» »

SUV-ji naj bi bili drugi največji vzrok za povišanje CO2 emisij v zadnjem desetletju

SUV-ji naj bi bili drugi največji vzrok za povišanje CO2 emisij v zadnjem desetletju

Temo vidijo: vsi
1
...
3 4
5
»

Fritz ::

SUV me je vedno privlačil zaradi dobrega razgleda, četudi s tem izgubi na voznih lastnostih in s tem na varnosti.

Seveda vsak od nas gleda tudi estetiko izdelka, ki ga kupuje, ni pa to edini in odločilni moment. Še posebej pri tako dragem izdelku. Vsak ima svoja merila in potem samo odkljukaš ustreznost..varnost, ustreza; ekonomičnost, ustreza; ergonomija, ustreza; estetika, ustreza itn. Ni pa avto nekaj na kar bi se naj doživljal orgazem.

In če si narediš letni izračun stroškov in izgubljenega časa z avtomobilom ugotoviš, da bi nam bilo vsem bolje, če bi imeli boljši in res učinkovit javni prevoz ali avtonomna vozila v car-sharingu namesto tega kar imamo danes, ko nas večina dela nekaj mesecev na leto samo za poplačilo stroškov povezanih s prevoznim sredstvom.
"Težav ne moremo reševati z isto miselnostjo,
kot smo jo imeli, ko smo jih ustvarili."
A. Einstein

m0LN4r ::

Ne si kupovati poceni SUVje tipa Renault Kadjar, verjetno se o teh pogovrjamo ali ze kr vsepovprek?
To je najbolj nesmiseln in neudoben avto v katerem sem se vozil.

- Avto je velik brutto, ampak od znotraj pa ni nic kaj posebnega. Zunaj ga obdaja en kup nepotrebnega pleha. Potem pa je vse to skombinirano z poceni mehaniko in slabim motorjem.
- Vzmetenje tega avta je naravnost katastrofa. Nevem ali je pri vseh renaultih tako zanic, ampak v tem je vzmetenje neodzivno, ni primerno ne za slabo cesto, ne za ovinke, skratka v katerem koli drugem avtu.
- Sem bil peljan malo hitreje, sedel zadaj. Obcutek je bil, kot na prikolici za traktor pa se nismo niti peljali hitro. Za foro sem se po isti poti peljal z manjsim nemcem, pa to je neprimerljiva razlika, ca. 10kmh hitreje in avto zajadra preko lukenj in nepravilnosti, medtem ko kadjara premetava vse zivo in se ziba sem ter tja po nepotrebnem.
- Ajd razumem, da vse to vzames nekako v zakup, ce ga dobis za okol 20 jurjev, pa ker ma sosed SUVja oz. kr ze cela ulica, pa ne bos ti edini, ki bo kaj drugega kupil, ker tak pac je trend, pa to mislim cisto resno.
- V druzinskem krogu se mi zdi, da imamo se 2-3 mini SUVje, ampak roko na srce niti en od njih ga ne rabi oz. ne ve sploh zakaj ga ima. Debata vedno nanese na prostor, ampak kot receno, zadeva niti ni vecja in 99% casa se v njem vozi ena oseba in ena torbica. To da je udobnejsi na cesti spet ni res. Poceni mini SUVji so kvecjemu slabsi, drugo so veliki SUVji visjega razreda, tam se tudi na tehniki ne spara.

- se komu zdi, da te avte kupujejo mamice in dedeki, ki jih prodajalci prepricajo? Pol pa v praksi je en kurac vseskup?

Ja in mene tudi motijo tile SUVjcki po mestu na parkplacih, dobesedno dva polovicarsko sparkirana kvazi SUVja zasedeta tri parkirna mesta.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

m0LN4r ::

Fritz je izjavil:

Veliko novejših avtov ima asistenčne sisteme, ki vozniku pomagajo ali poskusijo odpraviti njegove napake. Itaq da sam vozim švedsko-kitajski tank in ga bom še naprej, dokler bodo avtomobili uporabno prevozno sredstvo in bo podjetje prodajalo vozila.

Ker sem precej na cesti, tako z avtomobilom kot z motornim kolesom imam tudi sam OBČUTEK, da je največ moronov v BMW-jih a če si dovolj časa na cesti, doživiš neprijetne poteze vseh možnih udeležencev prometa, od male KIE do tovornega polpriklopnika. Zato ne bi ravno trdil z gotovostjo nekaj kar je predvsem moj občutek. Dejstvo je, da ljudje delamo napake bodisi namenoma ali pa ne-namenoma in da smo ravno ljudje največja težava v prometu.

