Forum » Šport » A naj kupim gravel bike ali ne?
A naj kupim gravel bike ali ne?
MxxW5 ::
Če prav vidim, so zavore na zajlo.
Še letos spomladi so bili graveli alu+tiagra+zajla zavore 1000 EUR, alu+GRX600+hidro pa od 1.300 do 1.600 (tukaj seveda ne štejem high-end znamk a la Pinarello). Zgleda, da so šle cene gor. Seveda je pri tem Scottu še cca. 15 % popusta, vsaj spomladi je bilo tako.
Še letos spomladi so bili graveli alu+tiagra+zajla zavore 1000 EUR, alu+GRX600+hidro pa od 1.300 do 1.600 (tukaj seveda ne štejem high-end znamk a la Pinarello). Zgleda, da so šle cene gor. Seveda je pri tem Scottu še cca. 15 % popusta, vsaj spomladi je bilo tako.
energetik ::
Če prav vidim, so zavore na zajlo.
Še letos spomladi so bili graveli alu+tiagra+zajla zavore 1000 EUR, alu+GRX600+hidro pa od 1.300 do 1.600 (tukaj seveda ne štejem high-end znamk a la Pinarello). Zgleda, da so šle cene gor. Seveda je pri tem Scottu še cca. 15 % popusta, vsaj spomladi je bilo tako.
Na hitro sem zmetal skupaj vse komponente za grevla, kombinacija GRX in Tiagre, alu feltne, hidro diski, thruaxle... pride slabih 800€. Resno razmišljam, da bi pri Kitajcih naročil gravel okvir, dobijo se od nekje 350€ naprej z vilcami in headsetom. Bi za 1200 spravil skupaj custom made, kar dobro opremljen. Pa vendar je to le 200€ ceneje od Cube..
MxxW5 ::
Aluminijast ali karbonski okvir? Ker jaz bi bil pri kitajskih karbonskih okvirjih precej pazljiv. Če kaj poči pri 80 km/h navzdol, boš težko izterjal odškodnino od proizvajalca. Res je Trace Velo (ne ljubi se mi sedajle iskati točnega videa na YT) kupil no-name karbon kitajski okvir in ni imel težav, ampak vseeno.
MxxW5 ::
Blage veze nimam. Ampak glede na moje (precej revno) znanje o materialih, aluminij odpove manj katastrofalno kot karbon, saj se zvije, preden se zlomi. Poleg tega AFAIK izdelava aluminijastega okvirja ni ravno nek hud know-how.
energetik ::
Blage veze nimam. Ampak glede na moje (precej revno) znanje o materialih, aluminij odpove manj katastrofalno kot karbon, saj se zvije, preden se zlomi. Poleg tega AFAIK izdelava aluminijastega okvirja ni ravno nek hud know-how.
Se strinjam. Mislil sem alu.
Tukaj sem gledal enega kandidata, 400EUR (vilce in headset že zraven, interna napeljava, thruaxle, flat mount):
https://www.merlincycles.com/merlin-mal...
To pride pol vse skupslabih 1200EUR, če doma sestavim. Ni glih poceni, glede na to da dobiš Nuroad Race morda za 1350EUR, če se zdilaš...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: energetik ()
chort ::
Mogoče bo koga kot alternativa gravel-om zanimalo tole - Canyon Pathlite tourer, naročil pred dvema tednoma, dobil pred 1 tednom, po 100 km vidim, da sem se (za svoje potrebe) odločil pravilno.
Gravel bicikli so trenutna modna muha (ki vsekakor ni brez uporabnosti) in temu primerno (pre)cenjeni. Mene osebno je poleg tega motila odsotnost sprednjega amortizerja in relativno občutljive cestarske komponente.
Kar me moti pri omenjenem biciklu je: zanič pedala, fabriška praska v powdercoatu (čakam na rešitev pritožbe), par zob premajhen sprednji zobnik. Ostalo je za ceno zlati standard. Razmišljam tudi o dodatni dropper belanci, in pa setu full-size blatnikov.
