» »

kia - cukanje

kia - cukanje

Sinq ::

Pozdravljeni!

Sem lastnik vozila Kia Ceed 1.4 (bencinski motor),letnik 2013.
Omenjeno vozilo že nekaj časa cuka med vožnjo, zaradi česa sem že večkrat obiskal mehanika. Cukanje se čuti v vseh prestavah okoli 2000 obratov, ne prižiga pa se nobena kontrolna lučka. Ker se cukanje vedno bolj izrazito čuti, prav tako pa se je poraba goriva zvišala ( isti način vožnje, iste gume ) se obračam na vas za nasvet. Napaka postaja vedno bolj moteča saj se pri nižji hitrosti izrazito čuti. Zamenjane svečke, filter goriva ter vžigalna tuljava pa je napaka še dalje prisotna.

antartide ::

uradni servis?

Sinq ::

Ne vejo kaj bi lahko bilo narobe, tester nič ne pokaže... Menjali že svečke, vžigalno tuljavo, filter goriva lambda sondo( ker je kuna zgrizla)... Rekli so mi, da nimajo pojma kaj bi lahko bilo (dobesedno)...

fikus_ ::

Uradni servis dela v smislu "operacija uspela, pacient kljub temu umrl", ti pa plačuj za njihovo neznanje!

Možno kakšna cev počena in vleče od kod zrak, ali cev za gorivo, ali črpalka za gorivo, ali . . . . Poišči kakšnega popoldanca, ki ima več kilometrine in se bolje spozna.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: fikus_ ()

Sinq ::

Fora je v tem, da je avto še pod tovarnišlo garancijo, zastopnik v MS mi je rekel, da se naj obrnem na KMAG LJ, od tam pa še čakam odgovor... Plačal sem do zdaj samo svečke pa filter goriva...
Zato pa zdaj tu sprašujem, če je kdo imel podobne težave

Žiiiga ::

Cev za gorivo je nekje stisnjena.

Sinq ::

In to se pol čuti kot rahlo cukanje okoli 2000 obratov? V višjih obratih se nič ne čuti.

Barbarpapa2 ::

Pozdrav

Ali ima ta Kia "fly by vire" pedal za gas? Da ni kaj s tem?

Lp

Jože

hojnikb ::

lahko je tut problem z MAF ali lambda senzorjem. Sploh, če se ti je povišala poraba.
Vztrajaj pri tem, da najdejo in odpravijo, sej imaš garancijo!
#brezpodpisa

Sinq ::

Vse je možno...
Čudno mi je, da tester nič ne pokaže... Ne vem kak so lahko strokovnjaki (pooblačeni servis) pa napake ne najdejo. Lambdo so pa mi menjali...

tony1 ::

Sinq je izjavil:

Pozdravljeni!

Sem lastnik vozila Kia Ceed 1.4 (bencinski motor),letnik 2013.
Omenjeno vozilo že nekaj časa cuka med vožnjo, zaradi česa sem že večkrat obiskal mehanika. Cukanje se čuti v vseh prestavah okoli 2000 obratov, ne prižiga pa se nobena kontrolna lučka. Ker se cukanje vedno bolj izrazito čuti, prav tako pa se je poraba goriva zvišala ( isti način vožnje, iste gume ) se obračam na vas za nasvet. Napaka postaja vedno bolj moteča saj se pri nižji hitrosti izrazito čuti. Zamenjane svečke, filter goriva ter vžigalna tuljava pa je napaka še dalje prisotna.


Poiskati moraš sposobnega mehanika, KIA servisev pa se na daleč izogni, ker, kot sam vidiš, pojma nimajo...

hojnikb ::

če so lambdo zamenjali, bi bil naslednji korak zamenjave MAFa z delujočim (če ne druga, za test). Te napake je včasih dost težko odkrit, ker delujejo, ampak ne daje vedno pravih vrednosti. Potem si ti pa lahko dogaja, da motor ne dobi prave mešanice in ga mori.
#brezpodpisa

Sinq ::

Ne me narobe razumet, načeloma sem zadovoljen s temi na servisu samo da pa ne morejo ugotoviti napake pa mi ni jasno...
Bom probal to z MAFom... Če pa ima še kdo kaki predlog pa bom hvaležen... Sam da se napaka odpravi, po možnosti še pod garancijo :)

Tomas 33 ::

Zgolj za namig, ni pa povezano s tvojim problemom.

Je imel kolega problem na Peugeotu (se mu je prižigala kontrolka za antipollution fault, ter AddBlue je precej porabljalo).

