Forum » Šport » A naj kupim gravel bike ali ne?
A naj kupim gravel bike ali ne?
energetik ::
Ja, sem dobil mejl, ready to ship... Tudi AL 6.0 je dražji za 100€, ima pa GRX. Dilema...
MxxW5 ::
Točno tak je tale Canyon, kot vsi ostali graveli iz tega cenovnega razreda. Aluminij + GRX600 oprema. Enako kot Cube, Scott in verjetno stotine drugih.
Vprašanje je, ali je Canyon vreden dodatnih cca. 200 EUR (+ poštnina) glede na zgoraj omenjena (pa sam ga moraš sestaviti). Ne pravim, da ni. Bi me pa zanimalo zakaj, če ima kdo kakšno mnenje.
Vprašanje je, ali je Canyon vreden dodatnih cca. 200 EUR (+ poštnina) glede na zgoraj omenjena (pa sam ga moraš sestaviti). Ne pravim, da ni. Bi me pa zanimalo zakaj, če ima kdo kakšno mnenje.
LeQuack ::
Canyon ima mogoče to prednost, da je lažji, nekje dobrih 9kg. Koliko je to vredno pa težko reči.
Quack !
BigBoss ::
mailer ::
Niti ni, bil je idealen čas za ciklokros dirke, se pravi dež, blato in celo sneg. Gravel dirke so bolj v poletnem času, barjanka, dirty kanza,...
Asus B560-I, Intel 11500, Corsair 16GB 3200MHz
jype ::
energetik ::
Zdaj je idealen čas za gravel biking a ni?Zakaj bi bil zdaj bolj idealen čas kot kdaj drugič? Odvisno, kaj ti bolj paše. Meni pašejo suhi makadami, ko se praši za mano, blato mi ni ravno pri srcu. Ta čas izmenjujem kratke MTB ture ter običajne cestne ture.
Gravel ture si šparam bolj za pomlad, ko/če bo vsaj 2 tedna brez dežja in bo sonce posušilo makadame.
energetik ::
Pridi k nam na Barje, makadami so blatni, vmes so tudi luže. Vsaj 1 teden smo imeli non stop inverzijo z gosto meglo.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: energetik ()
Alfa Dog ::
Ah ja, to pa možno. Na Kras bo treba ;)
Jaz prašim že par dni!
Jaz prašim že par dni!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Alfa Dog ()
MxxW5 ::
Branil se bom z molkom.
Truth to be told: trenutno se ukvarjam z eno povsem drugo platjo življenja in sem dal ostalo na stran.
Truth to be told: trenutno se ukvarjam z eno povsem drugo platjo življenja in sem dal ostalo na stran.
globoko grlo ::
hja sej tko je to, baba vn, picikl pa not :)
Gigabyte B460M DS3H | I5 - 10400F | 16GB | 6700XT | P2 m.2 500GB
LeQuack ::
Zdaj bi prav prišlo kakšno gravel kolo že za po cestah, se mi zdi da je vsako let več lukenj, peska in podobnega.
Quack !
globoko grlo ::
nope, za naše ceste rabiš fullyja :)
Gigabyte B460M DS3H | I5 - 10400F | 16GB | 6700XT | P2 m.2 500GB
Gone ::
Če te pa drkajo, da se moraš voziti po kolesarskih pa sploh rabiš fully...(gore dole na par metrov na izvozih...)
MxxW5 ::
Jaz sem bicikel sedaj naročil, če ga bom pa do poletja dejansko dobil, je pa drugo vprašanje....
energetik ::
Kje in kaj si pa naročil? Jst še vedno nisem nič naročil, še vedno gonim trekkinga. Za naročit je pa po mojem zdaj brez veze, ker lahko da se bo čakalo mesece na pošiljko.
Če te pa drkajo, da se moraš voziti po kolesarskih pa sploh rabiš fully...(gore dole na par metrov na izvozih...)Za mesto in kolesarske je res najbolj uporaben fully... So res katastrofa te kvazi "kolesarske".
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: energetik ()
MxxW5 ::
V trgovini na Lavrici (Proadventure, bivši Cult) sem naročil Cube Nuroad Race. Ne "naročil" v smislu internetne prodaje, ampak sem se s prodajalcem zmenil, da ga naročijo. Itak mi je že takrat (pred koronakrizo) povedal, da bo z dobavljivostjo gravel koles letos težava, menda zaradi pomanjkanja GRX grupe. Zna se zgoditi, da bo sedaj še slabše, saj proizvodnja verjetno stoji. Ne vem. Malo bom še poklical po trgovinah, kako je z dobavljivostjo gravel koles pri njih. Je pa res, da ti to kaj dosti ne pomaga. Talk is cheap. Lahko mi rečejo, da bo kolo na zalogi prihodnji mesec, potem se bo pa ta mesec odlagal do jeseni. Tudi to smo že doživeli.