Če želite videti parado prepotentne in nevarne vožnje vseh možnih voznikov se zapeljite po Štajerki med konico pa boste videli, da slalom vozijo vozniki vseh možnih znamk.

Jaz se zdaj ze tretje leto vozim po treh drzavah in ti povem moje mnenje, ki je postalo bolj dodelano zadnje case:
- imas morone, ki se delijo na pocasne in hitre
- pocasni moroni se delijo na dva tipa, na tiste, ki se vsak dan vozijo na siht, celo zivljenje po isti poti in od svojega "naucenega" sistema voznje ne odstopajo, pa ce zravn ceste raznese atomsko bombo bodo trmasto vztrajali in se absolutno ne zmenijo za druge in na tiste utrujene bolgarce, italijane, ki ze prakticno spijo med voznjo in promet samo se pasivno spremljajo, ker so ze vsaj ene 5-6 ur na poti in nimajo 5 minut casa za pavzo.
- pocasni so takorekoc v vseh tipih vozil,
hitrejsi pa kot si omenil zaradi "statusa" povecini v bmwjih, drugic pa zato, ker je rabljen trg poplavljen z poceni mocnimi bmwji in ker je ogromen del proizvodne industrije v tovarnah bmwja na bavarskem iz juga in na jugu je bmw se vecji statusni simbol, kot na severu. Na severu bmw, ni vec nic posebnega, ce gledamo ljudske avte. Visje, ko gres v nemciji, manj bos videl bmwje.

Potem pa pride se ena ekstra locena skupina in sicer mladi moroni in stari moroni. Stari predvsem tam nad 50 in 60, ko jim trma in demenca ze mal v glavo udarja in mladi, ki pa imajo premalo izkusenj, tle bi rekel, da so stari trmasti hujsi.
Tej pacienti so se zmozni peljati po nekaj kilometrov 70kmh, cez vse mozne omejitve, boli njih kurac. Zmozni so se peljati z vklopljenim smernikom od MB bo SB, preden ugotovijo, da je vklopljen.

PS: Pa se en fenomen, ki sem ga dozivel na poti iz CE proti MB na avtocesti, nekje zvecer okoli 23 ali 24 ure. TO PA DOZIVIS SAMO V SLOVENIJI !
Omejitev 130, 99% avtov se pelje 110-120, tako da sem prehitel vsaj 50 vozil v enem susu. Potem pa pride omejitev 100 in pazi cisto isto vsi 110-120 naprej. V sloveniji je res en kup okornih voznikov oz. vsi se vozijo kak komu pase, kot da table sploh ne obstajajo.
Ce se v naselju peljes 55 popenijo in prehitevajo, potem pa izven naselja sopajo svojih 70 in jih lahko prehitevas nazaj.

- Aja in zdaj nazadnje se mi je prvic, trikrat zapored zgodilo, da se folk vozi v naselju manj kot 40, jaz nevem al so na vasi pijani kot kante ali kaj je narobe, pol pa v coni 30 gladko 40 naprej.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

zmaugy ::

Egidij88 je izjavil:

zmaugy je izjavil:

Egidij88 je izjavil:

Invictus je izjavil:

Tukaj se je postavila zaniniva teorija...

Vsak voznik, ki ima boljüi avto od mene, je objestnež >:D...


Ja. Jaz ne vem, zakaj je te foušije treba. Jaz če bi bil poln keša bi si tudi nek SUV kupil. Pa ga pač nimam in mi zaradi tega tudi nič ne manjka. Nisem materialist, niti nisem nevoščljiv ker drugi vozijo boljše avte kot jaz.


SUV bi si ti kupil, “če bi bil poln keša”? Tisti, ki so “polni keša”, si kupijo Lambote in Ferrarije, ne pa kmetavzarskega faking pickup trucka ali povišane in pomanjšane verzije hatchbacka.


Cesta ni dirkališče. Kaj mi bo lambo? V SUV-u sediš lepo visoko, udobno. Če si par centimetrov nad tlemi se pa komaj ven skobacaš. Vsakemu svoje.


Avtobus. Sediš še višje...:D
Biseri...
PS: MENSA klub ST, obvoz. ŠIC! Ne zanimajo me vaše neštetokrat reciklirane
neumnosti.

m0LN4r ::

V SUV-u sediš lepo visoko, udobno. Če si par centimetrov nad tlemi se pa komaj ven skobacaš. Vsakemu svoje.

