Forum » Na cesti » Cena menjave zavornega diska
Cena menjave zavornega diska
hojnikb ::
sj za poverty spec (razni 16 in 18d/i) tut niso kaj velik drazji od primerljivih rangov drugih znamk.
#brezpodpisa
-valvoline- ::
Obstaja ena nemska online trgovina za rez.dele, vse skor pol cenejse k pr nas (spletni nakupi, fizicni 4x cenej), ne spomnim se kak je pravi nasov. Nad 50e zastojn postnina.
mr_chai ::
En disk bi ti menjali za 270 eur ? :) Povej kateri servis je to, da naredimo malo negativne reklame.
Će nimaš ravno dveh levih, no pa tudi če jih imaš. Za ceno 40 eur, dobiš par RIDEX kolutov in ploščic za zadnjo premo. Potem pa malo youtube, malo shop manual za tvoj avto in si zmagu. No nekaj malega od orodja rabiš, ki pa si ga lahko sposodiš. Pač če imaš vsaj malo rad šraufanje se pač loti projekta. Če vzameš to kot investicijo, lahko v prihodnosti veliko prišparaš na servisih.
Zdej drugo je, če ti šraufanje smrdi in zaslužiš 600 eur / dan, potem ti je bv komplicirati. Čas je tud neki vreden.
Će nimaš ravno dveh levih, no pa tudi če jih imaš. Za ceno 40 eur, dobiš par RIDEX kolutov in ploščic za zadnjo premo. Potem pa malo youtube, malo shop manual za tvoj avto in si zmagu. No nekaj malega od orodja rabiš, ki pa si ga lahko sposodiš. Pač če imaš vsaj malo rad šraufanje se pač loti projekta. Če vzameš to kot investicijo, lahko v prihodnosti veliko prišparaš na servisih.
Zdej drugo je, če ti šraufanje smrdi in zaslužiš 600 eur / dan, potem ti je bv komplicirati. Čas je tud neki vreden.
-valvoline- ::
Zadnje bremze so vcasih kar zahtevne za zamenjat/zrihtat, vseeno ce mas diske ali bobne. Ocdvisno kaksen je sistem za rocno, zna bit fajn zajeb.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: -valvoline- ()
fikus_ ::
"Će nimaš ravno dveh levih, no pa tudi če jih imaš. . . . .Potem pa malo youtube, malo shop manual za tvoj avto in si zmagu."
Če človek nikoli ne šraufa je bolje da ta nasvet preskoči in pelje avto k mehaniku! Menjati ploščice, diske ni enako kot tapkati po telefonu.
Poleg nekaj osnovnega znanja/spretnosti moraš imeti še orodje.
Če človek nikoli ne šraufa je bolje da ta nasvet preskoči in pelje avto k mehaniku! Menjati ploščice, diske ni enako kot tapkati po telefonu.
Poleg nekaj osnovnega znanja/spretnosti moraš imeti še orodje.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: fikus_ ()
stara mama ::
ce si cheapass, lahk das vedno star disk postruzit :)
Če že misli kdo stružit zračno hlajeni disk, pol naj vsaj gleda, da obe strani diska zravna na približno enako debelino.
Ekologija™ in Trajnost™
tony1 ::
-valvoline- je izjavil:
Fajn orodje.
Drgac pa kot sem povedal, tist rob fajn stolces z kladivom pa skor vedno gre vse dol.
Top šit! Koliko stane?
Če bi se človek pomatral, bi lahko tudi z nekaj šmirgel papirja nekaj dosegel...
mr_chai ::
"Će nimaš ravno dveh levih, no pa tudi če jih imaš. . . . .Potem pa malo youtube, malo shop manual za tvoj avto in si zmagu."
Če človek nikoli ne šraufa je bolje da ta nasvet preskoči in pelje avto k mehaniku! Menjati ploščice, diske ni enako kot tapkati po telefonu.
Poleg nekaj osnovnega znanja/spretnosti moraš imeti še orodje.