Grevlman ::
Pozdrav vsem, tudi jaz se odlocam za nakup gravel kolesa, stegnil bi se tam nekje do 800eur.
Lepo bi bilo, ce bi za ta denar dobil vsaj shimano sora. Mehanski diski so mi OK, karbonskih vilic tudi ne potrebujem. Ogledane imam fuji jari 2.5, genesis cda20, BERGAMONT GRANDURANCE 5.0, mogoce tudi Kona Rove.
Genesis lahko dobim za dobrih 500eur, kar je zelo dober deal. Ima soro vendar mi ima grd okvir. Fuji jari je lepotec za okoli 700eur vendar pa ima altus+claris, bergamonta pa bi z malo srece lahko dobil z gotovinskim popustom za 850eur.
Cene so kar razlicne, za vec kot 800eur mi je ze hudo, sploh ker sem zacetnik na tem podrocju. Zanima me vase mnenje in kaj priporocate, alternative zazeljene. Velik sem 177cm, tako da gledam okoli M frame-ov-pri genesis je M 170-177cm in L 176-183 tako da nevem katera velikost bi bila bolj primerna? Prodajalec mi je svetoval L, sam se nagibam bolj proti M.
Lepo bi bilo, ce bi za ta denar dobil vsaj shimano sora. Mehanski diski so mi OK, karbonskih vilic tudi ne potrebujem. Ogledane imam fuji jari 2.5, genesis cda20, BERGAMONT GRANDURANCE 5.0, mogoce tudi Kona Rove.
Genesis lahko dobim za dobrih 500eur, kar je zelo dober deal. Ima soro vendar mi ima grd okvir. Fuji jari je lepotec za okoli 700eur vendar pa ima altus+claris, bergamonta pa bi z malo srece lahko dobil z gotovinskim popustom za 850eur.
Cene so kar razlicne, za vec kot 800eur mi je ze hudo, sploh ker sem zacetnik na tem podrocju. Zanima me vase mnenje in kaj priporocate, alternative zazeljene. Velik sem 177cm, tako da gledam okoli M frame-ov-pri genesis je M 170-177cm in L 176-183 tako da nevem katera velikost bi bila bolj primerna? Prodajalec mi je svetoval L, sam se nagibam bolj proti M.
LeQuack ::
V trgovini na Lavrici (Proadventure, bivši Cult) sem naročil Cube Nuroad Race. Ne "naročil" v smislu internetne prodaje, ampak sem se s prodajalcem zmenil, da ga naročijo. Itak mi je že takrat (pred koronakrizo) povedal, da bo z dobavljivostjo gravel koles letos težava, menda zaradi pomanjkanja GRX grupe. Zna se zgoditi, da bo sedaj še slabše, saj proizvodnja verjetno stoji. Ne vem. Malo bom še poklical po trgovinah, kako je z dobavljivostjo gravel koles pri njih. Je pa res, da ti to kaj dosti ne pomaga. Talk is cheap. Lahko mi rečejo, da bo kolo na zalogi prihodnji mesec, potem se bo pa ta mesec odlagal do jeseni. Tudi to smo že doživeli.
Jaz sem ravno za tega jih klical na Proadventure, takrat mi je rekel da pridejo ampak ne more rečt kdaj, tako da sem rekel da jih kasneje pokličem. Tako da sporoči če te kaj obvestijo oz. da ga dejansko dobiš! Mislim da je price/performance res dober za ta model.
Trenutno se vozim s specialko na 28mm gumah, ampak mi je res že zoprno ker so tako slabe ceste, sploh po vaseh. Vsak manjhen robnik moram pa itak skor čist ustavt. Lansko leto se imel na MTB-ju 35mm mestne gume in je bilo čisto nekaj drugega, brez problema je šlo čez vse naravnine, nekaj seveda so tudi amortizerji prispevali ampak večinoma so bile gume. In pa seveda hočem malo kombinirati ceste ter makedam, ker trenutno s specialko sem omejen na asfalt.
Quack !
Zgodovina sprememb…
- spremenil: LeQuack ()
energetik ::
Pozdrav vsem, tudi jaz se odlocam za nakup gravel kolesa, stegnil bi se tam nekje do 800eur.Genesis za 500EUR je po mojem zmaga (kje je za tako ceno, še mene mika?). Skoraj identičen je Decathlonov RC500 za 650EUR. Kaj misliš s tem "grd okvir"?