So mu na servisu zamenjali vse možno, na koncu so pa Francozi ugotovili, da je nameščen FW z napako (ki so ga nameščali zgolj en dan na proizvodnji liniji).
FW upgrade je rešil težavo.


Vztrajaj pri garanciji in teži, da vključijo Korejce, če sami ne znajo.

Sinq ::

Pisali so že v ta njihov sistem,če bi že kje imeli podoben primer( naj bi to letelo po celi evropi) pa še nič... Edino s strani dobavitelja so napisali nek beden odgovor ko dejansko nima nič z mojim primerom, pa da se garancija v tem primeru izključuje... Kot pa sem napisal so čist neko tretjo napako opisovali, bv...

TheBlueOne ::

Se kaksna ideja iz moje strani...

- crpalka za bencin
- zadelan CAT
- Ce ima kaksne vrste VVT, bi znalo biti tudi to, ker tam nekje verjetno preklaplja.
- elektronika, moji je na Miniju slo tesnilo na stikalu za lamdbo, siptomi so bili kakor tvoji+ malenkost slabsi prosti tek.

Iskati te zadeve je drugace kar sranje, tako da najboljse, da uzivas v garanciji. :) Je na forumu kar nekaj pristasev KIE, ki to bodo morda znali pomagat.

Sinq ::

To kar ste do zdaj napisali bom vsekakor predlagal na servisu pa bom videl kaj bodo znali rešit oz kje je bila težava... Drugače pa sem jaz tudi pristaš oz zadovoljen z Kio, razen tega cukanja še nisem imel nekih težav... Pri garanciji pa bom itak vztrajal... Že pri vžigalni tuljavi so mi rekli da garancija ne krije, pa sem itak spravil skoz,samo vztrajat moreš :)

mailer ::

Mogoče je problem z vztrajnikom, meni se je do sedaj ta težava pojavila dvakrat v dveh letih. Sem pa zadnjič imel identičen problem ob malo bolj odločnem pospeševanju nekje okoli 1700 obratih naprej, ko sem dal v nižjo je bilo ok.
Asus B560-I, Intel 11500, Corsair 16GB 3200MHz

Tomassi ::

Na peugeotu, bencinarju, sem imel podoben problem. Rešitev je bila menjava svečk + posodobitev FW

Sinq ::

Meni se to pri konstantni vožnji pri nižji hitrosti in okoli 2000 obratov pojavlja... kak se hitreje peljem pa seveda v višjih obratih pa izgine cukanje

EnStot ::

Sinq je izjavil:

Pozdravljeni!

Sem lastnik vozila Kia Ceed 1.4 (bencinski motor),letnik 2013.
Omenjeno vozilo že nekaj časa cuka med vožnjo, zaradi česa sem že večkrat obiskal mehanika. Cukanje se čuti v vseh prestavah okoli 2000 obratov, ne prižiga pa se nobena kontrolna lučka. Ker se cukanje vedno bolj izrazito čuti, prav tako pa se je poraba goriva zvišala ( isti način vožnje, iste gume ) se obračam na vas za nasvet. Napaka postaja vedno bolj moteča saj se pri nižji hitrosti izrazito čuti. Zamenjane svečke, filter goriva ter vžigalna tuljava pa je napaka še dalje prisotna.

Poznam podoben primer na Mičupičiju Colt 1.4. Pri nižjih obratih je vedno bolj cukalo, pri višjih pa ne. Izkazalo se je, da je nakapa na loputi za zrak.
Na krmilniku lopute za zrak, če smo bolj natančni.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: EnStot ()

Sinq ::

To mi je že nekdo omenil, hvala... bom se za to še tudi pozanimal... Grem prvo malo vprašat k domačemu mehaniku kaj od tega bi bilo najbolj verjetno pa pol na kijo

Pa hvala vsem, da mi svetujete in pomagate .

Pa ti je na testeru pokazalo da je loputa?

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: 2dark ()

2dark ::

Sinq je izjavil:


Pa ti je na testeru pokazalo da je loputa?


Če je problem v loputi, bi to tester pokazal. Je pa sicer malo verjetno, da bi bila tako zgodaj bencinska pumpa že slaba. AMpak znalo bi biti.