Gravel bicikli so trenutna modna muha (ki vsekakor ni brez uporabnosti) in temu primerno (pre)cenjeni. Mene osebno je poleg tega motila odsotnost sprednjega amortizerja in relativno občutljive cestarske komponente.
Kar me moti pri omenjenem biciklu je: zanič pedala, fabriška praska v powdercoatu (čakam na rešitev pritožbe), par zob premajhen sprednji zobnik. Ostalo je za ceno zlati standard. Razmišljam tudi o dodatni dropper belanci, in pa setu full-size blatnikov.
globoko grlo ::
Jao fantje, mam ene 15 let starga trdaka diamondbacka, 80mm vilce se na fedre, gor lohka date 26x1.5 gumice, kar je full dobr za po gravlu. Sam se skrivleno balanco gor ruknete in ste zmagal.
Prodam najboljsemu ponudniku
Prodam najboljsemu ponudniku
Gigabyte B460M DS3H | I5 - 10400F | 16GB | 6700XT | P2 m.2 500GB
energetik ::
Mogoče bo koga kot alternativa gravel-om zanimalo tole - Canyon Pathlite tourer, naročil pred dvema tednoma, dobil pred 1 tednom, po 100 km vidim, da sem se (za svoje potrebe) odločil pravilno.
Gravel bicikli so trenutna modna muha (ki vsekakor ni brez uporabnosti) in temu primerno (pre)cenjeni. Mene osebno je poleg tega motila odsotnost sprednjega amortizerja in relativno občutljive cestarske komponente.
Kar me moti pri omenjenem biciklu je: zanič pedala, fabriška praska v powdercoatu (čakam na rešitev pritožbe), par zob premajhen sprednji zobnik. Ostalo je za ceno zlati standard. Razmišljam tudi o dodatni dropper belanci, in pa setu full-size blatnikov.
Tole je čisto običajen treking. S tem da je ta dražji, ker ima drag 1x11 sistem. Pomanjkljivost pa vidiš zdaj kot premali sprednji zobnik.
Meni je pri mojem 3x9 prestav trekingu fora ravno popolna vsestranskost. Lezem lahko v res hude klance, hkrati se lahko s optimalno kadenco spuščam po dolgih asfaltnih spustih s 55km/h+.
Strinjam se, da so gravli trenutno dražji, ker so modna muha, ampak za tiste, ki hočemo cestaka, vendar ne na 25mm gumah brez možnosti montaže blatnikov, so optimum. 3-5kg lažji od trekinga, precej bolj aerodinamični, to je fora. Hkrati pa lahko na 42mm gravel gumah in GRX prestavah zlezeš tudi lažje makadam klance.
Npr. zadnjič sem lezel na Pasjo ravan. Zadnji km je ornk makadam klanec. Cestaši so se peljali mimo vrha ali pa nosili bicikle na vrh. S trekingom sem lepo zlezel do vrha.
chort ::
energetik, kolo predstavljam le kot alternativo, ki ustreza naslovu teme, in ne kot specialko s širšimi gumami in prostorom za blatnike, zato sem pa napisal "za moje potrebe" in ne univerzalno najboljši gravel bicikel ever. In seveda je čisto običajen treking/tourer, ker je to tudi najbližja alternativa gravelom po primarni podlagi (ceste + makadam).
Hkrati sem dovolj časa dovolj blizu kolesarstvu in njegovim hypom, da jih počasi prepoznavam kot take, in gravel se meni osebno zdi točno to. Korak nazaj v imenu gramov in poze (ki sta v kolesarstvu kot elitističnem športu zelo pomembna), za precejšen skok v ceni. Spet, meni osebno, no offense. Da ne bo pomote, zelo resno sem razmišljal o gravel biciklu, ga nekajkrat sprobal, in ugotovil, da mi dodatni tresljaji preko krmila ne odtehtajo večje hitrosti, ker ne grem dosegat rekordov ampak se vozit.