Lepo bi bilo, ce bi za ta denar dobil vsaj shimano sora. Mehanski diski so mi OK, karbonskih vilic tudi ne potrebujem. Ogledane imam fuji jari 2.5, genesis cda20, BERGAMONT GRANDURANCE 5.0, mogoce tudi Kona Rove.
Genesis lahko dobim za dobrih 500eur, kar je zelo dober deal. Ima soro vendar mi ima grd okvir. Fuji jari je lepotec za okoli 700eur vendar pa ima altus+claris, bergamonta pa bi z malo srece lahko dobil z gotovinskim popustom za 850eur.
Cene so kar razlicne, za vec kot 800eur mi je ze hudo, sploh ker sem zacetnik na tem podrocju. Zanima me vase mnenje in kaj priporocate, alternative zazeljene. Velik sem 177cm, tako da gledam okoli M frame-ov-pri genesis je M 170-177cm in L 176-183 tako da nevem katera velikost bi bila bolj primerna? Prodajalec mi je svetoval L, sam se nagibam bolj proti M.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: energetik ()
LeQuack ::
Pozdrav vsem, tudi jaz se odlocam za nakup gravel kolesa, stegnil bi se tam nekje do 800eur.Genesis za 500EUR je po mojem zmaga (kje je za tako ceno, še mene mika?). Skoraj identičen je Decathlonov RC500 za 650EUR. Kaj misliš s tem "grd okvir"?
Lepo bi bilo, ce bi za ta denar dobil vsaj shimano sora. Mehanski diski so mi OK, karbonskih vilic tudi ne potrebujem. Ogledane imam fuji jari 2.5, genesis cda20, BERGAMONT GRANDURANCE 5.0, mogoce tudi Kona Rove.
Genesis lahko dobim za dobrih 500eur, kar je zelo dober deal. Ima soro vendar mi ima grd okvir. Fuji jari je lepotec za okoli 700eur vendar pa ima altus+claris, bergamonta pa bi z malo srece lahko dobil z gotovinskim popustom za 850eur.
Cene so kar razlicne, za vec kot 800eur mi je ze hudo, sploh ker sem zacetnik na tem podrocju. Zanima me vase mnenje in kaj priporocate, alternative zazeljene. Velik sem 177cm, tako da gledam okoli M frame-ov-pri genesis je M 170-177cm in L 176-183 tako da nevem katera velikost bi bila bolj primerna? Prodajalec mi je svetoval L, sam se nagibam bolj proti M.
Najbrž tu:
https://www.velodrom.si/2230/197/kolesa...
Quack !
Grevlman ::
Uu triban, sicer precej lepse vilice in barva, ampak kaj so pa to neki ozki plasci gor :D pa skoda za velik napis.
energetik ::
Na Tribana gredo 37mm gravel gume. Samo tovarniško ima 28mm cestne gume.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: energetik ()
MxxW5 ::
V trgovini na Lavrici (Proadventure, bivši Cult) sem naročil Cube Nuroad Race. Ne "naročil" v smislu internetne prodaje, ampak sem se s prodajalcem zmenil, da ga naročijo. Itak mi je že takrat (pred koronakrizo) povedal, da bo z dobavljivostjo gravel koles letos težava, menda zaradi pomanjkanja GRX grupe. Zna se zgoditi, da bo sedaj še slabše, saj proizvodnja verjetno stoji. Ne vem. Malo bom še poklical po trgovinah, kako je z dobavljivostjo gravel koles pri njih. Je pa res, da ti to kaj dosti ne pomaga. Talk is cheap. Lahko mi rečejo, da bo kolo na zalogi prihodnji mesec, potem se bo pa ta mesec odlagal do jeseni. Tudi to smo že doživeli.
Jaz sem ravno za tega jih klical na Proadventure, takrat mi je rekel da pridejo ampak ne more rečt kdaj, tako da sem rekel da jih kasneje pokličem. Tako da sporoči če te kaj obvestijo oz. da ga dejansko dobiš! Mislim da je price/performance res dober za ta model
Sem ga dobil prejšnji teden. Prav dosti se zaenkrat še nisem vozil (zdravstvene težave). Na prvi preizkus se pelje lepo. Prav sem naredil, ker sem kupil 56 velikost. Manjši bi mi bil premajhen. Povem še kaj več, ko ga bom orenk preizkusil. Bom videl, kako se bo obnesel sprednji 46 zobnik. Če bo premajhen, bom prednja zobnika pač zamenjal (za 48-31 ali celo 50-34). Zaenkrat naj ostane, saj se itak vozim velikovečinoma po hribih.
