» »

Čipiranje

Čipiranje

1
2
»

bubilak ::

hojnikb" no vsaj en ve zakaj se gre bravo ! žiga1990 če ti motor crkne noben ne bo gledal računalnika smo menjal dost motorjev raznoraznih zaradi raznoraznih napak tovarniških zaradi lastnikov ki niso gledal ne nivoja olja vode pa se marsičesa ,pa nikoli ni noben gledal ecu motorja ,kolikokrat moram to ponavljat sem ze kot papiga !

ziga1990 ::

torej lahko motorje čipiramo bp tudi če skriti čip uniči motor enostavno peljem avto v garanciji na servis in evo zastonj popravilo?
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

bubilak ::

čip ti ne bo nič uničil motor . motor boš uničil sam če boš konj al je čipan ali pa ne !

gglazar ::

Lastnik vozila je moški sredjih let.. cca. 40-45let. Dela na Seatovem pooblaščenem servisu in je rekel da je že kupil novega Leona,
saj ga baje dobi z nekim dodatnim popustom.. zato baje tudi takšna cena.. Doma le nekaj kilometrov od službe.. zato tudi takšni kilometri.. je pa res da nikoli ne veš ali je bil avto preteran ali ne..
Se da to kje na diagnostiki videt? Zgodovino navora ali obratov?

LpG

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: gglazar ()

IL_DIAVOLO ::

Clovek se kar ne razume, da je to samo software, nobenih fizičnih cipov :D

gglazar ::

Meni je jasno, da gre pri tem gre samo za "popravek" krivulje navora.. torej samo softwersko spremembo.
In da zaradi tega mašine ne moreš uničit razen če ga ne preforsiraš preko vseh mej.. to pa lahko narediš tudi če nimaš čipiranega avta..

@bubliak - lahko kje vidiš statistiko kako je bil avto vožen? Pod kakimi obrati oz. navorom?


Lp,
Grega

hojnikb ::

Gre še za marsikaj druga kot popravek "navora krivulje". Najmanj kar je treba, je treba spremenit tajming, količino in tlak vbrizga, tlak turbine, poigrat se z torque limiti, če obstajajo itd. Ampak to se počne znotraj tovarniškega računalnika, pač tuner naloži gor svoje parametre. HW se ne modificira, razn če greš na standalone (haltec, motec itd...).
Tipičen servis pač takšnih modifikacij, če so narejene pravilno, nebo videl, ker niti nimajo toolov za to. V fabriki, če bi se vpiknal, bi pa seveda vidl.

Also, vsak motor je dimenzioniran za več konjev, kot jih ma z fabrike (čist konkretn primer 16d in 18d pri BMW sta _identična_, razlika samo v sw tuni zaradi davkov).
#brezpodpisa

bubilak ::

pozdravljen grega : zal se ne more z nobeno diagnostiko pogledat kako je bilo vozilo vozeno razen nekaterih parametrov temparature vode olja ,če je bila prekoračena temparatura , drugače je avto ze tako narejen ,da ima samozaščtito ,da ga ne moreš preforserat" blokada motorja savemode itd . drugač pa se ze vidi avto ali ga ima kakšen mesar ali normalen človek že če mal gume pogledas kako so obrabljene ali ma popikano hovbo od kamenčkov pa se kej bi se najdlo . lp igor

hojnikb ::

ziga1990 je izjavil:

torej lahko motorje čipiramo bp tudi če skriti čip uniči motor enostavno peljem avto v garanciji na servis in evo zastonj popravilo?

če je narejeno pravilno, se motor nebo uniču zaradi čipiranja. Tuning se praviloma nardi samo v večjih obremenitvah (aka moč, ko pohodiš do konca gas).
manjše obremenitve (aka ko cruisaš, rahlo pospešuješ) bojo ostale praktično nespremenjene oz. kvečjemu optimizirane za manjšo porabo.
#brezpodpisa

SambaShare ::

hojnikb je izjavil:

ziga1990 je izjavil:

torej lahko motorje čipiramo bp tudi če skriti čip uniči motor enostavno peljem avto v garanciji na servis in evo zastonj popravilo?

