Forum » Loža » Kako kupiti Adrio airways
Kako kupiti Adrio airways
Mr.B ::
Danes Adria
Jutri Lek Prevalje
Za naprej imam že indice ampak so prežalostni za objavo tu
Postopoma izgubljamo gospodarske družbe, realnost trka na vrata. Država tehnološko zaostaja.
Se znajo razmere v Sloveniji ob morebitni recesiji izjemno zaostriti...
Se mi je zdelo da je Lek slovenska firma.
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold
starfotr ::
Kaj se sekirate za te tuje firme, ki so bile nekoč naše. Briga mene za Adrio, kupec jo je plačal. Briga me za Lek, Novartis ga je plačal.
Vse skupaj je bila politična mučka, vendar je kar je.
Hlapci smo prodali. Hlapci smo (p)ostali.
Vse skupaj je bila politična mučka, vendar je kar je.
Hlapci smo prodali. Hlapci smo (p)ostali.
dronyx ::
Matejjjjj ::
Ne gre za firme kot take. Gre za delovna mesta, ker se ukinjajo. in tukaj gre skupno za 1000 zelo nadpovprečnih plač. Tako bo pritisk na prestolnico in zaposlovanje po partijski liniji še toliko večji. Zastoji na avtocesti do Lj še toliko večji, denar za plače za neproduktivna delovna mesta v Lj še toliko večji,od tod še več davkov... spirala propada.
starfotr, da te popravim. Kupec ni plačal ničesar za Adrio. Dobil jo je skoraj zastonj, imela je nekaj rezerv še. Te so počrpali oz so porabili denar, ki ga je kot pomoč pred prodajo investirala v Adrio država.... ko je vsega zmanjkalo, so šli v stečaj. S počrpanim denarjem so financirali svoje druge prevoznike na S Evrope... Verjetno kmalu pridejo na plano še kakšne kazni švicarske države do Adrie zaradi malverzacij. Sem 1000% prepričan, da bo na koncu te kazni plačeval slovenski davkoplačevalec. Imamo namreč tako sposobne pravnike in politike, da nam take mojstrovine ne uidejo. Mirocerarpravnikinzunnajiministerpress..
starfotr, da te popravim. Kupec ni plačal ničesar za Adrio. Dobil jo je skoraj zastonj, imela je nekaj rezerv še. Te so počrpali oz so porabili denar, ki ga je kot pomoč pred prodajo investirala v Adrio država.... ko je vsega zmanjkalo, so šli v stečaj. S počrpanim denarjem so financirali svoje druge prevoznike na S Evrope... Verjetno kmalu pridejo na plano še kakšne kazni švicarske države do Adrie zaradi malverzacij. Sem 1000% prepričan, da bo na koncu te kazni plačeval slovenski davkoplačevalec. Imamo namreč tako sposobne pravnike in politike, da nam take mojstrovine ne uidejo. Mirocerarpravnikinzunnajiministerpress..
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Matejjjjj ()
qwertyy ::
To, da drzava nima nacionalnega letalskega prevoznika negativno vpliva na vrsto drugih stvari kot npr. turizem..
Ja, za profitabilne linije se bodo zagrebli drugi, ampak tuje firme v resnici boli briga za povezanost Slovenije s svetom. Tako ostalih, za nas se vedno pomembnih linij na zalost ne bo vec.
Dejstvo je tudi, da danes vecino letalskih firm ne posluje ravno z bajnimi profiti.
Skoda je Adrie, dobrih pilotov in dobrih linij ter terminov, ki smo jih imeli zakupljene.. Smo si pa nazalost vec ali manj sami krivi za vse skupaj.
Ja, za profitabilne linije se bodo zagrebli drugi, ampak tuje firme v resnici boli briga za povezanost Slovenije s svetom. Tako ostalih, za nas se vedno pomembnih linij na zalost ne bo vec.
Dejstvo je tudi, da danes vecino letalskih firm ne posluje ravno z bajnimi profiti.
Skoda je Adrie, dobrih pilotov in dobrih linij ter terminov, ki smo jih imeli zakupljene.. Smo si pa nazalost vec ali manj sami krivi za vse skupaj.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: qwertyy ()
Matejjjjj ::
Zanimivo bo tudi, kako bo s trenutno statistično najbogatejšo občino Cerklje, ko propadeta Adria in upade promet (če bo) na Brniku. Da ne bo kdo presenečen...
BuDi79 ::
To, da drzava nima nacionalnega letalskega prevoznika negativno vpliva na vrsto drugih stvari kot npr. turizem..
