Forum » Na cesti » Hyundai Kona 1.0 tgdi 120 km Nakup, si kdo lasti?
Hyundai Kona 1.0 tgdi 120 km Nakup, si kdo lasti?
boro10 ::
Pozdravljeni,
Je kdo pred kratkim kupil omenjeni avtomobil? Kako se vam zdi in kakšno opremo ste kupili? Kakšne napake oziroma kakšno je zvočno dušenje v kabini? Kakšno ceno ste dobili.
LP
Bor
Je kdo pred kratkim kupil omenjeni avtomobil? Kako se vam zdi in kakšno opremo ste kupili? Kakšne napake oziroma kakšno je zvočno dušenje v kabini? Kakšno ceno ste dobili.
LP
Bor
Pozdrav
nsa_ag3nt ::
Hrup med vožnjo:
od 1:31
od 1:31
https://gizmodo.com/c/goodbye-big-five
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: nsa_ag3nt ()
tejka ::
Pozdravljeni,
Je kdo pred kratkim kupil omenjeni avtomobil? Kako se vam zdi in kakšno opremo ste kupili? Kakšne napake oziroma kakšno je zvočno dušenje v kabini? Kakšno ceno ste dobili.
Jaz, lani aprila Najvišja stopnja opreme + še nekaj stvari zraven (nisem hotela čakat nekaj mesecev na avto).
Z avtom zadovoljna, za hrup ti težko kaj napišem - prej sem imela dizla, je pa Kona trivaljnik, kar se sliši :)
Za napake je še verjetno prekmalu (dobrih 20 K km). Pogrešam večji prtljažnik (prej 440 l, sedaj 380) in notranjo višino (glede na prejšnji avto - ix20), čeravno se nihče ne pritožuje, da ima premalo prostora.
Poraba poleti okrog 6,5, pozimi pol litra manj (25-30 km dnevno - relacija, avtocesta, mesto)
Pogrešam aktivni tempomat (takrat so ga imeli samo 4WD modeli).
Dežni senzor je tko-tko (itak je s tem menda povsod "problem"), preklop dnevnih na kratke ni najboljši v nestandardnih pogojih (npr. poletna ploha), zato večinoma vozim s prižganimi kratkimi (sploh od jeseni do spomladi), samodejni preklop dolge-kratke (če je vklopljeno) dela super.
Popust? hyundai ni prav radodaren nekaj malega kot "redna stranka".
boro10 ::
Hvala za informacije. No verjetno ni težav s pogovarjanjem pri 130 kmh s sopotnikom?
Barvo, pripravo vozila so ti tudi računali?
Barvo, pripravo vozila so ti tudi računali?
Pozdrav
tejka ::
Hvala za informacije. No verjetno ni težav s pogovarjanjem pri 130 kmh s sopotnikom?
Barvo, pripravo vozila so ti tudi računali?
Se normalno lahko pogovarjaš :) Pa menim, da to ne bi smel biti problem tudi v nekaj let starejših avtih? :) No, razen v kakšnih manjših in podhranjenih ...
Sicer pa - testne vožnje imajo povsod :)
Ne vem pa, koliko vpliva "izolacija" havbe na hrup, ki se prenaša v kabino, ampak sem bila prvič kar presenečena nad težo havbe in debelo oblogo pod njo.
Računali so vse po ceniku
2dark ::
EnStot ::
Pozdravljeni,
Je kdo pred kratkim kupil omenjeni avtomobil? Kako se vam zdi in kakšno opremo ste kupili? Kakšne napake oziroma kakšno je zvočno dušenje v kabini? Kakšno ceno ste dobili.
Jaz, lani aprila Najvišja stopnja opreme + še nekaj stvari zraven (nisem hotela čakat nekaj mesecev na avto).
Z avtom zadovoljna, za hrup ti težko kaj napišem - prej sem imela dizla, je pa Kona trivaljnik, kar se sliši :)
Za napake je še verjetno prekmalu (dobrih 20 K km). Pogrešam večji prtljažnik (prej 440 l, sedaj 380) in notranjo višino (glede na prejšnji avto - ix20), čeravno se nihče ne pritožuje, da ima premalo prostora.