če je narejeno pravilno, se motor nebo uniču zaradi čipiranja. Tuning se praviloma nardi samo v večjih obremenitvah (aka moč, ko pohodiš do konca gas).
manjše obremenitve (aka ko cruisaš, rahlo pospešuješ) bojo ostale praktično nespremenjene oz. kvečjemu optimizirane za manjšo porabo.


Čudna logika. V realnosti imajo tisti z željo po čipanju težko nogo in jasno bojo deli avta shodili prej.

IL_DIAVOLO ::

Eh ne, cipira se izkljucno zaradi bolj umirjene voznje.

K0K0 ::

Z čipiranjem se spremeni tudi območje navora tko da razlika ni opazna šele pri polnem gasu. Seveda pa tega v večini primerov ne gre delat umirjen voznik.

hojnikb ::

obmocje navora se nic ne spremeni (to je pogojeno z velikostjo turbine) dvigne se samo uporabn navor skozi rev range.
#brezpodpisa

-Kai- ::

Jaz sem kupil avto, ki pa ni čipiran, ampak optimiziran. Sem dvakrat vprašal prejšnjega lastnika, če je to razlika pa je rekel, da je, ker ni bil uporabljen remap, ampak dejansko komplet vse elektronika, tudi menjalnik, prilagojen individualno. Avto ima 220 konjev pa se pelje res vrhunsko, sploh se pozna, ko je treba na krajši ravnini koga prehitet, ker zaradi navora avto kar malo ponori. Ne vem kako bi se peljal s tovarniškimi 177. Poraba pa 6,2-7,5 za 1600kg težak avto z avtomatskim menjalnikom, odvisno od načina in okolja kjer vozim. Ko sem šel na morje in sem se vozil bolj po jajcih pa sem ga spravil tudi pod 5litrov.
Ob nakupu je imel 50.000km, sedaj jih ima 80, tako, da težko govorim o vplivu na obrabo materialov, ampak do sedaj je vse BP.

hojnikb ::

komplet elektronika sigurno ni bla menjana, razn ce se je delal swap motorja/menjalnika. Pac malo bolj fancy beseda za remap, nic druga. Imas pa tudi remape za menjalnik, za zf6/8 je recimo popularn xhp, ki ga lahko flesnes sam preko telefona.

imas pa recimo tovarniske remape, bmw recimo ponuja nekaj takega, ko ze enkrat nabavis. Ni pa prirast tak, k pr lokalnem tunerju
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

facepalm ::

SambaShare je izjavil:

V realnosti imajo tisti z željo po čipanju težko nogo in jasno bojo deli avta shodili prej.


To ni vedno res. Jaz bom dal svojega čipat takoj po prvem servisu (15kkm).
Razlog ni tezka noga ampak premalo moci v 6. prestavi pod 2500rpm. V klancih na AC je nezmozen pospesevanja (v 6.) v kolikor se vozim 120kmph ali manj.
Torej iscem malo vec proznosti.
Zakaj sem kupil podhranjen motor? Ker je to bil takrat edini bencinc na voljo. Vecina map (na netu) pa nakazuje, da se motor lepo pelje s cca +20% navora in moci.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: facepalm ()

m0LN4r ::

V sodobnih avtih so te stvari celo odvisne od temperature olja, zraka, izpuha itn. Ni vse to tako simple, kot pasulj.
Recimo preverjeno poleti, ko ga zges na AC in avto iz asfalta srka v sebe 45+ stopinjski zrak, menjas intercooler in bos tudi pridobis na moci, ker bodo doloceni senzorji prebrali nizje temperature in dvignili malo moc.
Kakor se npr. zgodi v obratnem primeru, ce recimo kak slabo hlajen Golf ali Polo GTI se poleti pregreje ko ga zges nonstop, se mu bo moc malce znizala.