Ja, za profitabilne linije se bodo zagrebli drugi, ampak tuje firme v resnici boli briga za povezanost Slovenije s svetom. Tako ostalih, za nas se vedno pomembnih linij na zalost ne bo vec.
Dejstvo je tudi, da danes vecino letalskih firm ne posluje ravno z bajnimi profiti.
Skoda je Adrie, dobrih pilotov in dobrih linij ter terminov, ki smo jih imeli zakupljene.. Smo si pa nazalost vec ali manj sami krivi za vse skupaj.
da te malo popravim:
To da je imela država kot je slovenija nacionalnega letalskega prevoznika na način kot ga je imela je negativno vplivalo na vrsto stvari kot je npr. državni proračun in pravičnost med ljudmi. Ja, za profitabilne linije se bodo zagrebli drugi, ampak tuje firme v resnici boli briga za povezanost Slovenije s Prištino, tega nam ne bo nihče vrnil. Takih za nas se pomembnih linij na zalost ne bo vec.
Dejstvo je tudi, da danes vecino državnih letalskih firm ne posluje ravno z bajnimi profiti.
Skoda je Adrie, dobro smo se imeli na račun davkoplačevalcev. Smo si pa nazalost vec ali manj sami volivci tistih, ki so tako slabo upravljali Adrio da je postala ničvredna in je nihče razen enih sumljivcev ni želel, krivi za vse skupaj.
starfotr ::
Mah, glej, briga me, koliko so plačali za Adrio. Če premalo, se ve kdo mora iti sedet.
Vsi objokavate Adrio, ko so pa šle vrhunske firme v stečaj in je na cesti ostalo več 1000 ljudi, to ne briga nobenega. Ko gre pa Adria, pa jokanje.
Ja, pač bo še večji naval v Lj. Ne bo se poznalo dosti, saj je vsako leto več ljudi, ki se vozi v Lj na delo.
Zadeva je taka, da je za bruhat. Vendar nima veze, bomo že preživeli brez prevoznika. Konec koncev, linija za npr. Grosuplje ima več sedežev na busu, kot jih je imela adria na vseh letalih skupaj.
Bolj kot letalo, me skrbi, da nimamo zadostnih im hitrih vlakov.
Vsi objokavate Adrio, ko so pa šle vrhunske firme v stečaj in je na cesti ostalo več 1000 ljudi, to ne briga nobenega. Ko gre pa Adria, pa jokanje.
Ja, pač bo še večji naval v Lj. Ne bo se poznalo dosti, saj je vsako leto več ljudi, ki se vozi v Lj na delo.
Zadeva je taka, da je za bruhat. Vendar nima veze, bomo že preživeli brez prevoznika. Konec koncev, linija za npr. Grosuplje ima več sedežev na busu, kot jih je imela adria na vseh letalih skupaj.
Bolj kot letalo, me skrbi, da nimamo zadostnih im hitrih vlakov.
WhiteAngel ::
Zanimivo bo tudi, kako bo s trenutno statistično najbogatejšo občino Cerklje, ko propadeta Adria in upade promet (če bo) na Brniku. Da ne bo kdo presenečen...
Jaz vem! Ne bo več statistično najbogatejša občina v Sloveniji
Ok, seriously. Tale prodaja Adrie, državna pomoč, izčrpavanje in nato (neizbežen) bankrot bi morala biti šola za naprej. Malinovci smo in nimamo za burek proti večjim finančnim skladom, ki so specializirana za legalno izčrpavanje podjetij.
Mislim pa, da je imela Adria posredno veliko večji pozitivni finančni učinek na gospodarstvo in državljane, kot je bilo finančnih injekcij vanjo. Pa ne govorim o turistih. Govorim o vseh izgubljenih urah osrednje Slovenije in nafte za vožnjo do sosednjih letališč sedaj. Vsaka ura ima namreč veliko dodane vrednosti za firmo, to ni samo urna postavka delavca, ki se mu izplača.
pegasus ::
Tudi hrvati so očitno v dilemi kaj naredit z Croatia Airlines. Očitno tudi njihov nacionalni prevoznik potrebuje konstantni finančni AED.Če bi na balkanu bilo malo manj nacionalizma in malo več trezne pragmatičnosti, bi vse te drobcene "nacionalne letalske prevoznike" zmetali skupaj v isti pisker in naredili spet en JAT, ki bi imel vsaj realne možnosti konkurirati na širšem trgu. Tako pa veliki igrajo "deli in vladaj", pa ne samo na letalskem trgu, še marsikje drugje. In vrli balkanci navdušeno ploskajo.
WhiteAngel ::
Bolj kot letalo, me skrbi, da nimamo zadostnih im hitrih vlakov.
