» »

Half-Life: Alyx

Half-Life: Alyx

1 2
3
4

Izi ::

scipascapa je izjavil:

za vr očala vem, samo to je 500e+

Saj ne rabiš ravno najboljša VR očala na svetu. Igra bo menda zadovoljivo delovala na praktično katerihkoli VR očalih.
Na primer tale za 266 €: HP Windows Mixed Reality Headset
 Super in relativno poceni. Več ne rabiš.

Super in relativno poceni. Več ne rabiš.

kitl76 ::

Dober samo, če greš že v nakup se bolj splača malo globje v žep sežti tudi za naprej. A ps4 VR bo tole podpiral?

PARTyZAN ::

HP MR headset je čisto spodoben.

Če si na tesnem z budgetom se bolj splača kak evro več vložit v grafično kartico.

xardas ::

Na Youtube se se omenjala ta očala, kot cenovno ugodna alternativa.

dolenc ::

Kontrolerji in tracking je bol tko tko pr teh wmr. To je pa nekak precej pomembno :)

oo7 ::

Half-Life: Alyx poised to be biggest Steam release of 2020 so far with over 300K preorders in tow

https://playtracker.net/insight/posts/h...

oo7 ::

Prvi opis igre 9/10

The first Half-Life: Alyx review has been published in Edge magazine
RESPECTED PUBLICATION ISSUES 9/10 REVIEW SCORE


https://www.videogameschronicle.com/new...

meho7 ::

oo7 ::

92% na open critics - https://opencritic.com/game/8996/half-l...



Trenutno je okoli 40 000 igralcev na Steamu.

scipascapa ::

oo7 ::

scipascapa je izjavil:

https://www.twitch.tv/girlfriendreviews

torej 40k ima že VR?


Danes je bilo max igralcev nekaj več kot 42k.

ahac ::

Igra ima očitno veliko več twitch gledalcev kot igralcev...

https://twitter.com/ZhugeEX/status/1242...

Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW

Alien123 ::

normalno, če so debili na valve.. Naj si porinejo tale vr nekam

PARTyZAN ::

Prav lepo je brat bolečoritne poste :>

Alien123 ::

jap.. ne bom dal 1k€ za valve index, da bom igral eno igro..

Gagatronix ::

VR je bil gimmick 20 let nazaj, 10 let nazaj, in je ponovno gimmick zdaj.

dolenc ::

Jp vseh nas par mio userjev se strinja s tabo, grem zdele kontrolerje v smeti vrst.

svecka ::

Sami jokice, ki si ne morejo privoščiti VR set za 400€

Alien123 ::

daj mi link, kjer valve index set pride 400€, da si naročim..

scipascapa ::

če bi bil 400 v slo bi ga morda vzel. ne grem se z tujino in garancijo jebat.

PARTyZAN ::

Alien123 je izjavil:

daj mi link, kjer valve index set pride 400€, da si naročim..


Kje si si pa svojo 2080ko naroču za 400€?

Nov headset dobiš za manj kot 300€, valda ne top end.

Fritz ::

Igra je grafično zelo dodelana,čeprav ima tudi faile. Golob se te ustraši in odleti, če se mu približaš, če pa vanj vržeš steklenico pa ta leti kar skozenj. Zgodba pa potegne,tako kot prejšnji deli serije. Sem pa šele začel.

Mimogrede, pri Indexu mi je že crknil en lighthouse in so nadomestnega poslali takoj, še preden sem jim jaz poslal pokvarjenega nazaj.

Index sem kupil preko svojega Steam accounta, uporablja pa ga sine na svojem računalniku in accountu in oba sva dobila HL Alyx brezplačno v library.
"Težav ne moremo reševati z isto miselnostjo,
kot smo jo imeli, ko smo jih ustvarili."
A. Einstein

scipascapa ::

plačal si pa kok tisoč?

partizan: daš link? :)

PARTyZAN ::

Izi ga je linkal nekaj postov višje. Zdaj žal ni več available. Lahko pa da je kje drugje na voljo.

Dobre opcije so še Rift S, ali pa Quest z Link kablom če bi rad še "prenosno konzolo". Okoli 500EUR stanejo pri nas - Funtech prodaja to robo.