Remap, optimizacija, tuning, chip ali karkoli ze to imenujete, samo prisili avto da od sebe da vecjo moc, kot bi jo pod enakimi "pogoji" tovarnisko zaradi varnosti in daljse zivljenjske dobe.

Zato pa je ze kdo pogledal dejansko pod havbo npr. 150 konjskega Polo GT ali 200 konjskega GTi, oba imata prakticno 4 cilindre in turbo. Pa ali imata enako dobre cevi, enak turbo, tesnila, intercooler in hladilna rebra itn.? Ne nimata, niti priblizno. Sej je samo 50 konjev razlike ane.

No sej pa kdo je ze vozil vec kot 10 let cipiran avto ane, brez problemov...

Jaz sem pisal eni resnejsi firmi tukaj, da bi zvisal moc na 1.6 TDI za 20-30% pa so rekli, da brez menjave intercoolerja in filtra oni tega ne delajo, da pol naj grem k kaki cenejsi firmi to delat.

Za DSG/avtomatik pa ce se "chip" firma spozna, bo tudi DSG software morala prilagodit vecji moci, ce pa tega ne delajo so navadni loleki.
Tak tuning si lahko sam nardis, pa si z Ebaya narocis racechip in to je to.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

;-) ::

Nevem kaj v sesti brzini nebos pridobil.

Imam 320d 163 stock z vecjo turbino, nove sobe, sklopka, vstrajnik. Dpf/egr off. 210hp po posegu. V šesti brzini je bolj kot ne isto kot je bilo, je pa res da druga tretja cetrta so pa brutala proti stock. Ce ma kdo stock 163 hp komot dam za probat. Poraba normalne voznje pa je 1l nizja.

Pri skoraj 500.000 je olje po odatranitvi dpf egr spet čisto še 10.000 po menjavi.

Mam pa 525dA kateri pa nevem ce je bolj vreden posega ali odpada, podvozje jenbrez luftov zacel pa je najedat dpf s svojimi regeneracijami in je v zacaranem krogu. Morem se odlocit al vrzem dol in se ga zvozim leto dve al se ga znebim kakim juznim sosedom. Zal mi je edino ker avto nima tezav in je redno servisiran le dpf je pri pol miljona opravil svoje zgleda. Vsi vitalni deli so se prvi se turbina, avt menjalnik, diff, motor neodpiran.

m0LN4r ::

-Kai- je izjavil:

Jaz sem kupil avto, ki pa ni čipiran, ampak optimiziran. Sem dvakrat vprašal prejšnjega lastnika, če je to razlika pa je rekel, da je, ker ni bil uporabljen remap, ampak dejansko komplet vse elektronika, tudi menjalnik, prilagojen individualno. Avto ima 220 konjev pa se pelje res vrhunsko, sploh se pozna, ko je treba na krajši ravnini koga prehitet, ker zaradi navora avto kar malo ponori. Ne vem kako bi se peljal s tovarniškimi 177. Poraba pa 6,2-7,5 za 1600kg težak avto z avtomatskim menjalnikom, odvisno od načina in okolja kjer vozim. Ko sem šel na morje in sem se vozil bolj po jajcih pa sem ga spravil tudi pod 5litrov.
Ob nakupu je imel 50.000km, sedaj jih ima 80, tako, da težko govorim o vplivu na obrabo materialov, ampak do sedaj je vse BP.

