Forum » Na cesti » avto ima probleme - kaj bi bilo krivo?
avto ima probleme - kaj bi bilo krivo?
FiReFTW ::
Zadnje čase ima avto probleme ki so mi malo čudni. Namreč v določenih pogojih fejst cuka. Na začetku sem mislil da je kriva nafta, ampak zdaj je že druga tako da ne bi smelo biti to.
Ko cuka so sledeči pogoji:
- obrati so nizki, nekje 1200-1700
- pedal za gas zelo narahlo pritisnjen da avto le drži v pogonu pri konstantni hitrosti
- opazil sem tudi da mi včasih ne cuka, in to ponavadi ko je hladneje ( vjutro ), ko pa je topleje pa sem opazil da načeloma to dela, kar se mi zdi čudno saj nevem kak bi to lahko vplivalo na to.
Ko je avto v višjih obratih torej recimo 2000, ne cuka.
Ko avto pospešuje tudi če zelo malo, ne cuka.
Cuka le ko držiš konstantno hitrost recimo 50kph ( napamet ), držiš gas pedal narahlo, in so obrati nizki ( torej nekje 1200-1700 ), in zdi se mi da v toplejšem vremenu bolj pogosto ( ampak to ni 100%, le opažanje ).
Cuka sicer ne nonstop, ampak včasih zgrabi pa parkrat cukne itd.
Zdi se mi skoraj kot da bi pedal za gas spuščal pa nato takoj grabil, torej isti efekt bi bil če bi jaz spuščal in nato spet stiskal pedal, le da dela to hitro.
Niti sanja se mi ne kaj bi bilo to, mi je pa dokaj čudno.
Motor pa je 2.0 turbo dizel, Chevrolet Cruze.
Ko cuka so sledeči pogoji:
- obrati so nizki, nekje 1200-1700
- pedal za gas zelo narahlo pritisnjen da avto le drži v pogonu pri konstantni hitrosti
- opazil sem tudi da mi včasih ne cuka, in to ponavadi ko je hladneje ( vjutro ), ko pa je topleje pa sem opazil da načeloma to dela, kar se mi zdi čudno saj nevem kak bi to lahko vplivalo na to.
Ko je avto v višjih obratih torej recimo 2000, ne cuka.
Ko avto pospešuje tudi če zelo malo, ne cuka.
Cuka le ko držiš konstantno hitrost recimo 50kph ( napamet ), držiš gas pedal narahlo, in so obrati nizki ( torej nekje 1200-1700 ), in zdi se mi da v toplejšem vremenu bolj pogosto ( ampak to ni 100%, le opažanje ).
Cuka sicer ne nonstop, ampak včasih zgrabi pa parkrat cukne itd.
Zdi se mi skoraj kot da bi pedal za gas spuščal pa nato takoj grabil, torej isti efekt bi bil če bi jaz spuščal in nato spet stiskal pedal, le da dela to hitro.
Niti sanja se mi ne kaj bi bilo to, mi je pa dokaj čudno.
Motor pa je 2.0 turbo dizel, Chevrolet Cruze.
- spremenilo: FiReFTW ()
N0t0ri0us ::
bi lahko bil vztrajnik ampak če gre proti koncu se ga sliši. Odpri vrata in poslušaj zvoj motorja v prostem teku. Nato stisni sklopko in če bo prenehalo kako kovinsko ropotanje, potem je po vsej verjetnsoti slab vztrajnik. To lahko opaziš tudi tako, da v območju prostega hoda pedala sklopke, pedalo pritisneš dokler začne grabiti. Pedalo običajno trese. (samo toliko pritisni kolikor ima "lufta")
poglej naftni filter in pa ko bo kak klanec malo prepucaj avto.
p.s. ne vozi avta pod 1500 obrati, četudi vleče in gre normalno. Slej kot prej bo odpovedal vztrajnik, edino če ima še enomasnega :)
poglej naftni filter in pa ko bo kak klanec malo prepucaj avto.
p.s. ne vozi avta pod 1500 obrati, četudi vleče in gre normalno. Slej kot prej bo odpovedal vztrajnik, edino če ima še enomasnega :)
chort ::
Vztrajnik! Še sklopko menjaj v kompletu s potisnim ležajem in si dober za naslednjih nekaj let. 500€ +/- nešto malo.
FiReFTW ::
Egr ventil ?
Kaj javi tester ?
Kakšne vožnje delaš z njim ?
Z testerom misliš pregled računalniški? Sem ga mel nedolgo nazaj.
Egr dela.
neki 3x el.mag ventili motorja bi mogli bit menjani. samo ne vem če to vpliva na to.