+1
Dodal bi še povezljivost z železnicami sosednjih držav. En 300km/h do Dunaja, Benetk, Zagreba, Munchna bi nam zdele močno olajšal vse skupaj.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: WhiteAngel ()
LeQuack ::
Saj mogoče pa ni treba toliko potovati, bomo pa več tu v Sloveniji. Kam pa se vam mudi ven?
Quack !
Samael ::
PrihajaNodi je izjavil:
Odpusca Adria Airways, odpusca Lek se kdo?
Eni trdijo, da bog, ampak kdo bi vedel ...
dronyx ::
Bwaze6 ::
A je kdo od vas sploh letel z Adrio in to plačal iz lastnega žepa?
Zdaj je polno nekega jokanja po medijih, kakšne vse povezave s svetom smo izgubili, jaz pa na primer niti enkrat nisem pomislil, da bi dal za enourni let pol svoje mesečne plače. Če je bilo treba, sem se pol dneva fijakal z avti, avtobusi ali vlaki do nekega "pravega" letališča, če ni bil ravno nizkocenovni let iz Brnika.
Se mi zdi da zdajle jokajo predvem naši politiki in menedžerji, ki ne morejo skočit v pol urce na svoj fensi let, raja si tega itak ni privoščila. Tudi tuji turisti pri nas so verjetno bolj redki z direktnim letom z Adrio, razen mogoče kongresni turizem (ki pa je kaplja v morje)... Zakaj bi zdaj vsi reševali udobje enih kravatarjev?
Zdaj je polno nekega jokanja po medijih, kakšne vse povezave s svetom smo izgubili, jaz pa na primer niti enkrat nisem pomislil, da bi dal za enourni let pol svoje mesečne plače. Če je bilo treba, sem se pol dneva fijakal z avti, avtobusi ali vlaki do nekega "pravega" letališča, če ni bil ravno nizkocenovni let iz Brnika.
Se mi zdi da zdajle jokajo predvem naši politiki in menedžerji, ki ne morejo skočit v pol urce na svoj fensi let, raja si tega itak ni privoščila. Tudi tuji turisti pri nas so verjetno bolj redki z direktnim letom z Adrio, razen mogoče kongresni turizem (ki pa je kaplja v morje)... Zakaj bi zdaj vsi reševali udobje enih kravatarjev?
OrkAA ::
Jaz sem Adrio mnogokrat placal iz svojega zepa.
Adria je bila zelo uporabna za povezane lete. Recimo, ce letis v Ameriko, te Adria dostavi v Frankfurt, kjer te pobere Lufthansa. Ce primerjas ceno take karte z drugimi letalisci, ni neke bistvene razlike. Zelo pomemben detajl tu je, da nizkocenovniki ne morejo nadomestit takih relacij, ker nimajo povezanih kart. Povezana karta pomeni, da v primeru, da letalo do Frankfurta zamudi, dobis novo povezavo zastonj.
Tudi za direktne lete po Evropi ni bila vedno slaba opcija. Povratne karte so v povprecju stale 150-250 evrov, kar se mogoce na prvi pogled zdi drago, a ti prispara ogromno casa.
Primer - za vikend hoces it v Pariz.
a) Adria ti v eno smer vzame cca 3-4 ure skupaj z voznjo do letalisca in cakanjem. Cena 200 evrov.
b) Ryanair iz Benetk ti najprej vzame 50 evrov za karto + 40-60 evrov za goopti + 30-50 evrov za dodatno prtljago. Hkrati ti voznja do Benetk vzame dodatne 3 ure, kar pomeni, da se cas potovanja podaljsa na 7-8 ur.
Na podlagi tega lahko sam ocenis koliko ti je pomemben cas vs. denar.
Adria je bila zelo uporabna za povezane lete. Recimo, ce letis v Ameriko, te Adria dostavi v Frankfurt, kjer te pobere Lufthansa. Ce primerjas ceno take karte z drugimi letalisci, ni neke bistvene razlike. Zelo pomemben detajl tu je, da nizkocenovniki ne morejo nadomestit takih relacij, ker nimajo povezanih kart. Povezana karta pomeni, da v primeru, da letalo do Frankfurta zamudi, dobis novo povezavo zastonj.
Tudi za direktne lete po Evropi ni bila vedno slaba opcija. Povratne karte so v povprecju stale 150-250 evrov, kar se mogoce na prvi pogled zdi drago, a ti prispara ogromno casa.
Primer - za vikend hoces it v Pariz.
a) Adria ti v eno smer vzame cca 3-4 ure skupaj z voznjo do letalisca in cakanjem. Cena 200 evrov.
b) Ryanair iz Benetk ti najprej vzame 50 evrov za karto + 40-60 evrov za goopti + 30-50 evrov za dodatno prtljago. Hkrati ti voznja do Benetk vzame dodatne 3 ure, kar pomeni, da se cas potovanja podaljsa na 7-8 ur.
