» »

Ford mondeo 2.2 2006 diesel pomoč

Ford mondeo 2.2 2006 diesel pomoč

Sony2012 ::

Pozdravljeni imam ford mondeo 2.2 2006 155KM. ko avto na mestu pohodim poven gas in ga spustim avto zakadi črno. Ko sem avto na avto cesti tišav poden gas se je za mano kadilo črno. avto pa nima niti takšne moči ko bi jo moral imeti. Pri normalni vožnji ne opažam da bi avto kadil.

Šobe in bosh pumpa so obnovljeni. Tudi servis je nared. kaj bi bilo lahko narobe ?
Če rabite več informacji se bom potrudil in vam jih dal. Doma imam tudi tester.

Zahvaljujem se za pomoč v naprej.

LP

ziga1990 ::

injektorji,pumpa injektorja, EGR ventil, zračni filter ali turbina
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

evian ::

počena cev do turbine

Sony2012 ::

ziga1990 je izjavil:

injektorji,pumpa injektorja, EGR ventil, zračni filter ali turbina


Injektorji so novi. Sem jih tudi testiral z testerjem je vse v meji normale. EGR sem spucal, probal sem tudi dati plombo in je isto. Zračni filter je nov, turbino sem pa tudi pregledal in veternica nima lufta.

evian je izjavil:

počena cev do turbine


Cev do turbine sem pregledal je cela mogoče je cev naprej od turbine kje pokjena.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Sony2012 ()

hojnikb ::

ce bi bla cev poknjena, potem avto moči nebi mel...

lahko je tudi slab maf senzor
#brezpodpisa

Sony2012 ::

hojnikb je izjavil:

ce bi bla cev poknjena, potem avto moči nebi mel...

lahko je tudi slab maf senzor


maf senzor sem očistil porbal ga še bom zmeriti. avto ima moč ampak ne take kot bi moral imeti do 200 pride komajda se to na dolgo razdaljo ne vedno. niti nima pospeskov npr da bi hoto da gume zakopajo bojo mogoce cist mal zakopale to je pa to. kolega ma avto z 130Km pa se niti malo ne morem kosat z njim. ko smo probaval. Tudi zdi se mi da je avto glasnejši kot prej.

ziga1990 ::

samo za vsak slučaj je dim črn ali moder?
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

Sony2012 ::

ziga1990 je izjavil:

samo za vsak slučaj je dim črn ali moder?


Črn

-valvoline- ::

Zadelan krmilni del varijabilnih lopatic turbine. Pr teh se mi zdi da vizuelno lahko ugotovis ce deluje vgt, palica (aktuator) za regulacijo lopatic/tlaka¸se mora lepo premikat k das gas oz k spustis.

Zgodovina sprememb…

Sony2012 ::

-valvoline- je izjavil:

Zadelan krmilni del varijabilnih lopatic turbine. Pr teh se mi zdi da vizuelno lahko ugotovis ce deluje vgt, palica (aktuator) za regulacijo lopatic/tlaka¸se mora lepo premikat k das gas oz k spustis.



sem gledal in se palica normalno odpira zapira. Kaj predlagas da dam turbino dol in razdrem in jo ocistim ?

Sony2012 ::

najbrš sem ugotovil kaj je narobe. Cev od turbine naprej je bila stisjena sem jo dal popravit. (glej slike)

 cev od turbine naprej

cev od turbine naprej



 cev od turbine

cev od turbine







Kaj pa vi menite bi lahko bilo to? da blokria zrak ? da ne dobi dosti lufta motor?

tony1 ::

Kakšen tester imaš in koliko imaš z avtomehaniko izkušenj?

Takšne reči je najbolje diagnosticirati s tovarniškim testerjem, podatke pa mora brati nekdo, ki obvlada in je takšnih problemov rešil že 100.