Lalalala. Dobro so vas prodajalci oprali stem edinim argumentom o nakupu. V praksi pa je larifari.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

Nikec3 ::

Me veseli, da je nekdo odprl to temo. Ne spomnim se večje bedarije v zadnjih letih, kot razcvet SUV-jev. A po drugi strani bi pa kao vsi radi bili eko. Vsedeš se v BMW X6-ko, se odprelješ v 600 m oddaljen McDonalds, nakar odkloniš slamico, ker si eko... Budaleštine.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

Cruz ::

Ima se, može se. 8-)
One of the most moral acts is to create a space in which life can move forward.

jype ::

Fritz je izjavil:

SUV me je vedno privlačil zaradi dobrega razgleda, četudi s tem izgubi na voznih lastnostih in s tem na varnosti.
OK, boomer.

Fritz ::

jype je izjavil:

Fritz je izjavil:

SUV me je vedno privlačil zaradi dobrega razgleda, četudi s tem izgubi na voznih lastnostih in s tem na varnosti.
OK, boomer.

No problem millenial, ti sam zrihti dober javni prevoz ali car-sharing z avtonomci pa se bo tudi 'ata' Fritz prilagodil. Se pa lahko pohvalim, da po mestu ne uporabljam avtomobila, če ni nujno. Ker so mi kolo ukradli v rekordnem času, se tega več ne grem in se sedaj kotalkam z el. skirojem. Na drug konec Slovenije se pa ne mislim peljati z javnim prevozom, ker je škoda mojega časa in živcev, čeprav se rad vozim z vlakom.

Sem pa SUV-a odmislil, ker pade pri kriteriju ekonomičnosti.
"Težav ne moremo reševati z isto miselnostjo,
kot smo jo imeli, ko smo jih ustvarili."
A. Einstein

Cruz ::

jype je izjavil:

Fritz je izjavil:

SUV me je vedno privlačil zaradi dobrega razgleda, četudi s tem izgubi na voznih lastnostih in s tem na varnosti.
OK, boomer.
One of the most moral acts is to create a space in which life can move forward.

Netrunner ::

Meni se mali SUV-i oz. crossoverji zelo dopadejo. Kar me odvrača od nakupa so predvsem stroški vzdrževaja.
Doing nothing is very hard to do... you never know when you're finished.

jype ::

Fritz je izjavil:

ti sam zrihti dober javni prevoz
Kdor misli, da je javni prevoz preslab, lahko kadarkoli ustanovi podjetje, ki ponuja boljšega.

Fritz je izjavil:

ker je škoda mojega časa in živcev
Ja, vem, tudi mojega časa in živcev je škoda, zato bom v samoobrambi v vsak SUV vrgel granitno kocko. Računam na to, da bo v nekaj letih trg ponudil SUVe, ki sami sebe obmetavajo z granitnimi kockami, ker je troganje žaklja granitnih kock težaško delo.

Fritz je izjavil:

Sem pa SUV-a odmislil, ker pade pri kriteriju ekonomičnosti.
OK boomer.

Normalen človek bi ga odmislil, ker pade pri kriteriju vzdržnosti, ampak če ti je za vse okoli tebe vseeno, potem to verjetno res ni faktor.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

Lonsarg ::

jype je izjavil:

Kdor misli, da je javni prevoz preslab, lahko kadarkoli ustanovi podjetje, ki ponuja boljšega.
Javni prvoz je primer naravnega monopola, tle privat sektor nima kaj, morda delno v sodelovanju kot financer če občina organizira vsa dovoljenja itd. Namesto stožic bi se dalo marsikaj naredit.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Lonsarg ()

jype ::

Lonsarg je izjavil:

Javni prvoz je primer naravnega monopola, tle privat sektor nima kaj
WTF?

Jazon ::

Nikec3 je izjavil:

Me veseli, da je nekdo odprl to temo. Ne spomnim se večje bedarije v zadnjih letih, kot razcvet SUV-jev. A po drugi strani bi pa kao vsi radi bili eko. Vsedeš se v BMW X6-ko, se odprelješ v 600 m oddaljen McDonalds, nakar odkloniš slamico, ker si eko... Budaleštine.