Buggy ::

Sem imel podobno tezavo. Ce sem motor drzal nezno na 2500rpm je deloval nemirno. Ko sem ga zahodil nad te obrate je delal ok, pod pa tudi. Zapacana dusilna loputa (loputa za zrak). Po ciscenju, ne samo povrsine, ampak tudi osi je stvar delal kot nova. Stvar je dost enostavna in lahko ocistis sam (stvar naj bi se tudi preventivno cistila). Poglej za svoj avto, ce ni potrebna po ciscenju kaksna kalibracija in da niso kje na udaru kaksni kontakti motorcka.

Sinq ::

Buggy je izjavil:

Sem imel podobno tezavo. Ce sem motor drzal nezno na 2500rpm je deloval nemirno. Ko sem ga zahodil nad te obrate je delal ok, pod pa tudi. Zapacana dusilna loputa (loputa za zrak). Po ciscenju, ne samo povrsine, ampak tudi osi je stvar delal kot nova. Stvar je dost enostavna in lahko ocistis sam (stvar naj bi se tudi preventivno cistila). Poglej za svoj avto, ce ni potrebna po ciscenju kaksna kalibracija in da niso kje na udaru kaksni kontakti motorcka.


Cist ista napaka sam da meni to dela na 2000 obratov... Te pa bom prvo to probal... Tnx

mafkomk ::

Jaz imam isti primer na Kia Sportage 1.7 Crdi, 2017, Na KMAG nadgrajevali softwer, cistili EGR, napake nobene, cuka pa isto okrog 2000 obratov med normalno voznjo, dali so mi EOBD snemalnik parametrov, ki snema "10sek nazaj naprej od pritistka na gumb", te podatke naj bi poslali v tovarno oz nekam, nato so mi zamenjali EGR. Trenutno se nisem imel moznosti stestirati ce je zadeva odpravljena, bo pa napaka 100% prisotna ob prvi voznji ob 15.00, ko se LJ obvoznica zabije. In takrat je veliko voznje okoli 2000 obratov in tega cukanja se pojavi veliko, dobis obcutek kot, da ne znas pravilno speljati, ko moras pospesiti se avto za "0.6sek" kar ustavi in sele potem pospesi. Med pospesevanjem do 110-120, ti kar cukne, 1-3x, tako da to zal ni normalno. Je pa res da ce avto, priganjas* tega cukanja skoraj ni, ali pa se ne obcuti. *Kolikor lahko priganjas 1.7 motor pac :D

Naj povem, da to cukanje sem tudi ulovil na tempomat (in to ni voznja v 6prestavi z 900obrati). Vendar se ni pokazala nobena lucka, mogoce ce bi se peljal 10km da bi se kaj pojavilo, samo se pac nisem mogel.

Cukanje je bilo prisotno na vseh 3 Kia Sportage, letnik 2017 naprej.
1. Testna, samo sem mislil da je avto pac... Testno vozen :) , noben ne spara itd.
2. Moja nova.. Cukanje prisotno od samega zacetka.
3. Nadomestni novi Sportage 126km prevozenih isto cukanje.

Tako da to mislim da je neka splosna tovarniska napaka, ampak jo morajo odpraviti jbg, avto mi nima kaj cukat, sploh pa ne nov.

vitranc ::

Imel sem sportage 1.7 2011 letnik, pa mi je cukalo od samega začetka. In sicer le kadar je bilo zunaj od cca 15 do 24 stopinj. Isto le pri 2000 obratih. Peljal na 3 različne uradne servise, ni bilo rešitve. Odgovor je bil da se to pri vseh 1.7 crdi dogaja.
Kaj sem naredil? Ugotovil sem da težava povsem izgine, če je vklopljena klima. Tako sem se vozil 8 let s prižgano klimo :)

_Dormage_ ::

vitranc je izjavil:

Imel sem sportage 1.7 2011 letnik, pa mi je cukalo od samega začetka. In sicer le kadar je bilo zunaj od cca 15 do 24 stopinj. Isto le pri 2000 obratih. Peljal na 3 različne uradne servise, ni bilo rešitve. Odgovor je bil da se to pri vseh 1.7 crdi dogaja.
Kaj sem naredil? Ugotovil sem da težava povsem izgine, če je vklopljena klima. Tako sem se vozil 8 let s prižgano klimo :)

Hvala, si me nasmejal!