Bom probal preverit vztrajnik z onim testom sklopke, drugega dela sicer ne razumem najbolje.
Vožnje so raznolike, tako po mestu kot po avtocesti kot zunaj naselja.
Btw notorious, vidiš mnenja se tako razlikujejo da res neveš kaj bi delal.
Eni recimo pravijo ne vozit pod 1500 obrati, eni pa trdijo da dokler ni mašina ogreta 15-25 minut nikakor nad 2000 obratov.. pol pa je precep
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: FiReFTW ()
CoolBits ::
EGR ne zapira pravilno (saje) posledično gre preveč izpušnih plinov nazaj v motor in cuka. Očistit ali menjat.
FiReFTW ::
Avto ima drugač 41.000km, pa tik pred rednim servisom je. Če to kaj pomaga glede odkrivanja vzroka.
tintorel ::
Meni deluje kot da je problematičen potenciometer, ki meri pedal za gas:
http://repairpal.com/throttle-position-...
http://repairpal.com/throttle-position-...
forplan ::
Lahko si prebereš malo ta post, čeprav nimaš Alfe :) klik
Jaz sem imel identične probleme ko je opisano v postih, cukanje nekje med 1500-1700 ko je temperatura ~15 stopinj in je turbina na 0 barov.
Ko sem vozil z malo več gasa posledično višji obrati in turbina zagnana ni bilo cukanja.
Šel sem na reprogramiranje avta in od takrat ni cuknalo :) Je pa šlo za prenastavitev količine zraka in zaprtje ERG.
lp
Jaz sem imel identične probleme ko je opisano v postih, cukanje nekje med 1500-1700 ko je temperatura ~15 stopinj in je turbina na 0 barov.
Ko sem vozil z malo več gasa posledično višji obrati in turbina zagnana ni bilo cukanja.
Šel sem na reprogramiranje avta in od takrat ni cuknalo :) Je pa šlo za prenastavitev količine zraka in zaprtje ERG.
lp
da se strinjam
SkIDiver ::
Na servisu so ugotovili, da je potrebno menjati 3 elektromagnetne ventile in ti sedaj iščeš kje je vzrok za cukanje? Najprej odpravi tisto kar ni dobro, nato pa išči dalje, če bo potrebno.
Če malce laično sklepam, da elektromagnetni ventili krmilijo določene komponente (verjetno variabilne lopatice turbine, EGR in kako dušilno loputo v sesalnem kolektorju), ti pa imaš težave s cukanjem pri nizkih obratih, ko je podtlak manjši zaradi nižjih obratov je čisto mogoče, da imaš težave zaradi omenjenih ventilov.
Pa tiste teste za vztrajnik in sklopko pozabi. Vzrajnik se vrti cel čas, tudi ko stisneš pedal sklopke. Če ga že hočeš preveriti, potem prestavi v 3. prestavo, popuščaj pedal sklopke in poslušaj, če bo slišati kakšen žvenket kovine. Če tega ni potem je vztrajnik OK. Drugi način, da ga slišiš pa je pri zaustavljanju motorja. Takrat se ga lepo sliši, če ima zračnost. Če ne poznaš teh zvokov ti bo na koncu vse isto zvenelo.
IMO, če ima avto 41k km bi moral biti vztrajnik še v BP stanju. Če temu ni tako bi se moral resno zamisliti o tvojem načinu vožnje.
Če malce laično sklepam, da elektromagnetni ventili krmilijo določene komponente (verjetno variabilne lopatice turbine, EGR in kako dušilno loputo v sesalnem kolektorju), ti pa imaš težave s cukanjem pri nizkih obratih, ko je podtlak manjši zaradi nižjih obratov je čisto mogoče, da imaš težave zaradi omenjenih ventilov.
Pa tiste teste za vztrajnik in sklopko pozabi. Vzrajnik se vrti cel čas, tudi ko stisneš pedal sklopke. Če ga že hočeš preveriti, potem prestavi v 3. prestavo, popuščaj pedal sklopke in poslušaj, če bo slišati kakšen žvenket kovine. Če tega ni potem je vztrajnik OK. Drugi način, da ga slišiš pa je pri zaustavljanju motorja. Takrat se ga lepo sliši, če ima zračnost. Če ne poznaš teh zvokov ti bo na koncu vse isto zvenelo.
IMO, če ima avto 41k km bi moral biti vztrajnik še v BP stanju. Če temu ni tako bi se moral resno zamisliti o tvojem načinu vožnje.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: SkIDiver ()
mitja73 ::
Glede na vsa avto vprašanja ti svetujem obisk vsaj vaškega mehanika ki bo zastonj in verjetno hitro in točno diagnosticiral napako, če to sploh je napaka. Tkole preko neta je vse samo izguba časa.