Na podlagi tega lahko sam ocenis koliko ti je pomemben cas vs. denar.
Bwaze6 ::
Povratne karte Adrie za 150 - 250 EUR? Potem sem pa jaz ravno napačne relacije ob napačnem času vedno gledal, jaz sem vedno videl 2 - 3x dražje...
WhiteAngel ::
A je kdo od vas sploh letel z Adrio in to plačal iz lastnega žepa?
Zdaj je polno nekega jokanja po medijih, kakšne vse povezave s svetom smo izgubili, jaz pa na primer niti enkrat nisem pomislil, da bi dal za enourni let pol svoje mesečne plače. Če je bilo treba, sem se pol dneva fijakal z avti, avtobusi ali vlaki do nekega "pravega" letališča, če ni bil ravno nizkocenovni let iz Brnika.
Se mi zdi da zdajle jokajo predvem naši politiki in menedžerji, ki ne morejo skočit v pol urce na svoj fensi let, raja si tega itak ni privoščila. Tudi tuji turisti pri nas so verjetno bolj redki z direktnim letom z Adrio, razen mogoče kongresni turizem (ki pa je kaplja v morje)... Zakaj bi zdaj vsi reševali udobje enih kravatarjev?
Jaz službeno letim vsaj 2x letno z Adrio. In nisem ne politik, ne menedžer. Cene kart so nekaj srednjega. Ljubljana<->Praga recimo je bila 253 EUR povratna v zadnje. Po Evropi Adrijini leti stanejo nekje 100-150 EUR v eno smer. Ni ravno pol plače, razen če si delavec v Bosni.
Če grem privat po Evropi, pa iščem nizkocenovce ja, in sem se pripravljen tudi n-ur voziti z avtom in se vmes iti turista. Ampak takrat imam običajno tudi familijo v avtu, tako da to ni za primerjat.
feryz ::
Mene pa še vedno zanima, komu je bila Adria največ dolžna. Imam feling, da bomo zapitek plačali tako ali tako. Vsaj večji del tega.
ahac ::
A je kdo od vas sploh letel z Adrio in to plačal iz lastnega žepa?
Jaz naj bi drug teden...
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW
zmaugy ::
Unilseptij je izjavil:
Hehe, tega pocetja ni nikoli dovolj. Jasno, da resujemo, kar je pac potrebno resiti, vsaka normalna drzava pocne to in to ni nic tako neobicajnega. In jasno nihce ni vesel, kadar pride to tega... ampak res, ljudje, v banke smo dali 3 milijarde za prakticno nic, tukaj bi lahko dali nekaj 10 milijonov in imeli vsaj letalsko druzbo.
Dost je blo tega sranja! To je bla firma za partijske kadre, ki nikoli ni bila v plusu. Letalske karte noro drage za običajne ljudi, za ubermensche pa zastonj - seveda smo morali to plačati mi ostali, mrš!
Že zdaj sem večinoma letel z drugimi družbami z drugih letališč, tako da jih niti malo ne bom pogrešal. Good riddance!
Če kdo hoče slovensko letalsko družbo, naj si jo ustanovi s svojim denarjem. Lahko država naredi ugodne davčne pogoje za to, če ima Fraport interes, lahko tudi oni ponudijo boljše pogoje, to je pa tudi vse. Ne več jemat denarja iz mojega žepa, jaz pa naj letim iz Zagreba.
Biseri...
PS: MENSA klub ST, obvoz. ŠIC! Ne zanimajo me vaše neštetokrat reciklirane
neumnosti.
PS: MENSA klub ST, obvoz. ŠIC! Ne zanimajo me vaše neštetokrat reciklirane
neumnosti.
Smurf ::
Jao, dandanes res navalite na vsako teorijo zarote. Kaki patrijski kadri. Pac dandanes je v tekmi z zmeraj cenejsimi kartami tezko konkurirati. Se posebej, ce si iz take majhne drzave. Ni naklucje, da najbolj uspevajo ravno tiste letalske druzbe, ki lahko prakticno zastonj tankajo gorivo v svoji maticni drzavi. Ampak ne, eni povsod vidite partijo in komuniste. Za vse probleme so oni krivi. Right.
Cene so bile cisto ok.
Cene so bile cisto ok.
Miki N ::
Ampak za te "srednje cene" od Adrie lahko z lahkoto vozi z Brnika tudi kdo drug - cene so zanimive, vprašanje samo, če je dovolj potnikov. Če pa jih ni bilo, pa pomeni, da smo imeli spet eno "RTV situacijo".
