» »

Relax in potovanje z Adrio

Relax in potovanje z Adrio

D&DD ::

Prek Relaxa sva s punco ptovala v Turčijo.
Relax ima z Adrio zakupljen čarter v Antalyo....
Dan pred odhodom oz. Še isti dan je bilo rečeno in napisano v info mapi, da moram izprazniti sobo do 12.00 odhod iz hotela pa je ob 14.30.
Ob cca 13.00 smo dobili sporčilo, da je let prestavljen in je odhod iz hotela ob 20.30

V sporčilu, ki je bilo poslano je bilo zapisano:
Nujno obvestilo! Sporočili so nam, da ima Adria prestavljen let! Odhod na letališče je tako prestavljen na 20:30 izpred vašega hotela . Let je ob 0:55 in pristanek na Brniku ob 2:40. Če želite podaljšati sobo, povprašajte na recepciji, kjer vam povedo ali je možno in po kakšnem ceniku. Prosim za potrpežljivost in razumevanje!

Nujno potrdite prejem SMS!


Zanima me kam in kako se lahko pritožim ker se ne strinjam z nastalo situacijo?
Je sploh možno kaj doseči?

Bi moral Relax zagoviti sobo do odhoda?

Kako je glede tega da je bil let prestavljen za 6 ur?

+
Hotel je bl na drugi strani ceste, kar je bilo pvedano s strani Relax predstavnice.
Povedala pa ni da je na cesti oz 3 pasovnici non stop hrup in se podnevi on ponoči sliši promet. Reševalna vozila pa vsaj vsak uro...(sirene)
  • spremenilo: D&DD ()

jumpy ::

Situacija je takšna kot je, letalo zaradi tvojega nestrinjanja ne bo poletelo prej.

Najbolj enostavno: če potrebuješ sobo, jo v hotelu sam plačaj in seveda ne pozabi na račun za to "podaljšanje sobe". Ko prideš domov, pa zahtevaj od Adrie:
1. odškodnino za zamudo leta (https://europa.eu/youreurope/citizens/t...
2. Odškodnino, ker si moral doplačati za bivanje v hotelu (račun!)
3. Odškodnino, ker si moral plačati za obrok (račun!)
4. Odškodnino, ker si moral plačati za daljše parkiranje na letališču
5. Odškodnino še za ostale stvari, ki si jih utrpel zaradi zamude...

Relax za zamudo leta ni nič kriv.

Kar se tiče nazadovoljstva z nastanitvijo: če si takoj (pisno!) zahteval premestitev, ker nastanitev ni ustrezala opisu v ponudbi IN ti niso ugodili, lahko zahtevaš delno odškodnino od Relaxa. Če se imaš namen pritožiti šele ob koncu dopusta, potem nimaš veliko možnosti.

xlab ::

Zakaj pa mora sam to rihtat? Ravno to je point agencije, da ti vse naredi za dolocen fee, tudi ko gre kaj narobe.

jumpy ::

Super, če imaš takšno agencijo, ki ti lahko od doma (iz Slovenije) vse to uredi na daljavo (v tujini). ;)

Jaz te "sreče" nisem imel. Agencija je v mojem primeru vedela le, da bo povratni let imel zamudo - kako bo prevoznik to uredil s potniki (ki smo imeli različne aranžmaje/hotele) pa "moja" agencija ni mogla vedet. Prevoznik je tako najprej na letališču zbral vse potnike; uredil "check-in"; transfer potnikov v drug hotel (vključno z obroki); naslednji dan transfer na letališče in povratek domov. Kakšno škodo zaradi zamude sem utrpel kot potnik, pa lahko vem zgolj jaz sam. Seveda sem uveljavljal odškodnino pri tistih, ki so bili odgovorni = pri prevozniku.

Pri "podaljšanju bivanja" v hotelski sobi je vse odvisno od zasedenosti hotela ter njihove politike "late check out". In povsem običajno je, da imaš kot potnik transfer iz hotela recimo ob 18. uri, "check-out" iz hotela pa moraš narediti najkasneje do 11. ali 12. ure. Kaj boš tistih 6 ur, ko čakaš na transfer iz hotela do letališča, počel, je agenciji čisto vseeno.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jumpy ()

tikitoki ::

V EU veljajo precej strogi zakoni glede pravic potnikov v letalskem prometu. Pozanimaj se pri pristojni službi.


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Presedanje, Lufthansa

Oddelek: Loža
255541 (4521) jernejl
»

Adria Airways postaja nizkocenovnik z napako (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
7923531 (20776) alexa-lol
»

potovanje z adrio - prtljaga...vprasanje za veterane (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Loža
10524047 (20980) xsum1
»

Najceneje do Londona

Oddelek: Loža
4410146 (7634) innerspace

Več podobnih tem