Trenutno sem v precej ravninski državi z veliko makadami, kjer bi mi prav prišel večji sprednji zobnik, nižje prestave pa malo manj, zato sem se tudi odločil za manjši razpon prestav, ki je mehansko enostavnejši in po mojih izkušnjah tišji in bolj zanesljiv.
Kakorkoli, vsakemu svoje kljuse ;)
Hkrati sem dovolj časa dovolj blizu kolesarstvu in njegovim hypom, da jih počasi prepoznavam kot take, in gravel se meni osebno zdi točno to. Korak nazaj v imenu gramov in poze (ki sta v kolesarstvu kot elitističnem športu zelo pomembna), za precejšen skok v ceni. Spet, meni osebno, no offense. Da ne bo pomote, zelo resno sem razmišljal o gravel biciklu, ga nekajkrat sprobal, in ugotovil, da mi dodatni tresljaji preko krmila ne odtehtajo večje hitrosti, ker ne grem dosegat rekordov ampak se vozit.
Trenutno sem v precej ravninski državi z veliko makadami, kjer bi mi prav prišel večji sprednji zobnik, nižje prestave pa malo manj, zato sem se tudi odločil za manjši razpon prestav, ki je mehansko enostavnejši in po mojih izkušnjah tišji in bolj zanesljiv.
Kakorkoli, vsakemu svoje kljuse ;)
energetik ::
Seveda te razumem. Ampak zdaj tolikokrat vozim po asfaltu s 30km/h+, da vem, kaj bi mi doprinesel dropbar...že če se naslonim na komolce na ravno balanco, je učinek neverjeten. Pač rad imam višje hitrosti, ker narediš lahko v istem času daljše ture in več vidiš.
Pa 4 kile dodatne teže nosit v klanec tudi ni malo.
Pa 4 kile dodatne teže nosit v klanec tudi ni malo.
chort ::
Seveda te razumem. Ampak zdaj tolikokrat vozim po asfaltu s 30km/h+, da vem, kaj bi mi doprinesel dropbar...že če se naslonim na komolce na ravno balanco, je učinek neverjeten. Pač rad imam višje hitrosti, ker narediš lahko v istem času daljše ture in več vidiš.
Pa 4 kile dodatne teže nosit v klanec tudi ni malo.
Se strinjam, poza in aerodinamika je precej drugačna, zato tudi sam razmišljam o bolt-on drop bar zaključkih ali še raje naslonu za komolce za dolge ravnice po asfaltu. Kako se obnese vsekakor poročam. 3.5 kg razlike med Grailom in Pathliteom pa jemljem kot davek na 600€ razlike v ceni, trdoživost (upam) in udobje za zapestja. Nekje se mora poznat ;)
MxxW5 ::
Gravel kot tak je seveda hype, ampak dajmo vzet vso hype navlako stran. Problem so termini za različne vrste koles. Niti en bicikel ni točno enak drugemu, en ima npr. malo višjo balanco, drug daljši reach, tretji ima gonilko malo višje.... itd. Kdaj dat kolesu novo ime? Kdaj je, skratka, guma tako široka, da kolo potem ni več "road" ampak je "gravel"? Navsezadnje tudi gravel pridejo z različnimi gumami (od 35 do cca. 42), različno širokimi balancami, bolj sproščenim ali bolj dirkaškim položajem...itd. Navsezadnje je od proizvajalca odvisno, čemu bo rekel "road", čemu "endurance", čemu "gravel" in čemu "cyclocross". V praksi se komot zgodi, da sta si npr. endurance enega proizvajalca in gravel drugega tako blizu, da ju ločuje le oznaka. Zato se nima smisla ukvarjati z imeni in oznakami.