Na bolhi so tako rabljeni Rifti, kot rabljeni HTC Vive seti. Cel Vive kit za 350EUR.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: PARTyZAN ()

Alien123 ::

PARTyZAN je izjavil:

Alien123 je izjavil:

daj mi link, kjer valve index set pride 400€, da si naročim..


Kje si si pa svojo 2080ko naroču za 400€?

Nov headset dobiš za manj kot 300€, valda ne top end.


z mojo 2080ko lahko delam na računalniku malo več stvari, kot z VRjem, se ti ne zdi?
Pač če se gre v nakup, se gre v top end.. Ampak 1k€ dat za VR set z enim špilom je pa pravi facepalm..

Vazelin ::

Baje špil ni ravno dolg
I got 99 problems but 4 usd XTZ ain't one...

svecka ::

Alien123 je izjavil:

PARTyZAN je izjavil:

Alien123 je izjavil:

daj mi link, kjer valve index set pride 400€, da si naročim..


Kje si si pa svojo 2080ko naroču za 400€?

Nov headset dobiš za manj kot 300€, valda ne top end.


z mojo 2080ko lahko delam na računalniku malo več stvari, kot z VRjem, se ti ne zdi?
Pač če se gre v nakup, se gre v top end.. Ampak 1k€ dat za VR set z enim špilom je pa pravi facepalm..


si že slišal za recimo Boneworks? Se vidi da živiš v tunelu.

dolenc ::

Alien123, vid se da z riti vlečeš razmišlanje.

Na VR headset glej kot na monitor + gamepad.

RiftS je 24col 1080p/60hz, med tem ko index je 27 1440p 120hz. Zdej a rabeš to, je pa od tebe odvisen. Nekdo bo s 24 col monitorjem užival na polno, nekomu je premal.
V vsakem primeru oboje boljš, kot bit brez monitorja :D

Drugače pa dobavljivost, vseh headsetov, ki jih ima oculus in index, je trenutno ničelna. Enostavno je folk že pred novim letom vse pokupil, niso pričakovali tazga navala. In potem se je še korona zgodila in stvari enostavno ni, tist kak kos, ki obstaja v divjini pa ima temu primerno ceno.

Recimo rabljen quest(en sam), 450eur na bolhi (kar je cena novega običajno, kdaj je še ceneje), je v tem času celo dober deal :)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: dolenc ()

Alien123 ::

normalno da bo užival pri 1080p/60hz, če še ni izkusil igrat na čem boljšem.

aja sorry svecka.. te pa sta 2 špila za VR :))

dolenc ::

Špilov je polno ...

T-Majo ::

Se da igrati to brez VR, na klasičnem zaslonu?

dolenc ::

Koker sem jst na tekočem, obstaja nek demo build, še v unitiju narjen k so testiral, kjer je debug mode da v 2d igraš. Torej zaključek, ne :)

Fritz ::

Iger je dovolj in tudi uporabnih programov ne manjka. Saj nihče nikogar ne sili v nakup. Komur se to ne zdi pomembno, se temu lepo izogne.

Index je okrog 1000€ a ker je bil pri hiši že Vive, katerega smo prodali, je bila nadgradnja cca. 650€. Ob tem je seveda treba imeti spodobno grafično kartico a je tudi ta že tako bila pri hiši.

Nekdo zase in za otroka kupi kaj drugega, meni osebno pa se je zdel nakup 3D printerja in VR seta vložek v otrokovo znanje in spoznavanje novih tehnologij.

Mimogrede, z VR in igrami kot je Beat Saber se tudi dobro razgibaš, kar je koristno ob COVID izolaciji in trenutno slabemu vremenu zunaj. Tudi po polurnem igranju HL Alyx sem bil že rahlo preznojen.
"Težav ne moremo reševati z isto miselnostjo,
kot smo jo imeli, ko smo jih ustvarili."
A. Einstein

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Fritz ()

opeter ::

Hmm ...

Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j

dolenc ::

Primerjava z različnimi headseti

dolenc ::

Na pa sem ga krstu.


(ja tle sem ene 10min sam to delov :D)
Ne gre mi VR snemanje(fov), tko da se nit novm več trudu, tega je tko k blata, čeprov priznam, da rad mal šeram gameplay.