Ne, se ne strinjam. Če ima željo, tudi če nikoli ni nič šraufal, mu bo tole uspelo. Ni glih raketna znanost.
Od orodja pa tudi ni toliko stvari, spet imaš vse na youtubu, raznih navodilih itd.. Jaz, ko sem prvič šraufal avto, prej nisem nikoli nič šraufal, pa mi je uspelo zamenjati diske in ploščice. Pomembno je, da si vzameš čas in da ne skušaš vsega opraviti takoj. En dan jih zamenjaš na sprednji premi, drug dan na zadnji.
Zelo pomembno je, da imaš nekaj podobnega temu https://lincos.si/si/3369-orodje-za-vra... za vračanje batkov, sicer se da tudi kako drugače znajti. Jaz sem v baumaxu kupil nekaj podobnega za 3 eur. Na zadnji premi, pa se bati ponavadi zavrtijo nazaj notri, tle pa lahko uporabiš dovolj široko dleto. Skratka nič kompliciranega. Kar rabiš je:
- en set gedor
- breaker bar
- dleto / orodje za vračanje bata
- gumijasto kladivo
- opcijsko križni izvijač (lahko so diski prišraufani, čeprav to je bedarija, ker ti lahko zarustajo in jih ne moreš enostavno odviti)
- opcijsko udarni izvijač (glej zgoraj)
- opcijsko bakrena mast
- opcijsko grafitna mast
- opcijsko moment ključ za pritrjevanje platišča nazaj na pesto (če maš pa jeklena platišča pa lahk po feelingu)
- dvigalka
Vso to orodje dobiš za cca 100 - 150 eur...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: mr_chai ()
stara mama ::
Zelo pomembno je, da imaš nekaj podobnega temu https://lincos.si/si/3369-orodje-za-vra... za vračanje batkov
Ne rabiš tega. S šravfncigrom greš še na starih ploščicah vmes, pa porineš vse skup narazen. Al pa poznej s cevnimi kleščami. Z brake cleanerjem prej seveda pošpricaš in preveriš batek za korozijo.
Ekologija™ in Trajnost™
fikus_ ::
Kako bo nekdo, ki še ni ikaj šraufal, vedel koliko mora priviti vijak? Lahko naredi tudi tako, da kupi momentključ.
Npr. ko sem jaz menjal diske na svojem avtu imaš naslednje izzive:
- ker ima ročno na disku, moraš bat priviti nazaj, ne moreš ga stisniti
- disk ni privijačen, ampak samo trdno nasajen na pesto. Da ga snameš, rabiš 2 M6 vijaka, 8.8 so premehki, morata biti 10.9
In še kaj se bi našlo, ampak že to je preveč za nekoga, ki še ni menjal diskov.
Npr. ko sem jaz menjal diske na svojem avtu imaš naslednje izzive:
- ker ima ročno na disku, moraš bat priviti nazaj, ne moreš ga stisniti
- disk ni privijačen, ampak samo trdno nasajen na pesto. Da ga snameš, rabiš 2 M6 vijaka, 8.8 so premehki, morata biti 10.9
In še kaj se bi našlo, ampak že to je preveč za nekoga, ki še ni menjal diskov.
TheBlueOne ::
stara mama je izjavil:
Zelo pomembno je, da imaš nekaj podobnega temu https://lincos.si/si/3369-orodje-za-vra... za vračanje batkov
Ne rabiš tega. S šravfncigrom greš še na starih ploščicah vmes, pa porineš vse skup narazen. Al pa poznej s cevnimi kleščami. Z brake cleanerjem prej seveda pošpricaš in preveriš batek za korozijo.
Ce ni zraven mehanizem od rocne. Potem moras cilinder se vrteti.
kuglvinkl ::
Pri hyundai i30 bo potrebno zamenjati zadnji zavorni disk.
Na servisu so mi menjavo ocenili na 270 Eur-ov (material in delo).