Edino, kar me je zaenkrat zmotilo, so ceneni Shimano SM-RT10 diski ("resin only"), ki IMO nimajo na takem kolesu kaj početi. Hvala bogu se da diske brez problema zamenjati.
Aja, če te zanima kaj konkretnega, vprašaj.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: MxxW5 ()
Grevlman ::
Jaz bi se tudi odločil za tribana RC500 ali RC520, širše guma pa gasa.
Kak poseben razlog? Ce dokupim sirse plasce je skupna cena za triban 500 ze cca 750eur:) a se da pod 1k eur sploh dobiti kaj s hidravlicnimi zavorami? ze internal tubing je redkost na zalost. Zgleda se bo treba iz zacetnih 500 stegniti na 1k ali pa vzeti fitness kolo..
energetik ::
Triban500 za 750€? Saj ne pride 37mm gravel guma 50€ po komadu...
Ja, za hidravliko in internal tubing se boš moral verjetno stegniti kar na dobrih 1k€.
Ne vem zakaj Decathlon ne naredi hidravličnega modela in ga prodaja dražje. Verjetno jim ne gre ravno prodaja dražjih koles, vidim da letos tiste nad 1k€ opuščajo, ne vem pa ali je tako samo pri nas.
Očitno se jim ne splača. Folk največ kupuje pri njih nižji rang, vsaj drug otrok ima njihovo kolo (tudi naša tamala).
Ja, za hidravliko in internal tubing se boš moral verjetno stegniti kar na dobrih 1k€.
Ne vem zakaj Decathlon ne naredi hidravličnega modela in ga prodaja dražje. Verjetno jim ne gre ravno prodaja dražjih koles, vidim da letos tiste nad 1k€ opuščajo, ne vem pa ali je tako samo pri nas.
Očitno se jim ne splača. Folk največ kupuje pri njih nižji rang, vsaj drug otrok ima njihovo kolo (tudi naša tamala).
Grevlman ::
Ja, ce hocem nekaj kvalitetnega je priblizno tam tam?
Vceraj sem sel pogledat fujija in je res lep v zivo. Zdaj sem pa zmeden glede velikosti. Po visini sem M (177cm), po standover height (imam cca 80cm) pa v XS-776mm, ker je baje dobro, da imas nekaj lufta... S in M imata prakticno enak; 801mm in 804mm. Vceraj sem sedel na S in M in one drajsa po toptube-u. Zanima me, ce naj grem kar na S velikost ali je standover bolj pomembnen in je bolj ziher xs?
Pozna kdo Megamo kolesa? zgledajo kar kvalitetna
https://www.megamo.com/en/6959/gravel-j...
Vceraj sem sel pogledat fujija in je res lep v zivo. Zdaj sem pa zmeden glede velikosti. Po visini sem M (177cm), po standover height (imam cca 80cm) pa v XS-776mm, ker je baje dobro, da imas nekaj lufta... S in M imata prakticno enak; 801mm in 804mm. Vceraj sem sedel na S in M in one drajsa po toptube-u. Zanima me, ce naj grem kar na S velikost ali je standover bolj pomembnen in je bolj ziher xs?
Pozna kdo Megamo kolesa? zgledajo kar kvalitetna
https://www.megamo.com/en/6959/gravel-j...
Old Spice ::
Da izkoristim temo. Ima kdo izkušnje z gravel kolesi z cromo okvirji? Iščem nekaj praktičnega s pridihom nostalgičnega.
Zagledal sem se sicer v tega (nič kaj poceni sicer):
https://www.konaworld.com/sutra_ltd.cfm
Zagledal sem se sicer v tega (nič kaj poceni sicer):
https://www.konaworld.com/sutra_ltd.cfm
Grevlman ::
Da izkoristim temo. Ima kdo izkušnje z gravel kolesi z cromo okvirji? Iščem nekaj praktičnega s pridihom nostalgičnega.
Zagledal sem se sicer v tega (nič kaj poceni sicer):
https://www.konaworld.com/sutra_ltd.cfm
Lep, kaj pa kak iz serije Fuji Jari? Se jih da dobiti kar ugodno.
energetik ::
Ja, ce hocem nekaj kvalitetnega je priblizno tam tam?Standover height nima veze pri današnjih geometrijah. Najbolj važna sta reach in stack, poleg ostalih malenkosti. Torej važne so stične točke, balanca, sedež in pedala oz. njihova lokacija. Lahko to naštudiraš ali pa pač zaupaš proizvajalcu in njihovemu dimenzioniranju. Canyon npr. itak lahko samo naročiš prek spleta, vpisati pa moraš višino ter višino mednožja (vodoravno si daš vaservago med noge ob steni, stopiš stran in izmeriš od tal do vaservage).