Zgodovina sprememb…

TheBlueOne ::

vitranc je izjavil:

Imel sem sportage 1.7 2011 letnik, pa mi je cukalo od samega začetka. In sicer le kadar je bilo zunaj od cca 15 do 24 stopinj. Isto le pri 2000 obratih. Peljal na 3 različne uradne servise, ni bilo rešitve. Odgovor je bil da se to pri vseh 1.7 crdi dogaja.
Kaj sem naredil? Ugotovil sem da težava povsem izgine, če je vklopljena klima. Tako sem se vozil 8 let s prižgano klimo :)


Super resevanje garancijskih zahtevkov. :D Ce sodim po temi so pogoji garancije, ce ste dovolj sitni vam morda popravimo, ce se dogaja vecim strankam in ne ravno obstojite to ni napaka ampak lastnost vozila.

grimth ::

Sinq je izjavil:

zastopnik v MS mi je rekel, da se naj obrnem na KMAG LJ, od tam pa še čakam odgovor...


Imam kia ceed letnik 2010 in sem odkril en hud defekt na avtu, peljem na lokalni servis da popravijo, pravijo da ni v Sloveniji nobenega ki bi znal to popravit in da me bo stalo min. 3.5k+, so klicali tudi na uradni servis KMAG LJ, menda da nimajo znanja.

Tak da, gl with that.

2dark ::

Jap. Zato pa ima 7 let tovarniške garancije. Nima zastonj tako visoko garancijo.

Trupl0 ::

če je v garanciji se parkiraj tam na stol in teži. V kolikor ne bo gre prijava naprej.
Mislim pa kako se pustite handlat s temi zadevami. Če ne znajo popravit, naj ga majo tam.
Zahtevaj nadomestni avto in to je to.

halo?!
If you are going through Hell, keep going !

J.McLane ::

Če si imel kuno v avtu je lahko še vedno lahko kaj preglodano kar si spregledal.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

2dark ::

J.McLane je izjavil:

Če si imel kuno v avtu je lahko še vedno lahko kaj preglodano kar si spregledal.



Očitno imajo vsi omenjeni Kune v avtomobilih. Jih je potrebno ven zabrisat iz denarnice.

Utk ::

grimth je izjavil:

Sinq je izjavil:

zastopnik v MS mi je rekel, da se naj obrnem na KMAG LJ, od tam pa še čakam odgovor...


Imam kia ceed letnik 2010 in sem odkril en hud defekt na avtu, peljem na lokalni servis da popravijo, pravijo da ni v Sloveniji nobenega ki bi znal to popravit in da me bo stalo min. 3.5k+, so klicali tudi na uradni servis KMAG LJ, menda da nimajo znanja.

Tak da, gl with that.

Ja no, napiši ta defekt.

WhiteAngel ::

Sinq ::

Ne vem ce bo to pomagalo, da bom jaz vsako jutro naviral masino al proba se lahko... Glede garancije pa znajo komplicirat posebej če nisi skoz na Kijo peljal. Jaz sem na zacetku vozil k lokalnemu zastopniku, ko pa sem ugotovil, da ni potrebno sem pa ga vozil k drugemu mehaniku. V glavnem vse postemplano, racuni tak kot treba, seveda servisiran tudi tak kot treba, pa so probali zavrnit. Ce bi takoj odnehal bi uspeli, ker pa znam bit vstrajen, so npr. vzigalno tuljavo menjali pod garancijo.

Veselinko ::

J.McLane je izjavil:

Če si imel kuno v avtu je lahko še vedno lahko kaj preglodano kar si spregledal.

Če ti je kuna poglodala žico od lambde, ti je lahko še kakšno drugo in sedaj motorna elektronika ne dobiva vseh parametrov na takšen način, kot bi jih morala. Sicer se pa zapelji direktno na KMAG, kjer imajo največ izkušenj z bolj zahtevnimi primeri, kot je verjetno tvoj. Zato pa je garancija

Sinq ::

Veselinko je izjavil:

J.McLane je izjavil:

Če si imel kuno v avtu je lahko še vedno lahko kaj preglodano kar si spregledal.

Če ti je kuna poglodala žico od lambde, ti je lahko še kakšno drugo in sedaj motorna elektronika ne dobiva vseh parametrov na takšen način, kot bi jih morala. Sicer se pa zapelji direktno na KMAG, kjer imajo največ izkušenj z bolj zahtevnimi primeri, kot je verjetno tvoj. Zato pa je garancija


So mi odgovorili z KMAG... Morem se zmenit za termin pa posljejo nekega strokovnjaka k mojemu lokalnemu zastopniku, da pregleda vozilo...
Ko kaj ugotovijo bom napisal, ce bi se kdo slucajno mel kdaj podobne tezave...

Trupl0 ::

mojega rio so pred leti prišli gledat strokovnjaki iz Zagreba.
Exhaust manifold oz. izpušni kolektor je odstopil :) so pogruntali
If you are going through Hell, keep going !