Zanima me vaše mnenje o tej ceni, ker se meni zdi previsoka.
Ali se vedno menjata oba diska hkrati?
Sam sem dal za Mondeo IV za vse štiri diske in pakne švoh 800 evrov, če ti kej pomaga, na neuradnem servisu.
Your focus determines your reallity
TheBlueOne ::
Dosti placujete za zavore. Jaz sem menda za cel remont z rocno dal vse skupaj 400€ za Mercedes C, visja klasa kot ATE.
-valvoline- ::
Pri hyundai i30 bo potrebno zamenjati zadnji zavorni disk.
Na servisu so mi menjavo ocenili na 270 Eur-ov (material in delo).
Zanima me vaše mnenje o tej ceni, ker se meni zdi previsoka.
Ali se vedno menjata oba diska hkrati?
Sam sem dal za Mondeo IV za vse štiri diske in pakne švoh 800 evrov, če ti kej pomaga, na neuradnem servisu.
lol.
dokler je ovc, volne ne bo zmanjkalo.
kuglvinkl ::
-valvoline- je izjavil:
Pri hyundai i30 bo potrebno zamenjati zadnji zavorni disk.
Na servisu so mi menjavo ocenili na 270 Eur-ov (material in delo).
Zanima me vaše mnenje o tej ceni, ker se meni zdi previsoka.
Ali se vedno menjata oba diska hkrati?
Sam sem dal za Mondeo IV za vse štiri diske in pakne švoh 800 evrov, če ti kej pomaga, na neuradnem servisu.
lol.
dokler je ovc, volne ne bo zmanjkalo.
300 kosmatih, jest owca pr denarju? Sem šel prec gledat, kolk je blo, 340 evrov...
Your focus determines your reallity
-valvoline- ::
https://www.aliexpress.com/item/3302921...
Prodajajo kje pr nas take podaljske za dpf ter 02 senzor?
Hint, pripomocek za dpf in cat delete :)
Prodajajo kje pr nas take podaljske za dpf ter 02 senzor?
Hint, pripomocek za dpf in cat delete :)
Zgodovina sprememb…
- spremenil: -valvoline- ()
-valvoline- ::
WizzardOfOZ je izjavil:
Kolega jih je dal narediti. okol 10EUR po komadu.
Hah, zivel alix. Kaj pa kak pocen merilnik tlaka? Dal bi blowoff ventil, takle merilnik za tlak turbota, odstranil dpf ter cipal.
https://www.aliexpress.com/item/4000229...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: -valvoline- ()
fikus_ ::
Tukaj imaš s cenami
https://s3c.pneumatikatlas.com/katalog/...
In verjetno tudi imajo tudi podaljske
https://s3c.pneumatikatlas.com/katalog/...
In verjetno tudi imajo tudi podaljske
A. Smith ::
Pri hyundai i30 bo potrebno zamenjati zadnji zavorni disk.
Na servisu so mi menjavo ocenili na 270 Eur-ov (material in delo).
Zanima me vaše mnenje o tej ceni, ker se meni zdi previsoka.
Ali se vedno menjata oba diska hkrati?
Glede na to, da smo ugotovili, da se obvezno menjata oba diska skupaj z zavornimi ploščicami, priporočljivo še zavorno tekočino in da tudi delo nekaj stane, 270€ sploh ni tako zelo pretirana cena. Sploh, če to ni nek popoldanc brez računa ampak podjetje, ki izda račun in do neke mere tudi jamči za narejeno.
Če bodo naredili tako, kot je treba, zbrusili čeljusti in namazali za bkreno ali drugo primerno mastjo, je po mojem skromnem mnenju cena primerna. Pa pustimo ob strani tiste, ki to znajo narediti sami in po vezah nabavijo komponente brez rabata. To ni dostopno vsakemu, kvečjem tistim, ki so mehaniki ali jih imajo v familiji.
"Be professional, be polite,
but have a plan to kill everyone you meet".