Naprimer si Mistibishi fan. Kaj boš kupil:
- Space Star (urbani malček)
- ASX (kompaktni SUV)
- Eclipse Cross (dinamičen SUV)
- Outlander ("off-road" SUV)
- Outlander PHEV (***škoda denarja***)
- L200 (pick-up)

OK, VW ima širši asortima, ampak poglej kateri segment je največji za izbiro:
- up! (kombilimuzina)
- Polo (kombilimuzina)
- Golf (kombilimuzina)
- e-up! (EV)
- e-Golf (EV)
- Golf Variant (karavan)
- Passat Variant (karavan)
- Golf Sportsvan (enoprostorec)
- Turban (enoprostorec)
- Sharan (enoprostorec)
- Passat (limuzina)
- T-Cross (SUV)
- T-Roc (SUV)
- Tiguan (SUV)
- Tiguan Allspace (SUV)
- Tuareg (SUV)
- Arteon (Coupe)

jype ::

Dejstvo je, da če jaz ne potrebujem tega, potem tudi vsi ostali lahko preživite brez.

jernejl ::

jype je izjavil:

Dejstvo je, da če jaz ne potrebujem tega, potem tudi vsi ostali lahko preživite brez.

Če te to moti, lahko kadarkoli ustanoviš podjetje, ki bo ljudem ponujalo boljšo alternativo.

jype ::

jernejl je izjavil:

Če te to moti, lahko kadarkoli ustanoviš podjetje, ki bo ljudem ponujalo boljšo alternativo.
Ali pa, tako kot to počnete desničarji, vašo izbiro preprosto prepovem.

Urbano#Desno ::

jype je izjavil:

jernejl je izjavil:

Če te to moti, lahko kadarkoli ustanoviš podjetje, ki bo ljudem ponujalo boljšo alternativo.
Ali pa, tako kot to počnete desničarji, vašo izbiro preprosto prepovem.


Prepovedi in omejitve so domena leve opcije, ampak če že vstrajaš sem prepričan da želiš biti drugačen kot nazadnjaški desničaji torej boš ljudem dovoli vse opcije tudi vožnjo s SUV-om. A nje sine?

Badwolff ::

Preveč se ukvarjate s tem, kaj drugi vozijo. Sam imam suv, ker mi je bolj všeč od karavana ali enosprostorca. Poraba/onesnaževanje /vzdrževanje /ergonomičnost/varnost/cena je pa tam tam.

Lonsarg ::

jype je izjavil:

Lonsarg je izjavil:

Javni prvoz je primer naravnega monopola, tle privat sektor nima kaj
WTF?
Car sharing in taxiji kot prvo niso noben javni prevoz, kot drugo ni niti 1 avto na cesti manj zaradi njih.

Javni prevoz so busi, metro, skytrain, s tem da busi v 21. stoletje ne spadajo. LJ rabi skytrain or else bodo še naprej avti povsod ker 1=1.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Lonsarg ()

Cruz ::

Jazon je izjavil:

Naprimer si Mistibishi fan. Kaj boš kupil:
Mitsubishi fan? V 2019? Sem se nasmejal. :) Vsekakor mi je škoda znamke, Colt je imel potencial biti konkurenca Poloju, Clioju, ... Kolikor sem bral je Space Star srednja žalost, ampak je itak največji problem, da firma ni prepoznavna, pa tudi design ne pritegne preveč.

Lancerja si pozabil btw.
One of the most moral acts is to create a space in which life can move forward.

jype ::

Urbano#Desno je izjavil:

leve opcije
Leva opcija:



Lonsarg je izjavil:

Javni prevoz so busi, metro, skytrain, s tem da busi v 21. stoletje ne spadajo. LJ rabi skytrain or else bodo še naprej avti povsod ker 1=1.
Kar loti se skytraina v Ljubljani. Če te kdo vpraša, kaj delaš, pa povej, da ti je jype reku, da lahko.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

Jazon ::

Cruz je izjavil:

Jazon je izjavil:

Naprimer si Mistibishi fan. Kaj boš kupil:
Mitsubishi fan? V 2019? Sem se nasmejal. :) Vsekakor mi je škoda znamke, Colt je imel potencial biti konkurenca Poloju, Clioju, ... Kolikor sem bral je Space Star srednja žalost, ampak je itak največji problem, da firma ni prepoznavna, pa tudi design ne pritegne preveč.

Lancerja si pozabil btw.


Podal sem primer Mitsubishija, ki je v iskanju eksistence porezal proč vse odvečno. Ostal je SUV segment.