Sp3m ::
Sam lahko rečem, da včasih, ko sem letel z Adria Airways so bili vedno točni in zanesljivi, tudi hrana na teh relativno kratkih letih je bila dobra.
Pa vseeno se mi zdi, da je najboljša rešitev za AA trenutno stečaj, reševenja AA bi bil pa velik fail za državo in davkoplačevalce.
Če mislite, da so tako vredni ti že plačani termini na tujih letališčih je prav zanimivo, da noben tuji zasebnik ali tuje zasebno podjetje ni pripravljeno kupiti AA.
Če bo povpraševanje po letih iz ali v Slovenijo lahko verjamte, da bo kak tuji prevoznik prevzel te lete, če so pa neprofitabalni, pa je vprašanje zakaj bi jih davkoplačevalci častili...
Pa še nekaj v koliko propadlih zgodbah se pojavlja ime Maks Tajnikar in koliko propadov je tista meja, da se začne resno dvomiti o sposobnostih nekoga pri vodenju velikega podjetja.
ps: Vedno sem si sam plačal letalsko karto, če slučajno koga zanima...
Pa vseeno se mi zdi, da je najboljša rešitev za AA trenutno stečaj, reševenja AA bi bil pa velik fail za državo in davkoplačevalce.
Če mislite, da so tako vredni ti že plačani termini na tujih letališčih je prav zanimivo, da noben tuji zasebnik ali tuje zasebno podjetje ni pripravljeno kupiti AA.
Če bo povpraševanje po letih iz ali v Slovenijo lahko verjamte, da bo kak tuji prevoznik prevzel te lete, če so pa neprofitabalni, pa je vprašanje zakaj bi jih davkoplačevalci častili...
Pa še nekaj v koliko propadlih zgodbah se pojavlja ime Maks Tajnikar in koliko propadov je tista meja, da se začne resno dvomiti o sposobnostih nekoga pri vodenju velikega podjetja.
ps: Vedno sem si sam plačal letalsko karto, če slučajno koga zanima...
Bwaze6 ::
No, ampak prodaja letalskega prevoznika investicijskemu skladu, ki v parih letih razproda floto letal, ves dobiček baje dobro plačanih letov za ostale letalske družbe po Evropi skanalizira ven iz podjetja, in potem lepo zapre zadevo, bi morali pteiskati.
Ne zaradi 4K Invest, to je pač njihova poslovna odločitev. Predvidevam pa, da so bili ljudje v vladi, ki so izpeljali projekt prodaje skladu, najverjetneje lepo podkupljeni.
Ne zaradi 4K Invest, to je pač njihova poslovna odločitev. Predvidevam pa, da so bili ljudje v vladi, ki so izpeljali projekt prodaje skladu, najverjetneje lepo podkupljeni.
Sp3m ::
damirj79 ::
Jaz sem v resnici "za", da se Adrio reši pred stečajem, ali pa ustanovi novo letalsko prevozno podjetje, ki naj bo javno. Vsaka država mora imeti eno pametno prometno infrastrukturo in po zraku je en izmed pomembnejših. Živim ob meji z Italijo in mi je sicer bližje letališče v Trstu, ampak... imajo samo izbrane destinacije. Naslednje v Benetkah je vrhunsko, v Trevisotu malo manj, pa vseeno.. Najmanj kar si pa želim, je hoditi na letališče k hrčkom. Sem pa že večkrat letel iz Milana, kljub 5urni vožnji do tja, ker so cene prijazne denarnici in večinoma direktno letijo na vse večje destinacije. Ravno tako bi vsa večja mesta morala imeti poleg avtobusnega prometa, tudi ali nadzemno ali podzemno železnico. To kar je sedaj v večjih mestih pri nas, je brezveze.
damirj79 ::
KLM in BA sta dinozavra, preveč okorna, da bi naredili kako spremembo. Čeprav vsaj jaz osebno sem na KLMu vedno lepo letel, fino jedel, letališče v Amsterdamu je pa eno najlepših in najbolj opremeljenih za preživet nekaj uric. Kar za razliko od turkish ne morem ravno rečt na primer. Zamud kolikor jih želiš. Skoraj vsak povezan let je ali tako našponan, da v tisti eni urci večkrat nisem uspel prestopit in sem moral prespat ali pa je povezan let z 8 ali celo 12urnim zamikom, da sem potem moral kot indijanc bivakirat na letališču. Ker časa za it ven v mesto je vseeno premalo, za it prespat v hotel pa tudi ni bilo dovolj, na letališču pa nimaš kaj počet, pa čeprav je ogromno. Ali prodajajo samo parfume ali pa sladkarije. Naj grejo nekam.