Optimiziran, chipiran, tuniran, remappan to je vse isto sranje. Bolj zanimivo bo, ko bo avto sel preko 150kkm z standardnimi deli in swjem za avtomatiko.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

;-) ::

-Kai- je izjavil:

Jaz sem kupil avto, ki pa ni čipiran, ampak optimiziran. Sem dvakrat vprašal prejšnjega lastnika, če je to razlika pa je rekel, da je, ker ni bil uporabljen remap, ampak dejansko komplet vse elektronika, tudi menjalnik, prilagojen individualno. Avto ima 220 konjev pa se pelje res vrhunsko, sploh se pozna, ko je treba na krajši ravnini koga prehitet, ker zaradi navora avto kar malo ponori. Ne vem kako bi se peljal s tovarniškimi 177. Poraba pa 6,2-7,5 za 1600kg težak avto z avtomatskim menjalnikom, odvisno od načina in okolja kjer vozim. Ko sem šel na morje in sem se vozil bolj po jajcih pa sem ga spravil tudi pod 5litrov.
Ob nakupu je imel 50.000km, sedaj jih ima 80, tako, da težko govorim o vplivu na obrabo materialov, ampak do sedaj je vse BP.


Isto sranje drugo poimenovanje. Eni samo flashajo na parkingih, ce mislis avto imet gres k tunerju poves kaj zelis in dobis tudi izpise iz valjev.

-Kai- ::

@hojnikb, mogoče sem se malo nerodno izrazil, ni bila menjana elektronika in menjalnik. SW vse elektronike je bil prilagojen. Prodajalec mojega avta je zaposlen na podjetju, ki predeluje terenska vozila za bližnji vzhod in je rekel, da niso gor vrgli remapa (čiptunning) ampak so dejansko vse stvari individualno v programu dodelali, kot delajo za svoje kupce. Kakšna je razlika, roko na srce nimam pojma. Poleg tega so tudi čiptunningi za moj avto nekje iste vrednosti. Nekaj je še omenjal, da so to naredili, ker ima avto linearno turbino. Kaj pa to pomeni pa se ne spoznam. Vem samo, da se avto odlično vozi in ob lepi vožnji ne kuri dosti. Je pa recimo potovalni računanik totalno skregan z realno porabo, ko je avto hladen. Enkrat sem testiral, ko sem imel par zaporednih kratkih voženj (dom-služba) pa je avto imel dejansko porabe skoraj 2l razlike od BC.

@m0LN4r, kak pravijo na jugu..''bili živi i vidjeli''. Ne vem kaj bo takrat, ker takrat ga ne bom mel več. Menjam avto nekje na 2-3leta pa tudi kupujem 2-3 leta stare avte. Tako je izguba najmanjša.

m0LN4r ::

bubilak je izjavil:

če je čip narejen korektno ni nobenega problema z garancijo . sploh dobri tunerji skrijejo spremembe v mapi in jih ne more noben videt , razen če bi ecu poslali v tovarno na analizo samo noben to ne dela lp
Seveda se dela, kje ti zivis? Seveda ti bodo rekli, da ni nobenih problemov z garancijo, pa da lahko software nazaj nalozijo pa skrijejo pa nevem kaj, dokler se dejansko ne zgodi neka okvara.
Potem pa vsi roke v luft, ker je proizvajalec lepo prebral ven iz drugega cipa, da se je na ta in ta dan na tem cipu izvedlo branje/pisanje in to je povsem dovolj da ti zavrnejo celotno garancijo.

Ne da se mi iskati primer, ampak tudi firme, kjer lahko doplacas za to sranje, garancija na cipiranje al kva. Pa je na koncu lastnik bil ob obe garanciji in ob avto.
Long story short, proizvajalec je garancijo zavrnil, ker kot receno v logu data, se je lepo videl datum spremembe in so rekli nono-adijo. Potem pa je sel jamrat k tuning firmi, ta pa je zadevo zavrnila, ces da bi se naprej moral pri njih javit, preden je sel do proizvajalca, da bi oni dal gor "orginal"
- konc koncev pa tudi to nebi pomagalo, saj racunalnik belezi tudi datum sprememb in marsikaj drugega, kot je npr. lokacija spremembe, third party access, unknown device write 12.5.2019 itn.