Časi, ko se je tole reševalo po občutku so minili, ker so današnji avti čisto računalniško postali preveč kompleksni; če drugega ne, zato, ker je reševanje "po občutku" postalo preveč drago, ker boš hitro brez potrebe zamenjal pol motorja...

kr3ten ::

Možno da ni bilo zadosti lufta zaradi stisnjene cevi, se pravi je bilo v mešanici lufta in nafte preveč nafte in premalo lufta, kar je privedlo do nepopolnega izgorevanja, kar je posledično črn dim.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: kr3ten ()

Sony2012 ::

tony1 je izjavil:

Kakšen tester imaš in koliko imaš z avtomehaniko izkušenj?

Takšne reči je najbolje diagnosticirati s tovarniškim testerjem, podatke pa mora brati nekdo, ki obvlada in je takšnih problemov rešil že 100.

Časi, ko se je tole reševalo po občutku so minili, ker so današnji avti čisto računalniško postali preveč kompleksni; če drugega ne, zato, ker je reševanje "po občutku" postalo preveč drago, ker boš hitro brez potrebe zamenjal pol motorja...


izkušenj imam kar nekaj, tester imam pa bosh in delphi. Zdaj ko dobim avto nazaj, če ne bo bilo bolje bom se pozanimal za dolocene spicifikacje in premiril senzorje, če pa tam ne ugotovim bom dal pa avto naprej.

kr3ten je izjavil:

Možno da ni bilo zadosti lufta zaradi stisnjene cevi, se pravi je bilo v mešanici lufta in nafte preveč nafte in premalo lufta, kar je privedlo do nepopolnega izgorevanja, kar je posledično črn dim.

to sem tudi jaz študiral ali dobi premalo zraka ali nafte sam šobe ko sem miril brizgajo ok, bosh pumpa ma dosti pritiska. Zdaj bom videl ko dobim cev. Čene še premirim vse senzorje. Imel sem pa že v službi podoben primer.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Sony2012 ()

tony1 ::

Super, sprašujem toliko, da nisi z ebayja privlekel kakšen kitajski šrot od testerja za nekaj desetakov :-).

Vsekakor bodi tudi toliko desca, da boš na koncu napisal, kaj je bilo narobe.

Sony2012 ::

tony1 je izjavil:

Super, sprašujem toliko, da nisi z ebayja privlekel kakšen kitajski šrot od testerja za nekaj desetakov :-).

Vsekakor bodi tudi toliko desca, da boš na koncu napisal, kaj je bilo narobe.



seveda bom. Tako, če bo kdo imel kakšen podoben peroblem mu bo mogoče pomagala moja rešitev. Ampak prvo jo morem rešit :)

Sony2012 ::

pozdravljeni oglašam se vam da še napaka ni nadjena. Turbino sem raztavo spuco. Komplet cevi pogledo vse ok, Maf senzor ok. Jutri se bom pogledal senzor odmične gredi. In vam sprocim imam pa se eno uprasanje vztrajnik me pride 500. Kit sklopke pa (217e z rabatom) zdej me pa zanima ce bi vztrajnik od ford monedo 2.0 pasal na ford monedo 2.2? ali od kogarkoli drugega avta pasal na forda 2.2 2006 tdci res bi prosil in bil hvalezen za odgovor

LP

hator ::

Poglej na Autodoc, ker je bistveno ceneje.

-valvoline- ::

Najboljse tega se cimprej losat ter prodat. Ta serija mondeotov je ena najslabsih avtov ever, tezave z sobami, pumpo, turbine crkujejo, vztrajniki ene najslabsih (mondeoti bencinarji majo tut varijabilni, kasen idiotizem). Lahko da so sobe ter pumpa slabo obnovljeni ter zarad tega nima moci in kadi. Vglavnem moj nasvet cimprej zamenjaj za drug avto.

Zgodovina sprememb…

Sony2012 ::

hator je izjavil:

Poglej na Autodoc, ker je bistveno ceneje.



WOW res je razlika 1000 ti hvala !!!!