BuDi79 ::
Prekleti tujci...
Uradno: Brussels Airlines, del Lufthanse, prihaja na Brnik s 4. novembrom.
btw. uslužbenka EP pravi da je cena njene karte za Bruselj z Adrio lahko nanesla tud do 800+ eur, če se je med tednom kupovalo. Plačali smo itak mi.
Uradno: Brussels Airlines, del Lufthanse, prihaja na Brnik s 4. novembrom.
btw. uslužbenka EP pravi da je cena njene karte za Bruselj z Adrio lahko nanesla tud do 800+ eur, če se je med tednom kupovalo. Plačali smo itak mi.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BuDi79 ()
MIHAc27 ::
Jaz sem nazadnje letel z Adrio leta 2006. Potem samo še enkrat z Lufthanso pa nič več.
Proti reševanju sem zato, ker smo velikokrat videli, kako se vloži ogromno denarja za obnove, rešitev, potem pa proda tuji firmi za 10% cene obnove.
Vem da bo veliko odpuščanj, ampak hkrati sem prepričan, da bodo sedaj drugi odprli nove linije, in rabili nove ljudi, pilote, stevardese,...
Proti reševanju sem zato, ker smo velikokrat videli, kako se vloži ogromno denarja za obnove, rešitev, potem pa proda tuji firmi za 10% cene obnove.
Vem da bo veliko odpuščanj, ampak hkrati sem prepričan, da bodo sedaj drugi odprli nove linije, in rabili nove ljudi, pilote, stevardese,...
WhiteAngel ::
WhiteAngel je izjavil:
Cene kart so nekaj srednjega. Ljubljana<->Praga recimo je bila 253 EUR povratna v zadnje.
Popreavek, 193 EUR. Kupljeno 2 meseca prej.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: WhiteAngel ()
Wrop ::
Tujci nam bodo še letalske linije pokradli. Kako bo pa bivši nadzornik letel s tujimi letali, brez da bi se mu vsakič zakolcalo, ko bo moral leteti z družbami, ki ne samo da letijo, ampak si upajo ustvarjati tudi dobiček.
Invictus ::
Prigoda včeraj...
Firma, kjer trenutno delam (nemška), je hotela rezervirati (tajnica seveda) karto tudi za še enega Slovenca.
In bolj smo ji tupili, da naj ne počne tega, manj ji je bilo jasno.
Na koncu je bilo največje začudenje to, kako da je propadla firma, saj ima nemškega lastnika .
Firma, kjer trenutno delam (nemška), je hotela rezervirati (tajnica seveda) karto tudi za še enega Slovenca.
In bolj smo ji tupili, da naj ne počne tega, manj ji je bilo jasno.
Na koncu je bilo največje začudenje to, kako da je propadla firma, saj ima nemškega lastnika .
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
WhiteAngel ::
Ampak za te "srednje cene" od Adrie lahko z lahkoto vozi z Brnika tudi kdo drug - cene so zanimive, vprašanje samo, če je dovolj potnikov. Če pa jih ni bilo, pa pomeni, da smo imeli spet eno "RTV situacijo".
S srednjimi cenami delaš nekaj bule oz. si na pozitivni ničli. Tega se nihče ne bo hotel iti.
Jaz sem za to, da se naredi novega, državnega letalskega prevoznika, za katerega se ve, da je cilj biti na pozitivni nuli, služiti pa predvsem gospodarstvu in povezljivosti Slovenije. Reševanje AA nima smisla, ker s tem podarimo 90mio evrov 4K investu, za kolikor je zapufal firmo.
Saj mogoče pa ni treba toliko potovati, bomo pa več tu v Sloveniji. Kam pa se vam mudi ven?
končno en pameten... Nism potoval od 2003 in mi je prav super. Vi ostali onesnaževalci pa kr potujte in zgubljajte cajt po tujini. (ok razen ko greš za job) ... Tko da...
LOL. Večina potnikov gre po tujini zaradi joba, doh. A misliš, da je folku tolk lajf letet zaradi lepšega. No, mogoče pilotom
Zgodovina sprememb…
- odbrisal: Mavrik ()
Wrop ::
WhiteAngel je izjavil:
[
Jaz sem za to, da se naredi novega, državnega letalskega prevoznika, za katerega se ve, da je cilj biti na pozitivni nuli, služiti pa predvsem gospodarstvu in povezljivosti Slovenije.
Somišljenikov imaš veliko. Ne bi smel biti problem pljuniti teh 2.000 € skupaj še s 100.000 somišljeniki in ustanoviti firmo.