Po mojem se je preprosto bolje vprašati, kaj bi rad počel ter katera balanca in položaj na kolesu ti bolj ustreza. Če se boš vozil večino po asfaltu, verjetno nima smisla kupovati ravne balance in debelih gum, če se pa voziš večinoma po hostah, pa verjetno nima smisla zavita balanca in 25 gume. Ravna balanca je pač bolj okretna pri majhnih hitrostih, kolo je na slabih podlagah bolje vodljivo. Po drugi strani ima zavita balanca bistveno več prijemalnih položajev (odkar jo imam, me zapestja več ne bolijo!), voziš lahko bolj sklonjeno ali bolj pokončno in je kot taka idealna za dolge vožnje po asfaltih cestah (tudi za gonjenje v asfaltne strmine se IMHO bolje obnese od ravne).
Jaz recimo večino časa preživim na asfaltu, sem pa tja se znajdem tudi na makadamu in še slabših podlagah. Rabil bi torej cestno kolo, vendar takega, na katerega gredo vsaj 35 mm gume, pa da nisi na njem preveč sklonjen, torej, da je položaj malo bolj sproščen, da je balanca višje kot pri Rogliču. In temu se danes reče kao gravel. AFAIK pa proizvajalci že za naslednjo sezono pripravljajo cestake, ki bodo imeli prostor za 35 mm gume, endurance kolesa so pa itak že tam-tam. Zakaj je torej ime problem? Jaz rabim malo bolj sproščenega cestaka s prostornimi vilicami za širše gume. Za ime mi je vseeno.
Navsezadnje danes (no ja, čez par tednov) dobiš bicikel z vrhunskim aero okvirjem, aero balanco (ki je vendarle malo višje), le enim zobnikom spredaj, pa vendarle z 22 prestavami (magic!) in elektronskim prestavljanjem. Sem ga že omenil, reče se mu Ridley Kanzo Fast.
https://www.ridley-bikes.com/product/ka...
https://www.bikeradar.com/news/ridley-k...
Po mojem se je preprosto bolje vprašati, kaj bi rad počel ter katera balanca in položaj na kolesu ti bolj ustreza. Če se boš vozil večino po asfaltu, verjetno nima smisla kupovati ravne balance in debelih gum, če se pa voziš večinoma po hostah, pa verjetno nima smisla zavita balanca in 25 gume. Ravna balanca je pač bolj okretna pri majhnih hitrostih, kolo je na slabih podlagah bolje vodljivo. Po drugi strani ima zavita balanca bistveno več prijemalnih položajev (odkar jo imam, me zapestja več ne bolijo!), voziš lahko bolj sklonjeno ali bolj pokončno in je kot taka idealna za dolge vožnje po asfaltih cestah (tudi za gonjenje v asfaltne strmine se IMHO bolje obnese od ravne).
Jaz recimo večino časa preživim na asfaltu, sem pa tja se znajdem tudi na makadamu in še slabših podlagah. Rabil bi torej cestno kolo, vendar takega, na katerega gredo vsaj 35 mm gume, pa da nisi na njem preveč sklonjen, torej, da je položaj malo bolj sproščen, da je balanca višje kot pri Rogliču. In temu se danes reče kao gravel. AFAIK pa proizvajalci že za naslednjo sezono pripravljajo cestake, ki bodo imeli prostor za 35 mm gume, endurance kolesa so pa itak že tam-tam. Zakaj je torej ime problem? Jaz rabim malo bolj sproščenega cestaka s prostornimi vilicami za širše gume. Za ime mi je vseeno.
Navsezadnje danes (no ja, čez par tednov) dobiš bicikel z vrhunskim aero okvirjem, aero balanco (ki je vendarle malo višje), le enim zobnikom spredaj, pa vendarle z 22 prestavami (magic!) in elektronskim prestavljanjem. Sem ga že omenil, reče se mu Ridley Kanzo Fast.
https://www.ridley-bikes.com/product/ka...
https://www.bikeradar.com/news/ridley-k...
otago ::
Slisal sem, da je avgust/september najbolj ugoden čas za nakup koles. Ker, da pridejo novi modeli ven. Še velja to v kolesarskem letu (korona-aktivacija folka, uspeh Slovencev na TdF)? Kupujem road bike z rim brakes.
Se še vedno čaka 1-2meseca? vsaj tako info julija.