Sicer pa kak pregled na pooblaščenem servisu, kjer bo duagnoza še bolj točna, edin verjetno bo nekaj EUR, doskat pa nardijo hitri pregled tudi zastonj.
Sicer pa kak pregled na pooblaščenem servisu, kjer bo duagnoza še bolj točna, edin verjetno bo nekaj EUR, doskat pa nardijo hitri pregled tudi zastonj.
FiReFTW ::
Glede na vsa avto vprašanja ti svetujem obisk vsaj vaškega mehanika ki bo zastonj in verjetno hitro in točno diagnosticiral napako, če to sploh je napaka. Tkole preko neta je vse samo izguba časa.
Sicer pa kak pregled na pooblaščenem servisu, kjer bo duagnoza še bolj točna, edin verjetno bo nekaj EUR, doskat pa nardijo hitri pregled tudi zastonj.
Saj se ne gre za to da bi tukaj nekdo ugotovil da je pa ziher kriv "x" del. Itak imam servis v par tednih, zanimalo me je samo mnenje in ideje glede tega keri deli bi lahko bili krivi za te simptome.
Zheegec ::
EGR je zelo pogosta težava. Daj ga dol in lepo očisti. Nekdo prej je linkal na Alfa forum, podobne težave so možne pri vseh novejših dizlih (LMM, EGR,...).
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
jericho ::
Točno takle problem sem imel sam na astri 1.7cdti, tresenje pri cca. 1500rpm. Sem zamenjal lmm, ventil za pritisk turbine, ker je računalnik pokazal, da je s tema dvema nekaj narobe. Še vedno trese, zamenjamo vztrajnik in sklopko komplet, še vedno trese, za popizdit nisem več vedel kaj bi bilo, pomislimo še na šobe, spet drago ko pes in sem se odločil, da najprej poizkusimo z posebnim mazivom, ki naj bi sčistil šobe po postopku, da direktno preko filtra goriva spustiš to notri pri prižganem motorju in pri različnih obratih. Glej ga zlomka avto ne trese več, očitno so bile šobe zapacane. Postopek bom še enkrat ponovil za zihr, nato lahko ta mazivo dodajaš kot additiv v gorivo. Probaj, meni je pomagalo.
Aja additiv je Antigripante 25.
Aja additiv je Antigripante 25.
N0t0ri0us ::
pri 41.000km ti vztrajnik ne bo odpovedal, edino če zlorabljaš avto in ga vsak dan voziš vzvratno v klanec pod nizkimi obrati po možnosti še s pomočjo sklopke.
kevaliz ::
bom pa se jaz izkoristil to temo da ne delam nove.
Imam renault megane 3 GT line ( 2013 letnik ), 1.5 dci 110km. Imam en manjsi problem ki sicer ne ovira voznje ampak je motece za usesa. Vedno ko malo hitreje pospesim, ali pa se peljem v ovinkih, se posebaj v rondojih slisim neko "pokanje" v zadnjem delu avtomobila. Nimam pojma kaj bi lahko bilo, saj avto dela kot ura, edino tole pokanje mi jasno. Najbolj slisim to pokanje pri nizkih hitrostih. Imate kaksno idejo? Avto je pa dokaj nov, ima okoli 60kkm.
Imam renault megane 3 GT line ( 2013 letnik ), 1.5 dci 110km. Imam en manjsi problem ki sicer ne ovira voznje ampak je motece za usesa. Vedno ko malo hitreje pospesim, ali pa se peljem v ovinkih, se posebaj v rondojih slisim neko "pokanje" v zadnjem delu avtomobila. Nimam pojma kaj bi lahko bilo, saj avto dela kot ura, edino tole pokanje mi jasno. Najbolj slisim to pokanje pri nizkih hitrostih. Imate kaksno idejo? Avto je pa dokaj nov, ima okoli 60kkm.
kevaliz ::
Fedra sta cela, je bila prva stvar ki sem jo pogledal. Mozno da je res avzpuh ker mi je cudezno padel kaksna 2 meseca nazaj ker mi manjka nek okvir? Sem kupil samo neko cevko in namontiral tako da mozno da se se premika kaj. Ce je to, kaj moram kupit da se ne bo premikalo?