Zgodovina sprememb…
- odbrisal: Mavrik ()
fikus_ ::
Nekateri bi še kljub dokazom (propadom majhnih letalskih prevoznikov) naredili novo firmo za požiranje davkoplačevalskega denarja!
Dolgoročno rabimo učinkovito železnico (ne rabimo 300km/h, dovolj 150-200 km/h), povezave do sosednjih letališč. Tudi tovorni promet preusmerjen na železnico. Prav tako vsakodnevne migracij v LJ!
Najprej pa razbiti mafijski železničarski sindikat/lobij v SŽ, odpustiti političen kader in počistiti nesnago.
To bo tudi za ekologijo najbolje.
Dolgoročno rabimo učinkovito železnico (ne rabimo 300km/h, dovolj 150-200 km/h), povezave do sosednjih letališč. Tudi tovorni promet preusmerjen na železnico. Prav tako vsakodnevne migracij v LJ!
Najprej pa razbiti mafijski železničarski sindikat/lobij v SŽ, odpustiti političen kader in počistiti nesnago.
To bo tudi za ekologijo najbolje.
mikhaair ::
Mene pa še vedno zanima, komu je bila Adria največ dolžna. Imam feling, da bomo zapitek plačali tako ali tako. Vsaj večji del tega.
Kontroli zracnega prometa. To mislim da je nekaksna zracna taksa za uporabo zracnega prostora.
Dobavitelj goriv. Petrol verjetno.
Tujcem dvomim da so ostali kaj dosti dolzni.
Adria tehnika za vzdrzevanje oz. bivsa, sedaj ne vem imena.
HappyPills ::
Evo Bruselj je že povezan. Ostale povezave sledijo. Pomoje dobimo še kakšno novo. Sam navijam za Oslo ter Dublin.
WhiteAngel ::
WhiteAngel je izjavil:
[
Jaz sem za to, da se naredi novega, državnega letalskega prevoznika, za katerega se ve, da je cilj biti na pozitivni nuli, služiti pa predvsem gospodarstvu in povezljivosti Slovenije.
Somišljenikov imaš veliko. Ne bi smel biti problem pljuniti teh 2.000 € skupaj še s 100.000 somišljeniki in ustanoviti firmo.
Ne razumeš. Jaz in privat investitorji nimamo nobenega interesa delat firme, za katero vem, da bo delala pozitivno nulo. Za državo pa še kako (pobrani davki, delovna mesta, izboljšanje povezljivosti za gospodarstvo, turizem). In točno to se bo zgodilo, če država ne bo naredila nič. Rentabilne linije (Pariz, Frankfurt, Bruselj) bodo delovale, to je pa to. Namesto direktnih letov v Prago, Moskvo, Balkan, bomo dobili povezovalne in dodali 2-3h vožnje in čakanja vmes + riziko, da bo polet zamujal/skenslan.
Dolgoročno rabimo učinkovito železnico (ne rabimo 300km/h, dovolj 150-200 km/h), povezave do sosednjih letališč.
Ne. Rabiš 300 km/h (ajde 265 km/h sem se zadnjič vozil do Münchna). Za 150-200km/h imaš avtocesto in vlak nima smisla.
Zgodovina sprememb…
- odbrisal: Mavrik ()
bluefish ::
WhiteAngel je izjavil:
Za 150-200km/h imaš avtocesto in vlak nima smisla.Ima, ker te do cilja dostavi brez zastojev in stresa.
Zgodovina sprememb…
- odbrisal: Mavrik ()
fikus_ ::
V vlak se usedeš in lahko počivaš, vmes kaj narediš, tudi časovno precej prišparaš v primerjavi z avtom.
WhiteAngel ::
V vlak se usedeš in lahko počivaš, vmes kaj narediš, tudi časovno precej prišparaš v primerjavi z avtom.
V teoriji. V praksi se pa z vlakom voziš iz Ljubljane do Prage 11h in pol čez cel dan s 3 postanki. Z avtom sem bil v 7-ih tam. Štartaš, ko želiš (npr. ob 7h zjutraj) in si do popoldneva tam. Cena zavisi od tega, kdaj kupiš vozovnico, ampak če jih je v avtu več, je vlak vedno dražji. Pa še ustavim in jem, kjer želim, kar želim.
Vlaki bi bili konkurenčni avtu in celo letalom samo, če bi bili speglani v nulo. Do Prage je dobrih 600km po cesti. Če bi bil v 3 urah tam iz centra LJ v center Prage, letalo nima za burek. Avto pa sploh ne.
zmaugy ::
To, da drzava nima nacionalnega letalskega prevoznika negativno vpliva na vrsto drugih stvari kot npr. turizem..