- General James Mattis
but have a plan to kill everyone you meet".
- General James Mattis
WizzardOfOZ ::
Je drago. To je bolj ko ne ropanje ljudi, ki se ne znajo obrnit.
Diski so od 25 do 50EUR na komad, ploščice od 19 do 40EUR. Dobiš vse še ceneje (diske po 18EUR na komad in ploščice 12EURm skupaj torej pod 50EUR za material), vendar gledam neke povprečno kvalitetne firme, ne najcenejše in ne najdražje. Če vzame najcenejše (od povprečnih), pride čez z 69EUR + delo. Če najdražje vzame (od teh povprečnih), pa 140EUR + delo. Dela za zamenjat 2 diska in ploščice ni več kot uro in pol, ure so pa okoli 32 dfo 35 evrov, ker gre za nezahtevna dela na avtu.
Diski so od 25 do 50EUR na komad, ploščice od 19 do 40EUR. Dobiš vse še ceneje (diske po 18EUR na komad in ploščice 12EURm skupaj torej pod 50EUR za material), vendar gledam neke povprečno kvalitetne firme, ne najcenejše in ne najdražje. Če vzame najcenejše (od povprečnih), pride čez z 69EUR + delo. Če najdražje vzame (od teh povprečnih), pa 140EUR + delo. Dela za zamenjat 2 diska in ploščice ni več kot uro in pol, ure so pa okoli 32 dfo 35 evrov, ker gre za nezahtevna dela na avtu.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WizzardOfOZ ()
-valvoline- ::
WizzardOfOZ je izjavil:
Je drago. To je bolj ko ne ropanje ljudi, ki se ne znajo obrnit.
Diski so od 25 do 50EUR na komad, ploščice od 19 do 40EUR. Dobiš vse še ceneje (diske po 18EUR na komad in ploščice 12EURm skupaj torej pod 50EUR za material), vendar gledam neke povprečno kvalitetne firme, ne najcenejše in ne najdražje. Če vzame najcenejše (od povprečnih), pride čez z 69EUR + delo. Če najdražje vzame (od teh povprečnih), pa 140EUR + delo. Dela za zamenjat 2 diska in ploščice ni več kot uro in pol, ure so pa okoli 32 dfo 35 evrov, ker gre za nezahtevna dela na avtu.
Lovijo izgubljene ribice pac
800e je predago se za velik servis kaksnega v6 audija ali pasata, k gre cel sprednji del stran in narazen. :)
Zgodovina sprememb…
- spremenil: -valvoline- ()
IL_DIAVOLO ::
Pri hyundai i30 bo potrebno zamenjati zadnji zavorni disk.
Na servisu so mi menjavo ocenili na 270 Eur-ov (material in delo).
Zanima me vaše mnenje o tej ceni, ker se meni zdi previsoka.
Ali se vedno menjata oba diska hkrati?
Sam sem dal za Mondeo IV za vse štiri diske in pakne švoh 800 evrov, če ti kej pomaga, na neuradnem servisu.
Kaj se ti je gume na felgnah zraven prodal?
Vuli ::
uff, 800€. Za cca 500€ sem dobil komplet EBC narezane in yellowstuff ploščice. Tko te je en nategnu, da te je 2 leti rit pekla.
|Gb x570 Pro|R9 5900x|64GB DDR4 RAM G.Skill V@ 3600 cl16|6800XT Merc319 Black|
kuglvinkl ::
IL_DIAVOLO je izjavil:
Pri hyundai i30 bo potrebno zamenjati zadnji zavorni disk.
Na servisu so mi menjavo ocenili na 270 Eur-ov (material in delo).
Zanima me vaše mnenje o tej ceni, ker se meni zdi previsoka.
Ali se vedno menjata oba diska hkrati?
Sam sem dal za Mondeo IV za vse štiri diske in pakne švoh 800 evrov, če ti kej pomaga, na neuradnem servisu.
Kaj se ti je gume na felgnah zraven prodal?