Poraba poleti okrog 6,5, pozimi pol litra manj (25-30 km dnevno - relacija, avtocesta, mesto)
Pogrešam aktivni tempomat (takrat so ga imeli samo 4WD modeli).
Dežni senzor je tko-tko (itak je s tem menda povsod "problem"), preklop dnevnih na kratke ni najboljši v nestandardnih pogojih (npr. poletna ploha), zato večinoma vozim s prižganimi kratkimi (sploh od jeseni do spomladi), samodejni preklop dolge-kratke (če je vklopljeno) dela super.
Popust? hyundai ni prav radodaren nekaj malega kot "redna stranka".
Ne o dežnih in svetlobnih senzorjih, raje povej kako avto povleče! Od katerih obratov naprej mirno povleče, ali je opazna turbo luknja, ali ti motor "umre", ko v klancu pred ostrim ovinkom v 3-ji prestavi spustiš plin in ga ponovno pritisneš na izstopu iz ovinka. V katerem območju vrtljajev se da z lahkoto slediti prometu; od 1500-2500, 2000-4000 ... ?. Kakšen je občutek na volanu, trdota vzmetenja na slabih cestah (saj je SUV)?
To so podatki o avtomobilu, ne pa barva ali dnevne luči.
donvito ::
EnStot, in ena ženska najbrž polaga veliko pozornosti na podatke, ki bi jih ti rad. Še moški večinoma ne.
tejka ::
Moj hči temu posveča precej pozornosti in je ravno tako lastnica turbo-SUV-ejčka.
:) Ljudje smo si različni, še posebej mlajši in malo manj mlajši ;)
Poleg tega moje ocene (odgovori na tvoja vprašanja) ne bi bile nujno enake, kot če bi jih dal drug voznik (mlajši in/ali moški ...). Kdor išče odgovore na taka ali podobna vprašanja, naj počaka na moškega voznika ali pa gre na testno vožnjo :)
Ko sem menjala avto, sem ga predvsem zaradi asistenčnih sistemov; kako se obnaša v vožnji, če pred klancem v ovinek s 3. spustim gas, mi ni bilo ravno na prvem mestu.
Dovolj mi je, da vem, koliko potegne in kako, da lahko še varno prehitim, pa kako se obnaša Lane Assist, pa kdaj in kako dela sistem za preprečevanje naleta ... to, da želim videti brez motečih faktorjev (delovanje senzorjev za dež) in biti vidna drugim, brez da gledam na armaturo, ali je avto preklopil na iz dnevnih na kratke luči, mi ni nepomemben faktor.
Maximus ::
@op, greš v salon, se zmeniš za testno vožnjo in sprobaš vse te zadeve, ki ti zanimajo.
Meni so pri Mitsubishiju dali avto na testno vožnjo pa sem z njim naredil cca 160km.
Lahko sem vse testiral :)
Meni so pri Mitsubishiju dali avto na testno vožnjo pa sem z njim naredil cca 160km.
Lahko sem vse testiral :)
EnStot ::
Lej, tema te parcele na forumu je "Na cesti" ne "na internetu". Kaj me briga koliko modrih zob ima avto ali koliko LED-ic ti sveti v glavo. Zanima kako se pelje, kako vleče, kako se sedi, kako se vidi na cesto naprej in nazaj, kakšna je "federacija", kakšna je realna poraba in podobno.
Ne zanimajo je podatki tipa: "mam šibedah na atomski pogon, brisanje riti med vožnjo ter avtomatsko ubijanje in pranje mušic na steklu"
Mene predvsem zanima kako se avto pelje v "relax-dinamičnem načinu" ali šaltlos po domače. Zanima me hitrostni razpon v posamezni prestavi, ne da bi ti bilo potrebno prestaviti navzdol in ne da bi pri tem postal ovira na cesti. Prav zato me zanimajo le še turbo motorji. Nimam pa ne časa in ne nesramnosti, da bi šel stestirat vsako koreto, ki me bežno zanima.