-Kai- je izjavil:

@hojnikb, mogoče sem se malo nerodno izrazil, ni bila menjana elektronika in menjalnik. SW vse elektronike je bil prilagojen. Prodajalec mojega avta je zaposlen na podjetju, ki predeluje terenska vozila za bližnji vzhod in je rekel, da niso gor vrgli remapa (čiptunning) ampak so dejansko vse stvari individualno v programu dodelali, kot delajo za svoje kupce. Kakšna je razlika, roko na srce nimam pojma. Poleg tega so tudi čiptunningi za moj avto nekje iste vrednosti. Nekaj je še omenjal, da so to naredili, ker ima avto linearno turbino. Kaj pa to pomeni pa se ne spoznam. Vem samo, da se avto odlično vozi in ob lepi vožnji ne kuri dosti. Je pa recimo potovalni računanik totalno skregan z realno porabo, ko je avto hladen. Enkrat sem testiral, ko sem imel par zaporednih kratkih voženj (dom-služba) pa je avto imel dejansko porabe skoraj 2l razlike od BC.

@m0LN4r, kak pravijo na jugu..''bili živi i vidjeli''. Ne vem kaj bo takrat, ker takrat ga ne bom mel več. Menjam avto nekje na 2-3leta pa tudi kupujem 2-3 leta stare avte. Tako je izguba najmanjša.
Mozno da so avto testirali na progi, terenu nekaj dni in prilagajali SW in HW, kot to delajo pri Motorsportu. Ce pa ne pa so naredil obicn remap. Saj preveriti itak ne mores te pravljice. Je pa najlazje zasluzen denar dandanes.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

-Kai- ::

m0LN4r je izjavil:

bubilak je izjavil:

če je čip narejen korektno ni nobenega problema z garancijo . sploh dobri tunerji skrijejo spremembe v mapi in jih ne more noben videt , razen če bi ecu poslali v tovarno na analizo samo noben to ne dela lp
Seveda se dela, kje ti zivis? Seveda ti bodo rekli, da ni nobenih problemov z garancijo, pa da lahko software nazaj nalozijo pa skrijejo pa nevem kaj, dokler se dejansko ne zgodi neka okvara.
Potem pa vsi roke v luft, ker je proizvajalec lepo prebral ven iz drugega cipa, da se je na ta in ta dan na tem cipu izvedlo branje/pisanje in to je povsem dovolj da ti zavrnejo celotno garancijo.

Ne da se mi iskati primer, ampak tudi firme, kjer lahko doplacas za to sranje, garancija na cipiranje al kva. Pa je na koncu lastnik bil ob obe garanciji in ob avto.
Long story short, proizvajalec je garancijo zavrnil, ker kot receno v logu data, se je lepo videl datum spremembe in so rekli nono-adijo. Potem pa je sel jamrat k tuning firmi, ta pa je zadevo zavrnila, ces da bi se naprej moral pri njih javit, preden je sel do proizvajalca, da bi oni dal gor "orginal"
- konc koncev pa tudi to nebi pomagalo, saj racunalnik belezi tudi datum sprememb in marsikaj drugega, kot je npr. lokacija spremembe, third party access, unknown device write 12.5.2019 itn.

-Kai- je izjavil:

@hojnikb, mogoče sem se malo nerodno izrazil, ni bila menjana elektronika in menjalnik. SW vse elektronike je bil prilagojen. Prodajalec mojega avta je zaposlen na podjetju, ki predeluje terenska vozila za bližnji vzhod in je rekel, da niso gor vrgli remapa (čiptunning) ampak so dejansko vse stvari individualno v programu dodelali, kot delajo za svoje kupce. Kakšna je razlika, roko na srce nimam pojma. Poleg tega so tudi čiptunningi za moj avto nekje iste vrednosti. Nekaj je še omenjal, da so to naredili, ker ima avto linearno turbino. Kaj pa to pomeni pa se ne spoznam. Vem samo, da se avto odlično vozi in ob lepi vožnji ne kuri dosti. Je pa recimo potovalni računanik totalno skregan z realno porabo, ko je avto hladen. Enkrat sem testiral, ko sem imel par zaporednih kratkih voženj (dom-služba) pa je avto imel dejansko porabe skoraj 2l razlike od BC.

