavil kak čriček.. To je bolj domena "kakovostnih" spojev plastike in kovine.
Buggy ::
saj jaz tudi nocem dramatizirat. Z odprto streho po AC/mestu in lagano po regionalki nebi smelo biti nobenih tezav s tega naslova, da ne bo zdej kdo kaj narobe razumel. Ko pa mal hitreje kruzas po kaksnem makadamu cez hosto in te preseneti kaksna lukna, ki se ji ne mores izognit al pa tista "navozena zebra v ovinkih", ko ti avto par sekund skace (ne vem kako se rece - vsi smo se pa ze srecali s tem), pa vseeno raje zaprem streho. Povem zgolj izkusnje, ker se mi je to namrec zgodilo in zvoki niso bili slisati glih zdravi
lahko da je samo pri mojem kombajnu tako a vseeno previdnost ni odvec. Kot sem ze rekel "bolje spreci nego ljeci".
P.S: to sem imel v mislih z "zebro" pa ne vem kako se temu rece. Ve kdo? Nastane pa verjetno od bremzanja.
lahko da je samo pri mojem kombajnu tako a vseeno previdnost ni odvec. Kot sem ze rekel "bolje spreci nego ljeci".
P.S: to sem imel v mislih z "zebro" pa ne vem kako se temu rece. Ve kdo? Nastane pa verjetno od bremzanja.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Buggy ()
tomaz- ::
ja, naguban asfalt je res kar malo jeba, ja.. ti lepo strese avto
Zgodovina sprememb…
- spremenil: tomaz- ()
Aston_11 ::
ngc2392 ::
imel na espacu 6 let streho z odpiranjem. nikoli porajtal, da bi bilo bolj mrzlo ali bolj vroče. občutek je vsekakor super, ko gledaš ven in naokoli (če si kje v hribih). nič zamakanja, nič rosenja (vsaj videl ga nisem). ja, poleti je bil bolj kot ne vedno rolo zaprt :) ostali letni časi pa veselo odprta streha (no, samo rolo).
United We Stand, Divided We Fall
chort ::
saj jaz tudi nocem dramatizirat. Z odprto streho po AC/mestu in lagano po regionalki nebi smelo biti nobenih tezav s tega naslova, da ne bo zdej kdo kaj narobe razumel. Ko pa mal hitreje kruzas po kaksnem makadamu cez hosto in te preseneti kaksna lukna, ki se ji ne mores izognit al pa tista "navozena zebra v ovinkih", ko ti avto par sekund skace (ne vem kako se rece - vsi smo se pa ze srecali s tem), pa vseeno raje zaprem streho. Povem zgolj izkusnje, ker se mi je to namrec zgodilo in zvoki niso bili slisati glih zdravi
lahko da je samo pri mojem kombajnu tako a vseeno previdnost ni odvec. Kot sem ze rekel "bolje spreci nego ljeci".
P.S: to sem imel v mislih z "zebro" pa ne vem kako se temu rece. Ve kdo? Nastane pa verjetno od bremzanja.
Slovenskega izraza ne poznam, angleška sta pa corrugations ali washboarding. Nastane zaradi odbijanja kolesa od površine pri večjih hitrostih.
Meni odprte strehe nikjer ne trese bolj kot zaprte (oz vsaj ne očitno bolj), pa se vozim domov po zelo luknjasti cesti in precej po makadamih.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Klima slabo hladi v avtu (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 14616 (1839) | mancini |
» | Strešni nosilci čez celo sezono na avtuOddelek: Na cesti | 4210 (1892) | mikhaair |
» | Gradnja hiše (strani: 1 2 3 )Oddelek: Loža | 43863 (13330) | edi123 |
» | Klimatska naprava (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 11398 (9142) | bambam20 |
» | zakaj nimamo belih/srebrnih streh/stenOddelek: Loža | 8808 (6925) | sef_gendale |