Vceraj sem sel pogledat fujija in je res lep v zivo. Zdaj sem pa zmeden glede velikosti. Po visini sem M (177cm), po standover height (imam cca 80cm) pa v XS-776mm, ker je baje dobro, da imas nekaj lufta... S in M imata prakticno enak; 801mm in 804mm. Vceraj sem sedel na S in M in one drajsa po toptube-u. Zanima me, ce naj grem kar na S velikost ali je standover bolj pomembnen in je bolj ziher xs?
Pozna kdo Megamo kolesa? zgledajo kar kvalitetna
https://www.megamo.com/en/6959/gravel-j...
iso2000 ::
Da izkoristim temo. Ima kdo izkušnje z gravel kolesi z cromo okvirji? Iščem nekaj praktičnega s pridihom nostalgičnega.
Zagledal sem se sicer v tega (nič kaj poceni sicer):
https://www.konaworld.com/sutra_ltd.cfm
Vozim Kono Sutro letnik 2011. Razen da je kolo težje, kot so moderni alu+ modeli, ne vidim težave? Kolo je trpežno, geometrija je kar ok, jaz imam žal številko prevelikega. Itak si kolo s časom prilagodiš svojim potrebam - krmilo, fajfa, pedala, sedež, velikost zobnikov... Ni pa to kolo kakšen dirkalnik. Je za kruzanje, mrbit malo bolj sproščeno in ležerno... No, jaz ga imam za commuting, ca 25 km/dnevno. Pa par daljših tur sem z njim zvozil - ob Donavi, po hrvaških otokih, 2-3 dnevne turce po sloveniji...
Grevlman ::
Ja, ce hocem nekaj kvalitetnega je priblizno tam tam?Standover height nima veze pri danaťnjih geometrijah. Najbolj vaŞna sta reach in stack, poleg ostalih malenkosti. Torej vaŞne so stiĨne toĨke, balanca, sedeŞ in pedala oz. njihova lokacija. Lahko to naťtudirať ali pa paĨ zaupať proizvajalcu in njihovemu dimenzioniranju. Canyon npr. itak lahko samo naroĨiť prek spleta, vpisati pa morať viťino ter viťino mednoŞja (vodoravno si dať vaservago med noge ob steni, stopiť stran in izmeriť od tal do vaservage).
Vceraj sem sel pogledat fujija in je res lep v zivo. Zdaj sem pa zmeden glede velikosti. Po visini sem M (177cm), po standover height (imam cca 80cm) pa v XS-776mm, ker je baje dobro, da imas nekaj lufta... S in M imata prakticno enak; 801mm in 804mm. Vceraj sem sedel na S in M in one drajsa po toptube-u. Zanima me, ce naj grem kar na S velikost ali je standover bolj pomembnen in je bolj ziher xs?
Pozna kdo Megamo kolesa? zgledajo kar kvalitetna
https://www.megamo.com/en/6959/gravel-j...
Kako da ne? Najbrz moras tudi kdaj stati na tleh in ni ok ce po prstih cepetas nad tope tube-om :D Stroka priporoca vsaj 2 cm lufta?
Kot sem napisal imam dolzino nog 80cm, prav na taki visini pa je tudi top tube (kot receno 801 in 804mm, pri S in M velikosti kolesa). Roke imam tudi krajse-cca 60cm. Nebi se rad zajeb z nakupom prevelikega ali premalega kolesa, zato sprasujem. Na canyonu mi priporocajo glede na visino in inseam height, velikost S, samo pri njihovi geometriji ni podatka o standover height...
Je kar problem trenutno, ker ne morem v poslovalnice pogledat koles, rad bi ga pa cimprej narocil:)
energetik ::
Grevlman ::
kajpavem ::
@MxxW5, si morda že uspel iti kakšen daljši krog z novim kolesom?
Tudi sam se namreč zanimam za tega Nuroada in bi prav prišlo kakšno mnenje iz prve roke.
Koliko si pa visok, da ti odgovarja velikost 56?
Tudi sam se namreč zanimam za tega Nuroada in bi prav prišlo kakšno mnenje iz prve roke.