340 so bili diski in pakne. Gume so neke Michelinke.
Your focus determines your reallity
WizzardOfOZ ::
uff, 800€. Za cca 500€ sem dobil komplet EBC narezane in yellowstuff ploščice. Tko te je en nategnu, da te je 2 leti rit pekla.
Za imprezo so po 100€ na disk in 100€ yellowstuff ploščice, 600€ skupaj, če vzameš pa sprednje EBC ultimax ploščice pa samo 40€, zadnje pa 33€, pa navadne SD diske, kjer te pride 90 komad, pa prideš pod 500€. Pa so to cene brez rabata, torej prodajna brez popusta. Na to se da dobit pa še med 30 in 35% popusta.
-valvoline- ::
Jaz se ne spomnim ce sem kdaj menjal bremz diske na avtu, tudi ce sm naredo 100k+ na audiju celo 200k, pa se prikolico z 2t se je vleklo zadaj. Folk menja to po nepotrebnem, ce je disk ok(ima dovolj'mesa'), zbrusis/stolces zunajni rob, das nove ploscice, gremo dalje.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: -valvoline- ()
Vuli ::
WizzardOfOZ je izjavil:
uff, 800€. Za cca 500€ sem dobil komplet EBC narezane in yellowstuff ploščice. Tko te je en nategnu, da te je 2 leti rit pekla.
Za imprezo so po 100€ na disk in 100€ yellowstuff ploščice, 600€ skupaj, če vzameš pa sprednje EBC ultimax ploščice pa samo 40€, zadnje pa 33€, pa navadne SD diske, kjer te pride 90 komad, pa prideš pod 500€. Pa so to cene brez rabata, torej prodajna brez popusta. Na to se da dobit pa še med 30 in 35% popusta.
tam nekje, ja. mari, da je bilo za zadnjo os ~200£ za spredaj pa mal več.
|Gb x570 Pro|R9 5900x|64GB DDR4 RAM G.Skill V@ 3600 cl16|6800XT Merc319 Black|
xda develope ::
Zdravo, da malo ukradem temo, na golf 6 rabim menjat vse diske ter ploščice in sem v servisni našel PR oznake 1KD ter 1ZF diske sem tako našel, pri ploščicah pa postane dilema saj pod istimi PR številkami npr 1KD pri različnih pišejo različni zavorni sistemi, npr. zavorni sistem lucas, zavorni sistem ate...trw, teves in tako naprej. Zanima me če morda kdo ve ali moram ugotoviti točno kateri sistem je na avtu ali je vseeno saj se PR številka ujema.
Hvala in lp
Hvala in lp
WizzardOfOZ ::
Vzami vse skupaj od TRW. Dobiš dost ugodno pri Potokarju. Tam mu daš prometno, pa ti bo dal prave dele za tvoj avto.
xda develope ::
Sem iskal po vin ter po servisni ki ima spisek komponent samo je vseno več sistemov...mi je rekel kolega da nima veze da gre samo za to kaj je prva vgradnja ter znamka klešče, dam pa lahko katero koli drugo
WizzardOfOZ ::
Za večino diskov je dovolj, da na polno bremzaš in jih fino segreješ, potem pa še čez lužo zapelješ. To bo vsake diske skrivilo.
Seveda imaš pa tudi navodila za vožnjo, da poravnaš diske.
Seveda imaš pa tudi navodila za vožnjo, da poravnaš diske.
stara mama ::
Pomaga, da z vročimi diski tud v križišču stojiš na bremzah :)
Ekologija™ in Trajnost™
WizzardOfOZ ::
Ja, samo večina voznikov je samo uporabnikov, potem pa jokajo, da znamka ni dobra, ker se jim take stvari dogajajo.
Sem mel primer, ko je tak "znalec" dal za diske in ploščice 3000 evrov in po vgradnji diskov šel na eno "gorsko" vožnjo, kjer ga je žgal do onemoglosti po mokri cesti in čez luže, pa po dveh tednih nazaj prišel v firmo, da so skrivljeni diski.