Se še vedno čaka 1-2meseca? vsaj tako info julija.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: otago ()
Kvinta ::
Še dandanes se prodajajo ponekod 2019 modeli teh 2020 pa je še cel kup samo poiskat je treba tak da zlatega pravila ni. Jaz kolo kupim zmeraj konec maja.
A.C.A.B
weasel ::
Mene so iz Decathlona avtomatsko obvestili, da je prislo kolo na zalogo, pa ga cez 2 dni ni bilo vec :) Ocitno je se kar povprasevanja tudi po koncu sezone.
energetik ::
Meni pa to ni jasno, da proizvajalci ne morejo nekoliko povečati proizvodnje, če vidijo, da gre vse sproti. Očitno raje tvegajo, da bo 10, 20, 30% kupcev nabavilo drugod.
Saj kolo ni avto, da bi bilo tako zakomplicirano povečat proizvodnjo.
Saj kolo ni avto, da bi bilo tako zakomplicirano povečat proizvodnjo.
energetik ::
Praktično isto dobiš s Tribanom RC500 v Decatlonu za 650€. Le gume ima Kona lahko nekaj širše.
mchaber ::
"Praktično isto", le da je Triban aluminij, Kona pa jeklena...že to je ogromna razlika.
Material okvirja: Kona 6061 Aluminum Butted
.
energetik ::
Gagarin ::
"Praktično isto", le da je Triban aluminij, Kona pa jeklena...že to je ogromna razlika.
Material okvirja: Kona 6061 Aluminum Butted
Zmeni se z vebcompany kaj je prav:
Okvir: Kona Butted Cromoly
Pa še jaz sem smotan ja, je al, saj je tudi v nazivu, sem spregledal in pogledal sam opis, pa še Kona so drugače model Rove znani po tem da so jekleni.
Mea culpa
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Gagarin ()
recmajkemi ::
Mene so iz Decathlona avtomatsko obvestili, da je prislo kolo na zalogo, pa ga cez 2 dni ni bilo vec :) Ocitno je se kar povprasevanja tudi po koncu sezone.
Ko dobiš obvestilo iz Dechatlona, gre za zalogo v centralnem skladišču iz katere črpa vsa Evropa (ali vsaj del) in glede na globalno pomanjkanje koles hitro zgine zaloga.
Za test sem se prijavil na čakalno listo na večih evropskih Dechatlonovih domenah in dobil obvestilo o želenem kolesu z vseh v roku 40 ur. Čez dva dni ni bilo nobenega kolesa več.
Še posebej hitro gredo Triban kolesa, saj so za svojo ceno kar kvalitetna.
V tej državi vsi vedo za vse svinjarije, ki se dogajajo.
Ko pa vprašaš, kdaj so prijavili kako stvar pa črički.
Če veš, obišči & prijavi na; e-uprava.gov.si/podrocja/vloge/vloga.html?id=2377
Ko pa vprašaš, kdaj so prijavili kako stvar pa črički.
Če veš, obišči & prijavi na; e-uprava.gov.si/podrocja/vloge/vloga.html?id=2377
Groot ::
APPluk ::
Se splača vzeti RC520 namesto RC500, glede na to da za 200€ razlike dobiš 105 namesto Sore, ter hidro-mehanske diske namesto mehaniskah in nič drugega?
Za 200€ že dobiš trenažer, ter imaš nato za celo leto kaj gonit
Za 200€ že dobiš trenažer, ter imaš nato za celo leto kaj gonit
energetik ::
Odvisno, kaj želiš. Glavna razlika med Soro in 105 je 9 vs 11 prestav zadaj. Torej s 105 lažje loviš optimalno kadenco.
Hidromehanski diski se meni zdijo nepotrebno kompliciranje, dvojno vzdrževanje. Nikakor ne razumem, zakaj na RC520 ne montirajo hidro diskov, saj niso tako dragi, pa magari če bi bila potem cena 950 namesto 850.