@m0LN4r, kak pravijo na jugu..''bili živi i vidjeli''. Ne vem kaj bo takrat, ker takrat ga ne bom mel več. Menjam avto nekje na 2-3leta pa tudi kupujem 2-3 leta stare avte. Tako je izguba najmanjša.
Mozno da so avto testirali na progi, terenu nekaj dni in prilagajali SW in HW, kot to delajo pri Motorsportu. Ce pa ne pa so naredil obicn remap. Saj preveriti itak ne mores te pravljice. Je pa najlazje zasluzen denar dandanes.


To po mojem ravno ne, prej v delavnici, ker je to njihova dejavnost, na stezo se po mojem ne splača vozit dizla, da dobiš 40konjev več. Če je pravljica ali ne, mi dol visi, sploh za ceno, za kakšno sem dobil ''skoraj nov'' avto z dvema setoma platišč in gum.

ziga1990 ::

Še vedno obstaja vprašanje ali tak poseg uniči garancijo na avto
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

;-) ::

Odgovor nemore bit ja al pa ne.

Eni tunerji imajo dovoljenje da delajo za doloceno znamko in ne izgubis garancije. Za fave dela npr uros medeot in garancija velja dalje.

m0LN4r ::

ziga1990 je izjavil:

Še vedno obstaja vprašanje ali tak poseg uniči garancijo na avto
V 99% ce bos na avtu imel tezavo, ki bo stala nekaj jurjev za popravit ti bodo _tovarnisko_ zavrnili.
Pri vseh obicnih znamkah, kot so Opel, Skoda, vw, audi, bmw, merc itn.

Z izjemo seveda, ce kupis nevem m.2 performance z tovarniskim performance paketom ali pa pri AMGju z tovarniskimi "nekaj konji vec" special edition.

;-) je izjavil:

Odgovor nemore bit ja al pa ne.

Eni tunerji imajo dovoljenje da delajo za doloceno znamko in ne izgubis garancije. Za fave dela npr uros medeot in garancija velja dalje.
Bi me prav zanimal kak prakticen primer, kjer je slo nekaj narobe in je proizvajalec placal celotno popravilo in ali je njegovo "podjetje" omenjeno v drobnem tisku tovarniskih garancijskih pogojih ??

PS: Jaz vedno pravim, vse je pod garancije, dokler nekaj ne gre narobe pa bomo vidli.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

jest10 ::

facepalm je izjavil:

SambaShare je izjavil:

V realnosti imajo tisti z željo po čipanju težko nogo in jasno bojo deli avta shodili prej.


To ni vedno res. Jaz bom dal svojega čipat takoj po prvem servisu (15kkm).
Razlog ni tezka noga ampak premalo moci v 6. prestavi pod 2500rpm. V klancih na AC je nezmozen pospesevanja (v 6.) v kolikor se vozim 120kmph ali manj.
Torej iscem malo vec proznosti.
Zakaj sem kupil podhranjen motor? Ker je to bil takrat edini bencinc na voljo. Vecina map (na netu) pa nakazuje, da se motor lepo pelje s cca +20% navora in moci.


V realnosti jaz z navito mašino v več kot 99% časa vozim enako kot prej. Izjema so prehitevanja na regionalkah, kjer pač zahodiš do podna, ter občasno pospeševanje na AC v klanec. Ta manj 1% razlike pač ne bo imelo nekega hudega vpliva na vzdržljivost pogonskega sklopa.
Zakaj sem to naredil? Ker lahko. Ne da bi nujno rabil, a občasno se pozna razlika. Nisem zdej zato noben norc, bedak, ki goni mašino, dokler mu hladilne ne vrže ven.
1,2 tsi iz 110 na 135KM

facepalm ::