Koliko si pa visok, da ti odgovarja velikost 56?
mailer ::
Priporočilo za standover sem tudi sam našel, da je toptube za cca 2cm nižji. Razlike pri toptube med velikostmi okvirja se nekako spreminjajo za 2cm ampak govorim za caadx model, ki ima top tube skoraj vodoraven. Gravel modeli imajo malo večji naklon nazaj. Vseeno se pred nakupom če lahko vsaj usedi na nekaj različnih znamk in modelov, da dobiš vsaj občutek kje si. Razen če si se zapičil v eno znamko (tako kot jaz), tam glej samo kakšno širino gume spraviš na obroč. Več kot 45širine za gravel ali cx ne rabiš.
Asus B560-I, Intel 11500, Corsair 16GB 3200MHz
MxxW5 ::
Naredil sem cca. 100 km. Še pred tem sem zamenjal diske (SM-RT70, namesto SM-RT10).
Kolo se zelo lepo pelje. Gume so 40-622 (Schwalbe G-One Allround); mislil sem, da bodo preširoke, ampak niso. Nočem pretiravati, ampak zame so to tako rekoč idealne gume; znajdejo se na vsakršnem makadamu, po ravnem pa letijo bolj, kot bi si človek mislil glede na širino. Šel sem 45 km/h brez nekih večjih težav.
Prav tako sem mislil, da mi bo 46 sprednji zobnik premalo. Motil sem se. Za moje potrebe (hribi, bolj malo ravnine) 46 ni premajhno. 48 ali 50 ne bi škodilo, ampak mi na pamet ne pade, da bi menjal. Bicikel je (za gravel) tudi s 46 zobnikom dovolj hiter.
Poudariti velja, da gre za "allround" bicikel, kar pomeni, da se znajde v vseh okoliščinah, ampak je master of none. Če hočeš bicikel, ki bo najhitrejši na cesti, tale ni zate. Če hočeš takega, ki bo šel najboljše po gozdnih poteh, prav tako ne. To je bicikel za tiste, ki hočejo oboje, se pa zavedajo, da bicikel ne bo perfekten ne za prvo, ne za drugo. Predvidevam, da ljudje, ki kupujejo gravel, to vedo. Jaz sem hotel bicikel, pri katerem mi, preden se bom odpravil od doma, ne bo treba vedeti, kam bom šel. In to je to.
Še primerjava s trekingom, ki sem ga imel prej. Po cesti skoraj ni primerjave. Gravel je bistveno lažji, okretnejši in hitrejši. Deset proti petnajst kil se konkretno pozna. Če malo pretiravam, bi lahko rekel, da gre gravel v primerjavi s trekingom kar sam. Kot bi odvrgel eno težko breme. Ali ap kot bi spustil zavoro. Okej, ni noč pa dan, ampak jaz sem bil presenečen. Balanca je manj naporna, saj imaš več položajev za prijemanje. Prsti kar sami padejo na zavore/menjalnik. Je pa v primerjavi s trekingom balanca tudi v zgornjem delu za spoznanje nižje. Nekoliko bolj sklonjen si, ne pa seveda tako kot na kakšnem aero bikeu.
Zaenkrat opažene slabosti: že zgoraj omenjeni RT-10 diski in pa pretanko povit trak na zgornjem delu balance; želel bi si debelejše oprijemališče.
Visok sem 177-178 cm (natančno mi ne uspe zmeriti; tudi na zdravniških pregledih dobim vsake pet let drugačen rezultat). Številka 56 mi odgovarja. Preizkusil sem tudi kolegovega Scotta Speedsterja Gravel (zelo podoben bicikel), ki je "M54", pa se mi je zdel preveč skrčen, premajhen. Jaz sem nekako med številkami in so mi (po mojem pravilno) svetovali, naj raje vzamem večjega, saj sem hotel malo bolj relaxed položaj.
Kolo se zelo lepo pelje. Gume so 40-622 (Schwalbe G-One Allround); mislil sem, da bodo preširoke, ampak niso. Nočem pretiravati, ampak zame so to tako rekoč idealne gume; znajdejo se na vsakršnem makadamu, po ravnem pa letijo bolj, kot bi si človek mislil glede na širino. Šel sem 45 km/h brez nekih večjih težav.
Prav tako sem mislil, da mi bo 46 sprednji zobnik premalo. Motil sem se. Za moje potrebe (hribi, bolj malo ravnine) 46 ni premajhno. 48 ali 50 ne bi škodilo, ampak mi na pamet ne pade, da bi menjal. Bicikel je (za gravel) tudi s 46 zobnikom dovolj hiter.