Hidromehanski diski se meni zdijo nepotrebno kompliciranje, dvojno vzdrževanje. Nikakor ne razumem, zakaj na RC520 ne montirajo hidro diskov, saj niso tako dragi, pa magari če bi bila potem cena 950 namesto 850.
recmajkemi ::
Če si se prijavil za RC520, zaloge ni bilo več že čez cca. 3-4 ure ;)
Sej a vi gledate navadno 520ko? Ker grvl 520 pri nas v katalogu itak ni. Pa če že bi vzel ltd. 2 verzijo.
Grvl 120 je bil moj izplen. Več kot zadovoljen zaenkrat.
V tej državi vsi vedo za vse svinjarije, ki se dogajajo.
Ko pa vprašaš, kdaj so prijavili kako stvar pa črički.
Če veš, obišči & prijavi na; e-uprava.gov.si/podrocja/vloge/vloga.html?id=2377
Ko pa vprašaš, kdaj so prijavili kako stvar pa črički.
Če veš, obišči & prijavi na; e-uprava.gov.si/podrocja/vloge/vloga.html?id=2377
Groot ::
recmajkemi je izjavil:
Če si se prijavil za RC520, zaloge ni bilo več že čez cca. 3-4 ure ;)
Sej a vi gledate navadno 520ko? Ker grvl 520 pri nas v katalogu itak ni. Pa če že bi vzel ltd. 2 verzijo.
Grvl 120 je bil moj izplen. Več kot zadovoljen zaenkrat.
Ja navadno 520ko, ampak kot smo že govorili v tej temi gre za popolnoma enako kolo kot gravel verzija, z izjemo plaščev in krmila.
recmajkemi ::
Ltdji majo one by pogon.
V tej državi vsi vedo za vse svinjarije, ki se dogajajo.
Ko pa vprašaš, kdaj so prijavili kako stvar pa črički.
Če veš, obišči & prijavi na; e-uprava.gov.si/podrocja/vloge/vloga.html?id=2377
Ko pa vprašaš, kdaj so prijavili kako stvar pa črički.
Če veš, obišči & prijavi na; e-uprava.gov.si/podrocja/vloge/vloga.html?id=2377
weasel ::
Če kdo letos namerava kupiti gravel, naj pohiti. V veliko primerov se že čaka na dobavo marca 2022. Verjetno ne boste mogli izbirati barve.
energetik ::
Za GRX je baje kriza že vse od začetka pandemije. Torej jaz bom čakal, da se zadeva umiri, ker zdaj lahko tudi navijajo cene gravlov kolikor hočejo, kupci stojijo v vrsti.
Drgač 2x11 GRX crankset imajo na zalogi v nekaterih spletnih štacunah in za določene dolžine gonilk. Tako da za sestavit doma se še vedno da hitro dobit komponente. Samo ugoden gravel okvir je treba nekje dobit.
Drgač 2x11 GRX crankset imajo na zalogi v nekaterih spletnih štacunah in za določene dolžine gonilk. Tako da za sestavit doma se še vedno da hitro dobit komponente. Samo ugoden gravel okvir je treba nekje dobit.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: energetik ()
LeQuack ::
Enako kot pri računalniških čipih je tudi pri kolesih videti, kako je ko se vsi zanašajo na ene par azijskih dobaviteljev. Folk hoče kolesa, ta kao sodobna ekonomija pa ne more zagotoviti niti procenta več. Res bedno.
Quack !
energetik ::
Kaj pa vem, SRAM ima proizvodnjo po celem svetu. Če je sicer zgolj Shimano problem, ne vem.
Ali pa so težave tudi z dobavo okvirjev. V glavnem včeraj so tudi v Decathlonu jamrali, da so težave z dobavo koles, pa če se ne motim jih delajo v Franciji?
Folk je očitno navalil ko nor na bicikle. Predlani sem čakal, da norija glede grevlov malce mine in da dobim kakšnega ugodnega, pa sem očitno zafrknil in so le še dražji. Nič, bom pa še na vztrajal na mojem trekingu.
