Slo-Tech - Waymo, podjetje za prevoz potnikov v lasti Alphabeta, je te dni svoje stranke v Phoenixu v ameriški zvezni državi Arizoni obvestilo, da lahko v bodoče za prevoz dobijo vozilo, v katerem za volanom ne bo več sedel nadzorni šofer iz mesa in krvi. Sporočilo ne omenja točnega začetka takih prevozov, niti kakih drugih podrobnosti, ki bi utegnile zanimati javnost in uporabnike. Njihova vozila brez človeškega nadzornika so bila sicer doslej že večkrat opažena v prometu, a doslej še niso opravljala komercialnih prevozov.
Sporočilo so prejeli samo udeleženci Waymovega programa Eary rider, torej tisti, ki so v testiranju samodejnih prevozov sodelovali že od samega začetka, pri čemer so morali podpisati t. i. NDA dogovor, ki jim zapoveduje popolno molčečnost glede morebitnih doživetij med vožnjo. Potnike, po katere bo prišlo vozilo brez nadzornika, bodo o tem prej obvestili prek aplikacije, da ne bi prišlo do prevelikih presenečenj, po telefonu pa jim bo za morebitna pojasnila vas čas na voljo tudi Waymov agent.
Najprej sem to pomislil tudi sam. V praksi pa pomisli - če identificiraš napako, je menda ne boš razglašal po svetu in po nepotrebnem kršil ugled podjetja, temveč jo boš javil kontaktni osebi, ki bo z razvojno ekipo poskrbela za njeno odpravo.
Antifašizem je danes poslednje pribežališče ničvredneža, je ideologija ničesar
in neizprosen boj proti neobstoječemu sovražniku - v zameno za državni denar
in neprofitno najemno stanovanje v središču Ljubljane. -- Tomaž Štih, 2021
Če že, bi najbrž tej firmi zaupal svetlobna leta daleč pred kakšno Teslo glede samodejne vožnje, čisto miren pa povsem ne bi še bil.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
smisel BMWja je v tem, da vsem subtilno pokažeš, da si kreten.
Družbeno nezaželeno je, da bi si ljudje na čela lepili nalepke "jaz sem kreten". Taki ljudje imajo zato možnost, da kupijo BMWja, s čimer sporočajo isto, samo na bolj subtilen način.
To je samo pol resnice. Druga polovica resnice ostalim subtilno sporoča, da so, poleg tega, da so kreteni, tudi dejansko sposobni kupiti bmw. Oz. BMW.
Tisti, ki ga niso, ostanejo na prvi polovici. So ravno tako kreteni in so, zaradi lastne nesposobnosti, zgolj fouš onim drugim. In se zraven delajo pametne z označevanjem in etiketiranjem ostalih.
Ne, ne, ne. Jaz sem tisti klasični, z nalepko na čelu. Bolj stereotipen ne morem biti. Ok, to ni čisto res. Za totalni stereotip bi moral imeti 15 let stara smradeča jajca. Tu res malo izstopam iz povprečja. Malo dosti.
To je samo pol resnice. Druga polovica resnice ostalim subtilno sporoča, da so, poleg tega, da so kreteni, tudi dejansko sposobni kupiti bmw. Oz. BMW.
No ja danes z vsemi lizingi pa s tem, da je 90% BMWjev kupjenih rabljenih, to ni ravno nek strasen uspeh in je realno dosegljivo tudi tistim na minimalcu. Pustimo to, da potem obstaja tu ena tema, kjer se sprasuje katere kitajske zimske gume za 40eur bi pasale na njegov X5