Podoben gain pricakujem tudi sam pri 1.2 Puretech 110.

gglazar ::

Vidim, da se je debata kar razvila..
Sam se bom še malo pozanimal na uradnem Seat servisu pri nas, kako je s tem (če se to, da je avto čipiran res vidi takoj ko avto priklopijo na računalnik ali so potrebni posebni koraki)

Drugače pa tako kot je nekdo zapisal.. ne bomo vedli če bojo garancijo priznali ali ne prej ko nebo z avtom nekaj narobe.
Glede na prevožene kilometre in letnik pa mislim, da so možnosti za okvaro minimalne.. čeprav se lahko tudi nov avto iz salona pokvari.

WizzardOfOZ ::

Čipira se psa, ne avtomobilov.

JackOdpirac ::

Sam pa komaj cakam da potece garancija in lahko zamenjam izhodni kolektor ter namestim njemu prilagojen tune.
Ker imam flash counter, se pac ne morem igrat s tuneanjem v casu garancije.

hojnikb ::

standalone to the rescue :D
#brezpodpisa

-valvoline- ::

Je kdo sprobal taksnega cheapo tuning boxa? Zanimivo, izkusnje vse pozitivne, se dobre ocene.
https://www.aliexpress.com/item/4000018...

WizzardOfOZ ::

Tuning box, ki ga namontiraš na elektroniko? Laže računalniku in ta potem dela podatkom primerno. Misliš da je to dobro za avto?

Zamisli si svoje telo in bolezen, ki bi lagala možganom, da ti srce prepočasi dela, možgani pa bi pošiljali signal, da naj srce dela hitreje. Je to za srce dobro?

2dark ::

WizzardOfOZ je izjavil:

Tuning box, ki ga namontiraš na elektroniko? Laže računalniku in ta potem dela podatkom primerno. Misliš da je to dobro za avto?

Zamisli si svoje telo in bolezen, ki bi lagala možganom, da ti srce prepočasi dela, možgani pa bi pošiljali signal, da naj srce dela hitreje. Je to za srce dobro?


Full dobro je to za avto. je pač rešitev za socijalce, ki ne bi dal 500€. bo raje dal 100€.
(\___/)
(> _ <)
(>&#127851; )

-valvoline- ::

Profi chip boxi preverjeno delujejo. Vseeno je ce cip fejka podatke (turbo boost ter pritisk v cr sistemu) al pa ecuja chipas za podoben efekt, le bolj natancno bo. Moc/navor/poraba se sovpada z razmerjem boost/cr tlak/vbrizgalni cas. Mene zanima ce je kdo imel priloznost sprobat tole el cheapo zadevico za par evrckov, ni receno da ne bo delovalo. ELM 327 diagnostika kupljena za par evrov dela bp ze par let.
:D

Zgodovina sprememb…

WizzardOfOZ ::

Diagnostika je read only modul, razen check engine lahko resetiraš, drugega ne moreš početi, kot brati podatke s senzorjev.

Tak tuningbox je pa branje podatkov in njihovo prirejanje, ter pošiljanje napačnih podatkov avtomobilskem računalniku, da spremeni način delovanja motorja, kar pa ni ravno dobro.

2dark ::

-valvoline- je izjavil:

Profi chip boxi preverjeno delujejo. Vseeno je ce cip fejka podatke (turbo boost ter pritisk v cr sistemu) al pa ecuja chipas za podoben efekt, le bolj natancno bo. Moc/navor/poraba se sovpada z razmerjem boost/cr tlak/vbrizgalni cas. Mene zanima ce je kdo imel priloznost sprobat tole el cheapo zadevico za par evrckov, ni receno da ne bo delovalo. ELM 327 diagnostika kupljena za par evrov dela bp ze par let.
:D


Takšna zadeva ni konkurenčna, ker ni optimalno..
(\___/)
(> _ <)
(>&#127851; )

-valvoline- ::

To je npr preverjena zadeva:
https://www.racechip.com/shop/opel/astr...