Seveda so bili posnetki "gorske dirke" nad vse zanimivi tudi za mehanike, ko so mu potem pokazali, kje je diske skrivil.
Sem mel primer, ko je tak "znalec" dal za diske in ploščice 3000 evrov in po vgradnji diskov šel na eno "gorsko" vožnjo, kjer ga je žgal do onemoglosti po mokri cesti in čez luže, pa po dveh tednih nazaj prišel v firmo, da so skrivljeni diski.
Seveda so bili posnetki "gorske dirke" nad vse zanimivi tudi za mehanike, ko so mu potem pokazali, kje je diske skrivil.
feryz ::
Sam sem dal za Mondeo IV za vse štiri diske in pakne švoh 800 evrov, če ti kej pomaga, na neuradnem servisu.Na uradnem je pa 900 evrov. Pa vsaj mirno spiš. Z originalnimi kosi.
So mi pa, skupaj s generalno avta, letos menjali vse tudi na "zafiri". Cenejših alternativ ni (beri garažnih mojstrov in kitajskih kosov), koštalo je 2300 evrov. Kao naj naj, kar se da vgraditi. Čeprav so diski že po enem tednu poplavili. Prejšnji niso. Moram nazaj.
WizzardOfOZ ::
Sam sem dal za Mondeo IV za vse štiri diske in pakne švoh 800 evrov, če ti kej pomaga, na neuradnem servisu.Na uradnem je pa 900 evrov. Pa vsaj mirno spiš. Z originalnimi kosi.
Če verjameš, da so ti dali original dele, potem dobro. Ko pa pride serviser k potokarju iskat dele, ki jih bo potem prodal kot original, se pa malo zamisliš. Komplet zavore od firme TRW, ki ni ravno slaba firma, dobiš za moj avto za ceno 238€. 4x diski, ploščice spredaj in zadaj, ter pakne za v zadnje diske (ročna zavora).
Na uradnem servisu se pogovarjaš o 3 kratni ceni, material je pa iz iste trgovine.
So mi pa, skupaj s generalno avta, letos menjali vse tudi na "zafiri". Cenejših alternativ ni (beri garažnih mojstrov in kitajskih kosov), koštalo je 2300 evrov. Kao naj naj, kar se da vgraditi. Čeprav so diski že po enem tednu poplavili. Prejšnji niso. Moram nazaj.
Cenejših alternativ za opla ni? Kater model in letnik?
Za zafiro, če ni opc, dobiš disk od 26€ naprej in ploščice od 17€ naprej.
Vse od TRW - disk od 34 do 62€ (odvisno ali navadne ali malo boljše), Ploščice od 30 do 42€. Torej od 210 pa do 330€ za vse skupaj.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WizzardOfOZ ()
WizzardOfOZ ::
Če je, je potem OPC. Deli se dobijo tudi za to, samo kakih 15% je vse dražje.
Lahko greš pa v rally shop, pa tam dobiš dovolj robe.
http://www.rally-shop.si/si/685-Opel-ra...
Lahko greš pa v rally shop, pa tam dobiš dovolj robe.
http://www.rally-shop.si/si/685-Opel-ra...
WizzardOfOZ ::
pri zafiri je največ kar je OPC verzija. 240KM in 320Nm navora.
Slabo, če pomisliš da je mašina 2.0 16V s turbino.
Slabo, če pomisliš da je mašina 2.0 16V s turbino.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Slaba kvaliteta zavornih ploščic (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 10545 (8240) | easyrider3 |
» | Pomoč glede reklamacije zavorOddelek: Na cesti | 4464 (3315) | profii |
» | Slabe zavore? (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 15350 (11298) | TheBlueOne |
» | Sprednji zavorni diski mazda 3 (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 19967 (18339) | theBill |
» | Pomoč pri izbiri zavornih diskov (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 31097 (28831) | b3D_950 |