Ja, za profitabilne linije se bodo zagrebli drugi, ampak tuje firme v resnici boli briga za povezanost Slovenije s svetom. Tako ostalih, za nas se vedno pomembnih linij na zalost ne bo vec.
Dejstvo je tudi, da danes vecino letalskih firm ne posluje ravno z bajnimi profiti.
Skoda je Adrie, dobrih pilotov in dobrih linij ter terminov, ki smo jih imeli zakupljene.. Smo si pa nazalost vec ali manj sami krivi za vse skupaj.
Naj izvolijo hotelirji etc. ustanoviti svojo letalsko družbo. Pa ne z davkoplačevalskim denarjem.
Biseri...
PS: MENSA klub ST, obvoz. ŠIC! Ne zanimajo me vaše neštetokrat reciklirane
neumnosti.
PS: MENSA klub ST, obvoz. ŠIC! Ne zanimajo me vaše neštetokrat reciklirane
neumnosti.
luli ::
Super.
Končno. To bi lahko šteli kot prispevek proti globalnemu segrevanju. Drugače pa sem se strinjal z ljubljančani, ko so bili proti reševanju Mure, sedaj pa sem na drugi strani, in zopet proti reševanju Adrie. Mimogrede iz ljubljanskega letališča ne letim.
Končno. To bi lahko šteli kot prispevek proti globalnemu segrevanju. Drugače pa sem se strinjal z ljubljančani, ko so bili proti reševanju Mure, sedaj pa sem na drugi strani, in zopet proti reševanju Adrie. Mimogrede iz ljubljanskega letališča ne letim.
zmaugy ::
WhiteAngel je izjavil:
V vlak se usedeš in lahko počivaš, vmes kaj narediš, tudi časovno precej prišparaš v primerjavi z avtom.
V teoriji. V praksi se pa z vlakom voziš iz Ljubljane do Prage 11h in pol čez cel dan s 3 postanki. Z avtom sem bil v 7-ih tam. Štartaš, ko želiš (npr. ob 7h zjutraj) in si do popoldneva tam. Cena zavisi od tega, kdaj kupiš vozovnico, ampak če jih je v avtu več, je vlak vedno dražji. Pa še ustavim in jem, kjer želim, kar želim.
Vlaki bi bili konkurenčni avtu in celo letalom samo, če bi bili speglani v nulo. Do Prage je dobrih 600km po cesti. Če bi bil v 3 urah tam iz centra LJ v center Prage, letalo nima za burek. Avto pa sploh ne.
Aha, po Avstriji so dela na cesti in sekcijske kontrole hitrosti vsepovsod, ko sem šel nazadnje v Prago je bilo tako tudi na avtocesti Brno-Praga.
Vlak s povprečno hitrostjo vsaj 150 km/h bi bil idealen.
Biseri...
PS: MENSA klub ST, obvoz. ŠIC! Ne zanimajo me vaše neštetokrat reciklirane
neumnosti.
PS: MENSA klub ST, obvoz. ŠIC! Ne zanimajo me vaše neštetokrat reciklirane
neumnosti.
bluefish ::
WhiteAngel je izjavil:
Vlaki bi bili konkurenčni avtu in celo letalom samo, če bi bili speglani v nulo. Do Prage je dobrih 600km po cesti. Če bi bil v 3 urah tam iz centra LJ v center Prage, letalo nima za burek. Avto pa sploh ne.Tu se gre predvsem za vlak kot povezavo do bližnjih letališč.
igorpec ::
Pa ne z davkoplačevalskim denarjem.
Kako ne? Vse firme, ki so na borzi so na javnih sredstvih. Razlog št. 1:
https://www.quora.com/What-are-the-adva...
Ko komunisti pokradejo, pogorošče zgleda takole:
https://www.investopedia.com/articles/e...
(nisem se posebej trudil poiskat najboljšo vsebino, to je prvi zadetek za "biggest bailout in us history")
fikus_ ::
S sedanjo muzejsko SŽ je res tako, da človek ne ve, ali bi se jokal ali smejal. Če bi brali vse, kar sem pisal, bi videli, da navijam za hitre vlake (hitrejše od sedanjih muzejskih)!
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Letalski prevozniki namerno razsedajo družinske člane, da bi več zaslužili (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Zasebnost | 15819 (10322) | stara mama |
» | Letalski nasvetiOddelek: Loža | 4779 (4103) | St235 |
» | Adria Airways postaja nizkocenovnik z napako (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 25234 (22479) | alexa-lol |
» | potovanje z adrio - prtljaga...vprasanje za veterane (strani: 1 2 3 )Oddelek: Loža | 25518 (22451) | xsum1 |