WizzardOfOZ ::

Tak čip se ne priklopi na obd, temveč med računalnik in kable do računalnika, kjer potem spreminja podatke, ki pridejo po kablu in direktno laže računalniku. Še vedno pa to ni dobro za motor. Daje pa rezultate, naslednji kupec takega avtomobila bo pa znamko pljuval, kako je vse zanič in kako crkuje, ko ga bo čez kake 3 do 4 leta kupil od tebe.

-valvoline- ::

WizzardOfOZ je izjavil:

Tak čip se ne priklopi na obd, temveč med računalnik in kable do računalnika, kjer potem spreminja podatke, ki pridejo po kablu in direktno laže računalniku. Še vedno pa to ni dobro za motor. Daje pa rezultate, naslednji kupec takega avtomobila bo pa znamko pljuval, kako je vse zanič in kako crkuje, ko ga bo čez kake 3 do 4 leta kupil od tebe.

Nobenih posledic ne bo, ce je vse v mejah tolerance. Najbolj kriticna je sklopka, vseeno ce das box ali mapirat ecu.
A je sploh mogoce fejkat/stimat motorne parametre prek obdja? Zato mi je oglas/cip zanimiv, sploh pa pozitivne ocene. Verjetno je bolj placebo nateg varijanta.
:v

WizzardOfOZ ::

Nekaj se vsekakor da, preko obd. Verjetno pa čisto vsega ne. Je vseeno bolj namenjen za diagnostiko kot za vnos zadev.

hojnikb ::

-valvoline- je izjavil:

Je kdo sprobal taksnega cheapo tuning boxa? Zanimivo, izkusnje vse pozitivne, se dobre ocene.
https://www.aliexpress.com/item/4000018...

tole je scam, poglej na youtube.



drgač pa, edin resn tuning je reprogram ecuja, vse ostalo je metanje peska v oči. Tudi razni rachipi itd.
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

-valvoline- ::

V oglasu pise da so singleboard tako kot tisti na videu fejkani, da pa so tisti v oglasu real deal. :v se model cipa se vidi, pac ce se kdo na to spozna lahko kaj pove.

Zgodovina sprememb…

hojnikb ::

Ja, to je fake, ni vazno kaksen board je. Raje frcni teh 3e v zrak.
#brezpodpisa

m0LN4r ::

-valvoline- je izjavil:

Profi chip boxi preverjeno delujejo. Vseeno je ce cip fejka podatke (turbo boost ter pritisk v cr sistemu) al pa ecuja chipas za podoben efekt, le bolj natancno bo. Moc/navor/poraba se sovpada z razmerjem boost/cr tlak/vbrizgalni cas. Mene zanima ce je kdo imel priloznost sprobat tole el cheapo zadevico za par evrckov, ni receno da ne bo delovalo. ELM 327 diagnostika kupljena za par evrov dela bp ze par let.
:D

Pa se razlicne temperature, izpusti, vlaga zraka itn. No sej ce za optimalno delovanje dol visi, je to ena opcija.
Pojavi se pa problem, ko recimo orginal software zaradi "pogojev" recimo overheating kaksnega sklopa, omeji ali zniza moc za kratek cas, ta chip pa prelisici varnostni mehanizem in lahko avto teras naprej in to se bolj.

Optimalni software z varnostnimi mehanizmi ni tam za okras, seveda optimiran glede na mehanske dele in pogoje delovanja.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
1
2
»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Audi vs Mercedez nakup (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
17834286 (27214) Gambino
»

Chip Tunning VAG konkretno 1.6TDI

Oddelek: Na cesti
195581 (4900) bambam20
»

Prvi avto/tisoč vprašanj (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
10117537 (15739) krucymucy
»

Poceni in stabilen način za povečanje moči avtomobilskega motorja (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
10820540 (17691) Unknown_001
»

Chip tuning box (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
9632459 (30027) Blinder

Več podobnih tem