Han ::

S pogonsko verigo oziroma jermenom je vse ok?

mafkomk ::

Skratka tudi menjava EGR ni resila problema, zadeva se vedno cuka trokira, kot da bi se bremza in gas tepla med sabo, obrati cca 2000rpm, 90kmh, 5prestava.

gost987 ::

Zanimivo, da na servisu ne znajo drugega kot prebrat napake, ki jih tester prebere. Očitno pa noben ne zna naredit analize grafov senzorjev. Verjetno kje vleče kak fouš vakum, posledično napačna mešanica zrak goriva.

Mehanik naj naštudira https://www.obd-codes.com/faq/fuel-trim...
[url=http://www.zasebnidetektiv.si/]

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: gost987 ()

-valvoline- ::

Sinq je izjavil:

Veselinko je izjavil:

J.McLane je izjavil:

Če si imel kuno v avtu je lahko še vedno lahko kaj preglodano kar si spregledal.

Če ti je kuna poglodala žico od lambde, ti je lahko še kakšno drugo in sedaj motorna elektronika ne dobiva vseh parametrov na takšen način, kot bi jih morala. Sicer se pa zapelji direktno na KMAG, kjer imajo največ izkušenj z bolj zahtevnimi primeri, kot je verjetno tvoj. Zato pa je garancija


So mi odgovorili z KMAG... Morem se zmenit za termin pa posljejo nekega strokovnjaka k mojemu lokalnemu zastopniku, da pregleda vozilo...
Ko kaj ugotovijo bom napisal, ce bi se kdo slucajno mel kdaj podobne tezave...

Poskusi s 100 oktanskim bencinom ter mu dodaj se aditiv stp octane booster zraven.

Zgodovina sprememb…

TheBlueOne ::

gost987 je izjavil:

Zanimivo, da na servisu ne znajo drugega kot prebrat napake, ki jih tester prebere. Očitno pa noben ne zna naredit analize grafov senzorjev. Verjetno kje vleče kak fouš vakum, posledično napačna mešanica zrak goriva.

Mehanik naj naštudira https://www.obd-codes.com/faq/fuel-trim...



Ko je bilo podobno pri avtu od moje je prisla tekocino v konektor za sondo , v katerem kalibracijski upornik same sonde. Tako da, ce si testiral samo sondo, ki je seveda pri testu bila suha ni bilo videti problema sonde. Pri grafih pa to za sabo potegne kar veliko grafov. Smo vseeno na koncu imeli na sumu sondo in jo zamenjali, ampak spregledali, da je bilo problematicno tesnilo na drugi strani kabla. In iskali in iskali....

Oba z mojim mehanikom sva bila zaposlena pri OEM proizvajalcev, on celo na oddelku, ki dobi nazaj dele in isce napake, jaz pa planer za proizvodnjo, tako da tudi nisem bos, ker sem integriral popravke, pa sva se namucila za miloreceno neekonomsko dolgo, da sva nasla. Si mislim, da mehanik ni v paygradu za kaj vec, kot da menja kar pove ECU, ce bi bil, to ne bi vec bil nekdo s koncano srednjo solo in za 30€/h.

Veselinko ::

Pustimo različne teorije in počakamo raje, kaj bo povedal mojster s KMAG. Po mojem bo zadeva rešena, vzrok za napako bo pa "bizaren", kot je v bistvu bizarno to, da ti nek glodalec razgrize lambdo.

TheBlueOne ::

Veselinko je izjavil:

Pustimo različne teorije in počakamo raje, kaj bo povedal mojster s KMAG. Po mojem bo zadeva rešena, vzrok za napako bo pa "bizaren", kot je v bistvu bizarno to, da ti nek glodalec razgrize lambdo.


Da glodalec poje lambdo bi verjel samo, ce bi opazil sam. Kot drugo pa lahko samo popravi kabel, kjer je preglodan. Edina skoda bi bila, ce bi preglodal konektor, in poskodoval kalibracijski upornik, kar pa ne verjamem.


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Kia ali Hyundai (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
10437642 (19451) Utk
»

Menjava olja Kia Ceed (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
6614939 (13371) fikus_
»

Kia vs. Renault avtomobili (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
8522711 (14888) ivanuscha
»

avto ima probleme - kaj bi bilo krivo?

Oddelek: Na cesti
2621573 (20454) andromedar
»

Obrati motorja v prostem teku

Oddelek: Na cesti
4012926 (11667) menjalnik

Več podobnih tem