Ali pa so težave tudi z dobavo okvirjev. V glavnem včeraj so tudi v Decathlonu jamrali, da so težave z dobavo koles, pa če se ne motim jih delajo v Franciji?
Folk je očitno navalil ko nor na bicikle. Predlani sem čakal, da norija glede grevlov malce mine in da dobim kakšnega ugodnega, pa sem očitno zafrknil in so le še dražji. Nič, bom pa še na vztrajal na mojem trekingu.
Quagmire ::
Katere čevlje uporabljate na gravelih? Kupil sem Nuroad pro-ja in dal gor kombinirana pedala (SPD in flat), sedaj pa iščem čevlje. Giro privateer lace ima kdo?
globoko grlo ::
ČE hočš bit taprav gravler, morš met flipflopse!
Gigabyte B460M DS3H | I5 - 10400F | 16GB | 6700XT | P2 m.2 500GB
mailer ::
Katere čevlje uporabljate na gravelih? Kupil sem Nuroad pro-ja in dal gor kombinirana pedala (SPD in flat), sedaj pa iščem čevlje. Giro privateer lace ima kdo?
Imam prav tako kombinirana pedala na cx-u , čevlji so pa shimano sh-me400.
Asus B560-I, Intel 11500, Corsair 16GB 3200MHz
lubej1 ::
Da malo obudim to temo.
Gravel ali treking kolo, budget cca. 1500 EUR.
Gledam to Merido:
https://www.merida-bikes.com/sl-si/bike...
Oprema Shimano XT...
Cena cca. 1300, 1400 EUR.
Ali je to vredu izbira? Oz bi vi izbrali kaj drugega glede treking variante.
Kaj pa gravel kolesa? Kaj bi vi izbrali, za cca. 1500 EUR?
Se še sploh kaj dobi, je na zalogi?
Treking ali gravel.
Hvala
LP
Gravel ali treking kolo, budget cca. 1500 EUR.
Gledam to Merido:
https://www.merida-bikes.com/sl-si/bike...
Oprema Shimano XT...
Cena cca. 1300, 1400 EUR.
Ali je to vredu izbira? Oz bi vi izbrali kaj drugega glede treking variante.
Kaj pa gravel kolesa? Kaj bi vi izbrali, za cca. 1500 EUR?
Se še sploh kaj dobi, je na zalogi?
Treking ali gravel.
Hvala
LP
energetik ::
Najprej napiši, po kakšnem terenu večinoma voziš in tudi koliko km letno narediš.
Trekingi so večinoma precej cenejši od gravlov in če se samo občasno zapelješ na izletič po mešanem terenu, bo gravel na pol vržen denar za brez veze.
Glede gravela, bi jaz trenutno nabavil ali Cube Nuroad Race ali Canyon Grail 6.0. Važno mi je da ima 2x GRX pogon, pa hidro diske. Dobavljivo pa itak ni nič.
Trekingi so večinoma precej cenejši od gravlov in če se samo občasno zapelješ na izletič po mešanem terenu, bo gravel na pol vržen denar za brez veze.
Glede gravela, bi jaz trenutno nabavil ali Cube Nuroad Race ali Canyon Grail 6.0. Važno mi je da ima 2x GRX pogon, pa hidro diske. Dobavljivo pa itak ni nič.
lubej1 ::
cca. 3000 km letno
80 % cesta, 20 % makadam
bom pogledal ta dva modela, ki si jih navedel, čeprav nista dobavljiva
LP
80 % cesta, 20 % makadam
bom pogledal ta dva modela, ki si jih navedel, čeprav nista dobavljiva
LP
globoko grlo ::
Za 3K verjetn kr grevla
Gigabyte B460M DS3H | I5 - 10400F | 16GB | 6700XT | P2 m.2 500GB
Kvinta ::
Torej če na treking kolo daš belanco iz specialke dobiš gravel bike ? al tu pol geometrija ni prava ?
A.C.A.B
energetik ::
Geometrija je drugačna, grevl je precej lažji, vilce na grevlih so ponavadi fiksne iz karbona.