Poudariti velja, da gre za "allround" bicikel, kar pomeni, da se znajde v vseh okoliščinah, ampak je master of none. Če hočeš bicikel, ki bo najhitrejši na cesti, tale ni zate. Če hočeš takega, ki bo šel najboljše po gozdnih poteh, prav tako ne. To je bicikel za tiste, ki hočejo oboje, se pa zavedajo, da bicikel ne bo perfekten ne za prvo, ne za drugo. Predvidevam, da ljudje, ki kupujejo gravel, to vedo. Jaz sem hotel bicikel, pri katerem mi, preden se bom odpravil od doma, ne bo treba vedeti, kam bom šel. In to je to.
Še primerjava s trekingom, ki sem ga imel prej. Po cesti skoraj ni primerjave. Gravel je bistveno lažji, okretnejši in hitrejši. Deset proti petnajst kil se konkretno pozna. Če malo pretiravam, bi lahko rekel, da gre gravel v primerjavi s trekingom kar sam. Kot bi odvrgel eno težko breme. Ali ap kot bi spustil zavoro. Okej, ni noč pa dan, ampak jaz sem bil presenečen. Balanca je manj naporna, saj imaš več položajev za prijemanje. Prsti kar sami padejo na zavore/menjalnik. Je pa v primerjavi s trekingom balanca tudi v zgornjem delu za spoznanje nižje. Nekoliko bolj sklonjen si, ne pa seveda tako kot na kakšnem aero bikeu.
Zaenkrat opažene slabosti: že zgoraj omenjeni RT-10 diski in pa pretanko povit trak na zgornjem delu balance; želel bi si debelejše oprijemališče.
Visok sem 177-178 cm (natančno mi ne uspe zmeriti; tudi na zdravniških pregledih dobim vsake pet let drugačen rezultat). Številka 56 mi odgovarja. Preizkusil sem tudi kolegovega Scotta Speedsterja Gravel (zelo podoben bicikel), ki je "M54", pa se mi je zdel preveč skrčen, premajhen. Jaz sem nekako med številkami in so mi (po mojem pravilno) svetovali, naj raje vzamem večjega, saj sem hotel malo bolj relaxed položaj.
energetik ::
Kolk si potem dal za tega Cuba?
GRX očitno meni ne bi ustrezalo, saj velikokrat prevrtim tudi mojih 48/11. Bom očitno gledal kar za kombinacijo 50/34 spredaj.
GRX očitno meni ne bi ustrezalo, saj velikokrat prevrtim tudi mojih 48/11. Bom očitno gledal kar za kombinacijo 50/34 spredaj.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: energetik ()
MxxW5 ::
Dobrega 1.300 EUR + pedala.
AFAIK, lahko daš na tole gonilko tudi 50/34 zobnika.
Mimogrede. Morali bi kakšno reči o kompatibilnosti posameznih Shimano komponent. Kaj paše na kaj. Bremze GRX BR-RX400 so na videl povsem enake 105-ki. Glede ostalega pa pojma nimam. GRX naj bi bil kompatibilen z vsem, le prvi menjalnik je poseben, ker so GRX gonilke nekoliko bolj odmaknjene od okvira v primerjavi s cestnimi komponentami. Ampak a paše npr. Ultegra prednji verižnik na GRX gonilko in verigo? Kaj pa zadnji menjalnik? Kaj pa BB? Pa bremze? Človek bi mislil, da bo pri vsej tej inflaciji informacij in komponent obstajala kakšna primerjalna tabela Shimano groupsetov in kompatibilnosti med njimi.
AFAIK, lahko daš na tole gonilko tudi 50/34 zobnika.
Mimogrede. Morali bi kakšno reči o kompatibilnosti posameznih Shimano komponent. Kaj paše na kaj. Bremze GRX BR-RX400 so na videl povsem enake 105-ki. Glede ostalega pa pojma nimam. GRX naj bi bil kompatibilen z vsem, le prvi menjalnik je poseben, ker so GRX gonilke nekoliko bolj odmaknjene od okvira v primerjavi s cestnimi komponentami. Ampak a paše npr. Ultegra prednji verižnik na GRX gonilko in verigo? Kaj pa zadnji menjalnik? Kaj pa BB? Pa bremze? Človek bi mislil, da bo pri vsej tej inflaciji informacij in komponent obstajala kakšna primerjalna tabela Shimano groupsetov in kompatibilnosti med njimi.
kajpavem ::
@MxxW5, super, najlepša hvala za tale report.
Si me prepričal, še jutri ga naročim :)
Malo heca, najprej bi se rad vsaj en krog zapeljal z njim, da dobim vsaj malo občutka, tako da moram počakati, da ga dobijo. Gledal (manjšo številko) sem ga sicer v Energiji v Domžalah.