-valvoline- je izjavil:

Najboljse tega se cimprej losat ter prodat. Ta serija mondeotov je ena najslabsih avtov ever, tezave z sobami, pumpo, turbine crkujejo, vztrajniki ene najslabsih (mondeoti bencinarji majo tut varijabilni, kasen idiotizem). Lahko da so sobe ter pumpa slabo obnovljeni ter zarad tega nima moci in kadi. Vglavnem moj nasvet cimprej zamenjaj za drug avto.



danes se malo pogeldam senyorje ce ne najdem napak avto prodam, hvala za nasvet

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Sony2012 ()

-valvoline- ::

Lahko se probas z blindiranjem egr ce bo kaj pomagalo. Pr 2.0 ga je zelo easy blindirat egr je spredaj zraven kilerja, egr cev losas ter dva sraufa od egrja naredis ploscico ter jo vstavis vmes da zapre protok povratnih plinov in fertik. Verjetno je pri 2.2tdci podobna izvedba. Ce je mehanski egr se lucka za motor ne bo prizgala, ce je elektronski egr se bo lucka prizgala, kar pa ni nek problem ce se bo izkazalo da bo motor bolje deloval. Lahko se tudi majhna luknja zvrta v ploscico tak da bo cist malenkost povratnih plinov slo skoz in se bo z tem lucka za motor ugasnila.
Evo ti video, tu pa kar egrja odstranijo komplet z cevjo. Ni potrebe tega delat, sam blindirno ploscico je treba vstavit med egrjem ter tisto kovinsko cev za povratne pline:

Zgodovina sprememb…

Sony2012 ::

-valvoline- je izjavil:

Lahko se probas z blindiranjem egr ce bo kaj pomagalo. Pr 2.0 ga je zelo easy blindirat egr je spredaj zraven kilerja, egr cev losas ter dva sraufa od egrja naredis ploscico ter jo vstavis vmes da zapre protok povratnih plinov in fertik. Verjetno je pri 2.2tdci podobna izvedba. Ce je mehanski egr se lucka za motor ne bo prizgala, ce je elektronski egr se bo lucka prizgala, kar pa ni nek problem ce se bo izkazalo da bo motor bolje deloval. Lahko se tudi majhna luknja zvrta v ploscico tak da bo cist malenkost povratnih plinov slo skoz in se bo z tem lucka za motor ugasnila.
Evo ti video, tu pa kar egrja odstranijo komplet z cevjo. Ni potrebe tega delat, sam blindirno ploscico je treba vstavit med egrjem ter tisto kovinsko cev za povratne pline:



hvala sem ze blindiral egr-je in vem kako gre. EGR je elektrosnki blindiral ga bom pa vse eno ker preden sem dal pumpo obnovit in sobe sem imel blindiranega. lucka ni svetla :)
to se bom probal kar si rekel. Se par senzorjev ki lahko oplivajo na to sem bral da lahko tudi senzor odmicne gredi opliva...tak da se to pogledam cene pa pol res nwm mal se bom z delphi naredo meritve in jih gor objavo ce bo kej komu prav prsl da bi mogoce kaj ugotovil.

res hvala za pomoc :)

-valvoline- ::

Ce je membrana prebita al pa je zastekan v odprtem polozaju elektronski izklop ne pomaga se vedno bo pline ter saje spuscal mimo, samo ploscica vmes pomaga to je najbolj ziher. Tam nekje pri 1.40 glej tam se vstavi blindirna ploscica, ce ga mas elektronsko izklopljen ni treba vrtat luknjico zarad lucke za motor.

Zgodovina sprememb…

Sony2012 ::

sem zrihtal bilo je krivo povratni vod na šobih

LP


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Obnova turbine (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
5713049 (6473) Twixz
»

audi a4 2.0tdi

Oddelek: Na cesti
4710877 (9660) -valvoline-
»

Avto nima moci, kadi toyota d-4d dizel

Oddelek: Na cesti
3612168 (10525) Janac
»

avto ima probleme - kaj bi bilo krivo?

Oddelek: Na cesti
2621573 (20454) andromedar
»

Chip tuning box (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
9632280 (29848) Blinder

Več podobnih tem