BTW, Lancerja ni več od leta 2017.

user-pass ::

gruntfürmich je izjavil:

Reycis je izjavil:

Statistike kažejo, da se 95% SUV-jev proda brez AWD, nekateri proizvajalci (npr. ravno Peugeot) ga posledično pri svojih SUVjih sploh več ne ponujajo. Primerjava med leti je še kako na mestu, če se za povečanje izpustov krivi SUVje. Izboljšave pri tehnologiji za zdaj še vedno (konkretno) prehitevajo povečevanje velikosti in teže vozil kar pomeni, da pravi vzrok za povečanje izpustov ni v SUVjih ampajk v povečanem številu vozil. namreč, če nebi bilo teh SUVjev bi bili pa drugi tipi vozil, ki bi bila kriva za porast izpustov. Naš ekonomski in socialni sistemje prilagojen paradigmi neskončne rasti in ne bi prenesel dolgoročnega krčenja. Zatorej je to gordijski vozel, ki ga je mogoče presekati samo s totalno reformo ekonomskega modela (in tudi socialnega). Teren za to reformo se pripravlja do takrat pa bomo imeli vsako leto malo več izpustov kot prejšnje. Za to krivit obliko karoserije pa samo kaže na neuravnovešeno naravo in histerijo ekofašistov.

tole se lahko citira, da bodo zaslepljenci težje izpustili...


Se bojo spravili pa kaj drugega prepovedat. Zeleni npr v Nemciji so splosno znani kot Verbotspartei.
Enako pomembno je tudi uvajati nove davke: ce imas vecino v parlamentu, lahko spravis cez tudi take kolosalne idiotizme kot je CO2 davek.

Urbano#Desno ::

jype je izjavil:

Urbano#Desno je izjavil:

leve opcije
Leva opcija:



Lonsarg je izjavil:

Javni prevoz so busi, metro, skytrain, s tem da busi v 21. stoletje ne spadajo. LJ rabi skytrain or else bodo še naprej avti povsod ker 1=1.
Kar loti se skytraina v Ljubljani. Če te kdo vpraša, kaj delaš, pa povej, da ti je jype reku, da lahko.


Šibak si

zmaugy ::

user-pass je izjavil:

gruntfürmich je izjavil:

Reycis je izjavil:

Statistike kažejo, da se 95% SUV-jev proda brez AWD, nekateri proizvajalci (npr. ravno Peugeot) ga posledično pri svojih SUVjih sploh več ne ponujajo. Primerjava med leti je še kako na mestu, če se za povečanje izpustov krivi SUVje. Izboljšave pri tehnologiji za zdaj še vedno (konkretno) prehitevajo povečevanje velikosti in teže vozil kar pomeni, da pravi vzrok za povečanje izpustov ni v SUVjih ampajk v povečanem številu vozil. namreč, če nebi bilo teh SUVjev bi bili pa drugi tipi vozil, ki bi bila kriva za porast izpustov. Naš ekonomski in socialni sistemje prilagojen paradigmi neskončne rasti in ne bi prenesel dolgoročnega krčenja. Zatorej je to gordijski vozel, ki ga je mogoče presekati samo s totalno reformo ekonomskega modela (in tudi socialnega). Teren za to reformo se pripravlja do takrat pa bomo imeli vsako leto malo več izpustov kot prejšnje. Za to krivit obliko karoserije pa samo kaže na neuravnovešeno naravo in histerijo ekofašistov.

tole se lahko citira, da bodo zaslepljenci težje izpustili...


Se bojo spravili pa kaj drugega prepovedat. Zeleni npr v Nemciji so splosno znani kot Verbotspartei.
Enako pomembno je tudi uvajati nove davke: ce imas vecino v parlamentu, lahko spravis cez tudi take kolosalne idiotizme kot je CO2 davek.


Le zakaj mi starši ne dovolijo jesti lizik za vse obroke, se sprašujejo otroci. Verjetno zato, ker so hudobni, ane?
Biseri...
PS: MENSA klub ST, obvoz. ŠIC! Ne zanimajo me vaše neštetokrat reciklirane
neumnosti.
1
...
3 4
5
»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Karavan vs. Enoprostorc / Crossover (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
9813100 (6522) facepalm
»

Nakup SUV / Crossover (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
7611000 (8799) TheBlueOne
»

Mesečni stroški suva vs ostalo (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
12219314 (15672) sebas4
»

Zakaj je velik avto pravilna izbira? (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Loža
15127422 (24453) knesz

Več podobnih tem