Jaz sem visok 181 cm, tako da mi bo potem 56 sigurno prav.
Si me prepričal, še jutri ga naročim :)
Malo heca, najprej bi se rad vsaj en krog zapeljal z njim, da dobim vsaj malo občutka, tako da moram počakati, da ga dobijo. Gledal (manjšo številko) sem ga sicer v Energiji v Domžalah.
Jaz sem visok 181 cm, tako da mi bo potem 56 sigurno prav.
MxxW5 ::
Preden sem jaz svojega kupil, so mi dali pri Proadventureu (bivši Cult) za preizkusiti 56 Nuroad Pro (ena oprema nižje - Tiagra), ki ima isti okvir.
erkgheoruugh ::
Dobrega 1.300 EUR + pedala.
AFAIK, lahko daš na tole gonilko tudi 50/34 zobnika.
Mimogrede. Morali bi kakšno reči o kompatibilnosti posameznih Shimano komponent. Kaj paše na kaj. Bremze GRX BR-RX400 so na videl povsem enake 105-ki. Glede ostalega pa pojma nimam. GRX naj bi bil kompatibilen z vsem, le prvi menjalnik je poseben, ker so GRX gonilke nekoliko bolj odmaknjene od okvira v primerjavi s cestnimi komponentami. Ampak a paše npr. Ultegra prednji verižnik na GRX gonilko in verigo? Kaj pa zadnji menjalnik? Kaj pa BB? Pa bremze? Človek bi mislil, da bo pri vsej tej inflaciji informacij in komponent obstajala kakšna primerjalna tabela Shimano groupsetov in kompatibilnosti med njimi.
Malce mešaš stvari.
Eno je, ko rečeš paše in običajno mislimo na ujemanje in kompatibilnost posameznik komponent (npr. prestavnih ročic in menjalnikov), kjer po osnovni logiki velja, da je grx združljiv z r7000 in r8000 serijo,
drugo je pa, ko misliš ali paše nek zobnik na določeno gonilko, ali BB. Tle je dost več faktorjev v igri. BB npr določa tip okvirja in tip gonilke, pozicijo zobnika določa način oblikovanja gonilke in pozicije lukenj, šraufov. Ni tako enostavno.
Kaj hočem povedat. V zgornjem primeru je dost velika verjetnost, da bo npr. zamenjava z gonilko iz druge serije (kot sem zgoraj dal primer) delala brez problemov, ob upoštevanju maksimalnega razpona prestav, menjava posameznih zobnikov na gonilki pa je no go, zaradi oblikovnih specifik gonilke.
Kar pomeni, da ni tako lahko določit kompatibilnost, proizvajalec je gotovo ne bo delal izven najnovejših serij.
MxxW5 ::
Hvala. A to potem pomeni, da sprednji zobniki (verižniki) za 105 ne bodo delali na GRX gonilki? Ampak tudi v tem primeru se verjetno da dobiti večje zobnike za GRX gonilko, ne? Navsezadnje obstajajo neodvisne firme, ki delajo (tudi) verižnike, npr. Praxis in FSA.
erkgheoruugh ::
Kolk si potem dal za tega Cuba?
GRX očitno meni ne bi ustrezalo, saj velikokrat prevrtim tudi mojih 48/11. Bom očitno gledal kar za kombinacijo 50/34 spredaj.
Malo si vseeno preračunaj. Pri razmerjih je treba pri tako velikih preskokih vedno upoštevati tudi širino pnevmatik, saj se kotalni upor z npr. 25 na 40 precej spremeni.
Pa tudi glede tvojega prevrtavanja imam malce dvomov. To npr. pri pnevmatiki 25 pri normalni kadenci 90 (neka povprečna kadenca na ravnini) pomeni 50 km/h. Ker močno dvomim, da voziš prav veliko s tako hitrostjo, predvidevam, da govoriš o spustu, kar pa spet nima smisla ker na spustu se vsakemu odvrti, sam dovolj dolg spust rabiš najt.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Katero kolo (strani: 1 2 3 4 … 106 107 108 109 )Oddelek: Šport | 845199 (8766) | Sparkxl |
» | Nadležni zvoki pri vožnji kolesaOddelek: Na cesti | 5215 (4599) | OracleDev |
» | Iz XC kolesa na gravel ali specialko?Oddelek: Šport | 2006 (1587) | erkgheoruugh |
» | Nakup kolesa (strani: 1 2 )Oddelek: Šport | 12637 (8279) | Twixz |
» | Rabljeno cestno kolo - na kaj paziti?Oddelek: Šport | 10116 (8814) | GizmoX |