Ne moreš samo premontirati dropbara, ker rabiš komplet nove ročke za bremze in prestave, kar je takoj par 100€. Sem že sam hotel narediti to, pa sem izračunal, da raje nabavim novega grevla.
Ne moreš samo premontirati dropbara, ker rabiš komplet nove ročke za bremze in prestave, kar je takoj par 100€. Sem že sam hotel narediti to, pa sem izračunal, da raje nabavim novega grevla.
lubej1 ::
torej če gravel za cca. 1500 eur...
Cube Nuroad Race - v slo je prodajalec samo energijabikes, ni na zalogi in ne vedo kdaj kaj dobijo
Canyon Grail 6.0 - v slo ni prodajalca, spletna stran pa pravi september
je še kaj pametnega za cca. 1500 eur?
ali je to vse?
treking, je zgoraj omenjena merida OK, ali se dobi še kaj boljšega?
hvala
LP
Cube Nuroad Race - v slo je prodajalec samo energijabikes, ni na zalogi in ne vedo kdaj kaj dobijo
Canyon Grail 6.0 - v slo ni prodajalca, spletna stran pa pravi september
je še kaj pametnega za cca. 1500 eur?
ali je to vse?
treking, je zgoraj omenjena merida OK, ali se dobi še kaj boljšega?
hvala
LP
chort ::
treking, je zgoraj omenjena merida OK, ali se dobi še kaj boljšega?
Lahko pogledaš Canyon Pathlite serijo, sam sem zelo zadovoljen s Pathlite 5, je pa res, da so ga za 100€ podražali, odkar sem ga kupil pred pol leta. Bodi pozoren če ti ustreza samo en chain ring spredaj, ker to precej skrajša prestave.
issak ::
torej če gravel za cca. 1500 eur...
Cube Nuroad Race - v slo je prodajalec samo energijabikes, ni na zalogi in ne vedo kdaj kaj dobijo
Canyon Grail 6.0 - v slo ni prodajalca, spletna stran pa pravi september
je še kaj pametnega za cca. 1500 eur?
ali je to vse?
treking, je zgoraj omenjena merida OK, ali se dobi še kaj boljšega?
hvala
LP
Giant Revolt 1 https://freestyle.si/kolesarjenje/koles...
Velikosti M in L izgledata na zalogi
pokliči v veb-company.si če imajo kaj na zalogi, imajo enepar Kona koles v tvojem budgetu
Torej če na treking kolo daš belanco iz specialke dobiš gravel bike ? al tu pol geometrija ni prava ?
Tudi na stare mountain bajke so že dajali drop bar balance, in zna biti kar ok, ampak to početi na novem kolesu nima smisla, ker bo kar drago vse menjati (balanca, prestavne ročke, zavore)
Je pa geometrija trekinga bolj pokončna kot na gravelu, ampak verjetno bi se dalo.
Desktop: i7-12700F | 7900XTX | Asrock H670M-ITX/ax | 32 GB RAM | Dell G3223Q
Server: G4560 | 16GB RAM | 3x4TB
OLKB Planck | Logitech G Pro X Superlight | Sennheiser HD660S2
Server: G4560 | 16GB RAM | 3x4TB
OLKB Planck | Logitech G Pro X Superlight | Sennheiser HD660S2
Zgodovina sprememb…
- spremenil: issak ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Katero kolo (strani: 1 2 3 4 … 106 107 108 109 )Oddelek: Šport | 845002 (8569) | Sparkxl |
» | Nadležni zvoki pri vožnji kolesaOddelek: Na cesti | 5211 (4595) | OracleDev |
» | Iz XC kolesa na gravel ali specialko?Oddelek: Šport | 2000 (1581) | erkgheoruugh |
» | Nakup kolesa (strani: 1 2 )Oddelek: Šport | 12635 (8277) | Twixz |
» | Rabljeno cestno kolo - na kaj paziti?Oddelek: Šport | 10115 (8813) | GizmoX |