Ko se špil začne(kmalu po tem uvodu), sem mal pogledal za nazaj, mogoče že pozabu al pa ni pršlo tolk do izraza na monitorju, da je to napol horror špil.

Zvok je 11/10 in sama atmosfera je tolk dober narejena, da sem bil dejansko čist presran in preden stopim čez kakšna vrata ali vogal, malo poškilim čez kaj me čaka. Med tem, ko se "hodeči mrtvec" maje proti meni, panično razmišljam kolk mam še metkov v pištoli in kera je že tipka, da vržem saržer vn:D

Sej bolj kot to tipkam, razmišljam da ja, taki so bli te špili že od enke, tukaj te samo bolj notri vrže.

Kontrole so super, kompromis med pravo fiziko in arkadno igralnostjo jim je super ratal, vizualno med najboljšimi, sem že omenu zvok? Pobiranje je super s temi rokavicami, uganke so super, tempo je super. Zaenkrat ni da ni.

kitl76 ::

A ta premikanje se ne da drugače nastaviti kot teleportiranje. Meni osebno to ves filing v igri uniči. Sem mislil, da ima tale problem s teleportingom samo ps4 pa vidim, da tudi dražji kompleti nimajo kake boljše rešitve.

svecka ::

Ima tudi normalno premikanje. Teleport je vgrajen v igro in nima nobene veze z ceno VR seta!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: svecka ()

oo7 ::

kitl76 je izjavil:

A ta premikanje se ne da drugače nastaviti kot teleportiranje. Meni osebno to ves filing v igri uniči. Sem mislil, da ima tale problem s teleportingom samo ps4 pa vidim, da tudi dražji kompleti nimajo kake boljše rešitve.


Sem gledal gameplay in ja tudi meni ni všeč ta teleport premikanje čeprav ostalo zgleda zelo dobro.

Fritz ::

Ima tudi 'normalno' premikanje a ga je težje prenašati, če nisi vajen VR-ja. Skoke, vzpenjanje na police ipd. pa tudi sam opravim s teleportom.
"Težav ne moremo reševati z isto miselnostjo,
kot smo jo imeli, ko smo jih ustvarili."
A. Einstein

PARTyZAN ::

Podpira "smooth" locomotion ki je to, kar si vi predstavljate za normalno, teleport in pa zoom. Te reči so pomoje v reviewih omenjene.

Fritz ::

Zame je 'normalno' premikanje kot bi se premikal z WASD na tipkovnici, le da to počneš s palčko na kontrolerju.

Sicer kontrolerjev ala gamepad ne prenašam vendar so vivejevi in indexovi precej drugačni in zame boljši.
"Težav ne moremo reševati z isto miselnostjo,
kot smo jo imeli, ko smo jih ustvarili."
A. Einstein

dolenc ::

'Normalno' premikanje imajo več al manj vsi špili, ponavadi si nastaviš tako premikanje kot rotacijo na teleport/blink/"normalno"/snap itd... Kar ti pač paše. Seveda ima tudi HL vse te opcije. Jaz za premikanje zmeraj vzamem smooth locomotion(normalno), za obračanje pa odvisno, smooth more bit počasen da ti ne rata slabo, ampak v kaki divji bitki, ti snap(ko te takoj obrne za nek kot) bolj prav pride, med tem ko se večinoma fizično obračaš.

Tistih par špilov, ki se zaradi dizajna omeji samo na teleport, pa ponavadi lahko to dodaš z modom (robo recal, doom vfr recimo).
Ma pa tudi teleport svoje prednosti, se lahko hitro relociraš, kar se z navadnim premikanjem ne moreš. Na posnetkih res izgleda "bedno", sam pride prov kdaj.

Velik del kaj je normalno pride iz 2d igranja - monitorja, tukaj so pa vseeno druga pravila igre :) + kakšen prostor imaš, če imaš veliko placa da kriliš z rokami in se poljubno obračaš brez da naletiš na reality check stene, gre seveda drugače, kot če moraš malo pazit da pri udarcu sovraga v glavo ne užgeš ubistvu v svoj monitor :D

dolenc ::

Tle lepo videš kako ti prov pride oboje, če ne da timerja 12:11s par sekund, pa tale ni glih navajen vr igrat.