Ne zanimajo je podatki tipa: "mam šibedah na atomski pogon, brisanje riti med vožnjo ter avtomatsko ubijanje in pranje mušic na steklu"
Mene predvsem zanima kako se avto pelje v "relax-dinamičnem načinu" ali šaltlos po domače. Zanima me hitrostni razpon v posamezni prestavi, ne da bi ti bilo potrebno prestaviti navzdol in ne da bi pri tem postal ovira na cesti. Prav zato me zanimajo le še turbo motorji. Nimam pa ne časa in ne nesramnosti, da bi šel stestirat vsako koreto, ki me bežno zanima.
Maximus ::
Nimam pa ne časa in ne nesramnosti, da bi šel stestirat vsako koreto, ki me bežno zanima.
Če je pa temu tako, zakaj nisi že prej tako rekel.
Evo, malo v pomoč. Testi oz. ocene so tu kar realne. https://www.honestjohn.co.uk/
Pa si najdi svojo 4kolesno igračo...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Maximus ()
EnStot ::
Hvala za burek. Poznam to stran in niti slučajno ne zadovolji starega poznavalca kot sem jaz. To je stran za podeželske gospodinje.
Pri nas je edini profesionalni cajtng Avtomagazin, vse ostalo je šoping center. Od tujih je tu še Auto motor und sport in ADAC testi, pa konec. Top Gear je sicer zanimiv, a bolj kot poezija, kot pa resen test.
Pri nas je edini profesionalni cajtng Avtomagazin, vse ostalo je šoping center. Od tujih je tu še Auto motor und sport in ADAC testi, pa konec. Top Gear je sicer zanimiv, a bolj kot poezija, kot pa resen test.
boro10 ::
Pozdravljeni,
Je kdo pred kratkim kupil omenjeni avtomobil? Kako se vam zdi in kakšno opremo ste kupili? Kakšne napake oziroma kakšno je zvočno dušenje v kabini? Kakšno ceno ste dobili.
Jaz, lani aprila Najvišja stopnja opreme + še nekaj stvari zraven (nisem hotela čakat nekaj mesecev na avto).
Z avtom zadovoljna, za hrup ti težko kaj napišem - prej sem imela dizla, je pa Kona trivaljnik, kar se sliši :)
Za napake je še verjetno prekmalu (dobrih 20 K km). Pogrešam večji prtljažnik (prej 440 l, sedaj 380) in notranjo višino (glede na prejšnji avto - ix20), čeravno se nihče ne pritožuje, da ima premalo prostora.
Poraba poleti okrog 6,5, pozimi pol litra manj (25-30 km dnevno - relacija, avtocesta, mesto)
Pogrešam aktivni tempomat (takrat so ga imeli samo 4WD modeli).
Dežni senzor je tko-tko (itak je s tem menda povsod "problem"), preklop dnevnih na kratke ni najboljši v nestandardnih pogojih (npr. poletna ploha), zato večinoma vozim s prižganimi kratkimi (sploh od jeseni do spomladi), samodejni preklop dolge-kratke (če je vklopljeno) dela super.
Popust? hyundai ni prav radodaren nekaj malega kot "redna stranka".
Hvala za informacije.
Avto ma sicer kar velko turbo luknjo na občutek. Udobje je tako tako, povprešno, vendar je testni bil na 18 platiščih, kot verjetno tvoj. Z manjšo dimenzijo bi znalo biti boljše.
Pozdrav
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Vprašanje glede dnevnih LED luči pri avtu (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 42909 (9381) | rogerg |
» | Se je kdo vozil v cliotu l.2001-2004 (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 6299 (4403) | krucymucy |
» | Peugeot 308 ccOddelek: Loža | 1509 (1331) | Scorpy84 |
» | Poraba goriva pri določeni hitrosti (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 18094 (16466) | Aston_11 |
» | Pozicijske ali navadne luci med voznjoOddelek: Loža | 14376 (13458) | WarpedGone |