FiReFTW ::
Točno takle problem sem imel sam na astri 1.7cdti, tresenje pri cca. 1500rpm. Sem zamenjal lmm, ventil za pritisk turbine, ker je računalnik pokazal, da je s tema dvema nekaj narobe. Še vedno trese, zamenjamo vztrajnik in sklopko komplet, še vedno trese, za popizdit nisem več vedel kaj bi bilo, pomislimo še na šobe, spet drago ko pes in sem se odločil, da najprej poizkusimo z posebnim mazivom, ki naj bi sčistil šobe po postopku, da direktno preko filtra goriva spustiš to notri pri prižganem motorju in pri različnih obratih. Glej ga zlomka avto ne trese več, očitno so bile šobe zapacane. Postopek bom še enkrat ponovil za zihr, nato lahko ta mazivo dodajaš kot additiv v gorivo. Probaj, meni je pomagalo..
Aja additiv je Antigripante 25.
Lahko bol podrobno opišeš ta postopek dodajanja tega pri raznih obratih?
jericho ::
Točno takle problem sem imel sam na astri 1.7cdti, tresenje pri cca. 1500rpm. Sem zamenjal lmm, ventil za pritisk turbine, ker je računalnik pokazal, da je s tema dvema nekaj narobe. Še vedno trese, zamenjamo vztrajnik in sklopko komplet, še vedno trese, za popizdit nisem več vedel kaj bi bilo, pomislimo še na šobe, spet drago ko pes in sem se odločil, da najprej poizkusimo z posebnim mazivom, ki naj bi sčistil šobe po postopku, da direktno preko filtra goriva spustiš to notri pri prižganem motorju in pri različnih obratih. Glej ga zlomka avto ne trese več, očitno so bile šobe zapacane. Postopek bom še enkrat ponovil za zihr, nato lahko ta mazivo dodajaš kot additiv v gorivo. Probaj, meni je pomagalo..
Aja additiv je Antigripante 25.
Lahko bol podrobno opišeš ta postopek dodajanja tega pri raznih obratih?
Jaz sem naredil takole:
pri filtru goriva sta dve cevke, ena vodi not, druga ven, povezal na tisto, ki vodi notri z podaljškom ene cevi, naštimal lijček, potem ti en toči notri to tekočino, eden pa gas daje v različne obrate dokler tekočine ne zmanjka. Takoj, ko tekočine zmanjka avto ugasni, ker ti lahko potegne zrak in boš moral odzračevati. Ko je ta postopek narejen, sem šel pa na eno furo cca. 50km in avto ni več trokiral. Bolj me je zanimalo, če bo drugi dan ko je mrzel motor kaj trokiral in res ni, zdej je že 1 teden od tega postopka in še vedno laufa super. Bom pa še enkrat ponovil tale postopek, da bo za zihr
WarpedGone ::
@kevaliz:
Predno karkoli menjaš na avtu, sprazni vse predale ter prtljažnik in ponovi vajo.
Sm se fino blamiral na servisu, kamor sm šel zaradi pokanja v desnih ovinkih v zadnjem desnem delu avtomobila.
Serviser se zapelje, iz prednjega predala na sovoznikovi strani vzame ven ročno baterijo in fertig problem.
Ni auspuh edina reč, ki lahko tolče ob pleh in povzroča ropot. Komot tolče kaka marela al pa lopar al pa XYZ, slišiš pa kot da zvok prihaja iz drugega konca vozila in si ves paničen, da ne bo kolo odpadlo.
Predno karkoli menjaš na avtu, sprazni vse predale ter prtljažnik in ponovi vajo.
Sm se fino blamiral na servisu, kamor sm šel zaradi pokanja v desnih ovinkih v zadnjem desnem delu avtomobila.
Serviser se zapelje, iz prednjega predala na sovoznikovi strani vzame ven ročno baterijo in fertig problem.
Ni auspuh edina reč, ki lahko tolče ob pleh in povzroča ropot. Komot tolče kaka marela al pa lopar al pa XYZ, slišiš pa kot da zvok prihaja iz drugega konca vozila in si ves paničen, da ne bo kolo odpadlo.
Zbogom in hvala za vse ribe
andromedar ::
Sem mel zelo podoben primer na 1.6 HDI. Meni je včasih tako zelo cuknil, da je avto crknil in je vrgel napako. Napaka je bila oksidiran kontakt senzorja za obrate motorja.
Eh?
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Chip-Tuning ... kam? (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 31849 (16879) | OChack |
» | Koliko je realna življenska doba vozila? (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 19928 (16718) | Klemzz |
» | Optimalna vožnja 1.0TSI (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 20992 (17869) | fikus_ |
» | Berlingo cuka vsako zimo (še v garanciji)Oddelek: Na cesti | 11220 (7372) | jobers2 |
» | Se avto res matra? (strani: 1 2 3 )Oddelek: Loža | 25743 (23476) | energetik |