Izi ::

Na modifikaciji za na navadne monitorje z miško in tipkovnico se že intenzivno dela in mod lahko pričakujemo kmalu.
Največji "problem" pri igranju igre z miško je, da bo vse skupaj odločno prelahko saj si z miško hiter in kirurško natančen medtem ko si z VR en počasen nerodnež ki nič ne zadene :))
https://hop.si/2020/03/26/nekomu-je-ze-...

Horas ::

dolenc je izjavil:

Na pa sem ga krstu.


(ja tle sem ene 10min sam to delov :D)
Ne gre mi VR snemanje(fov), tko da se nit novm več trudu, tega je tko k blata, čeprov priznam, da rad mal šeram gameplay.

Ko se špil začne(kmalu po tem uvodu), sem mal pogledal za nazaj, mogoče že pozabu al pa ni pršlo tolk do izraza na monitorju, da je to napol horror špil.

Zvok je 11/10 in sama atmosfera je tolk dober narejena, da sem bil dejansko čist presran in preden stopim čez kakšna vrata ali vogal, malo poškilim čez kaj me čaka. Med tem, ko se "hodeči mrtvec" maje proti meni, panično razmišljam kolk mam še metkov v pištoli in kera je že tipka, da vržem saržer vn:D

Sej bolj kot to tipkam, razmišljam da ja, taki so bli te špili že od enke, tukaj te samo bolj notri vrže.

Kontrole so super, kompromis med pravo fiziko in arkadno igralnostjo jim je super ratal, vizualno med najboljšimi, sem že omenu zvok? Pobiranje je super s temi rokavicami, uganke so super, tempo je super. Zaenkrat ni da ni.


še sebe zraven posnemi :D

Riff ::

jst bom pa prečakal na non vr predelavo sigurn jo bomo dočakali :), drgač pa po trilerju končno dostojen naslednik serije HL :)

Fritz ::

Če so lahko iz običajne igre ala Skyrim naredili VR, bodo tudi iz VR varianto za ploski zaslon.
"Težav ne moremo reševati z isto miselnostjo,
kot smo jo imeli, ko smo jih ustvarili."
A. Einstein

dolenc ::

Ne bojo, to si lahk siguren. To jim potem kvečem okolica, modeli pa animacije ostanejo. Tisto k "hekajo" ni nč druzga kot da debug mode vklaplajo, kar so si naredil da ni blo treba vsakič dat headseta na glavo če si hotu eno malenkost potestirat.

Vse je narejeno za VR tempo, ta špil bi bil tak kot je slab na monitorju.
SkyrimVR je čist neki druzga, tisto je dobesedno isti skyrim, katermu so VR kontroler dodal.

dolenc ::

Na k glih dajem gor, to je sicer drugi del, prvi del, k dejansko pokaže tempo špila se še daje gor.

Prvo disclamer za vse, ki nimajo VRja. To kar vidte po posnetkih, vseh ne sam to kar je tle, ni to kar se vidi v headsetu. Tle je čisto porezan field of view, zato tud zgleda tko twitchy vse skp, ker je kot bi mel stalno zoom - to kar se snema. Dejansko videš veliko širši kot, po širini in višini. Tudi UIja ni v VRju.

Tole je combat(zdej na začetku), nisem še skapiral merjenja, po občutku iz drugih špilov ne gre, ker nič ne zadanem :D


Prilepim še raziskovanje, ko se da gor, tam se dejansko vidi kako večino časa preživiš v tem špilu.
Kar se mene tiče ni nobenega spoilerja notri.
1 2
3
4


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Half Life 3 (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Igre
21343065 (503) Kayzon
»

Virtual Reality igre (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Igre
20834198 (1372) oo7
»

Oktobra prispejo VR naočniki Oculus Quest 2 (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Zasloni / projektorji / ...
5911913 (2903) karafeka
»

Facebook bo upokojil VR naočnike Oculus Go

Oddelek: Novice / Zasloni / projektorji / ...
287411 (5607) marS
»

Epic Games razkrili Unreal Engine 5

Oddelek: Novice / Igre
216474 (3297) Ajnstajn`

Več podobnih tem